Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben nieuw hier

Heb een vraag over een aankoop

Mijn Canon 450 D Camera is gestolen

Nu ben ik aan het zoeken naar een nieuwe Camera
Bij foto zaak hier in Hengelo kon ik kiezen tussen
NikonD7000+Af-s DX nikkor 18-105
Canon 60D+Ef-S 18-135 IS
Video is niet belangrijk voor mij

Vraag welke is de beste koop

• _matt_
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

_matt_

Never forget T6

Jammer dat je camera is gestolen en welkom op het forum.

Misschien is het een idee om eerst wat rond te kijken (lezen) op het forum en aan de hand daarvan een keuze te maken.
Je geeft weinig informatie en verwacht een consumentenbond die voor je aan het werk gaat.
Er zitten wat haken en ogen aan:
1. Overstappen van systeem Canon --> Nikon andere bediening waar je aan moet wennen
2. Prijs, wat is je budget?
3. Heb je nog andere objectieven liggen die je nog wel kunt gebruiken?
4. "beste koop" de term is alleen op jou van toepassing als we wat meer weten over hoe je de camera gebruikt.

Tip van flip, probeer eerst zelf wat meer te lezen over het onderwerp en vooral wat je er zelf mee wilt gaan doen.
In het forum kom je ook genoeg links tegen van foto vergelijkings sites.
Succes!

Enne, beste koop? Altijd de Canon ;-)

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Zelfde als vragen of je een bmw 3 serie of mercedes C-klasse moet kopen. Allebei premium merken, auto's uit de zelfde klasse en genoeg specs, info en gebruikerservaringen te vinden op internet.

Zelfde met de camera's. Allebei 1 van de beste merken, zelfde klasse en ook hierover genoeg dingen te lezen. Ongetwijfeld ook vergelijkingen tussen de 2.

De vraag is welke jij prettiger vind werken.

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Hallo meneer of mevrouw Nijhuis. Welkom.

Je eerste topic bevat wat weinig informatie. Het is een simpel boodschappenlijstje waarna wij moeten vertellen welke de beste is. Dat is onmogelijk voor ons aangezien wij niet weten wat jij belangrijk vindt.

Lees de volgende topics eens door: F&V Beleid, [starters] Ik wil een dSLR, wat nu? Deel 5, Canon EOS 60D, Nikon D7000.

Losse aankooptopics zoals deze zijn wel toegestaan, maar dan moet er wel veel meer info verstrekt worden. Het beste is om de openingspost van het tweede topic te gebruiken en het lijstje daar te posten.

Dit topic gaat dicht. Veel succes!

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Dit topic is gesloten.