Toon posts:

Help! Nieuw beeldscherm, maar veel keuze.

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Hallo allemaal.

Ik ben op zoek naar een nieuw beeldscherm, maar ik kom er zelf niet helemaal uit. :'(

Wat ik zoek:

- 22 inch (23 inch max)
- respons tijd van 2ms of lager
- kan een resolutie van 1920 x 1080 pixels aan
- Full HD
- LED

Kwa prijs maakt het me niet veel uit eerlijk gezegd. Zo lang het maar niet overdreven duur is.
Ik gebruik m'n PC vooral voor internet en gaming (Starcraft 2 en Diablo 3 in de toekomst) als dat belangrijk is om te weten.

Ik hoop dat iemand me kan helpen. :)

Edit:

Ik gebruik al heel lang een 17 inch monitor, dus het word wel eens tijd voor een nieuwe. :+

[Voor 9% gewijzigd door Stravincy op 05-06-2011 18:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-05 14:06

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 19:43

BrammT

The one and only!

Suzuki SJ413 1.3 GTI - Suzuki King Quad 700cc - Mazda MX5 NA 1990 1.8 Turbo(TD04)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-04 16:59
ik heb s243hl monitor, alleen die is volgensmij 24 inch mr kan de rest wel aan, is hd, en led

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Bedankt!

Sorry, maar ik gebruik deze site niet al te vaak.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:04
respons tijd van 2ms of lager
Ik zou daar onder de 5ms van maken, je merkt het tegenwoordig echt niet meer ;) 'Vroeger', toen je nog reactietijden had van 20ms> merkte je het misschien. Maar het verschil tussen 5ms en 2ms ga jij niet merken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Awsom schreef op zondag 05 juni 2011 @ 18:07:
[...]

Ik zou daar onder de 5ms van maken, je merkt het tegenwoordig echt niet meer ;) 'Vroeger', toen je nog reactietijden had van 20ms> merkte je het misschien. Maar het verschil tussen 5ms en 2ms ga jij niet merken.
Oh oke.
Ik heb niet al te veel verstand van beelschermen. Ik dacht gewoon: des te sneller, des te beter.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-04 16:59
hoezo trouwens 23 inch max?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
22 inch lijkt me groot genoeg, aangezien ik er toch dicht op zit. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
De aanbieding van de aldi is precies wat je zoekt: 23" Led Full HD en 2 ms voor 159 euro.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Dat klinkt niet verkeerd! Ik zal eens even kijken.
Bedankt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Je kan je vraag stellen in [BBG aanschaf] Monitoren, zoals hierboven al eerder werd aangegeven. Wel eerst de startpost van dat topic doorlezen voordat je je vraag daar post.

Dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee