Hallo,
Ik heb vie de got search niet kunnen vinden wat ik zocht, dus open ik een nieuw topic.
Ik ben op zoek naar speakers die niet duur zijn waar ik mijn x360 en mijn Pc op kan aansluiten.
mijn kamer is ongeveer 3x5 M, ik wil hier mijn eigen home cinema maken (TV pc xbox en speakers etc. etc.)
Mijn budget is ongeveer 100 euro ik wil hiervoor:
- 2.0 of 2.1
-kwaliteit geluid(hoeft niet perse hard kunnen i.v.m. ander mensen in het huis)
- Goedkoop
het gaat om films kijken en games(Race, RPG)
ik heb zelf zitten denken aan een losse reciever(versterker) van marktplaats en goede speakers erbij.
of kan ik beter gaan voor een PC speaker set of voor een kantenklare home cinema van de MM of saturn
Ik heb vie de got search niet kunnen vinden wat ik zocht, dus open ik een nieuw topic.
Ik ben op zoek naar speakers die niet duur zijn waar ik mijn x360 en mijn Pc op kan aansluiten.
mijn kamer is ongeveer 3x5 M, ik wil hier mijn eigen home cinema maken (TV pc xbox en speakers etc. etc.)
Mijn budget is ongeveer 100 euro ik wil hiervoor:
- 2.0 of 2.1
-kwaliteit geluid(hoeft niet perse hard kunnen i.v.m. ander mensen in het huis)
- Goedkoop
het gaat om films kijken en games(Race, RPG)
ik heb zelf zitten denken aan een losse reciever(versterker) van marktplaats en goede speakers erbij.
of kan ik beter gaan voor een PC speaker set of voor een kantenklare home cinema van de MM of saturn
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen