verwacht er maar niet al teveel van. ik ben nog niet zo heel erg ervaren enzo, laat staan met metaalbewerking

ik wilde eigenlijk wat aanklooien en kijken wat er gebeurde maar nu heeft iedereen al zon enorme opzicht tegen dit project. niet helemaal de bedoeling
maar koelblokken combineren dmv heatpipes... goed idee moet ik zeggen, nu alleen wat heatpipes vinden

en ik denk dat ik wel gewoon ga solderen of goed vins aan elkaar klemmen die dan d.m.v. druk aanelkaar blijven.
en ik heb helaas niet altijd evenveel tijd....
dus verwacht er in het totaalmaar niet al teveel van... mijn doel is om iig een beter koelblok te creeëren dan een boxed cooler
edit: ik heb even op wikipedia gezocht, en ik heb een manier om de stukken metaal aan elkaar te koppelen met een goede warmte overdracht: epoxy

te halen @ de local bouwmarkt. blijkt dus dat dit dezelfde warmte-overdracht heeft als koelpasta, en word gebruikt als een soort lijm.
geen slecht idee toch? word gelijk een stuk makkelijker

epoxy word ook hardn als je het verwarmt. dus gewoon een koelvin op een klos koperdraad zetten, opvullen/lijmen met epoxy en aansteker ertegen houden. en dan doen met heel wat vins.
vins haal ik van oude koelblokken af, en boor ik een gat in. goed idee toch?
[
Voor 31% gewijzigd door
Fordox op 15-05-2011 21:52
]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.