Videokaart om op 3 schermen te gamen

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwe Koning
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-12-2023
Beste mensen,

Ik zoek een videokaart waarmee ik op drie 24inch full HD monitoren kan gamen. Het liefst zou ik de spellen van deze tijd op ultra kunnen spelen. Ik heb er ongeveer 300 euro voor over. Als ik iets beter kan krijgen voor paar 10tjes meer vind ik het ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Check YouTube : Zat te vinden !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:47

D4NG3R

kiwi

:)

Welk systeem heb je?
Welke voeding heb je?
Wat heb je zelf al gevonden?
Welke games speel je?

Er word op t.net toch wel wat verwacht van de topicstart. Want glazen bollen zijn zo uit de mode ;) .

Edit: Tevens kan je je vraag beter hier stellen: [BBG aanschaf] Videokaarten

[ Voor 21% gewijzigd door D4NG3R op 04-05-2011 15:42 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 11:52

BrammT

The one and only!

Lees je eens in over: "Eyefinity" , verzamel de informatie waar D4NGER om vraagt en kom dan terug. ;P

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Bedenk wel dat je op zulke resoluties toch al gauw SLI of crossfire nodig hebt om toch speelbare FPS te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op GoT verwachten we dat je minimale eigen inspanning doet voordat je een vraag stelt, en dat je ook de moeite neemt om met ons te delen wat je zelf allemaal gezocht/geprobeerd hebt. Dat doe je hier in het geheel niet, dus ga ik dit topic ook sluiten.

Lees de tips hierboven trouwens, alledrie zijn erg goed: BrammT geeft een zoekterm aan waar je zelf op kunt zoeken, unfor geeft iets aan waar je rekening mee moet houden, en D4NG3R geeft de punten die je voor jezelf op moet zoeken voordat je überhaupt naar een kaart gaat kijken :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.