Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Signature
Microsoft verkocht meer licenties van Windows 7 dan alle Mac OS X versies ooit. Dus dat gaat absoluut niet snel gebeuren. Of Apple groter is dan Windows Microsoft? Nee, maar ze zijn wel dichtbij!DeNachtwacht schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:09:
[...]
Ten eerste is Apple al groter dan Microsoft (dankzij iPods, Phones en Pads) en ten tweede verkopen ze inderdaad f*cking veel machines op het moment. WWDC begon dat pc verkoop -1% is gekrompen, terwijl mac verkoop met 24% is gestegen afgelopen jaar. Ik zie het wel gebeuren nu.
Nog 15 minuten te gaan, iPhone 4S?
[ Voor 4% gewijzigd door RRCreations op 06-06-2011 20:14 ]
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dat is juist hun kracht gebleken de afgelopen jaren waardoor de iPhone, iPod en iPad zo succesvol geworden zijn. En guess welke richting Lion op gaat.. richting iOS 5!Krisp schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:13:
[...]
Dus niet. Apple is te gesloten, te controlerend en te veel gericht op consumenten om Windows te verslaan. Als ze het ze al lukt, is dat pas na 2-3 major updates van Mac OS X.
youtube.com/@hisrep
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Begin me steeds meer aan whatsapp te storen de laatste weken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
En mogelijk de OMTUniciteit schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:15:
Het is nu al 20:15, rond deze tijd is de keynote meestal afgelopen maar nu moet iCloud nog komen...
Wilde het net zeggen
Iets wat mist bij SMS en WhatsApp.
1. Dat Apple geslotener dan Microsoft is... echt een zotte stellingKrisp schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:13:
Dus niet. Apple is te gesloten, te controlerend en te veel gericht op consumenten om Windows te verslaan. Als ze het ze al lukt, is dat pas na 2-3 major updates van Mac OS X.
2. OSX mist niks wat je in het bedrijfsleven nodig hebt, dus wederom onzin.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
iCloud is volgende onderwerp, geen iOS onderdeelRRCreations schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:15:
iCloud vergeten, dus geen 4S/5?
Hoezo? Dat zit toch ook in Whatsapp?Bosmonster schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:15:
[...]
Wilde het net zeggen
Haazzz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:13:
Helaas is iMessage alleen beschikbaar voor iOS 5, dus vallen heel veel mensen buiten de boot..
- iPod Touch 4G
- iPhone 3GS
- iPhone 4
- Aankomende iPhones
- iPad 1
- iPad 2
- Apple TV
Wat zijn die twee vinkjes binnen WhatsApp dan?Bosmonster schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:15:
[...]
Wilde het net zeggen
Dat werkt niet helemaal goed, zeker niet als je van iOS naar Android stuurt enz.
Um.. Dus als ik op mijn werk aan het chatten ben, en mijn iPad ligt thuis, kan iedereen dat lezen of wat. Leuk..
Daar zou Apple echt eens wat aan moeten doen, m-u-l-t-i u-s-e-r Apple...
Wat een reacties opeens! Ik bedoelde het zo ook niet, voor casual computer gebruik is het natuurlijk prima maar ik zelf vind een iPad te beperkt. Ik denk wel dat het computergebruik sowieso verschuift naar de meer casual apparaten maar tot nu toe kan ik niet genoeg doen op een iPad om hem constant te gebruiken. Voor browsen en video is het leuk maar er zijn genoeg andere dingen die IK doe met een computer waarbij je gewoon niks hebt aan een iPad.Uniciteit schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:11:
[...]
Voor iPad kan ik het me wel inbeelden. Zijn genoeg mensen die het gewoon willen opzetten, en dan wel (HTML5) filmpjes op het internet kijken. Muziek kopen via iTunes en apps gewoon via de app store. Verder wat browsen.
Maar ik ben dan ook niet een doorsnee computer gebruiker
Dit. En om over privacy nog maar niet te spreken...Haazzz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:16:
[...]
Dat werkt niet helemaal goed, zeker niet als je van iOS naar Android stuurt enz.
OSX mist een server (een 19 inch server die in een rack kan)Exirion schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:15:
[...]
1. Dat Apple geslotener dan Microsoft is... echt een zotte stelling
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
39
Ik vermoed zoals met FaceTime. Als je een mobiel nummer hebt daarmee, anders Apple ID.Unbreukable schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:17:
Ben benieuwd hoe dat dan gaat (iMessage) op telefoonnummer of apple id...
Ik moet zeggen dat ik, zo'n 5/6 jaar terug, de AD wel mistte in OSX Server (weet ff niet meer welke versie). Zonder AD kan Apple de zakelijke servermarkt wel schudden. Bedrijven gaan niet in ene al hun PC's & servers vervangen door Apple comps.Exirion schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:15:
[...]
Ah, ik dacht dat iOS 5 de 3GS niet zou ondersteunenDaMarcus schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:16:
[...]De devices die iOS 5 gaan draaien.
- iPod Touch 4G
- iPhone 3GS
- iPhone 4
- Aankomende iPhones
- iPad 1
- iPad 2
- Apple TV

Microsoft zet inmiddels haar protocollen online, zodat je alternatieve apps kunt maken op andere platforms (Exchange bijv). Dat zie ik Apple met FaceTime nog niet doen. ;-)Exirion schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:15:
[...]
1. Dat Apple geslotener dan Microsoft is... echt een zotte stelling
Ik ben geen systeembeheerder, wellicht kan iemand anders je hier over bijpraten met voorbeelden. ;-)2. OSX mist niks wat je in het bedrijfsleven nodig hebt, dus wederom onzin.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Weer een ding minder waarvoor je een jailbreak nodig hebt
Die zijn juist uit productie omdat niemand die dingen kocht.Rob schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:17:
[...]
OSX mist een server (een 19 inch server die in een rack kan)
Die hebben ze net vorig jaar geschrapt ja. Maar als er genoeg vraag naar is komt ie ongetwijfeld weer terug. Anyway, alsof het hebben van een 19" server apparaat relevant is voor de acceptatie van een OS bij mensen thuis en op het werk...Rob schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:17:
OSX mist een server (een 19 inch server die in een rack kan)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
youtube.com/@hisrep
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
uhm, je hoeft niet alles te kopieren en plakken...Uniciteit schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:19:
2:19PM "iOS 5 will ship to all of our customers this fall."
Dat is niet de reden dat ze uit productie zijn gehaald.Donstil schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:19:
[...]
Die zijn juist uit productie omdat niemand die dingen kocht.
ja apple's ping waarschijnlijkMuthas schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:17:
[...]
Ik vermoed zoals met FaceTime. Als je een mobiel nummer hebt daarmee, anders Apple ID.
39
WTF?? Fall??2:19PM "iOS 5 will ship to all of our customers this fall."
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Ja, zeg maar over 3 maandjes, waarschijnlijk dus samen met iPhone 5
Wellicht dat ze tegen die tijd ook een nieuwe iPhone aankondingen
Welke dan?Bosmonster schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:20:
[...]
Dat is niet de reden dat ze uit productie zijn gehaald.
Jij vroeg wat MacOSX mist voor het bedrijfsleven.Exirion schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:19:
[...]
Die hebben ze net vorig jaar geschrapt ja. Maar als er genoeg vraag naar is komt ie ongetwijfeld weer terug. Anyway, alsof het hebben van een 19" server apparaat relevant is voor de acceptatie van een OS bij mensen thuis en op het werk...
Ik ken wel een aantal bedrijven die op die dingen draaien en dus een probleem hebben als de server afgeschreven is...
Zou je met een dev account niet eerder een stable release kunnen draaien?
Die verlengt gewoon rustig door...RRCreations schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:22:
iCloud aankondiging, geen iPhone dus. Sommige mensen met een abbo zullen wel pissed zijn!
CNN Stream stopte
[ Voor 4% gewijzigd door ZpAz op 06-06-2011 20:23 ]
Ik ben er inderdaad niet al te blij mee nee.RRCreations schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:22:
iCloud aankondiging, geen iPhone dus. Sommige mensen met een abbo zullen wel pissed zijn!
Jij bent een van de weinigen die dat verwachtte denk ikRRCreations schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:22:
Steve ziet er wel erg mager uit overigens...
Verwijderd
Oh nee! 3 maandjes extra wachtenRRCreations schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:22:
Gaat al weer verderHaazzz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:23:
[...]
http://www.ustream.tv/channel/omtlivestream werkt best goed
Geen probleem, kan niet wachten tot dat klote iDisk eens fatsoenlijk gaat werken. Overigens kregen een aantal mensen al een restitutie van Apple na verlenging.RRCreations schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:22:
youtube.com/@hisrep
Het wordt opgeslagen in de cloud (dus logisch bij Apple), en tegelijkertijd wordt het ook geupload naar je andere apparaten.filenox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:23:
Oh alle foto's komen eerst bij Apple?Hier gaat het pricacy-issue weer
[ Voor 23% gewijzigd door SidewalkSuper op 06-06-2011 20:24 ]
Goed, laat ik het anders stellen. Windows is groot geworden op de desktop, en in die zin bekijk ik de opmars van OSX ook zo: acceptatie op desktop thuis en op het werk. Servers zijn weer een verhaal apart. Niet onbelangrijk, maar niet echt interessant als je naar aantallen kijkt.Rob schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:21:
Jij vroeg wat MacOSX mist voor het bedrijfsleven.
Ik ken wel een aantal bedrijven die op die dingen draaien en dus een probleem hebben als de server afgeschreven is...
Ja, duidelijk dat de providers hierop iets moeten verzinnen... of keihard cashen natuurlijkUniciteit schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:23:
Het klinkt alsof iCloud veel data gaat verbruiken...
Zag het aankomen, maar het blijft kut.RRCreations schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:22:
Heb 2 abbo's in het gezin, beide 2 jarig, verlopen precies om en om. En Steve heeft dat net om zeep geholpen
Je zal waarschijnlijk WiFi Only Sync in kunnen stellen...Tk55 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:24:
[...]
Ja, duidelijk dat de providers hierop iets moeten verzinnen... of keihard cashen natuurlijk
youtube.com/@hisrep
Even goed lezen aub, 1x downloaden is voor alle macsieperlingetje schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:24:
pff alleen lion via mac app store te verkrijgen? Willen ze ook eens denken aan mensen met datalimieten/ meerdere mac's
Oh ja, dat ook. Ik dacht eerder aan als je in het buitenland bent (je zou maar net in Belgie of Duitsland wonen en gouw even 1 website willen bezoeken via 3G, worden gelijk al je gemaakte foto's meegestuurd...Tk55 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:24:
[...]
Ja, duidelijk dat de providers hierop iets moeten verzinnen... of keihard cashen natuurlijk
Verwijderd
Je zult m nog steeds voor elke Mac moeten downloaden?VeeGee schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:25:
[...]
Even goed lezen aub, 1x downloaden is voor alle macs
En hoe krijg je dat dan op al je andere Macs?VeeGee schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:25:
[...]
Even goed lezen aub, 1x downloaden is voor alle macs
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Hoe kom je daarbij?filenox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:25:
Dezelfde prijs als MobileMe waarsch
Via je nieuwe Time Capsule natuurlijkCanaria schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:26:
[...]
En hoe krijg je dat dan op al je andere Macs?
Inloggen met het Apple ID waarmee je het hebt aangeschaft.Canaria schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:26:
[...]
En hoe krijg je dat dan op al je andere Macs?
Dit topic is gesloten.
Vragen om UDID-registratie is niet toegestaan!
Wie willen er (tijdelijke) topics openen voor de discussie over iOS 5 en iCloud? Neem dan even contact op.