Anoniem: 405856

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een niet te dure videocamera waarmee ik mooie filmpjes mee kan maken.

Ik heb deze 2 gezien

http://www.neck.nl/produk...iew%3Dlister&welt=default

en

http://www.neck.nl/produk...iew%3Dlister&welt=default

Welke van deze 2 is het beste om dingen te filmen (ik ga naar firstlook, maak reviews over producten etc)
Een handig ding zou zijn als ik met de camera dat beeld om kan draaien zodat ik mezelf ook op het scherm zie als ik mezelf film.

Alvast bedankt!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-06 17:52
Ik vraag me af of het niet slimmer is om iets meer te investeren in een cam die wat beter omgaat met donkere situaties? Firstlook is toch vrij vaak in een donkere zaal enz?

Anoniem: 405856

Topicstarter
De presentaties wel ja, maar die mogen volgens mij ook niet gefilmt worden.
Maar de stand zelf is gewoon in een hal, ik weet niet of deze cameras met donkere situaties om kan gaan, ik heb er niet heel erg veel verstand van.

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? DM me

Hee supergamer,

Dit topic is te karig, je geeft twee linkjes en wij moeten zeggen welke het beste is voor jou. Je hebt maar 1 eis en dat is een draaibaar scherm. Wat je zou kunnen doen is de volgende topics door lezen: HighDefinition Videocameras - Deel 2 en Het low-budget 720p/1080p camera topic. Vergelijk eens wat modellen, bekijk eens een review en vertel in 1 van de respectievelijke topics waar je niet uit komt en wat jij belangrijk vind. Kortom, je zult zelf wat moeite moeten doen aangezien je vraag in deze vorm geen antwoord kan opleveren.

Deze gaat dicht voor nu. Je vraag (mits uitgebreid) mag in 1 van bovenstaande topics. Als je een heel uitgebreide startpost maakt mag je ook uiteraard gewoon een nieuw topic openen

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee