Je bent sowieso al aan het betalen voor dergelijke zaken als Skype en Netflix, namelijk via je internet-provider. Verder vind ik het niet raar dat je voor sommige dingen zult moeten betalen, maar je kunt ook al een heleboel uitproberen in de gratis Xbox Live die je bij de console en
opzetten van een nieuwe account krijgt.
Het is niet alsof er met de Xbox 360 zaken wel gratis zijn, dus in die zin is het niet veel anders dan nu. Daar kun je tegen zijn, maar imo was iemand die geen Gold heeft, toch al niet van plan om alles uit zijn console te halen. Ik denk dan ook dat je Skype e.d. dan ook niet zult gaan missen en wie weet gooien ze wel een beperkte trial bij dergelijke apps zodat je toch even kunt kijken of het wat is. Zou in ieder geval een leuke manier zijn om het k
open van een gold-account te bevorderen en het is niet helemaal nieuw (voor Windows 8 en Windows Phone apps heb je ook vaak trials die voor een beperkte tijd helemaal te gebruiken zijn).
Financieel gezien heeft de PS4 de eerste slag al gewonnen, maar een console gaat toch altijd wat verder dan alleen het financiële plaatje imo. Voor een enkeling kan dit de doorslaggevende factor zijn, maar gezien het niet anders is dan wat ze
op de Xbox 360 hebben, lijkt me dit niet echt een dealbreaker voor de grootste groep.
offt
opic:
Overigens gok ik dat Bram refereert naar
deze post waar hij alleen feiten verkondigd? Mijns inziens zijn dat toch niet alleen feiten maar ook een persoonlijke mening en had het als puur feit toch anders verkondigd kunnen worden. Stukken als "uberhaupt" en "ook dit achter de paywall" gevolgd door een
ophemeling van de PS4. Nee dat is helemaal zonder mening hoor

Al sta ik er zelf niet meer van te kijken wat voor toon hij jegens de Xbox One geeft.
[
Voor 3% gewijzigd door
Martinspire op 08-08-2013 10:15
]