Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288999

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Q9550 en een E8500 liggen en ik zoek er een goed moederbord bij voor een goede overclock.
Ik ben er nog niet helemaal uit welke van de twee processoren ik wil gaan gebruiken, dat ligt aan de kosten van het geheugen en het moederbord.
Verder heb ik een Sapphire HD4870 1GB die op het moederbord moet kunnen en deze voeding:
pricewatch: Cooler Master Real Power M620

Wat voor moederbord raden jullie aan voor een stabiele overclock? En wat is hier het beste geheugen bij, DDR3 of DDR2 RAM? En welke snelheid?

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387314

ik zou zeggen,leef je eigen uit!

**LET OP** Welk moederbord moet ik kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288999

Topicstarter
Ja dat heb ik allemaal al wel gelezen, dat spreekt allemaal wel voor zich.
Ik ben meer op zoek naar aanraders van tweakers voor een goede overclock combi die ze bijvoorbeeld zelf ook gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:24

Herman

FP ProMod
Voor de Q9550 zou ik zoeken naar een MoBo met bijvoorbeeld een P45 chipset. Let op dat niet elke MoBo met S775 voldoende prik kan geven aan Quadcores voor een mooie overclock. Helaas zijn deze p45-MoBo's vrijwel niet meer te verkrijgen. Zie pricewatch. Ik zou er gewoon een in V/A zoeken :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-06 23:20

dusty

Celebrate Life!

Ik herhaal wat een poster hierboven al vermelde:

**LET OP** Welk moederbord moet ik kopen?

Dit topic komt neer op een "wat moet ik kopen" topic, daardoor gaat er dus een slot op dit topic.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.