Hey , ik heb hier ooit een mod gezien waar iemand 2 computers in een computer tafel inbouwde. Als ik me niet vergis was het met ijzere platen. Graag zou ik deze persoon zijn topic terug vinden en/of eens met hem praten over hoe moeilijk de build was. Kunnen jullie me helpen ?
vond het niet met de zoek machiene
Hij zegt toch duidelijk 2 computers... Dus jullie hebben het beiden fout
[CIP] Iska's Brother
Deze heeft 2 pc's in z'n bureau.
Deze heeft 2 pc's in z'n bureau.
Bedankt voor jullie hulp
Er zitten in ieder geval veel opties tussen :-) Zelf dacht ik het met 2 desktop cases te doen en dacht het ooit eens ergens gezien te hebben. Maar aan deze topics heb ik ook al veel. Erg vriendelijk van jullie
Groetjes en een dikke merci

Groetjes en een dikke merci
Verwijderd
Deze 2 waren de enige die ik zo even 1, 2, 3 kon vinden. Beter iets dan niets toch?Blue-Tiger schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 09:21:
Hij zegt toch duidelijk 2 computers... Dus jullie hebben het beiden fout
google is altijd je beste vriend.
zijn meer als voldoende results te zien van builds in desks als je even zoekt, en er zitten inderdaad paar mooie tussen
Maar twee pc's in een desk ben k zelf nog niet tegen gekomen, straks nog eens kijken
zijn meer als voldoende results te zien van builds in desks als je even zoekt, en er zitten inderdaad paar mooie tussen
Maar twee pc's in een desk ben k zelf nog niet tegen gekomen, straks nog eens kijken
Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.
Ik denk dat de TS het al gevonden heeft, aangezien er 4 dagen niet meer gereageerd wordt, en idd Google.vapo_chiller schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:00:
google is altijd je beste vriend.
En er zijn zat builds met 2 pc`s in een desk of kast.
↓ volgende bericht hieronder ↓
Pagina: 1