Raar probleem met Apple Wired Aluminium Keyboard

Pagina: 1
Acties:

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-12 19:14
Ik heb sinds 2 maanden de trotste bezitter van een imac 2g early 2008 model. Hierbij werd het Apple Wired Aluminium Keyboard + numeriek gedeelte geleverd. Allemaal leuk en aardig, alleen heeft het toetsenbord 1 nare eigenschap.

als ik een beetje bezweette vingers heb, en ik raak het aluminium gedeelte van het toetsenbord aan dan voel ik er stroom doorheen lopen. nu is geen hoogspanning maar vervelend is het wel.

ik heb diverse dingen geprobeerd om het op te lossen. Onder andere, andere usb port, toetsenbord via usb hub. mijn mac aangesloten op een geaard stopcontact, mac aangesloten op ups.
maar het probleem blijft zich voordoen.

Nu wil ik voordat ik apple bel, niet voor lul staan en dat ze denken dat ik gek ben. vandaar mijn vraag of meer mensen dit hebben?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 00:16

LogiForce

The Black Whole

Ik heb zelf hyper hydrocis (oftewel zweet handen) en een wireless apple toetsenbord maar nog geen last gehad. Ook niet als ik bijvoorbeeld het aluminium van mijn mac mini aan raak.

Ik denk dat er wel iets mis met je toetsenbord is want je behoord niet onder stroom te staan. Zelfs niet met klets natte handen. ;)

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Verwijderd

Probeer eens je toetsenbord zelf te aarden...

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik heb er ook geen last van met hetzelfde wired toetsenbord, wel heel sporadisch als ik het toetsenbord van mn Macbook Pro alu gebruik.

Instagram / YouTube

Verwijderd

Ik heb hier erg veel last van, dat komt door de vloerbedekking die er op mijn werkplek ligt. Ik denk dat dat ook het geval is bij jou, of iets anders waardoor je statisch geladen wordt.

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-12 19:14
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:06:
Ik heb hier erg veel last van, dat komt door de vloerbedekking die er op mijn werkplek ligt. Ik denk dat dat ook het geval is bij jou, of iets anders waardoor je statisch geladen wordt.
ik heb laminaat :P maar ik heb meer berichten hierover gelezen op internet. dus ga zo apple eens bellen.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• cemtex
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-12 20:05

cemtex

Version 1.1.1

heb het zelfde probleem.

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-12 18:33
Dat is toch een gek voorkomend probleem, die schokken.
Misschien wordt je hier nog wat wijs uit:
Electrische schokken van Mac Mini: vreemd probleem
?
Pagina: 1