"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
USB of iets dergelijks?Canaria schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:26:
[...]
En hoe krijg je dat dan op al je andere Macs?
Dan moet je het alsnog downloaden op alle macsMuthas schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:26:
[...]
Inloggen met het Apple ID waarmee je het hebt aangeschaft.
Intern netwerk, dubbelklikkenCanaria schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:26:
[...]
Werkt ook voor de iPhone. Geen idee of dat ook voor de AppStore apps werkt.
Ze doen het lijken of het een vervanging is voor MobileMe dus het zou me niet verbazen indien de prijs ook zo blijft
youtube.com/@hisrep
Waarschijnlijk een keer aanschaffen en daarna op alle Macs kunnen gebruiken.Canaria schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:26:
[...]
Zou mooi als je deze op de Time Capsule kon opslaan zodat je hem maar 1x hoeft te downloaden en daarna je Steve-spulletjes Lion kunnen wegtrekken vanaf de Time Capsule

Ben wel benieuwd of Lion dan op de een of andere manier aan je account gekoppeld is via een signature bijvoorbeeld. In dat geval wordt het vrij lastig om een Mac met Lion door te verkopen.
[ Voor 3% gewijzigd door Canaria op 06-06-2011 20:28 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Bestaat vanaf vandaag niet meer. 'Ceases to exist, today.'Muthas schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:28:
Als dat gratis is dan ben ik benieuwd wat er met MobileMe gaat gebeuren
youtube.com/@hisrep
39
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik ook (tot 2012 dan)Fietsbel schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:29:
hmmz ben benieuwd welke compensatie gaan geven, aangezien ik t/m 2013 heb betaald
Ik denk 2 jaar gratis iCloudFietsbel schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:29:
hmmz ben benieuwd welke compensatie gaan geven, aangezien ik t/m 2013 heb betaald
lol
Zal wel goed komen.
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Dus je denkt dat ze een gratis service 'extra gratis' gaan aanbieden?!
Dan wordt het tijd voor en betere provider die zn DNS wat meer uptodate houdtDeNachtwacht schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:29:
Hehe en nog geen seconde later is iCloud.com niet meer beschikbaar (hij linkte een kwartier geleden nog door naar de oude eigenaar)
Hij linkt al een aardige tijd door naar Apple namelijk.
De learn more link werkt niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Muthas op 06-06-2011 20:31 ]
OpenDNS hier, welke hier nog linkte naar de oude site.Bosmonster schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:30:
[...]
Dan wordt het tijd voor en betere provider die zn DNS wat meer uptodate houdt
Hij linkt al een aardige tijd door naar Apple namelijk.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
WiFiUniciteit schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:30:
Eens per dag gaan ze alle data back-uppen. Hoe krijgen ze dat voor elkaar?!
stond op iPhoneClub vandaag. Apple doet rest-bedrag restitueren. Kan zo snel geen link vinden
Ja dat zou wel ideaal zijn. Ik heb wel canaria geregistreerd (toen het nog .mac was) maar die gebruik ik niet als main Apple ID.UltraSub schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:29:
Als ik mijn eigen domein kan gebruiken, ben ik om... Zie wel hoe ik al die mailadressen van me aan elkaar ga knopen
Misschien nog een One More Thing. Om 7 uur zei hij al dat Lion, iOS en iCloud de discussiepunten vandaag zouden zijn. Maar meestal is er nog een One More Thing, dus er is hoop.filenox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:32:
Hardware komt er waarsch niet meer vandaag
Overigens, alles ziet er wel veelbelovend uit moet ik zeggen
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Ik vind die iCloud al revolutionair genoeg... Google en Microsoft hebben morgen een Director's Meeting denk ik zo...filenox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:32:
Hardware komt er waarsch niet meer vandaag
youtube.com/@hisrep
Meestal? Dat is toch al een aantal keynote's geleden dat er echt een knallende OMT was.Uniciteit schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:33:
[...]
Misschien nog een One More Thing. Om 7 uur zei hij al dat Lion, iOS en iCloud de discussiepunten vandaag zouden zijn. Maar meestal is er nog een One More Thing, dus er is hoop.
Het oneindige X 0
er is al jaren geen onemorething geweestUniciteit schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:33:
[...]
Misschien nog een One More Thing. Om 7 uur zei hij al dat Lion, iOS en iCloud de discussiepunten vandaag zouden zijn. Maar meestal is er nog een One More Thing, dus er is hoop.
Ik zou het doen!
Die news-stand als 'map' in iOS is wel nice imho
Oh dat zou gaaf zijn, gezien ik het via ebay heb gekocht voor iets meer dan de helft van het bedrag en minder dan de helft van het jaar gebruik heb gemaakt van MobileMe. Dat zou dus geld toe betekenenMC Taz Man schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:31:
[...]
stond op iPhoneClub vandaag. Apple doet rest-bedrag restitueren. Kan zo snel geen link vinden
LinkjeMC Taz Man schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:31:
[...]
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
youtube.com/@hisrep
Geen idee of Apple daar intraptCanaria schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:34:
[...]
Oh dat zou gaaf zijn, gezien ik het via ebay heb gekocht voor iets meer dan de helft van het bedrag en minder dan de helft van het jaar gebruik heb gemaakt van MobileMe. Dat zou dus geld toe betekenen
Sterker nog... Het is de laatste paar jaar toch maar 1 keer voorgekomen dat er geen OMT was?
Het oneindige X 0
Ik denk zelfs vanavond al, Apple geeft vol gas en laat weinig heel wat de concurrenten te bieden hebben. Opnieuw laten ze zien dat het de software en experience is niet zo zeer de hardware waarop Android nu lijkt te leunen.DeNachtwacht schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:33:
[...]
Ik vind die iCloud al revolutionair genoeg... Google en Microsoft hebben morgen een Director's Meeting denk ik zo...
Ligt er maar net aan wat je kan opslaan. Is het gewoon vrij zoals iDisk of Dropbox, of wordt alleen een bepaald content in iCloud opgeslagen?DeNachtwacht schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:35:
Dropbox zal ook niet blij zijn gok ik...
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
Next, zijn favoriete: photostream.
Misschien niet bij de release, maar met de API zal er vast een ontwikkelaar zijn met hetzelfde idee als jij hebtCanaria schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:37:
Ik vraag me wel af of ik de agendafunctionaliteit van iCloud kan gebruiken met het Apple ID dat gekoppeld is aan het mailadres op m'n eigen domein.

Klein puntje:
Met "download all", worden dan ook alle apps geinstalleerd die niet op je iPhone staan? Over het algemeen is er namelijk wel een reden dat ze niet (meer) op mijn iPhone staan.
Dat waren precies de geruchten tot nu toe. Nog even kijken of dat hem ook gaat worden.Exirion schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:38:
Het zou fijn zijn als je Time Capsule een soort cache device in huis kan vormen, als gateway naar de echte iCloud toe. Kun je binnen huis iig makkelijk en snel je data delen.
Kan die TC hier nog wat meer doen dan films opslaan en af en toe een bakcupje draaien
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 06-06-2011 20:39 ]
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Dropbox heeft een gigantisch voordeel: het delen van documenten tussen verschillende users. Op mijn werk gebruiken we heel veel dropbox (met een abo van 350GBOkselFris schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:38:
[...]
Ligt er maar net aan wat je kan opslaan. Is het gewoon vrij zoals iDisk of Dropbox, of wordt alleen een bepaald content in iCloud opgeslagen?
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
ot: Photo stream komt ook naar Apple TV
[ Voor 60% gewijzigd door SidewalkSuper op 06-06-2011 20:40 ]
Mn iPhone is (was) ook maar 16GB, meer apparaten heb ik niet :xDaniel_Elessar schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:39:
Zit je dan met je 16gig ipad.... kom je ruimte tekort op deze manier..
Signature
kuddegedrag..maxietheboss schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:39:
Waarom klappen al die mensen eigenlijk voor bijna alles, toch niet alles wat Jobs verkondigd is het heilige woord?
Volgens mij verwarren mensen de betekenis van OMT nog al eens.MC Taz Man schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:36:
[...]
Sterker nog... Het is de laatste paar jaar toch maar 1 keer voorgekomen dat er geen OMT was?
Een OMT is niet zomaar een aankondiging in een keynote die toevallig als laatste is.
Er is al jaren geen echte OMT geweest.
Amerikaanse trekjes, die klappen voor alles.maxietheboss schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:39:
Waarom klappen al die mensen eigenlijk voor bijna alles, toch niet alles wat Jobs verkondigd is het heilige woord?
Het zijn Amerikanen he...maxietheboss schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:39:
Wikipedia: Reality distortion fieldmaxietheboss schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:39:
omdat ze enthousiast zijn. ?maxietheboss schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:39:
Ik zou het doen!
Omdat Steve een beetje als de messias van het nieuwe computertijdperk wordt gezien.maxietheboss schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:39:
Ik gok dat Apple dat net zo makkelijk zo niet makkelijker gaat maken... het wordt zelfs gekoppeld aan Apple TV! Denk dat het 9e (laatste) vakje sharing met andere mensen gaat worden.Krisp schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:39:
[...]
Dropbox heeft een gigantisch voordeel: het delen van documenten tussen verschillende users. Op mijn werk gebruiken we heel veel dropbox (met een abo van 350GB) en die verdwijnt echt niet zolang we niet heel gemakkelijk kunnen delen.
youtube.com/@hisrep
Oh ja, iPod moet nog idd
[ Voor 25% gewijzigd door SidewalkSuper op 06-06-2011 20:41 ]
Ja selectief syncen met iCloud is hopelijk wel een optie. Ik wil niet alles (apps, foto's, data) overal.TlighT schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:38:
[afbeelding]
Klein puntje:
Met "download all", worden dan ook alle apps geinstalleerd die niet op je iPhone staan? Over het algemeen is er namelijk wel een reden dat ze niet (meer) op mijn iPhone staan.
het laatste vakje is muziek.DeNachtwacht schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:40:
[...]
Ik gok dat Apple dat net zo makkelijk zo niet makkelijker gaat maken... het wordt zelfs gekoppeld aan Apple TV! Denk dat het 9e (laatste) vakje sharing met andere mensen gaat worden.
Overigens dat Steve net zo over storage.
Ik vraag me af in hoeverre hij zelf betrokken is geweest bij allerlei ontwikkelingen. Maar even goed kudos voor z'n visie, want invloed heeft ie zeker gehad op alles wat Apple verkoopt en maakt.Bosmonster schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:40:
Omdat Steve een beetje als de messias van het nieuwe computertijdperk wordt gezien.
Dit topic is gesloten.
Vragen om UDID-registratie is niet toegestaan!
Wie willen er (tijdelijke) topics openen voor de discussie over iOS 5 en iCloud? Neem dan even contact op.