Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Oude laptop geld waard en echt einde?

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

De videokaart van mijn Sony Vaio VGN-AR41S is einde en er is me verteld door een computerzaak dat de laptop einde is. Reparatie zou teveel kosten(nieuwe videokaart en moederbord), niet dat ik de zaak niet vertrouw integendeel, wil graag een second opinion, is de laptop het nog waard te repareren?

Dit zal wss niet het geval zijn en nu is mijn vraag is de defecte laptop nog enig geld waard? Via marktplaats kun je er zo wel minimum bedragen voor krijgen maar wil het even checken onder kenners omdat de laptop 3jaar terug veel geld heeft gekost.

Alvast bedankt voor de reacties iig.

Mvg,

Willi

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

mendel129

Radioactivator

CPU-type Intel Core 2 Duo Mobile T7500
Geheugengrootte 2GB
Geheugentype DDR2 (SODIMM)
Videointerface
Schermdiagonaal 17"
Videochip GeForce 8600M

Gaat inderdaad zen geld niet meer echt waard zijn...

Voor je gpu, kijk misschien even hier: Het doodgaan van GeForce 8000 serie kaarten

[ Voor 9% gewijzigd door mendel129 op 02-06-2011 20:38 ]

Bringer of heat, food and silence!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Neem eens contact op met Sony of kijk op de website. Volgens mij is er voor een groot deel van de 8000 serie kaarten een coulance regeling mocht die zichzelf frituren :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:19

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Howto: prijsbepaling (oude) hardware al gelezen? Dan zul je zien dat we prijsbepalingen niet toestaan op het forum. Ik ga dit topic dan ook sluiten.

Dit topic is gesloten.