Zoals je in de TS kunt lezen beschik ik over een bedrijfskamionet voor mijn woon-werkverkeer. Ik kan deze niet prive gebruiken omdat mijn baas die volledig kan aftrekken van de belastingen. En ja deze kamionet heeft een slechtere wegligging dan mijn polo. En een nieuwe auto, hoeveel kost die wel niet? Voor een beetje auto betaal je al gauw 15000-20000 euro... Kan ik al veel reparaties doen aan mijn oude auto(en die nieuwe auto zal ook zijn onderhoud nodig hebben).jvvv schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:51:
En binnen een paar jaar ga je werken en verdien je geld. Dan zul je echt in wat beters dan een 10 jaar ouden polo willen rijden.
Deze auto kost me haast niets aan verzekering(400/jaar en ik ben zelf 22 jaar) en taksen(200/jaar)
Wel ik woon alleen en het is dus wel handig om je boodschappen te kunnen doen met een auto. Ook mijn vriendin ga ik echt niet gaan halen met mijn fiets.ManiacsHouse schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:59:
Zit me eigenlijk af te vragen waarom je als je 3x per week 20km rijd een auto hebt...
Zelfs al was de wegligging in een nieuwe auto beter, dan maakt dat met mijn km's niet uit