Ben op zoek naar een nieuwe monitor voor mijn PC (aangesloten via HDMI), maar ook met de mogelijkheid om TV te kijken (mogelijk via PIP) en twijfel momenteel tussen de:
Sony KDL24EX320
Samsung FX2490HD
wat betreft het design ga ik voor de Sony, echter heeft deze edge-led en de Samsung full-led
Daarnaast heeft de Sony wel meer opties, maar ga je die gebruiken???
Tevens heb ik nog niet gevonden of de Sony PIP heeft.
De Sony is ongeveer 60 euro duurder, en is dat wel de moeite waard?
Is er echt een beeld kwaliteit verschil (is er bv een verschil tussen pixel spacing, monitor kleur verschil, enz). Heb nog geen winkel gevonde die beide modellen speel klaar hadden staat, zodat ik een vergelijk kon maken.
Daarnaast zou het wel handig zijn dat bij inschakelen van de TV/monitor deze direct naar de HMDI ingang schakelt (zal hem namelijk voor 90% als monitor gebruiken).
Hebben jullie nog tips / adviesen?
Sony KDL24EX320
Samsung FX2490HD
wat betreft het design ga ik voor de Sony, echter heeft deze edge-led en de Samsung full-led
Daarnaast heeft de Sony wel meer opties, maar ga je die gebruiken???
Tevens heb ik nog niet gevonden of de Sony PIP heeft.
De Sony is ongeveer 60 euro duurder, en is dat wel de moeite waard?
Is er echt een beeld kwaliteit verschil (is er bv een verschil tussen pixel spacing, monitor kleur verschil, enz). Heb nog geen winkel gevonde die beide modellen speel klaar hadden staat, zodat ik een vergelijk kon maken.
Daarnaast zou het wel handig zijn dat bij inschakelen van de TV/monitor deze direct naar de HMDI ingang schakelt (zal hem namelijk voor 90% als monitor gebruiken).
Hebben jullie nog tips / adviesen?