iBOOD hunt topic |
|
iBOOD hunt? |
Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit: ![]() |
Waarom een iBOOD hunt topic |
Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan. |
Regeltjes om te reageren |
Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
![]() ![]() |
Laten we hopen dat er nu meer leuks tussen zit dan vorige keer

[Voor 17% gewijzigd door Tronic op 23-05-2011 17:41. Reden: plaatje maar op tinypic gehost ipv eigen hosting]
Nja ik heb de eerste Belgische hunt meegemaakt en bijna volledig meegemaakt behalve 1 uurtje geslapen. De Nederlandse Hunt was (naar schijnt) meer technologisch en elektronisch, terwijl wij meer parfums en rimpelcremes kregen. Swat laat ons hopen op een verbetering deze keer!
Kga alleszins eens zien hoe ik het deze keer uithou, maar desondanks moet ik nu wel minder hebben, vooral een goed scherm voor mijn nieuwe toekomstige pc .
De hunt begint vannacht om 0u.
En naar goede gewoonte zitten we volop te chatten en ook te klagen via http://iboodchat.tk/
Kga alleszins eens zien hoe ik het deze keer uithou, maar desondanks moet ik nu wel minder hebben, vooral een goed scherm voor mijn nieuwe toekomstige pc .
De hunt begint vannacht om 0u.
En naar goede gewoonte zitten we volop te chatten en ook te klagen via http://iboodchat.tk/

Je kunt alleen bestellen als het factuur- en afleveradres in België zijn.Farid_A schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 00:10:
Kan ik als nederlander ook bij ibood belgie bestellen?
Pff, nog niet veel interessants gezien zeg...
Een externe harde schijf, een muis en oordopjes
Move along... nothing to see here...
Een externe harde schijf, een muis en oordopjes
Move along... nothing to see here...
Het gaat wel heel snel vandaag.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
En nu weer niet, omdat de "Ik neem er een!" knop bugged is... Wat een knuppels 

Helemaal mee eens....Tomsworld schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 00:31:
Ik vind het wel spijtig dat er niet een be/nl hunt meer is.
[Voor 55% gewijzigd door kutagh op 27-05-2011 00:31]
Idd, behalve AC2 op PS3 dan. Staat er al 5 minuten op, met een volle balk. Stof tot nadenken, Sony!Tomsworld schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 00:30:
Het gaat wel heel snel vandaag.

Edit @ hieronder: idd. Fail

[Voor 7% gewijzigd door TheOneAndOnly op 27-05-2011 00:33]
Stock blijft op 100% staan... Orderknop is kapot...
Betekent dit overigens dat we nu in NL ook weer snel een hunt krijgen?
Anoniem: 16328
Nou dat denk ik niet. Er is pas geleden nog een hunt geweest.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 00:54:
Betekent dit overigens dat we nu in NL ook weer snel een hunt krijgen?
Maar was er toen vlak daarvoor ook niet een in België?
Inderdaad, dat was geloof ik om alles eens te testen. Kort daarna volgde NL en enkele andere landen
De wachttijd tussen de aanbiedingen is langer dan aanbieding zelf!

Dat WD 2TB Nasje was echt "instant" weg...

Dat WD 2TB Nasje was echt "instant" weg...
[Voor 23% gewijzigd door TheOneAndOnly op 27-05-2011 01:02]
Nog een belgische buur die mij (Hollander) zou willen helpen bij een HD Camera?
In de zin van aflever adres?
In de zin van aflever adres?
[Voor 16% gewijzigd door mouzetc op 27-05-2011 01:06]
Signature
'n laptop van €750 (Asus N73JN-TY114V) is blijkbaar toch net wat veel geld voor 'n impulsaankoop. 
Ik hoop dat de kopende Belgen zich realiseren dat dit 'n Qwerty model is, want dat staat niet duidelijk aangegeven, wat mijn inziens wel zou mogen...

Ik hoop dat de kopende Belgen zich realiseren dat dit 'n Qwerty model is, want dat staat niet duidelijk aangegeven, wat mijn inziens wel zou mogen...
Het spijt me, ik weet 't niet meer.mouzetc schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 01:16:
JoWannes, weet jij toevallig hoeveel die camera (HMX-M20) net heeft gekost?
Bestelknop is weer kapot.
Edit: Weer die knop...
Lijkt me dat ze 't zelf doen om zo de (betaal)server load onder controle te houden, en tijd te rekken / manipuleren...
Edit: Hoewel er geinige dingen passeren (LightFrame monitor, anyone?), toch maar eens gaan slapen

[Voor 38% gewijzigd door TheOneAndOnly op 27-05-2011 01:39]
Nee ik denk gewoon dat hun systeem niet feilloos is
.

Ik lees dat er een 3DS is gepasseerd? Hoeveel kostte die? 

R7 5700X | 32 GB | RTX 3080 | PG279Q — MacBook Air M1 — Pixel 7 — DS215j | 20 TB
€170 + verzending (weet ik zeker)Th1x4nG schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 01:44:
Ik lees dat er een 3DS is gepasseerd? Hoeveel kostte die?
Was een blauwe, btw.
Edit: Wel mooi dat in het forum alles wordt bijgehouden wat er gepasseerd is, maar waarom ze die prijzen niet meer willen publiceren is me niet duidelijk... Vind 't jammer.

http://be-nl.forum.ibood.com/hunt-27-mei-2011/
Best weinig animo hier op T.net voor de hunt, maarja... België is hier niet zo echt vertegenwoordigd zeker?

[Voor 48% gewijzigd door TheOneAndOnly op 27-05-2011 08:20]
Jwel animo genoeg, alleen is het nog ochtendkoffietijd.
Geef het nog effe.
Ondertussen is de boor ook uitverkocht, refurbished begin ik toch gewoon nooit aan hoor
toch niet via een webshop, de kans op defect is me net iets te groot.
Geef het nog effe.
Ondertussen is de boor ook uitverkocht, refurbished begin ik toch gewoon nooit aan hoor

toch niet via een webshop, de kans op defect is me net iets te groot.
De speakers waren ook zo weg. Leek wel leuk, een ufo op je bureau voor 15€.
Nu een waardeloos uitschuifbaar keypad voor de iPhone.
Ook alweer afgelopen. Een nieuw geurtje deze keer.
Nu een waardeloos uitschuifbaar keypad voor de iPhone.
Ook alweer afgelopen. Een nieuw geurtje deze keer.
[Voor 16% gewijzigd door Little Bear op 27-05-2011 08:38]
Life is simple, make choices, don't look back...
parfum YSL: kouros. tijd voor koffie 3
Is geen BBQ, is een buitenkeuken.Joindry schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:57:
Een bbq, net handig nu het hier voor het eerst regent met pijpenstelen in meer dan een maand

Van €600 naar €350, oke, maar dat blijft toch nog best 'n hoop geld voor zo'n impulsaankopen!
Ik heb gezien dat er een 2,5" 750GB USB HD'tje is gepasseerd, had ik wel willen hebben. Enkel was die refurbished, wat mij eigenlijk toch niet zint voor HD's...

Edit: Een PS3 Slim 320GB voor €250. Kan je daar mee online gamen dan?

[Voor 7% gewijzigd door TheOneAndOnly op 27-05-2011 09:11]
Al voor 230 gezien tijdje terugRyan_ schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:10:
Een PS3 slim 320GB voor 250 euro. Zeer netjes!
Present, maar nog niets interessants gezien..
Weet er nu iemand wat gepoliseerd wil betekenen? zou dat zo iets zijn als het draadje hier van zilveren, door elfen gesmede DVI-kabels? maw dikke onzin 

Wikipedia: Polarisatie (elektromagnetisme)
Edit: Het is IIG geen onzin nee.Polaroidbril
Polaroid zonnebrillen vinden toepassing bij het uitschakelen van hinderlijke reflecties. Zonnebrillen maken gebruik van een polaroid die zo opgesteld staat dat het dit soort licht opvangt zorgen ervoor dat weerkaatst licht wordt tegengehouden. Hiervoor wordt verondersteld dat de dragers van de zonnebril rechtop staan wanneer ze naar bijvoorbeeld water kijken. Daarom wordt het filter horizontaal in de bril gezet om schitteringen te blokkeren.
[Voor 68% gewijzigd door D4NG3R op 27-05-2011 09:27]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Aaah zo een olielaagfilterding op de buitenkant 
Tijd voor koffie 4 dus

Tijd voor koffie 4 dus
[Voor 19% gewijzigd door Joindry op 27-05-2011 09:28]
Wat zich in de praktijk vertaald door bv dit:
Als lichtstralen reflecteren (op een ruit, sneeuw, water, ...) dan worden die tegengehouden door die bril
Als lichtstralen reflecteren (op een ruit, sneeuw, water, ...) dan worden die tegengehouden door die bril

Dus... is zoiets de moeite om aan te schaffen? Voor de prijs hoef je het niet te laten natuurlijk 

Op DealExtreme zijn er ook zulke brillen te vinden, dus ik laat ze maar..
SteelSeries Siberia Headset, maar de 'Neckband' versie 
Van €90 (€64 in de PW) naar €38 is wel nice.
Als ze nu eens de gewone V2 zouden aanbieden... instant buy.

Van €90 (€64 in de PW) naar €38 is wel nice.
Als ze nu eens de gewone V2 zouden aanbieden... instant buy.

Pico Play trekt volgens reviews op niets. Zelfs niet met de gordijnen toe...
Wel leuke gadget voor weinig geld, als je alles volledig verduisterd zal er wel iets te zien zijn, zeker?
Wel leuke gadget voor weinig geld, als je alles volledig verduisterd zal er wel iets te zien zijn, zeker?

[Voor 0% gewijzigd door fl1p op 27-05-2011 09:55. Reden: typo]
Nomad trolly...
Ik verveel, iemand vertel me een verhaaltje aub.
De hunt zal me blijkbaar niet bezighouden vandaag.
Trouwens heeft zich iemand al eens afgevraagd hoelang het nog gaat duren vooraleer ibood gaat worden aangeklaagd door Apple
pronostiekjes zijn welkom
Ik verveel, iemand vertel me een verhaaltje aub.
De hunt zal me blijkbaar niet bezighouden vandaag.
Trouwens heeft zich iemand al eens afgevraagd hoelang het nog gaat duren vooraleer ibood gaat worden aangeklaagd door Apple

Kan je wel bestellen bij ibood.be als je in nederland woont?\
-Edit- nvm heb het al gevonden, excuus
[Voor 26% gewijzigd door kleefei op 27-05-2011 10:15]
Die trolly gaat er nog wel een tijdje staan vrees ik 

Software is like sex, it's better when it's free
Enkel als je een Belgisch afleveradres hebt.kleefei schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:12:
Kan je wel bestellen bij ibood.be als je in nederland woont?\
Is hier al gevraagd of er Belgen dat willen doen. Ik wil dat wel doen, maar ik woon niet dicht genoeg tegen de grens, dus moet de verzending weer internationaal. Dan komt 't er ook weer niet aan uit...
[Voor 28% gewijzigd door TheOneAndOnly op 27-05-2011 10:17]
Ik woon echt wel dicht tegen de grens1,5 km, maar wel boven Gent, dus das enkel handig voor de mensen die dichtbij wonen. (Sas van Gent bvb)
Omgekeerd zoek ik ook al enige tijd een nederlands leverdres, bij leveringen scheelt me dat toch al direct 15 euro.
Omgekeerd zoek ik ook al enige tijd een nederlands leverdres, bij leveringen scheelt me dat toch al direct 15 euro.
Ik woon zelf in tiel, maar ben geregeld in De Panne. (hier staat onze Caravan)Joindry schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:26:
Ik woon echt wel dicht tegen de grens1,5 km, maar wel boven Gent, dus das enkel handig voor de mensen die dichtbij wonen. (Sas van Gent bvb)
Dus we kunnen altijd wat regelen. (Elke week word er wel door familie langs Gent gereden.. Remmen voor de camera's!! ;-) )
Is wel al vaker voorgevallen deze hunt... Even wachten, en dat wordt wel gefixt 

Die camera's passeer ik gelukkig nooit 
en tijd dat die useless reader verdwijnt,
komop ibood, ik heb vakantiegeld en nog niks interessant te zien. Jullie missen en gouden kans.

en tijd dat die useless reader verdwijnt,
komop ibood, ik heb vakantiegeld en nog niks interessant te zien. Jullie missen en gouden kans.
Joindry schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:34:

Knop werkt weer, e-reader is zo weg.
Trouwens, ik snap niet dat zo'n ding populair is. Kan toch niet handig lezen? Doe dan 'n (grotere) tablet ofzo...
Een tablet heeft een lichtgevend scherm, zo'n e-reader daar heb je licht voor nodig om te lezen, en leest dus zoals een boek... Sommigen vinden dat ontspannender lezen ...
een azerty laptop 
Een Nederlander hier die eens wil proberen?

Weer laptopje, nu een Azerty ding, en dat vermelden ze er dan in't groot bij...
Als ie querty is, niks van zeggen, als ie azerty is, in't groot mee uitpakken... Hmm...

Als ie querty is, niks van zeggen, als ie azerty is, in't groot mee uitpakken... Hmm...
zo'n e-reader leest ideaa; (heb zelf een Kindle 3)TheOneAndOnly schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:38:
[...]
![]()
![]()
![]()
Knop werkt weer, e-reader is zo weg.
Trouwens, ik snap niet dat zo'n ding populair is. Kan toch niet handig lezen? Doe dan 'n (grotere) tablet ofzo...
ik lees zelfs meer dan daarvoor (las bijna nooit), maar zo'n ding is gewoon superhandig, geen zwareboeken vast te houden, pagina switchen met een vinger, etc.
hehe, nederlander hier in belgie, en op werk direct querty-keyboard aangevraagd.Joindry schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:46:
een azerty laptop

ik vind de letters nog niet eens het erge, maar de "Alt Gr" irriteert me, vooral om de @ daaronder zit...
+ dat de nummers met shift moeten.... (of je moet het keypad gebruiken)
[Voor 9% gewijzigd door latislos op 27-05-2011 10:49]
@ Latislos: Is zo'n schermpje niet veels te klein om gezellig te lezen?
Ach, ik geloof 't wel dat 't handig is. Ik moet eerlijk toegeven, ik heb zo'n ding nog niet in mijn handen gehad.
Ach, ik geloof 't wel dat 't handig is. Ik moet eerlijk toegeven, ik heb zo'n ding nog niet in mijn handen gehad.

[Voor 52% gewijzigd door TheOneAndOnly op 27-05-2011 10:50]
nee, heb je nooit pocketboeken gelezen? dat scherm is ongeveer net zo groot. misschien zelfs iets groter...TheOneAndOnly schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:48:
Is zo'n schermpje niet veels te klein om gezellig te lezen?
Waarom? Ik snap je opmerking nietJoindry schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:12:

Waarschijnlijk omdat hij denkt dat Apple alles aanklaagt wat met een kleine "i" begint.
Het antwoord is dus : Neen, waarom zouden ze?
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Idd de @ en de \ zijn waanzinnig onnuttiglatislos schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:48:
[...]
hehe, nederlander hier in belgie, en op werk direct querty-keyboard aangevraagd.
ik vind de letters nog niet eens het erge, maar de "Alt Gr" irriteert me, vooral om de @ daaronder zit...
Voor hoeveel ging die azerty laptop weg? Ik was net even weg. De specs vind ik wel terug, maar er staat geen prijs bij ...
399€, best mooie specs voor die prijs.
Nu een mooi horloge, bijna uitverkocht. Even over gedacht maar toch maar niet gedaan.
Nu een mooi horloge, bijna uitverkocht. Even over gedacht maar toch maar niet gedaan.
Ja, er staan wel erg fijne dingen tussen. Daarjuist een prachtig 24" scherm, maar mijn bestelling ging om de een of andere vage reden niet door 

Huidige tondeuse heb ik onlangs aangeschaft. Mooi ding, veel accessoires, mooi koffertje bij. En ie doet 't nog goed ook. 
Maar ik heb 't meer betaald!

€30 nu, vorige keer was 't €35 of €40 dacht ik.

Maar ik heb 't meer betaald!

[Voor 15% gewijzigd door TheOneAndOnly op 27-05-2011 11:03]
Pff, ik heb ook een azerty toetsenbord, maar typ gewoon in qwerty. Iedere Tweaker kan toch blindtypen?latislos schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:48:
[...]
hehe, nederlander hier in belgie, en op werk direct querty-keyboard aangevraagd.
Ik kan overigens op beide indelingen wel blindtypen, maar voor het programmeren is qwerty makkelijker

10jaar garantie op de motor,
mijn bodygroom heeft er 5j op de motor. Maar na 2j waren de tandjes kapot van de messen, nieuwe kosten dan 5euro minder dan een nieuw toestel...
"maar voor het programmeren is qwerty makkelijker."
true, very true, ik vind persoonlijk ook dat we gewoon even hard moeten zijn in vlaanderen en zouden moeten omschakelen hoor. en zeker al de jeugd het andere te leren. binnen de week ben je aangepast volgens mij.
mijn bodygroom heeft er 5j op de motor. Maar na 2j waren de tandjes kapot van de messen, nieuwe kosten dan 5euro minder dan een nieuw toestel...
"maar voor het programmeren is qwerty makkelijker."
true, very true, ik vind persoonlijk ook dat we gewoon even hard moeten zijn in vlaanderen en zouden moeten omschakelen hoor. en zeker al de jeugd het andere te leren. binnen de week ben je aangepast volgens mij.
Nou die Ipad powerpackjes zijn niet echt populair!
Edit;
Bestel knop weer kapot?
Edit;
Bestel knop weer kapot?
[Voor 29% gewijzigd door Sibrand op 27-05-2011 11:13]
Heb trouwens het led scherm te pakken gekregen vannacht:
Prijs was 139 euro (inclusief verzeding)
http://www.ibood.com/be/n...en_Mega_Dynamic_Contrast/
Da Philips scherm was wel 20 euro goedkoper en een beter contrast, dus kweetniet wat eigenlijk het beste was, iemand enige ervaring?
http://www.ibood.com/be/n...uwde_audio_en_SmartTouch/
Over beide hier op Tweakers, goede productenreviews gelezen
Prijs was 139 euro (inclusief verzeding)
http://www.ibood.com/be/n...en_Mega_Dynamic_Contrast/
Da Philips scherm was wel 20 euro goedkoper en een beter contrast, dus kweetniet wat eigenlijk het beste was, iemand enige ervaring?
http://www.ibood.com/be/n...uwde_audio_en_SmartTouch/
Over beide hier op Tweakers, goede productenreviews gelezen
Hem 'm maar besteld.TheOneAndOnly schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:00:
Huidige tondeuse heb ik onlangs aangeschaft. Mooi ding, veel accessoires, mooi koffertje bij. En ie doet 't nog goed ook.
Maar ik heb 't meer betaald!![]()
Maar kan deze ook gebruikt worden om je baard mee te trimmen ?
ik hoop dat je je baard kan trimmen, daarvoor heb ik em besteld...mortare schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:15:
[...]
Hem 'm maar besteld.
Maar kan deze ook gebruikt worden om je baard mee te trimmen ?
Iemand die weet of die Skullcandy Skull Crusher wat is?
Is wel aardig spul. En vooral leuk omdat SD hem gebruikt in zn video.ScSi schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:17:
Iemand die weet of die Skullcandy Skull Crusher wat is?
OMG die LG Android op minder dan een minuut uitverkocht :-)
En nu een RC F1 van Raikonnen bij McLaren, dat is toch al van 2006 geleden
En nu een RC F1 van Raikonnen bij McLaren, dat is toch al van 2006 geleden

[Voor 40% gewijzigd door Little Bear op 27-05-2011 11:28]
Dat was wel een hele strakke aanbieding zeg...Little Bear schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:25:

Volgens mij kan je nog aardig verdienen met het doorverkopen van dat spul.
Wat was de prijs?Little Bear schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:25:
€ 119,- (of 129, weet niet precies meer).
Er was ook een 3DS te koop. Voor hoeveel ging ie weg?
Die LG feun was 119,95. Onlangs in NL bij ibood voor 20 euri meer.
Heb ik al eerder in het topic geantwoordRubinski_be schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:31:
Er was ook een 3DS te koop. Voor hoeveel ging ie weg?

Maar omdat jij 't bent: €170 + verzending.
Zeker netjes.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:35:
Die LG feun was 119,95. Onlangs in NL bij ibood voor 20 euri meer.

Edit: Weer reistas / trolley ding. Bah!

Edit: Dekbed nu, heeft ook al meermaals in de 'normale' iBood gestaan...
Edit: Zijn we rond? De bril is er weer?
[Voor 50% gewijzigd door TheOneAndOnly op 27-05-2011 11:58]

-edit- beter passende emoticon gekozen
en nu wtf, antirimpelcreme?

[Voor 63% gewijzigd door Joindry op 27-05-2011 12:19]
Joindry schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:59:
Daar zijn de zonnebrillen weer
-edit- beter passende emoticon gekozen

Was net hetzelfde aan het denken...en nu wtf, antirimpelcreme?
Wacht, ik weet wat de hunt is maar nu ontstaat er verwarring... Op die site staat dat het niet bezig is. Waarom zie ik hier dan zoveel posts?
België verward met Nederland?Jejking schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:28:
Wacht, ik weet wat de hunt is maar nu ontstaat er verwarring... Op die site staat dat het niet bezig is. Waarom zie ik hier dan zoveel posts?
omdat het de BELGISCHE iBood Hunt is en jij op de Nederlandse zit.
Met stom
Ik zat dus even niet op te letten. * Jejking blames Friday.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0]
Anyhoo, post on
PS: Mocht iemand nog een Freeplay Companion Kinetische Radio & Reislader tegenkomen, DM me snel!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0]
Anyhoo, post on

PS: Mocht iemand nog een Freeplay Companion Kinetische Radio & Reislader tegenkomen, DM me snel!
tsss, je zocht gewoon een excuus om nog eens naar Rebecca te luisteren, SHAME ON YOU!
Truth be told
Even zoeken waar die iBoodartikelenlijst ook alweer stond. I must have that bloody radio met LED-verlichting, radio, koptelefoonaansluiting en oplaadfunctie
Edit: ik zit zelf in Nederland maar kan niet de hele dag bij m'n pc blijven. Lees: ik moet nu weg. Kan iemand de boel voor me in de gaten houden, bestellen als 'ie langskomt en naar mij sturen? Ik schiet voor. DM staat open. Ik wou dat 't anders had gekund maar helaas!

Even zoeken waar die iBoodartikelenlijst ook alweer stond. I must have that bloody radio met LED-verlichting, radio, koptelefoonaansluiting en oplaadfunctie

Edit: ik zit zelf in Nederland maar kan niet de hele dag bij m'n pc blijven. Lees: ik moet nu weg. Kan iemand de boel voor me in de gaten houden, bestellen als 'ie langskomt en naar mij sturen? Ik schiet voor. DM staat open. Ik wou dat 't anders had gekund maar helaas!
[Voor 67% gewijzigd door Jejking op 27-05-2011 12:54]
Zo, als die sensuele stimulator je niet genoeg kan verwarmen, kan je nog altijd met de buitenkeuken (geen BBQ
) proberen.
Meer en meer dingen die terugkeren, heb ik de indruk...

Meer en meer dingen die terugkeren, heb ik de indruk...
Ik probeer het hier ook nog even een keertje
Iemand die in goed vertrouwen iets wilt bestellen of een afleveradres kan leveren tegen een kleine vergoeding? gallery: mouzetc
Deze bijvoorbeeld (Speakers)!

Deze bijvoorbeeld (Speakers)!
[Voor 6% gewijzigd door mouzetc op 27-05-2011 13:26]
Signature
een tv, 3d, 42inch LED LG. Di tbegint er mee rop te lijken, 699€ LG
Vind er wel weinig reviews van terug, lees: geen.Joindry schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:40:
een tv, 3d, 42inch LED LG. Di tbegint er mee rop te lijken, 699€ LG
Bieden ze ooit een NAS aan op Ibood? hier ben ik namelijk naar op zoek, hopelijk komt er eentje langs