Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

woop woop! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Fijn overigens dat er flink gegriefed is :(

helft van het gebouw bij spawn is gesloopt en de hele grond er onder is paars, goed bezig! :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:06

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:14:
er is wel serversoftware op het terraria-forum te vinden. alleen is het 3rd party software, dus op eigen risico.
Topic is inmiddels verwijderd van het forum. Een slimme Tweaker kan echter nog wel aan de software komen.

Via disassembly en hercompilering werd de Terraria Server software in elkaar gezet. Kan me voorstellen dat de makers van Terraria dat niet leuk vonden. Ook zijn anderen al met mods bezig. Ben benieuwd tot hoe ver dit zal gaan. Ter vergelijking: kijk eens naar de levende multiplayer community van Minecraft, mede mogelijk gemaakt door CraftBukkit...

[ Voor 34% gewijzigd door The Zep Man op 25-05-2011 01:41 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:59
Chuckster schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:58:
Fijn overigens dat er flink gegriefed is :(

helft van het gebouw bij spawn is gesloopt en de hele grond er onder is paars, goed bezig! :{
Hoeft niet gegriefed te zijn he, als niemand de corruption tegenhoudt, eet het vanzelf het huisje op...

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Oude wereld:
145.97.209.151
nieuwgot

Nieuwe wereld:
145.97.209.233
nieuwergot

Gooi de oude wereld denk ik morgen weer in de vriezer, zodat vanaf van alleen de nieuwe wereld online is. Jammer dat we het kasteel niet mee kunnen nemen...

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 15:00
Heb het spelletje ook aangeschaft, is het verstandig om solo te beginnen of om meteen een server ergens te joinen?

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

DeadKennedy schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 02:00:
Oude wereld:
145.97.209.151
nieuwgot

Nieuwe wereld:
145.97.209.233
nieuwergot

Gooi de oude wereld denk ik morgen weer in de vriezer, zodat vanaf van alleen de nieuwe wereld online is. Jammer dat we het kasteel niet mee kunnen nemen...
Ach, hebben we weer wat te doen met bouwen, houdt je van de straat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helmet schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 02:20:
Heb het spelletje ook aangeschaft, is het verstandig om solo te beginnen of om meteen een server ergens te joinen?
solo is veel leuker dan alles voorgeschoven krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:35:
[...]

Multi is veel leuker tenzij je alles voorgeschoven krijgt
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27

D4NG3R

kiwi

:)

[...]

Idd. Als je direct een server met high-end meuk joined. Heb je binnen 5 uur alles wel gezien :/ .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]
Volledig akkoord, rustig alles zelf verkennen, zelf moeten werken voor je upgrades en je 'dorp' te zien groeien is veel leuker :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Leuke wereld om te multien, kan alleen zelf niet hosten... Large, onaangetast ik heb alleen even een spawn gemaakt. Hier te halen; klik

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Alleen de nieuwste wereld draait, op het oude ip adres

145 97 209 151

nieuwergot

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20
DeadKennedy schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 02:00:
Oude wereld:
145.97.209.151
nieuwgot

Nieuwe wereld:
145.97.209.233
nieuwergot

Deze paswoorden werken niet.

Nieuwergot IP doet het niet een oude wereld met nieuwergot paswoord kom je in de nieuwe wereld. :S

ps. wat is de hel moeilijk in multiplayer. In singleplayer heb ik geen enkel prbleem daar te mijnen e.d. maar in multiplayer is de spawnrate voor 1 persoon veel te hoog. 1 muis gekilled en er spawnen er 3 + 2 slangen ...

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Dreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:01:
[...]

Nieuwergot IP doet het niet een oude wereld met nieuwergot paswoord kom je in de nieuwe wereld. :S

ps. wat is de hel moeilijk in multiplayer. In singleplayer heb ik geen enkel prbleem daar te mijnen e.d. maar in multiplayer is de spawnrate voor 1 persoon veel te hoog. 1 muis gekilled en er spawnen er 3 + 2 slangen ...
Lees anders even het bericht vóór de jouwe :)
En
spoiler:
in multiplayer is het de bedoeling om samen te spelen

[ Voor 10% gewijzigd door DeadKennedy op 25-05-2011 13:09 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:01:
[...]

tja lees de post voor jou zou ik zeggen :D
Het is dan ook de bedoeling dat je het meer spelers gaat doen zodat een paar anderen zich bezig kunnen houden met het afhouden van de hordes monsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ik heb nu molten armor ofzo, waar ligt de volgende uitdaging? De Dungeon kan ik nog niks want dat skelet hoofd doet 10000 dmg dus daar kan ik niks tegen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:42:
Ik heb nu molten armor ofzo, waar ligt de volgende uitdaging? De Dungeon kan ik nog niks want dat skelet hoofd doet 10000 dmg dus daar kan ik niks tegen beginnen.
skellet moet je snachts summonen is hij heel makkelijk te soloen

die hoofdjes in de dungeon zelf krijg je dan niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Dreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:42:
je moet snachts met de oude man voor de ingang van de dungeon praten. Als je dat haalt kan je de dungeon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
UlyssesNL schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:46:
[...]

je moet snachts met de oude man voor de ingang van de dungeon praten. Als je dat haalt kan je de dungeon in.
Maar die oude man doet niet veel meer dan zeggen dat ik niet naar binnen mag en dat zijn curse genezen moet worden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:13:
[...]

Maar die oude man doet niet veel meer dan zeggen dat ik niet naar binnen mag en dat zijn curse genezen moet worden ...
je moet dan ook s'nachts met hem communiceren (liefst begin avond), dan veranderd hij in Skeleton.
Waarom begin avond ? omdat zodra de nacht is afgelopen en hij is nog niet dood, doet hij 9999 damage op je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Lees anders de Terraria Wiki als je dit soort dingen niet snapt...

[ Voor 8% gewijzigd door DeadKennedy op 25-05-2011 14:39 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
DeadKennedy schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:39:
Lees anders de Terraria Wiki als je dit soort dingen niet snapt...
Daar zijn toch ook dit soort topics voor? Of mag je in een Terraria topic niet iets over Terraria vragen??? -.-

Anyways, had ik hem bijna wordt het dag ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Dreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:54:
[...]

Daar zijn toch ook dit soort topics voor? Of mag je in een Terraria topic niet iets over Terraria vragen??? -.-

Anyways, had ik hem bijna wordt het dag ... :P
Er wordt op GoT doorgaans van je verwacht dat je Google gebruikt vóór je hier een vraag stelt. Dit zorgt ervoor dat er in de topics interessantere dingen en lastigere problemen besproken worden.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
DeadKennedy schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:04:
[...]

Er wordt op GoT doorgaans van je verwacht dat je Google gebruikt vóór je hier een vraag stelt. Dit zorgt ervoor dat er in de topics interessantere dingen en lastigere problemen besproken worden.
Lekker boeie. Als ik vragen heb stel ik ze. De meeste tweakers zijn aardig genoeg om mij en andere te helpen. En het houd de topics levendig.

Ik moet zeggen dat ik mijn vragen beter in dit topic vind passen dan het MSN gebruik voor items ruilen enkele pagina's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:45
Vind zo'n wiki ook een beetje verpestend werken. Soms is het fijner enkel je huidige probleem op te lossen, zonder allerlei andere dingen te zien. Ik heb nog geen wiki bekeken en het is toch wel lachen als er onverwachte dingen gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelf vind ik dat er zeker gebruik van het topic gemaakt kan worden voor vragen..

Hiervan kunnen andere onwetende misschien zelfs meeleechende mensen ook wat leren.

Ik ben zelf de officiele forums aan het afstruinen in de hoop wat te vinden over nieuwe content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
is het niet ook een regel op tweakers dat je eerst moet zoeken enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadKennedy schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:04:
[...]

Als je een gametopic hebt dan is het toch logisch om ingame vragen. hier te vragen? Leuk dat er een wiki is, maar dan kan je het hele topic net zo goed sluiten.

De tweakers mentaliteit wordt echt met de jaren steeds minder en minder continue elkaar afzeiken met standaard zinnen dit had je met google kunnen vinden |:(

Bedoel wie vervuild het topic je kunt elkaar helpen mooi term hiervoor behulpzaam ;)

Anyways na vele reactie ga ik deze game ook proberen van wat ik tot zover lees klinkt het goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:46:
[...]

Als je een gametopic hebt dan is het toch logisch om ingame vragen. hier te vragen? Leuk dat er een wiki is, maar dan kan je het hele topic net zo goed sluiten.

De tweakers mentaliteit wordt echt met de jaren steeds minder en minder continue elkaar afzeiken met standaard zinnen dit had je met google kunnen vinden |:(

Bedoel wie vervuild het topic je kunt elkaar helpen mooi term hiervoor behulpzaam ;)

Anyways na vele reactie ga ik deze game ook proberen van wat ik tot zover lees klinkt het goed. :)
AMEN
zoek via google. kom je dikwijls bij de vraag op GOT uit d-;

maargoed 1 tip als je begint.
Ga het lekker allemaal SP halen
MP word je anders teveel geholpen kan een hoop speelplezier bederven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:48:
maargoed 1 tip als je begint.
Ga het lekker allemaal SP halen
MP word je anders teveel geholpen kan een hoop speelplezier bederven
Ik sluit mij bij deze tip aan. Ga eerst lekker singleplayer spelen en als je redelijk endgame gear hebt (molten armor) dan pas multiplayer.

Zo had ik dankzij de multiplayer Meteor Armor gemaakt terwijl ik in mijn singleplayer nog niet eens silver armor had. Hierdoor heb ik een deel van de content kunnen overslaan.

Dus daarom ben ik overnieuw begonnen en nu eerst lekker in de singleplayer klooien. Soms even kijken op de MP voor de lol, maar niet voor het mijnen van grondstoffen.

Wat ik wel mis in dit spel is een "combat" log, en dan bedoel ik vooral voor de items die je oppakt. Zojuist namelijk de dungeon skelet boss ding verslagen maar die dropte helemaal niks en dat viel erg tegen. Dus dan zit je eerst hele tijd je inventory door te neuzen of er toch niet een nieuw item tussen zit, maar helaas.

Zo'n log zou dat makkelijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:56:
[...]

Ik sluit mij bij deze tip aan. Ga eerst lekker singleplayer spelen en als je redelijk endgame gear hebt (molten armor) dan pas multiplayer.

Zo had ik dankzij de multiplayer Meteor Armor gemaakt terwijl ik in mijn singleplayer nog niet eens silver armor had. Hierdoor heb ik een deel van de content kunnen overslaan.

Dus daarom ben ik overnieuw begonnen en nu eerst lekker in de singleplayer klooien. Soms even kijken op de MP voor de lol, maar niet voor het mijnen van grondstoffen.

Wat ik wel mis in dit spel is een "combat" log, en dan bedoel ik vooral voor de items die je oppakt. Zojuist namelijk de dungeon skelet boss ding verslagen maar die dropte helemaal niks en dat viel erg tegen. Dus dan zit je eerst hele tijd je inventory door te neuzen of er toch niet een nieuw item tussen zit, maar helaas.

Zo'n log zou dat makkelijker maken.
helemaal met je eens.
de skeleton baas is momenteel nog de moeilijkste. maar dropt het minst op een zak gold na.

De Dungeon daarentegen kan je redelijk lang zoet houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
vinden jullie skeletron echt zo moeilijk?
ik vond hem vrij makelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook maar voor sommige kan ik me voorstellen platformers zijn voor mij gewoon sentiment voor anderen nieuw d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Het is zoals elke boss gewoon de juiste armor/wapens hebben en genoeg heal pots. En dan maar damage spammen op elke manier mogelijk.

Maar ik ben zojuist door de hele dungeon geweest maar waarom moet je daar nu zijn? Ik vind echt niks van waarde en het valt mij heel erg tegen. Enkel honderden boeken, botten en items zoals bommen, lesser heal pots, etc.

Niks geen bijzondere items. :( Alleen maar 5x water bolt boek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
er zijn chests die in alle hoekjes kunnen zijn
daar zitten handige dingen in
meestal gold en een item
bijv. een muramusu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
In elke chest zit enkel geld, bommen en fakkels, echt helemaal niks van waarde gevonden. Waarschijnlijk heb ik gewoon ontzettende pech. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murumasa is waarom je een dungeon in wilt d-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:41:
murumasa is waarom je een dungeon in wilt d-:
En die is vast heel zeldzaam. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:57:
[...]

En die is vast heel zeldzaam. :P
kheb hem 2 keer uit 5 dungeon runs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
ik had hem 2x in 1 dungeon run maar daarvoor 2 dungeons zonder
zouden jullie een paar mods willen?
zoals bijv: altijd flippers, depth n tijd meter on,grab sun/moon op sp?
ik zou ze kunnen maken als genoeg mensen het willen

[ Voor 56% gewijzigd door Adib op 25-05-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Zie het nut niet van die dingen. Het leuke van het spel is juist die dingen vinden/maken.

Kan je net zo goed met alle beste gear spawnen bij nieuwe wereld/start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
ik bedoel niet op dingen
maar misschien een mod met zelfde items maar moeilijkere bosses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

TE KANSLOOS

Dat er figuren op de server zijn die een huis griefen omdat iemand anders dat ze opdroeg.

En dan doen ze het ook nog eens voor je neus.....

Er wordt gesloopt, gejat, en als je ziet wie het doet ontkennen ze glashard, te triest voor woorden..

Maar wel bedelen om items omdat ze het zelf allemaal niet kunnen maken..

Het wordt tijd voor een banfunctie...

[ Voor 10% gewijzigd door Statiegeld op 25-05-2011 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 18:46
Je kan toch gewoon IP's verbannen? Peerblock is een handige programma daarvoor. (Windows)

Had rond 19:00 per ongeluk mijn molten pickaxe gedropt, deze gozer die het had opgepakt had het gewoon terug gegeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Stroopwafels schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:51:
Je kan toch gewoon IP's verbannen? Peerblock is een handige programma daarvoor. (Windows)

Had rond 19:00 per ongeluk mijn molten pickaxe gedropt, deze gozer die het had opgepakt had het gewoon terug gegeven. :)
Ik zal de host van de server daar eens op attenderen, vind het best wel triest dat ik nu niet eens met iemand emmers water kan gaan halen zonder bij terugkomst te zien dat de vloer + tafels + boeken + gouden kandelaar en zelfs de torches gejat zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Als het de tweakers server is dan zoals ik eerder al voorstelde, is het misschien niet gewoon verstandig om via DM het paswoord te krijgen voor select aantal mensen die redelijks actief zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Dreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:30:
Als het de tweakers server is dan zoals ik eerder al voorstelde, is het misschien niet gewoon verstandig om via DM het paswoord te krijgen voor select aantal mensen die redelijks actief zijn?
Dat kan zeker, en ik kan idd ook wel mensen op IP bannen

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 14:20
Ik hoop dat er een soort van whitelist functie komt zodra de dedicated server software er is... Want een wachtwoord is leuk, maar kan uitlekken en dan zit je weer met hetzelfde probleem.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-08 19:34
Je hebt gewoon zelfde als in minecraft bouwrechten nodig o.i.d. Anders hou je het toch niet in de hand want de eene verpesten het weer voor de andere. En zolang dat er niet is inderdaad dat plan van Dreanor volgen. De personen die willen joinen een DM laten sturen en zodra er een van die dan gaat griefen ip blacklisten en dan ander password rond sturen. Het is even wat werk maar er is weinig anders aan te doen Atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Wasp schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:52:
Ik hoop dat er een soort van whitelist functie komt zodra de dedicated server software er is... Want een wachtwoord is leuk, maar kan uitlekken en dan zit je weer met hetzelfde probleem.
Je kan dmv een firewall toch zelf een whitelist maken?

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ik ga over 10 minuten maar even op de server kijken, ben benieuwd wat er nog staat...

Edit: de schade was weer eens groot dit keer, het enige wat van mij verdwenen is is een Hellforge, daar is een normale oven voor terug gezet..

Jongens, als je de Underworld niet in durft te gaan om zelf zo'n ding te halen, roep dan ff dan helpt iemand je, vuile eksters :r

Verder zijn de NPC huizen half gesloopt, ben even de naam kwijt van de user die ze gemaakt heeft, maar hij zal er ook niet blij mee zijn..

[ Voor 86% gewijzigd door Statiegeld op 26-05-2011 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Nog een reden dat die skybridge ophield waar hij ophield? Heb er nog +- 500 tiles aan vastgeplakt, maar wel met markerinkje waar hij eerder ophield...

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Map editor voor terraria:

http://terrariatips.com/2011/05/terraria-map-editor-tedit/
Let op dit is 3rd party software dus gebruik is op eigen risico!

Ik zal vanavond hier even naar kijken. Ik heb in ieder geval al wat interessante mappen in gedachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:06

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:24:
Map editor voor terraria:

http://terrariatips.com/2011/05/terraria-map-editor-tedit/
Let op dit is 3rd party software dus gebruik is op eigen risico!
Degene die die editor gemaakt heeft is verbannen van het officiele forum. Het lijkt alsof de makers van Terraria niet positief staan tegenover mods. Ik begrijp hun keuze, maar dit staat de community niet weg om het spel zelf te gaan modificeren, ongecontroleerd. De kans is groot dat binnenkort een (door de community) algemeen geaccepteerde modificatie/framework komt voor zowel server als client, waarna het voor de meesten niet meer de moeite waard zal zijn om het spel daadwerkelijk te kopen. Je krijgt dan minder met de originele versie dan de alternatieve (gratis te verkrijgen, want de beveiliging is er zo af te strippen) versie van het spel.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel heel erg verdiend denk ik.

een 9 op ign. niet de minste reviewsite

http://uk.pc.ign.com/articles/117/1170612p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Pro als we zijn zijn Blendid, Aardappel en ikzelf bezig om in de Underworld een skybridge te bouwen, da's nog eens wat anders dan een skybridge tussen floating islands :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
erg vermakelijk spel

heb een 4 pack gekocht met 2 accounts over, dus als iemand nog op zoek is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Chuckster schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:05:
Pro als we zijn zijn Blendid, Aardappel en ikzelf bezig om in de Underworld een skybridge te bouwen, da's nog eens wat anders dan een skybridge tussen floating islands :P
Dat verklaard het gat waar ik in viel onder de dungeon ... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Zit die 'Ghostdavid' hier ook op Tweakers?

Apart pubertje is het :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Chuckster schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:24:

Ik zat gisteren op de got server samen met chilled en SNDRT, en hij vroeg inderdaad de hele tijd om items.

Zelf vindt ik het veel leuker om alles zelf te maken / te ontdekken. Zag sommige al met lazers en dergelijke lopen en een gigantisch groot oog. Toen was het WTF gehalte wel erg groot.

Maar wel erg vermakelijk spel :)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Descriptor schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:35:
[...]

Ik zat gisteren op de got server samen met chilled en SNDRT, en hij vroeg inderdaad de hele tijd om items.

Zelf vindt ik het veel leuker om alles zelf te maken / te ontdekken. Zag sommige al met lazers en dergelijke lopen en een gigantisch groot oog. Toen was het WTF gehalte wel erg groot.

Maar wel erg vermakelijk spel :)
Stuur hem maar een link naar de inventory editor, kan hij lekker alles hebben in 10 seconden :) Leuk spel op die manier joh!

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad kan je net zo goed je 10 euro naar mij overmaken.. d-;

want lang veel plezier ga je niet hebben op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:29
Chuckster schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:24:

Inderdaad een raar gevallus puberus.

Overigens val ik steeds dood doordat de double jump de valschade niet meer reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Berthenk schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:17:
[...]

Overigens val ik steeds dood doordat de double jump de valschade niet meer reset.
pssst psst rocketboots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Berthenk schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:17:
[...]

Dat is een bug, de makers waren het aan het fixen geloof ik in de update log gelezen te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
das geen bug lol :P
ze hebben dat weggehaald zodat horseshoe meer nut zou hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Nu weer, die Ghostdavid sloopt mn halve huis maar vergeet de waardevolle items weg te jatten, faalbeer :')

En ondertussen wel iedereen voor mongool uitmaken _O-

[ Voor 21% gewijzigd door Statiegeld op 26-05-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckster schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:40:
Nu weer, die Ghostdavid sloopt mn halve huis maar vergeet de waardevolle items weg te jatten, faalbeer :')

En ondertussen wel iedereen voor mongool uitmaken _O-
tip 1 altijd je waardevolle items in een singleplayer huis bewaren.
Ik store niks multiplayer tenzij ik alle mensen die op die server komen ken.

Is er trouwens ergens te vinden wat ze voor de volgende update geplanned hebbe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

lol@degene die de lacapit bij de spawn heeft gemaakt... het heeft jou wss heel wat meer moeite gekost die te maken, dan het mij heeft gekost hem te slopen

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/16krips.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Obiter dictum schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:50:
lol@degene die de lacapit bij de spawn heeft gemaakt... het heeft jou wss heel wat meer moeite gekost die te maken, dan het mij heeft gekost hem te slopen

[afbeelding]
Ik vond het wel geestig :')

Mede omdat ik bij dat bed spawnde en anderen niet :')²

[ Voor 19% gewijzigd door Statiegeld op 27-05-2011 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:07:
[...]

tip 1 altijd je waardevolle items in een singleplayer huis bewaren.
Ik store niks multiplayer tenzij ik alle mensen die op die server komen ken.

Is er trouwens ergens te vinden wat ze voor de volgende update geplanned hebbe?
Je kan toch ook een piggybank kopen, dat is een chest waar je alleen zelf in kan komen (of het goed werkt, geen idee, ik speel nu alleen nog maar SP)

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinester schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:23:
[...]

Je kan toch ook een piggybank kopen, dat is een chest waar je alleen zelf in kan komen (of het goed werkt, geen idee, ik speel nu alleen nog maar SP)
klopt en dan gaat de server down en dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Ja in dat geval kan je beter alles op een singleplayer word storen.

Ze zouden je eigenlijk een account moeten laten maken, zodat je piggybank bijvoorbeeld aan je account gekoppeld is

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Je piggybank is gekoppeld aan je character. Maakt niet uit in welke server (SP of MP) je erin kijkt, je hebt altijd de spullen van dat character. De ideale plek dus om waardevolle items/materialen te bewaren.

Ik neem zelf ook altijd een piggybank mee, ook al kom je dan in een nieuwe wereld, kan je altijd bij je spullen komen.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VyperX schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:34:
Je piggybank is gekoppeld aan je character. Maakt niet uit in welke server (SP of MP) je erin kijkt, je hebt altijd de spullen van dat character. De ideale plek dus om waardevolle items/materialen te bewaren.

Ik neem zelf ook altijd een piggybank mee, ook al kom je dan in een nieuwe wereld, kan je altijd bij je spullen komen.
ow dat wist ik niet.. aan het begin werkte hij namelijk zo nogniet.

Tevens ben ik het met de account creeren wel eens zo kan je en je naam veilig stellen

acces geven tot servers gear bewaren je account op een andere pc openen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Zo, er is echt te kansloos gegriefd. Alles is kapot, er zijn 1 of meerdere spelers geweest die erg veel plezier met bommen/dynamiet hebben gehad. Op drie kisten moet zooi na niks meer overeind. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Dreanor schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 22:06:
Zo, er is echt te kansloos gegriefd. Alles is kapot, er zijn 1 of meerdere spelers geweest die erg veel plezier met bommen/dynamiet hebben gehad. Op drie kisten moet zooi na niks meer overeind. :S
Dan is het wat mij betreft gedaan, als iemand anders een server wil hosten voor het forum, ga je gang :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
DeadKennedy schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 23:18:
Dan is het wat mij betreft gedaan, als iemand anders een server wil hosten voor het forum, ga je gang :)
En gelijk heb je. Als er niks anders gedaan wordt dan het verknallen van andermans plezier dan zou ik er ook mee stoppen.

Als ik jou was, zou ik voor enkel vrienden en misschien een enkele tweaker een server houden.

Het is wel jammer dat dit spel grieven zo in de hand werkt dat je dingen mee naar je eigen server/singleplayer kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:39

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Een beter idee is wellicht een server met een pw op aanvraag via dm hier op tweakers. (zo doen ze het ook op de steamforums)

Zo kan heel specifiek worden bekeken wie toegang krijgt en kan toegang simpel ontzegd worden door een pw change en een berichtje naar alle wél leuke spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Dreanor schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 22:06:
Ik zag het, heb elders maar opnieuw een huis + spawn gemaakt, vond dit nogal triest.

Jammer dat net nu de server 2 dagen toch redelijk bevolkt was deze nu weer is uitgestorven :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckster schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 00:09:
[...]

Ik zag het, heb elders maar opnieuw een huis + spawn gemaakt, vond dit nogal triest.

Jammer dat net nu de server 2 dagen toch redelijk bevolkt was deze nu weer is uitgestorven :{
niet zo heel gek toch
heeft weinig nu op een server te spelen waar constant alles gesloopt word
kan ik beter singleplayer bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

De server is inmiddels offline zie ik :(

Het was gezellig dat ene weekje voordat het griefen begon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Chuckster schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 13:46:
De server is inmiddels offline zie ik :(

Het was gezellig dat ene weekje voordat het griefen begon :P
Yep, als iemand zin heeft om een whitelisted server op te zetten, ga vooral je gang :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0han13
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-08-2021
Ah jammer, de server is offline.
Spijtig dat er zo gegriefed is, ik had het er zeker naar mijn zin. (Mijn ingame naam is Aardappel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat is qua moeilijkheidsgraad moeiljiker, jungle of dungeon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

j0han13 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 14:44:
Ah jammer, de server is offline.
Spijtig dat er zo gegriefed is, ik had het er zeker naar mijn zin. (Mijn ingame naam is Aardappel).
Aardappel ftw :P
Tranzity schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:13:
Wat is qua moeilijkheidsgraad moeiljiker, jungle of dungeon?
Ligt dicht bij elkaar, maar ik ga dan toch voor Dungeon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij Jungle.

Vooral omdat het gewoon random grotten zijn waardoor je niet makkelijk aan 1 stuk door kunt lopen, iets wat bij de dungeon wel gewoon kan. Niks vervelender om in Jungle rond te dwarrelen en dan naar de volgende cave te moeten graven en daarna vol op man-eaters te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0han13
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-08-2021
Probeer je me te versieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet zeggen dat het wel tijd is voor nieuwe critters.

je gaat toch wel tamelijk snel door de content heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

j0han13 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 22:55:
[...]

Probeer je me te versieren?
You wish Afbeeldingslocatie: http://i.fok.nl/s/we.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Gelukkig komt er een zooi nieuwe items met de volgende update, gezien de laatste tweets:

@Terraria_Blue Our Graphic artist is doing a great job with making new armors, in fact, you will see some suprises when it comes to helmets!

En hopelijk zullen deze items ook ergens verkregen moeten worden (nieuwe boss, nieuwe dungeon, nieuwe biomes of nieuw van alles???)

[ Voor 22% gewijzigd door Dreanor op 29-05-2011 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op zondag 29 mei 2011 @ 01:17:
Gelukkig komt er een zooi nieuwe items met de volgende update, gezien de laatste tweets:

@Terraria_Blue Our Graphic artist is doing a great job with making new armors, in fact, you will see some suprises when it comes to helmets!

En hopelijk zullen deze items ook ergens verkregen moeten worden (nieuwe boss, nieuwe dungeon, nieuwe biomes of nieuw van alles???)
ik mag het hopen.
is er een datum bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

DeadKennedy heeft echt geen zin meer om een server te hosten en de wachtwoorden alleen op aanvraag via een DM af te geven? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Chuckster schreef op zondag 29 mei 2011 @ 10:30:
DeadKennedy heeft echt geen zin meer om een server te hosten en de wachtwoorden alleen op aanvraag via een DM af te geven? O-)
Nee, ik geef graag het stokje door

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadKennedy schreef op zondag 29 mei 2011 @ 10:34:
[...]

Nee, ik geef graag het stokje door
gelijk heb je.
gehannes met die kinderachtige puberale etterbakkende grievers.

ikzelf doe hier en daar met wat collega's af en toe een servertje opzetten om te showen wat we gevonden hebben verder weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ik wil zelf overigens graag hosten, maar ben een enorme noob wat portforwarden etc. betreft :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckster schreef op zondag 29 mei 2011 @ 11:07:
Ik wil zelf overigens graag hosten, maar ben een enorme noob wat portforwarden etc. betreft :')
volgens mij staat er een complete guide of terraria forum

http://www.terrariaonline...or-without-hamachi.12052/

Tevens nieuwe dev blog van de makers
Progression has been pretty slow over the last week. I've actually been in the middle of moving. I put an offer on a house before the first trailer went public, and got the keys to it the day before Terraria was released. (Great timing, huh?)

I just finally got my workspace set up at the new place, so I should be able to get back to the grind early next week. But enough about that, let's talk about the future of Terraria.

My immediate focus for the game will be patching up the remaining bugs, implementing Steam features, and of course working on multiplayer to make it more secure and accessible. Multiplayer is a bit of a mess right now, and a dedicated server with no graphics card requirements is very much needed. Content progression will be slow for the next few weeks until we get all of the necessities taken care of. Though, we will be adding a few new things here and there to keep you interested.

In the long term, we will not just be adding content, but new mechanics as well. Some of the ideas the we have been playing around with are:

Pure PvP servers with team based objectives. Worlds will be generated before every match. Imagine a CTF server where towers are automatically created on either side of the map. Players can fight it out on the surface, or try to tunnel into the other tower.

Adding sloped/inclined tiles to make the world smoother.

New harder world types to continue game progression (Ex: Alien plants, alternate dimensions, evil worlds, etc.)

Enemy factions that will move into your world, and build their own city. You can slaughter them while they are weak, or let them build up their strength to get better rewards.

More events: Volcanoes, earthquakes, more/improved invasions, etc..

Weather: Seasons, snow, floods, etc..

Farming, and stamina system that gives a bonus to player stats.

Mechanics for making traps and devices.

Terraria has endless possibilities, and there is still a lot more that we want to do with it. In the meantime, please be patient while we get the last few kinks worked out.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ook begonnen.

Doe alleen op dit moment sp, aangezien ik wekelijks misschien max 2 uurtjes heb om te spelen. Deze game had in mijn studententijd moeten verschijnen :P

Tot zover een leuke game en met mijn tijdsbesteding denk ik dat ik nog wel een tijdje zoet ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:11
Zodra er linux dedicated server files zijn start ik graag een server ;)
Maarja mn windows pc staat gewoon niet 24/7 aan dus dat schiet nog niet op nu.

Hoop dat ze snel met die server versie komen!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste