Apple Wireless Keyboard kapot na lekkende batterij?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-05 22:50
Even dit topic omhoog halen in plaats van een nieuw topic. Titel past wel.

Ik wilde vandaag mijn aluminium wireless keyboard weer eens gebruiken na een week. Viel het me op dat er een 'plasje' onder mijn keyboard stond. Dus ik dit opgedaan met een doekje, macbook aangezet, maar mijn keyboard reageerde niet. Ik de batterijen vervangen, zit er 1 enorm lekkende batterij in het toetsenbord.

Nu ben ik bang dat mijn toetsenbord niet meer werkt. (kreeg het net met 2 'verse' batterijen niet aan de praat). Weet iemand of door een lekkende batterij meteen heel je toetsenbord kapot gaat/kan gaan? Want dat zou mooi balen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Bovenstaande bericht is afgesplits van Raar probleem met Apple Wired Aluminium Keyboard. Bestaande topics omhoog halen, zeker als ze al 2 jaar oud zijn is alleen handig als je exact hetzelfde probleem hebt en/of de oplossing. In dit geval gaat het echter om een draadloos i.p.v. een bedraad toetsenbord en is het een compleet ander probleem (behalve dan 'hij doet het niet').

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 11:57

Digistorm

tenax moderator pomorum

Igor92 schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 21:40:
Even dit topic omhoog halen in plaats van een nieuw topic. Titel past wel.

Ik wilde vandaag mijn aluminium wireless keyboard weer eens gebruiken na een week. Viel het me op dat er een 'plasje' onder mijn keyboard stond. Dus ik dit opgedaan met een doekje, macbook aangezet, maar mijn keyboard reageerde niet. Ik de batterijen vervangen, zit er 1 enorm lekkende batterij in het toetsenbord.

Nu ben ik bang dat mijn toetsenbord niet meer werkt. (kreeg het net met 2 'verse' batterijen niet aan de praat). Weet iemand of door een lekkende batterij meteen heel je toetsenbord kapot gaat/kan gaan? Want dat zou mooi balen zijn...
Wat betreft de mogelijkheid tot stuk gaan: jep, al sinds jaar en dag gaan zakradio's, zakjapanners en afstandsbedieningen stuk als het zuur uit een lekke batterij in contact met de elektronica komt. Het gaat niet altijd stuk, en soms kan een handige Harry nog iets fixen, maar lekkende batterijen zijn absoluut een Bad Thing in elektronica :o

Unum systema ad eos omnes regendos... | Macbook Pro 15" hi-res - Core i7 2635QM (2 GHz) / 8 GB / 160 GB SSD / Radeon 6490M | iPhone 3GS 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als het nog de originele batterijen waren die Apple heeft meegeleverd zou ik terug gaan naar de store waar je hem gekocht hebt of anders contact opnemen met Apple. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-05 22:50
Mijn excuses voor het verkeerde topic.

Het waren helaas niet de originele batterijen, maar batterijen van philips. Gisteren even zoveel mogelijk van dat spul afgedaan met een doekje (en goed mijn handen gewassen). En even geprobeerd met nieuwe batterijen, en toen werkte hij weer. Maar er komt nog steeds vocht uitgelopen (bij dat grijze kunststof balkje). Dus heb hem nog niet gebruikt. Ook wel jammer dat je dat toetsenbord op geen enkele manier (heel) uit elkaar kunt halen volgens mij. Dan zou het schoonmaken een stuk makkelijker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Contact opnemen met Philips. Wie weet vergoeden ze het.

Lekkende batterij maakt vlek op 'nieuwe bank' wat te doen?
Pagina: 1