ah ja ik zie het, ik heb maar 162 accepted, 1 rejected
alleen nu wel 400 hw errors 
wat doe ik hieraan?
wat doe ik hieraan?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Probeer eens --thread-concurrency 18000joost18 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:43:
ah ja ik zie het, ik heb maar 162 accepted, 1 rejectedalleen nu wel 400 hw errors
wat doe ik hieraan?
[ Voor 24% gewijzigd door joost18 op 07-05-2013 17:25 ]
Dat hangt toch van het bedrag af lijkt me. Als jij jouw inkomsten van het gehele jaar netjes aangeeft bij de belastingdienst is er volgens mij niks aan de hand.kikibu schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:12:
Sorry voor het nog een keer vragen, maar heeft iemand ervaring met direct uitcashen MTGox -> NL bankrekening? En denk je dat de belastingdienst je komt opzoeken?
[ Voor 16% gewijzigd door rickiii op 07-05-2013 17:31 ]
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Wtf... Mag ik misschien vragen wat voor bedrag we t over hebben?? Ik heb zelf namelijk al 3 weken geleden € 1.000 withdrawed en dit is nog steeds niet binnenExtera schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:48:
Ik kan wel melden dat een SEPA overboeking van zondag zojuist op mijn rekening is bijgeschreven van Gox. Voor diegene die zich afvraagt hoe lang het duurt.
Hogere bedragen duren misschien langer...
"Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway"
[ Voor 45% gewijzigd door Extera op 07-05-2013 21:05 ]
Was je rekening van te voren validated of niet?Sjoerten schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:37:
[...]
Wtf... Mag ik misschien vragen wat voor bedrag we t over hebben?? Ik heb zelf namelijk al 3 weken geleden € 1.000 withdrawed en dit is nog steeds niet binnen
https://github.com/liteco...parison#wiki-ATI_AMD_GPUsExtera schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:14:
geloof ook dat er meer dan 380 KH/s uit 7870's te halen is...
Extera schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 00:10:
Ja, ben ook best tevreden inmiddels
Wel vind ik het raar dat de pools lagere hashrates weergeven dan werkelijk.
Mijn client geeft 800 aan, en wemineltc op dit moment 460
morgen maar eens kijken of het zich aanpast op de site van de pool....
Ach mijne toont regelmatig rond de 300KH/s terwijl mijn kaart dat toch echt niet trektVan de wemineltc.com site
* Please be aware that at lower hashrates (Less than 500KH/s) your KHash rate may appear too low, this is not to worry, you are getting credit for the khash/s that your CLIENT reports, not what you see above.
[ Voor 6% gewijzigd door Blamm op 08-05-2013 00:19 ]
Zo moeilijk om te lezen hetExtera schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 00:10:
Ja, ben ook best tevreden inmiddels
Wel vind ik het raar dat de pools lagere hashrates weergeven dan werkelijk.
Mijn client geeft 800 aan, en wemineltc op dit moment 460
morgen maar eens kijken of het zich aanpast op de site van de pool....
Ja dat was hij. Ik heb er bewust voor gekozen om eerst te validaten en dan pas een withdrawal te maken. Juist om dit soort gezever te voorkomen, ik ga dan toch maar een ticket aanmaken.Gomez12 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 23:37:
[...]
Was je rekening van te voren validated of niet?
Validaten kan heel lang duren...
"Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway"
Volgens mij moet ik met 800 KH/s ongeveer 2 LTC per dag minen.wetsteyn schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 06:47:
[...]
Zo moeilijk om te lezen het
IMPORTANT! KHash/s Rate is an estimate and should not be relied upon. For an acurate KHash/s reading check your client. Your KHash/s as reported on this site is NOT how you are paid, you are paid by share count only. If your KHash/s below is too high or too low, its not a problem and can be safely ignored.
[ Voor 9% gewijzigd door Apie! op 08-05-2013 09:06 ]
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Wat eigenlijk vaag is, want hoe berekenen ze die khash? Aan de hand van je shares. Dus die khash zegt juist ALLES over hoeveel je betaald krijgt (want het draait enkel en alleen om shares, en die khash wordt daarmee berekend).IMPORTANT! KHash/s Rate is an estimate and should not be relied upon. For an acurate KHash/s reading check your client. Your KHash/s as reported on this site is NOT how you are paid, you are paid by share count only. If your KHash/s below is too high or too low, its not a problem and can be safely ignored.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Blown past falling sands
inderdaadApie! schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:12:
Moet het block van die shares niet eerst maturen voordat er daadwerkelijk wordt uitbetaald?
Lijkt mij ook, zal wel in verband staan met hoeveel je uitbetaald krijgt. Maar als ze een gemiddelde nemen over een te kleine periode is het niet echt goed om naar te kijken. En ze proberen zich denk ik in te dekken, want uiteindelijk bepaald het aantal blocks wat gevonden is in de pool hoeveel een share waard is.watercoolertje schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:17:
[...]
Wat eigenlijk vaag is, want hoe berekenen ze die khash? Aan de hand van je shares. Dus die khash zegt juist ALLES over hoeveel je betaald krijgt (want het draait enkel en alleen om shares, en die khash wordt daarmee berekend).
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
Bitcoin / USD 103,21 -8.04% 07/05/2013 13:27:00 GMT
U kunt binnen drie minuten CFD's van Bitcoin / USD verhandelen op *broker* (hier zijn risico's aan verbonden)
Hoe kunt u binnen drie minuten handelen in Bitcoin / USD?
1.Klik op een platform: Windows Trader, WebTrader, iPad/iPhone App , Android App
2.Meld u aan.
3.Klik om te "Kopen" of "Verkopen" te gaan op Bitcoin / USD.
Wat betekent "Short"?
Short verkopers in *broker* behalen winst wanneer de aandeelkoers daalt.
Bijvoorbeeld, als een belegger denkt dat XYZ corp. (XYZ) een overwaarde heeft op $15 en dat de prijs zal dalen, dan kan hij of zij op "Short" klikken om een short positie op XYZ te openen. Als de prijs van het aandeel daalt naar $10, dan verdient de belegger $5 per aandeel. Als de prijs van het aandeel echter stijgt naar $20, dan verliest de belegger $5 per aandeel.
Plus500 zeker? Mag ie niet genoemd worden?Arsenius schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:34:
Ik zie dat een CFD (contract for difference) broker (reguliere financiële markt) ook CFD's heeft geintroduceerd op de onderliggende waarde van de Bitcoin/USD koers.
[...]
Mee eens. Maar toch wel handig voor mensen die interesse hebben in handelen in Bitcoin? Ik neem aan dat je daarom het bericht plaatst, dus wel handig om te noemen waar het dan precies is aangezien de meeste brokers geen Bitcoin verhandelenArsenius schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:01:
Reclame is niet nodig toch.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Klopt, het gaat echt heel rap. Ik moet zeggen dat ik dan het idee van YACoin wel weer leuk vind (CPU mining). Ik ga er maar eens naar kijken.niekgerfen schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:13:
En er komen steeds meer alternatieve coins, zucht....
Op zich heb ik daar geen problemen mee, maar de meeste voegen niets toe.
Klopt, leuk idee. Je moet er echter heel snel bij zijn wil je er echt een aantal kunnen mijnen. Sommige mensen hebben 10 Xeon's tot hun beschikking en mijnen binnen de kortste keren 10k YAC. YAC is wel iets anders dan de meeste altcoins, dat is wel waar.Cyleo schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:47:
[...]
Klopt, het gaat echt heel rap. Ik moet zeggen dat ik dan het idee van YACoin wel weer leuk vind (CPU mining). Ik ga er maar eens naar kijken.
het is een beetje een manie nuniekgerfen schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:13:
En er komen steeds meer alternatieve coins, zucht....
Op zich heb ik daar geen problemen mee, maar de meeste voegen niets toe.
Je heb nog geen geluk gehad.Cyleo schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:56:
Ik ben het nu aan het proberen, maar mijn list listtransactions in de log blijft leeg. Iemand enig idee hoe dit komt?
Verwijderd
Begint toch steeds meer op een digitale piramide te lijken. Morgen maar eens de Robcoins opstarten.niekgerfen schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:49:
[...]
Klopt, leuk idee. Je moet er echter heel snel bij zijn wil je er echt een aantal kunnen mijnen. Sommige mensen hebben 10 Xeon's tot hun beschikking en mijnen binnen de kortste keren 10k YAC. YAC is wel iets anders dan de meeste altcoins, dat is wel waar.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2013 00:25 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Kain_niaK op 09-05-2013 03:28 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Dit is typisch een opmerking "Iemand moet wat doen als het maar niet ik is".Kain_niaK schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 03:23:
Wanneer komt de TWKcoin? (Tweakcoin) Zo moeilijk moet dat niet zijn om op te zetten.
Wanneer komt de eerste tweaker hier met een ontwerp voor een nieuwe ASIC die investeerders en advies zoekt? Er zijn best veel Nederlandse en Belgische cypherpunks bezig met bitcoin.
Ook een aantal developers. Een vlaamse developer die ook code inleverde voor een bitcoin client heeft een tijd terug trouwens zelfmoord gepleegd, triestige zaak.
Vind dat Tweakers en GoT maar weinig met bitcoins doen. Op zich goed natuurlijk dat de Dutch Power Cows lekker voor goede doelen hun cycles blijven in leveren. Maar als een tweaker hier met een goed plan voor een ASIC komt dan investeer ik zo 10 000 euro. Krijg die XSALL oprichtiger warm of zo voor de bitcoin, of een bedrijf als philips en een Nederland ASIC intiatief kan op een jaartje wel de lucht in zijn. Er moet toch iemand met een antwoord komen op ASICminer. ASICminer heeft ondertussen 20% van het netwerk in handen. 20% !!!!!!!Wat de chinezen kunnen kunnen wij ook!
Volgens mij is er niet eens één tweaker miningpool voor welke coin dan ook.
Philips produceert al een tijd geen ICs meer, ze hebben dat afgestoten als NXP. En ik zou er niet vanuit gaan dat die ook maar enige interesse hebben in zulk soort dingen. Leuk als ze het over een jaartje actief kunnen hebben, maar wat is de BTC waard tegen die tijd? En waarom BTC en niet één van de 200 alternatieven?Kain_niaK schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 03:23:
Wanneer komt de TWKcoin? (Tweakcoin) Zo moeilijk moet dat niet zijn om op te zetten.
Wanneer komt de eerste tweaker hier met een ontwerp voor een nieuwe ASIC die investeerders en advies zoekt? Er zijn best veel Nederlandse en Belgische cypherpunks bezig met bitcoin.
Ook een aantal developers. Een vlaamse developer die ook code inleverde voor een bitcoin client heeft een tijd terug trouwens zelfmoord gepleegd, triestige zaak.
Vind dat Tweakers en GoT maar weinig met bitcoins doen. Op zich goed natuurlijk dat de Dutch Power Cows lekker voor goede doelen hun cycles blijven in leveren. Maar als een tweaker hier met een goed plan voor een ASIC komt dan investeer ik zo 10 000 euro. Krijg die XSALL oprichtiger warm of zo voor de bitcoin, of een bedrijf als philips en een Nederland ASIC intiatief kan op een jaartje wel de lucht in zijn. Er moet toch iemand met een antwoord komen op ASICminer. ASICminer heeft ondertussen 20% van het netwerk in handen. 20% !!!!!!!Wat de chinezen kunnen kunnen wij ook!
Volgens mij is er niet eens één tweaker miningpool voor welke coin dan ook.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
FTC staat nog altijd hoger dan CNC?joost18 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:15:
zo te zien houdt cnc zijn hoofd nog goed boven water waar ftc bijv. helemaal niet meer de moeite waard is...
Ah, ja uiteraard.joost18 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:27:
ja dat klopt maar de diff is vele malen hoger waardoor ftc minen veel minder winstgevend is als cnc, om ftc minen profitabel te maken moet de koers veel hoger zitten.
Ja maar als LTC uiteindelijk sterft heb je er iets aan. Er is niemand die kan zeggen welke currency overeind blijft.. iedereen hoopt dat munt x ook naar $200 schiet.Trishul schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 13:01:
Die welhaast iedere dag weer bijkomende alternative currencies zijn juist ideaal. Zo wordt er telkens rekencapaciteit afgesnoept van bv LTC mining. Vorige week ging de difficulty van LTC zelfs behoorlijk omlaag door overstappers naar FTC.... Hoewel die nu weer bijna op oude niveau is.
LTC heeft toch echt een langere, betere track-record vergeleken met de andere alt-coins. Ook de hoeveelheid gelieerde capaciteit zegt genoeg. Miners keren steeds terug naar LTC na hun uitstapjes in andere altcoins, zoals FTC.Tristan schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 13:06:
[...]
Ja maar als LTC uiteindelijk sterft heb je er iets aan. Er is niemand die kan zeggen welke currency overeind blijft.. iedereen hoopt dat munt x ook naar $200 schiet.
Ja ik ken de site maar CNC is maar een paar procent meer en LTC is iets stabieler.krijn1985 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 13:00:
hier kun je zien welke coin op dit moment het meeste oplevert ten opzichte van BTC minen.
Op dit moment zou CNC dus meer opleveren dan LTC.
Difficulty van YaCoin is gigantisch omhoog gegaan sinds de launch, het was enkel tot gister begin van de avond echt interessant. Als er een mining pool komt voor YaCoin wordt het wellicht weer leuk om te doen, maar tot die tijd is de kans op een block erg klein, waardoor het meer een loterij is.Cyleo schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 13:58:
De vaart uit YACoin lijkt er ook redelijk uit te zitten, PC hele ochtend aan laten staan, geen enkel blokje binnen.
Maar weer terug naar CNC/LTCBlijf het wel een intressante coin vinden door dat cpu-only.
Het worden inderdaad vrij veel netwerken. Maar in principe zijn vooralsnog alleen Bitcoin en misschien Litecoin echt boeiend. De overige netwerken heb je naar mijn mening nog vrij weinig aan. Toch vind ik het een mooie wereld, ik lees er graag over en heb me er de laatste tijd steeds meer in verdiept. Ik had niet door dat er ook een topic op Tweakers was, eens kijken hoe actief de Bitcoiners hier zijn.Biersteker schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:46:
En we hebben er weer een nieuwe coin bij hoor. RoyalCoin. Het beginnen er toch te veel te worden op het moment.
Even een lijstje:
BitCoin
Litecoin
Namecoin
Devcoin
Terracoin
Feathercoin
Chinacoin
Yacoin
NovaCoin
Freicoin
IXcoin
PPCoin
Misschien toch tijd voor een meer dan alleen bitcoin topic.
Een pool opzetten is vrij riskant, je moet wel een aardig wat mensen meekrijgen wil het daadwerkelijk wat opleveren. Overigens heb ik er zelf ook over nagedacht, maar ik heb er nog geen tijd voor gehad. Misschien een leuk project voor de komende vakantieTristan schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 09:08:
Ik ben het wel eens met Niak. Ik word een beetje moe van het switchen van pools omdat ze elke keer down gaan. Overweeg om zelf en pool te beginnen. Dan kan het net zo goed een tweakpool worden..
Het is vooral een quick-cash methode. Sommige coins worden puur voor de lol en "omdat het kan" gelanceerd, maar er wordt toch veel rekenkracht tegenaan gegooid. Ze bieden zelden iets dat BTC of LTC niet biedt.Gomez12 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 18:47:
Wat doen eigenlijk al die cryptocoins?
Ik bedoel BTC (en wellicht LTC) kan je nog wat hosting mee betalen, maar de rest is dat wel een currency, of is dat enkel een quick-cash methode om BTC te krijgen zolang het de cryptocurrency nieuw is...
https://bitcointalk.org/index.php?board=67.0Extera schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 18:57:
en waar lees je zo snel dat de volgende alt-coin is gelanceerd? :-)
Laatst kwam ik deze webshop tegen: https://www.bitcoinstore.com/Gomez12 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 18:47:
Wat doen eigenlijk al die cryptocoins?
Ik bedoel BTC (en wellicht LTC) kan je nog wat hosting mee betalen, maar de rest is dat wel een currency, of is dat enkel een quick-cash methode om BTC te krijgen zolang het de cryptocurrency nieuw is...
[ Voor 11% gewijzigd door Metalium-220 op 10-05-2013 07:07 ]
Ik was ook binnen een paar dagen geverifieerd.Metalium-220 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 07:06:
Ik kreeg tot mijn verbazing vandaag een mail van Mt Gox dat mijn account geverifieerd is. Opzich was dat ook de bedoeling natuurlijkmaar het rare is dat ik alleen een kopie van mijn paspoort opgestuurd heb. Tijdens het aanmelden moest ik onverwachts weg dus ik was niet verder gegaan met het versturen van de kopie van een rekening (de adres verificatie) Daar vroegen ze ook om.
Hij was trouwens binnen twee dagen al geverifieerd. Ook best snel als ik sommige berichten hier lees.
[ Voor 21% gewijzigd door watercoolertje op 10-05-2013 12:14 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
ik vraag me af of je een asic miner van ze krijgt als je die ordert, ik kan geen duidelijkheid daarover vindenMPAnnihilator schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 21:50:
Iemand al ervaringen met de hardware van Butterfly labs ? Ik vraag me af of je er een Europeese stroomstekker bijkrijgt ook ? Ik vind dat niet direct terug op hun website.
The systems Vircurex.com and Cryptostocks.com have been taken offline over the weekend
Please do not deposit any further coins to your Vircurex accounts. We must assume that the wallet has been compromised.
http://www.vircurex.com/
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Doh! Weg zijn m'n 6 FTCBiersteker schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 00:09:
Ik weet niet wie hier allemaal in alt-coins trade via vircurex maar slecht nieuws zo te zien.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=201302.0
Toch een van de grootste altcoin indexen.
[...]
Gewoon ff geduld hebben, komt wel goed lijkt meTristan schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 10:49:
[...]
Doh! Weg zijn m'n 6 FTCHoe dan ook vervelend dat dit gebeurd. Dit is waarom offline (paper) wallets gebruik.
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
De site is nu erg bekend, waardoor mensen snel overschakelen naar de coin die op dat moment erg hoog staat. Wat tot gevolg heeft dat er een correctie komt in de wisselkoers en/of mining difficulty. Uiteindelijk eindigt alles redelijk op hetzelfde niveau.Cyleo schreef op zondag 12 mei 2013 @ 21:10:
Zo de knetter, waarde altcoins ingestord? http://www.coinchoose.com/
Volgens mij bestond dat nog niet, dus dat zal ook wel instorten, de truuc is om zo snel mogelijk wel nog te minen en direct te verkopenTristan schreef op maandag 13 mei 2013 @ 07:23:
Ik zit ook weer op LTC. Maar het is inderdaad wel vaag. Yacoin is vannacht in 1 keer naar 448% gestegen.. diff drop ofzo?
Blown past falling sands
YaCoin is vannacht pas toegevoegd aan CoinChoose, dus daarom zie je een spike van 0 naar 400+%. Maar goed, die waarde klopt ook niet, want die gaat uit van een block reward van 100 YAC. Dat was de block reward bij de launch, maar in tegenstelling tot de meeste andere coins, wordt de block reward van YAC continu geupdate ipv eens per zoveel jaar. Momenteel is de block reward minder dan 20 YAC, wat de profitability weer erg omlaag haalt.Tristan schreef op maandag 13 mei 2013 @ 07:23:
Ik zit ook weer op LTC. Maar het is inderdaad wel vaag. Yacoin is vannacht in 1 keer naar 448% gestegen.. diff drop ofzo?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD FX-4130 Boxed | € 90,- | € 90,- |
1 | Gigabyte GA-990FXA-UD5 | € 144,95 | € 144,95 |
3 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 259,- | € 777,- |
1 | Cooler Master HAF XB | € 77,- | € 77,- |
2 | Akasa 14cm APACHE Black, 140mm | € 12,90 | € 25,80 |
1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 61,60 | € 61,60 |
1 | Corsair HX850 | € 134,99 | € 134,99 |
1 | Crucial m4 SSD 2.5" 256GB | € 158,90 | € 158,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.470,24 |
Blown past falling sands
[ Voor 45% gewijzigd door Chrosan op 13-05-2013 10:13 ]
Ik gok dat je de PC zelf dan ook opvoert als kosten. Vergeet je de BTC's zelf niet op het bedrijf te zetten (als inkomsten / als vermogen)? Levert anders van die vervelende vergrijpboetes en naheffingen op wegens belastingfraude. Misschien wil je dan ook bij de KVK aangeven je bedrijfsactiviteiten te veranderen / aan te vullen (form 14 vraag 4).Apie! schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:00:
Ik moet alleen nog even bij de Belastingdienst checken of ik de eletriciteit als kosten op kan voeren. Ik heb een eenmanszaak die op m'n huisadres staat registreerd, maar geen officiele werkruimte thuis.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ja, ik twijfel nog over het moederbord, maar moet zeggen dat dat ook best een oerwoud is om een goed moederbord te vinden waar out-of-the-box drie kaarten in kunnen. Mijn eerste keuze was de ASRock 970 Extreme4, maar het gigabyte bordje kan er max 5 hebben. Come to think of it, dan wordt de kast ook nogal overbodig. Goed nagedacht Apie! ...Ernemmer schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:04:
Je voeding is te weinig, ik had 2 7950 en dat verbruikte 650 Watt. Beter koop je een 1000/1200 watt voeding, ook omdat deze 24/7 aanstaat. Die SSD is weggegooid geld, gewoon een kleine 2,5 inch HDD is goed genoeg.
Er zijn ook goedkopere moederborden om 3 kaarten op te prikken, deze is wel erg duur.
Ah, Ik had 200W per kaart + 100W voor de rest in m'n hoofd. Ik ga nog even in booten van een USB stick duiken. Dat zal wel een linux distro zijn?Chrosan schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:06:
Je kan ook gewoon de HDD weglaten en vanaf usb stick booten.
Voeding op 80% van load kiezen --> ongeveer 900-1000 Watt voeding. Ik mine met 2x 7950 op 560 Watt.
Klopt, de hardware voer ik dan ook op als kosten. De BTC/LTC's zijn/komen dan wel op naam van bedrijf uiteraard en de inschrijving bij de KVK moet ik dan inderdaad ook even aanpassen. Geen idee waar in (Bitcoin Miner en HandelaarF_J_K schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:22:
[...]
Ik gok dat je de PC zelf dan ook opvoert als kosten. Vergeet je de BTC's zelf niet op het bedrijf te zetten (als inkomsten / als vermogen)? Levert anders van die vervelende vergrijpboetes en naheffingen op wegens belastingfraude. Misschien wil je dan ook bij de KVK aangeven je bedrijfsactiviteiten te veranderen / aan te vullen (form 14 vraag 4).
Blown past falling sands
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
een voeding is vaak rond de 80~90% efficient, je 560 watt die je uit het stopcontact trekt is in werkelijkheid dus zo'n 450~500 watt op je voedingChrosan schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:06:
Je kan ook gewoon de HDD weglaten en vanaf usb stick booten.
Voeding op 80% van load kiezen --> ongeveer 900-1000 Watt voeding. Ik mine met 2x 7950 op 560 Watt.
Kún je überhaupt short sellen in BTC c.q. altcoins? Mijn enige bron is dit topic, maar ik kan me niet herinneren hier iets gezien te hebben wat het mogelijk zou maken om geleende BTC te verkopen (met de contractuele verplichting om de "eigenaar" van die BTC na verloop van tijd weer terug te betalen), en al helemaal geen derivatenconstructies.Auredium schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:53:
Zou het niet zo kunnen zijnn dat er mss een hoop short sellers zijn die wat van munt naar munt hoppen. Dus er komen een nieuwe munt uit, ze hoppen direct erop, cashen in; springen er uit en springen op de volgende nieuwe munt? Dat zou in mijn ogen wel mogelijk zijn.
Anderzijds is het zo dat dit soort gedrag wel er voor gaat zorgen dat veel munten maar een kort leven hebben. Een heuvel in het begin en dan storten ze weer in. Ah, ik zag dat de Ubuntu humble bundles nu ook met Bitcoins betaald kunnen worden.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Uh? Ik rekende altijd de andere kant op: Als je 800W uit het stopcontact trekt, heb je een voeding van 1000W nodig.godofal schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:58:
[...]
een voeding is vaak rond de 80~90% efficient, je 560 watt die je uit het stopcontact trekt is in werkelijkheid dus zo'n 450~500 watt op je voeding
een voeding van 600~650 wat is het beste qua efficientie, niet 900~1000
[ Voor 35% gewijzigd door Apie! op 13-05-2013 14:40 ]
Blown past falling sands
dat doe je dus de verkeerde kant op, the_mask heeft dat in z'n TS staan en dat is toch wel de autoriteit op PSU's hier op tweakersApie! schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:35:
[...]
Uh? Ik rekende altijd de andere kant op: Als je 800W uit het stopcontact trekt, heb je een voeding van 1000W nodig.
De BTC-e chat (ook wel 'trollbox' genaamd) is zo'n beetje de minst betrouwbare bron van informatie.Apie! schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:35:
Ja, YAC bestaat en ik heb geen bewijs gezien, maar in de chat van btc-e heb ik voorbij zien komen dat iemand cgminer heeft aangepast en daarmee YAC met z'n GPU wist te minen.
Ik zou een Nexus 1kW halen = 115 euro (dus nog iets goedkoper ook) gebruik ik zelf al jaren in mijn PC en nu ik er op mine (en uit het stopcontact continue 1100watt trek = 1100*0.82% effcientie = 902Watt...Apie! schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:00:
Onderstaande systeempje samengesteld (nog niet besteld) om dienst te doen als mining rig:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq