Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bitcoins - Virtueel Geld Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 74 Laatste
Acties:
  • 395.645 views

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Geen matches
Is LTC the way to go als je nu instapt en wil gaan minen?
Ik lees toch wat wisselende verhalen en die zijn van eind vorige maand.

Voor zover ik het nu doorheb:
LTC is beter minen (ook met cpu redelijke resultaten)
BTC is meer geaccepteerd als valuta en je kan er meer mee maar werkt vooral goed met GPU mining.

[ Voor 13% gewijzigd door Gman op 10-04-2013 17:24 ]

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:36
Geen matches
LTC heeft nog geen enkel nut buiten speculatie. BTC kan je al daadwerkelijk dingen mee kopen, maar wordt ondertussen zoveel gemined dat alleen de explosie van de koers het momenteel rendabel maakt om te minen. Dit zal enkel snel veranderen zodra de difficulty stijgt en de koers weer inzakt.
LTC wordt gek genoeg toch veel gekocht, dus heeft ook wel wat waarde, en is nog relatief makkelijk te minen.
Ik zet ze zelf om naar BTC :).

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• MrMorePhun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11 05:02
Geen matches
Ok heb nu litecoin wallet draaien en heb mijn adres in guiminer gezet. Ik mine via wemineltc pool. Ik veronderstel dat deze wallet lokaal op de pc wordt opgeslagen?

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:37
Geen matches
Gman schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:24:
Voor zover ik het nu doorheb:
LTC is beter minen (ook met cpu redelijke resultaten)
BTC is meer geaccepteerd als valuta en je kan er meer mee maar werkt vooral goed met GPU mining.
Hoe meer mensen LTC minen/handelen, des te meer mogelijkheden er komen.
Mt.gox gaat niet voor niets binnenkort handel in LTC aanbieden.
Ik ben van plan nog even snel wat ltc te minen voordat ze die mogelijkheid gaan aanbieden, want de koers gaat dan gegarandeerd stijgen. :)

[ Voor 36% gewijzigd door KleineJoop op 10-04-2013 17:28 ]

• wesleytjuh
Matched: bitcoin
Ja, even een wachtwoord erop en backupen. Staat in APPData als ik me niet vergis.

@Hierboven,

Maar wat is nou het nut van NOG een cryptocurrency? Die op het algoritme na hetzelfde uitgevoerd is als BTC?
Ik mine nu daar enkel voor het geld, maar ik kan me gewoon geen reden bedenken waarom we LTC nodig hebben. Als BTC faalt, faalt LTC ook, het heeft te weinig verschillen.

Mochten quantum computers ooit realistisch worden dan kan ook het Bitcoin algoritme daarop aangepast worden. Het enigste voordeel van LTC is dan nog dat het minen langer rendabel blijft omdat ASICs niet mogelijk zijn. Maar dat is dus enkel meer geld verdienen voor de normale mensen ipv een robuust systeem bouwen.

[ Voor 93% gewijzigd door wesleytjuh op 10-04-2013 17:31 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Gman
Geen matches
Ok duidelijk.
Ik heb toegang tot redelijk wat kantoor pc's zonder GPU dus LTC lijkt me interessanter voor mij, ik hoef niet snel resultaat.

[ Voor 11% gewijzigd door Gman op 10-04-2013 17:29 ]

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Geen matches
Gman schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:28:
Ok duidelijk.
Ik heb toegang tot redelijk wat kantoor pc's zonder GPU dus LTC lijkt me interessanter voor mij, ik hoef niet snel resultaat.
Hou wel rekening mee dat je baas het waarschijnlijk niet leuk vind als die er achter komt...

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 16:54

AlexanderB

7800 rpm

Geen matches
Ik hou het voorlopig bij BTC, zolang ASIC vaporware is, en de "grootste" aanbieder blijkbaar niet kan leveren en dan maar overgaat in een soort piramide-scam, (al meer dan een jaar beloven dat het volgende maand komt, pre-orders accepteren, en mensen die hun geld terugeisen daarvan weer betalen..) is GPU-mining op BTC nog "safe"

Want niemand garandeerd natuurlijk dat LTC net zo groot word als BTC..

Verwijderd

wesleytjuh schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:27:
LTC heeft nog geen enkel nut buiten speculatie.
Vergeet Atlantis niet, de Silk Road van Litecoin. Misschien niet hét platform waar je jezelf mee wilt profileren, maar dat was voor Bitcoin ook het eerste begin. Het feit dat iemand de moeite heeft gedaan om zoiets op te zetten geeft al aan dat er toekomst in LTC zit.
Daarnaast is LTC een stuk sneller in het uitvoeren van transacties dan BTC, wat ook wel fijn is voor een betaalmiddel.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Geen matches
De achterliggende gedacht is dat LTC het zilver is en BTC het goud.
Het kan natuurlijk geen kwaad dat er een backup cryptocurrency is wanneer er iets rampzalig gebeurt met BTC.
Al die alternatieve cryptocurrencies zijn forks van de BTC code ... dus als handelaren ooit moeten switchen naar LTC omdat BTC om wat voor reden dan ook niet meer werkt, dan kan dat vrij eenvoudig.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• KleineJoop
Als de ASIC's er eenmaal komen, dan stapt iedereen die met de GPU mined natuurlijk over op LTC.
En dat zal toch een keer gebeuren, dus waarom zou je niet LTC gaan minen terwijl dat nog laag staat en relatief snel mined?

Een kleine toevoeging, LTC maakt gebruik van Scrypt wat speciaal ontworpen is om het minen met ASIC's te ontmoedigen. Waar je bij Bitcoins makkelijk een factor 100 verschil kan halen vergeleken met een GPU, is dit bij Litecoins een stuk minder. Een factor 10 is dan het uiterste.

[ Voor 39% gewijzigd door KleineJoop op 10-04-2013 17:48 ]

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

is er eigenlijk een miningpool van tweakers ? zowel voor litecoin als bitcoin ?

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

Geen matches
Geen idee, ik ben na een korte vergelijking (en na het afstrepen van solo) uitgekomen op eligius.st, die lijken redelijke voorwaarden te hebben.. (geen transaction fee, en geen winstoogmerk, en een zo te zien fair systeem..)

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 16:29
Ik ben nu aan het "hopen" op een 230 USD koers op Bitstamp, zodat ik wat winst kan pakken op de BTC die ik verkocht op 255 USD. Echter volgen ze Bitcoin24, MT.Gox en Bitfloor niet helemaal :(

..::System Specs::..

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 10:55
Geen matches
Kent iemand deze groep?
http://www.kncminer.com/categories/miners
Locatie zweden....

Je kunt wel al pre-orders plaatsen maar je hoeft nog niet te betalen. Dit doen ze om te bewijzen dat hun geen "scam" site zijn.....

Ik heb net meteen een mail gestuurd of het mogelijk is als de miners klaar zijn hem physiek op de halen in zweden.

Edit:
There will be a pickup location in Stockholm, Sweden for those of you prefer that method.
Dus ticket zweden: 1 dag hotel, ding testen aan hotel stroom en weer naar huis vliegen! _/-\o_
Sounds to good to be true!

[ Voor 24% gewijzigd door boombes op 10-04-2013 17:54 ]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

Geen matches
Euh, nee, je betaalt daar wel gewoon vantevoren, alleen kan je nou kiezen om 100% vantevoren te betalen en bij de 1e 500 te horen, of 50% vantevoren, 50% op de datum dat er verzonden word, "minder risico" is nogsteeds dik 1000 euro wat je ff aan een ander geeft zonder succesgarantie of vaste levertermijn..

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 10:55
Geen matches
Ik heb nu toch echt plek 387 in de order que.... Alleen betalen is nog niet mogelijk (ga ik ook niet doen voordat ik het product in handen heb in stockholm)

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

• bwdl
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11 16:04
Geen matches
wie weet een goede lite coin pool of maakt het niet uit waarbij je zit ?

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Geen matches
Wie weet een plaats om Litecoins te kopen, liefst via een Nederlandse bank.

Verwijderd

Geen matches
Ik heb gekozen voor WeMineLTC. Geen verplichte fees, maar je kunt 'm wel zelf instellen. Puur die houding zorg er al voor dat ik daar een account heb (en m'n donatie staat op 0,5%, wat ze zelf ook als voorbeeld geven). Verder vereisen ze weinig confirmations op de gevonden blocks (dus je krijgt je payout iets sneller), maar dat is bijzaak.
Als je even googlet kun je trouwens een heel overzicht vinden van mining pools (ook voor LTC), dus kijk en vergelijk vooral zelf ook.

• KleineJoop
Geen matches
Het maakt wel degelijk uit waar je zit, je moet meestal een ''belasting'' betalen van 1 a 2%.
Ook bepaalt de pool de shares die geaccepteerd worden; meer is hogere efficiency = meer omzet.
Ik mine zelf LTC bij wemineltc.com. ik heb 1 op de 2000 shares die niet wordt geaccepteerd, en er is geen belasting, je hebt wel de optie een gedeelte van je omzet te doneren.
Edit: zie hierboven :)

[ Voor 5% gewijzigd door KleineJoop op 10-04-2013 18:03 ]

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Geen matches
Voor de gene met een creditcard:
http://www.windowsazure.c...ureBg_Netherlands_Display

Gratis rekenkracht ;)

• Gman
Geen matches
bwdl schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:57:
wie weet een goede lite coin pool of maakt het niet uit waarbij je zit ?
O.A. hier kan je kijken:
https://github.com/liteco...omparison-of-mining-pools

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 18:10
Ibidem schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:51:
Ik ben nu aan het "hopen" op een 230 USD koers op Bitstamp, zodat ik wat winst kan pakken op de BTC die ik verkocht op 255 USD. Echter volgen ze Bitcoin24, MT.Gox en Bitfloor niet helemaal :(
Daar is ie al.

Nu toch wel jammer dat ik juist weg moest op het moment dat hij begon te droppen. Had dan toch nog wat extra bitcoins kunnen veroveren. Oh well.

• Ibidem
Adanteh schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:10:
[...]

Daar is ie al.

Nu toch wel jammer dat ik juist weg moest op het moment dat hij begon te droppen. Had dan toch nog wat extra bitcoins kunnen veroveren. Oh well.
Heb het wel kunnen doen maar niets opgeschoten omdat ik op dit Bitstamp account met slechts 0.3 BTC handel. Ach, je moet klein beginnen :) Heb wel 0.002 verworven :)

• Adanteh
Geen matches
Voor mij was het wellicht iets interessanter geweest. Koers is nu al wel 30 dollar omlaag. PANIC DUMP IEDEREEEEEN!!!

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

Ik heb mn bitcoin nog niet eens binnen :+ dus panicdumpen gaat niet.. (Krijg uitbetaald als ik ergens tussen de 0.12 en 0.65 bitcoin aan shares gegenereerd heb, zit nou op 0.006, in iets meer dan 6 uur, kortom, dat duurt nog wel heel ff..)

[ Voor 5% gewijzigd door AlexanderB op 10-04-2013 18:50 ]

• letatcest
  • Laatst online: 30-11 10:23

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Geen matches
gewone beurs omhoog..

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Verwijderd

Geen matches
Zal morgen we weer goed komen.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:22
Geen matches
Ik wacht rustig af. Gaat wel weer omhoog.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Er zit iemand met 0.2 BTC verkopen de handel te manipuleren.

Versimpeld recept:
0) Huidige koers is bijvoorbeeld 230 dollar
1) Verkoop 0.2 BTC voor 220 dollar (herhaal enkele keren, of ga nog lager dan 220 dollar). Dit wordt de nieuwe marktprijs.
2) Koop vervolgens 20 BTC voor 220,5 dollar.
3) Koop 0.2 BTC voor 230 dollar (herhaal enkele keren), dit wordt de nieuwe marktprijs.
4) Verkoop 18BTC voor 230 dollar
5) Ga naar 1

Resultaat: verschil in prijs tussen stap 1 en 4 is je winst. In dit geval 10 dollar per bitcoin.

Edit: blijkt toch anders te werken, zoals MrAcid aangeeft.

[ Voor 31% gewijzigd door dr snuggles op 10-04-2013 19:25 ]

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Geen matches
Ik ben vanochtend toch maar uitgestapt. Veel te veel variatie op 1 dag (zowel + als - 15% tegenover de startwaarde op in 1 dag tijd, dus 30% variatie) waardoor ik twijfel aan wat er achter de schermen gebeurt.

Zie Snuggles hierboven, lijkt inderdaad sterk op wat manipulatie van de koers.

[ Voor 16% gewijzigd door Xanaroth op 10-04-2013 18:59 ]

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-11 15:09
Heb wel eens eerder in dit topic rondgekeken, toen waren ze een paar euro per bitcoin. Nu zijn ze 200+ dollar waard?? :o

https://upload.wikimedia....c/c6/Bitcoin_exchange.png

Zijn sommigen van jullie nu ineens bizar rijk geworden? :P

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Geen matches
Je kunt niet zomaar de koers op 220 zetten met 0.2BTC. Je krijgt altijd de beste prijs voor je verkooporder. Dat is dus onzin, TENZIJ er een enorme spread is.

@dr snuggles was dat.

[ Voor 7% gewijzigd door MrAcid op 10-04-2013 19:01 ]

• KleineJoop
Geen matches
BTC duikt nu toch wel heel erg naar beneden, 210 dollar.

• Dacuuu
Geen matches
kleine joop schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:59:
BTC duikt nu toch wel heel erg naar beneden, 210 dollar.
Welke site? Hier staat mtgox nog op 226

• MrAcid
  • Niet online
Ik heb al 10% meer Bitcoins dan voor deze crash! :)

• wesleytjuh
MTgox is zelf altijd wat laat met updaten, Ik heb hier 220 op bitcoinity.

• KleineJoop
http://bitcoinity.org/markets/mtgox/USD
Maar was blijkbaar maar een korte dip, nu wordt er weer massaal 0.02 ingekocht.

• dr snuggles
  • Niet online
MrAcid schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:59:
Je kunt niet zomaar de koers op 220 zetten met 0.2BTC. Je krijgt altijd de beste prijs voor je verkooporder. Dat is dus onzin, TENZIJ er een enorme spread is.
Je hebt twee opties bij verkopen: A) verkopen voor huidige prijs of B ) verkopen voor door jezelf vastgestelde prijs. Met optie B is afgelopen nacht iemand de mist ingegaan door voor 250 euro een bitcoin te kopen, dat is dan tijdelijk de nieuwe prijs. Andersom kan natuurlijk ook, zoals je van de week zag, toen de prijs naar 1 euro ging omdat iemand verkocht voor 1 euro.

• MrAcid
  • Niet online
dr snuggles schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:02:
[...]

Je hebt twee opties bij verkopen: A) verkopen voor huidige prijs of B ) verkopen voor door jezelf vastgestelde prijs. Met optie B is afgelopen nacht iemand de mist ingegaan door voor 250 euro een bitcoin te kopen, dat is dan tijdelijk de nieuwe prijs. Andersom kan natuurlijk ook, zoals je van de week zag, toen de prijs naar 1 euro ging omdat iemand verkocht voor 1 euro.
Dat is echt onzin. Je moet dan alle orders tot 250€ opkopen (dat deed diegene ook volgens mij). Je kunt niet 1BTC voor 100.000€ kopen nu. Dat gaat niet.

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-11 10:45
Ik heb ook meer bitcoins dan voor deze crash. voor ik naar huis ging van mn werk heb ik alles verkocht @ 254.

Bij thuiskomst op 228 weer gekocht..

• Adanteh
Geen matches
21 minuten lag op MtGox? Haha. Massale paniek is het. Bitstamp staat ondertussen op 208, al een 20 dollar lager dan dat we vandaag mee begonnen.

• dr snuggles
  • Niet online
Geen matches
Die paniek is erg grappig :D

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:09
Geen matches
prachtig, 186 op btce en we zijn nog dalende :P

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

• Piekartz87
Geen matches
nou.. prachtig :P

• KleineJoop
Zie ik opeens dit op bitcoinity.com _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K8RHCZw.gif

• fakeflamingo
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-11 02:06
Geen matches
195:( nu baal ik echt dat ik niet alles verkocht heb. :'(

• letatcest
  • Laatst online: 30-11 10:23

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Waarom zit er zo'n idioot verschil op bitcoin-24.com tussen Euro's en Dollars?

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• leecher
Geen matches
Je moet altijd positief blijven he, bij topgear maken ze bijvoorbeeld ook heel vaak dingen stuk en dat vinden we dan ook mooi :+

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:50:
Mensen willen niet cashen, omdat de koers zo hard omhoog gaat. En de koers gaat hard omhoog mede doordat niemand casht. Ondertussen beginnen mensen steeds harder te twijfelen over of ze misschien toch maar moeten gaan cashen (zie dit forum alleen al), waardoor die drempel steeds lager wordt. Hoeveel is er nodig om mensen massaal te laten verkopen? 10% daling? Of is het al genoeg als de koers een dag niet meer omhoog gaat?
Nou, er bleek nog een stuk minder nodig te zijn dan ik had verwacht :+ Dit gaat echt helemaal nergens meer over, BTC gaat op deze manier nog onder de $200 komen en LTC is en een kwart van de waarde verloren en blijft ook maar dalen. hard op weg te halveren.

• Dacuuu
Geen matches
Mtgox tript hem hier helemaal. Heb 3 orders staan, doet niks. Cancelen lukt ook niet.

• Piekartz87
Geen matches
leecher schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:12:
[...]

Je moet altijd positief blijven he, bij topgear maken ze bijvoorbeeld ook heel vaak dingen stuk en dat vinden we dan ook mooi :+
Dat zijn dan iemand anders zijn spullen he :p

Bitstamp down overigens. Bij mij atthans.

• fakeflamingo
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-11 02:06
Geen matches
wow het gaat echt met sprongen van 15 dollar..

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-11 20:14
Geen matches
Dacuuu schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:14:
Mtgox tript hem hier helemaal. Heb 3 orders staan, doet niks. Cancelen lukt ook niet.
Lag hè

• dr snuggles
  • Niet online
MrAcid schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:03:
[...]

Dat is echt onzin. Je moet dan alle orders tot 250€ opkopen (dat deed diegene ook volgens mij). Je kunt niet 1BTC voor 100.000€ kopen nu. Dat gaat niet.
Hier zie je het grafiekje nog, mooi he :)
Zane11 in "Bitcoins - Virtueel Geld"

• Adanteh
Geen matches
En toen zaten we op 150 bij Bitstamp, maar weer terug naar 201 nu. Het gaat wel erg hard vandaag.
Afbeeldingslocatie: http://btccharts.com/screenshots/1365613984581.png

Ach, ik denk wel dat het goed komt, alleen jammer dat ik de slag heb gemist. Had graag van zo'n kleine crash gebruik gemaakt. Uiteindelijk is natuurlijk wel het probleem dat iedereen dat denkt en dat is juist de reden dat mesnen zo enthousiast verkopen als hij even wat naar beneden gaat.

@Dacuuu. MtGox zit op 25 minuten lag bij mij. Iedereen daar zal nu wel massaal dumpen, wat eigenlijk het grootste probleem is.

• dr snuggles
  • Niet online
Geen matches
Adanteh schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:15:
Ach, ik denk wel dat het goed komt, alleen jammer dat ik de slag heb gemist. Had graag van zo'n kleine crash gebruik gemaakt.
Je kunt nu nog goedkoop kopen, zal waarschijlijk rap door stijgen naar 180 euro/btc oid.

[ Voor 9% gewijzigd door dr snuggles op 10-04-2013 19:17 ]

• Adanteh
Geen matches
Dan moet je wel extra geld hebben om te kunnen kopen ;)

• wesleytjuh
Maar, nu vekopen is dus zo goed als onmogelijk?

MTGox geeft nu 215 bij sell aan, maar als ik dat inzet zal dat order niet vervult worden?

Ik zie overigens nergens die lag staan, enkel bitcoinity gaf net 20 minuten aan, inmiddels niet meer.

[ Voor 27% gewijzigd door wesleytjuh op 10-04-2013 19:18 ]

• dr snuggles
  • Niet online
Geen matches
Adanteh schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:17:
Dan moet je wel extra geld hebben om te kunnen kopen ;)
Wel goed voorbereid zijn natuurlijk ;)

• dr snuggles
  • Niet online
wesleytjuh schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:17:
Maar, nu vekopen is dus zo goed als onmogelijk?

MTGox geeft nu 215 bij sell aan, maar als ik dat inzet zal dat order niet vervult worden?

Ik zie overigens nergens die lag staan, enkel bitcoinity gaf net 20 minuten aan, inmiddels niet meer.
Ik zou kiezen voor de optie instant sell, dan verkoop je altijd.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Geen matches
Kain_niaK schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:51:
Een paar duizend euro, goed als je het kunt missen. Maar je hele spaargeld ..... dan ben je echt stom bezig.
Ik heb 3000 dollar op bitfinex uitstaan, short. Ben al een flink percentage kwijt door de koerstijging maar voor ik een margin call krijg moet de koers toch nog wel een aantal keer verdubbelen.
Koers moet nog een dik percentage zaken voor ik terug op winst sta, maar het gaat lekker zo. :P

• Dacuuu
Geen matches
dr snuggles schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:19:
[...]

Ik zou kiezen voor de optie instant sell, dan verkoop je altijd.
Hier niet hoor,heb de prijs niet aangepast. Maar de sell staat er nog gewoon in. Kan ze ook niet verwijderen. De hele site doet niks meer :)

• Kain_niaK

Kain_niaK

Geen matches
Onder de 200 dollar nu ...

• Adanteh
Geen matches
dr snuggles schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:18:
[...]

Wel goed voorbereid zijn natuurlijk ;)
De goede voorbereiding zit hem bij mij in het verkopen op de juiste momenten, maar dat doe ik alleen als ik weet dat ik ook weer kan kopen als ik denk dat het is afgelopen. Verkopen was nu niet het probleem, maar vaak slaat die koers weer zo snel om, dat hij voordat je weer gekocht hebt alweer boven het bedrag zit waarvoor je het hebt verkocht. Ik ga halverwege zo'n crash niet alles verkopen.. Dan maak je het alleen nog veel veel erger. Het blijft nog steeds iets waar ik op de lange termijn wel hoop voor heb, dus af en toe een gematigde instelling is wel op zijn plaats.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-11 22:51

Tourniquet

Hiya, fellas!

Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0l30040Z2H2F1x1W0Y23/Schermafbeelding%202013-04-10%20om%2019.15.20.png

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Geen matches
Correctie bid van 2338 BTC op 200, we zitten nu op 203

• KleineJoop
Geen matches
Tja als mensen meer dan 200 BTC achter elkaar verkopen gaat het wel hard natuurlijk...

• wesleytjuh
Geen matches
Kain_niaK schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:21:
Correctie bid van 2338 BTC op 200, we zitten nu op 203
Waar zie je dit?

• MrAcid
  • Niet online
Die koopt dus zonder limiet op de prijs voor veel geld BTC. Maar wel eerst de goedkoopste, tot dat op is, dan de volgende, dan de volgende.

Je kunt niet een koop of verkoop order plaatsen en mensen "passeren" in het order book.

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:23
Geen matches
Nondeknetters, ik heb een paar uur niet kunnen kijken -.- Ik ben benieuwd waar dit naartoe gaat!

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

Wat een massahysterie :P leuk om te volgen :+

edit: de Amerikanen worden wakker en dumpen hun bitcoins :D

[ Voor 41% gewijzigd door pm1 op 10-04-2013 19:24 ]

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

• dr snuggles
  • Niet online
MrAcid schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:23:
[...]

Die koopt dus zonder limiet op de prijs voor veel geld BTC. Maar wel eerst de goedkoopste, tot dat op is, dan de volgende, dan de volgende.

Je kunt niet een koop of verkoop order plaatsen en mensen "passeren" in het order book.
Heb net even geprobeerd, en wat jij zegt klopt. Als je voor 200 euro wilt kopen terwijl de koers 150 is, krijg je een bitcoin voor 150 euro.

Maar dan snap ik niet hoe die manipulatiebots werken. Nog evenverder in verdiepen :). Thanks voor je uitleg!
Ps, testje heeft mij 70 cent opgeleverd :D.

[ Voor 3% gewijzigd door dr snuggles op 10-04-2013 19:26 ]

• Adanteh
dr snuggles schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:24:
[...]

Heb net even geprobeerd, en wat jij zegt klopt. Als je voor 200 euro wilt kopen terwijl de koers 150 is, krijg je een bitcoin voor 150 euro.

Maar dan snap ik niet hoe die manipulatiebots werken. Nog evenverder in verdiepen :). Thanks voor je uitleg!
Dat is denk ik eerder een kwestie van gewone in hele kleine increments nieuw bieden, waardoor het volume op een bepaald bedrag hoger is. Dan gaan mensen daar automatisch boven zitten, vervolgens de bots weer wat hoger. Uiteindelijk knalt zo die koers omlaag, totdat de bots in één keer gaan verkopen. Dan knalt die koers omlaag en zitten de mensen die steeds hoger bleven bieden met de gebakken peren.

Toch? :3

Verwijderd

Geen matches
Zat vandaag heel erg te twijfelen om nog een paar tientjes te investeren in BTC of LTC en zojuist leek me wel het moment om te doen :) Wel via Bitonic, dus een hoge fee, maar je weet nooit hoe snel de koers straks weer omhoog gaat.

• Kain_niaK

Kain_niaK

http://bitcoin.clarkmoody.com/

Zet "rows to display" op 1000 en je ziet een vrij groot order boek van Mt.Gox USD.

Elke keer als de hoogste bid en de laagste ask elkaar vinden heb je een trade en een nieuwe koers.
Het is trouwens perfect mogelijk om de koers naar beneden te manipuleren als er wat spread is.
Gewoon de hoogste bid doen en op hetzelfde moment de laagste ask (vanaf een andere Mt.Gox account)
en als die lager is dan de laatste trade dan is dat de nieuwe koers en help je de koers naar beneden.
Maar je speel ruimte is altijd het verschil tussen de hoogste bid en de laagste ask.

Zo word de markt nu al maanden gemanipuleerd door bots op het moment dat de markt rustig is.
En dan zijn er bots die proberen lag op de markt te krijgen door DOS (gigantisch veel kleine trades maken zodat de site overbelast raakt).

• MrAcid
  • Niet online
dr snuggles schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:24:
[...]

Ps, testje heeft mij 70 cent opgeleverd :D.
Snap ik ook niet, want ik zie het ook gebeuren. Maar wat jij beschreef kan dus inderdaad niet. :)

• leecher
Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/20tm5ut.jpg

Wie zal het zeggen, ik ben benieuwd :P

• Dacuuu
Misschien een optie om op dit tweakers.net irc kanaal sneller te chatten? Ik hem hem net even aangemaakt.
http://irc.tweakers.net/bitcoin

• wesleytjuh
Dacuuu schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:30:
Misschien een optie om op dit tweakers.net irc kanaal sneller te chatten? Ik hem hem net even aangemaakt.
http://irc.tweakers.net/bitcoin
Great succes, 30 tweakers binnen 1 minuut :)

• Kain_niaK

Kain_niaK

En ik dacht nog dat dit een teken was Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b0eBg8AwWce8u3GDsjUL0eYX/full.png maar de grafiek goden liegen altijd!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CwgpX5BvjmR3pIjQF5FqqzGF/full.png

Hopelijk stort die koers nu volledig in en raken alle speculaten hun geld kwijt, dan zij we al die hebberig types (behalve ikzelf) voor goed kwijt en dat is gewoon beter voor bitcoins in de lange run.

• Apie!
  • Laatst online: 17-11 20:23

Apie!

Newer, better & confusinger

Geen matches
Oftewel niet verkopen nu, maar gewoon de rit uitzitten :)

Overigens die HD5770 net even schoongemaakt en AS vervangen en nu blijft ie rond de 83C hangen.

[ Voor 46% gewijzigd door Apie! op 10-04-2013 19:36 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• Kain_niaK

Kain_niaK

Geen matches
Lange rit, en daar zijn de meeste toch veel te bang voor.

• MrAcid
  • Niet online
Ik hoop dat eventuele Tweakers in de Bitcoin-24 chat mijn getrol vergeven. Het is puur eigenbelang...

• Kain_niaK

Kain_niaK

Geen matches
Omdat je aan 0.1 euro per BTC wilt kopen ....

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Geen matches
Pik wel weer op, de $200 (mass sell) grens is bereikt en daar gaat het niet gauw meer onder verwacht ik.

• MrAcid
  • Niet online
Geen matches
MaZo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:41:
Pik wel weer op, de $200 (mass sell) grens is bereikt en daar gaat het niet gauw meer onder verwacht ik.
Dat is al bijna gebeurd...

• Adanteh
Geen matches
MaZo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:41:
Daar zit het al onder.

• wesleytjuh
Vraag me af waar iedereen nu de prijzen checked, ik zie enkel prijzen tussen 200-210 op mtgox, bitcoinity en clarkmoody

• MaZo
  • Niet online
Geen matches
Nee, het gaat van $200 naar $210 en weer terug, naar $205, etc.

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

Geen matches
Het probleem is dat die websites lagg hebben...

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

• dr snuggles
  • Niet online
wesleytjuh schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:43:
Vraag me af waar iedereen nu de prijzen checked, ik zie enkel prijzen tussen 200-210 op mtgox, bitcoinity en clarkmoody
MTGox en BC24 open laten staan. Edit: en deze: http://bitcoinity.org/markets/mtgox/USD. MTgox heeft vertraging.

[ Voor 13% gewijzigd door dr snuggles op 10-04-2013 19:45 ]

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 08:28
Geen matches
Ligt het aan mij of stort de koers gigantisch in? Ik heb voor de zekerheid maar 1 BTC te koop staan voor € 200. Dan heb ik in ieder geval de winst van vorig jaar.

• wesleytjuh
Geen matches
tormentor1985 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:44:
Ligt het aan mij of stort de koers gigantisch in? Ik heb voor de zekerheid maar 1 BTC te koop staan voor € 200. Dan heb ik in ieder geval de winst van vorig jaar.
Goede conclusie ;)
€200 euro ga je momenteel niet vekropen.

• dr snuggles
  • Niet online
Geen matches
Wel voor 200 dollar :D

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 08:28
Geen matches
wesleytjuh schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:45:
[...]

Goede conclusie ;)
€200 euro ga je momenteel niet vekropen.
Meer voor als die vannacht of morgen ineens behaald word. Ik verwacht dat hij nog wel even klimt voordat hij weer in stort. Of zeggen jullie sell alles wat je gemined heb voor € 150 per stuk?

• MaZo
  • Niet online
Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DjLAsir.jpg

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

Geen matches
Ik krijg ze niet eens meer voor €140 verkocht...

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

• Ibidem
Geen matches
Ik had op 229 USD verkocht bij Bitstamp maar kan m'n geld nog niet gebruiken om wat nieuwe muntjes te kopen want t staat nog in open orders. Meer mensen last van? Ik wil nu kopen nu de koers nog laag staat

Pagina: 1 ... 47 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Slowchatten niet hier maar bijv. in http://irc.tweakers.net/bitcoin!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst, elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.