Ik merk dat als ik oude topics opzoek, regelmatig afbeeldingen niet meer gevonden wordt (logisch, topics zijn meestal een aantal jaren oud). Nu weet ik niet wat de servercapaciteit van tweakers.net is, maar zou het niet mooi zijn om als bijvoorbeeld een gebruiker een afbeelding in een post plaatst, deze meteen ook in het fotoalbum geplaatst wordt, zodat deze afbeelding later ook nog steeds zichtbaar is. Waarschijnlijk vang je hier maar een klein gedeelte van de geposte afbeeldingen mee op (niet iedereen heeft een fotoalbum, sommige gebruikers hebben onvoldoende ruimte, kost teveel servercapaciteit etc) maar het zou helpen om oude topics nuttig te houden.
Ik weet dat ik hierboven tegenargumenten tegen mijn eigen idee geef, maar misschien kun je aan de hand van het forum gedeelte bepalen of het nuttig is om de afbeelding in het foto album te bewaren, zo hoeft niet elke afbeelding in 'het grappige plaatjes topic' bewaard te worden, maar in technische vragen bij screenshots of foto's van hardware componenten kan het dan wel weer nuttig zijn.
Ik weet dat ik hierboven tegenargumenten tegen mijn eigen idee geef, maar misschien kun je aan de hand van het forum gedeelte bepalen of het nuttig is om de afbeelding in het foto album te bewaren, zo hoeft niet elke afbeelding in 'het grappige plaatjes topic' bewaard te worden, maar in technische vragen bij screenshots of foto's van hardware componenten kan het dan wel weer nuttig zijn.
[Voor 0% gewijzigd door ieperlingetje op 29-06-2011 22:28. Reden: zinsbouw wat aangepast]