Toon posts:

Vraagje ivm een mod die ik zag

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 406546

Topicstarter
Hey , ik heb hier ooit een mod gezien waar iemand 2 computers in een computer tafel inbouwde. Als ik me niet vergis was het met ijzere platen. Graag zou ik deze persoon zijn topic terug vinden en/of eens met hem praten over hoe moeilijk de build was. Kunnen jullie me helpen ? :) vond het niet met de zoek machiene

• Contagio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-05 01:22

Contagio

Vullend

Zo moeilijk is ie niet te vinden:

Desk Art

Hij is wel heel vet :)

• KeDeShCh
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2013
En anders is het wel :

[CCiP] L3p's D3SK

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-05 00:49

Fid3lity

Spectre X

Hij zegt toch duidelijk 2 computers... Dus jullie hebben het beiden fout :9

Anoniem: 46308

Bedoel je soms deze? Geen twee pc's maar wel twee schermen...

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-06 15:53

• boazkl0p
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-06 17:02

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

[CIP] Iska's Brother
Deze heeft 2 pc's in z'n bureau.

Anoniem: 406546

Topicstarter
Bedankt voor jullie hulp :) Er zitten in ieder geval veel opties tussen :-) Zelf dacht ik het met 2 desktop cases te doen en dacht het ooit eens ergens gezien te hebben. Maar aan deze topics heb ik ook al veel. Erg vriendelijk van jullie :) O-)

Groetjes en een dikke merci

• KeDeShCh
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2013
Blue-Tiger schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 09:21:
Hij zegt toch duidelijk 2 computers... Dus jullie hebben het beiden fout :9
Deze 2 waren de enige die ik zo even 1, 2, 3 kon vinden. Beter iets dan niets toch? ;)

• vapo_chiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

vapo_chiller

Evga Untouchables Addicted

google is altijd je beste vriend.

zijn meer als voldoende results te zien van builds in desks als je even zoekt, en er zitten inderdaad paar mooie tussen ;)

Maar twee pc's in een desk ben k zelf nog niet tegen gekomen, straks nog eens kijken :p

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-05 19:19

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

vapo_chiller schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:00:
google is altijd je beste vriend.
zijn meer als voldoende results te zien van builds in desks als je even zoekt, en er zitten inderdaad paar mooie tussen ;)
Maar twee pc's in een desk ben k zelf nog niet tegen gekomen, straks nog eens kijken :p
Ik denk dat de TS het al gevonden heeft, aangezien er 4 dagen niet meer gereageerd wordt, en idd Google.
En er zijn zat builds met 2 pc`s in een desk of kast.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee