woop woop!

Topic is inmiddels verwijderd van het forum. Een slimme Tweaker kan echter nog wel aan de software komen.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:14:
er is wel serversoftware op het terraria-forum te vinden. alleen is het 3rd party software, dus op eigen risico.
[ Voor 34% gewijzigd door The Zep Man op 25-05-2011 01:41 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Hoeft niet gegriefed te zijn he, als niemand de corruption tegenhoudt, eet het vanzelf het huisje op...Chuckster schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:58:
Fijn overigens dat er flink gegriefed is
helft van het gebouw bij spawn is gesloopt en de hele grond er onder is paars, goed bezig!
WEBN & chill (@IBKR)
WEBN & chill (@IBKR)
Icons are overrated
Ach, hebben we weer wat te doen met bouwen, houdt je van de straatDeadKennedy schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 02:00:
Oude wereld:
145.97.209.151
nieuwgot
Nieuwe wereld:
145.97.209.233
nieuwergot
Gooi de oude wereld denk ik morgen weer in de vriezer, zodat vanaf van alleen de nieuwe wereld online is. Jammer dat we het kasteel niet mee kunnen nemen...
Verwijderd
solo is veel leuker dan alles voorgeschoven krijgenHelmet schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 02:20:
Heb het spelletje ook aangeschaft, is het verstandig om solo te beginnen of om meteen een server ergens te joinen?
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:35:
[...]
Multi is veel leuker tenzij je alles voorgeschoven krijgt
Idd. Als je direct een server met high-end meuk joined. Heb je binnen 5 uur alles wel gezienVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:35:
[...]
solo is veel leuker dan alles voorgeschoven krijgen
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Volledig akkoord, rustig alles zelf verkennen, zelf moeten werken voor je upgrades en je 'dorp' te zien groeien is veel leukerVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:35:
[...]
solo is veel leuker dan alles voorgeschoven krijgen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
WEBN & chill (@IBKR)
Deze paswoorden werken niet.DeadKennedy schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 02:00:
Oude wereld:
145.97.209.151
nieuwgot
Nieuwe wereld:
145.97.209.233
nieuwergot
Gooi de oude wereld denk ik morgen weer in de vriezer, zodat vanaf van alleen de nieuwe wereld online is. Jammer dat we het kasteel niet mee kunnen nemen...
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Lees anders even het bericht vóór de jouweDreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:01:
[...]
Deze paswoorden werken niet.
Nieuwergot IP doet het niet een oude wereld met nieuwergot paswoord kom je in de nieuwe wereld.
ps. wat is de hel moeilijk in multiplayer. In singleplayer heb ik geen enkel prbleem daar te mijnen e.d. maar in multiplayer is de spawnrate voor 1 persoon veel te hoog. 1 muis gekilled en er spawnen er 3 + 2 slangen ...
[ Voor 10% gewijzigd door DeadKennedy op 25-05-2011 13:09 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
tja lees de post voor jou zou ik zeggenDreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:01:
[...]
Deze paswoorden werken niet.
Nieuwergot IP doet het niet een oude wereld met nieuwergot paswoord kom je in de nieuwe wereld.
Het is dan ook de bedoeling dat je het meer spelers gaat doen zodat een paar anderen zich bezig kunnen houden met het afhouden van de hordes monsters.ps. wat is de hel moeilijk in multiplayer. In singleplayer heb ik geen enkel prbleem daar te mijnen e.d. maar in multiplayer is de spawnrate voor 1 persoon veel te hoog. 1 muis gekilled en er spawnen er 3 + 2 slangen ...
Verwijderd
skellet moet je snachts summonen is hij heel makkelijk te soloenDreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:42:
Ik heb nu molten armor ofzo, waar ligt de volgende uitdaging? De Dungeon kan ik nog niks want dat skelet hoofd doet 10000 dmg dus daar kan ik niks tegen beginnen.
je moet snachts met de oude man voor de ingang van de dungeon praten. Als je dat haalt kan je de dungeon in.Dreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:42:
Ik heb nu molten armor ofzo, waar ligt de volgende uitdaging? De Dungeon kan ik nog niks want dat skelet hoofd doet 10000 dmg dus daar kan ik niks tegen beginnen.
Maar die oude man doet niet veel meer dan zeggen dat ik niet naar binnen mag en dat zijn curse genezen moet worden ...UlyssesNL schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:46:
[...]
je moet snachts met de oude man voor de ingang van de dungeon praten. Als je dat haalt kan je de dungeon in.
Verwijderd
je moet dan ook s'nachts met hem communiceren (liefst begin avond), dan veranderd hij in Skeleton.Dreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:13:
[...]
Maar die oude man doet niet veel meer dan zeggen dat ik niet naar binnen mag en dat zijn curse genezen moet worden ...
[ Voor 8% gewijzigd door DeadKennedy op 25-05-2011 14:39 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Daar zijn toch ook dit soort topics voor? Of mag je in een Terraria topic niet iets over Terraria vragen??? -.-DeadKennedy schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:39:
Lees anders de Terraria Wiki als je dit soort dingen niet snapt...
Er wordt op GoT doorgaans van je verwacht dat je Google gebruikt vóór je hier een vraag stelt. Dit zorgt ervoor dat er in de topics interessantere dingen en lastigere problemen besproken worden.Dreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:54:
[...]
Daar zijn toch ook dit soort topics voor? Of mag je in een Terraria topic niet iets over Terraria vragen??? -.-
Anyways, had ik hem bijna wordt het dag ...
WEBN & chill (@IBKR)
Lekker boeie. Als ik vragen heb stel ik ze. De meeste tweakers zijn aardig genoeg om mij en andere te helpen. En het houd de topics levendig.DeadKennedy schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:04:
[...]
Er wordt op GoT doorgaans van je verwacht dat je Google gebruikt vóór je hier een vraag stelt. Dit zorgt ervoor dat er in de topics interessantere dingen en lastigere problemen besproken worden.
Verwijderd
Verwijderd
Als je een gametopic hebt dan is het toch logisch om ingame vragen. hier te vragen? Leuk dat er een wiki is, maar dan kan je het hele topic net zo goed sluiten.DeadKennedy schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:04:
[...]
Er wordt op GoT doorgaans van je verwacht dat je Google gebruikt vóór je hier een vraag stelt. Dit zorgt ervoor dat er in de topics interessantere dingen en lastigere problemen besproken worden.
Verwijderd
AMENVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:46:
[...]
Als je een gametopic hebt dan is het toch logisch om ingame vragen. hier te vragen? Leuk dat er een wiki is, maar dan kan je het hele topic net zo goed sluiten.
De tweakers mentaliteit wordt echt met de jaren steeds minder en minder continue elkaar afzeiken met standaard zinnen dit had je met google kunnen vinden![]()
Bedoel wie vervuild het topic je kunt elkaar helpen mooi term hiervoor behulpzaam
Anyways na vele reactie ga ik deze game ook proberen van wat ik tot zover lees klinkt het goed.
Ik sluit mij bij deze tip aan. Ga eerst lekker singleplayer spelen en als je redelijk endgame gear hebt (molten armor) dan pas multiplayer.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:48:
maargoed 1 tip als je begint.
Ga het lekker allemaal SP halen
MP word je anders teveel geholpen kan een hoop speelplezier bederven
Verwijderd
helemaal met je eens.Dreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:56:
[...]
Ik sluit mij bij deze tip aan. Ga eerst lekker singleplayer spelen en als je redelijk endgame gear hebt (molten armor) dan pas multiplayer.
Zo had ik dankzij de multiplayer Meteor Armor gemaakt terwijl ik in mijn singleplayer nog niet eens silver armor had. Hierdoor heb ik een deel van de content kunnen overslaan.
Dus daarom ben ik overnieuw begonnen en nu eerst lekker in de singleplayer klooien. Soms even kijken op de MP voor de lol, maar niet voor het mijnen van grondstoffen.
Wat ik wel mis in dit spel is een "combat" log, en dan bedoel ik vooral voor de items die je oppakt. Zojuist namelijk de dungeon skelet boss ding verslagen maar die dropte helemaal niks en dat viel erg tegen. Dus dan zit je eerst hele tijd je inventory door te neuzen of er toch niet een nieuw item tussen zit, maar helaas.
Zo'n log zou dat makkelijker maken.
Verwijderd
En die is vast heel zeldzaam.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:41:
murumasa is waarom je een dungeon in wilt d-:
[ Voor 56% gewijzigd door Adib op 25-05-2011 20:45 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Statiegeld op 25-05-2011 22:41 ]
Ik zal de host van de server daar eens op attenderen, vind het best wel triest dat ik nu niet eens met iemand emmers water kan gaan halen zonder bij terugkomst te zien dat de vloer + tafels + boeken + gouden kandelaar en zelfs de torches gejat zijn..Stroopwafels schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:51:
Je kan toch gewoon IP's verbannen? Peerblock is een handige programma daarvoor. (Windows)
Had rond 19:00 per ongeluk mijn molten pickaxe gedropt, deze gozer die het had opgepakt had het gewoon terug gegeven.
Dat kan zeker, en ik kan idd ook wel mensen op IP bannenDreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:30:
Als het de tweakers server is dan zoals ik eerder al voorstelde, is het misschien niet gewoon verstandig om via DM het paswoord te krijgen voor select aantal mensen die redelijks actief zijn?
WEBN & chill (@IBKR)
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Je kan dmv een firewall toch zelf een whitelist maken?Wasp schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:52:
Ik hoop dat er een soort van whitelist functie komt zodra de dedicated server software er is... Want een wachtwoord is leuk, maar kan uitlekken en dan zit je weer met hetzelfde probleem.
WEBN & chill (@IBKR)
[ Voor 86% gewijzigd door Statiegeld op 26-05-2011 10:27 ]
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Verwijderd
Degene die die editor gemaakt heeft is verbannen van het officiele forum. Het lijkt alsof de makers van Terraria niet positief staan tegenover mods. Ik begrijp hun keuze, maar dit staat de community niet weg om het spel zelf te gaan modificeren, ongecontroleerd. De kans is groot dat binnenkort een (door de community) algemeen geaccepteerde modificatie/framework komt voor zowel server als client, waarna het voor de meesten niet meer de moeite waard zal zijn om het spel daadwerkelijk te kopen. Je krijgt dan minder met de originele versie dan de alternatieve (gratis te verkrijgen, want de beveiliging is er zo af te strippen) versie van het spel.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:24:
Map editor voor terraria:
http://terrariatips.com/2011/05/terraria-map-editor-tedit/
Let op dit is 3rd party software dus gebruik is op eigen risico!
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Verwijderd
Dat verklaard het gat waar ik in viel onder de dungeon ...Chuckster schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:05:
Pro als we zijn zijn Blendid, Aardappel en ikzelf bezig om in de Underworld een skybridge te bouwen, da's nog eens wat anders dan een skybridge tussen floating islands
Ik zat gisteren op de got server samen met chilled en SNDRT, en hij vroeg inderdaad de hele tijd om items.Chuckster schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:24:
Zit die 'Ghostdavid' hier ook op Tweakers?
Apart pubertje is het
Winners never cheat, Cheaters never win
Stuur hem maar een link naar de inventory editor, kan hij lekker alles hebben in 10 secondenDescriptor schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:35:
[...]
Ik zat gisteren op de got server samen met chilled en SNDRT, en hij vroeg inderdaad de hele tijd om items.
Zelf vindt ik het veel leuker om alles zelf te maken / te ontdekken. Zag sommige al met lazers en dergelijke lopen en een gigantisch groot oog. Toen was het WTF gehalte wel erg groot.
Maar wel erg vermakelijk spel
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
Inderdaad een raar gevallus puberus.Chuckster schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:24:
Zit die 'Ghostdavid' hier ook op Tweakers?
Apart pubertje is het
Verwijderd
pssst psst rocketbootsBerthenk schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:17:
[...]
Inderdaad een raar gevallus puberus.
Overigens val ik steeds dood doordat de double jump de valschade niet meer reset.
Dat is een bug, de makers waren het aan het fixen geloof ik in de update log gelezen te hebbenBerthenk schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:17:
[...]
Inderdaad een raar gevallus puberus.
Overigens val ik steeds dood doordat de double jump de valschade niet meer reset.
[ Voor 21% gewijzigd door Statiegeld op 26-05-2011 20:57 ]
Verwijderd
tip 1 altijd je waardevolle items in een singleplayer huis bewaren.Chuckster schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:40:
Nu weer, die Ghostdavid sloopt mn halve huis maar vergeet de waardevolle items weg te jatten, faalbeer
En ondertussen wel iedereen voor mongool uitmaken
Ik vond het wel geestigObiter dictum schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:50:
lol@degene die de lacapit bij de spawn heeft gemaakt... het heeft jou wss heel wat meer moeite gekost die te maken, dan het mij heeft gekost hem te slopen
[afbeelding]
[ Voor 19% gewijzigd door Statiegeld op 27-05-2011 12:28 ]
Je kan toch ook een piggybank kopen, dat is een chest waar je alleen zelf in kan komen (of het goed werkt, geen idee, ik speel nu alleen nog maar SP)Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:07:
[...]
tip 1 altijd je waardevolle items in een singleplayer huis bewaren.
Ik store niks multiplayer tenzij ik alle mensen die op die server komen ken.
Is er trouwens ergens te vinden wat ze voor de volgende update geplanned hebbe?
Hello there
Verwijderd
klopt en dan gaat de server down en dan?Sinester schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:23:
[...]
Je kan toch ook een piggybank kopen, dat is een chest waar je alleen zelf in kan komen (of het goed werkt, geen idee, ik speel nu alleen nog maar SP)
Hello there
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Verwijderd
ow dat wist ik niet.. aan het begin werkte hij namelijk zo nogniet.VyperX schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:34:
Je piggybank is gekoppeld aan je character. Maakt niet uit in welke server (SP of MP) je erin kijkt, je hebt altijd de spullen van dat character. De ideale plek dus om waardevolle items/materialen te bewaren.
Ik neem zelf ook altijd een piggybank mee, ook al kom je dan in een nieuwe wereld, kan je altijd bij je spullen komen.
Dan is het wat mij betreft gedaan, als iemand anders een server wil hosten voor het forum, ga je gangDreanor schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 22:06:
Zo, er is echt te kansloos gegriefd. Alles is kapot, er zijn 1 of meerdere spelers geweest die erg veel plezier met bommen/dynamiet hebben gehad. Op drie kisten moet zooi na niks meer overeind.
WEBN & chill (@IBKR)
En gelijk heb je. Als er niks anders gedaan wordt dan het verknallen van andermans plezier dan zou ik er ook mee stoppen.DeadKennedy schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 23:18:
Dan is het wat mij betreft gedaan, als iemand anders een server wil hosten voor het forum, ga je gang
Ik zag het, heb elders maar opnieuw een huis + spawn gemaakt, vond dit nogal triest.Dreanor schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 22:06:
Zo, er is echt te kansloos gegriefd. Alles is kapot, er zijn 1 of meerdere spelers geweest die erg veel plezier met bommen/dynamiet hebben gehad. Op drie kisten moet zooi na niks meer overeind.
Verwijderd
niet zo heel gek tochChuckster schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 00:09:
[...]
Ik zag het, heb elders maar opnieuw een huis + spawn gemaakt, vond dit nogal triest.
Jammer dat net nu de server 2 dagen toch redelijk bevolkt was deze nu weer is uitgestorven
Yep, als iemand zin heeft om een whitelisted server op te zetten, ga vooral je gangChuckster schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 13:46:
De server is inmiddels offline zie ik
Het was gezellig dat ene weekje voordat het griefen begon
WEBN & chill (@IBKR)
Aardappel ftwj0han13 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 14:44:
Ah jammer, de server is offline.
Spijtig dat er zo gegriefed is, ik had het er zeker naar mijn zin. (Mijn ingame naam is Aardappel).
Ligt dicht bij elkaar, maar ik ga dan toch voor DungeonTranzity schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:13:
Wat is qua moeilijkheidsgraad moeiljiker, jungle of dungeon?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Dreanor op 29-05-2011 01:18 ]
Verwijderd
ik mag het hopen.Dreanor schreef op zondag 29 mei 2011 @ 01:17:
Gelukkig komt er een zooi nieuwe items met de volgende update, gezien de laatste tweets:
@Terraria_Blue Our Graphic artist is doing a great job with making new armors, in fact, you will see some suprises when it comes to helmets!
En hopelijk zullen deze items ook ergens verkregen moeten worden (nieuwe boss, nieuwe dungeon, nieuwe biomes of nieuw van alles???)
Nee, ik geef graag het stokje doorChuckster schreef op zondag 29 mei 2011 @ 10:30:
DeadKennedy heeft echt geen zin meer om een server te hosten en de wachtwoorden alleen op aanvraag via een DM af te geven?
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
gelijk heb je.
Verwijderd
volgens mij staat er een complete guide of terraria forumChuckster schreef op zondag 29 mei 2011 @ 11:07:
Ik wil zelf overigens graag hosten, maar ben een enorme noob wat portforwarden etc. betreft
Progression has been pretty slow over the last week. I've actually been in the middle of moving. I put an offer on a house before the first trailer went public, and got the keys to it the day before Terraria was released. (Great timing, huh?)
I just finally got my workspace set up at the new place, so I should be able to get back to the grind early next week. But enough about that, let's talk about the future of Terraria.
My immediate focus for the game will be patching up the remaining bugs, implementing Steam features, and of course working on multiplayer to make it more secure and accessible. Multiplayer is a bit of a mess right now, and a dedicated server with no graphics card requirements is very much needed. Content progression will be slow for the next few weeks until we get all of the necessities taken care of. Though, we will be adding a few new things here and there to keep you interested.
In the long term, we will not just be adding content, but new mechanics as well. Some of the ideas the we have been playing around with are:
Pure PvP servers with team based objectives. Worlds will be generated before every match. Imagine a CTF server where towers are automatically created on either side of the map. Players can fight it out on the surface, or try to tunnel into the other tower.
Adding sloped/inclined tiles to make the world smoother.
New harder world types to continue game progression (Ex: Alien plants, alternate dimensions, evil worlds, etc.)
Enemy factions that will move into your world, and build their own city. You can slaughter them while they are weak, or let them build up their strength to get better rewards.
More events: Volcanoes, earthquakes, more/improved invasions, etc..
Weather: Seasons, snow, floods, etc..
Farming, and stamina system that gives a bonus to player stats.
Mechanics for making traps and devices.
Terraria has endless possibilities, and there is still a lot more that we want to do with it. In the meantime, please be patient while we get the last few kinks worked out.
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2011 11:19 ]
Verwijderd
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq