Update :
Er is aardig wat gedaan aan de kast , panelen zijn gespoten en zitten er grotendeels op.
Verder ben ik aan de het reservoir begonnen die ligt nu bij de anodiseur.
Ik heb besloten het cpu koelblok toch maar gewoon te kopen ivm met tijd.
Ik heb inmiddels een andere gfx kaart een asus 570 gtx cu maar daar zijn nog geen blokken voor te krijgen.(heb gemailt met EK en ze zijn er mee bezig zeggen ze. dus mischien die toch maar zelf maken.
Verders heb ik zelf me fittingen gemaakt heb lang zitten twijfelen om ze te kopen ivm met tijd ook , maar vind ze schandalig duur ... Dus heb ze zelf even gemaakt van rvs316.
Ook heb ik een paar stopjes gedraaid want ik vertrouwde de kunststop stoppen die op de radiators zaten niet op sommige zat niet eens een o-ring.
Ik ben ook een avondje bezig geweest met het lappen van me cpu en het cpu waterblok (die ik 0.2 mm heb afgefreest omdat hij bol was.)
Eergister heb ik besloten om het in te bouwen omdat me res toch bijna terug komt van het anodiseren, maar toen ik alles erin had wou ik het toch laten draaien dus heb een mooie testopstelling gemaakt met een mooiemaatbeker.
Omdat ik in de maatbeker de pomp niet voluit kon zetten omdat het er dan over spoot heb ik vandaag even snel een test res gemaakt en dat draait nu goed.
Me E8400 op 3.6 is nu rond de 47 graden op full load (2 uur) in prime Maaaar de fans op de rads staan uit
Heerlijk stil.
Ow en ik heb voor de grap een drukmeter erop gemaakt die ik vond op zolder
.
Hier wat plaatjes.
Het res en de fittingen.

Deksel.

Hier de pluggen die ik niet vertroude.

Deze vertrouw ik wel.

Hier het res in de kast.

Me bed is weg

Avonde lappen (en tegelijk tv kijken met een wijntje)

Cpu koeler erop . (lelijk geheugen he rick)

Het maatbeker res. (niet kinderproof)

Het jerrycan res. (wel kinderproof)

vond op zolder ook nog een leuk filtertje.

Mooooi filtertje.

Lastig boutje.

Kraantje om de boel leeg te laten lopen.

En dan HET 10 BAR drukmetertje.
En hij geeft aan 0.4 bar

Dat was het weer nu nog een paar o-ringen scoren voor in het reservoir.
nog een mooi frontje maken voor de radiator bak ,verder wil ik nog wat gaan sleven.
Ow en dat geheugen in de tectiel.
Er is aardig wat gedaan aan de kast , panelen zijn gespoten en zitten er grotendeels op.
Verder ben ik aan de het reservoir begonnen die ligt nu bij de anodiseur.
Ik heb besloten het cpu koelblok toch maar gewoon te kopen ivm met tijd.
Ik heb inmiddels een andere gfx kaart een asus 570 gtx cu maar daar zijn nog geen blokken voor te krijgen.(heb gemailt met EK en ze zijn er mee bezig zeggen ze. dus mischien die toch maar zelf maken.
Verders heb ik zelf me fittingen gemaakt heb lang zitten twijfelen om ze te kopen ivm met tijd ook , maar vind ze schandalig duur ... Dus heb ze zelf even gemaakt van rvs316.
Ook heb ik een paar stopjes gedraaid want ik vertrouwde de kunststop stoppen die op de radiators zaten niet op sommige zat niet eens een o-ring.
Ik ben ook een avondje bezig geweest met het lappen van me cpu en het cpu waterblok (die ik 0.2 mm heb afgefreest omdat hij bol was.)
Eergister heb ik besloten om het in te bouwen omdat me res toch bijna terug komt van het anodiseren, maar toen ik alles erin had wou ik het toch laten draaien dus heb een mooie testopstelling gemaakt met een mooiemaatbeker.
Omdat ik in de maatbeker de pomp niet voluit kon zetten omdat het er dan over spoot heb ik vandaag even snel een test res gemaakt en dat draait nu goed.
Me E8400 op 3.6 is nu rond de 47 graden op full load (2 uur) in prime Maaaar de fans op de rads staan uit
Heerlijk stil.
Ow en ik heb voor de grap een drukmeter erop gemaakt die ik vond op zolder
Hier wat plaatjes.
Het res en de fittingen.

Deksel.

Hier de pluggen die ik niet vertroude.

Deze vertrouw ik wel.

Hier het res in de kast.

Me bed is weg

Avonde lappen (en tegelijk tv kijken met een wijntje)

Cpu koeler erop . (lelijk geheugen he rick)

Het maatbeker res. (niet kinderproof)

Het jerrycan res. (wel kinderproof)

vond op zolder ook nog een leuk filtertje.

Mooooi filtertje.

Lastig boutje.

Kraantje om de boel leeg te laten lopen.

En dan HET 10 BAR drukmetertje.
En hij geeft aan 0.4 bar

Dat was het weer nu nog een paar o-ringen scoren voor in het reservoir.
nog een mooi frontje maken voor de radiator bak ,verder wil ik nog wat gaan sleven.
Ow en dat geheugen in de tectiel.