Toon posts:

Oude laptop geld waard en echt einde?

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views

Anoniem: 357338

Topicstarter
Hallo,

De videokaart van mijn Sony Vaio VGN-AR41S is einde en er is me verteld door een computerzaak dat de laptop einde is. Reparatie zou teveel kosten(nieuwe videokaart en moederbord), niet dat ik de zaak niet vertrouw integendeel, wil graag een second opinion, is de laptop het nog waard te repareren?

Dit zal wss niet het geval zijn en nu is mijn vraag is de defecte laptop nog enig geld waard? Via marktplaats kun je er zo wel minimum bedragen voor krijgen maar wil het even checken onder kenners omdat de laptop 3jaar terug veel geld heeft gekost.

Alvast bedankt voor de reacties iig.

Mvg,

Willi

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-06 14:22

mendel129

Radioactivator

CPU-type Intel Core 2 Duo Mobile T7500
Geheugengrootte 2GB
Geheugentype DDR2 (SODIMM)
Videointerface
Schermdiagonaal 17"
Videochip GeForce 8600M

Gaat inderdaad zen geld niet meer echt waard zijn...

Voor je gpu, kijk misschien even hier: Het doodgaan van GeForce 8000 serie kaarten

[Voor 9% gewijzigd door mendel129 op 02-06-2011 20:38]

Bringer of heat, food and silence!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:15

Touchdomex

Meisje!

Neem eens contact op met Sony of kijk op de website. Volgens mij is er voor een groot deel van de 8000 serie kaarten een coulance regeling mocht die zichzelf frituren :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-06 09:55

Ed_L

Crew Council
Howto: prijsbepaling (oude) hardware al gelezen? Dan zul je zien dat we prijsbepalingen niet toestaan op het forum. Ik ga dit topic dan ook sluiten.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee