Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:44:
[...]

Nevar! :P Moeten ze de basis gameplay maar niet zo goed maken!
Hehe dat ken ik. Ik doelde ook niet op jou overigens. Meer op de categorie Tweakers die al jaren klagen over hetzelfde. :P
Maar de glitches die deze game heeft met de pointstreaks is nu wel te erg aan het worden. Heb ook al een paar keer gehad dat de bananaphone animatie niet stopte en ik dus niks kon doen :(
Dat kan ik me wel voorstellen. Die gltiches zijn ook super duidelijk. Hierover zou ik ook gaan klagen als ik het meemaakte. Glitches zijn wat anders dan zgn wallhackers/aimbotters.

Over de FM69 dual wield combo of doom. Ze zijn enorm goed op short range. Op long range is het echter brak. Heb meestal een volle clip nodig voor lui op meer dan 15 meter afstand. Je hebt maar 2 of 3 reloads dus ja, dan heb je 3 kills en ben je weer klaar. Niet echt overpowered.

Tip voor de FM69 switch direct na spawn er naar toe en dan weer terug naar je main. Vermijd je die trage (doch top uitziende) animatie als je in het heetst van de strijd gaat wisselen. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2011 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:04

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:27:
Over de FM69 dual wield combo of doom. Ze zijn enorm goed op short range. Op long range is het echter brak. Heb meestal een volle clip nodig voor lui op meer dan 15 meter afstand. Je hebt maar 2 of 3 reloads dus ja, dan heb je 3 kills en ben je weer klaar. Niet echt overpowered.

Tip voor de FM69 switch direct na spawn er naar toe en dan weer terug naar je main. Vermijd je die trage (doch top uitziende) animatie als je in het heetst van de strijd gaat wisselen. :)
Op echt longrange zijn ze niet zo goed ja, vooral omdat je er geen headclippers mee kan raken :)

Maar tot op medium range (en heel veel maps hebben veel gevechten op korte en medium range of je kan in ieder geval al je firefights op die afstand hebben zonder te campen), vooral tegen spelers zonder cover, is er gewoon niks sterkers. Zelfs shotties en QS snipers vallen in het niets. Enige nadeel is inderdaad dat het tijdje duurt voordat je ze tevoorschijn haalt, maar als je ze als main wapen gebruikt is dat ook niet zo erg (hoewel ik daardoor wel liever akimbo rex/.44/deagle gebruik met de model1887 bijvoorbeeld omdat je dan mooi kan pistolrollen). Dus voor mij mogen ze dus 'iets' meer spread of veel meer recoil ala de akimbo g18 hebben :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Ok heb van het weekend MW3 voor de PS3 gekocht, en heb het hele weekend geprobeerd die NAT naar Open te krijgen :@

Wat ik allemaal geprobeerd heb:

- Statisch IP adres ingesteld, alles handmatig ingevuld
- Port forward gedaan op dat IP adres, alle benodigde poorten open gezet voor mijn PS3
- Nieuwe port forward gedaan, maar dan als External Host, dit werkte wel maar mijn Firewall van mijn router ging hierdoor uit en dat heb ik liever niet.
- UPnP uit gezet, werkte niet, UPnP weer aangezet, werkte ook niet.

Snap er helemaal niks van, op Xbox heb ik gewoon NAT Open maar op de PS3 krijg ik het maar niet voor elkaar. :@

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Hebben er meer last van groene vlekken tijdens het spelen van MW3 op de xbox360? Sinds kort krijg ik dit op mijn xbox360 slim. Ik heb dit alleen met MW3, als ik skyrim speel (paar uren lang) of andere spellen krijg ik dit niet.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThE_OwNeR schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:13:
Ok heb van het weekend MW3 voor de PS3 gekocht, en heb het hele weekend geprobeerd die NAT naar Open te krijgen :@

Wat ik allemaal geprobeerd heb:

- Statisch IP adres ingesteld, alles handmatig ingevuld
- Port forward gedaan op dat IP adres, alle benodigde poorten open gezet voor mijn PS3
- Nieuwe port forward gedaan, maar dan als External Host, dit werkte wel maar mijn Firewall van mijn router ging hierdoor uit en dat heb ik liever niet.
- UPnP uit gezet, werkte niet, UPnP weer aangezet, werkte ook niet.

Snap er helemaal niks van, op Xbox heb ik gewoon NAT Open maar op de PS3 krijg ik het maar niet voor elkaar. :@
Ik weet niet of je MW2 ook hebt liggen, maar sommige mensen hebben deze in de PS3 gedaan, waarna NAT bij MW3 wel op open komt te staan.
platvoet schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:15:
ik heb deze game nu zo'n 2 weken in huis, en ik moet zeggen dat ik niet heel erg onder de indruk ben van de game. de single player was leuk om te spelen, maar daarna gaat de game mij zeer snel vervelen, wat ik toch zonde vind van de 60 euro die ik er aan uit heb gegeven. ik kan natuurlijk niet achter de schermen kijken bij de ontwikkelaar, maar ik vind het erg zonde dat ze mijn verwachtingen niet hebben waargemaakt.
Gewoon uit nieuwsgierigheid: wat waren die verwachtingen dan, en was je hier niet van op de hoogte voordat je de game kocht?

