• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-06 22:39
art1fex schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:42:
Krijg je bij prestige toegang tot extra challenges net als in MW2?
Ja, extra Prestige Challenges bij de wapens maar ook voor extra titles. Zoals weer 2500 kills en 1000 headshots :-)

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-06 15:49
Je mag 1 wapen kiezen om te behouden bij Prestige toch?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• art1fex
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10-2021
En bij MW2 werden de totale kills + headshots per wapen onthouden, is dat nu ook weer zo?
Ik ben bijna 80 dus vandaar :P

Weet niet of ik prestige ga doen..

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-06 15:57
UTADDICT schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:47:
Dit is pas als je in je 1e prestige bent en dan je token gebruikt bij ''Unlock gear'' ofzo weet niet meer precies maar je moet iig je token gebruiken om een wapen/class te unlocken in je volgende prestige

• Apart
UTADDICT schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:47:
Elke keer als je prestige gaat kan je 1 Prestige Punt gebruiken in de Prestige Shop, daarvan kun je bijv. 1 Wapen unlocked of een Extra class toevoegen. http://callofduty.wikia.com/wiki/Prestige_Shop

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-06 17:14
Pfff wat wordt je er moe van als er mensen mee spelen die een k/d hebben van 0-15.
Gisteren in 1 potje twee van die spelers gehad dan kun je het wel vergeten.

www.nolimitoss.nl

• Apart
dropdeath schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:50:
Pfff wat wordt je er moe van als er mensen mee spelen die een k/d hebben van 0-15.
Gisteren in 1 potje twee van die spelers gehad dan kun je het wel vergeten.
Dat is gewoon 'bad luck'. Niet iedereen is in staat om scores 30-1 te halen :-)
Wil je dit niet, moet je met vrienden in een party spelen.

• UTADDICT
Apart schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:49:
[...]

Elke keer als je prestige gaat kan je 1 Prestige Punt gebruiken in de Prestige Shop, daarvan kun je bijv. 1 Wapen unlocked of een Extra class toevoegen. http://callofduty.wikia.com/wiki/Prestige_Shop
Nice, dank.

Dan weet ik welk wapen ik meeneem.. ;-)

Behoud je dan ook je progress met dat wapen (lvl 31)? Of moet je dat allemaal opnieuw unlocken?

• Apart
UTADDICT schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:55:
[...]

Nice, dank.

Dan weet ik welk wapen ik meeneem.. ;-)

Behoud je dan ook je progress met dat wapen (lvl 31)? Of moet je dat allemaal opnieuw unlocken?
Je begint helemaal opnieuw met dat wapen. Als je hem unlocked hebt, neem je hem automatisch weer mee naar bijv. de 2e prestige dus je hoeft hem niet een 2e keer te unlocken en kun je je punt dus ergens anders voor gebruiken.

• UTADDICT
Apart schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:57:
[...]

Je begint helemaal opnieuw met dat wapen. Als je hem unlocked hebt, neem je hem automatisch weer mee naar bijv. de 2e prestige dus je hoeft hem niet een 2e keer te unlocken en kun je je punt dus ergens anders voor gebruiken.
Helder.

Sucks! Heb je net lvl 31 en een gouden wapen... Misschien blijf ik wel lvl 80 :p

• Apart
UTADDICT schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:58:
[...]

Helder.

Sucks! Heb je net lvl 31 en een gouden wapen... Misschien blijf ik wel lvl 80 :p
Dat was mijn plan ook, maar door het gebruik van de MP7 die ik net heb vrijgespeeld denk ik daar anders over, dat wapen is 'Goddelijk' in verhouding met de UMP en andere Sub Machine Guns. Wordt snel ranken in 1e Prestige.

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06 16:12
Maarja, als je toch je fijnste wapen mee neemt, heb je die ook zo level 31 toch? Heb zelf ook 3 gouden wapens. Maar ik ga absoluut wel prestige doen. Ik ben overigens nog steeds aan het twijfelen welk wapen ik mee zal nemen. Gisteren de MP7 vrij gespeeld en dat is echt wel een Beast van een wapen imho.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Apart schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:51:
[...]

Tja, het zou wel prettig zijn als de game de teams enigiszins balanceert. Als je TDM speelt, dat er bijvoorbeeld gekeken wordt naar K/D. Nu is het verschil soms zo groot, terwijl het volgende potje in dezelfde lobby weer zo scheef wordt ingedeeld.

• art1fex
Wapen level 31 heb je toch zo gehaald?
Tenminste voor mijn gevoel gaat dat erg snel..

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-04 13:29
bram1984 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:59:
[...]

Tja, het zou wel prettig zijn als de game de teams enigiszins balanceert. Als je TDM speelt, dat er bijvoorbeeld gekeken wordt naar K/D. Nu is het verschil soms zo groot, terwijl het volgende potje in dezelfde lobby weer zo scheef wordt ingedeeld.
K/D zegt echt maar weinig over iemand. Geloof me, ik heb in mw3 k/d van 1.6 ofzo maar als ik tegen iemand zit die beetje loopt te kampen om zijn k/d hoog te houden dan vind ik wel een manier om hem dat potje even te laten herinneren dat er hele vervelende manieren zijn om die jongen (of meisje) het leven zuur te maken. Tuurlijk, iemand onder 1 geloof ik wel van dat hij (of zij) niet zo heel best is en boven de 3 ben ik wel benieuwd hoe degene dat voor elkaar krijgt maar in het algemeen boeit het niet zo. Als ik potje ga quickscopen dan heb ik meestal ook een k/d van rond de 1 of 1,5 maar dan heb ik wel lol als ik paar kills achter elkaar maak.. krijg je gewoon kick van.

EDIT: check me avatar dan 8) haha
EDIT2: boooeeeh, hij doet niet!

• Apart
art1fex schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:04:
Wapen level 31 heb je toch zo gehaald?
Tenminste voor mijn gevoel gaat dat erg snel..
30-31 duurt het langste. Moet je 89,800 XP voor hebben. Voor iemand die vaak van wapen verwisseld kan dit erg lang duren, omdat je gemiddeld 850 kills en 75 headshots moet hebben om dit te krijgen, met alle attachments 40 kills hebben gemaakt.

• art1fex
Apart schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:07:
[...]

30-31 duurt het langste. Moet je 89,800 XP voor hebben. Voor iemand die vaak van wapen verwisseld kan dit erg lang duren, omdat je gemiddeld 850 kills en 75 headshots moet hebben om dit te krijgen, met alle attachments 40 kills hebben gemaakt.
Hmm voor mijn gevoel had ik niet heel veel met de UMP gespeeld totdat iemand zei dat je gouden camo krijgt bij level 31...
Ik vroeg, hoe doe je dat/waar zie je het wapen level? En ik al 31 had blijkbaar. :P

Ik ben nooit zo van de unlocks/camo's.. hou mij er niet zo mee bezig.

Anoniem: 415147

Yoo gasten,

Gisteren was ik er pas laat en heb maar 2 games gespeeld.
De party zat alweer vol!

Vanavond ga ik lekker door tot een uurtje of 3 haha weekend.
Dus zie jullie vanavond wel!

werkse

• Pannekoek_NL
Apart schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:07:
[...]

Eergisteren lvl 31 gehaald met de M4A1 lvl 30>31 is idd echt een drama duurt zo lang :P gelukkig had ik alle attachments gedaan behalve noob tube en heartbeat sensor want dat zijn noob dinge :D

Nu aan de slag gegaan met de AK-47 en had gelezen dat die kleine sub machine gun PP90 ofzo ( niet P90) goed was, ff mee gespeeld is inderdaad fijn wapentje! :D

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-06 09:15

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Kwam net ergens nog een faq tegen over de ELITE clans.
Staan voor mij iig dingen in die ik nog niet wist, misschien ook handig om voor delaitinho even door te lezen.

Mijn iRacing Profiel

• delaitinho
The DenMan schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:13:
Kwam net ergens nog een faq tegen over de ELITE clans.
Staan voor mij iig dingen in die ik nog niet wist, misschien ook handig om voor delaitinho even door te lezen.
Goed plan, moet de site echter niet geblockt zijn op me werk;)
Dus als je ff de belangrijkste punten naar me kan PM'en dan lees ik het ff door!

• art1fex
delaitinho schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:22:
[...]

Goed plan, moet de site echter niet geblockt zijn op me werk;)
Dus als je ff de belangrijkste punten naar me kan PM'en dan lees ik het ff door!
Werkt Google cache eigenlijk als een site geblocked is?

http://webcache.googleuse...nk&gl=nl&client=firefox-a

• delaitinho

• Intruder
Ik ben bezig met een nieuwe TS dus zal hier straks een paar vragen stellen qua inhoud en dat soort dingen. Eerste vraagje, Die Dutch eagles clan, werkt die ook voor de xbox 360? of is hier een aparte clan voor aangemaakt?

Ik zoek ook nog mensen die eventueel de style kunnen maken voor de nieuwe TS. Hier heb ik namelijk geen kaas van gegeven. Ook zoek ik nog iemand die een stukje kan schrijven over de Spec Ops (stukje over goede tactics enzo) en over de Single player (bijde nog niet gespeeld xD) Mensen met interesse, DM me even.

[Voor 3% gewijzigd door Intruder op 25-11-2011 10:33]

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Als het trouwens nog nodig is voor challenges waar je alleen mee kan scoren als premium member moet je het maar zeggen (of events whatever), dan zal ik wat meer op me andere account gaan spelen die wel premium heeft.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

delaitinho schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:06:
[...]

K/D zegt echt maar weinig over iemand. Geloof me, ik heb in mw3 k/d van 1.6 ofzo maar als ik tegen iemand zit die beetje loopt te kampen om zijn k/d hoog te houden dan vind ik wel een manier om hem dat potje even te laten herinneren dat er hele vervelende manieren zijn om die jongen (of meisje) het leven zuur te maken. Tuurlijk, iemand onder 1 geloof ik wel van dat hij (of zij) niet zo heel best is en boven de 3 ben ik wel benieuwd hoe degene dat voor elkaar krijgt maar in het algemeen boeit het niet zo. Als ik potje ga quickscopen dan heb ik meestal ook een k/d van rond de 1 of 1,5 maar dan heb ik wel lol als ik paar kills achter elkaar maak.. krijg je gewoon kick van.

EDIT: check me avatar dan 8) haha
EDIT2: boooeeeh, hij doet niet!
Ik noem daarom ook expliciet TDM. Ik heb liever iemand met 5-1 in het team, dan iemand met 40-50. K/D zegt in die gamemode alles, vooral als iemand al meer ervaring heeft.

In Domination mag de game wat mij betreft kijken naar captures, en daarop een verdeling maken.

• art1fex
bram1984 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:32:
[...]

Ik noem daarom ook expliciet TDM. Ik heb liever iemand met 5-1 in het team, dan iemand met 40-50. K/D zegt in die gamemode alles, vooral als iemand al meer ervaring heeft.

In Domination mag de game wat mij betreft kijken naar captures, en daarop een verdeling maken.
Inderdaad!
K/D is alles in TDM, met een negatieve KD kun je niet winnen 8)7

Snap nooit zo dat mensen afgeven op K/D, ook in de andere gametypes is het erg handig als je raak kan schieten.

• Apart
art1fex schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:54:
[...]

Inderdaad!

Snap nooit zo dat mensen afgeven op K/D, ook in de andere gametypes is het erg handig als je raak kan schieten.
Klopt, maar als 1/6 van je team in de min staat is het niet zo erg, tenzij het 10.00 D/K rating. Dan wel.

OT: Nieuw Deel? (Page 266 and counting.)

• delaitinho
art1fex schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:54:
[...]

Inderdaad!

Ja duh, ik zeg toch.. lager dan 1 heb je geen kont aan en tuurlijk... een hogere k/d is wel een kenmerk van een goede speler. Maar het is ook niet zo dat het hier over 1 potje gaat.. want als het nodig is kan iedereen wel een positieve k/d halen. Wat ik bedoelde te zeggen is dat iemand zijn "standaard" k/d niet zo veel zegt over de kwaliteiten van de speler zelf. Het kan maar zo zijn dat hij wacht op zijn predator, choppertje de lucht in en dan een ac of pavelowtje ofzo.. en dan lekker air support het werk laat doen. Daarmee behaal je wel overal een hoge k/d maar wil het niet zeggen dat je een een-op-een gevecht verliest van degene.

pff, zo belangrijk is het nu ook weer niet! haha
Heb zin in vanavond mannen! Vind dat we eens wat dingen moeten afspreken, tactiek en allemaal met dezelfde gulu ofzo moeten spelen.. is toch lachen. Enemy vernederen door te winnen met pistol-only ofzo. 8) (daar heb je het al.. haal je niet zo'n hoge k/d maar neuk je ze wel hard im arsch...) 8)

• The DenMan

The DenMan

delaitinho schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:59:
[...]

pff, zo belangrijk is het nu ook weer niet! haha
Heb zin in vanavond mannen! Vind dat we eens wat dingen moeten afspreken, tactiek en allemaal met dezelfde gulu ofzo moeten spelen.. is toch lachen. Enemy vernederen door te winnen met pistol-only ofzo. 8) (daar heb je het al.. haal je niet zo'n hoge k/d maar neuk je ze wel hard im arsch...) 8)
Lijkt me wel lachen en dan weer tegen die suicide-dutchy...
Zet speciaal voor ons zijn headset aan

Mijn iRacing Profiel

Rin schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 01:52:
Ik vind de tactiek die veel aannemen om in een huisje zitten juist gevaarlijk, er gaan zo makelijk grenades door een raampje terwijl je dan niet weg kan. Beter gewoon een heel gebied afzetten en zorgen dat ze er niet tussen spawnen.

Te krappe ruimtes zijn juist gevaarlijk in MW3.
Dat hoeft niet zozeer , als je maar als vlag carrier in 1 bepaalde zone blijft met een paar verdedigers.
En tuurlijk kunnen af en toe wel afwisselen zodat dan de ene gaat flanken en dan de andere.
Maar zoals Thierry als zegt , NIET allemaal flanken en aanvallen. Die spawns draaien dan om de 10 seconden en bij mij persoonlijk gaat er dan heel snel wat plezier van weg als je niet meer weet waar ze spawnen en je constant in je rug zitten.
Soms zag ik zelf de flagcarrier rushen langs de zijkanten :+ .

Maar wij(Thierry , beertje , tom , ik) spelen al nu een jaartje ofzo samen dus we weten ondertussen wat die andere persoon kan en wat ze eraan hebben , Daarom gaat het vaak zo lekker als we compleet zijn :P .

Maar ik vind dat Thierry(Als clanleader) de vaste tactieken moet verzinnen. MAAR degene die de vlag heeft in een potje die moet de aanwijzingen in dat potje geven aangezien hij het er best voor staat en weet wat er moet gebeuren..
In andere spelmodi moeten we gewoon naar clanleader luisteren en als hij er niet is naar de back up leader (Wie is dat eigenlijk :P ?)

@Thierryo hierboven ergens.

K/D interesseert me voor het eerst in een fps niet. (natuurlijk wil ik wel positief eindigen) Maar ik speel nu echt alleen maar om te winnen en voor de points. en moet zeggen dat dat me wel beter bevalt als het campen in black ops :P natuurlijk camp ik wel als ik de vlag heb maar dan mag het :P
Pistol only is wel een goed idee (of allemaal riot shield) (zolang het maar geen sniper only is |:( )

O ja.. ik ben er vanavond uiteraard ook weer :P

[Voor 13% gewijzigd door Just_jan op 25-11-2011 11:08]

Ps4 account = JusttJD

• delaitinho
Just_jan schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:02:
[...]

Dat hoeft niet zozeer , als je maar als vlag carrier in 1 bepaalde zone blijft met een paar verdedigers.
En tuurlijk kunnen af en toe wel afwisselen zodat dan de ene gaat flanken en dan de andere.
Maar zoals Thierry als zegt , NIET allemaal flanken en aanvallen. Die spawns draaien dan om de 10 seconden en bij mij persoonlijk gaat er dan heel snel wat plezier van weg als je niet meer weet waar ze spawnen en je constant in je rug zitten.
Soms zag ik zelf de flagcarrier rushen langs de zijkanten :+ .

Maar wij(Thierry , beertje , tom , ik) spelen al nu een jaartje ofzo samen dus we weten ondertussen wat die andere persoon kan en wat ze eraan hebben , Daarom gaat het vaak zo lekker als we compleet zijn :P .

Maar ik vind dat Thierry(Als clanleader) de vaste tactieken moet verzinnen. MAAR degene die de vlag heeft in een potje die moet de aanwijzingen in dat potje geven aangezien hij het er best voor staat en weet wat er moet gebeuren..
In andere spelmodi moeten we gewoon naar clanleader luisteren en als hij er niet is naar de back up leader (Wie is dat eigenlijk :P ?)
Hoho wat een eer! :9
Maar ik ben het wel met je eens.. Laten we het vanavond eens uittesten. Ben zowiezo wel ervan dat ik mensen op de hoogte stel van pipo's die in onze rug lopen. Toch gaat iedereen voor zichzelf. Denk dat gisteren 1 of 2 mensen support speelde (ikzelf not included). Dus daar moeten we ook een afstemming over bedenken. Of gewoon bekijken hoe dat potje loopt er wat er nodig is. Maar jan, het kwam gewoon nadat tom en collin weg gingen. Die deboorr is prima maar hij heeft wel twee potjes verneukt door een negatieve k/d en doordat hij als een dolle naar de spawns rent. Een potje op dome was het echt erg.. daardoor begon ik met 1-4 ofzo. Op een gegeven moment word je dan ook egoistisch en heb ik ook zoiets van; flikker op ik ga ook rondrennen met me pp90. Eindigde ik ook op 56-13.. terwijl het allemaal zo veel makkelijker kan..

Het is echt vrijdag.. word hier geen kut gedaan op kantoor hahahaha _/-\o_

EDIT: @jan; ej luister jullie doen allemaal wel zo van: hhuhhh issie weer aan het quickscopen, maar die final kills waren gewoon wel ff skill... het is wel makkelijker dan BO om te aimen, maar je moet nog wel ff goed aimen he? :9

@chimera.. zeker niet vent! komt gewoon door je AFCA bij je clantag.. 8)

[Voor 6% gewijzigd door delaitinho op 25-11-2011 11:10]

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:52
Ben ik nou zo slecht dat ik vergeten word? :(

• delaitinho
Level 1
- Clan Challenges
- Clan Operations (Coming Soon)
- Roster
- Feed
- Leaderboard
- Clan Background Pack 1

Level 3
- Clan Background Pack 2

Level 5
- Clan MW3 Title 1
- Clan Emblem Generator
- Clan Motto on MW3 Title

Level 7
- Emblem Generator Pack 2

Level 10
- 2 Hours of Double XP
- Clan Background Pack 3
- Gold Clan Tag

Level 12
- Emblem Generator Pack 3

Level 15
- Clan MW3 Title 2
- Emblem Generator Pack 4

Level 18
- Clan Background Pack 4

Level 20
- 4 hours of Double XP
- Emblem Generator Pack 5

Level 23
- Clan Background Pack 5

Level 25
- Clan Background Pack 6

Level 30
- Clan MW3 Title 3
- 6 Hours of Double XP
- Emblem Generator Pack 7

Level 33
- Clan Background Pack 7

Level 35
- Clan Background Pack 8

Level 40
- Clan MW3 Title 4
- 8 Hours of Double XP
- Emblem Generator Pack 9

Level 45
- Clan Background Pack 9

Level 48
- Clan Background Pack 10

Level 50
- MW3 Prestige Token
- Clan MW3 Title 5
- 24 Hours of Double XP

GRUWELIJK!!! Ik snapte al niet waarom zo'n gast in me lijst een titel had van hupitgaming..
Dus dan kan iemand mooi zijn creativiteit loslaten en een mooie titel maken voor ons!

En ik zeg: snel naar level 50 hahahaha, krijgen we allemaal 24h dubbel XP. :9

[Voor 73% gewijzigd door delaitinho op 25-11-2011 11:15]

• Intruder
Is er een Xbox 360 clan aangemaakt op Elite? zoja hoe heet deze?

delaitinho schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:08:
[...]

Hoho wat een eer! :9
Maar ik ben het wel met je eens.. Laten we het vanavond eens uittesten. Ben zowiezo wel ervan dat ik mensen op de hoogte stel van pipo's die in onze rug lopen. Toch gaat iedereen voor zichzelf. Denk dat gisteren 1 of 2 mensen support speelde (ikzelf not included). Dus daar moeten we ook een afstemming over bedenken. Of gewoon bekijken hoe dat potje loopt er wat er nodig is. Maar jan, het kwam gewoon nadat tom en collin weg gingen. Die deboorr is prima maar hij heeft wel twee potjes verneukt door een negatieve k/d en doordat hij als een dolle naar de spawns rent. Een potje op dome was het echt erg.. daardoor begon ik met 1-4 ofzo. Op een gegeven moment word je dan ook egoistisch en heb ik ook zoiets van; flikker op ik ga ook rondrennen met me pp90. Eindigde ik ook op 56-13.. terwijl het allemaal zo veel makkelijker kan..

Het is echt vrijdag.. word hier geen kut gedaan op kantoor hahahaha _/-\o_
Inderdaad!.
Ik had de laatste paar potjes echt zoiets van ..Lijkt wel of ik gewoon team deathmatch met vreemden aan het spelen ben.Deboorr , Koen , Bahaya die zijn wel goed in het spelen.. maar niet in het opvolgen van tactiek. dat was in black ops ook al. Het is gewoon meer van IK WIL DIE KILL IK WIL DIE KILL :P .
Denk als we gewoon met deze party spelen

Maar ik denk dat ik wel meer potjes gisteren heb verneukt dan twee :P Was echt een Drama.
Heb van de laten we zeggen 30 potjes maar 10 normaal gespeeld :(

Maar als jij toch niet te doen heb op het kantoor , kan je mooi voor een rollenverdeling en dergelijke voor vanavond bedenken om uit te testen 8)

@Quickscoping van Thierry.
Het soms ook wel een skill :P .
Maar zoals je weet , IK heb een HEKEL aan Quickscopers....
Ik vind het gewoon NIET kunnen als ik naar iemand toeloop en ik schiet 4 kogels van mijn p90 in hem en hij scoopt op het laatste moment net in en schiet dan hij meteen een kill heeft. (beetje stom uitgelegd maar toch)Ik vind dat hele quickscoping persoonlijk gewoon spelbederf. net zoals die dual wield machine gun ;)

[Voor 11% gewijzigd door Just_jan op 25-11-2011 11:25]

Ps4 account = JusttJD

• Apart
Maak Elite werkend voor PC ofzoiets.. echt belachelijk dat Xbox en PS3 al wel werken en PC hem nog faalt. Slechte zaak.

• j4y
  • Laatst online: 08:18
Apart schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:16:
Maak Elite werkend voor PC ofzoiets.. echt belachelijk dat Xbox en PS3 al wel werken en PC hem nog faalt. Slechte zaak.
Wat heeft elite voor toegevoegde waarde op de PC?

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:32
Intruder schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:15:
Is er een Xbox 360 clan aangemaakt op Elite? zoja hoe heet deze?
Hier ben ik persoonlijk ook wel in geinteresseerd :) Ik ben geen enorme hardcore speler, maar het lijkt me wel tof om een beetje meer aan teamplay te doen en die clan challenges zien er ook wel grappig uit...
Xbox gamertag: RuurdV

• Intruder
Oo, ik speel zelf niet xbox hoor :P ben alleen bezig met de nieuwe openings post en daarvoor wil ik dit soort informatie even hebben ^^. Omdat ik zelf geen xbox heb weet ik het dus niet. Maar ik geloof dat ik ooit iets dergelijks langs heb zien komen hier. Als er nog geen clan van GoT op de xbox is, zou je er eventueel zelf 1 kunnen maken en dan zal ik hem vermelden in de nieuwe OP.

• Apart
j4y schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:30:
[...]

Wat heeft elite voor toegevoegde waarde op de PC?
Pfft wat een domme vraag. Zelfde bonussen en systeem als voor de Xbox en PS3. Het is alleen dom dat het al wel werkt voor de PS3 en XBox en niet voor de PC. Echt fail.
Apart schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:35:
[...]

Pfft wat een domme vraag. Zelfde bonussen en systeem als voor de Xbox en PS3. Het is alleen dom dat het al wel werkt voor de PS3 en XBox en niet voor de PC. Echt fail.
Omdat de consoles het primary doel zijn voor de fps gernre..
(Ik weet het sorry console vs. pc war voer) Maar het is de waarheid.
En maybe omdat alle statistieken altijd op de pc gehackt worden dus elite waarschijnlijk binnen 1 week zo onbetrouwbaar is als het maar kan ..

ALS ik op de pc zou spelen , dan zou ik liever nog paar weken wachten zodat alles 100% veilig en eerlijk is ;)

Ps4 account = JusttJD

• art1fex
100% veilig en eerlijk over een paar weken? Hahahha

• Apart
Just_jan schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:37:
[...]

Omdat de consoles het primary doel zijn voor de fps gernre..
(Ik weet het sorry console vs. pc war voer) Maar het is de waarheid.
En maybe omdat alle statistieken altijd op de pc gehackt worden dus elite waarschijnlijk binnen 1 week zo onbetrouwbaar is als het maar kan ..

ALS ik op de pc zou spelen , dan zou ik liever nog paar weken wachten zodat alles 100% veilig en eerlijk is ;)
Kom anders vrij weinig mensen tegen die aan het rankhacken zijn. Alsnog ik vind het een invalide reden om het Elite systeem de delayed voor PC. Rankhack heeft niks met een account te maken op Elite of met het aanmaken van een clan aangezien daarvoor geen config tools voor zijn of iets dergelijks, uberhaupt dat die er komen. Ook lijkt het in mijn geval als Elite nou eens zou komen dat het makkelijker wordt om hackers op te sporen en te verwijderen van het spel. :(

• j4y
Apart schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:35:
[...]
Wat boeien die domme bonussen en stats nou voor PC gamers, die zijn duidelijk bedoeld voor de console spelers die dat helemaal geweldig vinden.

PC gamers spelen voor de fun en met clans op CB/ESL en dan heb je daar toch allemaal niks aan.

Oke als jullie nou ff wat gaan verzinnen voor vanavond!
Vanaf hoelaat zijn jullie er dan ongeveer?

Want dan kom ik er natuurlijk ook wel bij!
Pistol only of riot only lijkt me wel vet!

haha
Anoniem: 415147 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:41:
Oke als jullie nou ff wat gaan verzinnen voor vanavond!
Vanaf hoelaat zijn jullie er dan ongeveer?

Want dan kom ik er natuurlijk ook wel bij!
Pistol only of riot only lijkt me wel vet!

haha
We gaan vanavond gewoon lekker wat team defender doen , wat kill confirmed doen , wat demolition doen , en S&D 8) ..
Ik ben er vanaf na het eten ;) tot wanneer ik geen zin meer heb :P

Ps4 account = JusttJD

• Apart
j4y schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:40:
[...]

Wat boeien die domme bonussen en stats nou voor PC gamers, die zijn duidelijk bedoeld voor de console spelers die dat helemaal geweldig vinden.

PC gamers spelen voor de fun en met clans op CB/ESL en dan heb je daar toch allemaal niks aan.
Oh, je claimt dus dat ik voor de fun speel en niet op de PC voor een competitie kan spelen? Het gaat mij er niet om die bonussen maar meer om het feit dat je Clan een pagina heeft in Elite waarin andere gebruikers makkelijker kunnen zien hoe goed je clan is. En hoezo zou je er bij CB/ESL in die rede niks aan hebben?

• j4y
Apart schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:43:
[...]
Oh, je claimt dus dat ik voor de fun speel en niet op de PC voor een competitie kan spelen? Het gaat mij er niet om die bonussen maar meer om het feit dat je Clan een pagina heeft in Elite waarin andere gebruikers makkelijker kunnen zien hoe goed je clan is. En hoezo zou je er bij CB/ESL in die rede niks aan hebben?
Je kan toch ook gewoon je CB link sturen? :O

Waarom zou je nu ineens voor clans Elite nodig hebben, toen ik begon met cod2 had de clan gewoon CB pagina en een xfire groep zodat je elkaar makkelijk kon vinden.

• delaitinho
Just_jan schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:42:
[...]

We gaan vanavond gewoon lekker wat team defender doen , wat kill confirmed doen , wat demolition doen , en S&D 8) ..
Ik ben er vanaf na het eten ;) tot wanneer ik geen zin meer heb :P
Ik ga eerst met het vrouwtje the voice kijken.. dus ben er vanaf 10/11 tot uur of 3/4.. en dan morgenmiddag!
Ben ff aan het zoeken naar een fatsoenlijke headset voor ps3. Ga geen tips vragen want die zijn er voldoende geweest.. ff kijken of ik er 100e aan wil uitgeven..!

• Apart
j4y schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:45:
[...]

Je kan toch ook gewoon je CB link sturen? :O

Waarom zou je nu ineens voor clans Elite nodig hebben, toen ik begon met cod2 had de clan gewoon CB pagina en een xfire groep zodat je elkaar makkelijk kon vinden.
Ja, dus waarom zou je het nodig hebben voor xbox en ps3? Is dezelfde reden (met uitsluiting van xfire).
Alleen met Elite lijkt het mij simpeler om ingame het op te kunnen zoeken.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:44
j4y schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:40:
[...]

PC gamers spelen voor de fun, en dus op de console spelen we competatief? }:O

Voor de fun spelen we allemaal en de competitie is er denk ik juist meer op de PC dan op de consoles. Die bonussen zijn dan mooi meegenomen.

• j4y
Apart schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:50:
[...]
Ja, dus waarom zou je het nodig hebben voor xbox en ps3? Is dezelfde reden (met uitsluiting van xfire).
Alleen met Elite lijkt het mij simpeler om ingame het op te kunnen zoeken.
Omdat je op de consoles niet even snel op cb/esl of hoe die sites heten voor consoles, kan kijken. Dan is het ingame dus wel makkelijk.
KingKoning schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:50:
[...]
PC gamers spelen voor de fun, en dus op de console spelen we competatief? }:O

Voor de fun spelen we allemaal en de competitie is er denk ik juist meer op de PC dan op de consoles. Die bonussen zijn dan mooi meegenomen.
hier reageer ik niet eens op -______-

• The DenMan

The DenMan

delaitinho schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:46:
[...]

Ik ga eerst met het vrouwtje the voice kijken.. dus ben er vanaf 10/11 tot uur of 3/4.. en dan morgenmiddag!
Ook hier eerst TVOH kijken, daarna nog v/d Vorst, daarna is de tv van mij :)

Mijn iRacing Profiel

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:41
Heb sinds patch 1.05 minder last van lag (ps3) Meer mensen?

• Pannekoek_NL
baronruud schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:53:
Don't know.. weet niet wat de fixes zijn in deze patch iemand lijstje toevallig?

• Apart
j4y schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:52:
[...]

Omdat je op de consoles niet even snel op cb/esl of hoe die sites heten voor consoles, kan kijken. Dan is het ingame dus wel makkelijk.

[...]

hier reageer ik niet eens op -______-
Toch heeft KoningL gelijk. PC wordt vele maler meer competatief gespeeld dan op de Xbox en PS3 (Counter Strike, World of Warcraft, Starcraft II, League of Legends etc.)

• Pannekoek_NL
Apart schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:56:
[...]

Toch heeft KoningL gelijk. PC wordt vele maler meer competatief gespeeld dan op de Xbox en PS3 (Counter Strike, World of Warcraft, Starcraft II, League of Legends etc.)
Klopt..
ik speelde altijd clanwars via CG consolegaming.eu ( weet niet of ik dit mag posten..) of gamebattles maar op gamebattles had je altijd veel van die kut teams die je fuckte en ginge janke bij een Ref voor de win..

CG was altijd goed actief vooral op cod 4 ook wat toernooitjes etc.. maar het is nu wel minder geworden dacht ik

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-05 21:23
Vanavond even na het eten nog een paar potjes spelen.
Daarna naar doutsen kroes in 3D O-)

@delaitinho : had je gisteren pm van mij nog gezien?

[Dutch Eagles Youtube Channel]

• Apart
Vanavond geen MW3 denk ik, aangezien ik SWTOR beta kan doen. Zaterdag naar Ikea nieuw Bureautje ophalen en Sinterklaas inkopen doen, die avond nog een verjaardag. En tja, Zondag denk ik SW:TOR en dan 's avonds MW3 nog even. Hopelijk niet teveel last van 'rotzooi' als FMG9 akimbo en n00btubers (Zijn een stuk minder gelukkig dan in MW2 dankzij afwezigheid van OMA :D)

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:37
baronruud schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:53:
Klopt extreem minder.
En dat je beeld blijft stil staat krijg ik niet meer.
Alleen lijkt het wel dat ik sneller dood ga, als of iedereen mij met een headshot afmaakt.
Maar ben wel erg blij met die updaten. :)
Spawnen en matchmaking lijkt ook beter te zijn. _o_

• art1fex
Apart schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:07:
Vanavond geen MW3 denk ik, aangezien ik SWTOR beta kan doen. Zaterdag naar Ikea nieuw Bureautje ophalen en Sinterklaas inkopen doen, die avond nog een verjaardag. En tja, Zondag denk ik SW:TOR en dan 's avonds MW3 nog even. Hopelijk niet teveel last van 'rotzooi' als FMG9 akimbo en n00btubers (Zijn een stuk minder gelukkig dan in MW2 dankzij afwezigheid van OMA :D)
Wat is SWTOR?

• Apart
Volgende keer wel het goede woord googlen :P Is net alsof je Modern Farewar 3 opzoek ipv. Modern Warfare 3 :D
Een paar mensen vroegen om mijn tactiek op Resistance dus die zal ik hier in het kort :o posten.

Ronde 1 t/m 3:Die kan je makkelijk af met je pistol&Knife...Pak meteen de shotgun die de bots bij hun dragen zodat je zelf niets hoeft te kopen.

Ronde 4 t/m 5:Schiet alle bots neer met de shotgun die je heb gepakt en ruil je pistool in voor de mp5 die ze nu bij hun dragen

Ronde 6Nu komen er 2 helicopters , geen probleem die kan je makkelijk met je mp5 neerhalen. ZOEK wel cover zodat je snel weg kan duiken als ze beginnen met schieten.
Als het goed is heb je nu zo'n 15000 punten en daar moet je de volgende 2 dingen van kopen.
1:Een light machine Gun (mijn voorkeur gaat naar de M60+Grip+Red dot)
2:Een Riot Shield.

Ga dan naar het huis in het midden toe en ga in het kleine keukentje achter de aanrecht staan.
Vanaf daar kan je mensen neerschieten die uit de beide ingangen komen.

Ronde 7 t/m 9 Je staat nu achter het aanrecht in de keuken en kan iedereen makkelijk neerschieten die binnenkomen met nog genoeg Ammo over ALS er een c4 bomber of c4 hond bij je komt NIET weggaan gewoon hem bij jou vermoorden en meteen je Riot shield pakken. Dat beschermt je tegen de ontploffingen zodat je makkelijk verder kan gaan.

Ronde 10Nu komt je eerste juggernaut. Deze kan je nog makkelijk met kogels only neerschieten (als het goed is heb je iets minder dan 1 magazijn van je m60 nodig) Zoek wel op tijd cover!.
Als je hem dood heb Koop dat 1 normale sentry en zet die neer achter de salontafel in het huisje waar je campt (het liefst 2 Sentry's)
VERGEET NIET om Ammo te kopen en als dat al kan Sleight of hand ..Dat is echt een MUST.

Ronde 11 t/m 14Draait helemaal om Punten bij elkaar te sparen. Nog geen geen delta squads kopen of dergelijke. dat is nog helemaal NIET nodig.
Gewoon iedereen neerschieten die in het huisje binnenkomt en riot shield pakken als er c4 bij je ligt.
Jij zit nog steeds in het kleine keukentje te campen achter het aanrecht met 2 sentrys die je dekken als je moet herladen.

Ronde 15Nu komen er 2 Juggernauts GA WEG UIT HET HUISJE!Je kan ze nu nog steeds dood maken met je m60 , het gaat weliswaar sneller met een predator missle maar met ammo is een stuk goedkoper ...en je heb je geld hard nodig in de latere rondes.
Zorg dat ze NIET in het huisje komen want dan maken ze je Sentry's kapot en dat is zonde.

Ronde 16 t/m 19eigenlijk hetzelfde principe als in ronde 11 t/m 14.. zorg dat je weer in dat kleine keukentje staat achter het aanrecht en schiet alles neer wat naar binnen komt. En pak je riot shield op de goede momenten
Na ronde 19 MOET je C4 kopen! Als je dat nog niet kan dan een predator missle.

Ronde 20Dit is de laatste makkelijke ronde!.
Op dit moment komen er 3 juggernauts (waarvan 1 met Riot shield). (dat zie je telkens als je 3 helikopters op het begin van de ronde het level binnenvliegen...Laat ze landen en val ze niet meer frontaal aan met je m60..dan heeft nu geen nut meer.

Zorg dat ze alle 3 bij elkaar komen(Dat doe je door rondjes te lopen)
Leg daarna C4 op een strategisch punt neer(een smalle opening waar ze doorheen moeten MAAR niet in het middelste huisje) op het moment dat ze eroverheen lopen haal je de trekken over en Voila Klaar.

Ronde 21 t/m 24Ga weer in het keukentje achter het aanrecht staan en schiet weer op alles wat binnenkomt en pak je riot shield op de gepaste momenten Vanaf nu heb je ook elke ronde een Helikopter. Blijf de helikopter eruit schieten op het einde met je M60.
Op het einde van Ronde 24 ga je naar de killstreak box toe en koop je een Riot shield squad(als je dat niet heb dan een delta) en roep hem meteen in.
Koop ook meteen weer C4 of een predator missle

Ronde 25De eerste lastige ronde!
Er komen 3 juggernauts+gewone troepen +hondjes.
GA UIT HET HUISJE!.De delta troepen zorgen voor de afleiding zodat jij makkelijk kan wegkomen. Ren naar de plek waar de juggernauts NOG NIET zijn...En bekijk hoe het ervoor staat.
Blijf altijd Rondjes lopen over de hele buitenkant van de map.(kijk wel uit voor de hondjes die zijn snel bij je)
Schiet eerst de gewone troepen neer en ga daarna aan slag met de juggernauts.
Leg de c4 weer op een strategische plek neer en zorg dat er minimaal 2 tegelijk overheen lopen.
Anders is het zonde van je geld.

Ronde 26 t/m 29Precies hetzelfde principe als Ronde 21 t/m 24.
Iedereen neerschieten die binnenkomt. en einde van de ronde de helicopter neerhalen.
En uiteraard je riot shield op het gepaste moment erbij pakken.
EINDE VAN RONDE 29 weer een riot shield squad oproepen en zorgen dan je genoeg C4 heb.

Ronde 30Zelfde principe als Ronde 25....Meteen uit het huisje weggaan naar en safe zone en vanaf daar rondjes over de hele buitenkant van de map lopen.
Eerst de gewone mannentjes uitschakelen en als laatste de juggernauts.
Pas weer op voor de hondjes.

Vanaf nu komen de juggernauts elke 4 rondes in plaats van elke 5 rondes.. maar het principe blijft vanaf nu hetzelfde.
Bij de gewone soldaten blijf je binnen en heb je altijd 2 sentry's staan die je dekken/helpen.

In een juggernaut ronde zorg je ervoor dat je een riot shield squad heb zodat die voor de afleiding kan zorgen terwijl jij weg komt.

Hondjes zijn vanaf nu ook stukken sneller , maar hoeft gewoon probleem te zijn zolang je er maar voor zorgt dat je je riot shield erbij pakt als er c4 bij je ligt.

Hier nog even een paar belangrijke punten

-nooit een wapen van de vloer oppakken , die hebben weinig ammo.
-altijd zorgen voor genoeg flashbang omdat die je leven kunnen redden als je moet herladen.
-NOOIT het huisje verlaten in het midden van een normale ronde.
-Helikopters kapot maken met je LMG.
-Ammo kost maar 750 punten dus t/m ronde 40 hoef je niet zuinig te zijn met je ammo.
-Juggernauts gaan snel dood met C4
-Altijd minimaal 1 Sentry bij je hebben staan in het huisje.
-als je riot shield bijna kapot is Meteen een nieuwe kopen..niet wachten tot die helemaal kapot is want dan ben je te laat.

-En vanaf level 20 NOOIT maar dan ook NOOIT meerdere Juggernauts frontaal aanvallen.
DAT OVERLEEF JE NIET!.

Met deze tactiek moet je makkelijk minimaal tot ronde 40 komen ;) (ik sta nu op plek Nr. 17 van de wereld met deze tactiek.)
(ik ga deze maand nog een HD Recorder bestellen , dus zal hem dit jaar ook nog wel een keer spelen en dan opnemen ;) )

Mocht iemand nog vragen hebben , moet je maar even een PM'tje sturen ;)

(en de eerste die gaat zeuren over spelfouten :P dan haal ik die hele tactiek er meteen vanaf :) :P )

Ps4 account = JusttJD

raro007 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:15:
[...]

Klopt extreem minder.
En dat je beeld blijft stil staat krijg ik niet meer.
Alleen lijkt het wel dat ik sneller dood ga, als of iedereen mij met een headshot afmaakt.
Maar ben wel erg blij met die updaten. :)
Spawnen en matchmaking lijkt ook beter te zijn. _o_
Spawnen beter :o .Sorry hier moest ik toch wel eventjes om lachen :P

Ps4 account = JusttJD

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Spawnen is imho inderdaad nog steeds de slechtste van alle FPS op de markt. Onbegrijpelijk dat een Halo 2 op de Xbox, met evengrote velden, het wel goed kon.

Ik heb besloten meer lol te hebben, en minder gefoccused te zijn op resultaat. Slecht voor mijn K/D (nu slechts 1.45), goed voor de lol. Heb classes met alle leuke wapens, en rommel heerlijk met mijn shotguns e.d.

Als je niet op je K/D let, maar er gewoon voor gaat (let wel: In objective games, niet in Team Deathmatch), dan is het veel leuker.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:32

Famous

R 400+

Heeeel verhaal
Thanks just_jan, ga eens kijken of ik hiermee veder kom.
Heb het pas 2x gedaan, eerste x ronde 19 daarna ronde 24.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Pannekoek_NL
@ Just_jan zou wel vet zijn als je die record inderdaad ben benieuwd hoe dat eruit ziet! de tactiek klinkt goed maar toch best lastig om vol te houden lijkt mij..
Sjoerdiee schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:42:
@ Just_jan zou wel vet zijn als je die record inderdaad ben benieuwd hoe dat eruit ziet! de tactiek klinkt goed maar toch best lastig om vol te houden lijkt mij..
Je moet na ronde 30 echt 100% geconcentreerd bezig zijn en geen fouten maken ;) Zodra je 1 foutje maakt hoe minuscuul ook . dan ben je gewoon de lul :P Maar van het weekend gaat dit record ruim verbeterd worden door mij 8) . En ga ook eens beginnen aan de map bakaara

Ps4 account = JusttJD

Anoniem: 430643

Just_jan schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:44:

Je moet na ronde 30 echt 100% geconcentreerd bezig zijn en geen fouten maken ;) Zodra je 1 foutje maakt hoe minuscuul ook . dan ben je gewoon de lul :P Maar van het weekend gaat dit record ruim verbeterd worden door mij 8) . En ga ook eens beginnen aan de map bakaara
Ik raad je aan de map underground te spelen, aangezien je daar van de trein heletijd kan afspringen om wegtekomen als juggernaut te vlakbij komt :).
Anoniem: 430643 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:48:
[...]

Ik raad je aan de map underground te spelen, aangezien je daar van de trein heletijd kan afspringen om wegtekomen als juggernaut te vlakbij komt :).
Underground ben ik tot level 35 gekomen volgens mij men eerste keer , Die ga ik zeker ook binnenkort weer doen. Maar eerst Bakaara. Daar zie ik wel wat mogelijkheden om zeer hoog te eindigen 8)

Ps4 account = JusttJD

• Pannekoek_NL
Just_jan schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:50:
[...]

Underground ben ik tot level 35 gekomen volgens mij men eerste keer , Die ga ik zeker ook binnenkort weer doen. Maar eerst Bakaara. Daar zie ik wel wat mogelijkheden om zeer hoog te eindigen 8)
haha hijs gek he die jan niet te stoppe _/-\o_

Als jij nou gewoon tutorials hiervoor op youtube gaat posten (A) zijn altijd wel leuk om te kijken!

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-06 17:14
Apart schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:51:
[...]

Ja als het een potje is wel maar niet 3 achter elkaar |:(

www.nolimitoss.nl

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-05 21:23
dropdeath schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:28:
[...]

Ja als het een potje is wel maar niet 3 achter elkaar |:(
achja. je moet toch ergens beginnen. ik vind mezelf ook niet de beste. speel de laatste tijd veel domination. haal dan meestal een score tussen 2000-3000 punten, maar heb wel een kd van 0.75 ofzo. eindig dus niet altijd met een positief kd, maar dat wil niet zeggen dat je niks aan me hebt. of je moet natuurlijk tdm spelen, maar dan speel ik ook op een andere manier.

[Dutch Eagles Youtube Channel]

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:22
is Resistance nu het meest gespeelde coop potje?

Ik ben zelf met een random(noob) iemand tot lvl 25 gekomen. Heeft er iemand zin om nu een serieus potje te spelen?

PC versie

[Voor 3% gewijzigd door Dacuuu op 25-11-2011 15:12]

Dacuuu schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:10:

Ik ben zelf met een random(noob) iemand tot lvl 25 gekomen. Heeft er iemand zin om nu een serieus potje te spelen?
Waarop speel je?

Ps4 account = JusttJD

• Dacuuu
Op de Peecee :*)

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-06 13:14

Dit weekend toch ook maar weer eens met mijn vriendin een poging wagen. Met onze gecombineerde skills komen we nog niet tot aan ronde 10 (in mijn eente wss wel wat hoger :P).

MW3: Aap_1

dan kan ik je helaas niet helpen sorry :P

Ps4 account = JusttJD

• Dacuuu
Just_jan schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:13:
[...]

dan kan ik je helaas niet helpen sorry :P
Koop even snel de pc versie dan :P

Anoniem: 361496

wackyjacky schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:06:
[...]

achja. je moet toch ergens beginnen. ik vind mezelf ook niet de beste. speel de laatste tijd veel domination. haal dan meestal een score tussen 2000-3000 punten, maar heb wel een kd van 0.75 ofzo. eindig dus niet altijd met een positief kd, maar dat wil niet zeggen dat je niks aan me hebt. of je moet natuurlijk tdm spelen, maar dan speel ik ook op een andere manier.
Is ook zo, ben ook geen topper, heb nu mijn ratio op 1.06, speel ook voornamelijk DOM, ben door t capcturen zeker wel nuttig, bescheiden als ik ben, maar ga doordat ik misschien wat té fanatiek met objectives bezig ben ook wat te vaak dood.
Heb sinds deze week ook wat potjes Kill confirmed gespeeld, was ff wennen maar is toch ook wel een leuke mode. Heb me iig al goed mee vermaakt!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 10:24

Booth

¯¯¯¯¯¯

Zlat schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:13:
[...]

Dit weekend toch ook maar weer eens met mijn vriendin een poging wagen. Met onze gecombineerde skills komen we nog niet tot aan ronde 10 (in mijn eente wss wel wat hoger :P).
Haha herkenbaar. Ik zal het mijn vriendin eens voorleggen om wat potjes co-op te doen, ze wilde tot nu toe alleen maar online spelen om lekker te kunnen levelen :)

• ZeroNine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-06 13:13
bram1984 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:32:
[...]

Hangt er natuurlijk van af, want ik maak gemmideld per capture 10 kills, maar ik defend ook veel waardoor ik met een goed team nauwelijks een vlag verlies waardoor je het niet zo in mijn stats ziet.

Vanavond ben ik overigens online, dus clanbattles doen?

[Voor 4% gewijzigd door ZeroNine op 25-11-2011 15:27]

Rin schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:24:
[...]

Hangt er natuurlijk van af, want ik maak gemmideld per capture 10 kills, maar ik defend ook veel waardoor ik met een goed team nauwelijks een vlag verlies waardoor je het niet zo in mijn stats ziet.

Vanavond ben ik overigens online, dus clanbattles doen?
Zijn er ook een hoop afwezig :P
Tom is er niet , ch1mera2 volgens mij niet pannenkoek volgens mij niet. thierry pas na 10en. en gtoniser ook pas later.
Dus denk dat het vanavond in het begin lekker rustig word :P

Ps4 account = JusttJD

• art1fex

PC versie
Ik wil het wel een keer proberen, maar heb nog nooit survival gespeeld.

Voeg mijn steam maar toe: art1sex

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-05 11:31
Booth schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:16:
[...]

Haha herkenbaar. Ik zal het mijn vriendin eens voorleggen om wat potjes co-op te doen, ze wilde tot nu toe alleen maar online spelen om lekker te kunnen levelen :)
Met mijn vriendin tot 18 gekomen. Was best wel verbaasd, want kwam met een maat van me tot 25. Dus lang niet slecht :) Wel veel revives en wat money shares, maar toch. Uiteindelijk vindt ze het toch leuker om te kijken als ik Skyrim speel dan om samen MW3 te spelen, maar dat vind ik ook niet erg :D

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-06 23:36
LijkjeNL wil ook wel Co-op doen Steam = Lijkjenl

• Pannekoek_NL
Just_jan schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:45:
[...]

Tom is er niet , ch1mera2 volgens mij niet pannenkoek volgens mij niet. thierry pas na 10en. en gtoniser ook pas later.
ben er idd niet bij.. vanavond feest van me oom, morgen zelf jarig dus wss flink van de kaart (A), en zondag familie etc.. dus wss maandag ofzo pas weer online manne ;)

• art1fex
Hoe spelen jullie met je vriendinnen?

Hebben jullie 2 keys? Of kun je op een console met meerdere mensen spelen?

• Famous

Famous

R 400+

art1fex schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:15:
Hoe spelen jullie met je vriendinnen?

Hebben jullie 2 keys? Of kun je op een console met meerdere mensen spelen?
Je kan inderdaad een ''gast speler'' activeren.
Deze speelt met de zelfde naam met (1) erachter.

Hoe het veder met de statistieken zit en challenges geen idee.

• delaitinho
Just_jan schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:45:
[...]

Oh sorry hoor dat ik een borrel van werk heb en een vriendin die aandacht nodig heeft :P
Genoeg uur over dit weekend! 8)
@sjoerdie: fijne verjaardag pik

• Zlat
Famous schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:18:
[...]

Je kan inderdaad een ''gast speler'' activeren.
Deze speelt met de zelfde naam met (1) erachter.

Hoe het veder met de statistieken zit en challenges geen idee.
Alle stats lopen dan op een soort ghost account door. Zodra je uitlogt zijn die van de 2e speler weer verdwenen.

• Famous

Famous

R 400+

Zlat schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:20:
[...]

Alle stats lopen dan op een soort ghost account door. Zodra je uitlogt zijn die van de 2e speler weer verdwenen.
Dus ook met b.v. 500 kills met een wapen ?
Dus je krijgt eerst wel de unlock of iets ? en daarna is het weer weg ?

• Pannekoek_NL
delaitinho schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:19:
[...]

Oh sorry hoor dat ik een borrel van werk heb en een vriendin die aandacht nodig heeft :P
Genoeg uur over dit weekend! 8)
@sjoerdie: fijne verjaardag pik
Thx delai :*) komt vast wel goed :)

Heeeel misschien ben ik morgen even online als ik niet hoef te werken.

Maar die clan challenges zijn die al helemaal doorgevoerd nee toch?

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:10
Hebben jullie ook last van het feit dat je soms geen titles/emblems krijgt voor challenges waar je er wel 1 voor zou moeten krijgen?

Zo mis ik namelijk de 1000 kills met de KSG en 10 kills met cooked grenades. En over de eerste ben ik behoorlijk pissig. }:|

• Zlat
Famous schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:32:
[...]

Dus ook met b.v. 500 kills met een wapen ?
Dus je krijgt eerst wel de unlock of iets ? en daarna is het weer weg ?
Jeps, maar alle stats die je scoort met je eigen mannetje (de originele) blijven wel behouden. Dus je kunt gewoon normaal gamen zonder gekke dingen.

@Just_Jan

heey ik ben er ook nog!

Maar [as ma 10 uur!

Oke ik zie jullie vanavond het is nu weekend, Eindelijk!

• Pannekoek_NL
Zlat schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:38:
[...]

Jeps, maar alle stats die je scoort met je eigen mannetje (de originele) blijven wel behouden. Dus je kunt gewoon normaal gamen zonder gekke dingen.
Kortom, game je met een 2e speler erbij rankt die los van jou, haalt eigen challenges en XP etc.

en iedere x als je de PS3 reboot/offline gaat, word de 2e speler weer hetzelfde als jou ''Primaire'' account.

[Voor 7% gewijzigd door Pannekoek_NL op 25-11-2011 16:42]

Anoniem: 415147 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:41:
@Just_Jan

heey ik ben er ook nog!

Maar [as ma 10 uur!

Oke ik zie jullie vanavond het is nu weekend, Eindelijk!
bijna iedereen pas na 10 uur he :P wat is dat toch joh.. pleur toch is op met dat V O H.. :P
Dan ga ik me maar vermaken met survival mode vanavond :P

Ps4 account = JusttJD

Pagina: 1 ... 66 67 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee