Bitcoins - Virtueel Geld Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 74 Laatste
Acties:
  • 394.916 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: bitcoin
godofal schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:18:
hmm... interesant dat blaadje :)
's kijken of ze een digitale versie maken, zou ik toch liever hebben dan een papieren versie

en tja, als je er echt veel winst mee gaat maken dan moet je belasting betalen ja
geloof niet dat ze paypal checken trouwens, maar daar wil je ook niet veel geld hebben staan
en waarom gebruik je BTC in combinatie met paypal? paypal is echt enorm onveilig ivm bitcoin, ze lijken niet erg blij te zijn met een ge-decentraliseerde concurrent (hmmz, gek zeg :O)
en dan reken ik nog niet eens alle scammers mee ;(
De pool waar ik mine heeft op de website een NMC naar BTC knop en een uitbetaal functie zodat je direct je BTC kan laten uitbetalen naar je paypal zonder ergens te hoeven verkopen bij een exchange.
En dan is het voor het minen wel aantrekkelijk maar voor de rest gebruik ik het niet in verband met bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Geen matches
moet je dan niet een bepaald % betalen ofzo?
zal je trouwens ook niet de exact huidige koers krijgen, stukje eronder lijkt me, anders is het zo'n risico voor de pool...

ik blijf erbij dat paypal evil is verder :P
gebruik ik alleen als het echt niet anders kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
godofal schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:14:
moet je dan niet een bepaald % betalen ofzo?
zal je trouwens ook niet de exact huidige koers krijgen, stukje eronder lijkt me, anders is het zo'n risico voor de pool...

ik blijf erbij dat paypal evil is verder :P
gebruik ik alleen als het echt niet anders kan
Ik ben het wel met je eens hoor dat paypal is echt erg.
Een jaar of 2 geleden had ik het ergens voor nodig wat echt niet anders kon.
Anders zou ik er nu nog geen hebben.

Er word 4.5% ingehouden als transactie/paypal kosten.
En van de eerste 120blocks word 10% achter gehouden tegen pool hoppers.
Na die 120 blokken is dat vrij.
Aangezien ze 500Ghash hebben gemiddeld dan is dat wel snel bereikt.

(disclaimer ik kan misschien iets verkeerd hebben gelezen dus wijziging voorbehouden ohja en ik had geen zin om het precies uit te zoeken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-08 13:44
Kain begrijpt het een en ander niet helemaal.

CP in de chain krijgen kan enkel versplinterd en alleen als je ENOOOOORM veel rekenkracht heb. Praktisch gezien zou alleen een heel grote pool dat kunnen en en dan slaat het alsnog nergens op want het zou alsnog veel te versplinterd zijn. Iemand die heel veel transacties aan maakt kan dit NIET.

Ook 9 transacties per seconden is zeker niet de limiet, de limiet is whatever degene die de block 'oplost' instelt. Je kan er zelf voor kiezen om 10 transacties mee te nemen in je blok die je oplost of een miljoen. Des te meer je er mee neemt des te meer transactiegelden je kan verdienen dus op den duur zou dat geen probleem moeten zijn.

Daarnaast is er wel degelijk anonimiteit omdat er al genoeg manieren zijn om bitcoins te 'wassen'. Ik krijg 100 coins van 1 adres, en van 1000 andere mensen krijg ik ook een zooi coins, en ik stuur jou 5 coins 29 coins etc naar verschillende adressen vanuit andermans deposits tot je je 100 coins terug hebt. En alleen ik weet nog wie nou wie was, en dat hou ik als wasstraat niet bij uiteraard. Het hoeft overigens niet eens een wasstraat te zijn. Een gemiddelde exchange voldoet prima.

Dat de chain te groot word klopt maar word als t goed is redelijk opgelost

[ Voor 6% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 26-01-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ga nu ook beginnen met Bitcoins, vooral omdat het idd direct van persoon naar persoon gaat + het feit dat het in principe volledig anoniem is.

Ik wil het gebruiken om bepaalde zaken te betalen, ga het dus ook sporadisch gebruiken.

Echter stuit ik na het lezen van een aantal handleidingen toch wel op een aantal 'problemen':

Online of lokaal je bitcoins opslaan?

Op het 1e gezicht lijkt mij online alleen maar beter, de kans dat zo'n bedrijf in 1x valt is natuurlijk ook te verwaarlozen. En lokaal geeft niet zo heel veel voordelen?

En bitcoins kopen, bepaalde voordelige acties die maandelijks (dagelijks) langskomen oid?

Hoe gebruiken jullie dus bitcoins is eigenlijk mijn algemene vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

TWeaKLeGeND schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:56:
Kain begrijpt het een en ander niet helemaal.

CP in de chain krijgen kan enkel versplinterd en alleen als je ENOOOOORM veel rekenkracht heb. Praktisch gezien zou alleen een heel grote pool dat kunnen en en dan slaat het alsnog nergens op want het zou alsnog veel te versplinterd zijn. Iemand die heel veel transacties aan maakt kan dit NIET.

Ook 9 transacties per seconden is zeker niet de limiet, de limiet is whatever degene die de block 'oplost' instelt. Je kan er zelf voor kiezen om 10 transacties mee te nemen in je blok die je oplost of een miljoen. Des te meer je er mee neemt des te meer transactiegelden je kan verdienen dus op den duur zou dat geen probleem moeten zijn.

Daarnaast is er wel degelijk anonimiteit omdat er al genoeg manieren zijn om bitcoins te 'wassen'. Ik krijg 100 coins van 1 adres, en van 1000 andere mensen krijg ik ook een zooi coins, en ik stuur jou 5 coins 29 coins etc naar verschillende adressen vanuit andermans deposits tot je je 100 coins terug hebt. En alleen ik weet nog wie nou wie was, en dat hou ik als wasstraat niet bij uiteraard. Het hoeft overigens niet eens een wasstraat te zijn. Een gemiddelde exchange voldoet prima.

Dat de chain te groot word klopt maar word als t goed is redelijk opgelost
Tweaklegend, laat mij het even uitleggen. Eerst moeten we weten wat de block chain precies inhoudt. Nu ben ik geen programmeur, maar toch is deze materie vrij goed te begrijpen.

https://en.bitcoin.it/wiki/Block_chain
A block chain is a transaction database shared by all nodes participating in a crypto-currency such as Bitcoin. A full copy of a currency's block chain contains every transaction ever executed in the currency. With this information, one can find out how much value belonged to each address at any point in history.

Every block contains a hash of the previous block. This has the effect of creating a chain of blocks from the genesis block to the current block. Each block is guaranteed to come after the previous block chronologically because the previous block's hash would otherwise not be known. Each block is also computationally impractical to modify once it has been in the chain for a while because every block after it would also have to be regenerated. These properties are what make double-spending of bitcoins very difficult. The block chain is the main innovation of Bitcoin.

Honest generators only build onto a block (by referencing it in blocks they create) if it is the latest block in the longest valid chain. "Length" is calculated as total combined difficulty of that chain, not number of blocks, though this distinction is only important in the context of a few potential attacks. A chain is valid if all of the blocks and transactions within it are valid, and only if it starts with the genesis block.

For any block on the chain, there is only one path to the genesis block. Coming from the genesis block, however, there can be forks. One-block forks are created from time to time when two blocks are created just a few seconds apart. When that happens, generating nodes build onto whichever one of the blocks they received first. Whichever block ends up being included in the next block becomes part of the main chain because that chain is longer. More serious forks have occurred after fixing bugs that required backward-incompatible changes.

Blocks in shorter chains (or invalid chains) are called "orphan blocks", and while they are stored, they are not used for anything. When a block becomes an orphan block, all of its valid transactions are re-added to the pool of queued transactions and will be included in another block. The 50 BTC reward for the orphan block will be lost, which is why a network-enforced 100-block maturation time for generations exists.

Because a block can only reference one previous block, it is impossible for two forked chains to merge.

It's possible to use the block chain algorithm for non-financial purposes: see Alternative Chains.
Kortom, in de block chain vinden we de volgende informatie:
Gewoonweg elke transactie die er ooit is uitgevoerd en ooit uitgevoerd zal worden met Bitcoins.
Zeg maar de logs van een bank. Alleen dan als essentieel onderdeel van het systeem.

Wat is een transactie?

Een transactie is:
- zend adres
- ontvang adres
- bedrag
-eventueel transactie kost

Nu kun je zelf je eigen bitcoin adressen kiezen. Dat kost weinig computer kracht.
Je kunt ook het bedrag dat je wilt versturen zelf kiezen. Dat kost helemaal geen computer kracht.
En dus met deze twee variabelen is het mogelijk om een boodschap te coderen in de vorm van een ontvang adres en een bedrag. Deze boodschap is heel erg kort natuurlijk. Maar door een transactie op te breken in meerdere transacties die je naar eigen adressen stuurt kun je feitelijk onbeperkt informatie in de chain krijgen. Die informatie bestaat dus uit adressen en bedragen die zo gekozen zijn dat die informatie daar dus ingecodeert is.

Volgens het volgende protocol
BTCmsg Protocol v1 (2011-09-18)
===============================

Each message is represented by multiple payment which is calculated by
the following algorithm:
1. Two first chars for message type ('01' for md5, '02' for ascii).
2. Then the message in hex (python binascii.hexlify).
3. Split the long string to groups of 4 hex digits.
4. Each group of 4 hex (e.g. 2 ascii letters from the message) is
represented by a payment in satoshi (maximum 0xffff=65535).
5. The service fee (composed of a fixed part and a variable part times
the amount of small payments required, minus the transaction fee),
can be seen within the first transaction.

Enjoy!
Kijk maar, op deze site kun je het zelf doen als je een halve BTC kunt missen en je bericht niet te lang is.
http://btcmsg.staticloud.com/#FAQ

Ook over die limiet van transacties per seconde. Die is er dus momenteel wel degelijk, maar kan vrij makkelijk worden aangepast in de software. (lichte clients, die niet de hele chain downloaden)

https://en.bitcoin.it/wiki/Talk:Scalability
There is one major point that the page overlooks: the limitation on block creation.

Block creation is limited to an average of one block every ten minutes. Furthermore, block size (which includes the transactions in the block) is limited to 1,000,000 bytes.

Each transaction requires 10 bytes, plus approximately 106 bytes for every input and approximately 69 bytes for every output. The exact size depends on the size of the public key, which I have not been able to confirm, but the keys in my wallet.dat seem to be about 65 bytes each.

If we assume that transactions average two inputs and two outputs, then the average transaction size will be about 350 bytes (note that the main page assumes an average of 1KB per transaction). If we further assume that the block size will, in practice, be limited to 500,000 bytes because the transaction fees increase as the block size increases, then that means there will be, on average, approximately 1430 transactions per block. That works out to an average of 2.5 transactions per second - well below the stated goal of at least 4,000 transactions per second.

Even if we assume only one input and one output per transaction, and that each block will contain the full 1,000,000 bytes, that still works out to only 5,405 transactions per block, or 9 transactions per second.

Unfortunately, this is not a limitation that can be overcome by simply increasing memory, or switching to a different ISP with more bandwidth. It is a built-in limitation, designed to deliberately slow down block creation. One solution is to somehow allow blocks to be freely created, while still keeping the rate of coin creation constant.

The bottom line is that, as it sits, this system is not scalable.

MAX_BLOCK_SIZE has always been planned to increase as needed. That limitation should be ignored. theymos 17:15, 4 March 2011 (GMT)
What Theymos said. Increasing MAX_BLOCK_SIZE will be done when "lightweight, header-only" client mode is done. Until then, block size has to be kept under control.--Gavin Andresen 00:19, 5 March 2011 (GMT)
I've updated the page with more discussion of this topic. --Mike March 5 2011

The thing with VISA or and credit card company is that there wouldn't be that many actual transactions. When I buy stuff with my credit card the vender doesn't get paid instantly. I pay my bill once a month and the vender gets all his transactions lumped into one payment from VISA (once a week, I think). Someone correct me if I'm wrong, but the number of real transfers of money would be much smaller. --Randomproof 17:29, 1 April 2011 (GMT)

Would also be nice to get some kind of an estimate on how much the crypto-operations could be accelerated with a GPU. Jojkaart 20:48, 13 June 2011 (GMT)

Shouldn't this (under Opimizations -> Network Structure): "Switching to DNS would give dramatically faster startup times that do not scale with the size of the network." read: "Switching to DNS would give dramatically faster startup times that do scale with the size of the network."? ie Remove the "not". --Tokoin 09:24, 21 July 2011 (GMT)
Ook kunnen BTC pas annoniem worden wanneer het een echt opzich zelf staande betaaleenheid word die niet de hele tijd moet worden omgewisseld naar dollars of euro's

https://en.bitcoin.it/wiki/Anonymity
The main problem is that every transaction is publicly logged. Anyone can see the flow of Bitcoins from address to address (see first image). Alone, this information can't identify anyone because the addresses are just random numbers. However, if any of the addresses in a transaction's past or future can be tied to an actual identity, it might be possible to work from that point and figure out who owns all of the other addresses. This identity information might come from network analysis, surveillance, or just Googling the address. The officially-encouraged practice of using a new address for every transaction is designed to make this attack more difficult.
The flow of Bitcoins from address to address is public.

The second image shows a simple example. Someone runs both a money exchanger and a site meant to trap people. When Mr. Doe buys from the exchanger and uses those same coins to buy something from the trap site, the attacker can prove that these two transactions were made by the same person. The block chain would show:
Finding an "identity anchor" allows you to ruin the anonymity of the system.

Import coins from address A. Send 100 to B. Authorized by (signature).
Import coins from address B. Send 100 to C. Authorized by (signature).

You can't change your "sending address"; Mr. Doe must send coins from the same address that he received them on: address B. The attacker knows for a fact that address B is Mr. Doe because the attacker received $5 from Mr. Doe's Paypal account and then sent 100 BTC to that very same address.

Another example: someone is scammed and posts the address they were using on the Bitcoin forum. It is possible to see which address they sent coins to. When coins are sent from this (the scammer's) address, the addresses that receive them can also be easily found and posted on the forum. In this way, all of these coins are marked as "dirty", potentially over an infinite number of future transactions. When some smart and honest person notices that his address is now listed, he can reveal who he received those coins from. The Bitcoin community can now break some legs, asking, "Who did you receive these coins from? What did you create this address for?" Eventually the original scammer will be found. Clearly, this becomes more difficult the more addresses that exist between the "target" and the "identity point".

You might be thinking that this attack is not feasible. But consider this case:

You live in China and want to buy a "real" newspaper for Bitcoins.
You join the Bitcoin forum and use your address as a signature. Since you are very helpful, you manage to get 30 BTC after a few months.
Unfortunately, you choose poorly in who you buy the newspaper from: you've chosen a government agent! Maybe you are under the mistaken impression that Bitcoin is perfectly anonymous.
The government agent looks at the block chain and Googles (or Baidus) every address in it. He finds your address in your signature on the Bitcoin forum. You've left enough personal information in your posts to be identified, so you are now scheduled to be "reeducated".

You need to protect yourself from both forward attacks (getting something that identifies you using coins that you got with methods that must remain secret, like the scammer example) and reverse attacks (getting something that must remain secret using coins that identify you, like the newspaper example).
Correlatie is dus erg gemakkelijk met BTC, juist door de openheid van het protocol.

;)

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Great HooD schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:47:
Ga nu ook beginnen met Bitcoins, vooral omdat het idd direct van persoon naar persoon gaat + het feit dat het in principe volledig anoniem is.

Ik wil het gebruiken om bepaalde zaken te betalen, ga het dus ook sporadisch gebruiken.

Echter stuit ik na het lezen van een aantal handleidingen toch wel op een aantal 'problemen':

Online of lokaal je bitcoins opslaan?

Op het 1e gezicht lijkt mij online alleen maar beter, de kans dat zo'n bedrijf in 1x valt is natuurlijk ook te verwaarlozen. En lokaal geeft niet zo heel veel voordelen?

En bitcoins kopen, bepaalde voordelige acties die maandelijks (dagelijks) langskomen oid?

Hoe gebruiken jullie dus bitcoins is eigenlijk mijn algemene vraag...
Persoonlijk zal ik al mijn bitcoins op mijn versleutelde USB stick houden.
Alleen wanneer ik bitcoins wil verkopen zal ik ze op een exchange ofzo zetten.
Ik heb al aardig wat gruwel verhalen gehoord van mensen die "eventjes" een week of langer niet bij hun 2500 dollar konden komen omdat een site problemen had.

Ik heb zelf een te slechte videokaart om echt mee te tellen in de bitcoin wereld dus echt veel dingen kopen zal niet lukken maar ik wil nog een keer een slof sigaretten bestellen op een bepaalde site en kijken of dat werkt.
Verder zit ik er wel aan te denken een keer wat bitcoins te gaan kopen en dan eens te kijken of je met handelen een beetje winst kan maken.
Maar dat is puur voor de lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:55:
Luitjes,

Wie heeft voor mij nog een goede tip over waar ik het beste bitcoins kan kopen en verkopen?

- tradehill accepteert geen sepa meer
- mtgox moet je jezelf identificeren (gaan de meesten niet doen)
- bitcoin7 is offline
- bitmarket.eu moet je jezelf legitimeren via een irritant proces.

Ik weet het efkes niet meer,

iemand ?
https://intersango.com/ Minimale fee én binnen de EU (Polen)

[ Voor 3% gewijzigd door Ward Vr op 27-01-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heb jij hier al ervaring mee?
Ik heb mij aangemeld en zag er goed uit.
Maar ik heb nu een overschrijving gedaan naar MtGox want die is momenteel goedkoper.

Ik ben benieuwd hoe dat gaat en hoe het kopen gaat.
Ik heb een programma van MtGox op de telefoon om te kopen en verkopen.
Ook heb ik een programma waarbij ik een hoge en lage BTC/Dollar in kan stellen en dan krijg ik een berichtje als de stand zo laag of zo hoog is als ingesteld zodat ik goedkoop kan kopen of duur verkopen.

Dus ik ben een wandelende BTC beurs handelaar.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2012 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Geen matches
waarom moeilijk doen? je kan bij MTgox (anderen mss ook, weet ik niet) gewoon een order neerzetten ook al heb je de funds niet, of is de prijs hoger/lager dan wat jij invult
dus stel je wilt BTC kopen op 5 en verkopen op 6, en je hebt nu nog alleen BTC, dan maak je gewoon een order voor een miljoen (>:)) BTC op 5 kopen, en nog een miljoen op 6 verkopen, en hij doet het automatisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Oke ik heb nu 1 BTC naar MtGox overgemaakt.
Tevens heb ik 10 euro gestort wat pas maandag ofzo bij de bank word verwerkt.
Ook heb ik 1 miljoen opties op kopen en 1 miljoen opties op verkopen.
Dus als het een beetje meezit word ik straks slapend rijk?
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-07 09:33

ikbenwouter

! w t R

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 12:42:
Ook heb ik 1 miljoen opties op kopen en 1 miljoen opties op verkopen.
Dus als het een beetje meezit word ik straks slapend rijk?
Nee hoor, je hebt straks een claim aan je broek voor het verkopen van 1 miljoen BTC voor een bepaalde prijs. Ik neem aan dat een daadwerkelijke verkoop van BTC pas doorgaat als je dit ook als fund hebt op MtGox?

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

OPGELET! Er kunnen belangrijke "tweaks" komen in het bitcoin systeem.

Lees hier en hier
Right now everyone uses the Bitcoin system to send Bitcoins from one person to another. But, built into the system are a bunch of secret knobs and levers that let you unlock cheat codes. One thing you can do is twiddle the knobs and write a magic IOU note with 6 people's names on it, where 5 of them have to sign it in order for anyone to claim the funds.

This is useful because it would let you split your bitcoins up among 6 different Bitcoin banks. If one got hacked, you could still get your bitcoins from the other five, and the one that got hacked couldn't steal your bitcoins.

The problem is that this is a more complicated transaction than sending bitcoins from one person to another. This means that it takes more bits to write out the IOU note. The IOU note has to be saved in the a block. There's a limited amount of space in each block.

Two different developers figured out a way to make the IOU note shorter, saving space in the blockchain. Both are major changes. Old clients won't recognize new transactions and I'm sure there will be many many many unforseen consequences. The system is not broke so why would we fix it?

Also, developers in general are not in agreement on this issue and they've only been talking about it for a month.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dat zijn wel interessante stukken tekst waar ik wel even tijd voor nodig heb om het helemaal op te nemen.
Ik vind het wel mooi dat ze nog steeds bezig zijn het systeem te verbeteren en geschikt te maken voor de normale "consument".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Geen matches
Er is op dit moment een flinke rel ontstaan rondom ABCPool.co. Ze zouden de hashing power van de pool door hebben verkocht zonder dat te vertellen aan hun gebruikers.
Opzich niet een ramp, want iedereen kreeg netjes betaald, maar het is niet heel netjes. Zo wisten ze 105% uitbetaald te krijgen per share, en daarnaast rekenden ze aan hun eigen gebruikers nog een fee van 4%.
Ikzelf snap niet waarom iemand meer dan 100% zou willen betalen voor shares? Het enige scenario dat ik kan bedenken wanneer dit handig zou zijn, is om >50% van de totale hashing power in handen te krijgen en zo valse overschrijvingen te creëren. Of zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 4% gewijzigd door Stevie-P op 30-01-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Geen matches
hmm, vind het nogal overdreven reactie hoor...
gewoon slim van die pool imo, het is dan niet echt handig met die fee erbij, maar goed; dat heb je bij elke pool...
als pool ben je imo niet verantwoordelijk voor hoeveel de miners krijgen; users beslissen zelf of ze de fee te hoog vinden (wat resulteert in geen miners)
dat zij slim genoeg zijn om er nog aan te gaan verdienen, best

maar goed, users zullen het wel zien als "OMGZ0RS, zei verdienen meer, wij dus ook!!!"
onzin imo

sidenote: waarom zou iemand méér betalen voor mining power dan het oplevert? gokken op de luck lijkt me niet echt een reden...
zie ik nou iets over het hoofd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Ze betalen meer coins per share dan die shares zouden moeten opleveren. Ergens klopt dat dus gewoon niet.
Wat misschien aannemelijker is dan een attack willen uitvoeren op de bitcoin economie is de hashes gebruiken in hoppable pools, en op die manier winst maken ten koste van de eerlijke miners in die pools.
Ik kan in ieder geval geen eerlijke manier bedenken waarom een pool meer dan 100% uit zou kunnen keren. Ik denk dat daarom de rel ook zo groot is dat ABCPool daar aan mee heeft gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbo925
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-02-2023
Ik denk dat het een goedkopere manier is om aan BTC te komen. Want als je voor grote aantallen BTC gaat kopen drijf je de prijs meer naar boven dan 5% dus zou deze manier een beter zijn om aan veel BTC te geraken. Op het bittalk forum is er zelf ergens een pool die 115% betaalt en dan de power doorverkoopt.

edit:
Dit net gevonden op een van de pools die extra uitbetaald

Q: I don't understand how this works. How are you selling the coins mined and at the same time as giving them to miners at over 100%?

A: I have my own mining farm thats been running since last year June currently at 50Gh so the extra 10-15% coins paid to miners would come from my own mined coins.
The other alternative to get coins and sell locally would be to buy at mtgox however that would make for alot more hassles at the same time since I would need to keep $ on mtgox to off-set buying coins and then eventually move the $ back to my local bank. This is the best way for me to get alot of bitcoins to sell locally and keep my money locally while only dealing with bitcoins online.

[ Voor 55% gewijzigd door Timbo925 op 01-02-2012 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Maar door bitcoins te kopen met meer bitcoins, verliest hij ze. Dan heeft hij minder bitcoins over om te verkopen. Dat verhaal van hem klopt niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Stevie-P op 01-02-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMorePhun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 14:40
Geen matches
Hier loopt een HD 5970 in een oude S939 setup....
1139 mV
940 clock
300 mem clock
Dit op een corsair 650 watt psu

Draai momenteel mining4lindens omdat ik ook actief ben in second life en omdat de payouts direct zijn naar je account in Second Life.

Zit aan een goeie 700 Mhash/s en +-700 Linden dollar per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Geen matches
700Mhas op een 5970 op 940 core?
je doet iets fout ofzo, met die clock moet je rond de 800 zitten
probeer wat meer te testen met je flags enzo, dat scheelt echt een hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMorePhun
  • Laatst online: 19-07 14:40
Geen matches
Heb al liggen klooien met de flags...kreeg em echter niet stabiel bij te veel experimenteren. De kaart is dan ook 2dehands (150 euro betaald haha)..

Momenteel heb ik dit draaien: -v -w128 -f60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Geen matches
phoenix kan je over het algemeen wat hogere prestaties mee krijgen
met pocblm kan je -f1 proberen, werkt bij mij altijd sneller dan 60
-f60 is bedoelt voor als je beeld stottert bij normaal gebruik (youtube e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-01-2023
Geen matches
Ik heb wat moeite met de volgende stukjes uit de openings post,
Omdat de Nonce 32 bit is zijn er dus 2^32 = 4 294 967 296 mogelijkheden. Je snapt natuurlijk dat als de Nonce 156.463, dat dit veel minder lang duurt dan als de Nonce 2.156.687.153 is. Je computer werkt natuurlijk van voor naar achter!
De meeste programma's zullen waarschijnlijk met 0 beginnen en gaan optellen, maar de 2^32 combinaties worden echt niet altijd allemaal gedaan en hoeven ook niet perse op volgorde gedaan te worden.
De Icarus miner heeft bijvoorbeeld 2 FPGA's die elke een deel verwerken. De ene doet 0x00000000 - 0x7FFFFFFF en de andere 0x80000000 - 0xFFFFFFFF.
Verder is er ook nog iets dat long polling heet, dat zorgt er voor dat een miner niet eerst zijn blok gaat afmaken als er al een nieuw blok op het netwerk is gevonden.
De snelheid van de videokaart wordt in Mhash/s gemeten, oftewel Millions Hashes per Second. Met mijn HD4890 Superclocked Edition (GPU Clock @965Mhz, Memory Clock @1050Mhz met 800 Shaders) haal ik tussen de 95 en 110 Mhash/s. Dus het berekenen van èèn hash code kan maximaal ~45 seconden duren. Als je een betere videokaart hebt (HD5830, 300 Mhash/s) kan het maar ~14 seconden duren. Een gigantisch verschil! Daarom schaffen mensen vaak speciale systemen aan (komen we later op terug).
Een hashcode zal nooit 45 seconden duren, je bedoeld hier waarschijnlijk een blok met 2^32 nounces.
Let er wel op dat dit puur theoretisch is, in de praktijk zal het een paar seconde langer duren (reken je dus niet rijk) Je Miner moet ook nog de data van de server downloaden en het 'antwoord' terug naar de server uploaden, dit kost ook allemaal tijd. Het komt er op neer dat je met 100Mhash/s kunt zeggen dat je dik 1 Share per minuut krijgt.
Dit is het enige stukje waar je opeens iets met 1 share per minuut zegt.
Een share is wanneer je een hash gevonden hebt die eindigt met 32 bits op 0.
Dat is dus gemiddelt elke 2^32 hashes waardoor je met 100 MHash/s dus gemiddelt elke 2^32 / 100M = net geen 43 seconde een share vind.
De difficulty is op het moment 1379647 wat inhoud dat niet alleen die laatste 32 bits op 0 moeten staan, maar daarna nog eens ongeveer 20 bits. Hierdoor heeft een valid share waarbij 32 bits op 0 staan een kans van 1 op 1379647 op een valid block van 50 BTC te zijn.
Als je dus solo gaat minen met 100 MH/s heb je op de huidige difficulty gemiddelt 43 * 1379647 = 59324821 seconden = 686 dagen nodig om zelf een 50 BTC blok te vinden.

486DX2-50 16MB ECC RAM 4x 500MB Drive array 1.44MB FDD MS-Dos 6.22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 19:45
Is het toegestaan Bitcoins te verkopen op het V&A?
Ik heb 57 Bitcoins die in één keer wegmoeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
  • Laatst online: 01-09-2019
Geen matches
PiepPiep schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:48:

Als je dus solo gaat minen met 100 MH/s heb je op de huidige difficulty gemiddelt 43 * 1379647 = 59324821 seconden = 686 dagen nodig om zelf een 50 BTC blok te vinden.
En dan kan het toch ook nog zijn dat je naast de pot pist, en helemaal geen BTC 'vind' ? :P

[ Voor 63% gewijzigd door K.Rotteveel87 op 11-02-2012 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 01-08 13:14

Whuzz

Dodgeball!

ThinClientQ schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 21:09:
Ik wil ze wel kopen voor 50 eurocent per stuk :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.bitcoinplus.com/generate

ik mine nu hier en er staat Estimated time per payout 2.40 hours

kunnen jullie kijken hoeveel dat bij jullie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
Geen matches
0.46 uur

Maar dit lijkt me niet de meest efficiënte vorm van minen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Geen matches
0.90 hours, maar wel een mooie site om aan te zetten op 't werk :)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Geen matches
ik denk dat de payout tijd niet gebaseerd is op hoe snel je mined, maar op wanneer geschat word dat de volgende block gevonden word (totale "pool" snelheid dus)
dus het is eigenlijk gewoon een pool met ingebouwde miner
wel ineffectief gok ik, omdat je dus niet zelf je kaart kan instellen/finetunen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Geen matches
K.Rotteveel87 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 23:18:
[...]

En dan kan het toch ook nog zijn dat je naast de pot pist, en helemaal geen BTC 'vind' ? :P
Klopt, vandaar ook gemiddelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 11:11:
http://www.bitcoinplus.com/generate

ik mine nu hier en er staat Estimated time per payout 2.40 hours

kunnen jullie kijken hoeveel dat bij jullie is?
Bij mij 0.37
Het lijkt erop dat dat de tijd is die het duurt om 0.00003515 BTC te minen. Gezien het op de cpu mined, zou dit goed kunnen.
ZeRoC00L schreef op zondag 12 februari 2012 @ 16:55:
0.90 hours, maar wel een mooie site om aan te zetten op 't werk :)
Ik zou het niet doen, het is serieus zonde van de energie. Voor die 10 cent per maand, 20 euro kosten maken, dat verdient zelfs je werkgever niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-07 21:46

Pablo

Rito pls

kan iemand mij vertellen wat de waarde van 1 bitcoin op dit moment nu is ?
ik krijg op verschillende site zo veel verschillende tabellen te zien ?

ik heb nog ergens 50 bitcoins vraag me af of ik het nu met winst kan verkopen :p

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Geen matches
Zie: https://mtgox.com/index.html?Currency=EUR

Zo'n 160 EUR waard, give or take. Wat de gek ervoor geeft, zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
https://www.bitcoin.de/en
hier kan je er nog flink wat kwijt voor 4 euro of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abracadaver
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-07 17:56
Geen idee of dat kan. Maar ik wil je wel een redelijk bod doen als je ze nog kwijt moet.

Verwijderd

Je wilt er in 1 keer vanaf want =sneller of andere reden.
Als je ze per stuk, of per 10 gaat verkopen, zou je een wat hogere prijs kunnen hanteren ;) , en ben ik, afhankelijk van je prijs natuurlijk, ook wel geinteresseerd in een redelijk aantal, zeker 10, BTC.

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:10:
[...]

Je wilt er in 1 keer vanaf want =sneller of andere reden.
Als je ze per stuk, of per 10 gaat verkopen, zou je een wat hogere prijs kunnen hanteren ;) , en ben ik, afhankelijk van je prijs natuurlijk, ook wel geinteresseerd in een redelijk aantal, zeker 10, BTC.
De kans dat je geld gaat verdienen aan bitcoins is nog kleiner dan met dat staatslot dat je kocht en het lijkt me dat je het geld niet bepaald kunt missen, hmm? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Whuzz schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:52:
[...]

De kans dat je geld gaat verdienen aan bitcoins is nog kleiner dan met dat staatslot dat je kocht en het lijkt me dat je het geld niet bepaald kunt missen, hmm? ;)
Bitcoins zijn nu +-3,5 euro waard. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze binnenkort weer 4 euro waard zijn. Maar verder heb je groot gelijk Whuzz; investeren en risico's nemen doe je alleen met geld dat je over hebt en bereid bent kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-07 23:11
Geen matches
Stevie-P schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:40:
[...]

Ik kan me heel goed voorstellen dat ze binnenkort weer 4 euro waard zijn.
En ik kan me goed voorstellen dat ze straks 2 euro waard zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Geen matches
xxxMaverick schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:46:
[...]

Dan vind ik je nog een behoorlijke optimist! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ClickTwice
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-07 09:14
Ik ben vandaag begonnen met minen van Bitcoins.
Hiervoor gebruik ik een macbook pro (Nvidia 9400m en Nvidia 9600 GT)

DiabloMiner.app, met -w 128 anders start hij zelfs niet met minen en krijg ik een aantal errors.

[19-2-12 13:09:03] Using Apple OpenCL 1.1 (Jun 14 2011 23:31:14)
[19-2-12 13:09:03] Added GeForce 9600M GT (#1) (4 CU, local work size of 128)
[19-2-12 13:09:04] Added GeForce 9400M (#2) (2 CU, local work size of 128)
mhash: 2,6/2,8 | accept: 0 | reject: 0 | hw error: 0

Ik haal voor het moment: mhash: 2,6 / 2,8 met beide grafische kaarten

Overal spreekt men van 500 mhash etc, waarom haal ik deze snelheden niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-08 20:22
ClickTwice schreef op zondag 19 februari 2012 @ 13:21:
Ik ben vandaag begonnen met minen van Bitcoins.
Hiervoor gebruik ik een macbook pro (Nvidia 9400m en Nvidia 9600 GT)

DiabloMiner.app, met -w 128 anders start hij zelfs niet met minen en krijg ik een aantal errors.

[19-2-12 13:09:03] Using Apple OpenCL 1.1 (Jun 14 2011 23:31:14)
[19-2-12 13:09:03] Added GeForce 9600M GT (#1) (4 CU, local work size of 128)
[19-2-12 13:09:04] Added GeForce 9400M (#2) (2 CU, local work size of 128)
mhash: 2,6/2,8 | accept: 0 | reject: 0 | hw error: 0

Ik haal voor het moment: mhash: 2,6 / 2,8 met beide grafische kaarten

Overal spreekt men van 500 mhash etc, waarom haal ik deze snelheden niet?
https://en.bitcoin.it/wiki/Mining_hardware_comparison oud lijstje maar geeft wel een goede indicatie dat je dat nooit kan halen met een 9600 :X.
Ik zou er ook helemaal geen moeite aan besteden met een laptop... Ik denk dat je blij mag zijn met 1 of 2 bitcoins in een jaar of zo met 2,6 mhash...

[ Voor 4% gewijzigd door sbmuc op 19-02-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ClickTwice
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-07 09:14
Geen matches
Ik weet wel dat het totaal niet zal opbrengen met een laptop.
Het is eerder een test voordat ik mijn andere systemen er klaar voor maak.

Toch ben ik benieuwd (wil graag altijd weten waarom), ik niet meer mhashes haal met die 9600GT.
Volgens de tabel zou die immer: 15.66 mhashes moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Geen matches
Ik heb niet veel verstand van grafische kaarten, maar zou het kunnen dat ze in laptops een mobiele variant gebruiken die lager geklokt is?
Of misschien wordt het geheugen tussen CPU en GPU gedeelt en zakt daardoor de prestatie in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-08 14:34
Hmmm ik ben net ook maar eens begonnen met Bitcoin, was veel leeswerk :)

Maar ik heb een 2x HD6950 en haal nu op stock value's ongeveer 650 Mhash/s wat ongeveer neerkomt op een halve bitcoin per dag. Ik mine nu bij de BTC Guild pool, maar ik vind het allemaal nog moeilijk om te bepalen wat nu het beste is. Client, pool, wat te minen, wat zijn de beste opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Geen matches
Als client moet je gewoon gebruiken wat jij het lekkerst vindt werken. Ik gebruik nog gewoon poclbm in de commandline op mijn linux desktop.
Minen doe ik bij Eclipse en als backuppool heb ik ABCpool ingesteld (omdat je daar niet hoeft te wachten tot je kan laten uitbetalen, wat ik handig vind bij een backuppool)
Hier kan je een hele lijst vinden met pools, daar zie je al dat BTC Guild een fee heeft van 5% (best veel vind ik), dus dat je bij Eclipse bijvoorbeeld 5% meer coins kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Geen matches
xxxMaverick schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:46:
Prima, ik heb al een grote order ingediend. Kopen als men pessimistisch is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Geen matches
Stevie-P schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:43:
Als client moet je gewoon gebruiken wat jij het lekkerst vindt werken. Ik gebruik nog gewoon poclbm in de commandline op mijn linux desktop.
Minen doe ik bij Eclipse en als backuppool heb ik ABCpool ingesteld (omdat je daar niet hoeft te wachten tot je kan laten uitbetalen, wat ik handig vind bij een backuppool)
Hier kan je een hele lijst vinden met pools, daar zie je al dat BTC Guild een fee heeft van 5% (best veel vind ik), dus dat je bij Eclipse bijvoorbeeld 5% meer coins kan verwachten.
Dankje, ik heb me nu ook aangemeld bij eclipsemc.com en zal me toch eens gaan verdiepen in een cmd miner. Nu werk ik nog met guiminer en dan poclbm. Ik zal toch ook even aan me drivers moeten sleutelen aangezien meer MHash mogelijk is met mijn setup. En ik zal zeker iets aan me setup moeten doen, aangezien de Sapphire 2GB's nu met hun coolers volle kracht draaien.

Toch zou een eigen tweakers.net pool toch het beste zijn, weten we tenminste zeker dat het eerlijk gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Senaxx op 21-02-2012 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Geen matches
Je kan nu toch ook al zeker weten dat het eerlijk gaat?
De current difficulty kan je vinden op http://blockexplorer.com/q/getdifficulty (op het moment van schrijven is die even down)
Vervolgens deel je 50 BTC door de difficulty, dat is de waarde van 1 share.
Trek er 5% van af om bijvoorbeeld de share te bepalen die je bij BTCGuild krijgt.

Bij BTCGuild is een share momenteel 0,00003451277408592010
Die 5% er weer bij geeft 0,000036329235879915894736842105263158
50 delen door dat getal geeft een difficulty van 1376302

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Geen matches
precies, gewoon narekenen en dan weet je zeker dat het klopt
bij ABCpool was er een tijd geleden (voordat ze PPS deden) duidelijk dat ze niet echt eerlijk bezig waren; iets van 99.x% dat ze een bedrag van 50k+ dollar hadden gejat door oneerlijke zooi

daarom ben ik geswitched naar PPS pools, daar kan je de boel niet flessen zonder dat het gemerkt word (PPS narekenen kost een paar tellen; proportional narekenen duurt veel langer)

en 5% líjkt veel, maar door die fee's hoeven pools dus minder snel naar minder legale opties te kijken om niet dik verlies te draaien

tweakers pool ben ik zoiezo niet voor; kost alleen een hoop tijd en levert niks tot weinig op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Geen matches
Je kan denk ik wel iets winst draaien met 100% PPS omdat de transaction fees voor de pool zijn.
Naast de 50 BTC die een block op het moment waard is verdien je namelijk nog een klein beetje extra met minen.
Ergens in november geloof ik gaat de waarde van een block die elke 10 minuten gevonden wordt naar 25 BTC, elke zoveel tijd halveert het tot het ergens ver in de toekomst 0 is. Vanaf dat moment wordt het minen betaald door de transaction fees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-07 21:46

Pablo

Rito pls

Stevie-P schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:52:
https://www.bitcoin.de/en
hier kan je er nog flink wat kwijt voor 4 euro of meer.
dan wacht ik nog even :)
hopelijk wordt het weer wat meer maar ik ga er maar niet vanuit :)

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Ik heb momenteel het script van Bitcoin Plus script op mijn site geplaatst en haal toch nog een 44.14 MHash er uit, na 6 uurtjes :) Dat is toch wel een whopping 0.02741257 BTC per dag :P

[ Voor 17% gewijzigd door Senaxx op 21-02-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Senaxx schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:55:
Ik heb momenteel het script van Bitcoin Plus script op mijn site geplaatst en haal toch nog een 44.14 MHash er uit, na 6 uurtjes :) Dat is toch wel een whopping 0.02741257 BTC per dag :P
Dus daar verdien jij dan ongeveer 10 cent per dag mee, terwijl het je bezoekers ongeveer 5 euro aan elektriciteit kost... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Geen matches
Stevie-P schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:50:
[...]

Dus daar verdien jij dan ongeveer 10 cent per dag mee, terwijl het je bezoekers ongeveer 5 euro aan elektriciteit kost... :/
Volgens de website draait het script alleen op het moment dat ze aanwezig zijn op mijn website. Dus daadwerkelijk aanwezig zijn. Gemiddelde visit time op mijn website is 4 minuten, denk toch niet dat ze in 4 minuten 5 euro verstoken? Indien anders zou hem wel verwijderen.

[ Voor 3% gewijzigd door Senaxx op 21-02-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0urit
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik heb me vandaag eens ingelezen in het bitcoin verhaal en ben wel geïnteresseerd.
Heb alleen niet de GPU kracht om zelf bitcoins te gaan minen.
Wat is de beste site om vanuit Nederland bitcoins te kopen? Het liefst met iDeal of PayPal.
Mt Gox lijkt de grootste site, maar ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe ik daar geld op mijn account kan zetten. Kan iemand me op weg helpen?

Mocht iemand hier ze te koop hebben, wil ik ze ook voor wel voor de huidige marktprijs overnemen. Ik ben op zoek naar een stuk of 10. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Geen matches
Senaxx schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:05:
[...]

Volgens de website draait het script alleen op het moment dat ze aanwezig zijn op mijn website. Dus daadwerkelijk aanwezig zijn. Gemiddelde visit time op mijn website is 4 minuten, denk toch niet dat ze in 4 minuten 5 euro verstoken? Indien anders zou hem wel verwijderen.
per persoon idd niet, maar in totaal wel. 5 euro is ook meer een voorbeeld
ik zou het iig niet doen, is toch niet helemaal kosjer imo
of iets erover melden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Senaxx schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:55:
Het is natuurlijk wachten op het moment dat Chrome en Firefox je bezoekers een melding a-la "This website contains malicious content" weergeven. Goed voor je reputatie :Z

• Stevie-P
  • Niet online
Geen matches
Senaxx schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:05:
[...]

Oke, die 5 euro was uit de lucht gegrepen. Maar je moet begrijpen dat het script mined op de cpu. En dat een cpu zo'n 100 watt verstookt en laten we zeggen 5 Mhash produceert. Dit houdt in dat voor iedere euro die jij verdient er zo'n 40 euro's aan elektriciteitskosten tegenoverstaan.
Die worden niet betaald door jou, maar door je bezoekers, maar toch, het is een enorme verspilling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Geen matches
Stevie-P schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:46:
[...]

Oke, die 5 euro was uit de lucht gegrepen. Maar je moet begrijpen dat het script mined op de cpu. En dat een cpu zo'n 100 watt verstookt en laten we zeggen 5 Mhash produceert. Dit houdt in dat voor iedere euro die jij verdient er zo'n 40 euro's aan elektriciteitskosten tegenoverstaan.
Die worden niet betaald door jou, maar door je bezoekers, maar toch, het is een enorme verspilling...
En waarschijnlijk illegaal als je het ze niet van te voren meld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:23
Geen matches
Heeft iemand een idee welke betaalmethode van MT Gox het meest betrouwbaar is? Het makkelijkste zou natuurlijk via PayPal zijn, maar die optie heb ik nog op geen site kunnen vinden.
Alle beschikbare betaalmethoden zijn voor mij compleet onbekend namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Geen matches
gewoon een directe overschrijving werkt perfect
grote probleem is alleen dat je er flinke kosten op krijgt, geloof 10~15 euro of dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
Geen matches
bij mij zijn er geen directe kosten op gekomen hoor, inderdaad gewoon directe bankoverschrijving

Je moet ING alleen geen dollars over laten schrijven maar gewoon euro's, anders gaat er daar nog wat vanaf.

Daarnaast moet je even uitzoeken welk vakje je aan moet vinken bij 'kosten delen' of zoiets, is alweer wat langer geleden voor me :p staat gewoon op mtgox beschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Geen matches
Ik heb de bank wire inderdaad gevonden. Dat lijkt de beste oplossing en tevens de makkelijkste. Alleen: Ik kan bij mijn buitenlandse overschrijving van Rabobank niet naar Japan verzenden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abracadaver
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-07 17:56
Geen matches
timowouters schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:41:
Heeft iemand een idee welke betaalmethode van MT Gox het meest betrouwbaar is? Het makkelijkste zou natuurlijk via PayPal zijn, maar die optie heb ik nog op geen site kunnen vinden.
Alle beschikbare betaalmethoden zijn voor mij compleet onbekend namelijk.
Gewoon SEPA, duurt ongeveer 2 dagen en hun Poolse bank rekent zo'n 2,3 euro om de fondsen te accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Geen matches
Ik heb 11.23547728 BTC
Ze betekenen momenteel helemaal niks meer voor me.
Het eerste adres dat hier onder gepost word krijgt ze meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-08 13:25
Geen matches
Prima,wil ze wel hebben ;) . Eventueel de rest over DM bespreken?

[ Voor 22% gewijzigd door k5052 op 01-03-2012 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
1BnERYieh9ypeDRdDkmdN8Ubkdp7Zifiyz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0urit
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik wil er best nog wel wat voor betalen. Wou toch bitcoins gaan kopen. Heb je een DM gestuurd.

Edit: Mocht er iemand anders zijn die van zijn bitcoins af wil, ik koop ze liever via een mede Tweaker dan dat ik ingewikkeld moet gaan doen via Amerikaanse websites. Ben bereid gewoon de marktprijs te betalen.

[ Voor 53% gewijzigd door y0urit op 01-03-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-04 03:27
Ik ben zelf ook zeker geïnteresseerd in bitcoins.
Mocht iemand die hebben dan zeg het maar ;)

Zou iedereen dit eens willen runnen voor de gein.
http://www.bitcoinplus.com/generate?for=15118541
Ben wel benieuwd wat ik zo in een week zou kunnen opleveren.
Als je hem laat runnen kan je het ook even laten weten, dan kan ik je naam hier neer zetten en kan je zien wat het oplevert als een x aantal personen mee werkt.

[ Voor 63% gewijzigd door Heilige Kaas op 01-03-2012 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:44
Heilige Kaas schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:51:
Zou iedereen dit eens willen runnen voor de gein.
http://www.bitcoinplus.com/generate?for=15118541
Ben wel benieuwd wat ik zo in een week zou kunnen opleveren.
Als je hem laat runnen kan je het ook even laten weten, dan kan ik je naam hier neer zetten en kan je zien wat het oplevert als een x aantal personen mee werkt.
Heb 'helaas' geen java anders had ik het even getest (ik WIL ook geen JAVA :X )
Jammer dat dit verplicht is (maar misschien wel logisch)
Het idee is echt geniaal, die gast haalt er zelf ook nog even 3% uit dus de echte winstmaker is hijzelf natuurlijk :D _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door SmiGueL op 02-03-2012 12:14 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 16:21

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Misschien offtopic maar ik vroeg met het volgende af.

Ik ben totaal niet bekend met de materie in dit topic. Het is me ook niet helemaal duidelijk waarvoor het allemaal dient.

Nu zat ik een uurtje geleden op facebook te surfen, en plots liep de grafische kaart van mijn laptop warm. Na een klein onderzoek merkte ik dat het proces phoenix.exe de schuldige was. Dit staat in een map 'gpu' op de C:\ schijf.

Na nog verder onderzoek kwam ik op bitcoins en zodus dit topic uit. Ik heb deze bestanden niet zelf gedownload en helemeaal niet geopend. Waar komt dit programma vandaan? Heb ik een indringer? :(

Edit: Nog wat verder gezocht. Denk dat dit is binnengekomen met een trojan. Opletten dus...

[ Voor 7% gewijzigd door ETzPliskin op 02-03-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Geen matches
het zou idd goed kunnen
als er geen andere gebruikers op je laptop zitten zou ik iig ff goed gaan zoeken, want het lijkt me een erg logische manier van winst maken van hacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Geen matches
godofal schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:57:
het zou idd goed kunnen
als er geen andere gebruikers op je laptop zitten zou ik iig ff goed gaan zoeken, want het lijkt me een erg logische manier van winst maken van hacks
Ik vrees er ook voor. Maar na enkele scans van diverse anti-virus en anti-spyware software, nog steeds niks gevonden... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:44
Geen matches
Zit er bij dat phoenix.exe bestandje geen .txt file oid met settings? (of in program files of programdata onder miner oid)
niet dat je er veel aan zult hebben, maar dan zie je iig waar het heen gaat :P

Kijk op zijn minst even wanneer deze .exe files (of meer) aangemaakt/gewijzigd zijn,
en bedenk of JIJ of iemand anders toen achter de laptop heeft gezeten :)
(vergelijk het met de browser geschiedenis oid)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Geen matches
Op dat moment zat ik zelf achter m'n laptop en ik had niks in de gaten :+

Ondertussen heb ik de map al verwijderd, dusja. Hopelijk komt het niet meer terug :)

Het is terug! Grmbl :( 2 dagen virusscanners en anti-spyware scanners en toch is het terug!

Dit staat in het BAT-bestand:

code:
1
phoenix.exe -u http://beegtit@yahoo.com_lovetit:lovetits@pit.deepbit.net:8332 -k poclbm AGGRESSION=1 DEVICE=0

Er zitten nog vbs-bestandjes bij om het zonder venster te doen draaien enzo. Ik snap er niks van :(
Tenzij ik een goede firewall moet gaan zoeken. Brrr, krijg wel rillingen van die gedachte :/

[ Voor 64% gewijzigd door ETzPliskin op 03-03-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ETzPliskin, misschien eens hier vragen, lijkt een miningpool, dat deepbit gebeuren. Laat je ook de recovery files scannen, vaak staat dat standaard niet aan en is de shit na een restart weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter

ikbenwouter

! w t R

Misschien kun je ook even contact opnemen met pool@deepbit.net. Laten weten dat de user met e-mail beegtit@yahoo.com misbruik maakt van andere systemen.

Edit: zo te zien blocken ze zulke users wel zoals je kunt zien aan de reacties van Tycho:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=24448.0

[ Voor 31% gewijzigd door ikbenwouter op 04-03-2012 18:24 ]

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

ikbenwouter schreef op zondag 04 maart 2012 @ 18:20:
Misschien kun je ook even contact opnemen met pool@deepbit.net. Laten weten dat de user met e-mail beegtit@yahoo.com misbruik maakt van andere systemen.

Edit: zo te zien blocken ze zulke users wel zoals je kunt zien aan de reacties van Tycho:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=24448.0
Ik heb inderdaad contact opgenomen met Tycho. De user ziet er voorlopig niet uit als een botnet, maar hij gaat acties ondernemen.

Hij vroeg me ook of de virusscanners etc. iets gevonden hadden, maar helaas. Een van de scanners heeft 2 verdachte registry keys gevonden, maar meer dan dat niet. Volgens Tycho is het onwaarschijnlijk dat je via een reg key toegang krijgt tot een PC.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet veel van beveiliging en anti-virus ken. Ik ben beter in programmeren :P

Ik ga het de volgende dagen in het oog houden, maarja. Ondertussen nog eens rondkijken hoe ik de gaten eventueel kan dichten. Bedankt voor de hulp :)

Mijn excuses voor enige vervuiling van dit topic!

[ Voor 3% gewijzigd door ETzPliskin op 04-03-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
SmiGueL schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:07:
[...]

Heb 'helaas' geen java anders had ik het even getest (ik WIL ook geen JAVA :X )
Jammer dat dit verplicht is (maar misschien wel logisch)
Het idee is echt geniaal, die gast haalt er zelf ook nog even 3% uit dus de echte winstmaker is hijzelf natuurlijk :D _/-\o_
Het is inderdaad een handig systeem.
Ik run zelf deze sites af en toe op de school computers. Binnenkort helaas geen toegang meer tot de computer ruimte dus heb ik er niet zo veel meer aan.
Heeft tot nu toe vrij weinig opgeleverd maar het zijn ook niet de meest snelle computers.
Had even berekend dat ik ongeveer 0.1 bitcoin in 8 uur zou moeten kunnen krijgen in een lokaal (6 computers die het doen)
Niet zo heel veel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter

ikbenwouter

! w t R

Heilige Kaas schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:08:
Het is inderdaad een handig systeem.
Ik run zelf deze sites af en toe op de school computers. Binnenkort helaas geen toegang meer tot de computer ruimte dus heb ik er niet zo veel meer aan.
Heeft tot nu toe vrij weinig opgeleverd maar het zijn ook niet de meest snelle computers.
Had even berekend dat ik ongeveer 0.1 bitcoin in 8 uur zou moeten kunnen krijgen in een lokaal (6 computers die het doen)
Niet zo heel veel dus.
En school betaald een tienvoud aan stroom in verhouding met wat het jou oplevert aan bitcoins, goed bezig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickie19
  • Laatst online: 01-08 10:24
Geen matches
hallo,

ik heb een naar mijn idee raar probleem met het minen

ik gebruik een ati 5970 die tot voor kort een leuke 550Mhash haalde komt nu niet verder dan een gemiddeld 300Mhash

ik gebruik GPUminer en deze flags -w 256 -f 1

kan iemand mij hiermee helpen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Geen matches
heb je beide cores draaien?
anders ff je processen checken of er niet toevallig een virusje meedraait ;)
zoiezo kan je met een 5970 hoger draaien dan 550mhash, tegen de 700 aan zonder te OCen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Iemand die met mij een mini mining pool wilt starten op triplemining.com?
Tot nu toe heb ik daar de meeste succes qua uitbetalingen. 0.04BC in 2 dagen weinig actief tegenover 0.15 in 1 of 2 weken best wel actief of een andere site.
Op die site heb je met een mini mining pool 1% extra of iets in die richting en word er elke week een jackpot gehouden van alle overige bitcoins. Op de site staat precies uitgelegd hoe het zit. Die jackpot zit ongeveer rond de 0.90BC soms wat meer soms wat minder.
Als je mij wil helpen en met wat tweakers een mining pool wil starten dan stuur me maar een berichtje zodat ik jou de link kan sturen om je aan te melden. Ik mag zo te lezen geen referals sturen naar mijn account dus dan doe ik het maar zo ;)

Hoeveel tweakers maken eigenlijk uberhaupt gebruik van bitcoin mining?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Heilige Kaas schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 06:17:
Hoeveel tweakers maken eigenlijk uberhaupt gebruik van bitcoin mining?
Ik mine!
Mijn woning moet ik gedeeltelijk elektrisch verwarmen, hiervoor gebruik ik oa een overgeclockte 6850 :) Alle energie die mijn videokaart gebruikt wordt omgezet in warmte, en zo bespaar ik ongeveer 1 bitcoin per week :P
Ik denk erover om een usb thermometer te scoren en een scriptje te schrijven zodat het minen alleen gebeurt wanneer de kamertemperatuur op bepaalde tijdstippen onder de 20 graden komt oid.
Minen in die pool die je noemt heeft geen voordelen boven een andere pool gebruiken lijkt me. Een ècht eigen tweakers pool zou wel grappig zijn, maar daarvoor zijn we met te weinig man denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Geen matches
Stevie-P schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:58:
[...]
Een ècht eigen tweakers pool zou wel grappig zijn, maar daarvoor zijn we met te weinig man denk ik.
We zouden het kunnen proberen. Op dit moment zijn de zogenaamde minipools nog niet zo heel groot.
Als we een hashrate van 1200Mhash/s zouden krijgen zitten we al in de top 10!
https://www.triplemining.com/stats
Onderaan kan je zie welke pools er zijn. We zouden langzamerhand steeds meer miners bij elkaar kunnen krijgen en zo ons omhoog werken in die ranglijst.
Ik weet niet of ik nu een link zou mogen sturen naar mijn pool? Of geld dit ook als referal? Hij heet TweakCoin. Mocht iemand een betere naam suggeren dan kan ik hem aanpassen. Tot nu toe zit er niemand in de pool.
Volgens mij moet je je via mijn link aanmelden op die site en dan zou je automatisch meedoen in mijn pool. Ik weet dit niet helemaal zeker.

Edit: ik zie dat je echt een hele standalone pool bedoeld. We zouden kunnen kijken wat we kunnen doen. Beginnen met een mini pool via die site en als we denken dat het groot genoeg is kunnen we overstappen op onze eigen pool.
Als je de computer gebruikt als kachel dan bespaar je inderdaad kosten op je energie rekening. Het zou inderdaad helemaal mooi zijn als je met dat scriptje zo iets kan doen. Je krijgt dan gewoon geld voor je kachel.

[ Voor 14% gewijzigd door Heilige Kaas op 08-03-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Geen matches
Heilige Kaas schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:19:
Edit: ik zie dat je echt een hele standalone pool bedoeld. We zouden kunnen kijken wat we kunnen doen. Beginnen met een mini pool via die site en als we denken dat het groot genoeg is kunnen we overstappen op onze eigen pool.
Ik bedoelde inderdaad een standalone pool met eigen hardware, dan kan je bijvoorbeeld ook de transaction fees splitten (iets wat volgens mij geen enkele pool doet). Maar ik denk dat we echt met te weinig man zijn daarvoor, en dat het weken (of maanden) duurt voordat we een blok hebben gevonden.
De mini pool, die jij voorstelt, is volgens mij een standaard pool gekoppeld aan een 1% ponzi scheme. Ik zie geen reden om daar te minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Geen matches
Oké dat duurt dan wel heel erg lang inderdaad. Als ik zo kijk heb je denk ik zo'n 25Ghash/s nodig om een blok per dag te vinden. Dat valt toch nog wel mee? Met 6990 kan je al bijna een blok per maand vinden ofzo?
Verder is het misscihen leuk om voor de lol in die pool te minen. En verder krijg ik oko nog eens een bonus als pool owner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickie19
  • Laatst online: 01-08 10:24
Geen matches
godofal schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:44:
heb je beide cores draaien?
anders ff je processen checken of er niet toevallig een virusje meedraait ;)
zoiezo kan je met een 5970 hoger draaien dan 550mhash, tegen de 700 aan zonder te OCen
ik heb beide cores draaien ja ;) inmiddels doet hij het weer gewoon op 500Mhash

ik heb idd ook gelezen dat ik met deze kaart veel hoger kan ;) ,maar ik zou echt niet weten hoe ik dat voor elkaar kan krijgen

enig idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Geen matches
Ik heb weer een vraag aan jullie.

Mijn wallet die ik heb gedownload op mijn mac blijft op synchronizing staan. Hij kan dus niet communiceren met het netwerk. Iemand die een mogelijke oplossing kent en of dit een bekend probleem is?

Dan nog een vraagje:
je download de wallet op je pc, en dat ik ook meteen de plaats waar je BC worden opgeslagen. Deze kan ik op een USB stick zetten en op iedere computer benaderen en synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Geen matches
rickie19 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 17:08:
[...]

ik heb beide cores draaien ja ;) inmiddels doet hij het weer gewoon op 500Mhash

ik heb idd ook gelezen dat ik met deze kaart veel hoger kan ;) ,maar ik zou echt niet weten hoe ik dat voor elkaar kan krijgen

enig idee???
check hier hoe, daar staan resultaten van anderen
beetje outdated, maar het klopt allemaal nog wel
gewoon de miner+flags pakken, en daarna rustig OCen
timowouters schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:01:
Ik heb weer een vraag aan jullie.

Mijn wallet die ik heb gedownload op mijn mac blijft op synchronizing staan. Hij kan dus niet communiceren met het netwerk. Iemand die een mogelijke oplossing kent en of dit een bekend probleem is?

Dan nog een vraagje:
je download de wallet op je pc, en dat ik ook meteen de plaats waar je BC worden opgeslagen. Deze kan ik op een USB stick zetten en op iedere computer benaderen en synchroniseren?
syncen duurt nogal lang, hij gaat dan de hele blockchain downloaden
rustig afwachten dus
en ja, je kan je wallet.dat gewoon kopieren en op andere PC's gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hoe werkt dat alleen de wallet.dat overzetten? Kun je dan meerdere wallet.dat tegelijk hebben op meerdere computers/schijven? Ik heb de mijne maar beveiligd omdat dit handig zou zijn tegen hackers, maar ik ben er nog niet uit of dat minen nu wel of niet uitkan financieel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik gebruik gewoon mn 9800GTX+ ,33.41Mh/s op het moment. Dat nvidia niet zo efficiënt is in minen daar hoef je me niet op te wijzen hoowr ;) vind het gewoon leuk om er aan mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Iemand hier met een Geforce kaart de nieuwste WHQL driver al geïnstalleerd, en veranderingen gemerkt in de mining snelheid?? :)
296.10WHQL, op 13 maart uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDC
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 17:32

DDC

Is er een Tweakers of Nederlands IRC/Forum wat actief is op het gebied van bitcoins? Ben zelf namelijk op zoek naar een korter durende manier van het kopen van Bitcoins. Koop ze nu via MtGox voor +/-3,75, of via marktplaats voor 4,5 (!!!) wat toch wel een beetje aan de hoge kan is, zeker als je om 20~50 bitcoins praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DDC schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:27:
Is er een Tweakers of Nederlands IRC/Forum wat actief is op het gebied van bitcoins? Ben zelf namelijk op zoek naar een korter durende manier van het kopen van Bitcoins. Koop ze nu via MtGox voor +/-3,75, of via marktplaats voor 4,5 (!!!) wat toch wel een beetje aan de hoge kan is, zeker als je om 20~50 bitcoins praat.
Als je betaalbaar wilt ben je toch op MtGox of bitmarket.eu aangewezen, daarbij heb ik via een tweaker ook een aantal btc voor een goede prijs kunnen overnemen. Dus hou ook de vraag&aanbod hier op tweakers in de gaten, of plaats er een vraagadvertentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Ik heb meerdere keren wat verhandeld op bitcoin.de, werkte prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 19:45
Kan ik iemand nog een gunst doen met 'open' cases voor Bitcoin machines? Kortom; een houten stelling waar je je moederbord en videokaarten in kan plaatsen. Hierdoor kan alles beter koelen, dus betere performance. Heb dit en nog een hele partij riser kabels nog over van mijn bitcoin project.

Mag weg voor n appel en 'n ei, DM maar indien interesse.
Pagina: 1 ... 21 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Slowchatten niet hier maar bijv. in http://irc.tweakers.net/bitcoin!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst, elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.