Toon posts:

Welke laptop qua videokaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-12 10:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat had je zelf al uitgezocht? Geen idee wat je ermee wil gaan doen en waarom...

**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?
*LET OP* - Wat moet ik kopen
Best Buy Guide overzichtstopic

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik zelf heb uitgezocht, is dat die intel in de processor zit voor zover ik het snap. De video graphics.
De ander 2 zijn qua nummers anders, kon niet een benckmark vinden.

Laptop wordt voor school gebruikt voor de opleiding mediatechnoloog. Budget is 600 euro

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12 14:09
Is het nu zoveel moeite om de relevante specs zelf even in de ts te zetten ipv een paar simpele linkjes?

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Even naar reviews zoeken van de betreffende videokaarten/graphics chips was teveel gevraagd?

https://discord.com/invite/tweakers

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:44:
...opleiding mediatechnoloog...
Still lost... Leg eens uit wat de lesstof inhoudt, wat voor specs de opleiding stelt aan een PC en in hoeverre ze een aanbevolen lijn desktops/laptops kennen?

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat is het verschil tussen die intel grapics en die redeon?

Daar kon ik niks van vinden. Die twee met radeon kan ik wel opzoeken ja.

Opleiding, websites programmeren apps maken, dus geen zwaar werk.

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:54:
Opleiding, websites programmeren apps maken, dus geen zwaar werk.
Dus heb je veeeeeel meer aan een degelijke processor en zeker een scherm met een hogere resolutie... Ikzelf ben wel eens aan het spelen met php, bash en andere scripts maar meer dan 150 regels krijg ik niet op mijn 1680x1050 scherm...

Verwijderd

Topicstarter
@Max maar in alledrie zit een i5 480M.

Lijkt me niet echt handig om een 17 inch te halen omdat ik hem iedere dag weer heen en terug neem etc. Daarom een 15 inch met 1366x768 denk ik

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-12 19:26
pricewatch: Asus K53E-SX095V

Is ook wel een leuke, heeft een sandy bridge cpu die een veel snellere onboard gpu heeft dan de ouwe i3's en i5's. Wel weer de standaard karige resolutie maar daar ontkom je haast niet aan bij sub-600eu laptops.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:00:
Lijkt me niet echt handig om een 17 inch te halen omdat ik hem iedere dag weer heen en terug neem etc. Daarom een 15 inch met 1366x768 denk ik
Euh?? pricewatch: Asus N53SV-SZ507V (iets meer budget)

Oftewel, het vriendelijke verzoek om mijn eerste reply in dit topic nog eens in overweging te nemen en eens goed te gaan zoeken naar wat je wil, nodig hebt, handig vindt, etc.

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:56:
[...]

Dus heb je veeeeeel meer aan een degelijke processor en zeker een scherm met een hogere resolutie... Ikzelf ben wel eens aan het spelen met php, bash en andere scripts maar meer dan 150 regels krijg ik niet op mijn 1680x1050 scherm...
Dit.

Je kan veel beter investeren in een goed scherm dan een goede grafische kaart. Past dat niet allebei in je budget? Dan raad ik je sterk aan je budget te verhogen (al is het verhogen van het budget met 30% misschien iets te veel van het goede). Zie ook [Ervaringen] laptops met hoge resolutie schermen.

Los daarvan, lees in het vervolg de *LET OP* - Wat moet ik kopen. Aankoopadviesgerelateerde vragen horen in onze bekende BBG formule. De topics waar je vraag terecht kunt kun je hier vinden: Best Buy Guide overzichtstopic.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2011 17:21 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.