Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertjj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 13:27
GerbrandR schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:04:
Ja, dat snap ik :) Die had ik er al meteen afgehaald. Omdat ik de drive in een externe behuizing heb gestopt.

Bij die uitleg die Bertjj postte staat uitgelegd hoe je met een bijgeleverd stuk plastic het frontje erop kunt zetten.
Ja klopt, maar dat plastic dingetje heb ik ook niet :') Gewoon dat frontje van je caddy afhalen zoals beschreven, en dan die van je laptop overzetten, dat werkte gewoon bij mij :)

robertbo.es

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertjj
Klein vraagje, omdat maar 1 hardeschijf wordt herkend (alleen diegene die in port 0 zit) moeten in beide schijven een jumper? :$
Dus de ene master en de ander slave? 8)7

robertbo.es

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SATA heeft geen master/slave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertjj
Hmm.. ik vond op die HDD 4 pinnetjes naast de SATA en power connectors, ik dacht dat 't daarmee was in te stellen. Maar dan ga ik die dus niet aan de praat krijgen :/

robertbo.es

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-03 20:21
Bertjj schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:49:
[...]

Ja klopt, maar dat plastic dingetje heb ik ook niet :') Gewoon dat frontje van je caddy afhalen zoals beschreven, en dan die van je laptop overzetten, dat werkte gewoon bij mij :)
Zou je dan een foto kunnen maken hoe het bij jou zit? Ik heb dat plastic plaatje wat er standaard op zit eraf gehaald. Maar de clipjes komen niet overeen.

Misschien heb ik wel een ander model caddy. Zal zo wel een foto maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertjj
Hier is te zien dat bij mij de clipjes op dezeflde plek zitten (tevens ook hoe ik mijne er aan klikte):
Afbeeldingslocatie: http://img847.imageshack.us/img847/3251/imag0067z.th.jpg

En hier zit er op:
Afbeeldingslocatie: http://img856.imageshack.us/img856/3228/imag0038s.th.jpg

En hier bijna in de laptop:
Afbeeldingslocatie: http://img6.imageshack.us/img6/6614/imag0020v.th.jpg

En ik heb er niks aan :')

robertbo.es

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Ik zal van de week maar even kijken of ik Asus Music Now kan vervangen door een linux-distrubutie.
Echt een droom om een apparte linux-knop te hebben :D
Iemand tips ?

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuRRaCaNe
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-07 21:02
Cornelisjuh schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 17:24:
Ik zal van de week maar even kijken of ik Asus Music Now kan vervangen door een linux-distrubutie.
Echt een droom om een apparte linux-knop te hebben :D
Iemand tips ?
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1410167

Misschien interessant om eens te lezen?

EDIT: Trouwens ook bedankt om je vraag te stellen. Ik beschik binnenkort over een Asus laptop. Had er zelfs niet aan gedacht dat zoiets zou kunnen. Zo'n extra knop om in linux te booten is natuurlijk 3 miljard keer mooier dan grub bij je power knop :o

[ Voor 23% gewijzigd door HuRRaCaNe op 15-08-2011 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derover90
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 14:15
Ik ben sinds vandaag eigenaar van de Asus X5QSF-S1095V. Bijgeleverd zit zo'n leuk extern subwoofertje, alleen krijg ik die met geen mogelijkheid aan de praat.. Updaten van de Realtek audiodriver heeft geen zin, en via google kom ik ook niet verder omdat het nog een nieuw model is.. Er komt geen enkel geluid uit de subwoofer, ook niet bij lage tonen.. Heeft iemand hier een goede raad?

Mvg,

Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Laatst online: 18-07-2024
derover90 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 20:01:
Ik ben sinds vandaag eigenaar van de Asus X5QSF-S1095V. Bijgeleverd zit zo'n leuk extern subwoofertje, alleen krijg ik die met geen mogelijkheid aan de praat.. Updaten van de Realtek audiodriver heeft geen zin, en via google kom ik ook niet verder omdat het nog een nieuw model is.. Er komt geen enkel geluid uit de subwoofer, ook niet bij lage tonen.. Heeft iemand hier een goede raad?

Mvg,

Rick
Ik kan je niet helpen met je probleem (prullen met de audio instellingen heb al gedaan waarschijnlijk?), maar zou je kunnen vertellen wat je eerste indrukken zijn van de laptop? Bouwkwaliteit, kwaliteit scherm, batterijduur, ...
Is de HDD makkelijk bereikbaar? (zijn er 2 klepjes onderaan te zien?)

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je precies met extern subwoofertje? Krijg je er een box bij? Ik dacht dat de sub gewoon in de laptop was ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:14:
Wat bedoel je precies met extern subwoofertje? Krijg je er een box bij? Ik dacht dat de sub gewoon in de laptop was ingebouwd.
Net zoals de N55SF komt deze met een externe subwoofer. Dus niet ingebouwd in de laptop. Zou beter geluid moeten geven en geen last van vibraties in de laptop, nadeel is uiteraard dat het extern is.
http://www.laptopmalaysia...e-with-external-subwoofer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het maar een weirde oplossing. Ik zou het hoogstens 10% van de tijd gebruiken omdat ik nooit aan mijn bureau zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaxo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:38
Dat is echt 3x niks idd. Ik vind de speakers in mijn N53SV nog niet eens slecht ofzo. Luister er veel radio mee op me werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derover90
SemperEgo schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:09:
[...]

Ik kan je niet helpen met je probleem (prullen met de audio instellingen heb al gedaan waarschijnlijk?), maar zou je kunnen vertellen wat je eerste indrukken zijn van de laptop? Bouwkwaliteit, kwaliteit scherm, batterijduur, ...
Is de HDD makkelijk bereikbaar? (zijn er 2 klepjes onderaan te zien?)

Bedankt :)
Mijn eerste indruk is dat het een prima laptop is. Er staat flink wat bloatware op geïnstalleerd, maargoed even een frisse Windows-installatie en dat is verholpen. Omdat ik er een SSD wil inbouwen heb ik de laptop al even opengehad, je kan na het verwijderen van 1 klepje en 4 schroefjes de HDD met gemak verwijderen!
Van schermen heb ik iets minder verstand dan de gemiddelde bezoeker hier, maar t.o.v. mijn BTO uit 2007 is het kwalitatief een sprong voorwaarts, heerlijk helder en scherp door het 1080p-scherm! Wel heb ik het idee dat er wat drivers niet up-to-date zijn, zo kan ik nergens Nvidia Optimus vinden. Maar ik ga van de week toch windows opnieuw installeren, dus dat laat ik nu even zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen vrijdag heb ik ook de Asus X5QSF-S1095V besteld, en gister binnengekregen. Er zit echt enorm veel bloatware op. Ik moest bijvoorbeeld verplicht de Bing search toolbar installeren om mijn laptop uberhaupt de eerste keer op te starten. En als je er dan zoveel software op voorinstalleerd, zorg dan dat er in ieder geval dat de externe subwoofer direct werkt. Maar helaas, ook bij mij komt er geen geluid uit. Drivers updaten etc heb ik nog niet geprobeerd. De interne speakers klinken overigens al wel best goed.

Het full hd scherm is echt fantastisch, er komt veel licht vanaf en hij is mooi mat. De bovenkant is helaas wel glimmend (pianolak), dus erg krasgevoelig. Een nadeel vind ik het formaat, dat is toch wel een stuk groter dan mijn Thinkpad t60p.

Ik wil er ook een verse windows versie op zetten alleen heb ik dit nog nooit gedaan. Is het gewoon een kwestie van een windows dvd erin stoppen en booten vanaf dvd? En dan achteraf alle drivers downloaden? Of moet ik nog iets met die recovery partitie/dvd doen? En blijft die InstantOn functie dan nog werken? (dus dat 'besturingssysteem waar je alleen muziek mee kunt luisteren?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
Wat ik gedaan heb.

-Originele 64-Bit W7 Home Premium gedownload
-Booten vanaf de dvd
-Hardeschijf formatteren en daarop installeren (of op een SSD zetten)

Zeer eenvoudig. Het is wel aan te raden om van te voren de drivers te downloaden en op een usb stick te zetten. Dan ben je zo klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuRRaCaNe
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:40:
En blijft die InstantOn functie dan nog werken? (dus dat 'besturingssysteem waar je alleen muziek mee kunt luisteren?)
Die kan je downloaden van de asus website. "expressgate" noemt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:35:
Ik vind het maar een weirde oplossing. Ik zou het hoogstens 10% van de tijd gebruiken omdat ik nooit aan mijn bureau zit.
Geluid is wel echt een stuk mooier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt de optische drive van de X5QSF-S1095V ook Bluray's? De specificatie heeft het over een Super Multi with Double Layer........(nogal cryptische omschrijving)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cornelisjuh schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:58:
[...]

Geluid is wel echt een stuk mooier ;)
Dat geloof ik best met zo'n formaat speaker. Maar iemand die een laptop zoekt met goed geluid zou ik niet zo snel deze aanraden. Die persoon heeft waarschijnlijk al lang een speakersetje staan. Veel mensen die ik ken met een laptop gebruiken deze bijna altijd op de bank of stoel, dan heb je er dus niets aan.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:02:
Speelt de optische drive van de X5QSF-S1095V ook Bluray's? De specificatie heeft het over een Super Multi with Double Layer........(nogal cryptische omschrijving)
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2nbyc9k.png

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

derover90 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 20:01:
Ik ben sinds vandaag eigenaar van de Asus X5QSF-S1095V.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:40:
Afgelopen vrijdag heb ik ook de Asus X5QSF-S1095V besteld, en gister binnengekregen.
Ik zie dat er meedere mensen zijn die de Asus X5QSF-S1095V in bezit hebben. Kan iemand een korte eerste indruk geven over de accu-duur, fan geluidsproductie, scherm helderheid (is volgens mij een super-scherm, non-glare full hd), Degelijkheid behuizing.. key-flex enzo.

Ik twijfel over de aanschaf van deze laptop. Op papier is die ideaal voor mijn maar hoe is die in werkelijkheid?

Bij voorbaat dank,
Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derover90
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:29:
[...]

[...]

Ik zie dat er meedere mensen zijn die de Asus X5QSF-S1095V in bezit hebben. Kan iemand een korte eerste indruk geven over de accu-duur, fan geluidsproductie, scherm helderheid (is volgens mij een super-scherm, non-glare full hd), Degelijkheid behuizing.. key-flex enzo.

Ik twijfel over de aanschaf van deze laptop. Op papier is die ideaal voor mijn maar hoe is die in werkelijkheid?

Bij voorbaat dank,
Joost
Zie mijn post hierboven. Hieraan kan ik nog toevoegen dat de accuduur redelijk is (2,5 uur,maar wel redelijk intensief gebruik, spelletje gespeeld), de fan vrij stil, maar dat mijn laptop al aangemeld is voor reparatie omdat de subwoofer niet aan de praat komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een 48wh of 56wh accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

56 wh, 5200 mAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas negatieve ervaring qua service.
Het toetsenbordje van mijn N53SV-SZ404V is op sommige plaatsen nu al versleten (paar maandjes in bezit).
Foto
En rondom de enter-knop hetzelfde verhaal.

Mailtje gestuurd naar Asus met foto's en de vraag of ze een nieuw toetsenbordje kunnen sturen en of dit onder garantie valt of dat het puur gebruikersschade is. Een nieuw toetsenbord sturen kon niet, ik moest de laptop RMA doen en dan zouden ze het gaan onderzoeken. Ik was de laptop dan 10 dagen kwijt en mocht het niet onder garantie vallen moest ik €75,- betalen aan hun onderzoek. Of het onder garantie viel werd ook niet gezegd.

Vervolgens heb ik een mailtje teruggestuurd en daarin duidelijk gemaakt dat ik dat een slecht voorstel vond.
Me laptop 10 dagen kwijt zijn voor een toetsenbordje en ik het risico lopen dat ik €75,- moest betalen. Nogmaals gevraagd of ze echt geen verdere service konden verlenen. Dit konden ze niet en of het onder garantie valt kon ook nog steeds niet gezegd worden.

Dan koop ik zelf wel een toetsenbordje om m'n laptoppie weer netjes te maken :) Had meer van Asus verwacht bij een laptop in deze prijsklasse! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff. Dat ze het durven om zo'n toetsenbord te verkopen in zo'n dure laptop... Volgens mij heeft zelfs de K53 hier geen last van, en dat ding is echt budget. (zeg maar €100 goedkoper dan de N53).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt inderdaad wat betreft die K53. Ik heb zelf overigens totaal geen last van die flex bij mijn toetsenbordje. Slijtage is hier het enige probleem. Net even een nieuw Chiclet toetsenbordje besteld, ben benieuwd :)
Voor geinteresseerden: Ebay linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:54

NSG

Je weet niks!

Even voor de Asus X5QSF-S1095V bezitters, is het niet beter als er een nieuw topic word aangemaakt bij deze laptop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
Zo'n chicklet heb ik ook. Wel even wennen, maar typt best ok. Ik heb er wel een soort schuim onder gelegd aan de linkerkant. Daar hoorde ik eerst redelijk harde tikken wanneer ik daar op typte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:52:
Hallo allemaal,

Ik heb een ongeveer een maand geleden de Asus X5QSF-S1095V besteld en heb hem afgelopen woendag binnen gekregen.
Kon hem helaas niet eerder testen omdat ik op voor vakantiewerk weg was van huis.
Heb hem gisteravond uitgepakt en de ingang waar het subwoofertje in moet zit los en kan ik naar binnen drukken.
Heb de luitjes van campusshop gebeld en zij vertelden mij dat ik niet de enige was en zouden een repartie code aanmaken.
Nu willen ze dus een monteur sturen om te kijken of de subwoofer ingang door transport of fabricage defect is geraakt en mij daarvoor laten betalen mocht het een transport defect zijn.

Kan de laptop dus helaas niet verder testen maar was benieuwd of iemand anders ook een kapotte subwoofer ingang heeft.

Kunnen ze mij daar eigelijk voor laten betalen aangezien ik een kapot product heb ontvangen (ongeacht of het nou een transport of fabricagefout is).

Voel me een klein beetje genaaid... lang gewacht en een defect product ontvangen waarvan ik de reparatie mogelijk zelf moet betalen.

Mensen ervaring met dit soort dingen?
Even terugkomend op dit voorval.

Afgelopen maandag nog een keer gebeld met compusshop, kreeg een andere medewerker aan de lijn.
Hij legde het mij wel goed uit en zei dat zijn colega waarschijnlijk een fout heeft gemaakt.
De monteur is vandaag langsgekomen, heeft de laptop bekeken en geconstateerd dat het een productiefout moest zijn en heb een geheel nieuwe laptop ontvangen.

Gelukkig alles netjes opgelost zoals het hoort, dus mensen die twijfelen om bij campusshop te bestellen, het is een eerlijke zaak (uit mijn ervaring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan1994
  • Laatst online: 02-07 22:30
Ik heb de Asus X5QSF onderhand ook binnen gekregen en nu wil ik een nieuwe installatie doen, ik neem aan dat dit gewoon kan met een originele windows 7 dvd en de key onder de laptop?, gaat dit geen problemen opleveren omdat er dan geen asus software meer opstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuRRaCaNe
Bastiaan1994 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:46:
Ik heb de Asus X5QSF onderhand ook binnen gekregen en nu wil ik een nieuwe installatie doen, ik neem aan dat dit gewoon kan met een originele windows 7 dvd en de key onder de laptop?, gaat dit geen problemen opleveren omdat er dan geen asus software meer opstaat?
Het is een licentie voor Windows 7, dus die kan je uiteraard ook gebruiken bij een clean install van de zelfde versie (home premium key werkt niet bij professional e.d.)

Dus ja, dat moet gewoon werken :9

Ik raad je aan om sommige tooltjes (zoals de power4hybrid) toch opnieuw te downloaden van de asus website. Het is niet allemaal bloatware, sommige dingen zijn echt handig :o

[ Voor 13% gewijzigd door HuRRaCaNe op 17-08-2011 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan1994
Is er een manier om een back-up naar een netwerk te maken zonder Windows 7 professional te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertjj
HuRRaCaNe schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 17:56:
[...]

http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1410167

Misschien interessant om eens te lezen?

EDIT: Trouwens ook bedankt om je vraag te stellen. Ik beschik binnenkort over een Asus laptop. Had er zelfs niet aan gedacht dat zoiets zou kunnen. Zo'n extra knop om in linux te booten is natuurlijk 3 miljard keer mooier dan grub bij je power knop :o
Heeft iemand dit al geprobeerd? Dit lijkt me namelijk wel zeer handig :7

robertbo.es

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saillant detail: Asus heeft de linux knop vast van de oude studio lijn gejat. Die had 2 power knoppen waarvan een richting een linux environment ging. Hoogstwaarschijnlijk hetzelfde systeem, google daar eens op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:54

NSG

Je weet niks!

HuRRaCaNe schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:56:
[...]

Het is een licentie voor Windows 7, dus die kan je uiteraard ook gebruiken bij een clean install van de zelfde versie (home premium key werkt niet bij professional e.d.)

Dus ja, dat moet gewoon werken :9

Ik raad je aan om sommige tooltjes (zoals de power4hybrid) toch opnieuw te downloaden van de asus website. Het is niet allemaal bloatware, sommige dingen zijn echt handig :o
Ho wacht eens even, een merk laptop word geleverd met een OEM licentie van de fabrikant, deze werkt NIET i.c.m een originele Windows DVD !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
Enes_81 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:44:
[...]

Ho wacht eens even, een merk laptop word geleverd met een OEM licentie van de fabrikant, deze werkt NIET i.c.m een originele Windows DVD !
Volgens mij wel hoor. Is mij en veel anderen gewoon gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
OEM licentie betekend 1 keer gebruiken.
Als je je windows licentie bekijkt, zie je ook dat er OEM in de key staat als het een OEM-key is.
Dit is bij mij het geval dus ik neem aan dat het bij de andere laptops ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee. OEM betekent dat de licentie geldig is op een stuk hardware. Oneindig aantal keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan1994
In de windows licentie staat trouwens nergens OEM, dus is het wel een OEM versie?

edit:
nvm, er staat bij het systeem wel OEM.

[ Voor 23% gewijzigd door Bastiaan1994 op 17-08-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso, als er niet expliciet "retail" bij staat is het gewoon een OEM licentie. De retails zijn een stuk duurder maar je mag ze op meerdere systemen installleren (niet tegelijkertijd)

• MG_03
  • Laatst online: 29-07 10:33
Ik zit ook te denken om die Asus te kopen. Heb net Campusshop gebeld en gevraagd of daar een windows dvd bij zit. Het antwoord: "Nee"

Dus hoe hebben jullie windows opnieuw geinstalleerd? Ik heb geen windows dvd en dat kost meteen heel veel als ik die apart moet kopen...

Verwijderd

Je kan hem legaal downloaden van een torrentsite :)

Je kan ook http://www.mydigitallife....ssional-and-home-premium/ nemen, maar die is niet OEM (dat houd in dat je moet bellen om hem te activeren met je OEM key), en je moet je in rare bochten wringen om de nederlandse versie te krijgen.

• Bastiaan1994
Ik ga straks windows opnieuw installeren op mijn X5QSF alleen weet ik niet welke software goed is om er weer terug op te zetten, kan iemand mij hiermee helpen?
http://support.asus.com/d...&s=354&os=30&hashedid=n/a
Alvast bedankt :)

• HuRRaCaNe

• SemperEgo
Kunnen jullie nog iets meer zeggen over de bouwkwaliteit, batterijduur, schermkwaliteit, geluidsproductie, toetsenbord, geluidskwaliteit, ... van jullie X5QSF?
Hoelang kan je werken op de batterij wanneer je enkel surft en de helderheid wat lager zet?

Bij gebrek aan reviews zijn jullie onze enige bron van informatie momenteel _/-\o_ .

[ Voor 9% gewijzigd door SemperEgo op 18-08-2011 16:28 ]

Verwijderd

Zoals ik in mijn post ook vertel, ik heb een N53SV (waar dit topic ook van is :P), kan je dus niet veel vertellen over de X5QSF.

• SemperEgo
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 19:43:
Zoals ik in mijn post ook vertel, ik heb een N53SV (waar dit topic ook van is :P), kan je dus niet veel vertellen over de X5QSF.
Mijn excuses, zal er over gelezen hebben^^. Voorlopig blijkt dit toch ook deels het X5QSF topic te zijn, tot er een topic van de N55SF is waarschijnlijk. Zoals iemand ook al voorstelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acreed166
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-09 20:50
ik heb een asus n75sf weet iemand waar ik een chiclet toetsenbord kan bestellen ?????

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Waarom zou je dat willen ?
Toetsenboord zit goed vast, geen flex en lekker grote toetsen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-09 17:27

hostler

Yeahhh dude!

Cornelisjuh schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:48:
Waarom zou je dat willen ?
Toetsenboord zit goed vast, geen flex en lekker grote toetsen :S
Waarom zou hij dat nou willen? Wellicht omdat hij het toetsenbord niet mooi, fijn en goed genoeg vind?

Ze zijn overigens op ebay wel te vinden. Geen idee of ze ook voor n75 zijn. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG_03
  • Laatst online: 29-07 10:33
Mijn vader heeft vandaag ook met Campusshop gebeld en ook gevraagd of er een installatie dvd van windows bij zit als je die Asus koopt. Gister kreeg ik het antwoord nee.

Eerst zeggen ze: "Nee, dat staat gewoon op de harde schijf."
Dus mijn vader zegt: "Als windows crasht hoe kan je windows dan opnieuw installeren?"
Dom telefoonwijf zegt: "Ow jah! Dan zit hij er wel bij!" 8)7

Je hebt geen ene *#)&%(#&% aan de mensen met wie je contact hebt daar! :(

Kan iemand hier mij vertellen die daar die Asus X5QSF heeft besteld een installatie dvd van windows erbij heeft? Of een of andere key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:01

thof

FP ProMod
Bij de Asus N73SV werd geen Windows DVD geleverd. Wel is er en Asus Backup Tool aanwezig, waarmee een Recovery Set gemaakt kan worden (5a6 DVD's). Mocht je Windows willen repareren/herinstalleren terwijl je hardeschijf nog goed is, dan kan dat via de verborgen recovery partitie.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asus levert volgens mij geen windows DVD's meer.. dat doet bijna geen enkel merk meer. Tegenwoordig kan je gewoon legaal de windows dvd downloaden (van een torrentsite, desnoods) en op een usb stick gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
Waarschijnlijk leveren ze die bij geen elke laptop. Gewoon een NL versie downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SemperEgo schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:25:
[...]

[...]

Kunnen jullie nog iets meer zeggen over de bouwkwaliteit, batterijduur, schermkwaliteit, geluidsproductie, toetsenbord, geluidskwaliteit, ... van jullie X5QSF?
Hoelang kan je werken op de batterij wanneer je enkel surft en de helderheid wat lager zet?

Bij gebrek aan reviews zijn jullie onze enige bron van informatie momenteel _/-\o_ .
Ook ik ben sinds twee weken in het bezit van de Asus X5QSF-S1095V van de Campusshop. Ik vind het een zeer degelijk gebouwde laptop en ziet er ook erg mooi uit. Het enige wat ik er minder mooi aan vind is het toetsenbord en bij mij zijn de logo stickers nogal scheef geplakt.

Het scherm ziet er met de full HD resolutie prachtig uit, erg helder. Er komt ook een mooi geluid uit de laptop, maar het bijgeleverde subwoofertje werkt bij mij ook niet als ik hem aansluit. Als ik de laptop op een wat lagere helderheid zet en niet intensief gebruik, gaat de accu ongeveer 4 uur mee. Als ik een game ga spelen is de accu na 1,5 uur al bijna leeg (logisch).

Asus levert inderdaad geen recovery dvd's meer mee, in de handleiding staat dat je deze zelf eenvoudig zou kunnen maken met 'Al Recovery Burner' die op de laptop staat. Daar zou je dan 7 lege dvd's voor nodig moeten hebben. Zoals al eerder gezegd staat er standaard erg veel software van Asus op, dus heb ik meteen een schone installatie van Windows 7 gedaan en zelf de programma's terug gezet die ik wilde houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan1994
Bij mij doet inderdaad ook de bijgeleverde subwoofer het niet, wat erg jammer is.
en de stikkertjes kan je er toch gewoon van af halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bastiaan1994 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:49:
Bij mij doet inderdaad ook de bijgeleverde subwoofer het niet, wat erg jammer is.
en de stikkertjes kan je er toch gewoon van af halen ;)
Bij mij leek de subwoofer het ook niet te doen. Afgelopen woensdag heb ik hem aangemeld voor reparatie en vanmorgen zijn ze langs geweest. De oorzaak: Stekkertje zat er niet ver genoeg in. Je moet hem zover doordrukken dat het oranje gedeelte helemaal tegen de laptop aan zit. Tussen de laptop en het oranje gedeelte mag geen je geen glimmend gedeelte van het stekkertje zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuRRaCaNe
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:10:
[...]

Bij mij leek de subwoofer het ook niet te doen. Afgelopen woensdag heb ik hem aangemeld voor reparatie en vanmorgen zijn ze langs geweest. De oorzaak: Stekkertje zat er niet ver genoeg in. Je moet hem zover doordrukken dat het oranje gedeelte helemaal tegen de laptop aan zit. Tussen de laptop en het oranje gedeelte mag geen je geen glimmend gedeelte van het stekkertje zien.
Maar nu ook weer niet te hard drukken of je drukt het hele ding de laptop in, lijkt me :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover moet hij erin:
Afbeeldingslocatie: http://www.serversjors.nl/stekkertje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan1994
Ja nu doet hij het bij mij ook, had niet ver genoeg doorgedrukt,bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Haha, dat had ik ook in het begin. Heb hem toen al gelijk rambo stijl ingemept :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
Verzoek aan Darkstone en een X5QSF eigenaar.

Kunnen jullie er achter komen welk scherm de X5QSF heeft? Heb je een tool die een X5QSF gebruiker kan draaien waardoor je erachter komt welk scherm die heeft? En of dat scherm dan de Darkstone seal of approval krijgt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/170/456474931_0356ba4a8d.jpg

Ik weet wel welk scherm het is, maar ik kan A geen spec sheet vinden, en B geen review. Maar ik verwacht er zelf niet veel van.

Het is trouwens sowieso een scherm met 60% gamut, dus het scherm in de xps 17 is sowieso beter, als je van glossy houd.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan1994
Is er geen tool die ik kan draaien om achter de specs te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die tool geeft alleen de kleurcoordinaten, paneel ID, en wat timing onderdelen. Niets over het contrast, de maximale helderheid, en de kijkhoek. Voor het contrast en kijkhoek heb je sowieso reviews nodig omdat dat nooit fatsoenlijk in het datasheet staat (altijd 400:1 of 500:1 voor laptoppanelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SemperEgo schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:10:
Verzoek aan Darkstone en een X5QSF eigenaar.

Kunnen jullie er achter komen welk scherm de X5QSF heeft? Heb je een tool die een X5QSF gebruiker kan draaien waardoor je erachter komt welk scherm die heeft? En of dat scherm dan de Darkstone seal of approval krijgt ;).
Je hebt zeker niets aan de monitor eigenschappen?

Mijn subwoofer-aansluiting heb ik altijd al zover in de laptop gestoken, hij doet helaas nog steeds niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope. Ik heb al een N55 logje van het matte scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds kort ook de Asus X5QSF, maar ik heb een vraag aan de andere eigenaren van deze laptop; werkt bij jullie het programma 'Asus Music Now'? De knoppen links op het toetsenbord reageren bij mij namelijk niet en ik kan asus music now ook niet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lumpy00123
  • Laatst online: 16-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:47:
Heb sinds kort ook de Asus X5QSF, maar ik heb een vraag aan de andere eigenaren van deze laptop; werkt bij jullie het programma 'Asus Music Now'? De knoppen links op het toetsenbord reageren bij mij namelijk niet en ik kan asus music now ook niet installeren.
Bij mij doen de knoppen links het prima. Vooral de volume up/down kan ik waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Mijn laptop laat niet meer op :( Er staat wel "14% available, charging"
Maar het batterij icoon beweegt niet (met chargen zag je dat batterij zich vullen, die animatie) en zodra ik de oplader stekker eruit haal valt hij uit. Is dit een instelling ?
Ik hoop het wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Laatst online: 08-03 22:29
Ik vind het wel straf van campusshop dat ze telkens de leveringstijden van de duurste modellen verplaatst.
Begin juli gemaild met hun, dan was de levering eind juli, dan begin augustus, nu medio augustus.
Ik zou graag de N75SF kopen! Waarom heeft campusshop die nu niet... -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lumpy00123 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 01:10:
[...]

Bij mij doen de knoppen links het prima. Vooral de volume up/down kan ik waarderen.
De knoppen werken bij mij inmiddels ook, ik had de driver verwijderd :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de een of andere manier kan ik de driver van mijn videokaart (Geforce GT555M op de X5QSF) niet updaten. Hij geeft aan dat er geen compatibele hardware aanwezig is. Kunnen anderen met de X5QSF dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net terug van vakantie en zie dat er enige ontwikkelingen zijn op basis van de Asus laptops. Nu zit ik alleen zeer te twijfelen welke laptop ik zou kopen.

Of de Asus N53SV-SZ404V die op bepaalde locaties nog leverbaar is voor € 899 of wachten op de
Asus N55SF-S1060V van €980 / Asus N55SF-S1125V van €1250.

Het is voor mij helemaal niet van belang of er een blu-ray speler inzit. Als ik de specificaties ga vergelijken (zover ik kan) zijn er niet veel verschillen tussen deze laptops. Of zie ik iets over het hoofd???

Het enige wat dan nog de doorbraak kan zijn is het ontwerp waar de N53 tot nu toe mijn voorkeur heeft.

Wanneer ik voor de N53 ga zal er een ssd + een upgrade naar 8 gb gedaan worden. Wanneer ik ongeveer uitkom op het bedrag van de duurste N55.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2011 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Heeft er iemand een aantal overzichtsfoto´s van de X5QSF die op o.a. de Campusshop wordt aangeboden? Ik zit namelijk erg te twijfelen tussen deze en de N53SV-SZ404V, wegens het ontwerp. De prijs en specs zijn nagenoeg hetzelfde.

Alvast Bedankt.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler

hostler

Yeahhh dude!

Energon schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:20:
Ik vind het wel straf van campusshop dat ze telkens de leveringstijden van de duurste modellen verplaatst.
Begin juli gemaild met hun, dan was de levering eind juli, dan begin augustus, nu medio augustus.
Ik zou graag de N75SF kopen! Waarom heeft campusshop die nu niet... -.-
heeft azety die niet nu op voorraad dan?

Ik heb een vraagje over campusshop. Mijn school (landstede raalte) staat daar niet bij, ik kan gewoon algemeen doen, dan ROCs. Dan bij bestellen vraagt hij om een code... Moet je die gewoon aanvragen via campusshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 14:50:
Op de een of andere manier kan ik de driver van mijn videokaart (Geforce GT555M op de X5QSF) niet updaten. Hij geeft aan dat er geen compatibele hardware aanwezig is. Kunnen anderen met de X5QSF dit wel?
Dit had ik ook, maar ook met het installeren van de driver voor de draadloze netwerkkaart. Ik heb de driver voor de videokaart van de site van Nvidia gehaald, die deed het wel. Met het installeren van de driver voor de draadloze netwerkkaart heb ik uiteindelijk verschillende drivers geprobeerd die op de site van Asus stonden. Toen is het gelukt.
hostler schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 16:58:
[...]

Ik heb een vraagje over campusshop. Mijn school (landstede raalte) staat daar niet bij, ik kan gewoon algemeen doen, dan ROCs. Dan bij bestellen vraagt hij om een code... Moet je die gewoon aanvragen via campusshop?
Je bedoelt de 'projectcode'? Ik heb die gewoon aangevraagd en kreeg de code meteen per mail gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler

hostler

Yeahhh dude!

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 18:22:
[...]

Je bedoelt de 'projectcode'? Ik heb die gewoon aangevraagd en kreeg de code meteen per mail gestuurd.
Ja dat bedoelde ik? Dus je krijgt dat gewoon direct als je er een aanvraagt? O-) Tof... Bedankt!

Heeft de N53SV nou een 1920x1080 scherm en de X5QSF een 1600x900 scherm?

[ Voor 10% gewijzigd door hostler op 21-08-2011 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 16:46:
Heeft er iemand een aantal overzichtsfoto´s van de X5QSF die op o.a. de Campusshop wordt aangeboden? Ik zit namelijk erg te twijfelen tussen deze en de N53SV-SZ404V, wegens het ontwerp. De prijs en specs zijn nagenoeg hetzelfde.

Alvast Bedankt.
Hier staan een aantal foto's op, design is exact hetzelfde als de N55SF: http://laptopreviewshop.com/review-asus-n55sf.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hostler schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 18:51:
[...]

Ja dat bedoelde ik? Dus je krijgt dat gewoon direct als je er een aanvraagt? O-) Tof... Bedankt!

Heeft de N53SV nou een 1920x1080 scherm en de X5QSF een 1600x900 scherm?
X5QSF heeft 1920x1080 scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler

hostler

Yeahhh dude!

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 18:56:
[...]

X5QSF heeft 1920x1080 scherm
Dus toch, ik las namelijk in een review dat het een 1600x900 scherm had, maar dit zal wel een ander model geweest zijn. Danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de videokaart van de X5QSF-S1095V? Is de Geforce GT555M sterk genoeg om de nieuwste spelletjes te spelen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2011 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Yorin schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 16:46:

Alvast Bedankt.
En gelijk nog een vraag, hoe is Asus met het refunden van de Windows 7 licentie? Ik heb namelijk MSDN waar een flink aantal codes opstaan waar ik er eentje van wil/ga gebruiken.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 20:26:
[...]

En gelijk nog een vraag, hoe is Asus met het refunden van de Windows 7 licentie? Ik heb namelijk MSDN waar een flink aantal codes opstaan waar ik er eentje van wil/ga gebruiken.
Geloof dat je rond de 40 euro krijgt! Moet je formuliertje opsturen en dan wordt het overgemaakt.. Iemand uit dit topic heeft het een keertje gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler

hostler

Yeahhh dude!

Voor (maar) 40 euro zou ik het niet doen, namelijk als je het stikkertje er verkeert af haalt, en het scheurt, kun je hem niet meer opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
hostler schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 16:58:
[...]

Azety? :p
Let wel, ik woon in België ;). Ik zit dus op de Belgische campusshop en daar kwamen die meldingen.
Nu, er is iemand die toch de X5QSF heeft toegekregen, enkel ondervindt hij 1 probleem.
Het numpad is blijkbaar een kopie van de cijfers boven het eigenlijke tobo (dus via shift+cijfer).
Er is geen numlock knopje voorzien. Best stom, steeds nog geen oplossing gevonden hiervoor.
Mijn school staat er wel tussen, ik moet gewoon inloggen met de gegevens van school en voila. Over die code weet ik niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler

hostler

Yeahhh dude!

Energon schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:35:
[...]

Azety? :p
Let wel, ik woon in België ;). Ik zit dus op de Belgische campusshop en daar kwamen die meldingen.
Nu, er is iemand die toch de X5QSF heeft toegekregen, enkel ondervindt hij 1 probleem.
Het numpad is blijkbaar een kopie van de cijfers boven het eigenlijke tobo (dus via shift+cijfer).
Er is geen numlock knopje voorzien. Best stom, steeds nog geen oplossing gevonden hiervoor.
Mijn school staat er wel tussen, ik moet gewoon inloggen met de gegevens van school en voila. Over die code weet ik niets..
Azerty is een Nederlandse webshop, die overigens ook naar België verstuurd, en die heeft op dit moment een N75SF op voorraad. Overigens zijn er meerdere shops die hem voorradig hebben pricewatch: Asus N75SF-V2G-TZ046V

Dat van die code, die vraag is al beantwoord :D

[ Voor 11% gewijzigd door hostler op 21-08-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
hostler schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:50:
Azerty is een Nederlandse webshop, die overigens ook naar België verstuurd, en die heeft op dit moment een N75SF op voorraad. Overigens zijn er meerdere shops die hem voorradig hebben pricewatch: Asus N75SF-V2G-TZ046V

Dat van die code, die vraag is al beantwoord :D
Ik wil em graag in azerty, en in Nederland is dit enkel qwerty ;).
Heb alle azerty N75SF's en N55SF's al opgezocht, 1 van de dagen in een Excel-file doen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:07
Wat is een goede caddy voor de N53SV? Ik vind er zat op Ebay, maar welke past en hoef je niks meer aan te friemelen om het netjes passend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 19:48:
Hoe is de videokaart van de X5QSF-S1095V? Is de Geforce GT555M sterk genoeg om de nieuwste spelletjes te spelen?
Als je de nieuwste spelletjes wil spelen dan moet je eerder naar een GTX560 kijken.
De videokaart is ok, je kan de meeste spellen wel op medium/high draaien. Zo draait Team Fortress tussen de 30 en 120 (!) FPS. Nu is de Source engine heel goed geoptimaliseerd, want spellen die in theorie net zo goed zouden moeten werken werken dan weer niet zo goed. Kan Black Ops bijv amper draaien, terwijl Crysis 2 gewoon soepel loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bedlam
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 08:22
Black Ops amper draaien? Normaal zou je met een gt555m op ultra settings in cod BO nog goeie framerates moeten krijgen... Toch maar eens kijken of je drivers in orde zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
Idd. Met de 540M kan ik het al makkelijk draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Laatst online: 14-08 08:01
Cornelisjuh schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 08:44:
[...]

Als je de nieuwste spelletjes wil spelen dan moet je eerder naar een GTX560 kijken.
De videokaart is ok, je kan de meeste spellen wel op medium/high draaien. Zo draait Team Fortress tussen de 30 en 120 (!) FPS. Nu is de Source engine heel goed geoptimaliseerd, want spellen die in theorie net zo goed zouden moeten werken werken dan weer niet zo goed. Kan Black Ops bijv amper draaien, terwijl Crysis 2 gewoon soepel loopt.
Dat is vreemd, ik kan Black Ops goed draaien op hoge settings (mss niet het hoogste, weet ik niet meer) op 1920x1080 met een N53SV met een GT540m... Ik kan het nu niet meer controleren want ik heb het spel niet meer, maar ik ben zeker dat het speelbaar was op hoge settings.

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexP147
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:35
Ramon 73 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 08:09:
Wat is een goede caddy voor de N53SV? Ik vind er zat op Ebay, maar welke past en hoef je niks meer aan te friemelen om het netjes passend te krijgen?
Ik heb deze besteld, frontje is ook makkelijk te verwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler

hostler

Yeahhh dude!

Ik heb gister CampusShop even een mailtje gestuurd wat betreft hun voorraad, aangezien er op de website aangegeven werd dat hij voorradig was (groen vinkje, voor 18:00 besteld blabla) hoewel er in de productomschrijving weer iets ander staat.
De volgende dag, vandaag dus, heb ik antwoord gehad op mijn mail. Het product is helaas niet op voorraad, en opeens was het 'op voorraad' vinkje weg (nu een soort streepje).

Beetje jammer, maar goed. Ik bestel hem aan het eind v/d maand :D

Wanneer komt er een Ervaringen topic over de N55SF/X5QSF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bedlam
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 08:22
hostler schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 18:08:
Ik heb gister CampusShop even een mailtje gestuurd wat betreft hun voorraad, aangezien er op de website aangegeven werd dat hij voorradig was (groen vinkje, voor 18:00 besteld blabla) hoewel er in de productomschrijving weer iets ander staat.
De volgende dag, vandaag dus, heb ik antwoord gehad op mijn mail. Het product is helaas niet op voorraad, en opeens was het 'op voorraad' vinkje weg (nu een soort streepje).

Beetje jammer, maar goed. Ik bestel hem aan het eind v/d maand :D

Wanneer komt er een Ervaringen topic over de N55SF/X5QSF?
Maak jij er één als je je laptop hebt ;)
Dus campusshop heeft hem niet op voorraad, hebben ze gezegd wanneer die toevallig zou binnen komen?
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.