http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Verwijderd
Gelet op je beperkte budget van E 100 kun je dus beter een PC speakersetje van Logitec o.i.d. nemen.
Losse versterker met speakers is de mooiste optie, tweedehands kan dat vaak al heel goedkoop en de kwaliteit is een stuk beter. Echter is 100 euro wel erg krap, weet niet of dat zo snel gaat lukken.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Tweedehands een losse versterker met speakers, da's veel beter dan iets uit de winkel voor dat geld en je kan makkelijk upgraden.
Ik voel me in dit topic een beetje een naprater
Ik voel me in dit topic een beetje een naprater
[ Voor 32% gewijzigd door TBTL op 22-05-2011 14:23 ]
Verwijderd
Niets kunnen vinden via de search?
[Speakers] 2.0 voor bij de computer
Budget surround set voor beginner.
[Speakers] 2.0 voor bij de computer
Budget surround set voor beginner.
Een bevestiger, dat is enkel handig. Als je ziet dat 10 mensen hetzelfde denken dan is het overduidelijk dat het een goede keuze is. Als slechts 1 iemand het roept tja.... is dat zo betrouwbaar?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. "Ik heb eis X, Y en Z, wat moet ik kopen" is dus een vraag die we liever niet zien hier.
Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door (en vooral het stukje over speakers kopen); dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.
Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door (en vooral het stukje over speakers kopen); dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.
Wise enough to play the fool
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()