Heb het betreffende hoesje net op onze site gezet foto zal ik maandag erbij plaatsen.
spam
spam
[ Voor 36% gewijzigd door zeef op 17-05-2011 15:44 ]
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door zeef op 17-05-2011 15:44 ]
Bedankt voor de foto's.haagseblowin schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:36:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals je ziet steekt de telefoon een mm uit, vindt dit totaal niet storend het is echt bijna niks.
De telefoon zit 'perfect' strak, niet té zodat hij lastig eruit gaat en ook niet té los. Hij zal er zeker niet uitglippen mocht je hem laten vallen.
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 09:59:
Heb het betreffende hoesje net op onze site gezet foto zal ik maandag erbij plaatsen.
spam
Dus dat is het hoesje van Haagseblowin??? Precies die?Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 09:59:
spam
[ Voor 19% gewijzigd door zeef op 17-05-2011 15:44 ]
Ehm, lijkt me dus van wel...haagseblowin schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:42:
[...]
Echt een heel fijn hoesje ik heb hem zelf nu 3 dagen in gebruik. Werkt echt super makkelijk, je trekt aan het koordje aan de achterkant en je telefoon komt voor de helft uit het hoesje, ideaal. Voordeel is ook dat én het scherm beschermd is tegen krassen en ook de achterkant (camera).
Heb hem zelf bij gsm-paradise gekocht in den haag.
Oeh, was ik net op tijd met bestellen....Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:11:
Zie dat hij net besteld is. Ga hem nu weer even eraf halen want ik weet niet zeker hoeveel stuks ik nog op voorraad heb het is namelijk afgelopen zaterdag erg druk geweest met deze hoesjes ik laat het nog weten.
mvg jef
[ Voor 9% gewijzigd door asennamm op 15-05-2011 11:15 ]
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door zeef op 17-05-2011 15:51 ]
Het is toch juist de bedoeling dat hij er helemaal in valt, nu loop je het risico dat als ie valt hij alsnog op het uitstekende stuk valt of zie ik dat verkeerd?haagseblowin schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:36:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals je ziet steekt de telefoon een mm uit, vindt dit totaal niet storend het is echt bijna niks.
De telefoon zit 'perfect' strak, niet té zodat hij lastig eruit gaat en ook niet té los. Hij zal er zeker niet uitglippen mocht je hem laten vallen.
Dit maakt dit specifieke hoesje dan ook echt letterlijk 100% nutteloos IMHOruurdkoetjeboe schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:19:
Het is toch juist de bedoeling dat hij er helemaal in valt, nu loop je het risico dat als ie valt hij alsnog op het uitstekende stuk valt of zie ik dat verkeerd?
Nickname does not reflect reality
[ Voor 19% gewijzigd door Reticulum op 15-05-2011 11:56 ]
Ik had om mijn SGS een rubberachtige hoes van samsung zelf. Ok, je toestel wordt wat lomper maar doordat de rand 3 à 4 mm boven het glas uitsteekt heeft die hoes mijn SGS voor forse valschades behoed.haagseblowin schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:54:
het gaat mij er meer om dat het toestel netjes blijft en de camera niet krast.
Het toestel voelt best dun en plastic aan, denk niet dat een silicone hoesje erg veel helpt bijn een val.
Gewoon wat voorzichtiger mee omspringen, het is geen onverwoestbare nokia uit de jaren 90
Klopt, maar ze zei dat het dezelfde was op B2C telecom, dus ik vroeg me dat gewoon af.Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:34:
Die op mijn site staan wel ze heeft hem tenslotte in mijn winkel gekocht.
Mijn oude samsung jet voel ik met een rubber hoesje eromheen meer in me broekzak zitten als de samsung galaxy 2 terwijl deze toch echt een stuk groter is. Bovendien gaat er vuil/zand etc. uit je broekzak tussen het toestel en het rubber komen en schuren. U bent vast ook al in het bezit van een i9100, vindt u hem niet heel erg plastic/broos aanvoelen dan t.o.v. S1 en Jet en etc. ? Misschien komt het omdat hij zo dun is.zeef schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:36:
[...]
Ik had om mijn SGS een rubberachtige hoes van samsung zelf. Ok, je toestel wordt wat lomper maar doordat de rand 3 à 4 mm boven het glas uitsteekt heeft die hoes mijn SGS voor forse valschades behoed.
Zand dat in je broekzak zit komt dan ook wel in zo'n schuifhoesje terecht waardoor je ook krassen en/of beschadigingen zult krijgen. Helemaal foolproof is nu eenmaal geen enkele manier van beschermen.haagseblowin schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:54:
Bovendien gaat er vuil/zand etc. uit je broekzak tussen het toestel en het rubber komen en schuren.
True. Je zegt dat het bovenste gedeelte van het toestel iets overblijft. Als je hem in je broekzak doet, komen er dan iets van krasjes in je broekzak toch op? Of nog niks daarvan ervaren? Of denk je dat het wel meevalt.haagseblowin schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:54:
het gaat mij er meer om dat het toestel netjes blijft en de camera niet krast.
Het toestel voelt best dun en plastic aan, denk niet dat een silicone hoesje erg veel helpt bijn een val.
Gewoon wat voorzichtiger mee omspringen, het is geen onverwoestbare nokia uit de jaren 90
Nee het gedeelte dat uitsteekt is te klein om echt schade op te lopen, het is alleen het aller bovenste randje (niet eens het scherm). Omdat het hoesje een bepaalde dikte heeft raakt het toestel niks. De voering van het hoesje is van zacht materiaal (vilt) en in de achterkant waar de speaker van het toestel zit, zitten gaatjes zodat je het geluid beter kan horen.alwaysleft schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:17:
[...]
True. Je zegt dat het bovenste gedeelte van het toestel iets overblijft. Als je hem in je broekzak doet, komen er dan iets van krasjes in je broekzak toch op? Of nog niks daarvan ervaren? Of denk je dat het wel meevalt.
Verwijderd
Shit, meen je niet? Ik was werken kon niet bestellen! Ik baal. De link werkt ook niet meer..Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:11:
Zie dat hij net besteld is. Ga hem nu weer even eraf halen want ik weet niet zeker hoeveel stuks ik nog op voorraad heb het is namelijk afgelopen zaterdag erg druk geweest met deze hoesjes ik laat het nog weten.
mvg jef
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
vriend van mij heeft zoon hoesje voor zijn I9000 maar mijn I9100 paste daar ook gewoon in.Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:22:
De link werkt inderdaad even niet.
Morgen check ik of ze op voorraad zijn en dan zal ik ze weer online zetten.
(het is ook niet leuk als je besteld en ze er vervolgens niet zijn)
Overigens heb ik bij onze leverancier zojuist onderstaande hoesjes besteld die komen dinsdag binnen persoonlijk vind ik deze erg mooi zodra die er zijn zal ik ze ook meteen online zetten.
Let op dit plaatsje is van galaxy s i9000 maar ik krijg ze binnen voor de i9100:
[afbeelding]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Im notorious
Valenta Pocket 03 BL 17Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 00:16:
Weet je miss wat voor nr jou valenta hoesje heeft?? Ik zie op de site verschillende nr.
Im notorious
Waar had jij hem gekocht.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Wat dus een generic hoesje is, hetgeen echter niet onlogisch is. Maar zeker niet "speciaal" voor de S2Thenotorious schreef op maandag 16 mei 2011 @ 00:17:
Valenta Pocket 03 BL 17
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb hem bij een plaatselijke telecom shop gekocht genaamd : Take-itTRaSH schreef op maandag 16 mei 2011 @ 08:58:
[...]
Waar had jij hem gekocht.
En zit hij er ook een beetje strak in ?
Tja op de verpakking stond voor Samsung Galaxy S II , en hij past precies dusja..Brad Pitt schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:54:
[...]
Wat dus een generic hoesje is, hetgeen echter niet onlogisch is. Maar zeker niet "speciaal" voor de S2
[ Voor 31% gewijzigd door Thenotorious op 16-05-2011 14:21 ]
Im notorious
Verwijderd
*knip*Tuur86 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:07:
[...]
Nope... het is niet echt gelukt. Ik heb het hoesje aan m'n vriendin gegeven .... zelfs voor de samsung galaxy S (eerste versie dus) is hij nog wat krap.... terwijl dat wel op de verpakking stond.
Ik ga alleen niet de moeite nemen om hem terug te sturen en die 20 euro terug te krijgen van phonextra.nl .... zonde dat ze rotzooi verkopen die niet past, was de eerste en direct de laatste bestelling bij ze.
[ Voor 25% gewijzigd door Bullet NL op 16-05-2011 17:41 ]
Kijk, dat is nou nog eens praat! Ik was van plan het overboard hoesje te kopen en dit soort praat haalt mij wel over de streep. Super!
[ Voor 72% gewijzigd door Bullet NL op 16-05-2011 17:41 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Kbaboss op 16-05-2011 16:03 ]
Vreemd , bij mij past ie er er voor de helft in en anders moet ik echt kracht zetten.... Ook al ben ik al een week bezig om het zakje op te rekken....spl3ndr schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:30:
Vanmorgen ook mijn Valenta zakje ontvangen.
Eerste indruk : ziet eruit als een goed zakje, gekend systeem om hem eruit te krijgen. De naden aan de zijkant geven niet zoveel vertrouwen, wel dubbel gestikt.
Bij de eerste pogingen om de sgs2 erin te stoppen ging het scherm aan. Het zakje is erg erg nauw gemaakt.
Ik moet redelijk duwen om hem erin te krijgen, zo nauw is het. Er komt iets teveel spanning op de sgs2 naar mijn zin.
Dit zal wel nog rekken met tijd. Mijn ouwe zakje voor mijn omnia i900 was zover gerokken dat hij eruit kon vallen terwijl hij in het begin ook enorm spande.
Crazyanz schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:43:
matte screen protector op mijn scherm geplakt maar ben er niet erg over te spreken je krijgt altijd een beetje "grain" met die dingen maar deze is gewoon ronduit kudt ik ga zo es ff nieuwe bestellen
Ik heb er 1 gekocht bij ritel, kan hem niet op de site vinden. Maar is van Mobilize, speciaal voor de S2.Kbaboss schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:03:
Ik overweeg ook om een screenprotector te gaan gebruiken...iemand suggesties?
[...]
Welk hoesje past nu wel en welke niet?IcedCoffee schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:13:
[...]
Vreemd , bij mij past ie er er voor de helft in en anders moet ik echt kracht zetten.... Ook al ben ik al een week bezig om het zakje op te rekken....
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door zeef op 17-05-2011 15:45 ]
koning der Nederlanden
Verwijderd
Ik heb iig deze : http://www.smartphoneshop...ta-leather-pocket-17.htmlruurdkoetjeboe schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:15:
[...]
Welk hoesje past nu wel en welke niet?
Thenotorious zegt dat de "Valenta Pocket 03 BL 17" wel past, zijn er anderen die het hier dus niet mee eens zijn?
In de winkel probeerden ze me de Valenta maat 11 aan te smeren maar die stak aan de bovenkant ietsje uit.
Verwijderd
Mooi keuze!Mitashi schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:13:
Ik heb een ZENUS besteld:) Carbon edition, black.
Na het lezen dan dit bericht toch van gedachten veranderd en contact gezocht met Phonextra.nl. Ik heb direct een mail terug ontvangen met een uitermate goed voorstel.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:52:
[...]
[mbr] *knip* [/]
De afgelopen dagen afwisselende berichten over de Katinkas-hoesjes voor de S2. Ik moest ook afgaan op de maten van het nieuwe toestel, dunner en breder, dus netto vrijwel gelijk aan die van de S1. Nu ik een S2-dummy heb zie ik ook dat het niet past.
Met alle teleurgestelde kopers is of wordt een passende compensatieregeling getroffen, waar ze heel tevreden mee -kunnen- zijn. Concollega PDAshop overkwam exact hetzelfde, leverde ook een achteraf te krap hoesje. Dat is all in the game, gebeurt soms gewoon. Het gaat erom wat er daarna gebeurt. Of er een alternatief wordt geboden.
[mbr] *knip* Ik raad je aan om het Het algemeen beleid nogmaals te lezen betreffende spam en algemene forum regels. Wij doen elkaar hier altijd de groeten, ook het afsluiten van je bericht op jou manier is niet nodig en daarmee ongewenst. [/]
De hoesje van mij past er echt goed in kijk maar naar de fotos die ik vorige pagina heb gepost...ruurdkoetjeboe schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:15:
[...]
Welk hoesje past nu wel en welke niet?
Thenotorious zegt dat de "Valenta Pocket 03 BL 17" wel past, zijn er anderen die het hier dus niet mee eens zijn?
In de winkel probeerden ze me de Valenta maat 11 aan te smeren maar die stak aan de bovenkant ietsje uit.
Im notorious
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
OMG wat een draak, waarom vullen ze niet gewoond e lege ruimte op zodat je telefoon net zo dik is als de bult onderaan? Dan is het nog een acceptabele oplossing.Gohan040 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:18:
weet niet of hij al gepost is maar:Genuine Samsung Galaxy S2 i9100 Extended Battery Case
Haha inderdaad, verrekte lelijk.Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 08:57:
[...]
OMG wat een draak, waarom vullen ze niet gewoond e lege ruimte op zodat je telefoon net zo dik is als de bult onderaan? Dan is het nog een acceptabele oplossing.
Same here, plus dat er een klitteband strap overheen zit die voorkomt dat de telefoon eruit glipt...zie eerdere foto'sl3art schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 08:51:
Die ik heb, een Bugatti hoesje, past ook super!
Had er graag een "echte" S2 in gezien i.p.v. zo'n brakke Photoshop. Nu weet je eigenlijk nog weinig/nietsAnita schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:31:
Dit is trouwens misschien ook nog wel een mooi hoesje:
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Verwijderd
http://www.expansys.nl/sa...r-for-galaxy-s-ii-217883/barrylandkroon schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:25:
Heeft er iemand een link om een MHL kabeltje te bestellen?
Verwijderd
Die waren al te bestellen via http://www.exportprive.com/ was nog iets goedkoper ookMitashi schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:26:
Zenus case is te bestellen op de EU site, twijfel alleen over Carbon of Leather. Wie kiest wat, en waarom?
Link:
http://www.zenuscase.net
Hou je ook rekening met verzendkosten en inklaring/douane? Helaas zijn ze nog nergens in Europa leverbaar.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:40:
[...]
Die waren al te bestellen via http://www.exportprive.com/ was nog iets goedkoper ook
Verwijderd
Hoe heb je die via iDeal besteld?Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:20:
Ik heb mijn Galaxy S2 nog niet binnen helaas.
Alleen ik heb wel deze besteld.
SGP Ultra Capsule Silicone Case for Samsung Galaxy S II [Soul Black]
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Via: http://www.exportprive.co...-1164_1224_1233_1307.html
Betalen via IDEAL en er staat binnen 48uur verzonden
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door zeef op 17-05-2011 15:51 ]
Verwijderd
Verzenkosten was 5 nog wat. Met inklaring geluk gehad denk ik.Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:48:
[...]
Hou je ook rekening met verzendkosten en inklaring/douane? Helaas zijn ze nog nergens in Europa leverbaar.
Paar mensen boven je wellicht?Caparone schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:09:
Hmm zit nu te twijfelen tussen de Mobistar hoes en de hoes van B2c, die bijna 5 euro goedkoper is.
Is er al iemand in het bezit van zo'n Mobistar hoes?
Heeft deze hoes ook een elastiek zeg maar om hem uit zijn hoes te helpen ?Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:38:
Zoals eerder besproken spot ik hier de bevindingen van de Galaxy s2 mobiparts hoes.
Heb ze net binnen gekregen en meteen gepast ze passen super niet te strak en zeker niet te los heb foto's op mijn site staan die kun je vinden via onderstaande link:
http://www.gsm-paradise.n...hoes-Mobiparts-Zwart.html
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door zeef op 17-05-2011 15:42 ]
Toch niet dit s-vorm hoesje?SuperKneus schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:35:
Zo net via de brando shop een screenprotector en een hoesje (die s vorm) besteld. weet niet of ik het hoesje ga gebruiken maar goed die 10 euro is ook niet erg.
Mja, ik heb hem op ebay gekocht voor een "iets" lagere prijs. Zou hem dan ook cancellen als dat nog kan!SuperKneus schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:42:
Yep dat is hem, is die niet goed of heb ik er te veel voor betaald?
[ Voor 32% gewijzigd door Brad Pitt op 17-05-2011 15:52 ]
[ Voor 7% gewijzigd door SuperKneus op 17-05-2011 16:03 ]
Verwijderd
Ik heb hem vandaag binnen gehad, hoop alleen vrijdag pas de SGS2 binnen te krijgen dus ik kan je niet vertellen hoe die bevalt..Anita schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:31:
Dit is trouwens misschien ook nog wel een mooi hoesje:
http://cgi.ebay.nl/Mofi-K...&var=&hash=item8264536215
inclusief vakje voor je oordopjes, wat wel handig lijkt.
ok, houd me op de hoogtesimon stokvis schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:04:
[...]
Ik heb hem vandaag binnen gehad, hoop alleen vrijdag pas de SGS2 binnen te krijgen dus ik kan je niet vertellen hoe die bevalt..
[ Voor 12% gewijzigd door TRaSH op 17-05-2011 20:13 ]
Misschien handig om een foto te plaatsen van het hoesje zelf?TRaSH schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:12:
me vrouw heeft een hoesje voor me meegenomen vanaf de MediaMarkt.
Valenta Pocket 03 BL 17
Hij past er mooi strak in,
nu nog iets te strak voor het mooie maar wel helemaal.
maar aangezien het leer is zal het nog wel wat rekken.
[afbeelding]
Pff je zou bijna zeggen dat Coolblue mij een oudere versie ofzo gegeven heeft. Mijn toestel past er gewoon echt niet in... Dan maar wachten op de SGP Ultra Capsule Silicone Case..TRaSH schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:12:
me vrouw heeft een hoesje voor me meegenomen vanaf de MediaMarkt.
Valenta Pocket 03 BL 17
Hij past er mooi strak in,
nu nog iets te strak voor het mooie maar wel helemaal.
maar aangezien het leer is zal het nog wel wat rekken.
[afbeelding]
Thanks voor je post. Had nog nooit van het merk gehoord. Filmpje heeft me overgehaald er ook een te bestellen.alwaysleft schreef op zondag 15 mei 2011 @ 01:43:
Heb vorig jaar bij pdair.com mijn hoesje besteld voor de Galaxy S1. Zeer tevreden over.
Gelukkig hebben ze weer een goed hoesje: http://pdair.com/catalog/...1001206&products_id=32476
Zeer mooi hoesje. Prijzig, maar wel top
Verwijderd
Bij Dealextreme (China) heb ik nooit invoerrechten betaald, alleen verzendkosten....Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:48:
[...]
Hou je ook rekening met verzendkosten en inklaring/douane? Helaas zijn ze nog nergens in Europa leverbaar.
Kun je misschien de precieze productnaam/nummer vertellen? Kan ik hem even op internet opzoeken. Ik ben er op gebrand om dit hoesje te bemachtigen. Alvast bedankthaagseblowin schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:36:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De mijne zit ook veel te strak, ook na een paar dagen oprekken. Zo strak dat de telefoon zichzelf reset doordat de knoppen blijven ingedrukt. Vanavond zei de KS van Coolblue dat eind Mei er passende hoesjes van Valenta komen. Ik heb hem intussen maar retour gestuurd en wacht de nieuwe af, op zich is het namelijk een uitstekend hoesje.IcedCoffee schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:09:
[...]
Pff je zou bijna zeggen dat Coolblue mij een oudere versie ofzo gegeven heeft. Mijn toestel past er gewoon echt niet in... Dan maar wachten op de SGP Ultra Capsule Silicone Case..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq