Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:58:
Roel1966 hartelijk dank voor de informatie over de 1.5GHz versie van de G9 80.
Ik wordt er wel erg enthousiast van.
Maar ik heb nog wel een vraagje: Vorige jaar waren er nogal wat problemen met het scherm.Als er in de buurt van de G3 stick druk werd uit geoefend dan was dat heel goed te zien op het scherm.
Hoe is dat bij Jouw exemplaar. Ik verwacht eigenlijk dat ze dat bij
Archos opgelost hebben.
Bij voorbaat veel dank.
Hans.
Graag gedaan wat betreft de info van de 1.5 versie 80 G9 waarbij uiteraard ook de eer aan CLB gaat die veel moeite heeft gedaan om dit topic op te stellen.
Wat betreft de z.n. kringen in het scherm hoef je je geen zorgen te maken want daar heeft dit model met harddisk geen last van. Deels komt dit doordat de harddisk aan de achterkant zit en deels doordat het tablet 2 mm dikker is als het flashmodel.
Of het bij de flashmodellen inmiddels opgelost is durf ik niet te zeggen maar ik heb wel al diverse reviews op Youtube bekeken die dat probleem aan halen en laten zien. Nu zeggen ze alemaal al bij de reviews dat dit absoluut niet storend is en demonstreren ook op welke manier die kringen ontstaan.
Je moet dan dus echt redelijk hard op de achterkant gaan drukken en ook nog alleen op bepaalde plaatsen maar in normaal gebruik zie je dat geeneens. Bij normaal gebruik pak je het tablet sowieso altijd aan de randen vast en dan onstaan dus geen kringen verder.
In elk geval kan ik je dit tablet zeker aanraden voor de prijs wat je er voor betaald en te bedenken dat het maar 55 euro meer is als die goedkope Blokker en Intertoys tablets. Tros Radar heeft gisteren zelfs een test gedaan onder een aantal budget tablets waar ook de
Archos als beste uit de bus kwam.
[
Voor 9% gewijzigd door
Roel1966 op 22-02-2012 18:27
]