[ Voor 27% gewijzigd door bram1984 op 21-11-2011 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Nu online

MonkeySleeve

bram1984 schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:35:
[...]

Ik weet niet of je MW2 ook hebt liggen, maar sommige mensen hebben deze in de PS3 gedaan, waarna NAT bij MW3 wel op open komt te staan.
Heb MW2 wel liggen ja, had daar in het begin ook NAT Moderate op. Eens kijken of dat werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb trouwens heel veel geluk denk ik. Ik ben op de PS3 nog geen enkele glitcher of cheater tegengekomen. Ook de quickscoper kan ik op 1 hand tellen en van akimbo's heb ik al helemaal geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
bram1984 schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:58:
Ik heb trouwens heel veel geluk denk ik. Ik ben op de PS3 nog geen enkele glitcher of cheater tegengekomen. Ook de quickscoper kan ik op 1 hand tellen en van akimbo's heb ik al helemaal geen last.
Effe afkloppen, met dat hebben wij ps3 bezitters wel geluk denk ik. _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
raro007 schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:05:
[...]

Effe afkloppen, met dat hebben wij ps3 bezitters wel geluk denk ik. _o_
Ik zag er 1 die een poging tot deed, onder de map op het sneeuw level weet ff de naam niet meer.. Hij was er mee bezig maar ik kon hem nog net pakke gelukkig :) flikkers. hopen dat die snel gepatched word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe jongens , router is binnen.

Dus vanavond ben ik er weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Just_Jan

hehe dacht al waar istie nou van het weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Van het weekend na de CM901 en de ACR 6.8 maar eens de Type 95 geprobeerd (omdat ze hier nogal content er over waren) Moet zeggen dat ik niets anders heb gebruikt dan de Type 95. Lekker stabiel en je maakt redelijk snel kills ermee. Een keer goed richten en ta-ta-ta +100 ;)

In tegenstelling tot de acr en cm901 kom ik hiermee vaak bovenaan :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

PWM schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 13:02:
Heeft IW al gereageerd op het Quick Scopen? Ik zag dat er een update was op de 360, maar die haalt niks uit.

Ik wil graag weten of zij dit ook als een probleem zien. Als dat niet zo is, kan ik MW3 net zo goed verkopen of inruilen tegen een ander spel. Heb net voor de zekerheid nog een potje opgestart, en mijn eerste 3x dat ik dood ging waren Quick Scopes. Snel weer uitgezet :+

EDIT: Wow, als ik dit had geweten, had ik hem nooit besteld: http://www.vg247.com/2011...turn-in-modern-warfare-3/
Ik heb nu 21 uur ingame-tijd, speel vanalles: FFA, TDM, Moshpit, Team Tactical en Groundwar. aar van de 100 keer dat ik gekilled ben, is dat misschien 5 keer door een quickscoper. Ik weet niet hoe het kan dat het voor jou echt overlast is.

Ben ik hier de enige die dan door het oog van de quicksopenaald kruip?

Of ben jij ook zo iemand die 7 keer per weer gebeld wordt door telemarketing bedrijven, waar elk weekend de Jehova Getuigen voor de deur staat en die elke dag vertraging heeft met de trein? ;-) IMHO valt het reuze mee namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:59:
[...]

Ik heb nu 21 uur ingame-tijd...... van de 100 keer dat ik gekilled ben, is dat misschien 5 keer door een quickscoper.
Bedoel je nu dat je 1/100 keer gekilled wordt door een QS of ben je met 21 uur in totaal nog maar 100 keer gekilled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Nu online

MonkeySleeve

Ik speel voornamelijk FFA en ga dan lekker quickscopen, waarom? Omdat ik het leuk vind. Het vergt zeker wel enige oefening voordat je iemand goed weet te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:02

j4y

ThE_OwNeR schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:03:
Ik speel voornamelijk FFA en ga dan lekker quickscopen, waarom? Omdat ik het leuk vind. Het vergt zeker wel enige oefening voordat je iemand goed weet te raken.
point & click noem ik geen oefening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Nu online

MonkeySleeve

j4y schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:08:
[...]

point & click noem ik geen oefening...
Ik mis vaak zat door verkeerde timing, het inzoomen kost tijd, vaak rent mijn tegenstander dus moet ik anticiperen waar hij zal zijn en dan moet ik ook nog corrigeren mocht ik naast hem mikken.

Je kunt wel klagen dat het cheap is omdat het 1 hit kill is, maar dat is nu eenmaal zo met snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

+1 _/-\o_
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 10:45:
[...]

Misschien had MW3 nóg meer verkocht als ze wel alles verandert hadden! :P Ik betwijfel of het uit zou hebben gemaakt. Ze hadden misschien meer verkocht als ze alleen de graphics hadden verandert, maar daar kunnen ze nooit genoeg tijd voor hebben gehad in 1 jaar. Ik heb liever dat ze er een Survival mode bij doen dan betere graphics, eerlijk gezegd.

En de gameplay? Waarom willen we andere gameplay? Vonden we de gameplay van de vorige Call of Duties niet leuk? Ik weet dat dit vaker is gezegd, maar het blijft gewoon iets om over na te denken. Een serie is niet voor niets een serie. Vergelijk Gears of War 3 met zijn voorgangers. Vergelijk Assassins Creed Revelations met zijn voorgangers. Vergelijk Portal 2 met de originele Portal. Ze gaan er toch geen 2 achter plakken als het spel niet lijkt op zijn voorganger?

Oh, en om maar even iets heel controversieels te zeggen: vergelijk Battlefield 3 met zijn voorgangers. Gaat iemand hier ontkennen dat het idee van Battlefield 3 niet heel erg hetzelfde is als het idee van Bad Company 2? Of van Battlefield 2, als je de Bad Company serie niet als "echte Battlefield games" ziet? Het is de engine die grote veranderingen is ondergaan. En naar mijn mening had de engine van Battlefield dat meer nodig dan de engine van Call of Duty. En nu, nu heeft Battlefield inderdaad een voorsprong. De engine is beter. En daar bedoel ik niet mee dat we bij Call of Duty nu ook destruction 2.0 en zo moeten krijgen.

En ik snap ook wel al die haat richting CoD. Of beter gezegd: ik snap wel waarom er zoveel haat is richting CoD. Iets mainstreams en populairs? Zoals Justin Bieber? Mensen houden er van om voor de underdog te kiezen. Maar CoD is om een reden zo populair. Mensen vinden het leuk. Het is super verslavend. Net zoals Justin Bieber ook om een reden zo populair is.

Ooit komt er een eind aan CoD, tuurlijk. Dat einde is nog niet in zicht, te zien aan de verkoopcijfers. Ook omdat er elk jaar weer meer gamers bij komen. Maar uiteindelijk valt er gewoon niets meer te bedenken. Ik ben er zeker van dat er "binnenkort" iets met de engine gaat worden gedaan. Maar daarna? Nog meer wapens? Nog meer killstreaks? Nog meer perks? Verzin maar iets! Er zit nu al zoveel in MW3. SP, Spec Ops, MP, er is nu al rete veel te doen. Geen perks en killstreaks meer? Dat is niet wat iedereen wil. Daarom zei ik laatst al: breidt Barebones en Hardcore dan een beetje uit. Dan zijn de mensen die geen perks en killstreaks willen ook tevreden. En verbeter de engine. Maar ja, dan is het feitelijk gewoon weer een nieuwe Call of Duty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:02:
[...]

Bedoel je nu dat je 1/100 keer gekilled wordt door een QS of ben je met 21 uur in totaal nog maar 100 keer gekilled?
Nee, was het maar zo'n feest!

Laten we het er maar op houden dat ik ongeveer 100 keer per uur word gekilled. Gelukkig maak ik meer kills dan dat ik gekilled word ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
Sneuling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
maar het haalt de essentie van het snipen weg. Een sniper is een wapen voor lange afstand. Wil je short-range zal je een shotgun of smg moeten pakken. Ik zie het echt als een glitch van de game....

Het haalt de essentie van een shooter naar beneden. Je moet keuzes maken in je loadout, met quickscopen hoef dat bijna niet meer, je heb een wapen wat zowel short als long range zeer effectief is.

Ik ga niet zeggen dat het onrealistisch is, want COD is op en top arcade, maar quickscopen gaat gewoon te ver. echt 1 van de grootste minpunten van MW3 in mijn ogen....

@onder: Op de X360 kom ik ze heel veel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha :P

Een sniper-only gamemode/playlist zou geeneens zo'n gek idee zijn. Veel mensen spelen nu S&D als ze willen quickscopen.

Dus waarom geen FFA gamemode, iedereen maar 1 leven een heel weinig health zodat je altijd one shot one kill hebt. En dan natuurlijk nog andere dingen verbieden die je niet kan gebruiken bij het quickscopen.

Ik zelf heb totaal geen problemen met quickscoper. Ik kom er bijna nooit een tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-10 10:23
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:30:
Hehe jongens , router is binnen.

Dus vanavond ben ik er weer bij.
Ik ben er ook weer bij :-)

Wat gaan we doen en wie doen er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Chimera2

Maakt mij niet uit! Zal wel domination of kill confirmed worden.
Ik vind Ground war ook wel vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:48:
@Chimera2

Maakt mij niet uit! Zal wel domination of kill confirmed worden.
Ik vind Ground war ook wel vet
Hoe heet je op psn dan voeg ik je ff toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:42:
[...]

Haha :P

Een sniper-only gamemode/playlist zou geeneens zo'n gek idee zijn. Veel mensen spelen nu S&D als ze willen quickscopen.

Dus waarom geen FFA gamemode, iedereen maar 1 leven een heel weinig health zodat je altijd one shot one kill hebt. En dan natuurlijk nog andere dingen verbieden die je niet kan gebruiken bij het quickscopen.

Ik zelf heb totaal geen problemen met quickscoper. Ik kom er bijna nooit een tegen.
Maar S&D is nou net mijn favoriete speltype , en daar loopt zoals je al zegt het grootste tuig rond.

Ik weet nu al 100% zeker dat ik dit spel niet zo vaak ga spelen als black ops of als mw2....waarom..inderdaad door die quickscopers.

Nu valt het maybe nog wel mee , maar over paar maanden is bijna iedereen aan het quickscopen...daar kan je gif op innemen :P .

Agh gelukkig zijn er deze maand genoeg games uitgekomen waarmee ik het een beetje kan afwisselen :P

@ruwi ...Ik ga vanmiddag eerst even ronde 45 halen op survival :P en dan lekker kill confirmed of S&D spelen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:53:
[...]

Maar S&D is nou net mijn favoriete speltype , en daar loopt zoals je al zegt het grootste tuig rond.

Ik weet nu al 100% zeker dat ik dit spel niet zo vaak ga spelen als black ops of als mw2....waarom..inderdaad door die quickscopers.

Nu valt het maybe nog wel mee , maar over paar maanden is bijna iedereen aan het quickscopen...daar kan je gif op innemen :P .

Agh gelukkig zijn er deze maand genoeg games uitgekomen waarmee ik het een beetje kan afwisselen :P
Je moet het zo bekijken: die quickscopers spelen S&D om een reden. Ze spelen ook FFA om een reden. Maak dan een gamemode die er voor zorgt dat ze geen S&D of FFA meer hoeven te spelen.

Het is niet zo dat quickscopers alleen tegen non-quickscopers willen spelen. Integendeel, ze willen juist alleen maar tegen andere quickscopers spelen. Dat is veel leuker. Ik heb in MW2 zelfs gehad dat ze begonnen te klagen over het feit dat ik een Assault RIfle gebruikte in S&D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-10 20:34
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:53:
[...]

pak dan S&D Hardcore.. ;)
geen quickscopers meer, en maakt het nog spannender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:55:
[...]

Je moet het zo bekijken: die quickscopers spelen S&D om een reden. Ze spelen ook FFA om een reden. Maak dan een gamemode die er voor zorgt dat ze geen S&D of FFA meer hoeven te spelen.

Het is niet zo dat quickscopers alleen tegen non-quickscopers willen spelen. Integendeel, ze willen juist alleen maar tegen andere quickscopers spelen. Dat is veel leuker. Ik heb in MW2 zelfs gehad dat ze begonnen te klagen over het feit dat ik een Assault RIfle gebruikte in S&D.
Ja maar wie schiet er dan ook met een assault rifle in een schietgame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10 16:45

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:57:
[...]

Ja maar wie schiet er dan ook met een assault rifle in een schietgame :P
knife only toch??

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Nu online

MonkeySleeve

KingKoning schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:41:
[...]

maar het haalt de essentie van het snipen weg. Een sniper is een wapen voor lange afstand. Wil je short-range zal je een shotgun of smg moeten pakken. Ik zie het echt als een glitch van de game....

Het haalt de essentie van een shooter naar beneden. Je moet keuzes maken in je loadout, met quickscopen hoef dat bijna niet meer, je heb een wapen wat zowel short als long range zeer effectief is.

Ik ga niet zeggen dat het onrealistisch is, want COD is op en top arcade, maar quickscopen gaat gewoon te ver. echt 1 van de grootste minpunten van MW3 in mijn ogen....

@onder: Op de X360 kom ik ze heel veel tegen.
En de submachine guns dan? Ik zie daar soms ook echt mensen across map iemand neerschieten. Ook al is de sniper voor lange afstand, waarom zou hij dan niet voor short range mogen werken? De kogel wordt gewoon geschoten en gaat via het pad waar gemikt is. Noscopen is ook maar geluk, en quickscopen is gewoon hetgene wat het zegt; je zoomt in en waar je mikpunt is, daar komt de kogel. Dat je daarna weer snel uitzoomt is puur omdat als je mist, je nu eenmaal sneller kunt corrigeren dan wanneer is bent ingezoomd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
Gisteravond de hele avond bezig geweest voor steady pro.
ik dacht dan heb ik misschien ietsjes meer voordeel tegen de lag, als ik ren duurd het gewoon zeker een seconde voordat ik schiet. Met steady aim Pro is dit nog.. het is me volkomen onduidelijk wat deze perk nu doet.

Wat me wel opvalt is dat sinds de patch van zaterdag het sluipen weer mogelijk is.
je kan nu lopen door je knieén zonder geluid te maken. (vooral handig in S&D met stalen trappen en houten vloeten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

carpcatcher schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:13:
Gisteravond de hele avond bezig geweest voor quick aim pro.
ik dacht dan heb ik misschien ietsjes meer voordeel tegen de lag, als ik ren duurd het gewoon zeker een seconde voordat ik schiet. Met quick am pro is dit nog.. het is me volkomen onduidelijk wat deze perk nu doet.

Wat me wel opvalt is dat sinds de patch van zaterdag het sluipen weer mogelijk is.
je kan nu lopen door je knieén zonder geluid te maken. (vooral handig in S&D met stalen trappen en houten vloeten)
Dit was mij ook gevallen inderdaad.
Als als je aim hoor je geen voetstappen meer.

Andere kant vond ik het ook wel weer makkelijk aangezien ik met dead silence liep toen ik nog p0 was.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
Call of Duty: Elite vanaf 1 december volledig operationeel

http://www.nu.nl/games/26...olledig-operationeel.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu alleen nog de goede instellingen vinden om nat type open te zetten haha..

Dat gaat een hele klus worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Ok mensen.. het heeft even geduurd maar ik heb op Call of Duty Elite een clan aangemaakt voor ps3.
Als je erin wilt, stuur me dan via die site een connect of invite en dan zorg ik dat je erbij komt. Zijn wel leuke challenges te behalen met een clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:40:
Ok mensen.. het heeft even geduurd maar ik heb op Call of Duty Elite een clan aangemaakt voor ps3.
Als je erin wilt, stuur me dan via die site een connect of invite en dan zorg ik dat je erbij komt. Zijn wel leuke challenges te behalen met een clan.
We zaten toch in de Eagles? of is dat opgeheven :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art-core
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 13:44
Wat is de naam van de clan? Dan connect ik via Elite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Ik heb je wel gevonden op Elite en kan je tracken maar hoe je iemand als friend of wat dan ook toevoegd kan ik echt niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Ik wil er wel bij ( geen idee of ik er bij zit ) en hoe je dit kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil er ook wel bij hoor , heb woensdag elite;)..

Maar ben nu solo survival bezig , ronde 26... 32000 punten.. Ik heb het weer naar mijn zin haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Nou als je zoekt naar clan: Dutch Eagles.
En ik zal jullie nu wel ff gaan zoeken dan.. Niet te lang want heb alweer veel te veel tijd weggegooid dit weekend terwijl ik eigenlijk me scriptie wilde afmaken hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:17:
En ik zal jullie nu wel ff gaan zoeken dan.. Niet te lang want heb alweer veel te veel tijd weggegooid dit weekend terwijl ik eigenlijk me scriptie wilde afmaken hahaha.
Ben je gewoon vrij vandaag , en dan kom je niet even lekker een potje spec ops meedoen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
delaitinho schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:17:
Moet ik dan eigenlijk ook elite hebben ? (lijkt me wel of nie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art-core
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 13:44
chimera2 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:17:
[...]

Moet ik dan eigenlijk ook elite hebben ? (lijkt me wel of nie)
Dat heb ik inderdaad ook niet. De clan krijg ik overigens wel gevonden, maar kan me nergens aanmelden oid. Mijn PSN naam is overigens Obitorium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Ja nog ff wat analyses afmaken en dan kom ik eraan..!
Hmmmm, ik krijg het toch echt niet voor elkaar om iemand een invite te sturen! Ik kan alleen compare/track.
Echt vaag, iemand een idee?

Never mind: YouTube: How to create clan / invite friends to clan on Call of Duty Elite

[ Voor 27% gewijzigd door delaitinho op 21-11-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Laatst online: 10-10 16:45

The DenMan

PSN ID: Thedenman

delaitinho schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:23:
Hmmmm, ik krijg het toch echt niet voor elkaar om iemand een invite te sturen! Ik kan alleen compare/track.

Never mind: YouTube: How to create clan / invite friends to clan on Call of Duty Elite
Het is bij mij wel gelukt en zit er nu bij. Weet niet wat je precies gedaan hebt, maar iig heb ik een invite gehad. _/-\o_

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAAAAGH level 30 down gegaan , maar toch netjes vind ik SOLO.. Dan is het 1 zo'n teringhond die me doodmaakt ..

MAar ik heb al een heerlijke tactiek gevonden voor die map resistance.. alleen die juggernauts zijn nog wel een beetje irri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Denman, RIN en Obitorium heb ik invite gestuurd. Chimera kan ik nog niet vinden (genoeg chimera's maar niet de goeie), Jan jou kan ik geen invite sturen...:S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
delaitinho schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:23:

links onder op de naam zoeken. dan krijg je het profiel van die persoon
dan rechts boven staat invite to you're clan.

(je mag mij ook proberen toe te voegen als het lukt : )
PSN: michael-carpy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:26:
AAAAAAGH level 30 down gegaan , maar toch netjes vind ik SOLO.. Dan is het 1 zo'n teringhond die me doodmaakt ..

MAar ik heb al een heerlijke tactiek gevonden voor die map resistance.. alleen die juggernauts zijn nog wel een beetje irri
In de huis bij resistance? 1 sentry gun plaatsten + riot squad oproepen als je jugernauts krijgt. (Riot squad duwt ze nameljik telkens omver zodat ze vallen >:)) dan kom je makkelijk bij 25+.
Als je hoger wilt komen moet je natuurlijk wel beetje oefene en gewoon skill hebben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:29:
Denman, RIN en Obitorium heb ik invite gestuurd. Chimera kan ik nog niet vinden (genoeg chimera's maar niet de goeie), Jan jou kan ik geen invite sturen...:S.
Komt omdat ik nog geen elite heb :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Laatst online: 08:02

j4y

carpcatcher schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:30:
[...]

links onder op de naam zoeken. dan krijg je het profiel van die persoon
dan rechts boven staat invite to you're clan.

(je mag mij ook proberen toe te voegen als het lukt : )
PSN: michael-carpy
staat er echt you're clan of bedoel je your clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
En ikke dan? Battieboy :P
Ik zoek het zelf wel weer op! :P

Moet je idd ff aanmaken Chimera, gewoon die gratis variant.

Delailai, ik heb de clan wel gevonden, maar ik kan zelf niks toevoegen, heb denk een invite van je nodig (TomRockanje)

[ Voor 21% gewijzigd door Only op 21-11-2011 14:35 ]

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Moet ik dan ook elite hebben ? Ik heb het namelijk (nog )niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
haha Tom ik was al bezig! ;)
Carpy is er ook bij. Schiet aardig op zo!
Chimera, nee je hoeft het niet te kopen, je kunt gewoon een profiel aanmaken op callofduty.com/elite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
delaitinho schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:34:
Chimera, nee je hoeft het niet te kopen, je kunt gewoon een profiel aanmaken op callofduty.com/elite
Add mij ook even, kan ik zien hoe (slecht) ik scoor tegenover de andere tweakers 8)
Aap_1

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:34:
Ben me al aan het registeren op die site :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ik ga maar eens opstaan zometeen, ff boodschapjes doen en dan kom ik maar weer eens online.
Heb dit weekend gewoon niet gespeeld, ben drukker geweest met wordfeud :P
Invite btw gevonden en geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan me inviten Thiery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
bedankt voor de invite.
is wel weer jammer dat je maar lid mag zijn van 1 Clan, ik had er namelijk ook een opgezet voor wat vrienden.

You will no longer be able to use any emblems, titles, clan tags, or mottos your clan has unlocked. Also, youre clan will be permanently deleted from Call of Duty Elite. This cannot be undone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil er ook wel bij, zoek wel ff op bij elite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 13:28
gisteren lekker bezig geweest van lvl 50 naar prestige 1 lvl 20

wel grappig om is te letten op de chat...

speel ik met l118a krijg ik berichten "STOP QSCOPING NOOB"
oke dus ik met ak bezig attach challenges te doen dus ook tube krijg ik: "NEWB stop TUBING OMFG FAGGG"
ik besluit om maar even met een p90 te gaan lopen immers kan een smg geen kwaad dacht ik.. krijg ik "OMG stop RUN AND GUN NOOB"
ga ik met een type95 rondlopen krijg ik ook gezeik als "LAME TYPE95 NEWB GUN"

./cry wat moet ik nou ik snap het niet meer straks mag ik geen kills meer maken want dat is noob!!

Uiteraard heb ik absolute schijt aan die chat maar wel grappig om te zien dat het nooit goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Wat een kut spel als je van alles moet gaan veranderen om met je vrienden te kunnen spelen? Goede support van de ontwikkelaars:S slaat echt helemaal nergens op ... Je moet gewoon de cd er in kunnen flikkeren en gamen maar dat gaat nu niet :S HAAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuz1on
  • Laatst online: 28-07-2022
LijkjeNL schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:13:

oke dus ik met ak bezig attach challenges te doen dus ook tube krijg ik: "NEWB stop TUBING OMFG FAGGG"
ik besluit om maar even met een p90 te gaan lopen immers kan een smg geen kwaad dacht ik.. krijg ik "OMG stop RUN AND GUN NOOB"

./cry wat moet ik nou ik snap het niet meer straks mag ik geen kills meer maken want dat is noob!!

Uiteraard heb ik absolute schijt aan die chat maar wel grappig om te zien dat het nooit goed is.
Dit zie ik ook steeds meer ja. Vaak zijn dat ook dezelfde die bij elke kill wallhack/aimbot schreeuwen ;-)

https://www.youtube.com/user/ThisIsFuZioN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Hoeveel uur moet je spelen om van level 50 naar 80 te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Laatst online: 04-11-2024
sanderander schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:16:
[...]

Sowieso 2 uur :+

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10-2021

Achja, de 1 heeft een hekel aan akimbo, de ander aan shotguns en nog een ander aan de P90.
Trek het je niet aan.

Ikzelf heb ook een hekel aan 75% van de wapens/attachments/perks :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyR
  • Laatst online: 28-04 09:56
Elke potje vandaag verkloot door stealthbomber abuser..
Net in 1 potje 3 kindjes die abusen terwijl we 80 punten voor staan met domination.
Alsnog verloren..

Ook van die clans die gaan glitchen zodra je ze afmaakt..

Nou voorlopig maar weer bf3 tot ze dit hebben gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 13:28
[...]

geen idee heb nu 22 uur total

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Laatst online: 14:28

Je kan in je config ook chat beperken tot team chat only.. dit staat bij mij aan, wat die andere mensen over mijn speelstijl te zeggen hebben boeit me niet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
DonnyR schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:38:
Elke potje vandaag verkloot door stealthbomber abuser..
Net in 1 potje 3 kindjes die abusen terwijl we 80 punten voor staan met domination.
Alsnog verloren..

Ook van die clans die gaan glitchen zodra je ze afmaakt..

Nou voorlopig maar weer bf3 tot ze dit hebben gefixed
Waar heb jij het over?
Stealthbomber abuse?
Domination abusen?
Clans die glitchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Apart schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:43:
[...]

Je kan in je config ook chat beperken tot team chat only.. dit staat bij mij aan, wat die andere mensen over mijn speelstijl te zeggen hebben boeit me niet. :D
Dat had ik bij Cod1 ook inderdaad.
Lekker rustgevend als je even lekker wilt knallen.

Bij MW3 heb ik alleen de voice chat uitstaan, uitschelden via de chat mogen ze doen :+

Doe ik zelf ook :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Laatst online: 14:28
art1fex schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:45:
[...]

Dat had ik bij Cod1 ook inderdaad.
Lekker rustgevend als je even lekker wilt knallen.

Bij MW3 heb ik alleen de voice chat uitstaan, uitschelden via de chat mogen ze doen :+

Doe ik zelf ook :X 8)7
:) Ben op het moment niet echt de MP aan het spelen. Ik rank tot 80 and then call it a day.. verder met S&D mijn favo gamemode. Singleplayer op Veteran + all intel doen in 1x ;-) Op dit moment op 70-80% ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Goeie vraag. Dat is hetzelfde als vragen hoe lang het duurt voordat je miljonair bent. Ligt eraan: wat voor werk doe je en hoeveel verdien je? Om dit naar de game te vertalen: welke mode speel je (tijdens HQ haal je vaak meer XP binnen dan TDM of FFA) en hoe goed ben je (als je veel kills en captures maakt, zul je snellen ranken)? Geen antwoord op te geven dus.

[ Voor 24% gewijzigd door bram1984 op 21-11-2011 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Ik ben nog niet eens aan de SP begonnen :X

S&D is normaal gesproken ook 1 van mijn favoriete modi, echter zijn die potjes zo voorbij!
En het is irritant dat deadchat uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
bram1984 schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:57:
[...]

Goeie vraag. Dat is hetzelfde als vragen hoe lang het duurt voordat je miljonair bent. Ligt eraan: wat voor werk doe je en hoeveel verdien je? Om dit naar de game te vertalen: welke mode speel je (tijdens HQ haal je vaak meer XP binnen dan TDM of FFA) en hoe goed ben je (als je veel kills en captures maakt, zul je snellen ranken)? Geen antwoord op te geven dus.
Ga er maar vanuit dat iemand die zo'n vraag stelt er al minimaal 36 uur over doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
art1fex schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:43:
[...]

Waar heb jij het over?
Stealthbomber abuse?
Domination abusen?
Clans die glitchen?
Die stealthbomber glitch werkt die ook op xbox? Ik had namelijk in 1 potje dat er 4 a 5 wel heel snel achter elkaar kwamen. Maar dat was groundwars dus die kunnen ze ook verdient hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
art1fex schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:58:
[...]

Ga er maar vanuit dat iemand die zo'n vraag stelt er al minimaal 36 uur over doet :+
Ik ben lvl 80 op pc (niet level 80 volledig vol) op iets van een 23u en beetje spelen.
:-)

echt snel is dat mss niet maar ook niet echt lang denkik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyR
  • Laatst online: 28-04 09:56
art1fex schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:43:
[...]

Waar heb jij het over?
Stealthbomber abuse?
Domination abusen?
Clans die glitchen?
Stealthbomber glitch is dat je unlimted stealths achter elkaar kan gooien.
Dus als je domination doet en een tegenstander pleurt constant de hele map vol met bombers kan je niks?
Verder al meerdere keren gehad dat een clan zodra ze achterstaan dit gaan abusen om alsnog te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Er is dus een stealthbomber glitch... Dacht al dat er iets niet klopte. Potjes worden er compleet onspeelbaar door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sj44k13 schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:35:
Er is dus een stealthbomber glitch... Dacht al dat er iets niet klopte. Potjes worden er compleet onspeelbaar door...
Dit is mij dus nog nooit tegengekomen, terwijl ik bijna elke potje wel stealthbomber krijg. MW3 is a bugged game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerharrie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 09:42
Voor een clan of spelers die plattegronden zoeken van mw3 met een beschrijving is deze PDF beschikbaar:
http://www.havefunteam.net/index.php?site=files&file=10
PDF is 9 mb en heeft alle 16 mappen voor de pc multiplayer.
Ze zijn bedoeld voor Search and Destroy maar kan ook voor andere game types gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:38:
[...]

Dit is mij dus nog nooit tegengekomen, terwijl ik bijna elke potje wel stealthbomber krijg. MW3 is a bugged game...
Heb net een stuk of 4 potjes groundwar gedaan en telkens stealthbombers na een aantal minuten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sj44k13 schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:43:
[...]

Heb net een stuk of 4 potjes groundwar gedaan en telkens stealthbombers na een aantal minuten :p
Volgens mij moet je 'm eerst halen om de glitch te gebruiken, dus als ze na een paar minuten al vallen, waren er gewoon goede spelers aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Mensen deze uberkill al gezien hehe :P

http://www.youtube.com/wa..._detailpage&v=wqursCdSgEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:38:
[...]

Ik vind dat het qua bugs wel meevalt vergeleken met MW2.
Deze glitch kende ik nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb normaal gesproken helemaal niks met lucky tomahawks / throwing knives over de map heen, maar deze is wel heel bizar omdat 'ie op die killstreak blijft hangen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:45:
[...]

Volgens mij moet je 'm eerst halen om de glitch te gebruiken, dus als ze na een paar minuten al vallen, waren er gewoon goede spelers aanwezig.
Die wel glitchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet 14 kills halen met de support package om de stealth bomber te halen. Als je dit binnen een paar minuten lukt, dan speel je gewoon tegen een verschrikkelijk slecht team.

edit: Stomme vraag misschien, maar de Elite iPhone app, hoe vind ik die? Ik kan 'm niet vinden en ook via Google word ik niet veel wijzer.

[ Voor 28% gewijzigd door bram1984 op 21-11-2011 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Ik heb ook een klein vraagje, weet iemand toevallig hoe ik de ingame filmpjes die ik heb gemaakt van o.a. mijn MOAB kan vinden? Wil ze graag op youtube zetten, maar weet niet in welke map ze opgeslagen worden of dergelijke.

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:08:
Je moet 14 kills halen met de support package om de stealth bomber te halen. Als je dit binnen een paar minuten lukt, dan speel je gewoon tegen een verschrikkelijk slecht team.

edit: Stomme vraag misschien, maar de Elite iPhone app, hoe vind ik die? Ik kan 'm niet vinden en ook via Google word ik niet veel wijzer.
Het zal vast wel meer dan een paar minuten zijn geweest.... Dat is mijn punt niet. Het gaat erom dat het spel niet te spelen is met Stealthbomber glitches. Trouwens mijn team had ze juist vaak. Maar constant trillen van het beeld is nogal hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:19:
Ik heb ook een klein vraagje, weet iemand toevallig hoe ik de ingame filmpjes die ik heb gemaakt van o.a. mijn MOAB kan vinden? Wil ze graag op youtube zetten, maar weet niet in welke map ze opgeslagen worden of dergelijke.
Handig om erbij te vermelden hoe je ze hebt opgenomen...

@Bram; iPhone app is uitgesteld vanwege problemen met Elite.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:33:
[...]

Handig om erbij te vermelden hoe je ze hebt opgenomen...

@Bram; iPhone app is uitgesteld vanwege problemen met Elite.
met de vault optie ofc, anders had ik het bestand wel. maar heb het al voor elkaar. :D

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:34:
[...]

met de vault optie ofc, anders had ik het bestand wel. maar heb het al voor elkaar. :D
Je kan bijdehand doen maar je hebt honderden mogelijkheden om gameplay te capturen op PC. En tientallen op consoles. De Vault is niet een manier om op te nemen maar een plek waar de game jouw potje opslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Aap/Just jan/Chimera toegevoegd op Elite.
Meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
delaitinho schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:57:
Aap/Just jan/Chimera toegevoegd op Elite.
Meer?
Ruwi_ss wou ook

Wie gaan er zo nog? Ben ff benieuwd hoe dat clanscoren precies werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ging net toch wel weer lekker toch Tom?

Maar even een algemene vraag voor iedereen.. Wat vinden jullie van de map interchange(ofzo)

ik vind het de kutste map die ooit in een cod heeft gezeten

@tom .. Ik ben er all night long

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interchange is echt de slechtste map alle tijden. Verre sightlines oke. Dat vind ik tof. Verre sightlines met smerige camp hoekjes en te veel bebossing is wat minder. Ik leave direct als ik zie dat die map er aan komt.

(in alles behalve FFA (wat de enige gametype is waar ik nu speel) omdat je dan gewoon dat huisje kan besturen voor 30 kills :P) FFA is de enige gametype waar je geen last hebt van de debiele spawns in dit spel en ook een beetje normaal kan spelen zonder Stealth Bomber glitchers. Jammer dat FFA vol nieuwelingen zit die in hoekjes gaan zitten maar goed daar staat tegenover dat potjes tegen een andere goede speler lachen zijn. Heerlijk om net te winnen of verliezen met 29 kills. :)
Pagina: 1 ... 61 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty