Ik zit hier ergens in een dorp in Brabant waar de signaalsterkte van T-Meubel 1 á 2 streepjes is. Ik merk dat ie gewoon idle meer accu vreet dan als ik gewoon thuis ben met vol bereik.
Heb om te kijken of het door een app komt de telefoon 's nachts op vliegtuigstand gezet; de hele nacht 1% gedaald.
Heel veel rocket science over dat batterij-gebeuren moet je niet doen. Als je last hebt van de beroemde drain oke, maar anders moet je gewoon displayhelderheid een beetje laag houden en APNdroid widget gebruiken om als het niet dringend nodig is 3G uit te zetten.
Mensen het is een supersnelle telefoon met een superscherm en superveel mogelijkheden. Als je dat ding gewoon volop wil gebruiken kan daar weinig trucje tegenop; hij eet je accu gewoon op.
Maar als je toch de 2 dagen wil halen om wat voor reden dan ook, gewoon niet te veel poespas als widgets gebruiken, weinig op de achtergrond laten draaien en een beetje gezellig doen in de kroeg ipv met dat ding in je handen de hele tijd
/edit: Zie dat er over mailprogramma's wordt gepraat, ik heb samsung mail en gmail wel aan staan op de achtergrond, heb zelf niet het idee dat die drain veroorzaken, zit op de standaard KG1 van t-meubel
[
Voor 9% gewijzigd door
Anoniem: 400970 op 31-08-2011 18:04
]