het kan inderdaad, maar zoals gezegd kan het ook tegenvallen
dus hij is pas 4 werk dagen onderweg, dat duurt nog wel evenAnoniem: 423750 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:59:
Ok maar de bestelling is 29 augustus geplaatst en toen veranderde dus op 13 september de status in shipped en werd die verzonden op 17 september dus het kan lijkt mij niet heel lang meer duren.....?
Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
Heb ook nu sinds een klein weekje de evolution rom R4 1,2 ghz draaien!!! Loopt als een trein, en alles doet het!!!
Fragcompany........heel erg bedankt voor de afgelopen maanden!!
Fragcompany........heel erg bedankt voor de afgelopen maanden!!
Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2
Nouw dat die van mij onderweg is, wil ik tog graag weten van iedereen hoe het met hun pad gaat, de problemen en de plus punten.
alvast bedankt
alvast bedankt
Lees dit topic even door zou ik zeggen, daar staat zo'n beetje alles wel in. Mocht je dan nog vragen hebben die je echt niet kunt vinden, stel ze dan gerust hier.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
@popmart1970
Zou je een link willen plaatsen naar die Evolution Rom of mij een PM willen sturen waar ik de juiste rom kan downloaden voor mijn dropad?
Had al even gezocht op Slatedroid maar kwam er niet helemaal uit (zal wel aan mij liggen hoor noob
)
Zou je een link willen plaatsen naar die Evolution Rom of mij een PM willen sturen waar ik de juiste rom kan downloaden voor mijn dropad?
Had al even gezocht op Slatedroid maar kwam er niet helemaal uit (zal wel aan mij liggen hoor noob
Lees dit topic even door zou ik zeggen, pagina 36 staat de link. En op slatedroid moet je kijken in het forum van dropad.....stonie76 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:05:
@popmart1970
Had al even gezocht op Slatedroid maar kwam er niet helemaal uit (zal wel aan mij liggen hoor noob)
Er is een nieuwe [ROM] Evolution 3.0 R1 Updated [28/09/2011], vanavond maar eens even proberen
@coldasice thanx, mijn fout niet goed genoeg gezocht.
@janvanduschoten dan gaan we die maar meteen proberen
@janvanduschoten dan gaan we die maar meteen proberen
soow lang gelden dat ik de dropad heb gebruikt, ff de nieuwe rom dan maar proberen 
Hmm zag dat er 2 versies zijn, welke gebruiken de meesten heir? 1.2 of 998 versie? En hebben mensen last van warmte? Of heeft deze ROM dat probleem niet?
Hmm zag dat er 2 versies zijn, welke gebruiken de meesten heir? 1.2 of 998 versie? En hebben mensen last van warmte? Of heeft deze ROM dat probleem niet?
[ Voor 47% gewijzigd door Musta op 29-09-2011 13:22 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Anoniem: 423750
Eindelijk, mijn dropad is zojuist binnen gekomen. Nu is mijn vraag kan je hem ook opladen via de usb want ik heb geen adapter van amerika naar europa er bij besteld.
ahh de wet van murphy.
tablet binnen en Cyanogenmod geistaleerd dat verloop allemaal prima, nadat hij klaar is.
Boot ik hem weer op maar blijft hij in "upgrade systeem activated" hangen, de return en menu knop druk ik niet in. En worden dus niet ingedrukt, ik kan ze wel indrukken dus die werken naar behoren.
heb inmiddels ook clean8 en fragcompany geprobeerd, ligt echt aan het apperaat.
iemand bekend hier mee?
tablet binnen en Cyanogenmod geistaleerd dat verloop allemaal prima, nadat hij klaar is.
Boot ik hem weer op maar blijft hij in "upgrade systeem activated" hangen, de return en menu knop druk ik niet in. En worden dus niet ingedrukt, ik kan ze wel indrukken dus die werken naar behoren.
heb inmiddels ook clean8 en fragcompany geprobeerd, ligt echt aan het apperaat.
iemand bekend hier mee?
Heb je de sd kaart er al eens uitgehaald na het flashen? Ik flash altijd de ROM, wacht totdat hij uitgaat, haal de sd kaart eruit en maak hem leeg, zet de lege sd kaart weer terug en zet dan pas de Dropad weer aan.
hij blijft echt hangen in de loop....janvanduschoten schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:41:
Heb je de sd kaart er al eens uitgehaald na het flashen? Ik flash altijd de ROM, wacht totdat hij uitgaat, haal de sd kaart eruit en maak hem leeg, zet de lege sd kaart weer terug en zet dan pas de Dropad weer aan.
Ik had laatst iets raars: Na een tijdje fragcompany's versie 1.3 gebruikt te hebben wilde ik een van de nieuwere versies uitproberen. Ik heb vooral veel last van "not compatible" applicaties in de market.
Na het upgraden naar c8lean 1.2 begon de tablet letterlijk op te zwellen na een dag, zelfs de zwarte achterkant liet los aan een kant en er kwamen vlekken in beeld... Daar gaat iig iets mis met de powermanager. Mijn dropad komt van dealextreme.
Daarna toch maar weer terug naar fc1.3 en alles lijkt nu weer in orde te zijn, de batterij doet het nog en is niet te dik....
Na het upgraden naar c8lean 1.2 begon de tablet letterlijk op te zwellen na een dag, zelfs de zwarte achterkant liet los aan een kant en er kwamen vlekken in beeld... Daar gaat iig iets mis met de powermanager. Mijn dropad komt van dealextreme.
Daarna toch maar weer terug naar fc1.3 en alles lijkt nu weer in orde te zijn, de batterij doet het nog en is niet te dik....
Zojuist de TS weer iets bijgewerkt. Evolution ROM erbij gezet (fijne ROM!) en linkje gefixed. Op en/of aanmerkingen mogen per DM.
Even een waarschuwing, De nieuwste dropads a8 met android 2.3 lijken geen custom roms te lusten.
Zodra ik een custom rom flash blijft hij in "Upgrade System Activated" hangen.
Ik heb hem opgehad en de knoppen blijven niet hangen, ik heb 5 verschillende customs roms geprobeerd.
Niks deed het, uiteindelijk heapad standaard fw erop gezet en dan boot hij wel door.
http://www.slatedroid.com...upgrade-caught-in-a-loop/
Zodra ik een custom rom flash blijft hij in "Upgrade System Activated" hangen.
Ik heb hem opgehad en de knoppen blijven niet hangen, ik heb 5 verschillende customs roms geprobeerd.
Niks deed het, uiteindelijk heapad standaard fw erop gezet en dan boot hij wel door.
http://www.slatedroid.com...upgrade-caught-in-a-loop/
Anoniem: 423750
Hallo allemaal even een vraag ik heb dus ook de nieuwste dropad a8 met standaard 2.3 erop maar is er al iets waardoor je op 2.3 full market toegang hebt?
Helaas heb ik een probleem met mijn nieuwe HaiPad M7++. Het interne speakertje piept en kraakt als de tablet wat aan het doen is. Het lijkt wat op een inbelmodem of een microdrive. Het is ook te horen als ik het geluid mute.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Er is geen verschil tussen de stock ROM en c8lean te horen.
Ook wifi is middelmatig en valt af en toe weg.
Weet iemand een goede autolader? Ik heb deze, maar die heeft niet de juiste connector voor de tablet.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Er is geen verschil tussen de stock ROM en c8lean te horen.
Weet iemand een goede autolader? Ik heb deze, maar die heeft niet de juiste connector voor de tablet.
[ Voor 21% gewijzigd door JW1 op 05-10-2011 01:02 ]
Anoniem: 44171
nu dacht ik helemaal klaar te zijn met de superRom luisterend naar de naam Evolution.
maar... de maker heeft nu ook Paradise gemaakt (met Honeycomb interface) en dat is he-le-maal top.
1 nadeel tot nu toe: de accu gaat iets korter mee, maar verder...
te vinden op 't slatedroid-forum!
maar... de maker heeft nu ook Paradise gemaakt (met Honeycomb interface) en dat is he-le-maal top.
1 nadeel tot nu toe: de accu gaat iets korter mee, maar verder...
.Anoniem: 44171 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 19:09:
nu dacht ik helemaal klaar te zijn met de superRom luisterend naar de naam Evolution.
1 nadeel tot nu toe: de accu gaat iets korter mee, maar verder...![]()
![]()
![]()
Jaa inderdaad.
Had hem gister ook geflashed. Man wat werkt dat lekker.
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
Hmmm doe ik nou wat verkeerd of ligt 't aan me dropad? Wil ik na al die tijd mijn dropad weer gebruiken, lukt 't me maar niet om een nieuwe ROM erop te flashen. Je moet toch gewoon de menu + power knop ingedrukt houden tijdens het opstarten? Hij wilt maar niet flashen
Of hoe lang moet ik de 2 knoppen ingedrukt houden? Misschien dat 't daaraan ligt.
edit: eindelijk gelukt, ff evoluiton proberen
edit: eindelijk gelukt, ff evoluiton proberen
[ Voor 8% gewijzigd door Musta op 07-10-2011 08:26 ]
Heeft iemand een idee wat ik kan doen aan deze problemen met de tablet?JW1 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 00:59:
Helaas heb ik een probleem met mijn nieuwe HaiPad M7++. Het interne speakertje piept en kraakt als de tablet wat aan het doen is. Het lijkt wat op een inbelmodem of een microdrive. Het is ook te horen als ik het geluid mute.
Probeer eens een andere rom... bij mij hielp het speakergeluidje enorm na 1.3 van fragcompany geflashed te hebben.JW1 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:12:
[...]
Heeft iemand een idee wat ik kan doen aan deze problemen met de tablet?
heb er nu nog nauwelijks last van
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
als je het fototje bekijkt lijkt het er niet op.. qua specs weer wel.Anoniem: 410458 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:28:
Kruidvat heeft deze tablet op hun website voor 139.95 euro staan.
Ik heb de tablet van het kruidvat gekocht.. maar ik denk dat ik 'm weer terugbreng.Anoniem: 410458 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:28:
Kruidvat heeft deze tablet op hun website voor 139.95 euro staan.
Het is idd geen Dropad etc.
Het is een DMEDIA ATM3470
Het werkt niet echt lekker snel allemaal.
- De helderheid van het scherm staat constant op auto.. Wanneer je het aanpast naar bijv 75% dan gaat ie weer op automatisch.
- De hardwareknoppen voor volume +- mis ik.
- Er wordt gebruik gemaakt van een aparte stekker voor usb/opladen. Dus geen mini/micro usb.
- Geen gps.
- Hardware knoppen zijn niet verlicht, behalve als je ze aanraakt.
[ Voor 4% gewijzigd door rick85 op 17-10-2011 18:17 ]
weet iemand wat er gebeurd is met de Evolution rom in het slatedroid forum?Alle verwijzingen zijn verdwenen....
via de google cache nog wat kunnen achterhalen, 3.1 is uit....
http://webcache.googleuse...&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
[ Voor 52% gewijzigd door coldasice op 18-10-2011 21:53 ]
Anoniem: 410458
Ik krijg de watsapp nog steeds niet werkend. Hij zegt telkens "cant recognise your phone". Wat kan ik hieraan doen, en hoe ik kan watssapp er juist wel werkend op krijgen...
Please help :-)
staat nu hier en het zal de laatste wel zijn want het gaat over de final and farewell van decoldasice schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:12:
weet iemand wat er gebeurd is met de Evolution rom in het slatedroid forum?Alle verwijzingen zijn verdwenen....
undergroundrom van prox32
http://www.slatedroid.com...nd-21-pre-release-update/
Mijn Heropad C8 is met de Evolution-rom (2.1.1) geflashed.
Ik heb nu het probleem dat het tablet de kleuren omgekeerd weer geeft.
Het is net alsof ik tegen een negatief zit te kijken.
(In de analoge fotografie had je een negatief, dat je nodig had om een foto af te drukken.)
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn ?
Moet ik het tablet opnieuw flashen met de nieuwste rom ?
Welke rom is aan te bevelen ?
Ik heb nu het probleem dat het tablet de kleuren omgekeerd weer geeft.
Het is net alsof ik tegen een negatief zit te kijken.
(In de analoge fotografie had je een negatief, dat je nodig had om een foto af te drukken.)
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn ?
Moet ik het tablet opnieuw flashen met de nieuwste rom ?
Welke rom is aan te bevelen ?
Anoniem: 413043
Ik heb Whatsapp via een omweg aan de praat gekregen. Wat je nodig hebt is een mobiele telefoon zonder dataconnectie (een oude prepaid van moeders dus, o.i.d.). Je maakt de account aan o.b.v. dit nummer. Als je het nummer laat verifieren door Whatsapp gaat het 'fout', je krijgt dan de optie om gebeld te worden. Hier kies je voor. Vervolgens krijg je een computermevrouw die meldt wat je verificatiecode is. Deze voer je in en gelukt, Whatsapp doet het. Heb nog niet geprobeerd om de account te wijzigen in de account die ik op m'n Galaxy gebruik, dus het kan zijn dat je dan met 2 accounts aan het Whatsappen bent. In ieder geval, met deze methode krijg je het op je Dropad aan de praat.Anoniem: 410458 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:14:
Ik krijg de watsapp nog steeds niet werkend. Hij zegt telkens "cant recognise your phone". Wat kan ik hieraan doen, en hoe ik kan watssapp er juist wel werkend op krijgen...
Anoniem: 427147
Hallo,
Ik heb zelf de Herotab C8 besteld van DealExtreme, en hij is vandaag uit Hong Kong verzonden.
Wat raden jullie mij aan?
Zal ik mijn Herotab zo houden als ik hem binnenkrijg, of zal ik hem flashen naar een andere ROM?
En als ik hem zou moeten flashen volgens jullie, welke ROM zal ik dan het best kunnen gebruiken?
Alvast bedankt
Ik heb zelf de Herotab C8 besteld van DealExtreme, en hij is vandaag uit Hong Kong verzonden.
Zal ik mijn Herotab zo houden als ik hem binnenkrijg, of zal ik hem flashen naar een andere ROM?
En als ik hem zou moeten flashen volgens jullie, welke ROM zal ik dan het best kunnen gebruiken?
Alvast bedankt
Direct flashen... i.v.m. snelheidswinst, beter wifibereik en de hoorbaarheid van het speakertje als je aant surfen bent... etcAnoniem: 427147 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:52:
Hallo,
Alvast bedankt
ikzelf draai nog 1.3 van fragcompany (zie TS)
Er zijn inmiddels al andere roms, welke schijnbaar ook goed zijn, zoals die Evolution rom... ken ik niet persoonlijk, maar ga ik wel nog een keer proberen.
Dank je wel voor je snelle antwoord, dan ga ik hem ook maar flashen!Vis schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:22:
[...]
Direct flashen... i.v.m. snelheidswinst, beter wifibereik en de hoorbaarheid van het speakertje als je aant surfen bent... etc
ikzelf draai nog 1.3 van fragcompany (zie TS)
Er zijn inmiddels al andere roms, welke schijnbaar ook goed zijn, zoals die Evolution rom... ken ik niet persoonlijk, maar ga ik wel nog een keer proberen.
alle beschikbare firmware voor de tablet is te vinden op de volgende link:
http://lyt.no-ip.org/blog...b-c8-dropad-a8-firmwares/
prox32 gaat nu alle firmware pas doorgeven via email indien men donatie geeft (£5). Deze firmware staan niet op de bovenstaande link. Dus indien iemand het bemachtigd heeft kan altijd een berichtje naar mij sturen zodat men de site kan updaten xD
prox32 gaat nu alle firmware pas doorgeven via email indien men donatie geeft (£5). Deze firmware staan niet op de bovenstaande link. Dus indien iemand het bemachtigd heeft kan altijd een berichtje naar mij sturen zodat men de site kan updaten xD
[ Voor 44% gewijzigd door leeyuentuen op 23-10-2011 01:16 ]
beetje jammer dat prox nu inderdaad opeens wil cashen (al werkt hij er keihard voor... doe mij maar freeware
)
top dat jij fw's verzamelt!
ik heb er nu nog een versie van paradise opstaan, werkt lekker!
top dat jij fw's verzamelt!
ik heb er nu nog een versie van paradise opstaan, werkt lekker!
Ik hoor veel over de Evolution 4.0 ROM. Ik kan die alleen niet vinden. Weet iemand een linkje?
Terwijl je andere plannen maakt
Prox heeft nu genesis geplaatst en zegt dat ie bezig is met evolution 4.0, check slatedroid anders.
Ik zie op SlateDroid dat ze ook Android ICS naar de Dropad A8 willen halen. Zal dit een beetje goed werken of is het gewoon traag op onze singlecore tablet?
En ik lees ook dat Evolution 4.0 gecancelled is.
[ Voor 14% gewijzigd door Yorinn op 27-10-2011 20:20 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
http://www.slatedroid.com...x32s-work-rom-collection/Yorin schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:17:
Ik zie op SlateDroid dat ze ook Android ICS naar de Dropad A8 willen halen. Zal dit een beetje goed werken of is het gewoon traag op onze singlecore tablet?
Enjoy and please post feedback on the ROM only, no welcome backs no flaming, and evolution 4.0 will be coming soon too.
http://www.slatedroid.com...evolution-40-coming-soon/
http://www.slatedroid.com/topic/23200-here-marks-the-end/
Hij zegt toch echt dat die stopt met roms maken.
hij wisselt zo'n beetje per dag van mening, maar laatste bericht is (volgens mij) inderdaad dat Evolution 4.0 eraan komt
Crap, volgens mij is de batterij van mijn Dropad stuk aan het gaan. Ik kan hem opladen tot circa 60%, meer niet. Ik heb het met 3 ROM's geprobeerd maar bij alle ROM's laad hij niet verder op dan circa 60%. Toch maar eens gaan kijken of er een alternatief voor te vinden is...
Hoe is de batterijduur van die Evolution roms?
En wat is er zo fijn aan, hoe ziet het er qua looks uit?
Kan iemand anders een screenshot plaatsen van het menu, homescreen ofzo?
Thanks!
En wat is er zo fijn aan, hoe ziet het er qua looks uit?
Kan iemand anders een screenshot plaatsen van het menu, homescreen ofzo?
Thanks!
Tnx, ga deze straks proberen
Terwijl je andere plannen maakt
Ik draai nu Underground (2.1 Pre release Update) The final and farewell release from Prox32
Moet zeggen, heeeerlijke snelheid winst na fragcompany...
Nu alles installeren enzo, dus ben nog wel ff bezig.. maar eerste indruk is geweldig!
Moet zeggen, heeeerlijke snelheid winst na fragcompany...
Nu alles installeren enzo, dus ben nog wel ff bezig.. maar eerste indruk is geweldig!
Na weer wat spellen gedownload te hebben kom k erachter dat er veel reclame adds voorbij springt... bij de vorige rom van fragcompany had hij dit uitgeschakeld.. dat is het enige minpuntje waar ii tegen aanloop nu.. iemand die een oplossing weet tegen dit?
Ik dacht adfree installeren vd market, het heeft mij op me telefoon in ieder geval geholpen 
Hmm op me s2 blokkeert hij netjes de ads, mr hij wilt het niet altijd doen op me dropad. Hij wilt de host niet installeren.
Hmm op me s2 blokkeert hij netjes de ads, mr hij wilt het niet altijd doen op me dropad. Hij wilt de host niet installeren.
[ Voor 40% gewijzigd door Musta op 29-10-2011 22:29 ]
Anoniem: 428523
Weet er iemand soms waar ik de Dropad A8 kan kopen voor een mooie prijs? (graag zonder invoerkosten)
Indeed.. hier t zelfde..Musta schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:29:
Ik dacht adfree installeren vd market, het heeft mij op me telefoon in ieder geval geholpen
De dropad is een chinees tablet en die zijn meestal alleen via dealxtreme etc te bestellen.. ik heb m daar vandaan en moest ook invoerrechte betalen.. maar dat valt wel mee hoor.. 20 euro ongeveer.. gewoon doen!Anoniem: 428523 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:03:
Weet er iemand soms waar ik de Dropad A8 kan kopen voor een mooie prijs? (graag zonder invoerkosten)
Op mijn Desire werkt Adfree ook prima. Helaas krijg ik op mijn HaiPad M7++ 'Unable to locate a partition to remount to write the hosts file to.' en is de hosts file ook niet verandert. Deze fix helpt ook niet.Musta schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:29:
De hosts file doe ik dan ook maar handmatig en ik gebruik Droidwall voor de rest.
-
Ik zie dat veel mensen prox32 zijn kwijtgeraakt.
Prox32's nieuwe 'thuis' (niet delen met SlateDoid, dat mag niet van Prox32
http://www.pcstamworth.com/phpBB3/viewforum.php?f=4&sid=75c6b35a8c1f73b0e72d909620543491
Hier heb ik de (nieuwste) Genesis ROM vandaan. Momenteel is dat versie 2.7.3.
prox32 geeft op dat forum ook aan dat Evolution 4 eraan komt...
Anoniem: 428523
Oh, dat valt nog mee. En was dat via EMS of de gewone China airmail ?Vis schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:53:
[...]
De dropad is een chinees tablet en die zijn meestal alleen via dealxtreme etc te bestellen.. ik heb m daar vandaan en moest ook invoerrechte betalen.. maar dat valt wel mee hoor.. 20 euro ongeveer.. gewoon doen!
wow....heb nu 2.7.3 1.2Ghz draaien, maar wat een verschil met het origineel....JW1 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 01:31:
[...]
Op mijn Desire werkt Adfree ook prima. Helaas krijg ik op mijn HaiPad M7++ 'Unable to locate a partition to remount to write the hosts file to.' en is de hosts file ook niet verandert. Deze fix helpt ook niet.
De hosts file doe ik dan ook maar handmatig en ik gebruik Droidwall voor de rest.
-
Ik zie dat veel mensen prox32 zijn kwijtgeraakt.
Prox32's nieuwe 'thuis' (niet delen met SlateDoid, dat mag niet van Prox32):
http://www.pcstamworth.com/phpBB3/viewforum.php?f=4&sid=75c6b35a8c1f73b0e72d909620543491
Hier heb ik de (nieuwste) Genesis ROM vandaan. Momenteel is dat versie 2.7.3.
prox32 geeft op dat forum ook aan dat Evolution 4 eraan komt...
gewone China airmail..Anoniem: 428523 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:11:
[...]
Oh, dat valt nog mee. En was dat via EMS of de gewone China airmail ?
wel zou ik als ik jou was (als je m via dealxtreme besteld) "Send as a gift" erbij doen voor 1 cent ofzo...
Kan je geld besparen met de importkosten...
@triples12
Heb hem zelf ook via Dealxtreme besteld, je moet even opletten bij het afrekenen dat je een extra optie aanvinkt over verpakking of logo's ofzo. Dat kost 1 dollarcent en dan krijg je gewoon een blanco doos. Vergeet ook niet een verloopstekker mee te bestellen!
Als je betaald met je creditcard afrekenen in dollars ipv euro's, scheelt ook weer iets.
Uiteindelijk hoefde ik geen invoerrechten te betalen.
Dus bestellen maar, zul je geen seconde spijt van hebben. Mooie custom rom erop zetten en klaar is kees. Heerlijk tablet voor heel weinig geld.
Heb hem zelf ook via Dealxtreme besteld, je moet even opletten bij het afrekenen dat je een extra optie aanvinkt over verpakking of logo's ofzo. Dat kost 1 dollarcent en dan krijg je gewoon een blanco doos. Vergeet ook niet een verloopstekker mee te bestellen!
Als je betaald met je creditcard afrekenen in dollars ipv euro's, scheelt ook weer iets.
Uiteindelijk hoefde ik geen invoerrechten te betalen.
Dus bestellen maar, zul je geen seconde spijt van hebben. Mooie custom rom erop zetten en klaar is kees. Heerlijk tablet voor heel weinig geld.
Idd...Goede aanvulling @ hierboven
Vergeet niet SKU 3529 mee te bestellen!
http://www.dealextreme.com/p/flat-to-round-power-plug-convertor-3529
Vergeet niet SKU 3529 mee te bestellen!
http://www.dealextreme.com/p/flat-to-round-power-plug-convertor-3529
[ Voor 9% gewijzigd door Vis op 02-11-2011 14:07 ]
Zelf heb ik nog Genesis 2.7.1 draaien, 2.7.3 is met wat zeer lichte verbeteringen bijna hetzelfde.coldasice schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:07:
[...]
wow....heb nu 2.7.3 1.2Ghz draaien, maar wat een verschil met het origineel....
Deze ROMs zijn inderdaad een verademing ten opzichte van de stock-ROMs. Zowel in stabiliteit, batterijduur en snelheid.
nieuwste firmware aanwezig op de link
Evolution 4.0
Genesis 2.7.4
Evolution 4.0
Genesis 2.7.4
Goed nieuws! Het FlashBack team gaat zich met de A8/C8 bemoeien.
http://www.slatedroid.com...ws-the-tsunami-is-coming/
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
En wat kunnen we daarvan verwachten dan?j1nx schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:35:
Goed nieuws! Het FlashBack team gaat zich met de A8/C8 bemoeien.
(sorry heb geen zin om die hele link af te speuren...)
Heej mensen, weet er iemand wat een goede lader is voor de dropad? ik heb deze al in dit topic langs zien komen, maar dit is een 5V lader in plaats van 9V. Als dit alleen betekent dat hij dan langzamer oplaadt is dat niet echt een probleem, als hij hierdoor niet oplaadt is het uiteraard wel een probleem
, en ben ik op zoek naar een ander.....
Is er iemand hier die al een vervangende oplader gekocht heeft, en er mij dus één kan aanraden? Op dit moment kan ik niks meer met mijn dropad, wat natuurlijk zonde is ....
Is er iemand hier die al een vervangende oplader gekocht heeft, en er mij dus één kan aanraden? Op dit moment kan ik niks meer met mijn dropad, wat natuurlijk zonde is ....
CM7, HC3.x en misschien zelfs wel ICSVis schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:44:
[...]
En wat kunnen we daarvan verwachten dan?
(sorry heb geen zin om die hele link af te speuren...)
Ik heb de Evolution 4.0 draaien ... draait als een zonnetje. Lekker vlot. .. maar maakt het een en ander zoveel uit met Genesis 2.7.4? Iemand wat verschil gemerkt met performance?
Echt veel verschil zou er niet zijn denk ik. Er is een discussie hier gestart:henkleerssen schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:29:
Ik heb de Evolution 4.0 draaien ... draait als een zonnetje. Lekker vlot. .. maar maakt het een en ander zoveel uit met Genesis 2.7.4? Iemand wat verschil gemerkt met performance?
http://lyt.no-ip.org/forum/viewtopic.php?f=10&t=7
De merkbare verschil is die 3 softkeys, maar voor de rest mss performantie. Uiteindelijk is het nog altijd hetzelfde urbetter code waar men geen toegang aan hebt
[ Voor 4% gewijzigd door leeyuentuen op 05-11-2011 21:50 ]
Anoniem: 428610
Hallo,
Afgelopen weekend geprobeerd android 2.3 op mijn Dropad te zetten.
Dit lukte niet via de externe SD-card.
E.e.a. overgezet op de interne card, waarna bij opstarten wel update-bestanden gezien werden.
Na de shut-down is er geen leven meer in de Dropad; totaal geen reactie op welke toets dan ook.
Ik krijg hem dus niet meer onder spanning.
Is er iemand die een oplossing weet?
Alvast bedankt voor julie reacties.
Hibbeler.
Afgelopen weekend geprobeerd android 2.3 op mijn Dropad te zetten.
Dit lukte niet via de externe SD-card.
E.e.a. overgezet op de interne card, waarna bij opstarten wel update-bestanden gezien werden.
Na de shut-down is er geen leven meer in de Dropad; totaal geen reactie op welke toets dan ook.
Ik krijg hem dus niet meer onder spanning.
Is er iemand die een oplossing weet?
Alvast bedankt voor julie reacties.
Hibbeler.
ik zou ook gewoon wat aanmodderen en denken dat het dan wel goed komt.Anoniem: 428610 schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:20:
E.e.a. overgezet op de interne card.
Na de shut-down is er geen leven meer in de Dropad
Een oplossing is denk ik wel te vinden op slatedroid, weinig kans hier.
Voor de volgende keer, koop een 2GB USB stick, formatteer deze op FAT32, en zet er een uitgepakte zip op. Toen lukte het bij mij wel.
Nee gaat niet werken.luappul schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:09:
Heej mensen, weet er iemand wat een goede lader is voor de dropad? ik heb deze al in dit topic langs zien komen, maar dit is een 5V lader in plaats van 9V. Als dit alleen betekent dat hij dan langzamer oplaadt is dat niet echt een probleem, als hij hierdoor niet oplaadt is het uiteraard wel een probleem, en ben ik op zoek naar een ander.....
Nu Android ICS 4.0 uit is, ben ik benieuwd hoe lang het duurt voor deze naar de Dropad A8 toekomt.
Laat Honeycomb maar eerst eens komen??Yorin schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 08:40:
Nu Android ICS 4.0 uit is, ben ik benieuwd hoe lang het duurt voor deze naar de Dropad A8 toekomt.
Waarom een verouderd besturingssysteem als Honeycomb gebruiken als Honeycomb en Ice Cream Sandwich vandaag tegelijk zijn uitgekomen?
Ik zou iig voor ICS gaan.
Heb nu al een weekje of 3 de genesis rom draaien, het ziet er aardig uit maar wat vreet dat ding batterijen.... Het systeem blijft gewoon actief, inclusief geluid/wifi, ook al staat hij in stand-by.
Misschien kijk ik langs wat instellingen maar ik zit sterk te overwegen terug te flashen naar FC1.5. Ik wordt alleen een beetje moe van al dat geherinstalleer.
Misschien kijk ik langs wat instellingen maar ik zit sterk te overwegen terug te flashen naar FC1.5. Ik wordt alleen een beetje moe van al dat geherinstalleer.
[ Voor 23% gewijzigd door daPet op 15-11-2011 18:17 ]
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Ik heb gisteren (na 1,5 week) de Dropad A8 van DX binnengekregen, direct evolution 4.0 erop gezet en aan de slag gegaan. Mijn bevindingen tot nu toe zijn erg positief. Ik heb hem vooral gekocht als huis/gezins agenda omdat we het zat waren om continu zaken te synchroniseren tussen smartphones en de papieren thuis agenda. De tablet is snel en alles werkt prima. Softkey's van Evolution 4.0 zijn erg handig.
Ik heb één afknapper en dat is het scherm, dat vind ik tegenvallen. Ik heb een HTC desire S met dezelfde resolutie maar die is zoveel mooier. De Dropad A8 heeft minder kleuren (zeer rare blokkerige overgangen in achtergronden), veel minder contrast. Daarnaast is er ook een bepaalde onscherpte en die komt niet alleen door het grotere scherm. Op mijn 3.7"HTC scherm kan ik op 4 cm zitten en dan nog is alles erg scherp. Op de Dropad vind ik dat letters ook tijdens het browsen erg wazig zijn. Is er iets wat daar aan kan worden gedaan? Ik heb het idee dat het deels software matig van oorzaak is, het verschil is zo groot. Ik heb het idee dat overgangen tussen pixels erg wazig zijn...
Edit, ik lees net een trick om de resolutie/density te verhogen, zie:
http://lyt.no-ip.org/blog...ropad-a8-tips-and-tricks/
en dan bij 'change to higher resolution' op 25% van de pagina (kan niks selecteren). Heeft iemand ervaring met deze tip?
Edit 2, ik heb bovenstaande tip gedaan, maar binnen de evolution 4.0 rom staat de density al op 160 (!), die heb ik nu 'terug gezet' naar 200 en de letters zijn nu veel scherper, oftewel bovenstaande tip is voor mij waardeloos, density op normale stand 200 geeft een veel strakker beeld, letters zijn wel groter, maar dat vind ik wel prettig.
Ik heb één afknapper en dat is het scherm, dat vind ik tegenvallen. Ik heb een HTC desire S met dezelfde resolutie maar die is zoveel mooier. De Dropad A8 heeft minder kleuren (zeer rare blokkerige overgangen in achtergronden), veel minder contrast. Daarnaast is er ook een bepaalde onscherpte en die komt niet alleen door het grotere scherm. Op mijn 3.7"HTC scherm kan ik op 4 cm zitten en dan nog is alles erg scherp. Op de Dropad vind ik dat letters ook tijdens het browsen erg wazig zijn. Is er iets wat daar aan kan worden gedaan? Ik heb het idee dat het deels software matig van oorzaak is, het verschil is zo groot. Ik heb het idee dat overgangen tussen pixels erg wazig zijn...
en dan bij 'change to higher resolution' op 25% van de pagina (kan niks selecteren). Heeft iemand ervaring met deze tip?
Edit 2, ik heb bovenstaande tip gedaan, maar binnen de evolution 4.0 rom staat de density al op 160 (!), die heb ik nu 'terug gezet' naar 200 en de letters zijn nu veel scherper, oftewel bovenstaande tip is voor mij waardeloos, density op normale stand 200 geeft een veel strakker beeld, letters zijn wel groter, maar dat vind ik wel prettig.
[ Voor 22% gewijzigd door vandermark op 18-11-2011 14:08 ]
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
de screen density kan je vergelijken als je scherm resolutie.vandermark schreef op donderdag 17 november 2011 @ 08:52:
Ik heb gisteren (na 1,5 week) de Dropad A8 van DX binnengekregen, direct evolution 4.0 erop gezet en aan de slag gegaan. Mijn bevindingen tot nu toe zijn erg positief. Ik heb hem vooral gekocht als huis/gezins agenda omdat we het zat waren om continu zaken te synchroniseren tussen smartphones en de papieren thuis agenda. De tablet is snel en alles werkt prima. Softkey's van Evolution 4.0 zijn erg handig.
800x600 1024x768 1280x1024 etc.
hoe lager de resolutie, hoe groter het beeld, maar kan minder op je scherm.
natuurlijk hangt het ook af of je scherm die bepaalde density kan ondersteunen.
voor een herotab C8 kan de density tot 160 gaan zonder probleem. Daaronder is het testen of het werkt.
Hallo,
Ik heb nu ECHT een probleem,
Heb zojuist FragCompany 1.4 geprobeerd te installeren, maar ik kom niet langs de pinguin scherm.
Hij telt daar wel af maar als ik dan weer aanzet kom ik weer op de update progress.
Willen jullie me alsjeblieft helpen, ik zit namelijk nu in een groot probleem.
EDIT:
1.Download HerotabC8_V2.2_2011_03_01.zip. I've tried the others posted in this thread but none worked.
(The one provided by pchel48 works and saved my ass)
2.Take out the internal 4GB microSD and wipe it clean: dd if=/dev/zero of=/dev/sdX bs=512KB count=4
No need to do anything further, i.e. create partition or format.
3.Put the internal 4GB microSD back into the tablet.
4.Extract the contents of the ZIP.
5.With u-boot-sd.bin from the ZIP, use dd to dump it onto an external microSD. I used a 2GB card for this. dd if=/path_to_bin/u-boot-sd.bin of=/dev/sdX
6.Copy the entire contents of the ZIP to the largest partition of the external microSD. It was the only automatically mounted partition when I replugged the card into Ubuntu.
7.I had to do these steps as recommended in the first post: rm -R utscript_sd && cp utscript utscript_sd
(I didn't do it initially and after the recovery flash, my tablet couldn't boot w/o the external microSD)
8.Insert the external microSD into your tablet. Now, both microSDs are inside the tablet.
9.Press power and "M" button simultaneously. It should boot up and begin recovery.
10.After that is done, you may remove your external microSD and proceed as your wish.
Hope that helps!
Ik zie hier wat maar zouden jullie het misschien voor mij vertalen, ik heb geen zin in meer problemen.
Ik heb nu ECHT een probleem,
Heb zojuist FragCompany 1.4 geprobeerd te installeren, maar ik kom niet langs de pinguin scherm.
Hij telt daar wel af maar als ik dan weer aanzet kom ik weer op de update progress.
Willen jullie me alsjeblieft helpen, ik zit namelijk nu in een groot probleem.
EDIT:
1.Download HerotabC8_V2.2_2011_03_01.zip. I've tried the others posted in this thread but none worked.
(The one provided by pchel48 works and saved my ass)
2.Take out the internal 4GB microSD and wipe it clean: dd if=/dev/zero of=/dev/sdX bs=512KB count=4
No need to do anything further, i.e. create partition or format.
3.Put the internal 4GB microSD back into the tablet.
4.Extract the contents of the ZIP.
5.With u-boot-sd.bin from the ZIP, use dd to dump it onto an external microSD. I used a 2GB card for this. dd if=/path_to_bin/u-boot-sd.bin of=/dev/sdX
6.Copy the entire contents of the ZIP to the largest partition of the external microSD. It was the only automatically mounted partition when I replugged the card into Ubuntu.
7.I had to do these steps as recommended in the first post: rm -R utscript_sd && cp utscript utscript_sd
(I didn't do it initially and after the recovery flash, my tablet couldn't boot w/o the external microSD)
8.Insert the external microSD into your tablet. Now, both microSDs are inside the tablet.
9.Press power and "M" button simultaneously. It should boot up and begin recovery.
10.After that is done, you may remove your external microSD and proceed as your wish.
Hope that helps!
Ik zie hier wat maar zouden jullie het misschien voor mij vertalen, ik heb geen zin in meer problemen.
[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 427147 op 21-11-2011 21:33 ]
Nieuwe firmware van Tsunami 1.1
http://lyt.no-ip.org/forum/viewtopic.php?f=10&t=53
of
http://lyt.no-ip.org/forum/viewtopic.php?f=10&t=53
of
Anoniem: 433695
Beste,
Ik ben nieuw op dit forum dus mijn excuses als deze vraag reeds gesteld werd.
Wanneer ik mijn Herotab c8 aansluit op mijn Win 7 32bit pc krijg ik de melding s5p otg driver not found. please help!
Ik heb niets veranderd aan mijn tab. Geen updates, geen andere firmware. Ik draai momenteel 2.3 android (als ik me niet vergis één van de laatste versies).
Iemand die weet hoe ik dit probleem opgelost krijg? Ik kan namelijk zo geen muziek, video's of foto's op mijn tab plaatsen.
Thx guys!
Ik ben nieuw op dit forum dus mijn excuses als deze vraag reeds gesteld werd.
Wanneer ik mijn Herotab c8 aansluit op mijn Win 7 32bit pc krijg ik de melding s5p otg driver not found. please help!
Ik heb niets veranderd aan mijn tab. Geen updates, geen andere firmware. Ik draai momenteel 2.3 android (als ik me niet vergis één van de laatste versies).
Iemand die weet hoe ik dit probleem opgelost krijg? Ik kan namelijk zo geen muziek, video's of foto's op mijn tab plaatsen.
Thx guys!
Je moet usb storage aanzetten als je de tablet aan een pc verbind met usb...
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Anoniem: 433926
Hey, ik ben nieuw hier EN in de android wereld, nu ben ik van plan om deze tablet te kopen over x aantal weken, kan iemand me aub vertellen wat het verschil (als er al 1 is) is tussen de dropad en herotab? Want ik ben namelijk van plan om zo een custom rom te installeren (tsunami) en vroeg me af of het iets uitmaakte mits een rom het opnieuw flashen is van het os en slechte gevolge kan hebben als de hardware tussen dropad en herotab verschillend is. En mijn laatste vraag, bij sommige roms lees ik overclocked naar 1,2ghz, kan je deze ook op eender welke versie installeren of maar op een bepaald(e) (aantal) versie(s).
Bedankt aan degene die me wijzer kan maken.
mvg
InsaneWolf
Bedankt aan degene die me wijzer kan maken.
mvg
InsaneWolf
Zijn er meer mensen die stof achter het scherm hebben? Het is redelijk irritant als ik een witte pagina open heb staan op internet.
Ja, heb ik ook al vanaf de unboxing.
Je ziet het alleen als het beeldscherm uitstaat, en hem schuin houd zodat het buitenlicht erop schijnt...
Verder heb ik 1 best grote stof-korrel... die je idd ziet bij een witte achtergrond pagina... achja, voor die prijs... stoor me er niet aan
Je ziet het alleen als het beeldscherm uitstaat, en hem schuin houd zodat het buitenlicht erop schijnt...
Verder heb ik 1 best grote stof-korrel... die je idd ziet bij een witte achtergrond pagina... achja, voor die prijs... stoor me er niet aan
Ik stoor me er ook niet aan, maar ik zag het zitten vandaag.
Verder is vandaag ook Genesis 3.0 uitgekomen waarmee de batterylife een flinke upgrade krijgt naar 6,5 uur met normaal gebruik. Ik zal hem van het weekend is installeren.
Verder is vandaag ook Genesis 3.0 uitgekomen waarmee de batterylife een flinke upgrade krijgt naar 6,5 uur met normaal gebruik. Ik zal hem van het weekend is installeren.
Hoe meet jij dit "normaal" gebruik dan eigenlijk...?Yorin schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:14:
Ik stoor me er ook niet aan, maar ik zag het zitten vandaag.
Ik heb soms een batterylife van wel 11 uur... (dan staat hij misschien 2 uur op standby in totaal) maar dan nog... is een aardige battery duur vind ik zelf, terwijl ik af en toe een spelletje speel, maar meestal internet of apps bekijk...
Ik heb dit niet gemeten, maar de maker (prox32) van de rom. Hij zegt dit over de batterylife:Vis schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:59:
[...]
Hoe meet jij dit "normaal" gebruik dan eigenlijk...?
Ik heb soms een batterylife van wel 11 uur... (dan staat hij misschien 2 uur op standby in totaal) maar dan nog... is een aardige battery duur vind ik zelf, terwijl ik af en toe een spelletje speel, maar meestal internet of apps bekijk...
Dat vind ik aardig veel voor de Dropad.I have been testing this firmware for a couple of days now and haven't had any problems, plus I have had 6 and a half ours battery life with frequent use e-mail, light browsing and instant messenger running 24/7 with WiFi always on (1ghz).
Ik heb nu de Tsunami rom erop staan, maar ik vind hem zelf persoonlijk slechter werken dan de FragCompany 1.2 rom. Density is veel te hoog en er zitten te veel fancy features in. Ik denk dat ik morgen de Genesis Rom ga uitproberen.
Ikzelf heb een gewijzigde versie gemaakt (CFW modTuen_V3) hij is gebaseerd op CFW1012 en deze is gebaseerd of OFW1010
http://lyt.no-ip.org/forum/viewtopic.php?f=10&t=49
weliswaar niet veel fancy features,
maar de meeste standaard zaken werken zoals
- google sync (na sleep werkt bij sommige firmware google sync niet meer)
- nand storage herkenning
- volledig market toegang (je kan skype, google+)
feedback is altijd welkom.
http://lyt.no-ip.org/forum/viewtopic.php?f=10&t=49
weliswaar niet veel fancy features,
maar de meeste standaard zaken werken zoals
- google sync (na sleep werkt bij sommige firmware google sync niet meer)
- nand storage herkenning
- volledig market toegang (je kan skype, google+)
feedback is altijd welkom.
Anoniem: 319023
Hallo,
Ik zie op het moment door de bomen het bos niet meer.
Op dealextreme.com zie ik 3 zogenaamde "dropad A8" staan, onder verschillende namen;
http://www.dealextreme.co...k-4gb-a8-1ghz-109740#open full view
Dropad A8 115 euro
http://www.dealextreme.co...-usb-cortex-a8-1ghz-57770
Dropad A8 130 euro
http://www.dealextreme.co...v210-cortex-a8-1ghz-65993
Heropad C8 150 euro
Ik wil een dropad gaan aanschaffen, maar welke kan ik nou het beste pakken, ik zie tussen de 2 aangeboden Dropad alleen een verschil in processor, verder niets.
Verder wil ik de dropad/herotab upgraden naar 1.2Ghz en Honeycomb (GUI weliswaar, het draait nog steeds op Android 2.3 schijnbaar) mijn vraag is, welke update(s) & custom roms heb ik hier evt voor nodig, en welke van bovenstaande dropads kunnen dit aan. Ik weet vrij zeker dat het met een Herotab C8 kan, zie onderstaand YouTube filmpje;
YouTube: Herotab C8 Android 3.0 honeycomb UI 1.2GHZ Dropad A8
Het liefst koop ik echter de dropad (Geen herotab) en zet daar de honeycomb GUI op, is dit mogelijk?
Alvast bedankt voor de reacties!
Luuk
Ik zie op het moment door de bomen het bos niet meer.
Op dealextreme.com zie ik 3 zogenaamde "dropad A8" staan, onder verschillende namen;
http://www.dealextreme.co...k-4gb-a8-1ghz-109740#open full view
Dropad A8 115 euro
http://www.dealextreme.co...-usb-cortex-a8-1ghz-57770
Dropad A8 130 euro
http://www.dealextreme.co...v210-cortex-a8-1ghz-65993
Heropad C8 150 euro
Ik wil een dropad gaan aanschaffen, maar welke kan ik nou het beste pakken, ik zie tussen de 2 aangeboden Dropad alleen een verschil in processor, verder niets.
Verder wil ik de dropad/herotab upgraden naar 1.2Ghz en Honeycomb (GUI weliswaar, het draait nog steeds op Android 2.3 schijnbaar) mijn vraag is, welke update(s) & custom roms heb ik hier evt voor nodig, en welke van bovenstaande dropads kunnen dit aan. Ik weet vrij zeker dat het met een Herotab C8 kan, zie onderstaand YouTube filmpje;
Het liefst koop ik echter de dropad (Geen herotab) en zet daar de honeycomb GUI op, is dit mogelijk?
Alvast bedankt voor de reacties!
Luuk
Ik zit met een probleem, mijn adapter is kapot
wat kan ik nu het beste doen ?
Ik zie op ebay ook geen adapter en google geeft mij ook niks
Volgens mij kijk ik dan ook gewoon op de verkeerde plekken kan iemand mij helpen?
Volgens mij kijk ik dan ook gewoon op de verkeerde plekken kan iemand mij helpen?
Anoniem: 413043
Eergisteren de Evolution Rom geïnstalleerd en vandaag eraf gedonderd. Vreet binnen 3 en een half uur de accu leeg. Ik ga terug naar Fragcompany
. Het enige verschil voor de normale gebruiker is dat Fc er wat langer over duurt om op te starten.
Spijt dat ik de Evolution erop heb gezet, want nu kan ik weer een halve avond gaan zitten tweaken. Wat overigens met dit takkenweer ook weer niet zo heel erg is ;-)
Spijt dat ik de Evolution erop heb gezet, want nu kan ik weer een halve avond gaan zitten tweaken. Wat overigens met dit takkenweer ook weer niet zo heel erg is ;-)
Toch maar een universele (stekker) voeding. Eventueel het stekkertje van de oude hergebruiken.ExilaaHH schreef op woensdag 14 december 2011 @ 18:12:
Ik zit met een probleem, mijn adapter is kapotwat kan ik nu het beste doen ?
9V 1500mA. Succes
Mijn adapter was ook kapot. Het bleek in mijn geval dat het binnnenste gedeelte van de connector was opgeschoven waardoor het geen contact meer maakte met de tablet.
Ik heb de connector opengesneden en opnieuw aangesoldeert. Een nieuw busje over het geheel en met vulcaniserende tape dicht gemaakt. De stekker is weer als nieuw
Ik heb de connector opengesneden en opnieuw aangesoldeert. Een nieuw busje over het geheel en met vulcaniserende tape dicht gemaakt. De stekker is weer als nieuw
Al nieuws of ICS eraan zit te komen voor 'onze' Dropad?
Moet zeggen dat ik hem een tijdje niet meer gebruikt heb, (andere hobby's hebben de voorkeur weer overgenomen)
Maar gisteren weer een avondje mee op de bank gespeeld.. Blijft een lekker apparaat, en iedere euro zeker waard voor dat geld.
Moet zeggen dat ik hem een tijdje niet meer gebruikt heb, (andere hobby's hebben de voorkeur weer overgenomen)
Maar gisteren weer een avondje mee op de bank gespeeld.. Blijft een lekker apparaat, en iedere euro zeker waard voor dat geld.
Nou heb ik de juiste universele adapter werkt de batterij bijzonder slecht.
Het volgende probleem doet zich voor:
Het percentage van de batterij fluctueert van 20 naar 40 bijvoorbeeld
Het percentage komt niet boven de 60% uit.
heb al van die calibratie tools gebruikt maar die werken ook niet
Ik heb hiervoor Batterycalibrator en Battery monitor gebruikt
Iemand enig idee hoe ik dit oplos ?
Je zou een een andere rom/versie kunnen proberen, ik merk best veel verschillen tussen de diverse roms qua batterij prestatie. Ik vond FC1.5 tot nu het fijnste.ExilaaHH schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:26:
Heb je misschien een linkje naar de adapter waar je hem hebt gekocht?ExilaaHH schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:26:
En jahoor, prox is weer gebanned van slatedroid. Wel jammer, want vind zijn genesis firmware super werken met de soft buttons
Mooi te horen dat er een team bezig is met ICS voor de dropad, zag dit bericht op engadget en gezien de dropad qua hardware niet veel verschilt van de galaxy tab.......
In dit filmpje is geen tab met Honeycomb te zien. Wel een tab met de grafische schil (ui) van Honeycomb.Anoniem: 319023 schreef op zondag 11 december 2011 @ 20:37:
Luuk
Let op:
Dit topic is bedoeld om de Dropad A8 / Herotab C8 / Haipad M7 te bespreken.
In dit topic is er geen ruimte voor aanbiedingen, daar is Vraag & Aanbod voor.
Dit topic is bedoeld om de Dropad A8 / Herotab C8 / Haipad M7 te bespreken.
In dit topic is er geen ruimte voor aanbiedingen, daar is Vraag & Aanbod voor.