Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c.lemmers
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 15:53
Ik heb de laatste versie van fragcompany geinstaleerd
en nu het volgende gevonden
bij het afspelen van een filmpje vanuit de internet explorer start hij een movie player
die niets wil afspelen
als oplossing vitalplayer geinstaleerd maar dit werkt helaas ook niet
en bij moboplayer gaat na install het media geluid continu naar nivo 0 (uit dus)

iemand een andere oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:08

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Welke browser gebruik je? (Explorer is van Microsoft)
Heb je al een andere browser geprobeerd zoals Miren browser, Dolphin, Opera, Fennec/Firefox, enz.? Doe anders ook even een linkje naar het filmpje, dat maakt het ook eenvoudiger.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiel_78
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 14:11
Belangrijk om te weten is bij een chinese tablet dat je software ondersteuning en updates meestal wel kan vergeten.

De dropad heeft een zeer actieve community. De TMD plus die je linkt (nog) niet.
Ga er vanuit dat de standaard software op de tablet veel fouten bevat (dan kan het ook niet tegenvallen) en dat updates, die in geval van de A8 dus door de gebruikers zelf gemaakt worden, noodzakelijk zijn.

Persoonlijk zouden voor mij die 120 pixels pixels verticaal en die dualcore op dit moment niet opwegen tegen de ondersteuning die je er voor kan krijgen en zou ik nog steeds door de Dropad gaan.

Aan de andere kant, wellicht dat de TMD ook wel een heel actieve community krijgt, op papier is het immers het betere product, en dan gaat bovenstaande verhaal weer niet op.

Besluit zelf wat je belangrijk vind; of een tablet die nu heel behoorlijk zonder gezeur werkt (met oa de build van fragcompany) en ondersteuning als het toch niet werkt.
Of een snellere tablet waarbij, als er bugs in de software zitten, mischien je een flinke poos kan wachten tot er voldoende gebruik van gemaakt wordt en deze software door gebruikers wordt geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:23
Ik neem aan dat de versie van Fragcompany niet geschikt is voor de Dropad A8X, vanwege de aanwezigheid van Bluetooth en de GPS in deA8X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c.lemmers
  • Laatst online: 15-09 15:53
janvanduschoten schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:48:
Welke browser gebruik je? (Explorer is van Microsoft)
Heb je al een andere browser geprobeerd zoals Miren browser, Dolphin, Opera, Fennec/Firefox, enz.? Doe anders ook even een linkje naar het filmpje, dat maakt het ook eenvoudiger.
met de browser bedoel ik de standaard browser die bijgeleverd is (kan geen type of versie naam vinden)
en een voorbeeld van een filmpje
nieuws: E3: The Witcher 2 komt naar de Xbox 360
en dan onder het filmpje de 3gp versie (de andere link met h264 werkt wel)
andere 3gp filmpjes bv journaal vanuit de journaal droid applicatie komt er een lego blokje in beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:15

j1nx

Geek - Enjoying life

janvanduschoten schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:12:
[...]

@ dreezz: Ik installeer meestal mijn apps opnieuw uit de market en restore de data (alleen de data) van de apps met Titanium Backup. Zo voorkom je problemen met apps. Onder in de lijst apps bij Titanium zie je welke apps je er op had staan, deze zoek ik dan ff handmatig op en restore daarna de data.
Euhhhh, je weet dat er nu een web versie is van de market?

Ik ga gewoon naar; http://market.android.com Log-in met mijn google account en dan staan daar al mijn geinstalleerde pakketten. Die ik dan vanaf daar weer naar mijn device kan pushen. Kies je pakket en kies "instaleren" je ziet dan dat de tablet vrijwel direct opnieuw download en installeerd.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-07 21:42
Okay, ik ben er uit, ik ga voor de Dropad, maar ik MOET er wel een autolader bij kunnen kopen. Wie o wie weet ZEKER of er een autolader voor de Dropad beschikbaar is. De Chinese helpdesk weet het in ieder geval niet zeker. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiel_78
Bedankt Fragcompany voor 1.1. Ziet er zover erg goed uit, stabiel WIFI dat wel luistert naar de sleep policy en weer full market access! Whohoo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
j1nx schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:33:
[...]

Ik ga gewoon naar; http://market.android.com Log-in met mijn google account en dan staan daar al mijn geinstalleerde pakketten. Die ik dan vanaf daar weer naar mijn device kan pushen. Kies je pakket en kies "instaleren" je ziet dan dat de tablet vrijwel direct opnieuw download en installeerd.
Weet ik, maar ik gebruik het zelfde Google account voor mijn HTC Desire, dus dat werkt op dit moment niet zo. Ik ga denk ik een apart Google account gebruiken voor de Dropad, dan werkt dat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

janvanduschoten schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 15:07:
[...]

Weet ik, maar ik gebruik het zelfde Google account voor mijn HTC Desire, dus dat werkt op dit moment niet zo. Ik ga denk ik een apart Google account gebruiken voor de Dropad, dan werkt dat wel goed.
Je kan gewoon kiezen op welk device je de boel wil installeren toch.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Idee of niet,voor in de volgende build?
Ben aan het testen met contacten,en synchroniseren.
Dit werkt in een test build,veel heb je er niet aan,want bellen ermee kan niet (die optie zie je dan namelijk ook)
misschien handig dat je wel telefoon nummers dan bij de hand hebt?

Idee,of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

fragcompany schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 16:52:
Idee of niet,voor in de volgende build?
Ben aan het testen met contacten,en synchroniseren.
Dit werkt in een test build,veel heb je er niet aan,want bellen ermee kan niet (die optie zie je dan namelijk ook)
misschien handig dat je wel telefoon nummers dan bij de hand hebt?

Idee,of niet?
Je kan toch vanaf daar ook naar <email> als je op zijn email klikt. Of navigeer naar hier als je op het adres klikt?

Of ben ik nu in de war.

Overigens geloof ik dat GTalk ook crashed zonder de contacts.apk of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Geen idee,Contacts.aplk heb ik nu in een test build toegevoegd (gebruik geen Gtalk)
Zonder Contacts.apk zie ik geen contacten namelijk.

Afijn,van het weer genieten,en het weekend,zal dus iets minder aanwezig zijn.

Bugs of wensen graag in pm naar Jan.
Dan hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:54
Afbeeldingslocatie: http://i588.photobucket.com/albums/ss329/mustaaa/snap20110603_183021.png

Ik heb voorlopig dit ingesteld, ben drmee aan 't spelen. gebruik adw launcher ex.

Kan ik, nadat ik de apk heb geïnstalleerd, de apk van me sdcard verwijderen?
En ik moet waarschijnlijk eerst van alles een backup maken met titaniumbackup voordat ik een andere versie flash?
En er gebeurt iets geks als ik fancy widget pro gebruik, bij het weer geeft die aan dat 't in Rotterdam 75 graden is. Ok het is erg warm hier, maar nog niet zo bloedheet :p Hoe kan ik dat instellen, lijkt wel alsof die verkeerde info haalt van internet?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Musta schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:56:
En er gebeurt iets geks als ik fancy widget pro gebruik, bij het weer geeft die aan dat 't in Rotterdam 75 graden is. Ok het is erg warm hier, maar nog niet zo bloedheet :p Hoe kan ik dat instellen, lijkt wel alsof die verkeerde info haalt van internet?
Toevallig Fahrenheit ipv Celcius,75 graden Fahrenheit komt overheen met 24 graden Celsius.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
hehe je hebt gelijk, dat ik daar niet aan gedacht heb :p thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
j1nx schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:33:
[...]

Dat heb ik ook geprobeerd, maar hoe kan je in één keer alles opnieuw installeren? ik zit elke keer te kloten met elke app één voor één terugzetten, maar het lijkt me dat het ook allemaal in enen moet kunnen! |:( Ik kan het alleen nergens vinden..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magneteyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 21:08
Na lang onderzoek ook maar eens een Dropad besteld.
Ik wil hem ook graag in de trein gebruiken. Weet iemand welke 3g-dongle hier geschikt voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Ik heb er ook één besteld eergisteren. Het zal mijn eerste ontmoeting zijn met android.
Weet alleen niet of ik hem misschien te klein gaat vinden, als ik nu zo rond kijk naar 10" pads heb ik hem misschien net te vroeg gekocht :P

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Ik dacht eerst ook dat 7"misschien wat te klein zou zijn, maar ik vind het persoonlijk wel een lekker handzaam formaat. Ik heb er tot nu toe geen spijt van gehad of de behoefte om een grotere te kopen. Ik ben eerst wel ff naar de MM gegaan om te kijken hoe groot het verschil is tussen 7"en 10 " en toen vond ik 10" wel een beetje lomp worden voor mijn gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+1

(al koop ik er tzt nog wel een 10" bij, tbv zakelijk foto-viewen en wat gemakkelijker browsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
10 inch is erg mooi inderdaad,maar ik vind dat niet meer handzaam zoals Jan ook omschrijft.
Vasthouden en typen lukt bijna niet dan lol.
Enigste wat beter had gemogen was het scherm voor mij,maar ik ben dan ook een muggezifter als het op pixels aankomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

In de market van v1.1 Fragcompany-ROM staan nog niet alle apps. De Moon+ Reader en de Hardware.info apps staan er bijvoorbeeld niet in.

Moon+ Reader gevonden in de market, HW.info nog niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Yorinn op 04-06-2011 23:00 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
fragcompany schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 10:51:
10 inch is erg mooi inderdaad, maar ik vind dat niet meer handzaam zoals Jan ook omschrijft.
Vasthouden en typen lukt bijna niet dan lol.
Enigste wat beter had gemogen was het scherm voor mij, maar ik ben dan ook een muggezifter als het op pixels aankomt ;)
Ik heb een LG viewty smart gehad (telefoon) en die had ook 800x480 pixels, en dat was retescherp. Alleen was dat scherm ongeveer 4 inch.
Ik gok dus dat ik de resolutie te laag gaat vinden.

Maargoed, ik heb hem voornamelijk gekocht om chill op de bank wat te GoTten enzo dus dat zal wel los lopen, en voor die prijs is het goed te doen dacht ik zo.

Het zou ook een mooi cadeau item zijn maar daar vind ik hem nog nèt een tikkie te duur voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stonie76
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-10-2022
Jahoor na lang wikken en wegen (veel lezen op tweakers en andere internetsites)
heb ik de knoop doorgehakt en de Dropad besteld bij DX :)

Rom van Fragcompany staat ook al klaar op de harde schijf dus nu de post afwachten....

Iedereen bij voorbaat dank voor de vele informatie welke in dit forum te vinden is! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Nu zit ik een beetje rond te neuzen voor een hoesje etc en ik stuit hier op. Een leren hoesje met stand en een ingebouwd usb keyboard, voor 12 pond ex shipping.
Iemand hier al zo'n ding? Kan ik beter een gewoon leren hoesje kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Heeft iemand ook al een twee-zijdig toetsenbord gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Yorin schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 22:56:
In de market van v1.1 Fragcompany-ROM staan nog niet alle apps. De Moon+ Reader en de Hardware.info apps staan er bijvoorbeeld niet in.

Moon+ Reader gevonden in de market, HW.info nog niet.
Yorin schreef op zondag 05 juni 2011 @ 00:37:
Heeft iemand ook al een twee-zijdig toetsenbord gevonden?
Iemand die antwoord heeft op mijn beide vragen?

Het tweezijdig toetsenbord heb ik wel gevonden eerst, maar weet de naam niet meer. Ook Swype is niet te vinden in de market, dus ik ben bang dat nog niet alles vindbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swipe (beta) kon ik niet installeren.
geeft de fout dat hij niet wil samenwerken met een emulator (wat dat ook moge betekenen)
ik ben er zeer happy mee op m'n samsung mobi, dus zocht een alternatief...

slideIT

werkt prima op de Dropad :)

moon+ reader is een betaalde app (slideIT ook geloof ik), dus misschien even elders zoeken?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2011 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Heeft iemand nog de NOS teletekst app geprobeerd? Nog steeds gekke tekens :?
En wat is een goeie browser? Dolphin HD? Of is degene die erop staat al een goeie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nos tt is idd onleesbaar :? (apart, maar gebruik de app toch niet)

goeie browser?
ik gebruik Dolphin Mini.
erg handig, met speeddial (blad met aanklikbare favorieten), bookmarks, gestures (via swipebewegingen acties als terug, home, afsluiten en dergelijke).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:05:
swipe (beta) kon ik niet installeren.
geeft de fout dat hij niet wil samenwerken met een emulator (wat dat ook moge betekenen)
ik ben er zeer happy mee op m'n samsung mobi, dus zocht een alternatief...

slideIT

werkt prima op de Dropad :)

moon+ reader is een betaalde app (slideIT ook geloof ik), dus misschien even elders zoeken?
Zoals ik al aangaf, had ik Moon+ Reader al gevonden. Dit is gewoon een free app. Alleen HW.info zoek ik nog en een thumb-keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Ik heb net even wat handige apps in de TS gezet, zoals 2 goede readers, browsers, etc. Wat is voor jullie een must have app voor op je tablet?
Ik ga geen grote lijst maken, maar een paar apps die toch erg handig zijn voor op je tablet en die je ook zelf al hebt (geprobeerd). Als er iets bij staat dat niet of niet goed werkt, dan hoor ik het uiteraard ook graag,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:47
Is het een bekend probleem dat bij een lege batterij de tijd wordt gereset? Gebruik een van de laatste 2.3 roms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Geen idee,laat mijn batterij nooit leeg lopen (lijkt me niet ok)
Overigens bezig met build 1.2.
Met Bluetooth fix (nog aan het testen),
Contacten zichtbaar (contacts.apk toegevoegd).
ro.secure aangepast van 1 naar 0 (als je wil rooten met script,maar hoeft niet...gewoon Gingerbreak).
BlueGps4Droid ingebakken: Bluetooth GPS for Android is an application for using an external bluetooth GPS on Android devices.

The application starts a service, then connects to a Bluetooth device (NMEA GPS) and creates a mock GPS provider which can be used to replace the internal GPS.
It's also possible to log the external GPS NMEA data in a file on the device.

It's an open source software distributed free of charge.

Dat is het zo wel een beetje op het moment.

Is eigenlijk een note to myself haha.

Edit:
Met toestemming van Koen van Hardware info mag ik ook deze app erin bakken.
Dan is het probleem van het vinden in de market bij deze opgelost (krijg dat niet gefixed op het moment van schrijven namelijk)

[ Voor 11% gewijzigd door fragcompany op 06-06-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Heb ook hetzelfde probleem met leeglopende batterij, een aantal keer meegemaakt omdat me zusje vergeet op te laden.. De tijd en datum worden gereset waarbij de datum naar 1970 gaat :p Maar zou dat een probleem zijn bij iedereen of komt het alleen spontaan voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Musta schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:52:
Heb ook hetzelfde probleem met leeglopende batterij, een aantal keer meegemaakt omdat me zusje vergeet op te laden.. De tijd en datum worden gereset waarbij de datum naar 1970 gaat :p Maar zou dat een probleem zijn bij iedereen of komt het alleen spontaan voor?
Eigenlijk (in theorie) zou dit normaal zijn,ik heb namelijk in de Dropad geen backup batterij gezien zoals die bv in een pc zit (of ik moet eroverheen gekeken hebben)

Dus ik neem als als ieder 1 hem leeg laat lopen met welke rom dan ook,dat je zelfde resultaat krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

fragcompany schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:54:
[...]

Eigenlijk (in theorie) zou dit normaal zijn,ik heb namelijk in de Dropad geen backup batterij gezien zoals die bv in een pc zit (of ik moet eroverheen gekeken hebben)

Dus ik neem als als ieder 1 hem leeg laat lopen met welke rom dan ook,dat je zelfde resultaat krijgt.
Waarom gebeurt dit dan iet bij mobiele telefoons waar meestal ook nog eens een kleinere accu inzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Geen idee,is ook maar theorie van mij lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Build 1.2 is klaar,en uploaded.

Changelog en download link wordt verzorgt door Jan,even geduld dus nog even aub.

Veel plezier ermee alvast,ik ga filmpje kijken nu *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stonie76
Voor degene die niet via een buitenlandse site willen bestellen kunnen nu ook via samenkopen.net een tablet scoren http://www.samenkopen.net/action_product/956279/342054

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, als ik via samekopen dit tablet zou aanschaffen, heeft iemand dan een idee over de garantie? Verloopt deze via de verkoper of via de partij waar deze partij gekocht wordt? 130 is wel een erg nette prijs voor deze.

Iemand een idee of dadelijk Honeycomb er ook op kan draaien?? Ik wil namelijk wel een capacitief tablet aanschaffen of is het verstandig om te wachten totdat 3.0 ook daadwerkelijk draait? Het is puur een hooby projectje voor beetje internetten op de bank. Ik heb al een netbook.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phantomus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-11-2024
stonie76 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:53:
Voor degene die niet via een buitenlandse site willen bestellen kunnen nu ook via samenkopen.net een tablet scoren http://www.samenkopen.net/action_product/956279/342054
Daar komt dan wel minstens 11.50 euro verzendkosten bij, en dan zit je weer met (deze keer niet te traceren) China Mail... Prima deal, maar houdt daar wel rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Fragcompany ROM 1.2 in de TS gezet, let ook op de changelog, daar staat een handige tip in voor een snellere scherm-unlock. Enjoy flashing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Heeft iemand misschien ook de losse APK van de HW.info app? Er zit in v1.2 verder niets spannends behalve de HW.info app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Ik ga hem toch wel flashen, de contacts .apk vind ik wel interessant, kan ik mijn adressen weer bijwerken/aanvullen, etc. Even kijken of ik Google Talk ook aan de gang kan krijgen. Ik ga kijken of ik de HW.info app er los bij kan posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
TS gewijzigd, nu 2 aparte Fragcompany versies, 1 voor de 4GB intern geheugen (standaard) en 1 voor 8GB intern geheugen (meer ruimte voor apps). Goed bezig Fragcompany ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Let erop dat er ook een 2GB versie van de Herotab bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-07 21:42
phantomus schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 07:01:
[...]

Daar komt dan wel minstens 11.50 euro verzendkosten bij, en dan zit je weer met (deze keer niet te traceren) China Mail... Prima deal, maar houdt daar wel rekening mee.
Waarom is deze in dit geval niet te traceren en bij DX wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Yorin schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:51:
Let erop dat er ook een 2GB versie van de Herotab bestaat.
Herotab,maar ik ondersteun de Dropad ;)
Misschien handig als dat in de ts erbij staat (in handleiding staat het wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Yorin schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:43:
Heeft iemand misschien ook de losse APK van de HW.info app? Er zit in v1.2 verder niets spannends behalve de HW.info app.
U vraagt,wij draaien

http://dl.dropbox.com/u/11773017/HardwareInfo.apk

Niet echt spannend verder nee,maar mensen die blue-tooth willen gebruiken (zover dat werkt) en graag contacten willen zien uiteraard wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

fragcompany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:54:
[...]

Herotab,maar ik ondersteun de Dropad ;)
Misschien handig als dat in de ts erbij staat (in handleiding staat het wel)
De herotab is dezelfde tablet als de Dropad. Ik heb jouw ROM kunnen flashen op mijn herotab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
O ok,ja als ik het zelf niet kan testen zeg ik liever niet of het wel of niet werkt....werkt dus _/-\o_

Dus zou er dan ook een 2gb versie moeten komen?
Of zit er 4gb in bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 01:21
Er zijn volgens mij (minstens) 2 herotabs: de herotab C8, herotab MID816, en zo nog een paar.

Maar volgens mij zou Frags firmware wel op de herotab c8 en niet op de herotab mid816 moeten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik zou oorspronkelijk een Herotab/Dropad krijgen met 2GB, maar dit is uiteindelijk 4GB geworden voor hetzelfde bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
TS weer bijgewerkt: linkje naar losse hardware.info app toegevoegd (bij changelog Fragcompany ROM 1.2) en de app "screen filter" bij handige apps (echt een eenvoudige must-have!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Ik mis trouwens o.a. ook nog de "het weer" applicatie in de Fragcompany 1.1 Rom, is die in de 1.2 versie wel in de market te vinden? En er zijn er nog wel meer die ik mis in 1.1 (kan er ff niet meer op komen welke), maar is in de 1.2 versie wel alles te vinden?

Verder ben ik tevreden over 1.1, dus als er niet meer apps in de market te vinden zijn heeft het volgens mij voor mij weinig nut 1.2 te flashen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Bedankt voor de HWI app. Nu alleen nog een usb kabeltje vinden hier op school en ik kan hem installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoWang
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 14:07
Ik heb sinds kort ook deze tablet via SamenKopen. Is een mooie upgrade na de Intertoys tablet :D
Deze is echt lekker snel en het capacitieve scherm is ook een opluchting. Na er even mee gespeeld te hebben met de originele firmware meteen de rom van FragCompany erop gezet (4gb). Moet zeggen dat deze goed werkt! Dus hulde, keep up de good work _/-\o_

Nog even wat ervaringen:
- Bluetooth werkt bij mij met een oude usb stick die ik nog heb liggen.
- Tetheren via MyWi op de iPhone 4 werkt, wel op infrastructure mode, adhoc mode werkt niet.
- De market vindt veel apps, geen HW.info. Maar omdat dit m'n 2e android device is na de intertoys tablet weet ik niet wat hij allemaal zou moeten vinden.
- Flash werkte niet (opera en standaard browser), maar na opnieuw 10.3 uit de market geïnstalleerd te hebben werkt het wel.

Ook nog een bug gevonden, zat ook al in de originele firmware: Als je een usb stick aangesloten hebt en er weer uit trekt denkt android dat een sd kaart verwijderd is, met als gevolg dat alle apps die naar sd zijn gekopiëerd niet meer op te starten zijn (het interne NAND is een micro sd kaart). Enige oplossing tot nu toe is een reboot, of de usb stick terug erin... Hebben meer mensen hier last van? Ik heb er trouwens geen extra micro sd inzitten, dus de 'app naar sd kopiëren' functie kopiëert hem dan naar de interne sd neem ik aan.

Maar ik moet zeggen, voor het geld een heel mooie tablet :)

[ Voor 4% gewijzigd door LoWang op 08-06-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steff3D
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-08 22:28
Ik meld mij hier ook even. Ik heb de tablet al een aantal weken en lees dit topic al mee vanaf de start.

Ik stoor mij ontzettend aan de slechte wifi ontvangst, dus ben ik bezig de wifi antenne te vervangen voor een van de PSP om te kijken of dit een beter ontvangst geeft. Momenteel wil het nog niet helemaal lukken (krijg het contactpuntje niet helemaal goed, volgens mij).

Heeft iemand anders toevallig al geprobeerd de wifi antenne te vervangen. Op slatedroid wel, maar dat is iemand met een andere versie van de Dropad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Nieuwe build uit,0607 met verbeterde wifi signaal,skype ondersteuning.
Updaten waard naar 1.3? of maar overslaan? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Skype werkt nu toch ook al? Maar betere Wifi is voor mij niet nodig. Internetsignaal is goed zat bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Yorin schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:53:
Skype werkt nu toch ook al? Maar betere Wifi is voor mij niet nodig. Internetsignaal is goed zat bij mij.
Geen idee of skype nu werkt,gebruik het niet namelijk.

Even afwachten misschien dan maar :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stonie76
@fragcompany gezien de post van Steff3D is een verbetering in het wifi signaal altijd welkom. Kan nog niet uit ervaring spreken aangezien mijn Dropad nog niet binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
stonie76 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:55:
@fragcompany gezien de post van Steff3D is een verbetering in het wifi signaal altijd welkom. Kan nog niet uit ervaring spreken aangezien mijn Dropad nog niet binnen is.
Ik zal hem als test uitbrengen dan voor degene die graag wifi willen testen,zal hem dan 1.2b noemen ofzo.
Heb je geen wifi verbeteringen nodig dan lekker bij 1.2 blijven.
Kijken of dat vandaag nog lukt,nog druk vandaag namelijk :-(

Exacte changelog 0607 : ANDROID 2.3 0607 version, improved the WIFI signal to the online video player is more stable and supports SKYPE QQ online video chat. RJ45 USB card is not supported, please wait for the next version".

[ Voor 18% gewijzigd door fragcompany op 09-06-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
zou voor mij ook goed uitkomen, mijn wifi valt ook zeer regelmatig weg, dus wat stabieler zou zeer welkom zijn! :) Ik zit wel nog op 1.1, weet niet of 1.2 nu al beter is? ga iig 1.2b dan proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
luappul schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:59:
zou voor mij ook goed uitkomen, mijn wifi valt ook zeer regelmatig weg, dus wat stabieler zou zeer welkom zijn! :) Ik zit wel nog op 1.1, weet niet of 1.2 nu al beter is? ga iig 1.2b dan proberen!
Wifi binnen werkt goed hier,alleen als ik naar buiten ga (extra muur) dan werkt het voor geen meter.
Ga het zelf ook eens testen (zal vanavond/morgen worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Zou je even met een app , bijv Network Signal Info willen meten hoeveel het signaal is met ene ROM tov de andere? Uiteraard op dezelfde plaats(en), ik ben benieuwd of het echt scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiel_78
wil ik ook wel weten ja, draai op 1.1 die me uitermate goed bevalt, niet zo'n behoefte om weer opnieuw het ding vanaf scratch te configgen... ik blijf bezig en wil em ook wel eens normaal gaan gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chiel_78 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:12:
wil ik ook wel weten ja, draai op 1.1 die me uitermate goed bevalt, niet zo'n behoefte om weer opnieuw het ding vanaf scratch te configgen... ik blijf bezig en wil em ook wel eens normaal gaan gebruiken. :)
+1

maar gewoon gebruik is ook maar gewoon >:)
flashen en opnieuw naar smaak indelen is zowel spannend als leuk (maar geeft ook de gedachte: kan ik weer opnieuw beginnen!?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Exact, om die reden heb ik het ook nog niet verder geflasht... Ik zit nog steeds op 1.0 van frag en het bevalt me gewoon met wat ik er tot nu toe mee doe. Me zusje gebruikt het wel vaker dan mij moet ik bekennen, alleen maar muziek luisteren en videos bekijken. Batterij loopt wel erg snel leeg. En wifi ontvangst valt mee en het gezoem door je koptelefoon heen valt ook wel mee. Het gezoem valt af en toe weg, maar is er altijd na een tijdje weer terug. Erg storend vind ik het niet en waarschijnlijk is de enige oplossing (dat ik hier heb gelezen) je dropad uit elkaar halen en de wifi-antenne en geluidskabel apart te zetten, maar dat is te veel moeite :P geen zin daarin...
Heb ook dat de tablet wel eens vastloopt en kan ik een apk van me externe sd kaart verwijderen nadat ik het heb geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
En toch zitten er meer fixes in als in de changelog,gps ontvanger lijkt opeens te werken.
ik zie folders met patches zoals blue-tooth usb patch,gps usb patch urbetter common tools patch google apps patch,er lijken andere modules etc in te zitten.....

Wifi,tja het is nog ruk,maar heb nu net wel ontvangst buiten (eerst niks) nu net 1 streepje,conclusie : het scheeld,maar niet om naar huis te schrijven.

Aangezien deze build veel anders in elkaar zit heb ik even meer tijd nodig om te testen/modden |:(

En weet je wat nu ook werkt......
Rechtsom kantelen!

Zie je wel,meer veranderd als in changelog.....

Ik ga mijn tijd er voor nemen,en 1.3 van maken aangezien er veel veranderd is *O*

[ Voor 15% gewijzigd door fragcompany op 09-06-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook slechte ontvangst met mijn dropad, zelfs geen ontvangst in de tuin.
Getest met andere antennes op de router te plaatsen, maar geen meerwaarde ...
Daarom een andere oplossing gezocht, Nl een repeater gekocht (ibood van vorige week).
Moet normaal gezien volgende week in mijn bezit zijn. Dus nog effe wachten om het resultaat te weten...
Zou in principe de betere oplossing moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
edit....niet van toepassing

[ Voor 83% gewijzigd door fragcompany op 09-06-2011 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Note Jan en voor mijzelf:
Battery.apk toegevoegd (zat bug in nieuwe 0607 build,fixed....bleef op 100% hangen) plus extra futures.
Dalvik Heapsize aangepast van 32 naar 48.
Rechtsom kantelen werkt nu (schijnbaar onderste boven niet,bij mij niet althans)
Verbeterde gps support (dongle voor navigeren).
Verbeterde Blue-tooth support.
Support voor SKYPE QQ online video chat.
Verbeterd Wifi signaal (verwacht geen wonderen,scheelt iets)
Online video speler is stabieler.
Uiteraard alle apps van 1.2 erin.
Flashplayer 10.3 verwijderd,zelf aub de laatste nieuwe installeren in de market (anders werkt journaaldroid niet)
UTplayer terug erin ivm dat sommige video afspeel problemen ondervonden.
VPN opties toegevoegd bij draadloos en netwerken (fix).

Dit was het voor even (voor versie 1.3 dus)
Kan nog veranderen,probeer hem morgen te releasen (kan nu ook wel) maar wil zeker zijn dat ik niks gemist heb.

[ Voor 6% gewijzigd door fragcompany op 09-06-2011 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

henkleerssen schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:23:
Ik heb hem gisterenavond besteld bij dealextreme.. na veel wikken en wegen. Zodra die binnen is gaat er de cyanogenmod firmware erop .. of misschien een stabielere firmware..?
Ik heb hem gisteren binnengekregen (4gb). Mooi ding voor het geld. Kreeg wel van de douane/TNT nog een rekening erbij van 29 euro. Minder.
Ik heb gelijk de fragcompany 1.2 erop geknald. Werkt supersnel. Bedankt hiervoor!
edit: gvd zeg.. MAC adres was anders na firmware update.. en kon ik niet meer vinden onder menu kopje "over de telefoon" / status . Nu wel het andere MAC adres (onder wifi instellingen/geavanceerd) ingevuld en wifi werkt!

MAAAAR.... wifi. Doet het bij helemaal niet. Ik kreeg het 30 seconden aan de praat gisteren.. en toen verder niet meer. Bovenop op de router zitten helpt niet (wifi analyzer zegt dat het signaal -30dbm is en ik gebruik MAC filtering). DIt heeft volgens mij niks te maken met de ROM.. (trouwens bij de standaard rom kan ik het MAC adres van de dropad ophalen.. maar bij de ROM van jou niet..en geeft een foutmelding: "proces com.android.settings is onverwachts gestopt".. ok..)
Dit is eigenlijk wel waardeloos design van de makers van dit ding. Want een tablet koop je in eerste instantie voor op de bank wat internet dingetjes te doen...mijn andere goedkopere tablet werkt wat betreft wifi beter. Ga eens kijken hoe het beter kan...

[ Voor 8% gewijzigd door henkleerssen op 10-06-2011 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:55

Vis

henkleerssen schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 08:55:
[...]

Ik heb hem gisteren binnengekregen (4gb). Mooi ding voor het geld. Kreeg wel van de douane/TNT nog een rekening erbij van 29 euro. Minder.
Ik heb gelijk de fragcompany 1.2 erop geknald. Werkt supersnel. Bedankt hiervoor!
MAAAAR.... wifi. Doet het bij helemaal niet. Ik kreeg het 30 seconden aan de praat gisteren.. en toen verder niet meer. Bovenop op de router zitten helpt niet (wifi analyzer zegt dat het signaal -30dbm is en ik gebruik MAC filtering). DIt heeft volgens mij niks te maken met de ROM.. (trouwens bij de standaard rom kan ik het MAC adres van de dropad ophalen.. maar bij de ROM van jou niet..en geeft een foutmelding: "proces com.android.settings is onverwachts gestopt".. ok..)
Dit is eigenlijk wel waardeloos design van de makers van dit ding. Want een tablet koop je in eerste instantie voor op de bank wat internet dingetjes te doen...mijn andere goedkopere tablet werkt wat betreft wifi beter. Ga eens kijken hoe het beter kan...
Vraagje m.b.t. die 29 euro extra...

Moest je dat betalen aan de deur bij ontvangst pakketje?
Of kreeg je gewoon een rekening die je laterna nog kan betalen?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Vis schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:00:
[...]

Vraagje m.b.t. die 29 euro extra...

Moest je dat betalen aan de deur bij ontvangst pakketje?
Of kreeg je gewoon een rekening die je laterna nog kan betalen?
het eerste.
Maar ik heb het idee dat merimobiles er meer toegeeflijk mee is om er een "gift" van te maken.. en dat je dus geen extra 29 euro hoeft kwijt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

@fragcompany beetje noob vraag. Kun je gewoon in de "utv210_userdata.tgz\app" map van je firmware je eigen apk('s) zetten (ik dacht zelf bijvoorbeeld aan Setcpu)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
henkleerssen schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:17:
@fragcompany beetje noob vraag. Kun je gewoon in de "utv210_userdata.tgz\app" map van je firmware je eigen apk('s) zetten (ik dacht zelf bijvoorbeeld aan Setcpu)?
Geen noob vraag hoor,vragen staat vrij .
Ja dat kan,maar set-cpu niet,dit wordt niet door het kernel ondersteund helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

fragcompany schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:07:
[...]

Geen noob vraag hoor,vragen staat vrij .
Ja dat kan,maar set-cpu niet,dit wordt niet door het kernel ondersteund helaas.
Ik probeerde het net te draaien .. crashte idd.. Jammer. Je kunt er nog wat batterij mee besparen dacht ik. Juice defender dan?
Als je dus apks erin zet.. dan installeert die ze doorgaans allemaal in de ROM? En wat nu als je teveel in de rom wilt stoppen (dat meer dan vol is) wat dan? Crasht dan de firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Even een tip voor diegene die allergisch is voor krassen aan de achterkant.
Ga naar de Action en koop zo dubbelzijdig plak ding voor in de auto .. ook te koop op ebay: ik vind ze zelf doorzichtig het mooist.
Dan heb je daar ook nog rubberenmatjes antislip matjes voor 1 euro of zo (deze bijvoorbeeld).
Knip die uit in vorm van die sticky ding. Plak dat sticky ding aan de achterkant en vervolgens plak dat antislip matje erbij op. Zo ligt beter in de hand EN je krijgt geen krassen. Ook bij mijn andere tablet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
henkleerssen schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:14:
[...]

Ik probeerde het net te draaien .. crashte idd.. Jammer. Je kunt er nog wat batterij mee besparen dacht ik. Juice defender dan?
Als je dus apks erin zet.. dan installeert die ze doorgaans allemaal in de ROM? En wat nu als je teveel in de rom wilt stoppen (dat meer dan vol is) wat dan? Crasht dan de firmware update?
In therorie niet,praktijk niet geprobeerd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

fragcompany schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:26:
[...]

In therorie niet,praktijk niet geprobeerd O-)
durf je niet? ;)
die hardware.info app crasht btw.
Ter info: Ik probeerde bij de launcher wat instellingen te veranderen.. maar ik zie niks dus ik dacht ik zet adw launcher ex er op .. deed niks.. launcher pro pakt die wel. Waarom zit er Lp sense UI op eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

@fragcompany Dus .. voor alle duidelijkheid: als ik een app heb dan is het gewoon een kwestie van hernoemen naar zoiets als "com.nu.<appnaam>.apps.apk" en dan in utv210_userdata.tgz\app zetten? Of maakt het niet uit hoe ik hem noem als die maar de extensie apk heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheoQ
  • Niet online
Als we toch met noob-vragen bezig zijn:

Wat is de beste manier om een firmware update uit te voeren zonder dat het vrouwtje alle levels opnieuw moet spelen, Wifi instellingen ingevoerd moeten worden enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
@ Henk:
Flashplayer installeren,dan crasht HWI niet.
En de apps voor de zekerheid precies noemen zoals ik ze noem inderdaad,com.blabla.android.apps.apk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
TheoQ schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:16:
Als we toch met noob-vragen bezig zijn:

Wat is de beste manier om een firmware update uit te voeren zonder dat het vrouwtje alle levels opnieuw moet spelen, Wifi instellingen ingevoerd moeten worden enz..
Ik ga straks een app toevoegen aan "handige apps" in de topicstart, Titanium Backup. Daarmee kun je apps en data backuppen en bij je nieuwe ROM weer restoren. Er komt ook een kleine handleiding bij omdat Titanium backup de data op je interne sd kaart zet, en niet de externe, dus na het flashen ben je alles kwijt :) Je moet dus voor het flashen je backup backuppen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
@Theo:
Versie 1.3 (is aan het uploaden) bevat titanium backup (gratis versie)
Hiermee kan je je applicaties backuppen met instellingen van de apps.
Hoef je alleen maar wifi in te stellen en gmail eventueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcor2000
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:06
janvanduschoten schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:19:
[...]

Ik ga straks een app toevoegen aan "handige apps" in de topicstart, Titanium Backup. Daarmee kun je apps en data backuppen en bij je nieuwe ROM weer restoren. Er komt ook een kleine handleiding bij omdat Titanium backup de data op je interne sd kaart zet, en niet de externe, dus na het flashen ben je alles kwijt :) Je moet dus voor het flashen je backup backuppen ..
Je kan ook de doellocatie van de backup veranderen, scheelt je weer wat werk met kopieren en dergelijke.
Verder als je de betaalde variant hebt kan je ook je backup naar je dropbox uploaden. Gaat niet al te snel maar werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

fragcompany schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:18:
@ Henk:
Flashplayer installeren,dan crasht HWI niet.
En de apps voor de zekerheid precies noemen zoals ik ze noem inderdaad,com.blabla.android.apps.apk
ok ...thnks! (ik heb niks an lp sense, hwi, journaaldroid, bluegps en nu.nl apps..dus die gaan er af. Ervoor in de plaats: advanced task killer, no lock, en andere handige appjes)..

Eeuh wacht ff .. voordat ik ga 1.2 ga customisen (die eigenlijk al goed is wat mij betreft).. had je al een update naar 1.3? .. laat maar.... Ik wacht wel ff .. :X

[ Voor 3% gewijzigd door henkleerssen op 10-06-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
henkleerssen schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:23:
[...]

ok ...thnks! (ik heb niks an lp sense, hwi, journaaldroid, bluegps en nu.nl apps..dus die gaan er af. Ervoor in de plaats: advanced task killer, no lock, en andere handige appjes)..

Eeuh wacht ff .. voordat ik ga 1.2 ga customisen (die eigenlijk al goed is wat mij betreft).. had je al een update naar 1.3? .. laat maar.... Ik wacht wel ff .. :X
Ja,en bij deze moet je wel even uitkijken wat je doet met 'customizen'
Deze build zit kwa structuur,folders,veel anders in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Remcor2000 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:21:
[...]

Je kan ook de doellocatie van de backup veranderen, scheelt je weer wat werk met kopieren en dergelijke.
Verder als je de betaalde variant hebt kan je ook je backup naar je dropbox uploaden. Gaat niet al te snel maar werkt wel.
Handig.. maar ik zie niet waar je de doellocatie kan veranderen.. ik kijk onder preferences.. maar ik zie niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

fragcompany schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:31:
[...]

Ja,en bij deze moet je wel even uitkijken wat je doet met 'customizen'
Deze build zit kwa structuur,folders,veel anders in elkaar.
Is het niet handiger om vanuit jouw dropbox eeen folder te sharen ... waar al je versies van roms staan zodat je ziet of er al 1 instaat of niet (klinkt het ongeduldig.. nee hoor) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcor2000
henkleerssen schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:06:
[...]

Handig.. maar ik zie niet waar je de doellocatie kan veranderen.. ik kijk onder preferences.. maar ik zie niks.
Preferences - Backup folder location - en waar staat "this is the current backup location" kan je scrollen. En met de back knop kan je door mappen structuur bladeren.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Remcor2000 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:13:
[...]

Preferences - Backup folder location - en waar staat "this is the current backup location" kan je scrollen. En met de back knop kan je door mappen structuur bladeren.

Succes!
Heb ik niet.. andere versie (market ontkoppelt... :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcor2000
henkleerssen schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:19:
[...]

Heb ik niet.. andere versie (market ontkoppelt... :P ).
Ah ok, de gratis variant uit de market heeft dit gewoon. Misschien dat je die eens kan proberen.
Of heb je uberhaupt geen Market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
henkleerssen schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:08:
[...]

Is het niet handiger om vanuit jouw dropbox eeen folder te sharen ... waar al je versies van roms staan zodat je ziet of er al 1 instaat of niet (klinkt het ongeduldig.. nee hoor) ?
Liever niet nee,want Jan gaat ze zo plaatsen bij mega upload als het goed is.
Ik ben namelijk toch nieuwsgierig hoe vaak het gedownload wordt.

Dus verwacht vandaag 1.3,Jan is ermee bezig. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
janvanduschoten schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:19:
[...]

..................... Je moet dus voor het flashen je backup backuppen ..
En daar is het dus bij mij al 2 keer fout gegaan.... Eerste keer snapte ik het niet 8)7 (hij zet het wel op sdcard maar dat bleek dus achteraf de interne....), en de tweede keer vergeten.... |:(

Ik heb nog niet kunnen vinden dat je hem automatisch laat wegschrijven op de externe SD, is dat ook mogelijk?
Remcor2000 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:13:
[...]
Bij mij lukt het niet...Scrollen doet niks.... pro versie nodig? Nope, gelukt. ik wilde menu verlaten, drukte op back en ineens deed ie het idd....

[ Voor 31% gewijzigd door luappul op 10-06-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Remcor2000 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:22:
[...]

Ah ok, de gratis variant uit de market heeft dit gewoon. Misschien dat je die eens kan proberen.
Of heb je uberhaupt geen Market?
Ik heb market ja.....
Ik wacht geduldig af
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om de Dropad A8 / Herotab C8 / Haipad M7 te bespreken.
In dit topic is er geen ruimte voor aanbiedingen, daar is Vraag & Aanbod voor.