Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het betreffende hoesje net op onze site gezet foto zal ik maandag erbij plaatsen.

spam

[ Voor 36% gewijzigd door zeef op 17-05-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asennamm
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 18:21
haagseblowin schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:36:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Zoals je ziet steekt de telefoon een mm uit, vindt dit totaal niet storend het is echt bijna niks.
De telefoon zit 'perfect' strak, niet té zodat hij lastig eruit gaat en ook niet té los. Hij zal er zeker niet uitglippen mocht je hem laten vallen.
Bedankt voor de foto's.
Dit is wat ik zoek.
Ga em direkt bestellen.
Kan de telefoon er direkt in nadat ik hem woensdag pas krijg (omdat gsmwijzer het remboursformulier niet goed ingevuld had, TNT em daarom niet af kon/wou leveren en hem teruggestuurd heeft naar gsmwijzer :( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 09:59:
Heb het betreffende hoesje net op onze site gezet foto zal ik maandag erbij plaatsen.

spam
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 09:59:

spam
Dus dat is het hoesje van Haagseblowin??? Precies die?

[ Voor 19% gewijzigd door zeef op 17-05-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asennamm
haagseblowin schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:42:
[...]

Echt een heel fijn hoesje ik heb hem zelf nu 3 dagen in gebruik. Werkt echt super makkelijk, je trekt aan het koordje aan de achterkant en je telefoon komt voor de helft uit het hoesje, ideaal. Voordeel is ook dat én het scherm beschermd is tegen krassen en ook de achterkant (camera).

Heb hem zelf bij gsm-paradise gekocht in den haag.
Ehm, lijkt me dus van wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spam

[ Voor 95% gewijzigd door zeef op 17-05-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spam

[ Voor 94% gewijzigd door zeef op 17-05-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asennamm
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:11:
Zie dat hij net besteld is. Ga hem nu weer even eraf halen want ik weet niet zeker hoeveel stuks ik nog op voorraad heb het is namelijk afgelopen zaterdag erg druk geweest met deze hoesjes ik laat het nog weten.

mvg jef
Oeh, was ik net op tijd met bestellen....
En nu maar hopen dat gsmwijzer het remboursformulier nu wel goed invult... :+

[ Voor 9% gewijzigd door asennamm op 15-05-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop in elk geval dat ik ze nog heb liggen anders neem ik even per mail contact met je op en komt het zeker goed!!

Ik was misschien weer iets te enthousiast met plaatsen :)
Nou, zeg dat wel. :X

[ Voor 29% gewijzigd door zeef op 17-05-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurdkoetjeboe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Zoals je ziet steekt de telefoon een mm uit, vindt dit totaal niet storend het is echt bijna niks.
De telefoon zit 'perfect' strak, niet té zodat hij lastig eruit gaat en ook niet té los. Hij zal er zeker niet uitglippen mocht je hem laten vallen.
Het is toch juist de bedoeling dat hij er helemaal in valt, nu loop je het risico dat als ie valt hij alsnog op het uitstekende stuk valt of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ruurdkoetjeboe schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:19:
Het is toch juist de bedoeling dat hij er helemaal in valt, nu loop je het risico dat als ie valt hij alsnog op het uitstekende stuk valt of zie ik dat verkeerd?
Dit maakt dit specifieke hoesje dan ook echt letterlijk 100% nutteloos IMHO :) "Maar" 1mm is way teveel :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spam

[ Voor 97% gewijzigd door zeef op 17-05-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-02-2022
het gaat mij er meer om dat het toestel netjes blijft en de camera niet krast.
Het toestel voelt best dun en plastic aan, denk niet dat een silicone hoesje erg veel helpt bijn een val.
Gewoon wat voorzichtiger mee omspringen, het is geen onverwoestbare nokia uit de jaren 90

[ Voor 19% gewijzigd door Reticulum op 15-05-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb hem gewoon bij B2C telecom besteld. Op zich vind ik het niet zo erg als de telefoon er heel iets uitsteekt, je hebt hem toch in de broekzak zitten en de bovenkant zal altijd open blijven met zo'n hoesje.
Jullie weten zeker dat dit precies hetzelfde hoesje is als die van haagseblowin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spamonline

[ Voor 93% gewijzigd door zeef op 17-05-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:26
haagseblowin schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:54:
Het toestel voelt best dun en plastic aan, denk niet dat een silicone hoesje erg veel helpt bijn een val.
Gewoon wat voorzichtiger mee omspringen, het is geen onverwoestbare nokia uit de jaren 90
Ik had om mijn SGS een rubberachtige hoes van samsung zelf. Ok, je toestel wordt wat lomper maar doordat de rand 3 à 4 mm boven het glas uitsteekt heeft die hoes mijn SGS voor forse valschades behoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:34:
Die op mijn site staan wel ze heeft hem tenslotte in mijn winkel gekocht.
Klopt, maar ze zei dat het dezelfde was op B2C telecom, dus ik vroeg me dat gewoon af.
Ik heb hem daar gewoon besteld want hij zag er mooi en strak uit. Mocht hij niet bevallen dan stuur ik hem gewoon weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
zeef schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:36:
[...]

Ik had om mijn SGS een rubberachtige hoes van samsung zelf. Ok, je toestel wordt wat lomper maar doordat de rand 3 à 4 mm boven het glas uitsteekt heeft die hoes mijn SGS voor forse valschades behoed.
Mijn oude samsung jet voel ik met een rubber hoesje eromheen meer in me broekzak zitten als de samsung galaxy 2 terwijl deze toch echt een stuk groter is. Bovendien gaat er vuil/zand etc. uit je broekzak tussen het toestel en het rubber komen en schuren. U bent vast ook al in het bezit van een i9100, vindt u hem niet heel erg plastic/broos aanvoelen dan t.o.v. S1 en Jet en etc. ? Misschien komt het omdat hij zo dun is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimzweers
  • Laatst online: 29-03-2024
Die accessoires die op de site van eldar staan, weet iemand wanneer die op de markt komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haagseblowin schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:54:
Bovendien gaat er vuil/zand etc. uit je broekzak tussen het toestel en het rubber komen en schuren.
Zand dat in je broekzak zit komt dan ook wel in zo'n schuifhoesje terecht waardoor je ook krassen en/of beschadigingen zult krijgen. Helemaal foolproof is nu eenmaal geen enkele manier van beschermen.
Doe er zelf gewoon zo'n siliconen ding omheen i.c.m. een screenprotector. Veel meer kan je ook niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
haagseblowin schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:54:
True. Je zegt dat het bovenste gedeelte van het toestel iets overblijft. Als je hem in je broekzak doet, komen er dan iets van krasjes in je broekzak toch op? Of nog niks daarvan ervaren? Of denk je dat het wel meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
alwaysleft schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:17:
[...]

True. Je zegt dat het bovenste gedeelte van het toestel iets overblijft. Als je hem in je broekzak doet, komen er dan iets van krasjes in je broekzak toch op? Of nog niks daarvan ervaren? Of denk je dat het wel meevalt.
Nee het gedeelte dat uitsteekt is te klein om echt schade op te lopen, het is alleen het aller bovenste randje (niet eens het scherm). Omdat het hoesje een bepaalde dikte heeft raakt het toestel niks. De voering van het hoesje is van zacht materiaal (vilt) en in de achterkant waar de speaker van het toestel zit, zitten gaatjes zodat je het geluid beter kan horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op zoek naar een portable keyboard om aan te sluiten op deze telefoon, zodat tikken extra snel kan (handig in sommige collegesituaties wanneer je laptop niet bij je hebt). Weet iemand al een compatible oprolbaar keyboard (van siliconen materiaal) voor de Galaxy S2 via de mini-USB port of is een standaard zoals

http://cgi.ebay.nl/USB-PS...sMice&hash=item53e7869906

waarschijnlijk standaard al compatible met de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:34

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:11:
Zie dat hij net besteld is. Ga hem nu weer even eraf halen want ik weet niet zeker hoeveel stuks ik nog op voorraad heb het is namelijk afgelopen zaterdag erg druk geweest met deze hoesjes ik laat het nog weten.

mvg jef
Shit, meen je niet? Ik was werken kon niet bestellen! Ik baal. De link werkt ook niet meer.. :(

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spam

[ Voor 97% gewijzigd door zeef op 17-05-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:22:
De link werkt inderdaad even niet.
Morgen check ik of ze op voorraad zijn en dan zal ik ze weer online zetten.
(het is ook niet leuk als je besteld en ze er vervolgens niet zijn)

Overigens heb ik bij onze leverancier zojuist onderstaande hoesjes besteld die komen dinsdag binnen persoonlijk vind ik deze erg mooi zodra die er zijn zal ik ze ook meteen online zetten.

Let op dit plaatsje is van galaxy s i9000 maar ik krijg ze binnen voor de i9100:
[afbeelding]
vriend van mij heeft zoon hoesje voor zijn I9000 maar mijn I9100 paste daar ook gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spam

[ Voor 96% gewijzigd door zeef op 17-05-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik hoop dat je die van haagseblowin nog hebt, die zien er op het eerste gezicht mooier uit. Wat vlakker en wat deftiger voor een zacht prijsje. Ik zie het komende week wel tegemoet.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spam

[ Voor 95% gewijzigd door zeef op 17-05-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 21:11

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:43

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je miss wat voor nr jou valenta hoesje heeft?? Ik zie op de site verschillende nr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 00:16:
Weet je miss wat voor nr jou valenta hoesje heeft?? Ik zie op de site verschillende nr.
Valenta Pocket 03 BL 17

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super :D Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:27

TRaSH

koffie ?

Waar had jij hem gekocht.
En zit hij er ook een beetje strak in ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat dus een generic hoesje is, hetgeen echter niet onlogisch is. Maar zeker niet "speciaal" voor de S2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Vanmorgen ook mijn Valenta zakje ontvangen.
Eerste indruk : ziet eruit als een goed zakje, gekend systeem om hem eruit te krijgen. De naden aan de zijkant geven niet zoveel vertrouwen, wel dubbel gestikt.

Bij de eerste pogingen om de sgs2 erin te stoppen ging het scherm aan. Het zakje is erg erg nauw gemaakt.
Ik moet redelijk duwen om hem erin te krijgen, zo nauw is het. Er komt iets teveel spanning op de sgs2 naar mijn zin.
Dit zal wel nog rekken met tijd. Mijn ouwe zakje voor mijn omnia i900 was zover gerokken dat hij eruit kon vallen terwijl hij in het begin ook enorm spande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Ik kan zeggen dat ik over de Brando UltraClear screenprotector tot nu toe meer dan tevreden bent. Voor mijn gevoel is het verlies qua touchscreen gevoeligheid verwaarloosbaar en ziet het scherm er nog even helder en mooi uit. De pasvorm is goed en de randen van de protector zijn nauwelijks te zien.
Aanbrengen zonder luchtbellen is ook zeer goed te doen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
TRaSH schreef op maandag 16 mei 2011 @ 08:58:
[...]

Waar had jij hem gekocht.
En zit hij er ook een beetje strak in ?
Ik heb hem bij een plaatselijke telecom shop gekocht genaamd : Take-it
De telefoon zit er heel goed past precies en niks steekt uit of iets dergelijks.
Brad Pitt schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:54:
[...]

Wat dus een generic hoesje is, hetgeen echter niet onlogisch is. Maar zeker niet "speciaal" voor de S2 :P
Tja op de verpakking stond voor Samsung Galaxy S II , en hij past precies dusja..

[ Voor 31% gewijzigd door Thenotorious op 16-05-2011 14:21 ]

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuur86 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:07:
[...]

Nope... het is niet echt gelukt. Ik heb het hoesje aan m'n vriendin gegeven .... zelfs voor de samsung galaxy S (eerste versie dus) is hij nog wat krap.... terwijl dat wel op de verpakking stond.

Ik ga alleen niet de moeite nemen om hem terug te sturen en die 20 euro terug te krijgen van phonextra.nl .... zonde dat ze rotzooi verkopen die niet past, was de eerste en direct de laatste bestelling bij ze.
*knip*

De afgelopen dagen afwisselende berichten over de Katinkas-hoesjes voor de S2. Ik moest ook afgaan op de maten van het nieuwe toestel, dunner en breder, dus netto vrijwel gelijk aan die van de S1. Nu ik een S2-dummy heb zie ik ook dat het niet past.

Met alle teleurgestelde kopers is of wordt een passende compensatieregeling getroffen, waar ze heel tevreden mee -kunnen- zijn. Concollega PDAshop overkwam exact hetzelfde, leverde ook een achteraf te krap hoesje. Dat is all in the game, gebeurt soms gewoon. Het gaat erom wat er daarna gebeurt. Of er een alternatief wordt geboden.

*knip* Ik raad je aan om het Het algemeen beleid nogmaals te lezen betreffende spam en algemene forum regels. Wij doen elkaar hier altijd de groeten, ook het afsluiten van je bericht op jou manier is niet nodig en daarmee ongewenst.

[ Voor 25% gewijzigd door Bullet NL op 16-05-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:48
Kijk, dat is nou nog eens praat! Ik was van plan het overboard hoesje te kopen en dit soort praat haalt mij wel over de streep. Super!

[ Voor 72% gewijzigd door Bullet NL op 16-05-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbaboss
  • Laatst online: 19-02 18:54
@Peter..ik ga er gelijk eentje bestellen zodra dat kan ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Kbaboss op 16-05-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

@Peter, weet je wanneer er officiele Samsung accessoires uitkomen? (Desktop cradle, Car dock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IcedCoffee
  • Laatst online: 11-09 10:10
spl3ndr schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:30:
Vanmorgen ook mijn Valenta zakje ontvangen.
Eerste indruk : ziet eruit als een goed zakje, gekend systeem om hem eruit te krijgen. De naden aan de zijkant geven niet zoveel vertrouwen, wel dubbel gestikt.

Bij de eerste pogingen om de sgs2 erin te stoppen ging het scherm aan. Het zakje is erg erg nauw gemaakt.
Ik moet redelijk duwen om hem erin te krijgen, zo nauw is het. Er komt iets teveel spanning op de sgs2 naar mijn zin.
Dit zal wel nog rekken met tijd. Mijn ouwe zakje voor mijn omnia i900 was zover gerokken dat hij eruit kon vallen terwijl hij in het begin ook enorm spande.
Vreemd , bij mij past ie er er voor de helft in en anders moet ik echt kracht zetten.... Ook al ben ik al een week bezig om het zakje op te rekken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
matte screen protector op mijn scherm geplakt maar ben er niet erg over te spreken je krijgt altijd een beetje "grain" met die dingen maar deze is gewoon ronduit kudt ik ga zo es ff nieuwe bestellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbaboss
  • Laatst online: 19-02 18:54
Ik overweeg ook om een screenprotector te gaan gebruiken...iemand suggesties?
Crazyanz schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:43:
matte screen protector op mijn scherm geplakt maar ben er niet erg over te spreken je krijgt altijd een beetje "grain" met die dingen maar deze is gewoon ronduit kudt ik ga zo es ff nieuwe bestellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurdkoetjeboe
Kbaboss schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:03:
Ik overweeg ook om een screenprotector te gaan gebruiken...iemand suggesties?

[...]
Ik heb er 1 gekocht bij ritel, kan hem niet op de site vinden. Maar is van Mobilize, speciaal voor de S2.

Maar nu blijkt dat ie niet past! Als je hem goed wil plakken dan steekt hij aan bovenkant ietsje uit. Nu dus maar een klein beetje over de camera en luidspreker (boven het samsung logo) geplakt. Zelf er opplakken is trouwens nog een hele klus.

Voel me dus behoorlijk belazerd, voor 8,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurdkoetjeboe
IcedCoffee schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:13:
[...]

Vreemd , bij mij past ie er er voor de helft in en anders moet ik echt kracht zetten.... Ook al ben ik al een week bezig om het zakje op te rekken....
Welk hoesje past nu wel en welke niet?

Thenotorious zegt dat de "Valenta Pocket 03 BL 17" wel past, zijn er anderen die het hier dus niet mee eens zijn?

In de winkel probeerden ze me de Valenta maat 11 aan te smeren maar die stak aan de bovenkant ietsje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kleine update voor wat betreft het hoesje van haagsche blowin.
Het bleek dat ik er nog 1 op voorraad had. Deze is intussen besteld (gisteren) Echter heb ik met de klant afgesproken dt we even wachten tot morgen (red Dinsdag) de nieuwe Mobiparts i9100 galaxy s2 insteekpouch binnenkomt deze moet precies op maat zijn. Hij wilt dan ook de mobiparts uitvoering hebben.

spam

[ Voor 24% gewijzigd door zeef op 17-05-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ja of even op ebay kijken heb je voor 3 euro een paar van die dingen en heb je prima kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt echter op ebay duurt het vaak langer dan 1 werkdag voordat je hem in huis hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 15:01
Zenus case is te bestellen op de EU site, twijfel alleen over Carbon of Leather. Wie kiest wat, en waarom?

Link:
http://www.zenuscase.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roggebrood
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-09 02:25

roggebrood

(man vd koningin)

Weet iemand ook of de flap van de Zenus Prestige Carbon geopend helemaal 360 graden door te klappen is, zodat hij weer onder de rest van de telefoon en de case valt ?

koning der Nederlanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
Mooie jasjes, alleen jammer dat de cameralens onbeschermd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga denk ik toch voor de Carbon. Zit ook al een tijdje te twijfelen tussen allerlei hoesjes, maar vind de hoesjes van Zenus toch wel het mooiste.

Uiteindelijk toch voor de Carbon gekozen omdat ik deze beter bij de s2 vind passen dan de toch wat klassiekere Leather versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IcedCoffee
ruurdkoetjeboe schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:15:
[...]

Thenotorious zegt dat de "Valenta Pocket 03 BL 17" wel past, zijn er anderen die het hier dus niet mee eens zijn?

In de winkel probeerden ze me de Valenta maat 11 aan te smeren maar die stak aan de bovenkant ietsje uit.
Ik heb iig deze : http://www.smartphoneshop...ta-leather-pocket-17.html

Welke dus niet past...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 15:01
Ik heb een ZENUS besteld:) Carbon edition, black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mitashi schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:13:
Ik heb een ZENUS besteld:) Carbon edition, black.
Mooi keuze!

Ik heb niet voor Zenus gekozen omdat ik waarschijnlijk de flip vervelend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:02
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:52:
[...]

[mbr] *knip* [/]

De afgelopen dagen afwisselende berichten over de Katinkas-hoesjes voor de S2. Ik moest ook afgaan op de maten van het nieuwe toestel, dunner en breder, dus netto vrijwel gelijk aan die van de S1. Nu ik een S2-dummy heb zie ik ook dat het niet past.

Met alle teleurgestelde kopers is of wordt een passende compensatieregeling getroffen, waar ze heel tevreden mee -kunnen- zijn. Concollega PDAshop overkwam exact hetzelfde, leverde ook een achteraf te krap hoesje. Dat is all in the game, gebeurt soms gewoon. Het gaat erom wat er daarna gebeurt. Of er een alternatief wordt geboden.

[mbr] *knip* Ik raad je aan om het Het algemeen beleid nogmaals te lezen betreffende spam en algemene forum regels. Wij doen elkaar hier altijd de groeten, ook het afsluiten van je bericht op jou manier is niet nodig en daarmee ongewenst. [/]
Na het lezen dan dit bericht toch van gedachten veranderd en contact gezocht met Phonextra.nl. Ik heb direct een mail terug ontvangen met een uitermate goed voorstel.

Ik ontvang rond 24 mei, het volgende hoesje S2-PDair voor het zelfde geld als wat ik kwijt was voor het Katinka's hoesje. Uiteraard moet ik wel het Katinka's hoesje onbeschadigd retourneren.

Ik ben direct op dit voorstel ingegaan en zal neem dan ook mijn, wat ongenuanceerde, opmerking van eerder in dit topic terug. Na deze nette compensatie regeling zal ik in het vervolg zeer zeker weer een bestelling plaatsen bij Phonextra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
Iemand een HDMI kabel gekocht voor de SGSII die werkt op de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 10:36
weet niet of hij al gepost is maar:Genuine Samsung Galaxy S2 i9100 Extended Battery Case :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
ruurdkoetjeboe schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:15:
[...]

De hoesje van mij past er echt goed in kijk maar naar de fotos die ik vorige pagina heb gepost...

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:47
Die ik heb, een Bugatti hoesje, past ook super!

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat diverse mensen een screenprotector aanschaffen, het S II scherm is toch voorzien van Gorilla Glas. Wat volgens mij impliceert dat je geen protector nodig hebt? Zeker gezien demo's die ze met GG hebben gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
OMG wat een draak, waarom vullen ze niet gewoond e lege ruimte op zodat je telefoon net zo dik is als de bult onderaan? Dan is het nog een acceptabele oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroonjuweel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-08-2020
Heeft er iemand een link om een MHL kabeltje te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:35

BioHazard

*\o/*

Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 08:57:
[...]

OMG wat een draak, waarom vullen ze niet gewoond e lege ruimte op zodat je telefoon net zo dik is als de bult onderaan? Dan is het nog een acceptabele oplossing.
Haha inderdaad, verrekte lelijk. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-04-2023
l3art schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 08:51:
Die ik heb, een Bugatti hoesje, past ook super!
Same here, plus dat er een klitteband strap overheen zit die voorkomt dat de telefoon eruit glipt...zie eerdere foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56
Ik ben opzoek naar een case die wat meer bescherming biedt tijdens outdoor activiteiten en enige mate van bescherming biedt tegen vocht. De Otterbox cases komen in de buurt maar die heeft geen flap om het scherm af te dekken (wat nu juist het kwetsbaarste is). De Zenu cases zijn wel ok maar laten nog erg veel van de telefoon exposed. Liever geen pouch of sleeve want als hier een korrel zand tussen komt krijg je overal krassen.
Iemand al iets tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anita
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Dit is trouwens misschien ook nog wel een mooi hoesje:

http://cgi.ebay.nl/Mofi-K...&var=&hash=item8264536215

inclusief vakje voor je oordopjes, wat wel handig lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anita schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:31:
Had er graag een "echte" S2 in gezien i.p.v. zo'n brakke Photoshop. Nu weet je eigenlijk nog weinig/niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 00:42

Arjan A

Cenosillicafoob

Ik heb nog geen Haicom autohouders gezien voor de S2. Zijn die van de "gewone" Galaxy S ook geschikt voor de S2? Ik heb er nu eentje voor de HTC Magic, maar die gebruik ik nu niet meer. Alleen ligt mijn S2 nu los op de bijrijdersstoel.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mitashi schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:26:
Zenus case is te bestellen op de EU site, twijfel alleen over Carbon of Leather. Wie kiest wat, en waarom?

Link:
http://www.zenuscase.net
Die waren al te bestellen via http://www.exportprive.com/ was nog iets goedkoper ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:40:
[...]

Die waren al te bestellen via http://www.exportprive.com/ was nog iets goedkoper ook :P
Hou je ook rekening met verzendkosten en inklaring/douane? Helaas zijn ze nog nergens in Europa leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:29
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:20:
Ik heb mijn Galaxy S2 nog niet binnen helaas.

Alleen ik heb wel deze besteld.

SGP Ultra Capsule Silicone Case for Samsung Galaxy S II [Soul Black]

[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Via: http://www.exportprive.co...-1164_1224_1233_1307.html

Betalen via IDEAL en er staat binnen 48uur verzonden 8)
Hoe heb je die via iDeal besteld?

- Edit - Laat maar, ben er achter, case besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn Mobiparts TPU case ontvangen, ziet er goed en solide uit.................. nu de SGS2 nog O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals eerder besproken spot ik hier de bevindingen van de Galaxy s2 mobiparts hoes.

spam

[ Voor 60% gewijzigd door zeef op 17-05-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:48:
[...]

Hou je ook rekening met verzendkosten en inklaring/douane? Helaas zijn ze nog nergens in Europa leverbaar.
Verzenkosten was 5 nog wat. Met inklaring geluk gehad denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caparone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-02 07:39
Hmm zit nu te twijfelen tussen de Mobistar hoes en de hoes van B2c, die bijna 5 euro goedkoper is.
Is er al iemand in het bezit van zo'n Mobistar hoes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caparone schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:09:
Hmm zit nu te twijfelen tussen de Mobistar hoes en de hoes van B2c, die bijna 5 euro goedkoper is.
Is er al iemand in het bezit van zo'n Mobistar hoes?
Paar mensen boven je wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:38:
Zoals eerder besproken spot ik hier de bevindingen van de Galaxy s2 mobiparts hoes.

Heb ze net binnen gekregen en meteen gepast ze passen super niet te strak en zeker niet te los heb foto's op mijn site staan die kun je vinden via onderstaande link:

http://www.gsm-paradise.n...hoes-Mobiparts-Zwart.html
Heeft deze hoes ook een elastiek zeg maar om hem uit zijn hoes te helpen ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de strap (elastiek zoals jij het noemt) Zit aan de achterkant van het hoesje.

spam

[ Voor 36% gewijzigd door zeef op 17-05-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
Zo net via de brando shop een screenprotector en een hoesje (die s vorm) besteld. weet niet of ik het hoesje ga gebruiken maar goed die 10 euro is ook niet erg.

Verder ook deze car mount besteld

http://www.ebay.com.au/it...m256257f187#ht_2210wt_905

Wel 12 euro incl verzendkosten.

Nu nog even een mhl kabel zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuperKneus schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:35:
Zo net via de brando shop een screenprotector en een hoesje (die s vorm) besteld. weet niet of ik het hoesje ga gebruiken maar goed die 10 euro is ook niet erg.
Toch niet dit s-vorm hoesje?

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/hoesje-02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Yep dat is hem, is die niet goed of heb ik er te veel voor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon stokvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 15:27
Wat voor SD kaartje hebben jullie er ingestopt / gaan jullie erin stoppen? Bij zo'n prachtig toestel wil ik eigenlijk een Class 10 sd-kaartje erin stoppen van 32 GB maar dit kost me eigenlijk net teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuperKneus schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:42:
Yep dat is hem, is die niet goed of heb ik er te veel voor betaald?
Mja, ik heb hem op ebay gekocht voor een "iets" lagere prijs. Zou hem dan ook cancellen als dat nog kan! :P

[Edit] Moet wel zeggen: heb ook een gel-hoesje gekocht en ik denk dat die alsnog veel beter gaat bevallen. Pakt veel fijner vast en zal ook wat beter beschermen denk ik (ziet er wel minder mooi uit). Die kostte ook zo goed als niks, was deze. Beiden snel gestuurd ook.

[ Voor 32% gewijzigd door Brad Pitt op 17-05-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Ach maakt niet uit, hij is nu al besteld en de verzend kosten had ik toch al.

heb misschien nog wel wat leuks gevonden

http://www.easydevices.co...p?partno=ACM490SEN&model=

Heb ze een mail gestuurd wanneer ze op voorraad zijn, ik zit tm vrijdag in Schotland, Edinburg. Dus als ze ze deze week hebben dan ga ik er wel een halen. Als er meer mensen zijn die hem willen kan ik er natuurlijk meer meenemen.

maar goed eerst ff het antwoord afwachten

**EDIT**
Snel antwoord maar helaas pas beschikbaar vanaf 23/24 mei.

[ Voor 7% gewijzigd door SuperKneus op 17-05-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste dames en heren,
Mij is door een van de moderators via een pushbericht erop gewezen dat ik geen reclame mag maken.

Dat is ook niet de bedoeling geweest ik haakte alleen in op de vragen nav het door haagshe blowin bij ons gekochte hoesje.
En wilde jullie van adviezen voorzien. Tevens ben ik ook een vervend gebruiker van de galaxy S2 maar omdat ik een website bezit mag ik helaas niet mijn eigen hoesjes Promoten dit zal ik dus ook niet meer doen als iemand mij iets wilt vragen kunnen jullie het mij altijd vragen en ik zal dan waar mogelijk antwoorden geven.

Mvg Jeffrey Zwalve
Gsm-Paradise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon stokvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 15:27
Anita schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:31:

http://cgi.ebay.nl/Mofi-K...&var=&hash=item8264536215

inclusief vakje voor je oordopjes, wat wel handig lijkt.
Ik heb hem vandaag binnen gehad, hoop alleen vrijdag pas de SGS2 binnen te krijgen dus ik kan je niet vertellen hoe die bevalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anita
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
simon stokvis schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:04:
[...]

Ik heb hem vandaag binnen gehad, hoop alleen vrijdag pas de SGS2 binnen te krijgen dus ik kan je niet vertellen hoe die bevalt..
ok, houd me op de hoogte :) Mijn samsung komt toch in ieder geval een week later...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

me vrouw heeft een hoesje voor me meegenomen vanaf de MediaMarkt.
Valenta Pocket 03 BL 17

Hij past er mooi strak in,
nu nog iets te strak voor het mooie maar wel helemaal.
maar aangezien het leer is zal het nog wel wat rekken.

Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/6300/pocketblack17.th.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door TRaSH op 17-05-2011 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
TRaSH schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:12:
Valenta Pocket 03 BL 17

[afbeelding]
Misschien handig om een foto te plaatsen van het hoesje zelf? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:26
Mijn zenus via eBay is binnen. Past geweldig, de screenprotector die erbij zit is alleen matig tot slecht maar dat maakt niet zoveel uit. Morgen foto's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IcedCoffee
TRaSH schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:12:
Valenta Pocket 03 BL 17

[afbeelding]
Pff je zou bijna zeggen dat Coolblue mij een oudere versie ofzo gegeven heeft. Mijn toestel past er gewoon echt niet in... Dan maar wachten op de SGP Ultra Capsule Silicone Case..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilVoiceZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
alwaysleft schreef op zondag 15 mei 2011 @ 01:43:
Heb vorig jaar bij pdair.com mijn hoesje besteld voor de Galaxy S1. Zeer tevreden over.

Gelukkig hebben ze weer een goed hoesje: http://pdair.com/catalog/...1001206&products_id=32476

Zeer mooi hoesje. Prijzig, maar wel top :)
Thanks voor je post. Had nog nooit van het merk gehoord. Filmpje heeft me overgehaald er ook een te bestellen.

YouTube: PDair Leather Case for Samsung Galaxy S II GT-i9100 - Vertical Pouch Type (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:48:
[...]

Bij Dealextreme (China) heb ik nooit invoerrechten betaald, alleen verzendkosten....

Volgens mij komt Exportprive ook uit Azië.

Het word met http://www.ems.com.cn/english-main.jsp verzonden

Heb mijn bestelling nog niet binnen...

Maar ik zal foto's maken van mijn SGP case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Kun je misschien de precieze productnaam/nummer vertellen? Kan ik hem even op internet opzoeken. Ik ben er op gebrand om dit hoesje te bemachtigen. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-01-2024

LZF

IcedCoffee schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:09:
[...]

Pff je zou bijna zeggen dat Coolblue mij een oudere versie ofzo gegeven heeft. Mijn toestel past er gewoon echt niet in... Dan maar wachten op de SGP Ultra Capsule Silicone Case..
De mijne zit ook veel te strak, ook na een paar dagen oprekken. Zo strak dat de telefoon zichzelf reset doordat de knoppen blijven ingedrukt. Vanavond zei de KS van Coolblue dat eind Mei er passende hoesjes van Valenta komen. Ik heb hem intussen maar retour gestuurd en wacht de nieuwe af, op zich is het namelijk een uitstekend hoesje.
Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste