Toon posts:

Saturn BTW actie / Mediamarkt vakantiepremie actie

Pagina: 1
Acties:
  • 8.452 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-05 23:50
Saturn heeft belasting voordeel van 23 tot 29 mei.

Meer info hier te vinden: Saturn - Taxfree Shopping actie 23 mei t/m 29 mei

[Voor 50% gewijzigd door Moby op 23-05-2011 16:44. Reden: Meer info]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iivvvii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-05 19:07
andyy schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:21:
Saturn heeft belasting voordeel van 23 tot 29 mei.
Verkopen ze bij Saturn ook canon 70-200 objectieven waarover die korting berekend wordt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Lijkt mij net zoals bij Mediamarkt te gaan, alleen op body's en kits. Zal vanmiddag eens bij Groningen vragen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 18:59
Voorgaande jaren gold deze actie ook op lenzen. Wel handig om daar bevesting van te hebben

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Bij Groningen alleen op body's en kits

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tpas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-05 19:57
In Tilburg ook....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leevmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 16:00

Leevmeister

Analoge fotografie gek

Ook in Rotterdam Alexandrium enkel op bodies en kits.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Bij de Saturn hebben ze ook een BTW actie op "alle producten", er staat een waslijst aan uitzonderingen, maar zie daar niet expliciet dat objectieven zijn uitgesloten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:56

Ed_L

Crew Council
Jammer dat ze geen prijzen op hun website hebben staan, want ik moet even omrijden voor een Saturn. Iemand enig idee wat een S9100 daar doet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
CyBeRSPiN schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:09:
Bij de Saturn hebben ze ook een BTW actie op "alle producten", er staat een waslijst aan uitzonderingen, maar zie daar niet expliciet dat objectieven zijn uitgesloten.
Blijft elk jaar een discussie (ook bij de Mediamarkt), maar ze zouden de objectieven als accessoire kunnen zien voor de body, en dat is een uitzondering. Je hebt verder geen recht om het te claimen, ze geven je het toch niet mee. Neemt niet weg dat je het altijd kunt proberen, ze staan er nou niet bepaald om bekend om altijd dezelfde antwoord te geven (al lijkt het dit keer misschien beter te gaan).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-02 14:24
Aangezien ik in de buurt woon van een Mediamarkt, hoopte ik dat deze week dezelfde actie daar zou zijn.... maar daar is (nog) niks van te merken. Iemand enig idee voor hoeveel de canon 550d 18-55 mm kit over de toonbank gaat bij een Saturn ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Van wat ik heb kunnen zien, liggen de prijzen bij Saturn Groningen nog best wel redelijk. Een 5DII kost er bijvoorbeeld 1899,-, terwijl de goedkoopste in de pricewatch 1825,- is (met korting dus 1596,-). Geld ook aardig voor de andere spullen. Wel handig om de locatie van jouw Saturn te geven, want de prijzen verschillen per filiaal. Ik denk dat je zelf er even langs zou moeten gaan of moet bellen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online
kippengaas schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:42:
Aangezien ik in de buurt woon van een Mediamarkt, hoopte ik dat deze week dezelfde actie daar zou zijn.... maar daar is (nog) niks van te merken. Iemand enig idee voor hoeveel de canon 550d 18-55 mm kit over de toonbank gaat bij een Saturn ?
Hier http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36081367 wordt gezegd dat MediaMarkt donderdag begint.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• photofreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-05 23:24
Bij Fotoklein hebben ze ook een BTW-actie maar dan op het gehele assortiment: http://www.fotoklein.nl/btwactie/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Die korting ligt 1% lager dan de Saturn (als je op de meest gunstige afronding zit, dus in de buurt van 500 euro, enz.). Afhankelijk van het prijsverschil van een product tussen Saturn en Mediamarkt kun je bij de één dus goedkoper uit zijn.

@photofreak: daar loopt al een discussie over in het aanbiedingen topic, het is niet bepaald voordelig bij hun. Met moeite kun je misschien een paar tientjes goedkoper zijn dan in de pricewatch.

[Voor 48% gewijzigd door Nordlys op 23-05-2011 16:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 18:59
Prijzen bij Saturn en Mediamarkt liggen voor vlotlopende modellen vaak op het niveau van de onderste 25 % van de pricewatch. Exoten wisselt enorm, het ene produkt gaat voor marktconforme prijzen, het andere gaat voor adviesprijs. (heb 's bij de saturn in opperste verbazing staan kijken naar een prijskaartje van 1299 bij een S5 body terwijl elke andere zaak ze wanhopig probeerde te slijten voor 550 8)7 )

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Die ervaring heb ik niet Wijnands, althans niet hier in Groningen. Heb er een tijd terug nog een SB-900 voor 317 euro weggehaald, goedkoper dan in de pricewatch. Maar de meeste dingen zijn er duurder, maar je hebt bij dit soort acties bijna altijd wel voordeel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-03 12:03

G-Tus

Doe gewoon jij

Als het goed is, is de BTW-actie landelijk, bij alle Media Markten en Saturns en die is dan vanaf donderdag tot en met zaterdag/zondag.

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-05 22:37
Hmm dus MediaMarkt heeft ook btw actie aankomende week?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:30
Net een Canon EOS 60D met 18-55 opgehaald bij Saturn in Utrecht.

Normale prijs: 929,-, nu meegenomen voor 780,64

Nette prijs :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sytsuuh
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-05-2018
Net ook even een kijkje genomen in Groningen. Op de deur hangt een mooie poster met "korting op het hele* assortiment". Er staat alleen nergens wat die * betekent. Binnen nog een keer gevraagd of de korting voor het hele assortiment gold. Antwoord: alleen voor hardware, en geen accessoires. Ook niet voor lenzen. Ik vind het geen leuke manier om klanten te lokken.

Ik zag wel de 550D + kitlens voor 599,- liggen. Dat wordt dus 445,19 503,36 met korting.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kippengaas
Sytsuuh schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:50:
Ik zag wel de 550D + kitlens voor 599,- liggen. Dat wordt dus 445,19 met korting.
Dank je wel voor de info :) Als dit lijstje klopt, dan is de Saturn actie voordeliger dan die van de mediamarkt.

edit: ik ben een "taxfree shopping voordeelcalculator" tegengekomen op de website van Saturn (ja ja wat een woord :)). Als ik dan hier €599 invul, dan geeft hij aan dat ik een korting van €95,64 zou krijgen. Uiteindelijk wordt dat dan €503,36. De berekening zou dan zijn: 599 x (100 / 119) = 503.36

[Voor 43% gewijzigd door kippengaas op 23-05-2011 23:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sytsuuh
Vreemd. 19% van 599 is toch echt 113,81 volgens mijn 'calculator'.

Klopt natuurlijk niet! Je hebt de prijs van het product, en daar wordt nog een keer 19% BTW over berekend.

8)7

[Voor 47% gewijzigd door Sytsuuh op 24-05-2011 00:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Het welbekende 19% probleem. 100 euro excl. BTW = 119 incl. BTW, right? Hoeveel procent is 100 van 119?

Je klaagt aardig over Saturn / Mediamarkt, maar ik denk dat je gewoon eens blij moet wezen dat zij op deze dagen met echt enorm lage prijzen de camera's aanbieden. Dat vindt je echt bij geen andere winkel in Nederland terug. Ik ben zelf ook geen fan van deze twee winkels, maar met dit soort acties zijn de aanbiedingen mooi meegenomen. Bovendien geven ze duidelijk op hun website aan welke productcategorieën onder vallen (behalve bij lenzen dan minder duidelijk) en hoeveel procent je echt korting krijgt, dus ik snap je klachten niet helemaal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drernie
  • Laatst online: 28-05 22:46
Zou iemand eens willen kijken wat de videocamera's sd800 en sd90 van panasonic kosten met deze aktie?

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sytsuuh
Tweede "klacht" was al doorgestreept, maar nu helemaal verwijderd. Mijn eerste "klacht" blijft nog wel staan, want ik vind die poster met 'hele assortiment' gewoon niet netjes. Maar laten we on-topic blijven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:12
drernie schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 00:04:
Zou iemand eens willen kijken wat de videocamera's sd800 en sd90 van panasonic kosten met deze aktie?
En waarom kun je dat niet zelf?

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-03 12:03

G-Tus

Doe gewoon jij

Sytsuuh schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 00:04:
Tweede "klacht" was al doorgestreept, maar nu helemaal verwijderd. Mijn eerste "klacht" blijft nog wel staan, want ik vind die poster met 'hele assortiment' gewoon niet netjes. Maar laten we on-topic blijven.
Media Markt en Saturn zijn afhankelijk van de fabrikant voor deze acties. Je krijgt ongeveer 16% korting op producten, waarbij MM/Saturn zelf 8% minder omzet/winst maakt en de fabrikant de andere 8% opvangt. Wil een fabrikant dus niet die 8% opvangen, dan zal dat product of die producten niet met de actie meedoen.

Net zoals MM/Saturn en menig ander verkooppunt geen geld verdienen met de verkoop van iPad's, iPod's etc., vaak draaien ze zelfs verlies, omdat ze onder de inkoopprijs verkopen, die gewoon dezelfde prijs is als je betaald op de Apple site. Het idee is dat als jij zo'n Apple product koopt, dat je er een aantal accesoires bijkoopt, zoals oortjes, een hoesje, extra oplader etc., wat allemaal producten zijn met een marge die enkele meervouden van de inkoopprijs zijn, en waar ze dus dik winst op maken.

En het lijkt me logisch dat dingen zoals een telefoonabonnement of verzekering afsluiten buiten deze actie vallen.

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drernie
  • Laatst online: 28-05 22:46
Universal Creations schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 00:05:
[...]

En waarom kun je dat niet zelf?
omdat ik niet in NL woon

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freezhost
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-05 23:11
Mediamarkt: http://www.mediamarkt.nl/special/vakantiepremie alleen jammer dat de D3100 net is uitverkocht online.

Edit: Alles staat op niet op vooruit, ws omdat de actie morgen pas begint.

[Voor 18% gewijzigd door Freezhost op 24-05-2011 11:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Let er bij op dat je bij Mediamarkt je geld in de vorm van een tegoedbon krijgt (die je bij hun weer moet besteden). Bij Saturn krijg je gewoon direct je korting.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freezhost
Als ik kijk bij de voorbeelden zijn een aantal artikelen toch echt goedkoper op de website. Volgens mij kun je die bon direct besteden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cheezus
  • Laatst online: 10:31

Cheezus

Luiaard

Hmm, die mediamarkt actie klinkt behoorlijk gaar. Ik had gehoopt dat ze dezelfde actie gingen houden als saturn maar je krijgt gewoon een vaste korting tussen een bepaald aankoopbedrag. De korting varieert zo tussen de 16 en de 12,5%..
Toch maar even bij de saturn kijken voor wat nieuwe gadgets :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freezhost
Idd, het is alleen jammer dat je naar de winkel moet om de prijs te checken... :|

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:47
Freezhost schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:55:
Idd, het is alleen jammer dat je naar de winkel moet om de prijs te checken... :|
ja, wat denk je zelf? ze geven echt geen korting omdat ze je zo leuk vinden. heel het businessmodel van de mediamarkt en saturn is om mensen met een aantal producten met weing/geen marge naar de winkel te lokken in de hoop dat ze producten kopen waar een veel grotere marge op zitten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freezhost
lateef schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:59:
[...]

ja, wat denk je zelf? ze geven echt geen korting omdat ze je zo leuk vinden. heel het businessmodel van de mediamarkt en saturn is om mensen met een aantal producten met weing/geen marge naar de winkel te lokken in de hoop dat ze producten kopen waar een veel grotere marge op zitten.
Bij de Mediamarkt kun je wel online de prijs checken daar hoef je niet voor naar de winkel. De bedoeling snap ik uiteraard ook wel: "Nog een uv filter meneer ... en heeft u al een tas ... een zoom lens is ook heel handig... etc" 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 136027

Is de 5DmkII ook daadwerkelijk leverbaar bij Saturn, heeft iemand 'm gezien? Hij is namelijk op heeeeel veel websites al weken niet leverbaar...

[Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 136027 op 24-05-2011 14:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Anoniem: 136027 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:13:
Is de 5DmkII ook daadwerkelijk leverbaar bij Saturn, heeft iemand 'm gezien?
In Groningen niet, daar is deze uitverkocht. Ga er maar gerust van uit dat dit bij de andere filialen ook zo is. De levertijd die Canon geeft ligt geloof ik rond de 1-2 maanden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

jvdgeest schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:15:
[...]

In Groningen niet, daar is deze uitverkocht. Ga er maar gerust van uit dat dit bij de andere filialen ook zo is. De levertijd die Canon geeft ligt geloof ik rond de 1-2 maanden.
Daar was ik al bang voor...

En ze hebben zeker niet zo'n lieve "product niet leverbaar, maar de aanbieding geldt dan later ook nog"-policy?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Ik vroeg aan de Saturn-verkoper of 10% aanbetalen kon (ik geloof dat in de MM/Saturn voorwaarden staat dat dit de standaard-aanbetaling is bij producten), maar hij zei dat het i.v.m. afspraken of iets dergelijks niet kon en dat je de volle aanbetaling moet maken. Dit moest ik overigens ook een keer bij de BTW actie van Mediamarkt doen. Kunnen ze natuurlijk van rentenieren ;)

[Voor 10% gewijzigd door Nordlys op 24-05-2011 14:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Oh, ik wil best alles betalen als ik die korting alsnog gewoon krijg. Ja, zij kunnen dan rentenieren, maar het scheelt wel behoorlijk....

En die camera is gewoon sowieso slecht leverbaar, waar dan ook (ja, behalve als je 2000 wilt lappen bij Konijn of KE).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:31
Geldt het ook voor Apple laptops?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
GioStyle schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:24:
Geldt het ook voor Apple laptops?
Dat soort vragen kun je echt heel makkelijk zelf uitvinden. Zie hier de actievoorwaarden:

http://www.saturn.nl/mcs/...ml?WT.ac=Taxfree+shopping

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-12-2022

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Op Apple laptops krijg je maximaal 100 euro korting.
Freezhost schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:02:
[...]
Bij de Mediamarkt kun je wel online de prijs checken daar hoef je niet voor naar de winkel.
Oh ja? hoe dan? of bedoel je de prijzen van de webshop? Volgens mij zijn die niet perse hetzelfde als in de winkel.

[Voor 16% gewijzigd door Philflow op 24-05-2011 15:39]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:30
Freezhost schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:55:
Je kan toch ook even een telefoontje eraan wagen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:37

mvh

State Governor

jvdgeest schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:45:
Van wat ik heb kunnen zien, liggen de prijzen bij Saturn Groningen nog best wel redelijk. Een 5DII kost er bijvoorbeeld 1899,-, terwijl de goedkoopste in de pricewatch 1825,- is (met korting dus 1596,-). Geld ook aardig voor de andere spullen. Wel handig om de locatie van jouw Saturn te geven, want de prijzen verschillen per filiaal. Ik denk dat je zelf er even langs zou moeten gaan of moet bellen :)
Ze verkopen hem wel, maar omdat hij niet op voorraad is bestellen ze hem voor je als je meteen betaalt? Donderdag kom ik nog in Utrecht, dan moet ik daar maar eens vragen/kijken.

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 361525
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Mrk87 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:52:
[...]
Je kan toch ook even een telefoontje eraan wagen?
Men geeft geen prijsinfo over de telefoon bij de mediamarkt. Natuurlijk ook weer onderdeel van de strategie, klanten naar de winkel trekken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
deblaauwn schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:02:
[...]

Ze verkopen hem wel, maar omdat hij niet op voorraad is bestellen ze hem voor je als je meteen betaalt? Donderdag kom ik nog in Utrecht, dan moet ik daar maar eens vragen/kijken.
Als je direct betaald bestellen ze hem voor je :)

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:45

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Hmm, ik probeer al de hele dag de Saturn in Rdam telefonisch te bereiken, maar geen succes. Weet iemand of ze daar de 7D op voorraad hebben, en wat die kost?

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• Leevmeister

Leevmeister

Analoge fotografie gek

Anoniem: 136027 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:13:
Is de 5DmkII ook daadwerkelijk leverbaar bij Saturn, heeft iemand 'm gezien? Hij is namelijk op heeeeel veel websites al weken niet leverbaar...
Als je er echt een zoekt hebben ze in de mediamarkt van Rotterdam alexandrium nog een aardig grote voorraad.
Standaardprijs bij hun zonder kortingen: 1715 euro :P

• Nordlys
  • Niet online
Vanaf donderdag dan ook nog eens 225 euro er vanaf, kom je dus uit op 1525,-

Alleen jammer dat de opvolger van de 5DII "om de hoek" ligt...

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

jvdgeest schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:47:
Alleen jammer dat de opvolger van de 5DII "om de hoek" ligt...
Says who ? Canonrumors ?
Ik denk dat die tsunami het nog verder naar achteren heeft geschopt.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• Cheezus
  • Laatst online: 10:31

Cheezus

Luiaard

Vandaag bij de saturn in utrecht geweest voor een 60D body en een canon SX220 travelzoom voor erbij.
Voor de geinteresseerden:
60D is 869 euro, met korting wordt dit 730.
SX220 hadden ze helaas niet, dus ben ik maar voor een SX230 gegaan, deze kost 269 euro en met korting 226, dit is alsnog 20 euro goedkoper dan de goedkoopste SX220 in de pricewatch.

Helaas beide niet op voorraad en een onbekende levertijd, ik heb ze pas deze zomer echt nodig dus ik heb nog wel even de tijd :P

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-05 12:41
Toevallig iemand die morgen nog naar een saturn toegaat/toemoet & iets voor mij wilt navragen?

• Gurdie
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30
Vandaag alvast een 5DII kit opgehaald met een 24-105 lens bij de mediamarkt. Was de laatste daar, en ik kan morgen terug komen om de korting te verrekenen. In totaal met korting betaal ik 2200 voor deze set. 300 euro korting vanaf een bedrag vanaf 2000,- bij de mediamarkt.

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-05 23:50
jvdgeest schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:19:
Ik vroeg aan de Saturn-verkoper of 10% aanbetalen kon (ik geloof dat in de MM/Saturn voorwaarden staat dat dit de standaard-aanbetaling is bij producten), maar hij zei dat het i.v.m. afspraken of iets dergelijks niet kon en dat je de volle aanbetaling moet maken. Dit moest ik overigens ook een keer bij de BTW actie van Mediamarkt doen. Kunnen ze natuurlijk van rentenieren ;)
Ik heb gewoon in Saturn Utrecht een espressoapperaat (niet echt fotogerelateerd) kunnen bestellen voor het actieprijs, mocht zelf bepalen hoeveel ik aan wou betalen.
Dus het kan wel.

Leevmeister schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:43:
[...]

Als je er echt een zoekt hebben ze in de mediamarkt van Rotterdam alexandrium nog een aardig grote voorraad.
Standaardprijs bij hun zonder kortingen: 1715 euro :P
Edit: gebeld, geen voorraad. En bestellen doen ze ook niet.

[Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 136027 op 26-05-2011 10:15]

• scheurpijp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-04 11:20
Nu bij Media Markt de Vakantiepremie actie:
Donderdag 26 t/m zondag 29 mei.

http://www.mediamarkt.nl/mcs/special/vakantiepremie,10101,.html
Op alle producten van 75 tot 149,99 euro 10 euro Vakantiepremie
Op alle producten van 150 tot 299,99 euro 25 euro Vakantiepremie
Op alle producten van 300 tot 499,99 euro 50 euro Vakantiepremie
Op alle producten van 500 tot 749,99 euro 75 euro Vakantiepremie
Op alle producten van 750 tot 999,99 euro 125 euro Vakantiepremie
Op alle producten van 1000 tot 1499,99 euro 150 euro Vakantiepremie
Op alle producten van 1500 tot 1999,99 euro 225 euro Vakantiepremie
Op alle producten van 2000 tot 2999,99 euro 300 euro Vakantiepremie
Op alle producten vanaf 3000 euro 500 euro Vakantiepremie

• kippengaas
Bij de Saturn een 550d 18-55 mm kit meegenomen voor €520,15 (normaal €619). Bijna €100 korting :)

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-05 21:49
Voordat je bij de MM iets koopt, kan je beter even naar de omliggende winkels lopen en prijzen vergelijken.
Hier liggen een Dixons en Dynabyte redelijk in de buurt van de mediamarkt. En veel producten zijn daar standaard al 2 a 3 tientjes goedkoper.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

• Fresno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:12
Bij de MM nu de 60D voor 730 euro, is toch bijna 120 euro goedkoper dan de laagste op Pricewatch.

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik heb vandaag ook bij de Mediamarkt een Canon EOS-550D met 18-55 IS lens gehaald. Voor 534,- euro in totaal. Misschien niet het goedkoopste maar wel handig dat het bij een fysieke winkel is. Deze aanbieding is geldig tot en met zaterdag 28 mei.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Anoniem: 83

Lenzen vallen onder accessoires @ Media markt, dus geen korting :(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:15
Mighty schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:45:
Ik heb vandaag ook bij de Mediamarkt een Canon EOS-550D met 18-55 IS lens gehaald. Voor 534,- euro in totaal. Misschien niet het goedkoopste maar wel handig dat het bij een fysieke winkel is. Deze aanbieding is geldig tot en met zaterdag 28 mei.
Zondag 29 mei. Tenzij je Media Markt niet op zondag open is natuurlijk :P

The devil is in the details.

• roalt
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-05 08:12
Mighty schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:45:
Bij welke mediamarkt heb je deze gekocht?

• Stropdas
  • Laatst online: 24-05 01:52

Stropdas

Insert subtitle here

Vanmorgen €544 plus verzendkosten betaald via de webshop van MM voor de 550D-kit. Voor die €4,90 ging ik niet helemaal naar een MM rijden. Zou de fysieke winkel dan €10 goedkoper zijn? Ik kon heb voor ditzelfde bedrag ook ophalen bij een MM naar keuze.

pricewatch: Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS (Workshop)
Scheelt toch weer €64 euro, verzendkosten niet meegerekend.

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:45

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Sparhawk schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:19:
Hmm, ik probeer al de hele dag de Saturn in Rdam telefonisch te bereiken, maar geen succes. Weet iemand of ze daar de 7D op voorraad hebben, en wat die kost?
Uiteindelijk gisteren bij de MM den haag beland, die hadden nog 2 7D's op voorraad. Na stug onderhandelen naar 1189€ gegaan, toch leuk dacht ik zo O+

Saturn schijnt ze niet meer te hebben, evenals de meeste MM in de omgeving van den haag

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 00:44

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Sparhawk schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:12:
Uiteindelijk gisteren bij de MM den haag beland, die hadden nog 2 7D's op voorraad. Na stug onderhandelen naar 1189€ gegaan, toch leuk dacht ik zo O+

Saturn schijnt ze niet meer te hebben, evenals de meeste MM in de omgeving van den haag
Die had je vorig jaar incl. de 15-85 moeten kopen : 1500 € :*)
Actie van dit jaar vind ik flink tegenvallen...

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:44
Toch maar even die €100,- op een imac meegepakt. 27" i5 4gb 6770.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Ik heb inmiddels ook een 5DmkII bij de MediaMarkt gehaald. Saturn heeft ze nergens (voor zover ik kon achterhalen) en ook bij MM zijn ze al heel erg schaars. Utrecht had er nog 3 gisteravond en daar heb ik mijne dus gehaald.

MM prijs was 1979, met 225 euro korting dus 1754. Heb verder niet onderhandeld ofzo. Was al lang blij voor deze prijs :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leevmeister

Leevmeister

Analoge fotografie gek

Anoniem: 136027 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:11:
Ik heb inmiddels ook een 5DmkII bij de MediaMarkt gehaald. Saturn heeft ze nergens (voor zover ik kon achterhalen) en ook bij MM zijn ze al heel erg schaars. Utrecht had er nog 3 gisteravond en daar heb ik mijne dus gehaald.

MM prijs was 1979, met 225 euro korting dus 1754. Heb verder niet onderhandeld ofzo. Was al lang blij voor deze prijs :)
Zonder korting was hij hier in Rotterdam 1715 euro 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:15
Leevmeister schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:13:
[...]

Dat zal wel mét korting geweest zijn, want op internet staat ie voor minimaal €1825.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leevmeister

Leevmeister

Analoge fotografie gek

Hahn schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:14:
[...]

Dat zal wel mét korting geweest zijn, want op internet staat ie voor minimaal €1825.
Nee hoor, dit was voor de actie al de prijs ;) (kijk mijn post eerder in deze topic waar ik dit al aangaf)
Ik ga er vandaag weer even langs, dan ook even kijken of het nog steeds zo is.

[Voor 8% gewijzigd door Leevmeister op 27-05-2011 14:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

OMG, vandaag een compact camera gehaald bij de MM.

Q: wilt u er een geheugenkaart bij ?
A: Heb ik al

Q: Wilt u er een hoesje bij ?
A: Nee, gebruik ik niet.

Q: Als u het niet gebruikt kunnen er krassen op komen
A: Is niet nodig

Q: weet u het zeker ?
A: .... <geen reactie meer gegeven>

Bij een webwinkel ben je normaliter goedkoper uit muv acties winkels, maar je hebt tenminste geen last van opdringerige verkopers.

[Voor 18% gewijzigd door GoT op 27-05-2011 20:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Universal Creations
  • Laatst online: 02:12
Ze moeten ergens winst mee maken. De beetje vlotte geheugenkaartjes zijn daar enorm duur, puur omdat mensen ze toch nodig hebben zodra ze een camera kopen en dan zoiets hebben van: "oja, doe die er dan maar meteen bij".

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-05 18:44
Ik heb vandaag de D7000 kit gehaald bij de MM.

Wou eigenlijk alleen de body (949 - 125 actiekorting = € 829).
Hadden ze niet, dus maar de kit gekocht (1099 - 150 actiekorting = € 949). Kitlens kan online wel verkocht worden voor 130 à 150, dus nettoprijs is dan € 819 à € 799.

Was nog van plan even te wachten totdat 'ie goedkoper werd, maar dit is zo wel een goeie deal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 324553

spijtig dat we dit in België niet hebben .. is enkel 10 jarig bestaan op flatscreen tv's :(

• Weiman
  • Laatst online: 21-05 23:29
CJ_Latitude schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 23:13:
Ik heb vandaag de D7000 kit gehaald bij de MM.

Wou eigenlijk alleen de body (949 - 125 actiekorting = € 829).
Hadden ze niet, dus maar de kit gekocht (1099 - 150 actiekorting = € 949). Kitlens kan online wel verkocht worden voor 130 à 150, dus nettoprijs is dan € 819 à € 799.

Was nog van plan even te wachten totdat 'ie goedkoper werd, maar dit is zo wel een goeie deal.
Komt ie, niet boos worden :9

Ik ben woensdag naar de MM in Utrecht geweest voor een D7000. Prijs van de body was €794 wat ik niet kon laten liggen. Echter was hij niet op voorraad, en de verkoper wimpelde me een beetje af met dat hij alleen de kit nog aan kon bieden. Voor bedankt en wilde weg gaan, maar bedacht me en sprak een andere verkoper aan. Ik opperde of ik de body niet gewoon voor die prijs kon bestellen. Geen probleem zei de verkoper.

Komt er een (blijkbaar) teamleider aan die zegt:"dan pak je toch gewoon de kit, haal je de lens uit de doos en mag meneer die meenemen voor die prijs."

:o

En dat was goed. Zo gezegd, zo gedaan. Er moest e.e.a. op de bon genoteerd worden. Maar even later stond ik buiten met een D7000 body voor 794 in de doos van de D7000 + 18-105 Kit. Bij thuiskomst bleek zelfs dat ze de garantiekaart van de 18-105 lens erin hadden laten zitten.. Wat ze met die lens willen, geen flauw idee Maar ik vond het prima.

Sterker nog, vanmiddag ben ik met Fl4pp13, die er ook al een tijdje op zat te azen naar dezelfde MM gegaan, dezelfde verkoper aangesproken en precies hetzelfde voor elkaar gekregen. Media Markt, bedankt! :+

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Universal Creations schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:38:
Ze moeten ergens winst mee maken. De beetje vlotte geheugenkaartjes zijn daar enorm duur, puur omdat mensen ze toch nodig hebben zodra ze een camera kopen en dan zoiets hebben van: "oja, doe die er dan maar meteen bij".
"Ik ben toch niet gek." _O-

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 10:03

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Heb gisteren een Canon EOS 550D met 18-55IS kitlens gekocht voor 554 euro bij de MediaMarkt in Ede, leek me een nette prijs gezien de pricewatch. Als ik had gewild had ik 'em bij de MM in Utrecht nog 3 tientjes goedkoper kunnen krijgen, ware het niet dat bijna alle kits daar in blanco doosjes, waar met stift op was geschreven wat erin zit, of in beschadigde verpakkingen zaten... Dan bekruipt mij toch altijd een vreemd gevoel... :/ Ben voor nu in ieder geval blij met mijn nieuwe aankoop! :)

[Voor 1% gewijzigd door tijn.online op 28-05-2011 11:20. Reden: Interpunctie...]

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Gister bij de MM Zwolle de 7D met 18-135mm kitlens (die direct op marktplaats gaat) gehaald. Normale prijs EUR 1.459, na korting voor EUR 1.309 meegekregen (pricewatch). Scheelt toch mooi een paar centen. Had ook een body kunnen bestellen voor EUR 1.109 kunnen bestellen maar wilde daar eigenlijk niet op wachten, dus de kit maar meegenomen. Bij bestellen hoef je overigens maar 10% aan te betalen.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

roalt schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:22:
[...]

Bij welke mediamarkt heb je deze gekocht?
In Den Haag deze is dus ook nog zondag open.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

• _matt_
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-05 14:48

_matt_

Never forget T6

Vandaag in Arnhem een Canon G12 zien liggen voor 399. (pricewatch goedkoopste is 446)
Was erg verleidelijk... maar misschien een tip voor iemand anders.

Thinkpad T470 | HP N54L

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 399860

Zojuist bij Saturn Zaandam gezien voor geinteresseerden:

Canon 5D Mark II + 24-105mm L lens voor € 2091 (korting in verwerkt). Er was er nog 1 op voorraad

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-05 18:44
Weiman schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 00:18:
[...]

Komt ie, niet boos worden :9

Ik ben woensdag naar de MM in Utrecht geweest voor een D7000. Prijs van de body was €794 wat ik niet kon laten liggen.

[...]
Haha, goed bezig!
Blijkbaar hanteren ze dus prijsdifferentiatie tussen vestigingen...
Veel plezier ermee! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deef_K
  • Laatst online: 08:44
Mediamarkt is ook franchise. Prijzen verschillen soms, kunnen ze ook in het systeem nakijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Bij de saturn in Hoofddorp zaterdag:

Olympus PEN PL1 van in de actie voor 299,- + btw Korting zo'n 251,- Euro
Canon EFS 10-22mm van 699,- + btw Korting zon'n 587,- Euro. ( Hadden ze niet liggen maar kon hem betalen, en komt spoedig binnen)

Ruim te vreden 8)

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0Henk 'm!

Leevmeister schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:13:
[...]

En als je even boven je had gelezen, had je gezien dat ze daar niet meer op voorraad waren. Ik heb ze gebeld namelijk, geen voorraad en bestellen deden ze niet meer aan. Verwachte nieuwe levering: augustus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:37

mvh

State Governor

Ik ben in Deventer bij de Mediamarkt geweest. Ze hadden geen 5DII's meer, maar wel 2 in bestelling (al enige tijd). Daarvan kon ik er een reserveren, dus dat heb ik maar gedaan. Levertijd onbekend, da's wel jammer, maar ik heb hem niet acuut nodig. Als hij er over een maand nog niet is zal ik nog eens navraag doen.

Het geheugenkaartjes-verhaal klopt wel: ik zou voor mijn broer een kaartje meenemen maar dan vragen ze 30 euro voor iets wat op het internet 15 kost.

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-03 22:17
Mr_Groovy schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:59:
Bij de saturn in Hoofddorp zaterdag:

Olympus PEN PL1 van in de actie voor 299,- + btw Korting zo'n 251,- Euro
Canon EFS 10-22mm van 699,- + btw Korting zon'n 587,- Euro. ( Hadden ze niet liggen maar kon hem betalen, en komt spoedig binnen)

Ruim te vreden 8)
Bedoel je niet de PM1? PL1 is wel erg oud :p

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

• Jimster
  • Laatst online: 09:14
Quan Vu schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:39:
[...]

Bedoel je niet de PM1? PL1 is wel erg oud :p
Je reageert ook op een topic van een jaar oud :?

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-05 04:46
Te lachen hahahhahah! Lol!

• Nordlys
  • Niet online
Topic kick van een jaar oud. Er lopen op dit moment nieuwe topics voor Saturn / MM acties:

Saturn Taxfree Shopping (28 mei t/m 3 juni)
Mediamarkt vakantiepremie-actie

Deze gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee