Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bitcoins - Virtueel Geld Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 74 Laatste
Acties:
  • 395.645 views

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

sbmuc schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:58:
Mja dat is met alles, aandelen, goud, silver etc.
Ook nu, het stijgt nog steeds als een malle en alles duid er op dat het voorlopig(weken) nog wel blijft stijgen. Maar nogmaals, het kan morgen weer keihard crashen.. :)
Kan 't mis hebben. Maar ik zie het aanbod explosief toenemen, en de vraag toch echt minder worden. Ja.. de prijzen stijgen nog wat, maar de aantallen dalen (fors).

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
GateKeaper schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:59:
[...]

Kan 't mis hebben. Maar ik zie het aanbod explosief toenemen, en de vraag toch echt minder worden. Ja.. de prijzen stijgen nog wat, maar de aantallen dalen (fors).
Valt best mee hoor. Vooral als we de $300 gaan bereiken, dan knalt ie zo door naar de $350. Op het moment zijn er 10k BTC's nodig voor de 300 en slechts 3k extra voor de 350. Natuurlijk zal het uiterlijk van het orderbook veranderen zodra we in die regionen zitten.

Ik vertelde een collega nog dat wanneer we de 200 voorbij gaan, er een nieuwe run zou komen en kijk waar we nu staan.

Voor nu weet ik nog niet wat ik ga doen als we de 350 aantikken, cashen of de rit uitzitten tot 500 (mijn korte termijn target). Misschien tijd voor een BTC split, ik word redelijk zenuwachtig bij dit soort bedragen O-)

• Eloy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 20:20
€198,6 op Mt. Gox! :o

Denk dat de waarde wel even doorstijgt, er komt vast weer een tsunami aan nieuwsitems -dus ook vraag- zodra het de €200,- passeert.

<div>Q: How do you annoy a web developer?</span>

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11 15:11
Gewoon zorgen dat je de inleg er uit hebt. En dan kijken waar het terecht komt

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:49
GateKeaper schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:59:
[...]

Dat heb je inderdaad mis. Er zijn meerdere bronnen...

In China gaat het momenteel nog beter met Bitcoin dan met de euro en USD. Daar zitten ze omgerekend al over de 300 USD heen en is de stijging nog steeds sterk.

Vandaag was er weer erg positieve media aandacht! http://www.bloomberg.com/...mT6iCSQBuJJPB3Nhonrw.html

De vraag wisselt steeds, omdat er voor duizenden bitcoins per uur worden gekocht. Het duurt dus vaak een tijdje voordat de vraag weer is opgebouwd, maar het blijft tot nu toe steeds weer sterk opkomen. Je moet je dus niet baseren op een momentopname.

We zitten nu op 199 200 euro !!! Veel plezier de komende uren!

[ Voor 9% gewijzigd door Playa del C. op 10-04-2013 14:16 ]

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Playa del C. schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:11:
[...]
In China gaat het momenteel nog beter met Bitcoin dan met de euro en USD. Daar zitten ze omgerekend al over de 300 USD heen en is de stijging nog steeds sterk.
Waar zie je dit?

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:49
BTCChina.com (en via het bitcoin forum)

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-11 09:44
dingdong! €200.-

absurd :P

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:11
pfff...

zoals ik al zei, heb ik m'n initiele inleg dus laten uitbetalen bij bitcoin-24.com. Deze withdrawal staat momenteel nog op processing.
Ik moet mezelf echt bedwingen om dit te annuleren zodat ik weer een leuk geldbedrag heb staan waar ik weer BTC van kan kopen en evt. volgende week uit te cashen als hij op €400 staat...

I'm getting greedy... somebody stop me!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11 15:11
Voorlopig zijn er geen indicaties dat de vraag zal afnemen. Iedereen wil een stukje geek goud ;)

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
Pusherman_ schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:21:
pfff...

zoals ik al zei, heb ik m'n initiele inleg dus laten uitbetalen bij bitcoin-24.com. Deze withdrawal staat momenteel nog op processing.
Ik moet mezelf echt bedwingen om dit te annuleren zodat ik weer een leuk geldbedrag heb staan waar ik weer BTC van kan kopen en evt. volgende week uit te cashen als hij op €400 staat...

En bij die 400 euro heb je dan weer dat je de bitcoin wellicht wil laten staan voor de 1000 euro ect. Zo blijf je natuurlijk bezig. Gewoon je oorspronkelijk inleg cashen en met de rest door speculeren en het systeem supporten. ;)

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-11 17:16
Wat is nou eigenlijk de makkelijkste manier om BTC´s te kopen? Ik heb nog een bedrag van +- 3000 liggen waar ik ooit een keer mee wou gaan beleggen. Dit is er echter nooit van gekomen:P Daarnaast lijkt dit mij een stuk beter (veel te laat begonnen met meelezen natuurlijk).

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-11 12:06
Pusherman_ schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:21:
pfff...

Ach, waarom zou je hem niet cancellen, het gros van het volk wat nu aan het handelen is doet dat echt niet om filantropische doelstellingen of omdat ze de essentie van de bitcoin zo'n warm hart toedragen, gewoon volop cashen

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 18:10
Mutybay schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:26:
Wat is nou eigenlijk de makkelijkste manier om BTC´s te kopen? Ik heb nog een bedrag van +- 3000 liggen waar ik ooit een keer mee wou gaan beleggen. Dit is er echter nooit van gekomen:P Daarnaast lijkt dit mij een stuk beter (veel te laat begonnen met meelezen natuurlijk).
SEPA overboeking naar Bitstamp. Duurt een dag, maar dan heb je lage fees, een exchange waar je minder lag hebt dan MtGox. Verder geen verificatie. Of je het vertrouwd om 3000 euro naar Slovenië te sturen moet je zelf nog maar bekijken.

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
The_Admin schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:26:
Ach, waarom zou je hem niet cancellen, het gros van het volk wat nu aan het handelen is doet dat echt niet om filantropische doelstellingen of omdat ze de essentie van de bitcoin zo'n warm hart toedragen, gewoon volop cashen
Dat dus...

Elke keer als er een negatief iets over Bitcoin wordt gezegd op de frontpage komen alle moraalridders weer met het feit dat dit systeem o zo beter is dan de $/€/Yen, maar stiekem gedragen de meesten zich gewoon als de hebberige bankiers die iedereen na 2008 zo verguisden en laten ze zich gewoon in de eerder genoemde valuta uitbetalen O-) Filantropie m'n reet ;)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:20
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2xpJr

Lekker ~3 LTC/dag hiermee. De eerste draait maar op de helft, moet nog wat ruimte hebben om mijn 3 schermen aan te sturen verder :+

Leve "ongelimiteerde" energie op kot >:)

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:36
Maar hoe zit iedereen hier nu met zijn stales, ik heb nog steeds 30% oid, erg zonde.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Verwijderd

30% is wel heel extreem. Ik vond mijn (op dit moment) 79 accepted en 6 stales, via coinotron, al veel :+ Bij BTC minen via Slush's pool haalde ik misschien 6 stales op 2500 accepted.

• azerty
  • Laatst online: 22:20
wesleytjuh schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:35:
Maar hoe zit iedereen hier nu met zijn stales, ik heb nog steeds 30% oid, erg zonde.
Ik zit nu op een 2% (7/345, notroll), maar ben dus nog maar eventjes bezig. Zal hier vanavond een update posten.

Update: Zit nu na een goede dag op 1.6% (249/15414)

[ Voor 8% gewijzigd door azerty op 11-04-2013 15:31 ]

• Adanteh
Het is leuk als je die dingen al hebt. Ik heb hier nou toch maar mijn desktop LTC staan minen sinds gister. Als ik hem gebruik zet ik hem omlaag en komt ie op 350MH. Vannacht heeft hij mooi als verwarming gediend met 400 MH. Het is dat mijn kaart voor geen meter wil overclocken (Letterlijk 1mhz verschil en hij begint te artifacten. O die mhz nou omhoog of omlaag is maakt verder weinig uit. Waarschijnlijk gewoon gezeik met het programma dat ik gebruik. 500Mh zou wel mogelijk moeten zijn.

Qua stales zat ik van vanacht om ongeveer 3 procent.

• Tukkertje-RaH
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-11 11:42
Ik houd de bitcoin-koers al een tijdje in de gaten - en ik vertrouw het niet. Amper drie maanden geleden stond de koers op 15 dollar voor een bitcoin. As-we-speak is die koers bijna 20 keer hoger (!!) op 263 dollar voor een bitcoin. Dat is in bubbel in wording...

Ik vrees de markt wordt gemanipuleerd en dat er straks een boel ontgoochelde miners langs de kant staan en hun verlies moeten nemen...

Daarnaast nog 2 opmerkelijke zaken:
- op het moment dat de koers per dag 10 % stijgt, is het dan niet lucratiever om gewoon op de exchange bitcoins te kopen in plaats van ze te minen? Het rendement dat je maakt op je gekochte bitcoins is vele malen groter dan dat wat je bij elkaar kan minen
- is de beperking in het aantal bitcoins niet het de uiteindelijke doodsteek van de munt? Gaat niet iedereen op z'n bitcoins zitten omdat de koers alleen maar omhoog kan en moet?

De verklaring dat de koers stijgt door Cyprioten en Spanjaarden die hun geld veilig willen stellen lijkt me niet juist. Goud is over het algemeen de 'veilige haven' voor mensen die ergens heen willen met hun geld: makkelijker te verhandelen en algemener geaccepteerd. Ik denk wel dat het criminele circuit de bitcoin ziet zitten: geen centrale overheid en vrijwel onzichtbaar over de hele wereld te verhandelen...

Edit: 265,5 USD voor een bitcoin

[ Voor 20% gewijzigd door Tukkertje-RaH op 10-04-2013 14:45 ]

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-11 20:14
Je 'neemt' geen verlies met een virtuele currency natuurlijk. Daar ben je nog steeds zelf bij.

• Adanteh
[b][message=40077365,noline]
Ik vrees de markt wordt gemanipuleerd en dat er straks een boel ontgoochelde miners langs de kant staan en hun verlies moeten nemen...

- op het moment dat de koers per dag 10 % stijgt, is het dan niet lucratiever om gewoon op de exchange bitcoins te kopen in plaats van ze te minen? Het rendement dat je maakt op je gekochte bitcoins is vele malen groter dan dat wat je bij elkaar kan minen
- is de beperking in het aantal bitcoins niet het de uiteindelijke doodsteek van de munt? Gaat niet iedereen op z'n bitcoins zitten omdat de koers alleen maar omhoog kan en moet?
De mensen die hier minen zitten geloof ik allemaal op LTC. Daarnaast is minen voor korte termijn gewoon niet logisch. Dure hardware tegenover minimale opbrengst. Misschien leuk als je dat spul toch al had / wilde halen, maar verder op korte termijn niet interessant. Verschil is echter dat ik nu bijvoorbeeld 1,5 LTC per dag binnen haal. Dat is niet zoveel op dit moment, maar ook al gaat hij naar de 20 dollar (Wat toch realistisch is), dan heb je toch nog 15 euro overnight. Voor Studentjes is dat toch leuk. Zou ook kunnen dat die koers nog verder omhoog gaat (Richting de bitcoins) en dan word het in éen keer heel interessant. Mensen die minen en meteen hun coins verkopen snappen het niet helemaal.

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 16:54

AlexanderB

7800 rpm

Tukkertje-RaH schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:39:
Ik houd de bitcoin-koers al een tijdje in de gaten - en ik vertrouw het niet. Amper drie maanden geleden stond de koers op 15 dollar voor een bitcoin. As-we-speak is die koers bijna 20 keer hoger (!!) op 263 dollar voor een bitcoin. Dat is in bubbel in wording...

Tja, dat is de grote vraag he? :)
Qua investeren wel, maar ik heb momenteel €50 op mn bankrekening staan, dus ik kan alvast niet meedoen. en ik denk dat dr genoeg mensen zijn die er niet direct financieel in willen investeren, maar wel leuk een paar zakcentjes opsteken met minen, zeker als de mine-hardware reeds-bestaand is, of gekocht is uit eerdere BTC-winst. (en dus niet $30k aan creditcard-debt)
Dat is toch juist wat de munt z'n waarde geeft.. 1: het word steeds zwaarder om nieuwe te maken, en zolang de koers hoog staat is het dus de moeite waard, en 2: iedereen die er waarde aan hecht, wil ze hebben en houden, en dus is er vraag naar, dus stijgt de waarde. Als er oneindig van zijn, worden ze niks meer waard.. net als zand op het strand, of US dollars.

• MrMorePhun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11 05:02
Vandaag ook maar eens gestart met ltc mining met wemineltc pool.
Heb echter een vraagje, houden jullie een eigen wallet lokaal of via een online service?
Welke lokale wallet gebruiken jullie of welke betrouwbare online?

• Adanteh
Afbeeldingslocatie: http://btccharts.com/screenshots/1365597957590.png
Heb ook mij overview maar even aangepast. LTC/BTC gaat redelijk rap omlaag, maar de prijs blijft wel hetzelde

• Wrd
  • Laatst online: 27-11 08:37

Wrd

Adanteh schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:44:
[...]
De mensen die hier minen zitten geloof ik allemaal op LTC.
[...]
Ik mine al 1,5 jaar BTC en zal dat gewoon blijven doen.
Ook heb ik een 7970 besteld om erbij te zetten.

Uiteraard verwacht ik dat gpu mining niet rendabel gaat worden, maar de 7970 is dan altijd nog prima te gebruiken om mijn monitoren op aan te sluiten :)

Verwijderd

Gaat niet iedereen op z'n bitcoins zitten omdat de koers alleen maar omhoog kan en moet?
Dat is wat er nu gebeurt, heb ik het idee. Mensen willen niet cashen, omdat de koers zo hard omhoog gaat. En de koers gaat hard omhoog mede doordat niemand casht. Ondertussen beginnen mensen steeds harder te twijfelen over of ze misschien toch maar moeten gaan cashen (zie die forum alleen al), waardoor die drempel steeds lager wordt. Hoeveel is er nodig om mensen massaal te laten verkopen? 10% daling? Of is het al genoeg als de koers een dag niet meer omhoog gaat?

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11 12:57
Ik ben ook maar overgestapt op litecoins, maar volgens mij heb ik hem niet goed ingesteld.
coinotron.com:3334
username: minername
password: minerpassword
(GUIminer trouwens)
Maar op de website, zie ik mijn hashrate niet, iemand een idee?

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Stratum aan of uit zetten?

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Vind die "altcoins" maar apart, en voor sommige extreem winstgevend

Laten we bijvoorbeeld LTC pakken.
-Je harkt er veel binnen.
-Je betaald de gekken russen van btc-e 5k
-Je altcoin staat nu op btc-e
$$$

True story ;)

Verwijderd

Tijd voor een TweaKerCoin? :P
Coinotron gebruikt trouwens Stratum, dus die moet aan staan. Daarnaast kan het altijd wel een paar minuten duren voordat de site je hashrate aangeeft, dus je hebt een beetje geduld nodig (in het geval je dat niet had)

• Wrd

Wrd

kowapanga schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:55:
Vind die "altcoins" maar apart, en voor sommige extreem winstgevend

Laten we bijvoorbeeld LTC pakken.
-Je harkt er veel binnen.
-Je betaald de gekken russen van btc-e 5k
-Je altcoin staat nu op btc-e
$$$

True story ;)
Ik heb LTC bij de lauch in de gaten gehouden.
Sinds de launch was LTC al op btc-e.

Dus ik weet niet hoe het zit met LTC en "True story ;)"
Of ik heb gedroomd hoe ik mijn LTC in BTC heb omgezet bij btc-e niet lang na de launch ervan

• Biersteker
code:
1
2
3
4
5
6
2013-04-10 14:58:16: Running command: poclbm.exe username/wachtword ff weg@coinotron.com:3334 --device=0 --platform=0 --verbose -r1 -v -w128
2013-04-10 14:58:16: Listener for "llu" started
2013-04-10 14:58:16: Listener for "llu": coinotron.com:3334 10/04/2013 14:58:16, started OpenCL miner on platform 0, device 0 (Juniper)
2013-04-10 14:58:16: Listener for "llu": coinotron.com:3334 10/04/2013 14:58:16, checking for stratum...
2013-04-10 14:58:17: Listener for "llu": coinotron.com:3334 10/04/2013 14:58:17, no response to getwork, using as stratum
2013-04-10 14:58:17: Listener for "llu": coinotron.com:3334 10/04/2013 14:58:17, Setting new difficulty: 128

Zou moeten werken lijkt mij.
(Na een uur minen, nog steeds geen hashrate of last share)

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Zijn er inmiddels al LTC pools voor de tweakers? :)

• Adanteh
Heb je je volledige username ingevuld? Zit niet bij Coinotron, maar voor mij is het username.workername

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-11 11:52
Adanteh schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:48:
[afbeelding]
Heb ook mij overview maar even aangepast. LTC/BTC gaat redelijk rap omlaag, maar de prijs blijft wel hetzelde
Het is natuurlijk logisch dat de LTC/BTC koers zakt als de BTC stijgt en de LTC ongeveer gelijk blijft. Ik ben zelf ook begonnen met LTC, paar BTCs omgezet naar LTC via btc-c.com en nu maar duimen dat de LTC ook rustig aan gaat groeien: geduld is een schone zaak :) Ondertussen minen we LTC als een dolle.

• Biersteker
Met GUIminer scrypt alpha werkt het wel met exact dezelfde settings :S

Verwijderd

GUIMiner-scrypt is dan ook het programma dat je gebruikt om LTC te minen. Als je de gewone GUIMiner gebruikt, stuur je shares door voor BTC. Daar kan je LTC-pool natuurlijk niks mee.

• boombes
  • Laatst online: 07-10 10:55
}:O Weet iemand hier hoelang het het duurdt voordat een mt gox tranfer op je rekening staat hier in nederland ?

En zou iemand eens een reken sommetje willen maken waarom ik nu naar LTC over zou stappen ?

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-11 17:07
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:57:
Tijd voor een TweaKerCoin? :P
Coinotron gebruikt trouwens Stratum, dus die moet aan staan. Daarnaast kan het altijd wel een paar minuten duren voordat de site je hashrate aangeeft, dus je hebt een beetje geduld nodig (in het geval je dat niet had)
Mochten hier mensen serieus over denken, ik kan misschien wel een VM-etje regelen (ligt er aan wat er nodig is). Onderhoud/beheer/etc van de pool/site is een ander verhaal :P

• Biersteker
@lennartje, Dat was het dus.
@boombes.
Bitcoins op een 5770.
per maand 0.40 = 100$
Litecoins op een 5770
per maand 23.166 = 107$
Dus maakt nu niet heel veel uit, maar ik denk dat de litecoin koers een soortgelijke sprong gaat maken als de bitcoin koers afgelopen jaar heeft gemaakt.

• boombes
Ok ik zit dus ruim op 1 ghash/s hier thuis. voor mij zou dit er dan nog anders uit zien?

Per maand 2.2 btc = 440 euro op dit moment
Per maand 141 ltc = 558.8 euro per maand op dit moment :P

Ok ik denk dat ik om ga naar ltc :D

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
1 ghash, hoeveel stroom ben je dan wel niet kwijt!?

• boombes
85 euro per maand = 500watt/uur

1x 7950
1x 7870 xt

Doen nagenoeg allebei 500 mhash/s

[ Voor 49% gewijzigd door boombes op 10-04-2013 15:41 ]

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-11 17:00
Hm dit is wel grappig denk ik:

Ik mine litecoins met cgminer:

met mn 5770 -> ca 20 khash/min
met mn i5 2500k -> ca 30khash/min (3 cores)

Weet niet of dit bij iedereen zo is maar dan zo lijkt het wel of juist cpu beter is dan gpu terwijl het bij bitcoins andersom is :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Biersteker
Ik haal 180 khash/s met GUI-scrypt op een 5770. hoewel het volgends coinotron nu 80~90 khash/s is. Maar je zou toch wel meer uit die 5770 kunnen halen

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-10 11:58
boombes schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:40:
85 euro per maand = 500watt/uur

1x 7950
1x 7870 xt

Doen nagenoeg allebei 500 mhash/s
heb je die kaarten dan in de zelfde pc zitten of in 2 verschillende? want je kan toch geen crossfire draaien met 2 verschillende kaarten?

• Wrd

Wrd

Hier een readme hoe je met cgminer het uiterste uit je gpu kan halen voor scrypt
https://github.com/ckolivas/cgminer/blob/master/SCRYPT-README

• Zane11
Panic sell op MTgox, ben benieuwd hoever de koers gaat droppen. :O

• boombes
Nee zijn 2 verschillende pc's

je kunt met deze 2 kaarten als je zou willen wel crossfire draaien omdat het allebei tahiti gebaseerde gpu's zijn (als zou je het niet aan de nummers zeggen ;))

ik denk alleen dat de btc prijs nu nog 2x gaat verdubbelen dus ik blijf nu nog even btc mijnen en als die klapt dan ga ik ook naar LTC :)

Ik ga toch mijn vraag gewoon nog een keer stellen aangezien die heel snel ondergesneeuwd raakt in dit topic:
Weet iemand hier hoelang het het duurdt voordat een mt gox tranfer op je rekening staat hier in nederland ?
Dus BTC verkocht (om de vriendin blij te maken) en geld over laten maken naar mijn rabobank. Weet iemand hoelang ik dan moet wachten voordat het zichtbaar is op mijn bankrekening.

Mijn vriendin gelooft namelijk niet dat er op deze manier geld te verdienen is.

[ Voor 42% gewijzigd door boombes op 10-04-2013 15:54 ]

• Stephan224
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10-2022
@Mattie112:
Heb je al een getest wat er met je mining snelheid op je GPU gebeurd als je de mining op je CPU uitschakeld? Ik heb daar zelf grote verschillen in gezien wanneer ik hem aan of uit schakelde.

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

Je hebt heel geen crossfire nodig, want het zijn gewoon losstaande parallele taken.. Zie het als het draaien van 2 games tegelijk, 1 op elke GPU, ipv 1 game die beide GPU's benut.

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-10 11:58
ok. dat klinkt goed.

stel nou dat ik zou willen gaan minen. heb nu nog een 660ti en dat is niks, welke kaart levert dan de beste prestaties/stroom op. of is dit teveel afhankelijk van een sterke groei in waarde van de LTC

• dumpie
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
@thedon46

https://github.com/liteco...ining-hardware-comparison

Staat een mooi overzicht van de prestaties per cpu/gpu.

[ Voor 13% gewijzigd door dumpie op 10-04-2013 15:57 . Reden: Litecoin ipv bitcoin ]

• Mattie112
Stephan224 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:51:
@Mattie112:
Heb je al een getest wat er met je mining snelheid op je GPU gebeurd als je de mining op je CPU uitschakeld? Ik heb daar zelf grote verschillen in gezien wanneer ik hem aan of uit schakelde.
Dan kom ik uit op zo'n 20KHash ..... nog niet echt de moeite.

Ik gebruik verder gewoon de defaults:

cgminer.exe -o pooladres:port -u user -p pass --scrypt

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-11 10:11
Oh oh, een panic sell :/

• Mutybay
Ik wacht wel met kopen tot die op de bodem ligt:p

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
*pakt popcorn*

Dus toch een pump & dump?

Burp

• The_Admin
oei, tikt redelijk omlaag nu ja...

• boombes
Ik zie hem nog niet zakken onder het punt waar we vanmorgen begonnen zijn dus ik zie geen probleem :)

Maar ik pak wel de popcorn!

• Tukkertje-RaH
Mwoh... een 8 % daling in een uur (van 265 naar 243 USD/BTC)is voor een 'volwassen' markt een ramp, maar voor de bitcoin markt valt 't volgens mij wel mee... Gezien de stijging van de afgelopen dagen is het 'uitbodemen' zoals ze dat op de beurs noemen...

Wat me wel opvalt zijn de gigantische volumes (voor zo'n jonge valuta dan): dat er in minuten voor miljoenen aan dollars kan worden gehandeld betekent wel dat er grote partijen aan het werk zijn: dit zijn geen Tweakers met een GPU die hun dagopbrengst proberen te cashen...

• Eloy
Afbeeldingslocatie: http://eloydegen.nl/img/215.png

Over een periode van enkele dagen valt het reuze mee... ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Eloy op 10-04-2013 16:06 ]

• Zane11
Wellicht dat grote partijen samenwerken door even een behoorlijke partij bitcoins te ''dumpen'' en daarna weer flink op te kopen? Lijkt me namelijk niet eens zo'n slecht idee mits je enorme hoeveelheden bitcoins hebt. Dan kan je in samenwerking met grote partijen de boel aardig manipuleren.

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-11 20:14
Check die lijn nu, op en neer, op en neer. :D

• Adanteh
Zane11 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:50:
Panic sell op MTgox, ben benieuwd hoever de koers gaat droppen. :O
Het was dat ik even weg moest, maar je zag de koers alweer stil hangen. Wilde eigenlijk wat verkopen en dan na de panic sell weer terug kopen, maar durfde het niet aan om voor het kopen weer een buy order te plaatsen.

• The_Admin
Zane11 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:06:
Wellicht dat grote partijen samenwerken door even een behoorlijke partij bitcoins te ''dumpen'' en daarna weer flink op te kopen? Lijkt me namelijk niet eens zo'n slecht idee mits je enorme hoeveelheden bitcoins hebt. Dan kan je in samenwerking met grote partijen de boel aardig manipuleren.
Dat zie je bijna iedere dag wel gebeuren eigenlijk, als je maar genoeg volume hebt is de koers redelijk te manipuleren

• Zane11
Adanteh schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:08:
[...]

Het was dat ik even weg moest, maar je zag de koers alweer stil hangen. Wilde eigenlijk wat verkopen en dan na de panic sell weer terug kopen, maar durfde het niet aan om voor het kopen weer een buy order te plaatsen.
Dat idee had ik nou ook op 259 dollar voor een momentje, maar dacht dat zal wel loslopen en stabiliseren @250 dollar. Helaas pindakaas :+ . Al denk ik niet dat de koers nog een dollar of 20-30 zal zakken.

• wesleytjuh
Oh, dit is echt niks bijzonders eigenlijk. De koers doet dit elke week wel een paar keer. Zou me niks verbazen als we vandaag uiterlijk morgen weer terug/hoger zitten.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• boombes
Ik ga toch mijn vraag gewoon nog een keer stellen aangezien die heel snel ondergesneeuwd raakt in dit topic:
Weet iemand hier hoelang het het duurdt voordat een mt gox tranfer op je rekening staat hier in nederland ?
Dus BTC verkocht (om de vriendin blij te maken) en geld over laten maken naar mijn rabobank. Weet iemand hoelang ik dan moet wachten voordat het zichtbaar is op mijn bankrekening.

• Adanteh
Dat zal zeker op dit moment wel een tijdje duren, maar daar kan denk ik niemand je uitsluitsel over geven, omdat - vanwege alle drukte - de tijden elke dag veranderen.

• Zane11
boombes schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:18:

Via bitstamp (SEPA) duurt dit over het algemeen 1-2 dagen. MtGox is echter weer een ander verhaal i.v.m. extreme drukte.

EDIT: En daar komt die stijgende lijn weer. Zal niet lang duren voordat we weer 260-270 dollar zitten. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Zane11 op 10-04-2013 16:23 ]

• Zane11
Excuus voor dubbel post

[ Voor 81% gewijzigd door Zane11 op 10-04-2013 16:23 ]

• Adanteh
Wat mij wel opvalt is dat de dipjes steeds groter lijken te worden. Vraag me alleen af hoe lang het duurt voordat de dip zo groot is dat iedereen echt alles in één keer gaat verkopen. Voorlopig heb ik nog wel wat vertrouwen, maar als die lijn zo doorzet zal het toch een kwestie van niet al te lang tijd zijn voordat zo'n dipje omslaat in een complete crash. PANIEK PANIEK.

• The_Admin
Adanteh schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:27:
Wat mij wel opvalt is dat de dipjes steeds groter lijken te worden. Vraag me alleen af hoe lang het duurt voordat de dip zo groot is dat iedereen echt alles in één keer gaat verkopen. Voorlopig heb ik nog wel wat vertrouwen, maar als die lijn zo doorzet zal het toch een kwestie van niet al te lang tijd zijn voordat zo'n dipje omslaat in een complete crash. PANIEK PANIEK.
Ach, zolang hij nog niet zakt onder de 'startkoers' van die dag vind ik er nog weinig spannends aan, het is wel even leuk om te zien. Zo is er altijd wel wat, vorige week waren er ook 3 daagjes dat hij amper omhoog wilde en dan toch ineens neemt het weer een enorme vlucht, gisteren de 200$ grens, vandaag 250$ en €200

• wesleytjuh
Naja goed, de prijs is ook een stuk hoger. Een aantal weken(of zelfs dagen ?!) geleden toen we nog onder de 100 zaten schoot ie ook van 90 naar 60 enzovoort. Dat was procentueel gezien een stuk grotere dip.

• Mutybay
Waar houden jullie de koers eigenlijk bij? Op Bitcoinspot lijkt hij niet heel accuraat?

• DiedB
Mutybay schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:31:
Waar houden jullie de koers eigenlijk bij? Op Bitcoinspot lijkt hij niet heel accuraat?
http://bitcoinity.org/markets/mtgox/USD

• Adanteh
http://btccharts.com/

Kost je omgerekend 4 euro in maand, maar dan heb ik alles mooi bij elkaar staan precies hoe ik het wil (Dus ook LTC/USD en LTC/BTC). Heeft voor mij ook heel hogere refresh als bitcoinity.
The_Admin schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:29:
[...]

Ach, zolang hij nog niet zakt onder de 'startkoers' van die dag vind ik er nog weinig spannends aan, het is wel even leuk om te zien. Zo is er altijd wel wat, vorige week waren er ook 3 daagjes dat hij amper omhoog wilde en dan toch ineens neemt het weer een enorme vlucht, gisteren de 200$ grens, vandaag 250$ en €200
Hij zakt volgens mij elke nieuwe dag eerst even een dollar of tien onder de beginkoers. Tenminste, op Bitstamp wel.

• The_Admin
Adanteh schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:35:
http://btccharts.com/

Kost je omgerekend 4 euro in maand, maar dan heb ik alles mooi bij elkaar staan precies hoe ik het wil (Dus ook LTC/USD en LTC/BTC). Heeft voor mij ook heel hogere refresh als bitcoinity.

[...]

Hij zakt volgens mij elke nieuwe dag eerst even een dollar of tien onder de beginkoers. Tenminste, op Bitstamp wel.
Najah ik kijk vaak 's ochtends, en vervolgens op werk, meestal tussen 8 - 11 gebeurt er niet heel veel, dan wordt de VS wakker en gaat het soms hard. 'beginkoers' is ook een rekbaar begrip als er gewoon 24u handel is natuurlijk :+

• Robkazoe
  • Laatst online: 22:51
Als je er vanuit technische analyse naar kijkt, dan valt het allemaal wel mee. Je ziet steunlijnen zitten rond de 240 (korte termijn) en 225 (maandtermijn) usd/btc. Daarnaast worden er nog steeds hogere toppen en dalen gezet. Technisch gezien is er dus niets aan het handje.

• boombes
En weer terug naar 199 euro :P Wat een paniek zeg ;)

*kijkt naar het stille glas water naast zich*

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Geen nood... ik ga vanavond even paar coins kopen :)

• Robkazoe
  • Laatst online: 22:51
Wat overigens wel opvalt, is dat de volumes vrij laag zijn. Als iemand besluit om even 1000 btcs te cashen ben ik benieuwd wat er over blijft van de koers.

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-11 20:23

Apie!

Newer, better & confusinger

Ik heb nu GUIMiner-scrypt draaien op een HD5770, maar wat wordt die kaart er warm van....Bij 101C heb ik de miner toch maar even gestopt :+

Ohja, en ik heb een riedel(tje) LTC's gekocht.

[ Voor 15% gewijzigd door Apie! op 10-04-2013 16:44 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• DiedB
Apie! schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:43:
Ik heb nu GUIMiner-scrypt draaien op een HD5770, maar wat wordt die kaart er warm van....Bij 101C heb ik de miner toch maar even gestopt :+

Ohja, en ik heb een riedel(tje) LTC's gekocht.
Gaan de fans wel harder draaien?

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-11 20:23

Apie!

Newer, better & confusinger

Yep, maar m'n HD7950 (primaire kaart) kan ik ook niet op 7950 High profile draaien. Dan krijg ik artifacts op m'n scherm.

[ Voor 95% gewijzigd door Apie! op 10-04-2013 16:46 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• DiedB
Hmm, veel stof o.i.d.? Even koeler eraf halen en koelpasta vervangen anders :/

Same here met 6950, artifacts als ik 'm ook maar iets overklok xD

[ Voor 15% gewijzigd door DiedB op 10-04-2013 16:47 ]

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:37
Probeer de intensity lager te zetten, en voor de rest normale waarden laten instellen voor een HD5770 via het drop-down menu.

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

Koeler niet vol stof zitten?

Sommige kaarten zijn gewoon blindgangers, wat betreft temperatuur onder belasting.. (Had ooit een 4870, die werd 120 graden load met de fan vol aan, stock clocks.. Die heeft het (met alleen af en toe gamen) 3 maanden uitgehouden, en toen was ie stuk.. De vervanger (ook een 4870) was onder load vrijwel stil, en bleef 80-90 graden, en heb ik 2.5 jaar later verkocht voor een habbekrats.)

Hm, zit te twijfelen, m'n HD5870 loopt nou op 88 graden op stock clocks.. Wellicht dat ik er nog wat meer uit kan persen met de flags, maar waar ik over twijfel, ik zou een stukje kunnen overclocken.. Aan de andere kant, iets teveel kaarten die bij overlock ineens een hele korte levensduur blijken te hebben, dat zou zonde zijn..

• wesleytjuh
Mijn 6990 draaide toentertijd ook rond de 95 graden onder full load. Daarom nu waterkoeling + milde overclock :). Problem solved. Haal nu zo'n 900khash met LTC

• Tukkertje-RaH
Robkazoe schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:43:
Wat overigens wel opvalt, is dat de volumes vrij laag zijn. Als iemand besluit om even 1000 btcs te cashen ben ik benieuwd wat er over blijft van de koers.
Nauwelijks effect blijkt nu... Er zijn momenten dat de handel boven de 3000 verhandelde bitcoins per minuut ligt, en dat 'hapt' de markt redelijk weg. Wel springt de koers heen en weer met flinke bedragen.

Anderzijds - ik denk dat we/ik kijken met de bril van een aandeelhouder of gewone beurshandelaar. Dit is geen gewone markt, hier gelden de regels van de 'oude' economie (nog) niet. Ik denk dat inderdaad zoals hierboven gezegd wordt, de koers straks weer keurig herstelt en z'n opmars naar boven doorzet. Totdat...

• Mattie112
Denk dat mijn vraag een beetje ondergesneeuwt is door de koers die zakte maar hier nog ff een keer:
Stephan224 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:51:
@Mattie112:

zoals ik het begrijp moet ik dus wel meer kunnen halen met mijn 5770, moet ik dan nog bepaalde flags meegeven?

• Wrd

Wrd

Mattie112 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:56:
Denk dat mijn vraag een beetje ondergesneeuwt is door de koers die zakte maar hier nog ff een keer:

[...]

zoals ik het begrijp moet ik dus wel meer kunnen halen met mijn 5770, moet ik dan nog bepaalde flags meegeven?
Zoals ik eerder in een post had gezet:

Hier een readme hoe je met cgminer het uiterste uit je gpu kan halen voor scrypt
https://github.com/ckoliv...blob/master/SCRYPT-README

• Biersteker
Dit zijn zo'n beetje mijn instellingen. Haal er 180 mee.
cgminer.exe -o pooladres:port -u username -p password --intensity 14 --scrypt --shaders 800 --gpu-platform 1 --thread-concurrency 3200 --worksize 256

• Eloy
--

[ Voor 100% gewijzigd door Eloy op 10-04-2013 17:10 ]

• Eloy
Mutybay schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:31:
Ik bekijk de koers op mijn eigen website :+

http://eloydegen.nl/bitcoin

(Het heeft niet veel zin om voor een dood platform als Maemo (Nokia N900) nog een app te gaan ontwikkelen :P)

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:37
Ik kan de grafieken niet zien hoor :/

• Eloy
kleine joop schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:10:
Ik kan de grafieken niet zien hoor :/
Ik krijg regelmatig een 502 inderdaad }:O

• boombes
Nu wel weer een aardige stap terug naar 185 euro....

Zo kan het hard gaan op die koers!

Pagina: 1 ... 46 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Slowchatten niet hier maar bijv. in http://irc.tweakers.net/bitcoin!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst, elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.