Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:54
Dat is mooi, als dat er eerder was had ik hem wel hier gekocht, me zusjes hebben zo'n klantenkaart. Het zal vast wel nieuwe gebruikers opleveren :)
Hmm nog een vraagje: heeft iemand de NOS teletekst applicatie geprobeerd? Bij mij komen er allemaal rare tekens te voorschijn, alsof het wel chinese letters zijn :p Heb het verwijderd en nog een keer geprobeerd maar is steeds hetzelfde. Gaat btw om de officiele applicatie

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Zo, sta nu dankzij de deal bij Kruidvat op het punt om deze te bestellen (ws 2 stuks), deze prijs en het voordeel van het in NL halen hiermee weegt wel op tegen het kleine prijsverschil met DX e.d.

Vriendin heeft alleen nog wel 1 vraagje:

Kun je (hoe snel/langzaam dan ook) Facebook spellen spelen op deze tablet?

Dus als je naar Facebook gaat, en dan Farmville e.d., werkt dit?
Of is het echt te traag voor woorden en kom je niet voorbij laadschermen?

Is er hier iemand die dit al doet, of even zou willen testen voor ons?

Ander vraagje, ik zie dat iedereen heel tevreden is over de custom ROM die recent verschenen is van Fragcompany, maar hoe doet de stock rom het? Is het daar ook al prima mee om te werken?

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom hebben ze deze aanbieding nu niet in België. :(
Dan zal het toch maar wachten worden op de volgende Sk actie, want heb echt geen zin om recht uit china te bestellen(moet dan paypal hebben, kans op btw betalen, ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:50
@ philipnorth lijkt me genoeg over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een waardeloze winkel is Kruidvat toch,bon printen of registreren gaat niet lukken op zondag als je geen kaart kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 11:57:
Wat een waardeloze winkel is Kruidvat toch,bon printen of registreren gaat niet lukken op zondag als je geen kaart kan halen.
En als het dan uiteindelijk is gelukt om te registreren, kan je er ook niets mee, omdat die al is uitverkocht.

BTW, hier kan je hem gewoon bestellen zonder kaart: http://online.kruidvat.nl...72/Android22TabletPC.html

[ Voor 14% gewijzigd door Yorinn op 29-05-2011 12:01 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phantomus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-11-2024
Voorraad: 1. :) Daarna wellicht China Post levertijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fragcompany,

Ik heb gisteren je nieuwste rom geflashed. Ik heb problemen met de search widget.
Met android toetsenboord verdwijnt toetsenbord na intikken van een 1 toets en bij het HTC toetsenbord worden de aanslagen niet weergegeven in de search widget.
Ik heb het ook geprobeerd met de ADW launcher die ik heb geinstalleerd maar daar verschijnt helemaal geen toetsenbord bij de search widjet.

Ik kan de tablet ook niet meer linken (usb) met mijn PC. Wel geeft de PC 3 verwisselbare schijven maar die kun je niet aanlopen.

Wat kunnen de oorzaken zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 16:43

migros

Nooit meer een Samsung

Yorin schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:00:
[...]

En als het dan uiteindelijk is gelukt om te registreren, kan je er ook niets mee, omdat die al is uitverkocht.

BTW, hier kan je hem gewoon bestellen zonder kaart: http://online.kruidvat.nl...72/Android22TabletPC.html
Uitverkocht, zelfs geen knopje te bekennen om te bestellen. Nou ja wachten op een eendags aanbieding op 1 van die sites dan maar.;

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Let erop dat deze aanbieding geldig is t/m 5 juni en je waarschijnlijk later nog kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:12:
Fragcompany,

Ik heb gisteren je nieuwste rom geflashed. Ik heb problemen met de search widget.
Met android toetsenboord verdwijnt toetsenbord na intikken van een 1 toets en bij het HTC toetsenbord worden de aanslagen niet weergegeven in de search widget.
Ik heb het ook geprobeerd met de ADW launcher die ik heb geinstalleerd maar daar verschijnt helemaal geen toetsenbord bij de search widjet.

Ik kan de tablet ook niet meer linken (usb) met mijn PC. Wel geeft de PC 3 verwisselbare schijven maar die kun je niet aanlopen.

Wat kunnen de oorzaken zijn?
Eerste stuk weet ik even niet,want ben met een andere build bezig.
Usb linken....dat werkt prima bij mij,selecteer je wel usb opslag mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een Herotab C8, ik vroeg me af of dit er een is: klik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:30:
Ik ben op zoek naar een Herotab C8, ik vroeg me af of dit er een is: klik?
Dit is inderdaad de Herotab C8. Hij is alleen een beetje aan de prijzige kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Yorin schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:44:
[...]

Dit is inderdaad de Herotab C8. Hij is alleen een beetje aan de prijzige kant.
Valt opzich mee,want dollar koers rammelt..zit nu rond de 140-145 euro dealextreme.
Tel daarbij de eventuele pech (+-30 euro erbij belasting enzo) dan is het 25 meer met nederlandse garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Als je het vergelijkt met de dag(week)aanbieding van de Kruidvat is die wel prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Jongens heb nog een probleem, als ik een video wil afspelen geeft die geen geluid en usb aansluiten werkt ook nog steeds niet. Heb een mkv bestand geprobeerd en een avi en nu heb ik geen geluid meer. Ook in spelletjes niet bijvoorbeeld in angry birds, daarvoor deed het geluid in spelletjes wel... Weet iemand waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig waar je die bon ( die je uit moet printen voor de korting) kunt vinden op de website, om de tablet bij het kruidvat te halen? (ik heb zo een voordeelpas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Musta schreef op zondag 29 mei 2011 @ 16:06:
Jongens heb nog een probleem, als ik een video wil afspelen geeft die geen geluid en usb aansluiten werkt ook nog steeds niet. Heb een mkv bestand geprobeerd en een avi en nu heb ik geen geluid meer. Ook in spelletjes niet bijvoorbeeld in angry birds, daarvoor deed het geluid in spelletjes wel... Weet iemand waar het aan kan liggen?
Welke rom staat erop?
Origineel? meer info graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 16:20:
Weet iemand toevallig waar je die bon ( die je uit moet printen voor de korting) kunt vinden op de website, om de tablet bij het kruidvat te halen? (ik heb zo een voordeelpas)
Deze aanbieding geldt alleen via de site. De winkels zullen deze tablet niet hebben.

Er staat ook bij: Let op: alleen online te bestellen!

En jammer genoeg dat het Op=Op is.

[ Voor 11% gewijzigd door Yorinn op 29-05-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
De jouwne staat er nu op, had hem gelijk erop gezet :)
Ik zie dat media volume wel aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Musta schreef op zondag 29 mei 2011 @ 16:36:
De jouwne staat er nu op, had hem gelijk erop gezet :)
Ik zie dat media volume wel aan staat.
Laatse nieuwe versie? 1 dus?
werkt prima hier allemaal geluid,beeld,usb host etc :F
Kan je dus even niet helpen helaas :N
Ik gebruik wel een andere mediaspeler zelf,probeer dat eens?
Staan er een paar in de market (gratis)
Ik gebruik zelf vitalplayer.

[ Voor 16% gewijzigd door fragcompany op 29-05-2011 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
fragcompany schreef op zondag 29 mei 2011 @ 16:40:
[...]

Laatse nieuwe versie? 1 dus?
werkt prima hier allemaal geluid,beeld,usb host etc :F
Kan je dus even niet helpen helaas :N
Ik gebruik wel een andere mediaspeler zelf,probeer dat eens?
Staan er een paar in de market (gratis)
Ik gebruik zelf vitalplayer.
edit: Ik zie dat media volume wel aan staat.
Hmmm de media volume stond weer uit, heb hem weer aangezeten dan doet de audio het in spelletjes als angry birds etc..
Maar als ik dan moboplayer selecteer en dan een mkv en een avi probeer af te spelen (ondertiteling doe het wel gewoon) heb ik geen geluid en zie ik daarna bij geluid settings dat media weer helemaal uit staat.

en usb doet het nu wel ge;ukkig, was waarschijnlijk een stuurprogramma fout ofzo op me desktop, want op de laptop doet hij 't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Probeer deze eens:
http://www.appbrain.com/app/vitalplayer/com.dgo.VitalPlayer
Die standaard speler gebruik ik niet :X
Sloop ik er ook uit in de volgende build :P

Volgende build zit wel beetje tegen overigens,market 100% inclusief buienradar etc etc,maar daar heb ik weer netwerkproblemen mee met bepaalde apps (niet allemaal) xiiia live radio bv dropt de connectie hele tijd.

[ Voor 39% gewijzigd door fragcompany op 29-05-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:08

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Heb je wel wifi slaapbeleid ingesteld op nooit uitgaan? Zal vast wel, maar soms zijn het simpele dingen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
janvanduschoten schreef op zondag 29 mei 2011 @ 17:58:
Heb je wel wifi slaapbeleid ingesteld op nooit uitgaan? Zal vast wel, maar soms zijn het simpele dingen.
Ook die tip ben ik nog vergeten,kan in de startpost erbij als algemene tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Weet iemand waar je Chainfire van XDA kan benaderen?
Op zijn site gekeken maar kan zosnel niet een 'contact' knop vinden.
Zou graag Chainfire Turbo 3D drivers erin bakken (dan werken nvidia tegra spellen ook zo te zien,nog niet getest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiel_78
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 14:11
janvanduschoten schreef op zondag 29 mei 2011 @ 17:58:
Waar doe je dat eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiel_78
Nog iets waar ik tot nu toe bij elke build tegenaan loop. Mijn accerometer doet gek als ik een 3d spelletje speel met sturen via de accerelometer. Dit werkt niet tenzij ik mijn pad gewoon rechtop hou (dus eigenlijk volledig schuin tov het spel). Ideaal voor in bed natuurlijk, maar is dit bekend is is mijn accelerometer gewoon stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
chiel_78 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:52:
Nog iets waar ik tot nu toe bij elke build tegenaan loop. Mijn accerometer doet gek als ik een 3d spelletje speel met sturen via de accerelometer. Dit werkt niet tenzij ik mijn pad gewoon rechtop hou (dus eigenlijk volledig schuin tov het spel). Ideaal voor in bed natuurlijk, maar is dit bekend is is mijn accelerometer gewoon stuk?
Ik heb hetzelfde probleem, tot nu toe ook met alle gebruikte builds gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
chiel_78 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:46:
[...]

Waar doe je dat eigenlijk?
Als het goed is:
menu>instellingen>Draadloos en netwerken>wifi instellingen>menu>geavanceerd>wifi slaapbeleid>nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiel_78
janvanduschoten schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:03:
[...]

Als het goed is:
menu>instellingen>Draadloos en netwerken>wifi instellingen>menu>geavanceerd>wifi slaapbeleid>nooit
Ik ga vanavond kijken! Kon het nergens vinden. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 01:21
Hoe is de performance van video met de nieuwere firmwares op dit apparaat? 1080p is neem ik aan wat veel van het goede, maar doet 720p het een beetje?

Als hij voornamelijk voor browsen gebruikt wordt, is dan inderdaad een uur of 4 haalbaar op 1x laden? (ja, er staat 5 in de topic start, maar is dat reeel?)

[ Voor 9% gewijzigd door Blaurens op 30-05-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
720 gaat prima,1080 ook,ligt eigenlijk meer aan de bitrate van de film,en de snelheid van je externe sd card....
Klasse 10 kingmax hier bv gaat prima,klasse 2 gaat denk ik stotteren bv.

Accu,staat hier nu circa uurtje of 5 aan en zit op 75% nog (beetje browsen,verder niet veel gedaan vandaag)
Uurtje of 5 moet wel makkelijk haalbaar zijn bij intensiever gebruik.(nog niet echt op de klok gekeken).

[ Voor 4% gewijzigd door fragcompany op 30-05-2011 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Jep fragcompany heeft gelijk, alleen weet ik niet hoe 't met films afspelen is want heb de player (VitalPlayer) die frag heeft aangeraden nog niet kunnen proberen (had de tijd er niet voor). Bij mij ging de batterij in het begin wel snel leeg, me zusje gebruikt steeds youtube en dat laat de batterij wel erg snel leeglopen.
Ik heb ook nog wel eens last van spontane reboots, gaat die helemaal terug naar de bootscherm en ook crashten sommige programma's (weet zo niet uit me hoofd welke).

ff nieuwe info over probleem van video afspelen: k kan de video wel afspelen maar krijg geen geluid, lijkt wel alsof de media volume bij settings -> geluid -> volume steeds maar automatisch naar 0 gaat als ik een filmpje probeer af te spelen. kan dat een softwarebug zijn?
oow en weet iemand een antwoord of heeft iemand hetzelfde meegemaakt met de officiele NOS applicatie? Krijg alleen maar chinese tekens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
Dank voor het snelle antwoord!

Ik zit ernstig te twijfelen tussen deze, de M816 en de nieuwkomers AMLogic A9 en Renesas (niet per se bij deze verkopers).

Hebben jullie als A/C8 gebruikes meningen en/of tips welke jullie zouden nemen, en waarom? Mijn voornaamste gebruik zal zijn films kijken, lezen, browsen en wat spelletjes spelen, ongeveer in die volgorde.

De A8 heeft bij mij een streepje voor omdat er hier lokaal een firmware gebakken wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Ok dan, ik kan nu met vitalplayer video afspelen. Bedankt frag voor de tip vande vitalplayer, ik kan nu moboplayer wel verwijderen neem ik aan? Alleen moet ik de bestanden nu op de interne kaart zetten, hoe speel jij ze af? VIA externe kaart? dat lukt bij mij niet met vitalplayer. Ook al zet ik rootdirectory op mnt/ of mnt/extsd .. Hoe heb jij dit opgelost?
Edit 2 hmm ziet ernaar uit dat het gelukt is met externe sd, ik kan nu wel kiezen opeens :)

Edit: hoe kan ik ingebouwde subs bij mkv bestanden afspelen? of moet ik daarvoor google naar de proversie van vitalplayer ?

[ Voor 24% gewijzigd door Musta op 30-05-2011 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiel_78
Blaurens schreef op maandag 30 mei 2011 @ 19:03:
Dank voor het snelle antwoord!

Ik zit ernstig te twijfelen tussen deze, de M816 en de nieuwkomers AMLogic A9 en Renesas (niet per se bij deze verkopers).

Hebben jullie als A/C8 gebruikes meningen en/of tips welke jullie zouden nemen, en waarom? Mijn voornaamste gebruik zal zijn films kijken, lezen, browsen en wat spelletjes spelen, ongeveer in die volgorde.

De A8 heeft bij mij een streepje voor omdat er hier lokaal een firmware gebakken wordt :)
Hoewel de A8 mij voor het geld heel erg goed bevalt heeft deze wel wat nukken.

Wifi range is erg beperkt, in de achtertuin heb ik al geen ontvangst meer. Daarnaast heeft mijn model, en ik heb het al van meerderen gehoord veel storing van het WIFI signaal over de speaker, schijnt dat de kabel van de WIFI ontvanger te dicht langs de luidspreker geplaatst is. Daarentegen zijn er ook mensen met hele andere ervaringen hiermee.

Maarja, het blijven toch goedkope namaakchinezen en daarmee zal je met een ander tablet ook wel weer andere dingen hebben die irriteren of niet goed werken.

Verder; als browsen een echt must is zou ik persoonlijk ook een model zoeken met een wat hogere resolutie. Met 800*480 ben je toch veel aan het scalen om alles goed te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiel_78
@fragcompany

Goeie build, je laatste 1.0 versie. Lekker stabiel en alles werkt gewoon goed! Thanks!
Maar wat kan ik doen aan de missende apps in de appstore? Ik las dat het je al gelukt was om dat op te lossen, dus ik zou graag willen weten hoe ik dit handmatig kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had wat problemen met sommige apps en heb de 1.0 build van fragcompany opnieuw geflashed.
Nadat de tablet uitsprong weer aangezet echter tablet doet helemal niets meer. Start niet op en Power en menu combinatie werkt ook niet.

Kan iemand me verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiel_78
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:56:
Ik had wat problemen met sommige apps en heb de 1.0 build van fragcompany opnieuw geflashed.
Nadat de tablet uitsprong weer aangezet echter tablet doet helemal niets meer. Start niet op en Power en menu combinatie werkt ook niet.

Kan iemand me verder helpen.
Fysieke aan/uit schakelaartje al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
Ok, bedankt!

Op dit wacht ik denkik tot de 816 met capacitive goed beschikbaar is, en wat goedkoper.

Maargoed, misschien verander ik nog van mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:55

Vis

Pff wachten wachten wachten :p

In de tussentijd vermaak ik me prima met het lezen van dit topic, en ervaringen etc.
Ik weet iig al dat ik hem vrijwel direct ga flashen d.m.v. de 1.0 ROM van fragcompany !

Vroeg mij af of er een app bestaat waarmee je je homescreen (of een ander willekeurig scherm) kan opslaan (zoiets als printscreen).

Hoe ziet die van jullie eruit? (als je m wil posten uiteraard, ben gewoon benieuwd naar hoe jullie alles indelen etc) Android is redelijk nieuw voor mij.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chiel_78 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:00:
[...]

Fysieke aan/uit schakelaartje al geprobeerd?
Aan/uit schakelaar ook al geprobeerd. Tablet doet helemaal niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiel_78
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:43:
[...]Aan/uit schakelaar ook al geprobeerd. Tablet doet helemaal niets meer.
Dat is vreemd. Gewoon echt helemaal geen leven meer of komt er nog wel een android poppetje in beeld wanneer je deze probeert aan te zetten?

Hele domme vraag waarschijnlijk, maar is je batterij niet gewoon leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chiel_78 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:48:
[...]

Dat is vreemd. Gewoon echt helemaal geen leven meer of komt er nog wel een android poppetje in beeld wanneer je deze probeert aan te zetten?

Hele domme vraag waarschijnlijk, maar is je batterij niet gewoon leeg?
Er verschijnt niets in het scherm. Scherm blijft gewoon zwart.
Reageert nergens op.
Batterij is volledig opgeladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiel_78
Woei, klinkt als echt dood. Ik zou het dan echt niet weten helaas, ik hoop voor je dat iemand anders iets kan verzinnen. Kijk ook eens op slatedroid, daar zit een erg actieve community, kan me herinneren al eerder zo'n soort vraag voorbij te hebben zien komen, al kan ik em nu niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chiel_78 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:55:
Woei, klinkt als echt dood. Ik zou het dan echt niet weten helaas, ik hoop voor je dat iemand anders iets kan verzinnen. Kijk ook eens op slatedroid, daar zit een erg actieve community, kan me herinneren al eerder zo'n soort vraag voorbij te hebben zien komen, al kan ik em nu niet meer vinden.
Ik kijk even op slatedroid.

Als iemand anders nog suggesties heeft hoor ik die graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Laatst online: 16-09 19:15

j1nx

Geek - Enjoying life

Het is mij 1 keer overkomen. Heb je het schuifje aan de zijkant gechecked?

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Die van mij komt (als het goed is) vrijdag binnen. Gelukkig heb ik een lang weekend vrij, dus ik leuk spelen ermee. Ik zet wel gelijk de rom van Fragcompany erop met de VTL Launcher die ik ook in het topic heb langs zien komen. Hopelijk werkt het fijn en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Wat is nu het verschil etc tussen VTL Launcher en de LP Sense UI (die op de ROM staat) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Sense UI is gebaseerd op de HTC Sense engine en de VTL Launcher heeft verschillende themes met onder andere een Honeycomb theme. De VTL Launcher is ook speciaal gemaakt voor tablets met een hogere resolutie dan normale Android telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jomas
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:25
Ik heb gisteren mijn "Kruitvat Dropad" ontvangen.
Hij wordt geleverd onder de naam "DMEDIA".

De tablet valt me behoorlijk tegen.

1. Ongeveer in het midden zitten 3 a 4 dode pixels (aaneengesloten diagonaal).
2. WiFi signaal is hoorbaar in de speaker. (Komt bij meerdere mensen voor)
3. Meegeleverde browser loopt soms vast.
4. Volgens de folder zou de "officiële" Google Market erop zitten. Echter, ik kan meerdere Apps die ik zou willen installeren niet vinden. (Zijn wel te zien via market.android.com). b.v Yahoo Messenger, Linphone, Skype.

Tablet gaat waarschijnlijk terug vanwege de dode pixels maar toch zou ik willen weten of er een manier is om de Apps uit market.android.com te laden zonder een nieuwe rom erin te flashen. (Let wel het gaat mij niet om illegale methoden maar slechts om de gratis Apps uit de officiele market.)

Groeten Jomas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

In de TS staat een methode om de volledige market geinstalleerd te krijgen op deze tablet. Misschien dat dat je helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Is het apparaat na de kruidvat aanbieding al ergens anders opgedoken als aanbieding zijnde?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Volgens mij nog niet. Maar weet het niet zeker.

Kan iemand misschien met Nandroid een back-up maken van de rom van Fragcompany? Dan kan ik er alvast mee spelen in mijn android emulator.

[ Voor 60% gewijzigd door Yorinn op 01-06-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Vis schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:15:

In de tussentijd vermaak ik me prima met het lezen van dit topic, en ervaringen etc.
Ik weet iig al dat ik hem vrijwel direct ga flashen d.m.v. de 1.0 ROM van fragcompany !

Vroeg mij af of er een app bestaat waarmee je je homescreen (of een ander willekeurig scherm) kan opslaan (zoiets als printscreen).

Hoe ziet die van jullie eruit? (als je m wil posten uiteraard, ben gewoon benieuwd naar hoe jullie alles indelen etc) Android is redelijk nieuw voor mij.
Aub,heb je een idee ;)

Oeps,staan verkeerd om...srry voor kromme nek,anders je beeld omdraaien :P
Of afbeelding zelf downloaden en dan draaien O-)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/11773017/screenshot_1.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/11773017/screenshot_2.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/11773017/screenshot_3.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/11773017/screenshot.png

[ Voor 6% gewijzigd door fragcompany op 01-06-2011 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/15457652/screenshot.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/15457652/screenshot_2.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/15457652/screenshot_4.png

die kleuren worden aardig vern#$%kt trouwens, bij jou ook al Frag?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Nice :)

Maar idd... die kleuren :s wtf? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phantomus
Rood en blauw omgekeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor alle duidelijkheid: die kleuren gaan alleen de mist in door de screendump.
normaal no probs!
(ik gebruikte daarvoor de gratis app "screenshot" btw)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:36:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

die kleuren worden aardig vern#$%kt trouwens, bij jou ook al Frag?
Woow, die van jou ziet er egt goed uit. Hoe kan ik mijn homescreen zoals de jouwe krijgen? Is m'n eerste android device... Welk app gebruik je ervoor etc...?

edit: en hoe zijn deze kaarten, jullie weten het vast beter dan mij ;)
adata class 10 16 GB: http://www.opus.nl/Adata-...r-Class-10-/d/foto/17227/
adata class 6 16 GB: http://www.bigdennis.com/...l?cPath=1_105&language=nl ?

[ Voor 20% gewijzigd door Musta op 01-06-2011 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Vis schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:15:

Ik heb op mijn tablet de laatste versie van Fragscompany draaien, en gebruik de skin van VTL launcher (ADW default theme).
Mijn homescreen (screenshot gemaakt met ShootMe, en omdat ik er op het moment nogal veel mee speel en elke keer van alles verander is het ook nog een beetje leeg, dit is mijn enige homescreen waar wat op staat...):
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16312134/screenshot_homescreen.png

edit:
Musta schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:05:
[...]

edit: en hoe zijn deze kaarten, jullie weten het vast beter dan mij ;)
adata class 10 16 GB: http://www.opus.nl/Adata-...r-Class-10-/d/foto/17227/
adata class 6 16 GB: http://www.bigdennis.com/...l?cPath=1_105&language=nl ?
wat betreft de class 6:
productreview: Adata Micro/Mini SD 16GB review door owman666 & pricewatch: Adata Micro/Mini SD 16GB

Dat zijn dus volgens mij heel acceptabele leessnelheden, alleen schrijven van mp3 is behoorlijk langzaam....

[ Voor 37% gewijzigd door luappul op 01-06-2011 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:43:
normaal no probs!
Ik ook,zelfde app ook...zon blauw en niet geel (screenshot he,op de tablet wel geel lol)

Ik gebruik (wat je ziet) LP Sense UI.
Deze zit er standaard ingebakken (uiteraard naar eigen wens ingesteld)
De klok en het weer is Fancy Widget : http://nl.appbrain.com/ap...m.anddoes.fancywidget.pro
Calender is Gemini Calendar : http://nl.androlib.com/an...gemini-calendar-tmiw.aspx
Wallpaper staat ergens in de app Hd wallpapers ;)

[ Voor 34% gewijzigd door fragcompany op 01-06-2011 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:43:
normaal no probs!
&
fragcompany schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:02:
[...]

Ik ook,zelfde app ook...zon blauw en niet geel (screenshot he,op de tablet wel geel lol)
Probeer anders ShootMe, die doet het bij mij prima....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShootMe werkt idd goed, thx voor de tip.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/15457652/snap20110602_075210.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/15457652/snap20110602_075214.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/15457652/snap20110602_075347.png

@musta: ik gebruik ADW launcher EX.
Veel dingen zijn 'gewoon' spelen en ontdekken. Voor een mooi overzicht van wat ADW EX allemaal kan vind ik dit filmpje wel duidelijk:

YouTube: ‪ADW Launcher EX Video‬‏

(en wil je daarna nog specifiek iets weten: roep maar!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
http://www.haipad.net/DownloadShow.asp?ID=24

Iemand truukje om te downloaden?
Nieuwe build waarmee ik aan de slag wil voor versie 1.1.....
Krijg alleen hele tijd: uw ip is verboden.....

Nvm,heb al....
Helaas comunnie vandaag dus stoeien ermee voor versie 1.1 duurd nog even...

[ Voor 20% gewijzigd door fragcompany op 02-06-2011 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Laatst online: 16-09 19:15

j1nx

Geek - Enjoying life

fragcompany schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 09:29:
http://www.haipad.net/DownloadShow.asp?ID=24

Iemand truukje om te downloaden?
Nieuwe build waarmee ik aan de slag wil voor versie 1.1.....
Krijg alleen hele tijd: uw ip is verboden.....

Nvm,heb al....
Helaas comunnie vandaag dus stoeien ermee voor versie 1.1 duurd nog even...
Kan je dan erna mij laten weten of bluetooth werkt in die build.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Prima,maar werkt in versie 1 van mij ook.
Althans met een jabra bt 3030 samen met een Gembird BTD-Mini2 bluetooth dongle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Nieuwe versie 1.1.
Gebaseerd op de nieuwe Haipad 531 build.
Dpi van 200 naar 190 (voor mijn eigen gebruik mooiste,scherpste)
Met verbeterde wifi,market problemen op gelost (ik zie nu buienradar v2 en hd versie etc)
Zwart thema market,past mooier erbij in plaats van groen.
Nieuwe Gestures (schrijf ik dat goed? animaties zeg maar van schermen)
Uiteraard met de apps van versie 1,alleen nu wel de originele homelauncher erbij,als je de home button indrukt kan je kiezen tussen LP Sense UI of de originele launcher.

Verder nog niet een changelog,hemelvaart en heb zo een communie,maar wilde julllie een plezier doen op een vrije dag.

Tot nu toe lijkt het allemaal prima te werken.

Maar heb maar 10 minuten gehad om te kijken.

Voor installatie handleiding verwijs ik naar de TS voor de nieuwkomers.

Succes en veel plezier ermee ;)

Link versie 1.1:

http://dl.dropbox.com/u/1...Company%20Build%201.1.rar

Bluetooth werkt niet,bekend probleem met build 531.
Bluetooth nodig? Blijf dan bij versie 1.
Maar aangezien ik dat niet gebruik,blijf ik bij versie 1.1 (sneller en minder bugs lijkt)

[ Voor 19% gewijzigd door fragcompany op 02-06-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

fragcompany schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 11:57:
...alleen nu wel de originele homelauncher erbij,als je de home button indrukt kan je kiezen tussen LP Sense UI of de originele launcher...
Kan je wel 1 keuze vast blijven houden van de homescreen of krijg je iedere keer de vraag waarmee je de actie wilt voltooien? Ik weet bij mijn Desire Z namelijk dat het wel kan en weet niet of dit iets is van Google of HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Yorin schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:21:
[...]

Kan je wel 1 keuze vast blijven houden van de homescreen of krijg je iedere keer de vraag waarmee je de actie wilt voltooien? Ik weet bij mijn Desire Z namelijk dat het wel kan en weet niet of dit iets is van Google of HTC.
Vinkje zetten bij default,en dan kiezen welke dus default moet worden ;)

Edit: lol,mijn logitech m305 muis draadloos werkt er ook op haha.

[ Voor 7% gewijzigd door fragcompany op 02-06-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ok, dan zet ik morgen gelijk v1.1 van jou rom op mijn Herotab als die binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-07 21:42
Ik wil een Dropad A8 of Herotab MID816 bestellen, maar ik heb daarbij wel een autolader bij nodig. Bij Pandawill en MM konden ze deze niet leveren. Weet iemand waar deze wel beschikbaar zijn. Een omvormer zie ik niet zo zitten. Weet iemand waar ze goedkope dvd hoofdsteunen verkopen, kunnen de kids achter in zich ook vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
dukcer123 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 21:54:
Ik wil een Dropad A8 of Herotab MID816 bestellen, maar ik heb daarbij wel een autolader bij nodig. Bij Pandawill en MM konden ze deze niet leveren. Weet iemand waar deze wel beschikbaar zijn. Een omvormer zie ik niet zo zitten. Weet iemand waar ze goedkope dvd hoofdsteunen verkopen, kunnen de kids achter in zich ook vermaken.
Zoiets? (steun) http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=80002274

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
Ja, zo`n steun, nu nog een autolader. Alvast bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dukcer123 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 07:51:
[...]

Ja, zo`n steun, nu nog een autolader. Alvast bedankt voor je reactie
die kwam al eens langs in dit topic:

http://www.dealextreme.co...-charger-for-laptop-90021

zo 1.1 van Fragcompany flashen.
hopelijk werkt ie minstens zo lekker als 0.9 *O*

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
Hoe bevalt het tablet met het afspelen van video`s (dvd, divx)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 07:58:
[...]

die kwam al eens langs in dit topic:

http://www.dealextreme.co...-charger-for-laptop-90021

zo 1.1 van Fragcompany flashen.
hopelijk werkt ie minstens zo lekker als 0.9 *O*
Wat bedoel je daamee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat je daar je autolader kunt bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 08:29:
dat je daar je autolader kunt bestellen?
Ik bedoelde eigenlijk zo 1.1 van Fragcompany flashen?, tis nog vroeg voor me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phantomus
Alle 16 bladzijden zijn behoorlijk de moeite waard om door te lezen, en dan is '1.1 van Fragcompany' ook meteen duidelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
Ik heb het door gelezen, maar sommige dingen zeggen mij niet zoveel :( Weet jij trouwens zeker dat de autolader past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phantomus
Het komt erop neer dat de Dropad een apparaat is dat vooral heel leuk is voor hobbyisten die er wel wat aan willen knutselen. Voor 130 euro kan je nog eens een keer een foutje maken (niet heel leuk, maar ok). De software is makkelijk aan te passen: niet zwaar gelocked zoals sommige andere Android toestellen en (in nog veel hogere mate) de iPad. De keerzijde is dat de standaard software niet heel fantastisch is (is mijn indruk, ik zit nog te wachten op China post), en dat je er meer uithaalt als je er zelf een ROM op 'flasht'. Zo'n ROM flashen is vergelijkbaar met een nieuwe Windows install: je wist alles, en je installeert een OS dat aan je wensen is aangepast, met de laatste updates. ROMS worden gemaakt door o.a. Fragcompany, op basis van officiele ROMS van de fabrikant. De officiele ROMS hebben als nadeel dat er overbodige software inzit, waardoor de ROM minder efficient wordt. Het flashen is een redelijk veilig proces (er staat wel ergens een stappenplan in deze thread), en als je het eenmaal een keer gedaan hebt heb je daarna wel het gevoel dat je je apparaat veel meer 'de baas bent'. Voor je het weet heb je er een hobby bij; mijn android phone (G1) ligt nu ook weer te flashen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
@ phantomus

Ik was eigenlijk opzoek naar een portable dvd speler tot dat ik dit tablet zag. Ik wil 2 van deze tablets bestellen en deze gebruiken voor de kids achter in de auto zodat hun films kunnen kijken, maar natuurlijk ook om zelf mee te spelen. Ik ervaar het als prettig dat er een apart hoofdstuk is geschreven over de Dropad, hierin kun je toch veel informatie en tips uithalen. Weet iemand of de Dropad geschikt is om als luxe dvd speler door te gaan? Het is voor mij, voordat ik de tablets bestel, wel belangrijk dat er een geschikte autolader beschikbaar is. De eerder genoemde autolader lijkt wel te voldoen, maar ik wil het wel graag zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dukcer123: ik ken de lader niet, zag alleen de tip een keer langskomen (zou moeten werken).

1.1 van Fragcompany staat erop. Tot nu toe werkt alles lekker (wel weer terug naar m'n eigen instellingen, ADW-ex-launcher e.d.).

ik heb ditmaal m'n apps vanuit een backup-folder geinstalleerd.
probleem is dat ze dan niet in de market bij 'mijn apps' verschijnen en er dus waarschijnlijk geen melding komt als er een update is?
hoe los je dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 09:53:
@dukcer123: ik ken de lader niet, zag alleen de tip een keer langskomen (zou moeten werken).

1.1 van Fragcompany staat erop. Tot nu toe werkt alles lekker (wel weer terug naar m'n eigen instellingen, ADW-ex-launcher e.d.).

ik heb ditmaal m'n apps vanuit een backup-folder geinstalleerd.
probleem is dat ze dan niet in de market bij 'mijn apps' verschijnen en er dus waarschijnlijk geen melding komt als er een update is?
hoe los je dat op?
@ dreezz: Ik installeer meestal mijn apps opnieuw uit de market en restore de data (alleen de data) van de apps met Titanium Backup. Zo voorkom je problemen met apps. Onder in de lijst apps bij Titanium zie je welke apps je er op had staan, deze zoek ik dan ff handmatig op en restore daarna de data.

TS is net bijgewerkt met de laatste fragcompany 1.1 met downloadlink &changelog. Kom je bugs tegen, meld ze dan aan mij per DM dan zet ik ze in de TS. Tot nu toe werkt deze v1.1 vlot & probleemloos bij mij. De zwarte market versie is ook leuk en vindt meer apps (en ziet er ook goed uit).

Ik kon ineens dit topic niet meer vinden, ik had ff gemist dat er een apart tablet gedeelte was gemaakt op tweakers... Ik zit thuis al 2 weken zonder normaal internet (met dank aan UPC, ook voor al uw tv en telefoon problemen) dus vandaar wat minder actief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c.lemmers
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 15:53
Net 1.1 van Fragcompagny geinstaleerd
en lijkt een duidelijke verbetering ten opzichte van de vorige versie
vooral wifi presteert beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
Welk tablet adviseren jullie, deze:
http://www.pandawill.com/...ort-flash-10-2-black.html

of de Dropad A8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Ik lees overal in deze topic dat de Dropad gemiddeld 130 euro kost, kan iemand mij dan een link naar die prijs geven? Ik kan namelijk niks vinden onder de 180 tot 200 euro incl verzendkosten.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phantomus
Ik krijg de indruk dat de Dropad een van de weinige Chinese tablets is die door de 'community' omarmt wordt. Ik zou dat persoonlijk vrij zwaar laten meetellen in m'n beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phantomus
migros schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:42:
Ik lees overal in deze topic dat de Dropad gemiddeld 130 euro kost, kan iemand mij dan een link naar die prijs geven? Ik kan namelijk niks vinden onder de 180 tot 200 euro incl verzendkosten.
http://www.dealextreme.co...-usb-cortex-a8-1ghz-57770

De prijs in dollars is (omgerekend) momenteel zo'n 140 euro. Houd wel rekening met trage verzending, mogelijke invoerrechten en een zeer lastige procedure in geval van defecten.

[ Voor 17% gewijzigd door phantomus op 03-06-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
migros schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:42:
Moet je voor de grap eens even in de topicstart kijken, bij webwinkels en prijzen. De titel verraad het al een beetje denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

janvanduschoten schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:48:
[...]

Moet je voor de grap eens even in de topicstart kijken, bij webwinkels en prijzen. De titel verraad het al een beetje denk ik :)
Heb ik al gedaan, en ik kom nooit tot die 130 euro, ikkom hier op 168 euro exl verzendkosten
http://www.dealextreme.co...mi-8gb-tf-cortex-a8-71932

[ Voor 21% gewijzigd door migros op 03-06-2011 10:56 ]

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c.lemmers
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 15:53
migros schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:54:
[...]

Heb ik al gedaan, en ik kom nooit tot die 130 euro, ikkom hier op 168 euro exl verzendkosten
http://www.dealextreme.co...mi-8gb-tf-cortex-a8-71932
je link is een versie met bluetooth en gps
en we hebben het hier over de versie zonder bluetooth en gps
http://www.dealextreme.co...-usb-cortex-a8-1ghz-57770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 berichten boven het jouwe staat onze Dropad.
voor 139 euro in huis, als er geen invoerrechten+btw bijkomen tenminste

verzendkosten zijn bij DealExtreme inclusief.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Net een topic aangemaakt op Slatedroid voor de Fragcompany ROM. Hopelijk stimuleert dit nog meer devs en ROM bakkers om mooie en snelle ROM's te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phantomus
OK, iets niet-Fragcompany gerelateerd dan: Heeft iemand al geprobeerd wat de performance impact is van een class-10 SD kaartje als vervanging voor het interne 4GB geheugen? Vervangen is nogal een operatie, maar als het echt merkbaar scheelt in performance wil ik wel met een fohn enzo aan de gang. :) Zeker als de wifi antenne goed gelegd moet worden (bereik en storing speaker) is openslopen een optie.

EDIT: Er is ook nog de Sandisk Ultra, kost wat, maar dan heb je 15Mb/s, dus zeg maar class 15... Geen idee alleen of het apparaat de data zo snel kan verwerken.

[ Voor 16% gewijzigd door phantomus op 03-06-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:11:
Net een topic aangemaakt op Slatedroid voor de Fragcompany ROM. Hopelijk stimuleert dit nog meer devs en ROM bakkers om mooie en snelle ROM's te maken.
mooie startpost, Jan!
ik hoop dat ie de status 'pinned' krijgt, je moet er nu een eindje voor scrollen...

ik merk nog weinig verschil trouwens, tussen 0.9 en 1.1.
werkt lekker, vlot, betrouwbaar... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
phantomus schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:15:
OK, iets niet-Fragcompany gerelateerd dan: Heeft iemand al geprobeerd wat de performance impact is van een class-10 SD kaartje als vervanging voor het interne 4GB geheugen? Vervangen is nogal een operatie, maar als het echt merkbaar scheelt in performance wil ik wel met een fohn enzo aan de gang. :) Zeker als de wifi antenne goed gelegd moet worden (bereik en storing speaker) is openslopen een optie.

EDIT: Er is ook nog de Sandisk Ultra, kost wat, maar dan heb je 15Mb/s, dus zeg maar class 15... Geen idee alleen of het apparaat de data zo snel kan verwerken.
Klasse 10 vertraagt de boel is mijn ervaring,klasse 6 adata/sandisk werkt prima.
De klasse 10 heb ik er snel uit gehaald (kingmax 16gb klasse 10) op de 1 of andere manier werd hij er juist slomer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phantomus
Hm, da's vreemd... Kingmax is best een redelijk merk toch?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om de Dropad A8 / Herotab C8 / Haipad M7 te bespreken.
In dit topic is er geen ruimte voor aanbiedingen, daar is Vraag & Aanbod voor.