Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-02-2022
Voor de lol (gebruik normaal alleen Gmail) ook eens mail ingesteld, prive account wat weinig word gebruikt, en werkt gelijk (CM7.2).
Let je goed op je poort instellingen en naam bij pop(3) en smtp ?
Anders daar ff vragen in t forum ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smtp en pop instellingen kun je gewoon van het net afhalen, als je deze niet één twee drie weet.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteman1234
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-09-2021
Was van plan om vandaag een Gio te kopen.
De verkoper vertelde me echter dat je met Android verplicht bent om altijd verbinding te hebben met internet?
Hij beweerde dat ik de Smartphone niet zou kunnen gebruiken zonder internet.

Lijkt me zeer overdreven? Dat het handig is kan ik me wel inbeelden, maar noodzakelijk?
Ik was namelijk van plan om gebruik te maken van Wifi wanneer mogelijk...

Of zou het kunnen dat niet Android een permanente internetverbinding vereist, maar de operator zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
Apart, misschien om je een ander duurder toestel / abbo te verkopen?

Ik heb een I-net abbo op mijn Gio, maar gemiddeld zit ik met wifi op 800mb en met data op 75, dus zonder internet is zeker goed te doen, alleen met wifi, zolang je dan ook maar geen internet buiten gebruik, want dat kost best wat (bij de meeste providers) zonder internetbundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

de gio kan uitstekend zonder internet, alleen sommige apps (google navigate bijvoorbeeld) hebben wel inet nodig. Whatsapp natuurlijk ook. Of dat via WIFI of je mobiele netwerk gaat maakt minder uit (maar het navigeert zo lastig buiten je tuin).
ook voor het synchroniseren is het handig, maar niet noodzakelijk. Sterker, de vrouw van een collega van me gebruikt 'm puur als soort mini iPad - voor wat ebooks en zo nu en dan een spelletje of email over wifi - ze heeft er dacht ik geeneens een sim in zitten.

[ Voor 35% gewijzigd door franssie op 31-01-2012 16:45 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkoperspraktijken.

Ik gebruik ook geen internet ( tenminste niet via 3G ).
Gebruik alleen internet via wifi en dat is thuis of bij andere bekende netwerken.

Zonder sim gaat het ook goed, maar dan kan je geen gebruik maken van telefoonnummer gerelateerde apss gebruiken ( zoals watsup )
En natuurlijk kan je dan niet bellen/sms-en...............

Wat een algemene denkfout is dat je je navigatie niet werkt zonder internet.
Deze werkt prima zonder internet, maar dan moet je wel een navigatiepakket er op zetten.

De bijgeleverde Google Maps is leuk, maar is zeker geen serieuze navigatieprogramma, omdat deze wel internet nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberbeast41
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-10-2023
Ik heb onlangs Copilot gedownload en werkt uitstekend. Wat een goede GPS. Maar hij trekt wel je batterij leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt Gps vraagt wel veel van je accu.
Maar 9 van de 10 wordt deze gebruikt in de auto en laten ze daar nu net iets moois voor hebben bedacht......

Yep een autoadapter.

Voor amper 11,- inclusief een screenprotector en een siliconen bodycase.

Of bij de action, een auto-usb adapter voor rond de 2,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

het is geeneens dat het de GPS-ontvanger is die je accu leeg trekt (gebruikt wel relatief veel stroom) maar veelal dat de meeste navigatie programma's het scherm de hele tijd aan laten staan (wat ook wel weer handig is).
Voor een autolader (die heb je dus nodig) moet je opletten welk ampere die aankan, moet wel 1 zijn (1000ma) - ik heb er ook een van 0,5 (500ma) en die kan de navigatie niet bijhouden vwb stroomgebruik.
Bij de action heb ik er een van 2 euro die ook 2x 1A aankan gekocht, kan mijn meisje ook de hare laden, samen met de mijne (zo'n aansteker plug, moet je wel zelf de USB kabeltjes meebrengen in de auto).

[ Voor 22% gewijzigd door franssie op 31-01-2012 23:53 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberbeast41
Ik had vroeger een autolader maar die is enkele maanden geleden uit elkaar gevallen. Die gebruikte ik ook om mijn Nokia levend te houden toen ik daarmee navigeerde. Ik ben nog niet echt op zoek gegaan naar eentje maar ga er wel weer eentje oppikken. Ik zag er een van 2,2; mss wordt het die wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk hier eens.............

http://link.marktplaats.nl/522052056

Heb die van mij en van mijn wederhelft daar vandaan gehaalt.
Binnen twee dagen lagen de pakketjes mooi in de bus.
Tot op de dag van vandaag werken de laders perfect.
En heb je gelijk een screenprotector en een siliconen cover.

Op het plaatje ziet het er anders uit dan in het echt ( gelukkig wel ).

[ Voor 11% gewijzigd door Amadeus1966 op 03-02-2012 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

maar die is maar 550ma - te weinig voor navigatie met het scherm aan én laden. Zou ik toch voor iets van ebay gaan denk ik.

edit: op/via marktplaats kan je ook tom tom laders vinden die wel 1A/1000mA zijn voor een euro of 8 incl verzenden, ebay natuurlijk goedkoper en later.

[ Voor 39% gewijzigd door franssie op 03-02-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze laad rustig op, ook tijden navigeren.
Anders had ik hem allang weggesodemieterd.
Hoor van de wederhelft ook geen klagen.
Maar ja dat is ieder voor zich natuurlijk, ik ben in ieder geval tevreden.
Mede dat hij ook op 24 volt werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Dan levert ie voldoende A - met die dingen is het natuurlijk ook niet zo dat ze allemaal goed nagemeten zijn en wellicht leverde die 500mA versie van mij maar de helft, ik heb het zelf niet nagemeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond en vind het nog steeds een leuke aanbod.
Maar die usb prikkertjes van de Action lijken mij ook niet verkeerd.
Ik heb ze toen wel meegenomen, maar liggen nog steeds in mijn la.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pribo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-08 10:27

pribo

ヽ( ͝° ͜ʖ͡°)ヽ

Heeft iemand hier een idee of er in deze (S5660AIKT2_S5660XXKT4_S5660TIMKT1) ROM ook de Nederlandse taal zit..??

Update:
Ik had hem geïnstalleerd en deze 2.3.6 versie heeft geen Nederlandse taal in zich.... dus ik ben weer retour 2.3.5 gegaan.

[ Voor 36% gewijzigd door pribo op 07-02-2012 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja leuk he,
Er zwerft ergens een gezegde, probeer alles en behoud het beste.....................

Maar mischien was het idd handiger geweest als ze bij de firmwareversies er bij zouden melden welke talen er worden ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:06
Ik heb sinds een paar weken een Gio en vroeg me af of de microfoon van de headset van Nokia, die ik hier nog heb liggen, ook werkt met de Samsung.
Het gaat om deze: http://europe.nokia.com/f...kia-stereo-headset-wh-101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:52
Al een tijdje cm9 erop werkt echt top het enige minpunt is toch echt wel dat de batterij wordt leeggeslurpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoutjeT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09-2024
Nadat de vorige Gio van mijn zoontje was genikt een prepaid toestel gehaald bij de GSM stunter en de simlock eraf gehaald met de BML5 methode. Helemaal veilig en 3 minuten werk. Had al wel wat ervaring met rooten en flashen etc, maar unlocken van de Gio is eigenlijk een makkie en scheelt een aardige ping.

Hier is de short versie van de tut, in hetzelfde topic is aanvullende info en ervaringen te vinden (zoals een scriptje om de code even voor je uit de BML5 te halen bijvoorbeeld als VI niet echt je ding is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@pfranze, vermoed het niet, maar als je er toch één hebt liggen kan je het altijd proberen.

@ Oceanview, heb tot noch toe weinig costumroms gevonden die in één keer zonder manco's werken.
Ben voor mij zelf al redelijk uitgespeelt en heb nog steeds 234 xxkq5 op de mijne draaien.
Heb de ( voor mij ) overbodige ballast er afgehaalt met rootuninstaller.
Niet dat je daar mee extreem veel ruimte mee krijg, maar oogt een stuk opgeruimder.
En het scheelt altijd weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
@Amadeus ik ben snel uitgekeken op standaard ROM en houd daarom ook prutsen en nieuwste dingen uitproberen, zo leek ICS mij wel wat en ik vind hem ook echt nice met dat Datagebruik, vernieuwde galerij alleen jammer dat nog niet alles compatibel is.
rootexplorer heb ik het enige dat ik verwijderd heb is music en vervangen door google music voor de rest heb ik een sd-ext partitie (ja vroeg of laat krijg je er problemen mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar kan ik mij helemaal in vinden.
Ik heb verscheidene al geprobeerd, maar wil nog wel een vlot en betrouwbaar belijzer houden.
Hoe ver zijn ze inmiddels al met ics?

Had iets gelezen dat de Camera en de radio niet werkte.
Ze zijn in ieder geval een stuk opgeschoten.................

[ Voor 26% gewijzigd door Amadeus1966 op 10-02-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
In principe werkt alles naar behoren op camera en radio na, hier en daar een hickup maar het enige minpunt is toch echt dat de batterij slurpt met normaal gebruik (2g aan, whatsapp af en toe) krijg ik rond 17/18uur al de melding dat hij bijna leeg is, vandaag heb ik de hele dag met helderheid op zijn laagst gewerkt en geeft nu 15% aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus het schiet al aardig op, maar waar heeft hij dan zoveel sap voor nodig?
Ik moet dus nog ff gedult hebben, radio vind ik geen ramp.
Maar wil wel de camera kunnen gebruiken.

Moet zeggen vandaag ging het ook vrij rap met het verbruik.
alleen wordfeud en net als jij whatsup ( en nu viber erbij, kan je trouwens ook mee bellen, bijna net als voip).
Maar dan staat wifi natuurlijk wel aan.
Ja en alles bij elkaar verbruikt het schijnbaar nog wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
Ja Viber ken ik wel maar aangezien ik maar 250mb per maand mag verstoken en nauwelijks vrienden heb die het gebruiken, dan maar niet.
Camera mis ik soms wel maar dat is dan alleen voor onzinnige momenten aangezien ik nooit iets professioneels doe.
Waarom het verbruik zo hoog ligt weet ik niet waarschijnlijk omdat alles nog niet goed afgesteld is en dus niet optimaal werkt(sensors die blijven werken en niet in sleep gaan) maar dat is een speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik deze apps ook alleen in combinatie met Wifi.
3G heb ik gelijk de nek omgedraait, woon in een grensgebied en heb geen zin in gekkigheden.
BTG is er dan zo doorheen gejaagd.

Dus toch nog meer even gedult hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
Dan zet je simpelweg roaming uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Normaal gesproken is dat ook zo, maar heb in het begin een paar keer gehad dat ie stiekem toch op het net ging kijken.
En dan tegen die tijd dat het eigenlijk al te laat was een sms ontving van "uw beltegoed is te laag, waardeer nu op"...........................
Sinsdien heb ik alles wat eventueel buiten wifi om contact kan maken met het net "de nek omgedraait".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberbeast41
Bestaat er ergens een app ofzo om de wifi-verbinding van de Gio stabieler te maken? Zolang je met Wifi bezig bent, blijft ie gaan. Laat je Wifi even met rust, dan valt het zo vlug uit. Ik gebruik wifi overigens enkel thuis. Anders laat ik het uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pribo

pribo

ヽ( ͝° ͜ʖ͡°)ヽ

Hier is de Wifi super stabiel... ik draai met android 2.3.5 (S5660XXKS5)
De Gio staat de hele dag aan op Wifi ivm Whatsapp ... en hier geen uitval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Der is helaas geen app voor, de ene heeft er meer last van dan een andere, ook met diverse verschillende roms.
Soms heb ik er dagenlang geen last van en zo plots is het weer moleur.
So be it.
Ik heb ooit een's hier een tuto geschreven omtrend handmatig voorkeurskanalen in te stellen.
Dat heeft wel iets verbeterd maar dat was het dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberbeast41
pribo schreef op zondag 12 februari 2012 @ 12:21:
Hier is de Wifi super stabiel... ik draai met android 2.3.5 (S5660XXKS5)
De Gio staat de hele dag aan op Wifi ivm Whatsapp ... en hier geen uitval.
Via Kies of Odin? Ik heb nog oudere firmware en heb geen flauw benul hoe ik een andere firmware, buiten met Kies, erop kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pribo

pribo

ヽ( ͝° ͜ʖ͡°)ヽ

Uiteraard via Odin erin gezet...
Hoe Odin werkt.... of hoe je er andere Android firmware inzet is genoeg te vinden op dit forum, of anders even goed Googlen. Er is genoeg te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik ondergetekende ook nog een filmpje geplaatst en een mooie nl talige handleiding over geschreven.
Staan hier idd op dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Mijn broer heeft alle updates op zijn telefoon uitgevoerd en nu is ook zijn google zoek widget (vermoed ik, die zoek balk op je main screen van google) vermoedelijk geupdate en mist hij de blauwe g links naast het zoek scherm

Ik heb zelf geen android toestel, maar heb op plaatjes die blauwe G wel gezien. Wat deed dat icoontje eigenlijk en is dat nog terug te krijgen, is dat instellbaar? Of moeten we daarvoor terug naar de oude versie van die widget, en zo ja, hoe?

Zou ook kunnen dat dat icoon niets doen en alleen scherm ruimte in nam....

[ Voor 7% gewijzigd door jeanj op 13-02-2012 14:48 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeanj schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:47:
Mijn broer heeft alle updates op zijn telefoon uitgevoerd en nu is ook zijn google zoek widget (vermoed ik, die zoek balk op je main screen van google) vermoedelijk geupdate en mist hij de blauwe g links naast het zoek scherm

Ik heb zelf geen android toestel, maar heb op plaatjes die blauwe G wel gezien. Wat deed dat icoontje eigenlijk en is dat nog terug te krijgen, is dat instellbaar? Of moeten we daarvoor terug naar de oude versie van die widget, en zo ja, hoe?

Zou ook kunnen dat dat icoon niets doen en alleen scherm ruimte in nam....
Widgetovernieuw plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De zoekbalk van google kan je dmv widgets gewoon weer terugplaatsen.
Soms is het bij een firmwareupdate wel eens raadzaam om een factory reset en wipe te doen.

Die blauwe G heeft als functie dat je hiermee kan instellen of hij op het web of in toepassingen of in je contacten moet zoeken.

Als hij deze widget niet of nauwelijks gebruikt, zou ik er geen waarde aan hechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Oceanview
Ik ben "even" bezig geweest met ICS.
Instaleren ging goed, daarna na de opstart bleef hij hangen in een zwart scherm ( met kleine letters "android" ).
Diverse keren geprobeerd, helaas.
Na een herinstalatie gaf hij plots een error aan dat iets niet toegankelijk was.( kleine letters en slecht te lezen ) en de instalatie werd afgebroken.
En kon nadien ook niet meer geinstaleerd worden.
Eerst weer een 234 er op gedaan, een nieuwe download van ics doch helaas zelfde resultaat.
Vreemd.
Heb zelfs de tuto er op na geslagen.

Heb nu weer 234 en alles werkt weer.

Welke hobbels had jij onderweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Amadeus1966 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:34:
@ Oceanview
Ik ben "even" bezig geweest met ICS.
Instaleren ging goed, daarna na de opstart bleef hij hangen in een zwart scherm ( met kleine letters "android" ).
Diverse keren geprobeerd, helaas.
Na een herinstalatie gaf hij plots een error aan dat iets niet toegankelijk was.( kleine letters en slecht te lezen ) en de instalatie werd afgebroken.
En kon nadien ook niet meer geinstaleerd worden.
Eerst weer een 234 er op gedaan, een nieuwe download van ics doch helaas zelfde resultaat.
Vreemd.
Heb zelfs de tuto er op na geslagen.

Heb nu weer 234 en alles werkt weer.

Welke hobbels had jij onderweg?
Full system reset ;)
Reset factory, cache en indien mogelijk dalvik

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
@amadeus je moet eerst vanaf CM 7.2 afkomen voordat je CM9 erop kan gooien een CWM back-up is aangeraden daarna wipe je alles en doe je simpelweg install from zip en dan moet het wel lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Strunkie, dat had ik reeds ( doe ik altijd voor en na een firmwarewijziging ).

@ Oceanview, denk dat ik daar het schip mee ingegaan ben.

Ben het even nog een keer aan het doornemen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1414173

[ Voor 13% gewijzigd door Amadeus1966 op 14-02-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update.
Het is gelukt.
Na een tijdje dat grafisch geweld aangekeken te hebben van het bootscherm en even onozel naar dat androidpoppetje te hebben geken met allerlei teksten wat haast niet te lezen viel.................
Toch maar even gaan rondsnoepen.
Een groot voordeel was met mijn versie dat deze mooi in de nederlandse taal was ingesteld, dus daar hoefde ik gelukkig nu niet naar te zoeken.

Het is vrij lastig te navigeren in deze nieuwe versie mede omdat alles in de voorgaande versies toch op andere lokaties te vinden waren.

Toestel reageerd goed op de gegeven "toetsaanslagen" en het gaat allemaal vlot.
Animaties worden goed weergegeven en het veel beklaagde flikkeren tijdens het bladeren was niets van te merken.
Ach wat moet je ervan zeggen, het ziet er anders uit en het is wennen.
Persoonlijk denk ik dat deze ICS beter tot zijn recht komt op een iets groter scherm.

Ok, nu het terughalen van eerder gemaakte backups (Titaniumbackup).
Deze moet natuurlijk het eerst geinstaleerd worden, anders kan je niets terughalen.
Gelukkig is deze firmware pre-rooted, dus dat hoef je niet meer zelf te doen.

Ok titanium werkt, nu de backups terughalen.
De backups werden mooi opgehaald, doch bij de appsdrawer waren ze niet terug te vinden.
Ook de teruggehaalde widgets waren niet terug te vinden.
Dus ik vermoed dat niet alle software compatible is met ICS.
Mischien dat het euvel ligt aan Ti-Backup, geen idee.

In ieder geval op het moment van schrijven is er nog geen oplossing gevonden voor de radio en voor de camera.

Hiermee zijn een paar dappere mannen hard mee aan het werk om deze problemen op te lossen.
Dit gebeurt in hun eigen vrije tijd en geheel belangenloos zodat wij er weer van kunnen profiteren.
Ik kan het in ieder geval niet en naast mij denk ik vele anderen ook niet.
( Waarom ik dat laatse schrijf is omdat er veel "profiteurs" deze mannen afvallen en alleen maar negatieve geluiden laten horen ).

Deze Firmware ziet er in ieder geval veelbelovend uit en ik kom er zeker wel op terug.
Op het moment van schrijven ben ik bezig om de boel weer terug te zetten naar 234
Dit niet omdat het mij niet bevalt, in tegendeel.
Maar ik wacht even totdat er een oplossing is gevonden omtrend de camera en de radio en mischien wel
voor andere bugs.
Tot dan heb ik even mijn eigen vertrouwde 234 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
  • Laatst online: 14:06
Oceanview schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:36:
@amadeus je moet eerst vanaf CM 7.2 afkomen voordat je CM9 erop kan gooien een CWM back-up is aangeraden daarna wipe je alles en doe je simpelweg install from zip en dan moet het wel lukken
Is dat zo ? Staat niks over beschreven in het CM9 topic.

In het CM7.2 topic staat echter wel dat je voordat je je rom installeert eerst ext4-formatter.zip moet flashen als je via een stock rom werkt.
If you from stock / custom rom based on rfs filesystem, u must flash ext4-formatter.zip before flash CyanogenMod. link & instruction can fount on This Thread. otherwise you'll stuck on android logo because it cant mount rfs filesystem!
Dus eerst ClockWorkMod installeren, ext4-formatter.zip uitvoeren in CWM, en dan CM9 flashen, denk ik.

Ik moet zeggen dat ik het zelf nog niet geprobeerd heb, omdat ik wacht tot ze het camera probleem opgelost hebben.

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Hallo,

Is er al een manier om verbinding te maken met een AdHoc netwerk? Na wat research ben ik nog altijd niet veel wijzer geworden en zie ik door de bomen het bos niet meer. Mijn toestel is al geroot en heb al apps gevonden waarmee je de netwerken kan detecteren maar ik kan geen verbinding maken ermee.

Ik ben nog behoorlijk nieuw met Roots, roms, ... dus hulp is zeker welkom! :)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Spasm

Waar ik de fout in was gegaan was dat ik vergeten was om
het px-CWM-v2.zip bestandje te installeren.

Deze heb ik gewoon op mijn bestaande 234 geinstalleerd en toen gewoon de rest gevolgt.

Ik zal wel even een kleine TUTO vertalen cq aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Installeren van ICS op de GIO

Als je CM7 al hebt, kan je stap 1 overslaan en kun je gelijk verder met stap 2
Zo niet, begin met stap 1

STAP 1
Download eerst px-CWM-v2.zip ( http://www.mediafire.com/?p7r2bcn9447bpc8 )
Plaats dit bestandje in de root van je SD kaart
Ga naar de recoverymode van je toestel
( eerst uitschakelen en dan weer aanzetten door de home en de power knop tegelijk in te drukken )
Installeer het PX-CWM zip bestandje

Stap 2

Download eerst ICS http://galaxyics.com/
Daarna plaats je deze in de root van je SD kaart
( eerst uitschakelen en dan weer aanzetten door de home en de power knop tegelijk in te drukken )
Selecteer Install zip from sd card
Selecteer dan Choose zip from sd card
Kies hier je benodigde bestand
Selecteer dan Yes - Install update

Nu even wachten tot hij klaar is met flashen
Als dat klaar is selecteer dan Wipe data/factory reset
Nu kun je je telefoon voor de eerste keer opstarten.

Let wel, de eerste keer opstarten kan een poosje duren.

Kleine kanttekening............
De downloadlinks zijn aan verandering onderhevig, dus als ze niet meer te vinden zijn................
Het één en ander kun je hier terugvinden.

[ Voor 10% gewijzigd door Amadeus1966 op 15-02-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 23:06
Is er al nieuws of een gerucht over de eventuele opvolger van de samsung Gio? De mijne is gejat en ik twijfel nu of het de moeite waard is om te wachten op een nieuw model. De opvolger van de samsung mini is wel al aangekondigd en die heeft nu bijna dezelfde specs als de Gio. Lijkt me dus dat de Gio binnenkort exit is.

[ Voor 3% gewijzigd door Aurelium op 15-02-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
Spasm schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:52:
[...]

Is dat zo ? Staat niks over beschreven in het CM9 topic.

In het CM7.2 topic staat echter wel dat je voordat je je rom installeert eerst ext4-formatter.zip moet flashen als je via een stock rom werkt.

[...]

Dus eerst ClockWorkMod installeren, ext4-formatter.zip uitvoeren in CWM, en dan CM9 flashen, denk ik.

Ik moet zeggen dat ik het zelf nog niet geprobeerd heb, omdat ik wacht tot ze het camera probleem opgelost hebben.
Ik dacht het zo gelezen te hebben maar na nader inzien doelde ik dus op het bestandje dat amadeus noemde px-CWM-v2.zip want als je vanaf CM7.x komt heb je het al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aurelium schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:05:
Is er al nieuws of een gerucht over de eventuele opvolger van de samsung Gio? De mijne is gejat en ik twijfel nu of het de moeite waard is om te wachten op een nieuw model. De opvolger van de samsung mini is wel al aangekondigd en die heeft nu bijna dezelfde specs als de Gio. Lijkt me dus dat de Gio binnenkort exit is.
Weet wel dat samsung met een partijtje nieuwe toestellen op de markt komt.
Maar heb nog niets gelezen over een mogelijke opvolger van de Gio.
Die one-note en soortgelijke toestellen lijken me ook wel aardig.
Maar tegen de tijd dat mijn Gio (vrijwillig) de deur uitgaat zijn we al een tijdje verder.

Ik heb net mijn oude HTC P 3300 met functioneel leeftijdsontslag gestuurd,
en dat toestel was ook al aardig outdated...............

• Spasm
eSCe schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:41:
Hallo,

Is er al een manier om verbinding te maken met een AdHoc netwerk? Na wat research ben ik nog altijd niet veel wijzer geworden en zie ik door de bomen het bos niet meer. Mijn toestel is al geroot en heb al apps gevonden waarmee je de netwerken kan detecteren maar ik kan geen verbinding maken ermee.

Ik ben nog behoorlijk nieuw met Roots, roms, ... dus hulp is zeker welkom! :)

Alvast bedankt
Wat probeer je precies te bereiken ? Wil je je pc bestanden benaderen, of wil je een wifi internet verbinding tot stand brengen via je pc / laptop (reverse tethering) ?

Random WTF

• Spasm
Amadeus1966 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:53:
Installeren van ICS op de GIO

-SNIP-

Stap 2

Download eerst ICS http://galaxyics.com/
Daarna plaats je deze in de root van je SD kaart
Selecteer Install zip from sd card
Selecteer dan Choose zip from sd card
Kies hier je benodigde bestand
Selecteer dan Yes - Install update
Is onderstaande niet meer nodig als je een Stock rom hebt ? Bij CM7.2 moet dat wel volgens de instructies.
Of zit het formateren van de systeem partitie naar EXT4 bij de installatie 'ingebakken' ?
If you from stock / custom rom based on rfs filesystem, u must flash ext4-formatter.zip before flash CyanogenMod. link & instruction can fount on This Thread. otherwise you'll stuck on android logo because it cant mount rfs filesystem
Kleine kanttekening............
De downloadlinks zijn aan verandering onderhevig, dus als ze niet meer te vinden zijn................
Het één en ander kun je hier terugvinden.
Helemaal mee eens. Het is ook nog een developers mod, nog niet bedoeld voor dagelijks gebruik.
Ik kan niet wachten tot de eerste Beta release, met gefixte camera.

Random WTF

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Spasm schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:33:
[...]

Wat probeer je precies te bereiken ? Wil je je pc bestanden benaderen, of wil je een wifi internet verbinding tot stand brengen via je pc / laptop (reverse tethering) ?
Wel op mijn kot heb ik enkel internet met kabel die ik dus gebruik voor mijn laptop. De bedoeling is dat ik deze verbinding kan delen zodat ik met mijn Gio ook op internet kan.

Het probleem is echter dat android blijkbaar deze netwerken niet standaard weergeeft, met de app "Smart WiFi Scanner" vind ik dit netwerk wel maar kan er geen verbinding mee maken omdat adhoc netwerken nog niet ondersteund zijn blijkbaar.

Tldr: hoe slaag ik erin om verbinding te maken met een getetherd netwerk?
Spasm schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:31:
[...]

Is onderstaande niet meer nodig als je een Stock rom hebt ? Bij CM7.2 moet dat wel volgens de instructies.
Of zit het formateren van de systeem partitie naar EXT4 bij de installatie 'ingebakken' ?

Helemaal mee eens. Het is ook nog een developers mod, nog niet bedoeld voor dagelijks gebruik.
Ik kan niet wachten tot de eerste Beta release, met gefixte camera.
Kan gewoon regelrecht van de standaart rom.
Dat formateren en dergelijke hoef je hierbij niet druk om te maken.
Vanaf standaart rom, gewoon stap 1 en 2 volgen.

Als ik besluit om er definitief mee te werken, dan zal eerst het cameraprobleem moeten zijn opgelost.
Maar definitief is wel heel iets betrekkelijks bij mij.
Ik hou van experimenteren, doch werken in of met tropische partitie's begin ik niet meer aan.

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Zo, heb zojuist ook een Samsung Galaxy Gio gehaald, hij vervangt mijn oude Nokia 6700 Classic :) . Maar zijn er nog handige tips/trucs of tweaks voor de Gio die ik kan gebruiken om hem sneller/beter te maken? Heb de helderheid al wat terug geschroefd om zo batterij te sparen, en ga vanavond eens kijken hoe ie het doet met muziek en zo. Is wel ff wennen, eerste keer met een Android telefoon, dus alles is nieuw en spannend. Gelukkig pas volgende week internet erop, dus kan nog ff wennen aan het ding voordat ik ermee online kan klooien :P .

Andere vraag, als ik mijn mails binnen laat komen op de Gio, kan ik dan 2 accounts tegelijk aanmelden en worden deze mailaccounts dan ook in Windows Live Mail-stijl naast/onder elkaar getoond? Zou wel zo makkelijk zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Darkasantion op 16-02-2012 18:13 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

@ Darkasantion
Welkom bij de club............

Om je Gio sneller cqte tweaken staan er hier al diverse tips en truuks beschreven.

Voor wat jou mailaccounts betreft, hier kun je gewoon meerdere accounts aanmaken, geen probleem.
Je berichten worden als ze binnenkomen gewoon onder elkaar getoont, maar elk geopend bericht word venster groot getoond.
M.a.w. bericht voor bericht ( zou anders ook niet praktisch zijn i.v.m. de leesbaarheid ).
Daarnaast heb je ook nog googlemail.
Deze laatste heb ik de "nek omgedraait" daar ik dat niet gebruik.

Goede tip, lekker pielen en experimenteren met dat ding.
En ondertussen dit forum in alle rust doornemen.

• cyberbeast41
Ik heb nog een laatste probleem. Ik slaag er niet in om een groep met contactpersonen te maken.
Ik moet naar deze mensen nu en dan wat sms'sjes sturen. Nu moet ik dus steeds 9 mensen apart zoeken in mijn contact en toevoegen. Op mijn ouwe Nokia had ik groep "X" gemaakt, daar die 9 contacten ingegooid. En als ik een sms'je wou verzenden, moest ik gewoon die groep selecteren.

Als ik in Gio een groep wil maken, komen mijn contacten gewoon niet voor als ik Add member doe.
@ Cyber
Heb je je contacten op je sim of ook in je toestel opgeslagen?
Als ik mijn contacten alleen op mijn sim heb staan kan ik er ook niets mee, geen fotobeller geen groepen etc.
Als ik ze op mijn toestel heb staan dan lukt dat wel nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
Amadeus1966 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:42:
[...]

Kan gewoon regelrecht van de standaart rom.
Dat formateren en dergelijke hoef je hierbij niet druk om te maken.
Vanaf standaart rom, gewoon stap 1 en 2 volgen.
Ok thanx ! Mooi dat de rom de systeempartitie zelf naar EXT4 formateert.
Als ik besluit om er definitief mee te werken, dan zal eerst het cameraprobleem moeten zijn opgelost.
Maar definitief is wel heel iets betrekkelijks bij mij.
Ik hou van experimenteren, doch werken in of met tropische partitie's begin ik niet meer aan.
Ik werk zelf met Link2SD met een 2 FAT partities, en dat bevalt me uitstekend moet ik zeggen.
Als m'n sd-kaart corrupt zou worden doet m'n phone het iig nog wel op deze manier.

btw:
Beta 1 wordt nu geupload !! Nog niks gelezen over de camera, dus fingers-crossed dat 'ie nu wel werkt !

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, wie doet de eerste zet.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
Weet je:

Release "Beta 1" for Galaxy Gio
Your download is ready, click here to continue.
And oh, thank you for downloading. ;)

omdat dit geen rom topic is, eventuele remarks etc op xda over een uur of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag hier ook gewoon, er wordt toch van alles doorelkaar heen gegooid.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
ok dan :)

Ondertussen staat Cm7.2 weer op de foon..

ICS voor Gio )(Beta1):

pluspunten
berevlot reagerende foon, helde,r duidelijk, setup in nederlands, bijna direct apn settings ok, wireless no problems reageert vlot, soepel, nog geen crasehes gehad, market ok, google apps werkt
zeer goed uitziend en werkbaar maar nog niet af (ja eeh is Beta)

minpunten: geen camera, af en toe flikkerend beeld bij gebruik brwoser, na 2e reboot ineens oude achtergrond van CM7 ipv de ICS achtergrond.

Al met al knap werk _/-\o_ leuk en vlot, maar er word nog aan gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat flikkeren had ik absoluut geen last van.
Had er iets over gelezen doch heb het zelf niet ondervonden.
Zo zie je maar weer, ook al heeft men de zelfde phones ze zijn afzonderlijk toch verschillend.

Dus nog geen camera..........jammer
Maar ja, zoals je het zelf al reeds aangaf, het is nog een Beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
Hier inmiddels ook Beta 1 erop sinds Alpha 3.5 vertoont browser raar gedrag dus allemaal strepen ipv wat er normaal hoort te staan, Facebook soms maar voor de rest wordt het allemaal vloeiender. Youtube werkt eindelijk maar beeld hapert nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INF3RN040
  • Laatst online: 12-07 19:20
Mensen ik heb hier en probleem ,gsm = vandaag aagekocht,ik kan mijn ontvangen sms niet lezen ,wanneer ik op het sms icoon druk ,staat er geen gesprekken terwijl er duidelijk en melding staat dat ik en sms heb ontvangen ? & dankzij rom manager,clockworkmod is mijn gio totaal verneukt (bricked)

[ Voor 15% gewijzigd door INF3RN040 op 20-02-2012 13:18 . Reden: bricked ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als jouw Gio gebricked is, kan je hem niet starten, gezien je wel je Gio kan starten is hij niet gebricket.
Welke versie van clockwork heb je erop gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INF3RN040
  • Laatst online: 12-07 19:20
Neen toestel start totaal niet ,alle mogelijkheden geprobeerd ,heb nu en usb-JIG geregeld blijkbaar is deze het enigste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem met rom manager... lijkt erop dat dat programma niet veel goeds doet voor de gio... ik heb hem teruggestuurd met garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
Als je je een beetje inlas was je gauw te weten gekomen dat Rommanager de Gio brickt iets met de /efs partitie.
Als je niet in download en/of recovery kan is het een gevalletje garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik sluit mij helemaal bij het bovenstaande aan.

Batterij al verwijdert gehad?
Uiteraard dan natuurlijk ook de usb-kabel los.
Even een paar tellen wachten en dan de batterij er in en dan weer proberen om in de recoverymode te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las ergens dat je de batterij erin moest doen, en tegelijk de aanknop en de homeknop moest inhouden... misschien dat dat kan werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mischien is dit iets........
http://mobilecon.info/how-to-unbrick-samsung-galaxy-gio.html

Heb zelf ook al eens iets geschreven over een onwillige s5660.
Moet hier ook in dit forum staan.

Verwijderd

Ik heb nog steeds problemen met het eduroam netwerk op de ut... Ik heb maar 1 minuut verbinding, en dan freezed de wifi (geen verbinding, maar de telefoon zegt verbonden te zijn). Heb nu volgens mij echt alles geprobeerd. (factory reset, andere roms, talloze apps), maar geen geluk. Iemand nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb succesvol ICS er op kregen alleen Facebookapp kan zijn startpagina niet laden(er is een fout opgetreden tijdens het laden van de pagina), wel alle notificaties werken en de facebookwidget en facebookmessenger ook.

Ik kom er niet uit waarom de Facebook app zelf niet werkt, althans de meeste tabbladen, kan wel in vrienden komen, maar niet doorklikken op bv. op iemand zijn timeline te komen.

Natuurlijk heb ik net als de rest nog geen camera en radio.

Camera wil ik graag terug, maar dat wachten we af, radio kan mij gestolen worden.

Batterij verbruik kan ik nog niks over zeggen, voor de rest op facebook na werken al mijn apps, die ik gebruik.

Dus kan er mee bellen, sms'en,navigeren en internetten, nog geen plannen om down te graden.

Als iemand een oplossing heeft voor mij Facebookapp probleem :) ..................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:47:
Ik heb succesvol ICS er op kregen alleen Facebookapp kan zijn startpagina niet laden(er is een fout opgetreden tijdens het laden van de pagina), wel alle notificaties werken en de facebookwidget en facebookmessenger ook.

Ik kom er niet uit waarom de Facebook app zelf niet werkt, althans de meeste tabbladen, kan wel in vrienden komen, maar niet doorklikken op bv. op iemand zijn timeline te komen.

Natuurlijk heb ik net als de rest nog geen camera en radio.

Camera wil ik graag terug, maar dat wachten we af, radio kan mij gestolen worden.

Batterij verbruik kan ik nog niks over zeggen, voor de rest op facebook na werken al mijn apps, die ik gebruik.

Dus kan er mee bellen, sms'en,navigeren en internetten, nog geen plannen om down te graden.

Als iemand een oplossing heeft voor mij Facebookapp probleem :) ..................
Genoeg alternatieven voor de facebook app :p
p.s. Echt gave recovery voor de gio: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1511021
Met on-screen touch buttons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 20:11:
[...]

Genoeg alternatieven voor de facebook app :p
p.s. Echt gave recovery voor de gio: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1511021
Met on-screen touch buttons
Thx zal de alternatieven bekijken en zeker me even verdiepen in die recovery.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
Inmiddels is beta 3 er, camera doet het tenminste alleen het foto maken je kan (helaas) niet zien van wat je een foto maakt en/of je hem wel goed houdt.
Batterijduur is erg verbeterd
Zover mijn verslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_moi
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-03-2022
Oceanview schreef op zondag 26 februari 2012 @ 22:55:
Inmiddels is beta 3 er, camera doet het tenminste alleen het foto maken je kan (helaas) niet zien van wat je een foto maakt en/of je hem wel goed houdt.
Batterijduur is erg verbeterd
Zover mijn verslag.
Het zou opzich wel prettig zijn om een iets uitgebreidere review te krijgen van deze versie. Ben echt aan het twijfelen om deze te proberen namelijk..

Je bent zo goed als je handtekening..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da_moi schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:28:
[...]

Het zou opzich wel prettig zijn om een iets uitgebreidere review te krijgen van deze versie. Ben echt aan het twijfelen om deze te proberen namelijk..
Van de xda-developers

-----Beta 3

Working GalaxyICS app - news about project and updates directly from your phone!
Added CM9 bootanimation
Fixed all apps, which using webcore (Facebook, Gallery etc.)
Fixed wrong text at wrong place
Fixed some issues in Phone.apk
Fixed user-agent in default Android browser
Latest CM9 sources - CM Settings, like percent battery indicator, finally working
Readded CM9 Music Player
Performance boost
Camera - only photos, without preview, but really good quality of photos (only Gio now, Ace must to wait a few days) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Ben super tevreden over mijn Gio, heb alleen wat last van ruis op de fm radio functie.
Kan dit liggen aan de dopjes/instelling vd telefoon of iets anders.
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan idd liggen aan je dopjes, als er wat speling zit aan je connector/aansluitplug wil dit nog wel eens storen.
Aan je toestel valt er weinig in te stellen voor wat je radio betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
Na een update naar 2.3.5 (S5660XXKS2) via een tutorial op androidadvices.com had ik constant last van spontane herstarts als ik WiFi aan had staan, terwijl ik de telefoon niet gebruikte.
Een zoektocht op internet leerde dat heel veel mensen dit probleem hebben, ook op de SII.

Nu kwam ik op XDA ergens een comment tegen dat dit een baseband probleem is, en dat het verholpen
kon worden door versie S5660XXKS5 (ipv XXKS2) te installeren.

Heb deze gisteren geflashed met Odin, en sindsdien geen herstarts meer gehad ! _/-\o_

Ik heb de firmware van samfirmware gedownload, deze:

code:
1
2
3
4
5
Product Code: GT-S5660DSASER
PDA: S5660XXKS5
CSC: S5660SERKS1
Phone: S5660XXKS2
Hidswver: S5660XXKS5/S5660SERKS1/S5660XXKS2/S5660XXKS5

LET OP ! DIT IS RUSSISCHE FIRMWARE. NA HET FLASHEN IS ALLES DUS RUSSISCH !

Maar via de instellingen kan je je taal weer op Nederlands instellen gelukkig ;)

Dat werkt als volgt: (Video is van de Galaxy S, maar het werkt op dezelfde manier).

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RO9QYyRib5k&feature=player_embedded]

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Добры савет, дзякуй. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
Amadeus1966 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:19:
Добры савет, дзякуй. ;)
няма, дзякуй = niks te danken

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubberboy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:06
Graag had ik de app Yelo geinstalleerd op mijn Gio. Dit om streaming tv te kijken als Telenet klant. Echter heb ik Adobe Air nodig. Deze wordt niet ondersteund voor Gio. Is er een alternatief? Of is deze toch werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb even gegoogled..................
Is dit niet iets???

http://www.androidauthori...treaming-tv-movies-12188/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubberboy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:06
Dank u Amadeus, Maar het is niet zozeer een programma vinden. Het is het effectief gebruiken van Yelo. De app draait momenteel wel maar streaming tv is via die app niet mogelijk omdat je Adobe Air nodig hebt. Mocht ik Adobe Air aan de praat krijgen is het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Ik heb tijdelijk de HBO GO op mijn Gio gehad, en kon helaas alleen promo filmjes afspelen door een fout van Ziggo qua inloggen,. Dus het moet wel mogelijk zijn om films etc.. af te spelen op de Gio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ben hier dus nieuw en ken het hier nog niet al te best maar ik heb eens een vraagje.... Ik heb gisteren mij nen galaxy gio aangeschaft maar nu kan ik hem niet aangesloten krijgen via usb naar mijn comp. ( comp geeft wel een geluidje dat hij hem gevonden heeft maar ik kan hem zelf nergens vinden op de comp. Hoe kan ik dan bv. liedjes overzetten van pc naar gsm? ) al bedankt voor de hulp héééé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn nog een probleem! ik heb dus juist per ongeluk ( weet ni hoe ik gedaan heb ) market gewist :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:54:
Hoi ben hier dus nieuw en ken het hier nog niet al te best maar ik heb eens een vraagje.... Ik heb gisteren mij nen galaxy gio aangeschaft maar nu kan ik hem niet aangesloten krijgen via usb naar mijn comp. ( comp geeft wel een geluidje dat hij hem gevonden heeft maar ik kan hem zelf nergens vinden op de comp. Hoe kan ik dan bv. liedjes overzetten van pc naar gsm? ) al bedankt voor de hulp héééé
Heb je wel Samsung Kies geïnstalleerd? hiermee wordt tevens de driver van je telefoon geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Nancytjah

De Market is wel los op het internet te vinden, ff via google rondkijken.
Even zoeken naar "android market apk".

Je pc/laptop heeft de juiste drivers nodig om met de samsung te kunnen werken.
Deze zitten in het programma "Kies" verwerkt.
Dus net als wat hierboven al geschreven staat, even Kies instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank u!!! het werkt nu :-) juist nog mijne market terug vinden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij de link geven waar ik die market terug op mijne gsm kan zetten? Kan de juiste niet vinden... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:39:
Kan iemand mij de link geven waar ik die market terug op mijne gsm kan zetten? Kan de juiste niet vinden... :-(
Liefst direct via gsm he... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.filecrop.com/74177269/index.html
Downloaden en installeren.
Installeren?
Gewoon via de app "mijn bestanden" bladeren naar je gedownloade bestand.
En dan kun je gewoon op het bestandje "klikken".
Kan zijn dat je nog een vraag moet beantwoorden ( iets met onbekende bronnen o.i.d.), gewoon aanvinken en dan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
Weet iemand waar je iets vergelijkbaars als dit voor de Gio kunt kopen ?

Ik heb de app van looptijden.nl gedownload, maar wil m'n telefoon liever niet in m'n jaszak
houden. Helemaal niet als er straks weer in t-shirt gelopen kan worden.

http://www.belkin.com/nl/...rocess?Product_Id=544578#

Afbeeldingslocatie: http://www.belkin.com/images/product/F8M133/FUL1_F8M133.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Spasm op 12-03-2012 09:54 ]

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Black Sport Armband Running Skin Case for Samsung Gio S5660 Mini S5570 Ace S5830 http://www.ebay.nl/itm/180811344623

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
Nice ! En supergoedkoop !

Thanx ga deze bestellen denk ik.

Random WTF

Pagina: 1 ... 17 ... 23 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden en prijzen mogen hier besproken worden.