Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

notebook-student programmeren

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik ben een student aan de HvA waar ik informatica studeer in de richting Game Development. Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop en hoop dat iemand me op dit forum kan helpen.

Eventueel: Probleemstelling:

Op het moment loop ik rond met een netbook van 10inch die niet meer aan mijn eisen voldoet. Ik moet aankomend jaar 3D gaan programmeren, waar ik naar verluit een redelijk goede laptop voor nodig heb.

Systeem/Systemen:

een i7 of een vergelijkbare processor
windows 7
grafische kaart is niet zo heel belangrijk
500g harde schijf
accuduur zo lang mogelijk!

Budget:
rond de 800euro

Doel
3D programmeren
Editing
Mischien af en toe een spelletje... :P

alvast bedankt!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Wat heb je zelf al gevonden?

Het is hier niet simpel een boodschappenlijstje droppen, zie: *LET OP* - Wat moet ik kopen
En deze is ook wel handig/interessant: Best Buy Guide overzichtstopic

[ Voor 24% gewijzigd door ThinkPad op 05-07-2011 19:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik ben al wat wezen kijken, en de Acer Aspire 5750G leek me wel aardig. Alleen vraag ik me dan weer af wat voor accuduur ik mag verwachten.

op de site heb ik ook al gekeken alleen, de topics die bij mijn eisen aansluiten waren enigszins out-dated.

Verwijderd

Welkom op GoT :W

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde NBBG topics, zoals [NBBG Aanschaf] Mainstreamnotebook april 2011.
Hier nog even een tip: een hoge resolutie is voor een programmeur van levensbelang. Kijk daarom in [Ervaringen] laptops met hoge resolutie schermen voor een overzicht van alle modellen die daarvoor in aanmerking komen. Je komt automatisch bij de N53SV of xps 15 uit eigenlijk. Beiden iets boven je budget. Maar je kan imo beter iets meer investeren.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.