Toon posts:

Welk moederbord en geheugen?

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• carlosobdam
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-10-2022
Hallo,

Ik heb een Q9550 en een E8500 liggen en ik zoek er een goed moederbord bij voor een goede overclock.
Ik ben er nog niet helemaal uit welke van de twee processoren ik wil gaan gebruiken, dat ligt aan de kosten van het geheugen en het moederbord.
Verder heb ik een Sapphire HD4870 1GB die op het moederbord moet kunnen en deze voeding:
pricewatch: Cooler Master Real Power M620

Wat voor moederbord raden jullie aan voor een stabiele overclock? En wat is hier het beste geheugen bij, DDR3 of DDR2 RAM? En welke snelheid?

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daniel0416
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10-2018
ik zou zeggen,leef je eigen uit!

**LET OP** Welk moederbord moet ik kopen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• carlosobdam
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-10-2022
Ja dat heb ik allemaal al wel gelezen, dat spreekt allemaal wel voor zich.
Ik ben meer op zoek naar aanraders van tweakers voor een goede overclock combi die ze bijvoorbeeld zelf ook gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:12

Herman

FP ProMod
Voor de Q9550 zou ik zoeken naar een MoBo met bijvoorbeeld een P45 chipset. Let op dat niet elke MoBo met S775 voldoende prik kan geven aan Quadcores voor een mooie overclock. Helaas zijn deze p45-MoBo's vrijwel niet meer te verkrijgen. Zie pricewatch. Ik zou er gewoon een in V/A zoeken :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:08

dusty

Y! Celebrate Life!

Ik herhaal wat een poster hierboven al vermelde:

**LET OP** Welk moederbord moet ik kopen?

Dit topic komt neer op een "wat moet ik kopen" topic, daardoor gaat er dus een slot op dit topic.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee