Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

nou... O/D heeft dat wel gedaan eigenlijk...

maarrr... per ongeluk, dankzij een soort van *BAM!* nu staat het vol water bug en daarna alles netjes opgeruimd!

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ach en nu is mijn farm helemaal weg :P

mah farm, mah rules 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Met 5 man zitten we op de server, Xynyx, GizMoh en ik zijn bij de watervoorraadtankdinges aan het lopen en Wicky is ons zojuist voorbij gelopen, verder zit alleen Manuel op de server.

Als wij ook terug lopen zien we dit:
Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/55fe3333d283b5ce1d9e7b54419189ae.png

En nu wordt er geroepen dat het er al heel lang zo uit ziet? wtf?! ik wordt para

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K93
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-04 07:26

K93

ik zie je plaatje niet?

Edit: ik heb de afbeeldingsurl gekopieerd en toen zag ik m wel, maar ik zat nog te zeggen toenstraks dat ik dat had gezien maar ik kreeg geen antwoord dus ben ik maar verder gelopen .. maarja

[ Voor 81% gewijzigd door K93 op 08-06-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicky747
  • Laatst online: 25-09-2020
Dat gat zat er al voor ik joinde.. waarom die niet gefixed is weet ik ook niet.

Dat je paranoïde wordt hiervan snap ik, alleen namen gaan rondgooien doet mensen alleen maar pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ik neem geen blad voor de mond in dat op zicht, slechte eigenschap van me zo af en toe :P

Maar zoals ik er elke keer aan toe voeg: als ik het niet zie dan is niemand schuldig tot het tegendeel bewezen is ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Statiegeld op 08-06-2011 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 11:38
Dat gat zit er al in toen ik op de server kwam. Dat was rond een uur of 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Zonet even op de server geweest, niks gegriefed, houden zo! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xienix2501
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
Zoals je merkte heb ik gister nacht alles netjes achter gelaten ;)

En ik moet zeggen complimenten voor de vette bouw van alle huizen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Xienix2501 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:33:
Zoals je merkte heb ik gister nacht alles netjes achter gelaten ;)

En ik moet zeggen complimenten voor de vette bouw van alle huizen _/-\o_
Zet de backup maar terug, van die vette huizen is weinig meer terug te zien :(

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/08b8766c18948b24a67c7a4445fc09d1.png

en dit geld dus voor alles wat er gebouwd is, niks is herkenbaar...

Edit: misschien dat Kupam nog weet of er iemand op de server is gekomen, hij was er nog toen ik daarstraks weg ging

[ Voor 17% gewijzigd door Statiegeld op 09-06-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 14:20
Welk datum/tijdstip?

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
Om 11:15 was alles er nog volgens Chuckster, dus eentje direct voor dat zou ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

11 uur ja, als je die hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
Chuckster schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:39:
[...]

Zet de backup maar terug, van die vette huizen is weinig meer terug te zien :(

[afbeelding]

en dit geld dus voor alles wat er gebouwd is, niks is herkenbaar...

Edit: misschien dat Kupam nog weet of er iemand op de server is gekomen, hij was er nog toen ik daarstraks weg ging
WTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me een gevalletje van op server rechten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:45
Zal dan wel van 8 uur worden, gaat om de 4 uur als ik het me goed herinner. En dit is wel weer zielig ja...

EDIT: Jezus, ik ga net ff kijken en... ALLES is weg. Er zit een enorm gat waar de Inn was. O.o"
EDIT #2: Er zitten overal waar wat stond van die enorme gaten onder.
EDIT #3: Ghostdavid joinde net, waarna hij ook zeer snel weer weg ging...
EDIT #4: Het is Ghostdavid! Hij joinde net weer, en nu heb ik een paar mooie screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/560910935941966087/B71DBCA0963466125106DD80FA763D90A93D7DA1/
Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/560910935941997368/BD97515FDCE821844DCB4D918B5738C0D5C51D9D/

Nu moeten we nog z'n IP zien te vinden... Maar hij blaast dus duidelijk alles op hier, al deze TNTs werden gespawned binnen één seconde.

[ Voor 67% gewijzigd door XpanD op 09-06-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xienix2501
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
Grrr de bastard.... was hij ook niet aan het griefen op de 1ste server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
Inderdaad, daarom ging ik ook nep-AFK toen hij de eerste keer joinde. Had er wel geluk mee dat 'ie de tweede keer bleef en ook meteen mijn kant op kwam. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat er mensen zijn die zo kinderachtig doen..

nu ben ik aleen nog benieuwd wie hij op dit forum is en zijn nick bannen is niet geneog maakt hij ander poppetje en tada is hij er weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal thuis ook eens zien of de dedicated serversoftware ook ip's laat zien bij het connecten. het is weleenswaar geen log dat hij bijhoud, maar je kan wel naar boven scrollen qua meldingen namelijk. (al zal dat wel een bepaalde limiet hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik las dit topic zo even door maar wat een gedoe zeg met die eikels die de boel lekker komen verpesten! Ik wist niet wat 'griefen' was dus heb het maar even gewiki'd.

'A griefer is a player who does things in a game to deliberately cause annoyance ("grief" in the sense of "giving someone grief") for the griefer's own enjoyment. Such a player is a particular nuisance in online gaming communities, since griefers often cannot be deterred by penalties related to in-game goals.'

Maar wat doen ze nu eigenlijk? Alleen jouw bouwwerken mollen? Daar moet toch wel wat tegen te doen zijn neem ik aan? Ik bedoel, de ontwikkelaars zitten toch ook niet stil?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Oh man, ook net even gaan kijken. Echt alles is weg, ik kom op de server en val ineens een goede 10 sec naar beneden. Wat daar zo leuk aan is snap ik niet, redelijk kinderachtig. En onze vriend zit vast nog wat mee te lezen ondertussen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27

D4NG3R

kiwi

:)

FloydRaalte schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:36:
Ik las dit topic zo even door maar wat een gedoe zeg met die eikels die de boel lekker komen verpesten! Ik wist niet wat 'griefen' was dus heb het maar even gewiki'd.

'A griefer is a player who does things in a game to deliberately cause annoyance ("grief" in the sense of "giving someone grief") for the griefer's own enjoyment. Such a player is a particular nuisance in online gaming communities, since griefers often cannot be deterred by penalties related to in-game goals.'

Maar wat doen ze nu eigenlijk? Alleen jouw bouwwerken mollen? Daar moet toch wel wat tegen te doen zijn neem ik aan? Ik bedoel, de ontwikkelaars zitten toch ook niet stil?
Bouwerken mollen, half de map onderwater zetten, items stelen.

En nee, hier is als ontwikkelaar weinig tegen te doen.. Wat willen ze gaan doen dan? De persoon die het blokje heeft neergelegd is de enige die hem weg kan halen? Mwhah, dan gaan griefers gewoon letterlijk 1 laag steen van links naar rechts leggen. Kan niemand meer verder 8)7 .

Als er straks wat meer plugins zijn krijg je net als in Minecraft anti-grief maatregelingen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

D4NG3R schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:45:
[...]

Bouwerken mollen, half de map onderwater zetten, items stelen.

En nee, hier is als ontwikkelaar weinig tegen te doen.. Wat willen ze gaan doen dan? De persoon die het blokje heeft neergelegd is de enige die hem weg kan halen? Mwhah, dan gaan griefers gewoon letterlijk 1 laag steen van links naar rechts leggen. Kan niemand meer verder 8)7 .

Als er straks wat meer plugins zijn krijg je net als in Minecraft anti-grief maatregelingen.
Maar je kunt dus simpelweg elke game joinen die een ander gemaakt heeft? Wat ik zo uit het bovenstaande begrepen heb is dat de server eigenaar een paswoord in kan stellen. Zo heb je alleen 'genodigden' in je wereld/map. Dan nog kunnen deze genodigden als nog de boel mollen maar ik denk dat dat een kwestie van vertrouwen is.... je nodigt immers niet jan en alleman uit toch?

Daarnaast zou je mogelijke griefers moeten kunnen achterhalen door ban-regels of kick-regels in te bouwen. Voorbeeld: Bij gebruik aan een bepaalde hoeveelheid TNT = kick

Een logsysteem is misschien ook wel een oplossing. Ik weet niet of het mogelijk is maar misschien kun je zien wie er wanneer inlogt en wat hij uitspookt. Wanneer je dan terug zou kunnen zien dat een bepaalde speler 1500 TNT gebruikt heeft weet je wie de dader is geweest.
Laat daarbij de server bijvoorbeeld elke 15 minuten een backup maken van de wereld/map. Je kunt dan altijd je map terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
FloydRaalte schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:22:
[...]

Maar je kunt dus simpelweg elke game joinen die een ander gemaakt heeft? Wat ik zo uit het bovenstaande begrepen heb is dat de server eigenaar een paswoord in kan stellen. Zo heb je alleen 'genodigden' in je wereld/map. Dan nog kunnen deze genodigden als nog de boel mollen maar ik denk dat dat een kwestie van vertrouwen is.... je nodigt immers niet jan en alleman uit toch?

Daarnaast zou je mogelijke griefers moeten kunnen achterhalen door ban-regels of kick-regels in te bouwen. Voorbeeld: Bij gebruik aan een bepaalde hoeveelheid TNT = kick

Een logsysteem is misschien ook wel een oplossing. Ik weet niet of het mogelijk is maar misschien kun je zien wie er wanneer inlogt en wat hij uitspookt. Wanneer je dan terug zou kunnen zien dat een bepaalde speler 1500 TNT gebruikt heeft weet je wie de dader is geweest.
Laat daarbij de server bijvoorbeeld elke 15 minuten een backup maken van de wereld/map. Je kunt dan altijd je map terugzetten.
De server waar dit om gaat heeft een wachtwoord, maar dit wachtwoord staat in deze topic. Privé zou mogelijk zijn, maar wie vertrouw je en wie vertrouw je niet? Mensen kunnen zich best uitsloven om op de server te komen met slechte intenties - niet direct een probleem bij kleinere servers, maar deze server is toch best populair dus dat zou zeker mogelijk zijn.

Het kicken of bannen na een bepaalde hoeveelheid TNT is ook geen goed idee - dan krijg je grievers die eens in de zoveel tijd een TNT-stick gooien om om het filter heen te komen, en eerlijke mensen die willen graven ofzo en van de server afgegooid worden.

Logs zouden inderdaad erg handig zijn, maar dan moeten we wel eerst iets vinden wat logs aanmaakt. Een backup om de 15 minuten is niet mogelijk aangezien die mappen toch flink wat ruimte in beslag nemen - dan staat de server zich dag en nacht uit te sloven om continu te backuppen, en de schijven zitten dan ook zo vol.

Wat we nodig hebben is een goed adminsysteem, betrouwbare en actieve admins, en misschien een waarschuwingssysteem om de admins op de hoogte te houden van bijvoorbeeld TNT-gebruik. Maar goed, voordat dat allemaal opgezet is... Bovendien is Terraria (op het moment iig, imho) over het algemeen ook weer geen spel wat je jaren lang actief blijft spelen - dus er zijn dan ook steeds nieuwe admins nodig.

Moeilijk, moeilijk, moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Backup is teruggezet van vanochtend 08:00 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

XpanD schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:38:
Logs zouden inderdaad erg handig zijn, maar dan moeten we wel eerst iets vinden wat logs aanmaakt. Een backup om de 15 minuten is niet mogelijk aangezien die mappen toch flink wat ruimte in beslag nemen - dan staat de server zich dag en nacht uit te sloven om continu te backuppen, en de schijven zitten dan ook zo vol.
Maak om de 15 mins een backup, en bewaar deze een dag? 1 map file is ~100MB. Is een kleine 10GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enige methode om dit tegen te gaan is bouwrechten en slooprechten toekennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Wasp schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:59:
Backup is teruggezet van vanochtend 08:00 ...
Bedankt :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:04:
enige methode om dit tegen te gaan is bouwrechten en slooprechten toekennen
Dit, tot die tijd nog even geduld :)

Thanks voor het terugzetten Wasp!

[ Voor 7% gewijzigd door Statiegeld op 09-06-2011 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Hmm die gast weet nu ook wel dat we het weten, maakt gewoon weer een nieuwe character aan :/.
Is het geen idee om met PM's te gaan werken? Nja opzich kan het dan nog steeds gebeuren :(.

Weet wel dat er mods zijn die bombs of tnt meteen kicken, maar goed als iemand met TNT aan de buitenkant van de map wil tekeer gaan, gaat dat ook niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Gewoon een vouchsysteem aannemen net als bij de tweakcraft server (minecraft). Als iemand een godschruwelijke griever vouched, kan die persoon ook een probleem krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
maarja dat levert ook weer problemen op
ik heb op tweak craft zo iemand gekregen die voor me vouchde....
ik had net zo goed een griefer kunnen zijn...
kijk goed NET ZO GOED!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Adib schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:05:
kijk goed NET ZO GOED!
Maar je bént toch ook een griefer? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
lol troll :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
De hond was weer terug. En hier laten weten wie ie is, ho maar. Zo dapper is hij niet.

Anyway wasp, zou je weer een backup terug kunnen zetten van 8 uur aub.

Zou je ook een nieuw wachtwoord op de server kunnen zetten dat we gewoon naar de huidige members PMen?

Ik heb alvast een lijstje met namen:
- Chuckster
- Obiter Dictum
- Wicky747
- Juwayri
- Adib

[ Voor 39% gewijzigd door Xylon op 09-06-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Best wel triest dit ja, zijn we met 5 man een tunnel aan het graven, 5000 voet verwijderd van spawn, dan joined David.

Eerste keer vertrok hij opeens en ging Xylon dacht ik kijken, was er niks aan de hand, wij dus rustig verder graven, komt hij een paar minuten later terug waarna hij de halve boel opblaast :(

Kunnen we nu weer opnieuw dat lange eind graven, fuck..

Edit: en wat Xylon al zei: als de server gereset wordt maar even een nieuwe wachtwoord er op en die per PM naar de Tweakers uit het lijstje sturen, heb zo maar het vermoeden dat die david een meelurker is en niet manlyman genoeg is om zich bekend te maken :/

[ Voor 26% gewijzigd door Statiegeld op 09-06-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20
Is er nog wel iets over om te graven? :P

Maar serious, ik zou het hele public server van Terraria voor Tweakcraft gewoon voorlopig niet meer doen. Zorg gewoon dat een klein clubje kan spelen die ook echt dingen maken en schijt aan de rest.

Ik vind het jammer dat er voor tweakers niet een open server kan bestaan, maar ik lees nu pagina's lang niks anders dan griefer dit, backup dat, etc.

Gewoon kleine server dat op vaste tijden online is, of zoals ik pagina's terug ook al voorstelde paswoord via PM systeem.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Met een beetje geluk kunnen we binnenkort tmod gebruiken, waarmee we meerdere admins aan kunnen stellen en mensen wel of geen bouwrechten kunnen geven.

Een helemaal gesloten server lijkt me persoonlijk niet zo interessant. Het is juist leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Xylon schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:45:
Met een beetje geluk kunnen we binnenkort tmod gebruiken, waarmee we meerdere admins aan kunnen stellen en mensen wel of geen bouwrechten kunnen geven.

Een helemaal gesloten server lijkt me persoonlijk niet zo interessant. Het is juist leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Ja oke, nieuwe mensen leren kennen is tof, maar nu kan iedereen gewoon ff kijken naar het IP hier, even joinen en de boel opblazen :/.

Ben sowieso benieuwd naar de update van morgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
Als je een nieuw wachtwoord erop zet, zou je die dan ook naar mij willen PMen :).
Naam in-game is: Timon of Timons106 zodat jullie weten dat ik te vertrouwen ben ;).
Ik had het onderwaterhuis enzo gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Er is inmiddels een nieuw wachtwoord op de server gezet, nadat de backup van een uur geleden is teruggezet.

Wil je het wachtwoord weten? Message dan even 1 van de users die er al is. Hopelijk duurt het nu even voordat de griefer ertussendoor glipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:54
En welke users zijn dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Lees dit topic maar door (laatste pagina is genoeg) en je zal het wel lezen...

@Chuckster hieronder: Dank daarvoor. :) Tis nu wel een stuk rustiger op de server maar de kans dat de boel heel blijft is groter...

[ Voor 46% gewijzigd door Wasp op 09-06-2011 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ik heb zojuist aan Chaos het wachtwoord gegeven (adhv. zijn postgeschiedenis hier geverifieerd) maar nog niet aan ingame speler Manuel, ik kan aan zijn posts niet zien of hij ook echt Manuel is ingame (slechts 6 posts in bijna 2 jaar, waaronder 0 in dit topic).

Niet persoonlijk opvatten, maar ik ga nu heel voorzichtig te werk met het verspreiden van dit wachtwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

BOE!

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Xylon schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:17:
- Chuckster
- Obiter Dictum
- Wicky747
- Juwayri
- Adib
Gelieve niet als je het wachtwoord weet dit doorgeven aan je kleine broertje, je buurvrouw, je opa of je achterneefje, laat het verspreiden van de wachtwoorden maar gebeuren door de mensen uit dit lijstje, anders is het alsnog zinloos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:08
@chuckster, stuur dan op z'n minst een bericht terug. Nu heb ik een uur lopen wachten -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
Ik ben nu ook aan het wachten. Jammer dat ik niet meteen op de lijst kon, maar ja... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
Na al dit gedoe en het wantrouwen steeds van SNDRT krijg ik echt de neiging om een andere server uit te zoeken. Misschien moet ik dat de komende dagen maar eens gaan doen :)

[ Voor 5% gewijzigd door memo001 op 09-06-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
Kreeg net het wachtwoord van Chaos, en er is nou al gegriefed! Is weer iemand aan het TNT-spammen geweest. Kreeg ook te horen dat de naam van die gast iets met "Rune" was, "RuneMaster" ofzo, en dat deze persoon Engels sprak (for what that's worth).

Zielig, erg zielig. Ik wacht wel met rejoinen totdat alles wat schoner is - heb een paar mooie ideeën maar kan ze zo nooit tot uitvoering brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

memo001 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 22:24:
Na al dit gedoe en het wantrouwen steeds van SNDRT krijg ik echt de neiging om een andere server uit te zoeken. Misschien moet ik dat de komende dagen maar eens gaan doen :)
Als jij alles wat ik zeg of doe persoonlijk opvat dan is dat misschien wel een goede optie ja :)

OT: er is dus een mol in ons midden, lekker dan..

[ Voor 6% gewijzigd door Statiegeld op 09-06-2011 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xylon schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:17:
De hond was weer terug. En hier laten weten wie ie is, ho maar. Zo dapper is hij niet.

Anyway wasp, zou je weer een backup terug kunnen zetten van 8 uur aub.

Zou je ook een nieuw wachtwoord op de server kunnen zetten dat we gewoon naar de huidige members PMen?

- Chuckster
- Obiter Dictum
- Wicky747
- Juwayri
- Adib
Ik mag niet meer )-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Dat waren ook alleen de namen van de mensen die online waren toen er gegrieft werd ;) .

Mja, ik houd het even voor gezien totdat er fatsoenlijke serversoftware is. Het is ook niks als je niet kunt bouwen zonder zekerheid dat het er even later nog staat.

Edit: Ik zie hier ook alvast een interessante plugin voor tMod. Deze plugin maakt backups van de maps en comprimeert ze automatisch waardoor de filesize van ~93mb naar ~2mb gaat volgens de post. Dan zouden we voortaan backups om de 30 min kunnen doen.

[ Voor 27% gewijzigd door Xylon op 09-06-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Laatst online: 23-02-2024
Chuckster schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 22:47:
[...]

Als jij alles wat ik zeg of doe persoonlijk opvat dan is dat misschien wel een goede optie ja :)

OT: er is dus een mol in ons midden, lekker dan..
Lekker weer dat er gegriefed is.... Gelukkig dat er nog een back-up is van de server zodat al mijn harde werk voor het ''polen hotel'' naast de inn niet voor niets is geweest.

Ik zie dat chuckster niet online is, maar ik zal morgen aan hem even de pass vragen. Zit met hem dagelijks op mumble samen met chilled en Z3R0 dus dat vaste clubje is te vertrouwen.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het wel jammer dat ik niet in die lijst sta.

Volgens mij heeft mijn semtx nog geen vlieg kwaad gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Hey Chuckster... Wanneer je weer mensen toelaat zou ik ook graag een keer een kans krijgen om mee te bouwen aan jullie wereld :). Eigen ideeën heb ik eigenlijk niet echt op dit moment maar ik ben graag behulpzaam in mijn loze momentjes :).

Als er iets van een trial is of zo mag je me dat ook wel DM-en :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:34:

Wat is je ingame naam eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Xylon schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:45:
[...]

Wat is je ingame naam eigenlijk?
Ik gok semtx ;)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij gaat door voor de koelkast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Ah! Ik dacht dat ie daarmee TNT of grenades bedoelde :') .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
Chuckster schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:17:
Als wij ook terug lopen zien we dit:
plaatje

En nu wordt er geroepen dat het er al heel lang zo uit ziet? wtf?! ik wordt para
ik vond het al zo tochten in m'n huisje :/

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
mag ik ook het wachtwoord, of zit ik daarvoor nog niet lang genoeg hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Ik ben er in ieder geval voor dat we het wachtwoord weer gewoon aan iedereen geven, aangezien het griefen toch niet ophoudt. Tegen de tijd dat er betere serversoftware mogelijk is regelen we het dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Descriptor schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:25:
[...]

Lekker weer dat er gegriefed is.... Gelukkig dat er nog een back-up is van de server zodat al mijn harde werk voor het ''polen hotel'' naast de inn niet voor niets is geweest.

Ik zie dat chuckster niet online is, maar ik zal morgen aan hem even de pass vragen. Zit met hem dagelijks op mumble samen met chilled en Z3R0 dus dat vaste clubje is te vertrouwen.
Spreek me morgen maar even aan ja, krijg je het van me :)
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:34:

Tja, hadden jullie maar online moeten zijn op het moment dat Ghostdavid los ging, stond je ook op De Lijst ;)
Nefiorim schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:41:
Hey Chuckster... Wanneer je weer mensen toelaat zou ik ook graag een keer een kans krijgen om mee te bouwen aan jullie wereld :). Eigen ideeën heb ik eigenlijk niet echt op dit moment maar ik ben graag behulpzaam in mijn loze momentjes :).

Als er iets van een trial is of zo mag je me dat ook wel DM-en :)
Oh ik laat nog steeds mensen toe hoor, al te graag zelfs. Thing is dat nog geen uur nadat De Lijst het wachtwoord begon te verspreiden er kajus-hard gegriefed is, dus deze manier van toegang tot de server verlenen is ook zo lek als een mandje. En we weten nu ook dat die persoon mee leest en mij terwijl hij dit leest ongetwijfeld uit zit te lachen, hoop dat hij er plezier aan heeft die laatste paar dagen..

Enige wat we nu kunnen doen is wachten totdat de serversoftwareshizzle is ge-update en Wasp deze in gebruik neemt, dan kunnen we lekker op IP gaan bannen >:)
MrGizMo schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 00:11:
mag ik ook het wachtwoord, of zit ik daarvoor nog niet lang genoeg hier?
Het gaat er niet om hoe lang je hier zit, maar hoe je bent ingame, als je daar continu zwijgt en je niet betrekt met de rest is er weinig kans dat je dan ook het wachtwoord krijgt.

Gelukkig weet ik dat jij dat niet bent, dus zal je zo het wachtwoord toesturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Adib schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:05:
kijk goed NET ZO GOED!
Wel goed lezen he :>
D4NG3R schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:36:
Als iemand een godschruwelijke griever vouched, kan die persoon ook een probleem krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:06

The Zep Man

🏴‍☠️

Leuk om te zien dat een deel van de T.net community langzaamaan in een maffiafamilie aan het veranderen is. Het duurt nog even voordat de servereigenaar gaat zeuren dat hem geen respect getoond wordt. Pas op voor de paardenhoofden als je 's ochtends wakker wordt. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
Het is allemaal een beetje dramatisch, maar aan de andere kant kan niemand nu iets doen met de server omdat alles continu verkloot wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

XpanD schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 08:04:
Het is allemaal een beetje dramatisch, maar aan de andere kant kan niemand nu iets doen met de server omdat alles continu verkloot wordt.
Beetje dramatisch is een understatement.

Je kan natuurlijk ook zelf een laagje authenticatie en autorisatie toevoegen aan Terraria, bijvoorbeeld via een VPN en een goed ingerichte PKI. Je kan bijhouden wanneer wie op welk moment heeft ingelogd (m.b.v. de VPN logs). Als iets gesloopt/ongewenst is gedaan op/met de server, moet de eerstvolgende speler die verbind dit meteen melden. Dan kan je zo zien wie het gemold heeft en actie ondernemen. Bij meerdere ingelogde spelers heb je in ieder geval een groep van potentiële daders om mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

WW, Chuckster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

En dit soort vragen voorkom je dan overigens ook. Net als het probleem dat iemand 5000 IP's kan gebruiken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Chuckster schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 00:40:
[...]

Het gaat er niet om hoe lang je hier zit, maar hoe je bent ingame, als je daar continu zwijgt en je niet betrekt met de rest is er weinig kans dat je dan ook het wachtwoord krijgt.

Gelukkig weet ik dat jij dat niet bent, dus zal je zo het wachtwoord toesturen ;)
Ik denk al wat lult hij nu weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
Foto van de nieuwe grief:
Afbeeldingslocatie: http://i674.photobucket.com/albums/vv109/expire0/griefed.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Man dat is echt vervelend die grief, ik snap daar de leut dus niet van. Jammer dat het passwoord nu zo stiekem is. Ik amuseer me meer met de singelplayer maar kwam wel graag eens kijken om te zien welke leuke nieuwe projecten er waren (Bibje). Had wel een groen kamertje gehuurd in het hotel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
Nou ja, positief blijven. Binnenkort krijgen we misschien een admin systeem, en tot dan haal ik steeds alles uit chests als er weer gegriefed is - als alles veilig is hebben we straks ZO VEEL resources... Wordt nog leuk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

The Zep Man schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 08:11:
[...]
Beetje dramatisch is een understatement.

Je kan natuurlijk ook zelf een laagje authenticatie en autorisatie toevoegen aan Terraria, bijvoorbeeld via een VPN en een goed ingerichte PKI. Je kan bijhouden wanneer wie op welk moment heeft ingelogd (m.b.v. de VPN logs). Als iets gesloopt/ongewenst is gedaan op/met de server, moet de eerstvolgende speler die verbind dit meteen melden. Dan kan je zo zien wie het gemold heeft en actie ondernemen. Bij meerdere ingelogde spelers heb je in ieder geval een groep van potentiële daders om mee te werken.
He vriend, ik zou zeggen: host dan zelf een server en voorkom dat iedereen morgen wakker wordt met een paardenkop naast zich in bed ;)

OT: O/D und GizMo, passwords komen nu jullie kant op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
Zo, even alle chests geplunderd. Veel leuke spullen heb ik nu klaar voor gebruik, nu nog een server waar ik alles op durf te dumpen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
Misschien leuk om met een geheel nieuwe server te beginnen als we nieuwe admin software hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
memo001 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:47:
Misschien leuk om met een geheel nieuwe server te beginnen als we nieuwe admin software hebben?
Dat zit ook in de planning ;) Tevens omdat er een nieuwe omgeving bij komt in de nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben benieuwd waneer de update komt.

zal wel vanavond zijn en helaas dan nachtdienst )-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ik heb gisteren de game na het avondeten voor het eerst gespeeld en toen was het opeens bedtijd. Huh? Wat?! 12 uur?! Sjezus wat kun je opgaan in deze game zeg! Uiteraard alleen nog single player gedaan om het 1 en ander uit te vinden. Heb een huisje gebouwd, wat boompjes gepland, wat houten tools gemaakt en voor de rest wat grondstoffen ontgonnen. Ik moet zeggen dat het me veel leuker lijkt om dit online met jullie te spelen, mocht ik welkom zijn. Ik heb begrepen via Youtube dat je een andere tool moet gebruiken om online te spelen? Hamachi ofzo? Lijkt wel een boormachine merk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FloydRaalte schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:10:
Ik heb gisteren de game na het avondeten voor het eerst gespeeld en toen was het opeens bedtijd. Huh? Wat?! 12 uur?! Sjezus wat kun je opgaan in deze game zeg! Uiteraard alleen nog single player gedaan om het 1 en ander uit te vinden. Heb een huisje gebouwd, wat boompjes gepland, wat houten tools gemaakt en voor de rest wat grondstoffen ontgonnen. Ik moet zeggen dat het me veel leuker lijkt om dit online met jullie te spelen, mocht ik welkom zijn. Ik heb begrepen via Youtube dat je een andere tool moet gebruiken om online te spelen? Hamachi ofzo? Lijkt wel een boormachine merk :S
nee hoor je kan gewoon online inloggen hamachi is voor servers draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:45
Je hebt ook geen Hamachi nodig om een server te draaien. Het heeft misschien voordeel, al zou ik het niet weten. M'n servertje draait gewoon zonder poespas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Laatst online: 26-01-2024
Als er nog plek is op de server zou ik ook graag een wachtwoord willen hebben :) danke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
Hamachi is nuttig als je een server wilt hosten en je de ports niet goed geregeld krijgt. In dat geval moeten mensen die joinen ook Hamachi hebben. Ik heb zo zelf een tijd gehost, al draait die server nu al een tijd niet meer.

Voor het joinen van de server is het misschien het beste om nog een paar dagen (?) te wachten - op het moment wordt alles wat gebouwd wordt ook zo weer kapot gemaakt, dus er is zo niks aan. Ook komt er zeer waarschijnlijk binnenkort een nieuwe map, met daarin dus de nieuwe bovengrondse Jungle-biome (komende update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
D4NG3R schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 00:42:
[...]

Wel goed lezen he :>

[...]
bedoel dat de schade dan al gedaan is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:45
XpanD schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:52:
Hamachi is nuttig als je een server wilt hosten en je de ports niet goed geregeld krijgt. In dat geval moeten mensen die joinen ook Hamachi hebben. Ik heb zo zelf een tijd gehost, al draait die server nu al een tijd niet meer.
Ah, op die manier. Dan zou ik toch liever aanraden om je wat te verdiepen in portforwarden. Ik zet dit hier ff bij voordat iemand hier komt, 5 minuten portforward probeert en dan opgeeft en Hamachi gaat gebruiken (lijkt mij niet verstandig zonder te weten wat het precies doet. Als ik een hacker was, zou ik voor de regenachtige zondag ook wel een terraria hamachi servertje starten. Maar goed: dat wordt te off-topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
oja via hamachi kan iemand makelijker bij je files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Adib schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:03:
oja via hamachi kan iemand makelijker bij je files
Leuk, alsnog veel te lastig voor je gemiddelde "hacker" *Kuch kind van 12 met een programmatje*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
lol....
zonder tutorial kunnen ze neit eens steam verwijderen(is a must)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan niet wachten op de update..
het is veelste still bij blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
haha
net gehoord vandaag :D
er is dus weer gegriefed :P

[ Voor 34% gewijzigd door Adib op 10-06-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 18:46
Kan iemand mij het nieuwe wachtwoord ook sturen?
IGN: SuperWaffle.

Edit: heb het wachtwoord inmiddels al twee keer ontvangen. Bedankt. :P

[ Voor 35% gewijzigd door Stroopwafels op 10-06-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
He er is een update voor Terraria uit! :D
Maarehm, wil iemand mij ook het wachtwoord sturen van de server?
Bijvoorbaat dank :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hier de changelog van voor de server chraste
Items
Added Feature! - Social Slots. All normal armor and vanity items can be placed here to use their graphical appearance in place of equipped gear without overriding their stat gains.
New Vanity Items - Tuxedo Shirt and Pants
New Vanity Items - Plumber Outfit and Hat
New Vanity Items - Hero Outfit and Hat
New Vanity Item - Bunny Hood
New Vanity Item - Fish Bowl
New Vanity Item - Top Hat
New Vanity Items - Archaeologist's Outfit and Hat
New Vanity Item - Ninja Outfit.
New Vanity Item - Red Hat.
New Vanity Item - Summer Hat
New Vanity Item - Robe
New Vanity Item - Robot Hat
New Vanity Item - Gold Crown
New Item - Leather
New Item - Green Dye
New Item - Black Dye
You can now wear the Jungle Rose in your hair
The Water Candle’s enemy spawn rate increase effect now works correctly when held
Some items that were missing ‘lore text’ in their tool-tips now have them.(Breathing Reed,Grappling Hook Jungle Rose.)
Ammo items are now listed as Ammo in their tool-tip and Equipable Items that offer no stat bonus list as Vanity Items in their tool-tip. Items used in any recipe now list as Materials, in their tool-tip.
The Magic Hat now offers 2 Defense to its wearer and the Empty Bucket now offers 1 Defense to its wearer.
Dungeon Blocks now require at least a Nightmare Pick to mine, unless they are near the spawn location, where they can be mined by any pick.
Phoenix Blaster has had a reduction of stats to balance better with other items of its tier.
Gem, Mushroom and Bottle sell values have been reduced.
Hell Forges above the rock layer can be moved with any hammer, but below require a 60% power hammer or stronger.
Angel Statues are now more rare of a find.

NPCs
New NPC - Bunny
New NPC - Goldfish (Is also an Item)
New Enemy - Corrupt Bunny
New Enemy - Corrupt Goldfish
New Enemy - Piranha
New Enemy - Harpy
New Random Mini- Boss - King Slime
New Enemy - Bat
New Enemy - Jungle Bat
New Enemy - Jungle Slime
New Enemy - Snatcher
New Rare Enemy - Dr. Bones
New Rare Enemy - The Groom
New NPC - A Clothier will now move into your town when the conditions are met.
Enemy spawn distance has been pushed back to the maximum resolution to ensure that they will never spawn on the screen.
Enemy spawn rates have been adjusted to account for the increased spawn distance.
Enemy projectiles no longer drop hearts or stars when killed by the player.
The Eater of Worlds now has Higher HP, Def and Dmg, making battling him more difficult.
Hornets no longer appear as if they are about to flip over while flying.
The Dead Miner is now a bit stronger.
Tim’s spawn chance has been reduced.

Player
Players now have 1 second of invulnerability after they spawn.
The eat/drink animation now plays correctly.

World-Gen
Surface Jungle’s are now possible on mud that is on the surface. Jungle trees will auto-grow on their own, as acorns are not usable on the jungle grass.
Chasms are now less frequent to appear, but always have an orb.
Mud now ‘blends’ graphically with dirt, rather than stone to add for a more crisp look in Jungles.
Jungle plants now grow underwater.

Multiplayer
Increased client side security.
Selecting summon items will no longer cause monsters to summon.
Players with a name over 20 characters will now get booted from the server.
Added some minor anti-grief protection.
Fixed a bug that would cause the client to attempt to summon an NPC during a multiplayer game and crash.
Added the -host command line parameter to the client.

Server
Improved server timing, which should help reduce lag.
Added several new command line and config options. These are listed in serverconfig.txt
Servers will now output to crashlog.txt before crashing, allowing for more specific bug reporting.
Clients will now output to client-crashlog.txt before crashing, allowing for more specific bug reporting.

Misc.
Screen resolutions now have limits of 800x600 minimum and 1920x1200 maximum.
Added an option that will pause the game while talking to an NPC or opening your inventory in single player. It defaults to off.
Added an option to automatically save the world every 10 minutes. Defaults to on.
Added a prompt to load a world backup if the current world is corrupt.
Added a check to determine if a world file was loaded successfully.
Attempting to Launch the game from the Terraria.exe, will now inform you to launch via Steam rather then doing nothing at all with no indication of why.
Backing out of the port selection screen now plays the correct sound.
Setting options now correctly align with the center of the screen in all resolutions.
The settings menu has been reorganized. All video related options have their own menu
The “Tink” sound now has a more dull sound.
The Re-Logic splash screen, now scales correctly in other resolutions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
bunny killen is niets aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
Nu nog een werkend admin systeem, en dan op naar een nieuwe wereld op de server! :P

[ Voor 10% gewijzigd door XpanD op 10-06-2011 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
ik ben nu bezig met decoden :D
is tweakers server al updated?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicky747
  • Laatst online: 25-09-2020
Dus de planning was, nieuwe map en iedereen nieuwe characters toch?
Ik hoop dat mensen dan niet cheaten door zooi uit SP te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
hmm king slime heeft 2000 hp and doet 40 dmg
is volgens mij is die natuurlijk gespawnt
Pagina: 1 ... 8 ... 25 Laatste