Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:59:
Jaja, in theorie is het allemaal zo gemakkelijk idd. Maar zoals ik zei, probeer dat maar eens in het pikke donker + meerder vijanden die je moet afweren. Bovendien heeft mijn wereld echt ongelovelijk veel water en weinig grotten. Ik moet van water naar water naar water.

Plus ik heb nog niks wat mij helpt. Een ijzeren pickaxe en zwaard maar verder heb ik nog niks gevonden, geen flippers, geen adem stokje, geen onderwater licht dingen etc.

Maar misschien ben ik niet pro genoeg zoals anderen ... -.-
dat zeg ik niet maar kan me niet voorstellen dat er nergens een plek is om door te komen

ik heb ook geen onderwaterlichtje flippers ademstokje whatever en het is me ook gelukt daar te komen waar ik wou

oefening baart kunst d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20
Luister, er is echt ongelovelijk veel water en weinig resources. Enkele meters links naast mijn spawn is een zee, hier kom ik niet door zo groot. Iets verder rechts naast mijn spawn is ook een zee, hier kan ik net doorkomen en koste mij 5 respawns om een trap erdoor gemaakt te hebben.

Ik zit op ijzeren tools omdat ik nog geen enkele resource heb kunnen vinden omdat ik geen grotten in de buurt heb. Ik heb een schacht recht naar onder gegraven vele meters diep en als ik grotten tegen kom zijn ze echt voor 90% water gevult.

Ik heb nog niet eens 1 hart gevonden om mijn health groter te maken ...

Daarbovenop is het zo dat er gewoon geen enkele NPC mijn gebouwen betreedt. Ik heb 50+ silver, ik heb tafels, stoelen, licht en deuren. Maar niks geen NPC die erin komt.

In mijn vorige map (die ik delete heb samen met mijn eerste avatar) was het allemaal zoveel makkelijker. Genoeg resources, grote grotten, vele harten etc.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je genoeg dirt of andere bouwmaterialen hebt kan je ook vanaf boven beginnen met het plaatsen van die materialen in het water en daarna weer weghalen behalve de zijkanten en daarmee kan je naar beneden werken zonder dat je 'nat' wordt.

*edit*
oh en wat tips van de terraria wiki voor de npc's :
room must be at least 12x5
(a closed room with at least one table, a chair, and a background wall).

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 11:17 . Reden: meer tips ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:10:
als je genoeg dirt of andere bouwmaterialen hebt kan je ook vanaf boven beginnen met het plaatsen van die materialen in het water en daarna weer weghalen behalve de zijkanten en daarmee kan je naar beneden werken zonder dat je 'nat' wordt.
dat wou ik net voorstellen

op dezelfde manier kan je door lava heen

als je het kan gebruiken heb ik nogwel een setje golden armor en zwaard liggen en misschien ooknogwel een pickaxe

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Nee bedankt, ik wil eerst zelf die spel verkennen en niet "cheaten" via multiplayer handel.

Maar nu ik toch bezig ben. Waarom kan ik geen Health pots maken (lesser). Ik heb glass bottle + gel + mushroom en als ik voor de workbench, anvil of furnace sta kan ik toch geen lesser health potion maken. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:38:
Nee bedankt, ik wil eerst zelf die spel verkennen en niet "cheaten" via multiplayer handel.

Maar nu ik toch bezig ben. Waarom kan ik geen Health pots maken (lesser). Ik heb glass bottle + gel + mushroom en als ik voor de workbench, anvil of furnace sta kan ik toch geen lesser health potion maken. :S
maak een workbench
zet er 1 flesje op
en tada alchemy table

pffft hellstone halen alleen is best pittig d-;

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 15:39

IJsrace

null

Best een leuk spel, ik heb het sinds vannacht ook. Overigens, voor degene die een andere resolutie willen: YouTube: ‪How to run Terraria in Widescreen‬‏
Speel het nu op 720p; toch stukje fijner.

Zal binnenkort als ik eea aan recourses heb ook de GoT server binnenhuppelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfffffffffffffft eindelijk mijn molten armor binnen...

molten pickace en molten hamaxe zal ik zo ook wel hebben
wat een berg hp pots heeft dit gekost d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
Bloederig schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:17:
Best een leuk spel, ik heb het sinds vannacht ook. Overigens, voor degene die een andere resolutie willen: YouTube: ‪How to run Terraria in Widescreen‬‏
Speel het nu op 720p; toch stukje fijner.

Zal binnenkort als ik eea aan recourses heb ook de GoT server binnenhuppelen :).
of gewoon alt+enter gebruiken voor Fullscreen?

btw, mijn huis is af, ik wil graag de mensen waarmee het begonnen is als eerste een room aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raxious schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:43:
[...]

btw, mijn huis is af, ik wil graag de mensen waarmee het begonnen is als eerste een room aanbieden.
ik kom zo ff je huis checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace

IJsrace

null

Raxious schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:43:
[...]

Niet echt? De resolutie is en blijft 800x600, met die fix kun je hem iedere resolutie maken die je wilt (al schijnt full-hd beetje te trippen). Ik draai hem nu op 1280x720 en het ziet er wel stukje beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:59
Bloederig schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:01:
[...]

Niet echt? De resolutie is en blijft 800x600, met die fix kun je hem iedere resolutie maken die je wilt (al schijnt full-hd beetje te trippen). Ik draai hem nu op 1280x720 en het ziet er wel stukje beter uit.
Verklooi je daarmee niet de monster spawns?

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace

IJsrace

null

Ik heb er zelf geen problemen mee gehad so far. Aspectratio van de game zelf blijft gelijk, alleen je speelveld wordt uitgebreid in de breedte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:11
Pft wordt echt gek van die slimes.

Ga je ff rustig wat hout staan hakken komen dr weer 5 van die *piep* beesten op je af.
Naja ze zijn in 1 tel dood maar 5 tellen later hangen dr weer 5 aan mn rug.

Is er niet een "anti-slime" item ofzo ;) ?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Bloederig schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:04:
Ik heb er zelf geen problemen mee gehad so far. Aspectratio van de game zelf blijft gelijk, alleen je speelveld wordt uitgebreid in de breedte :)
Ja en dat schijnt bij sommige mensen de spawn te verkloten. Ik weet er het fijne ook niet van, maar het had iets te maken met het feit dat monsters buiten je beeldscherm moeten spawnen, en dat dat niet kan als je zo ver ziet.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Zo, wat een drama op de server zeg. Ik had 2 blokjes van een vloer gehaald (omdat ik erdoor wou om bij een andere speler te komen. Terecht niet netjes dat ik ze niet terug geplaatst heb maar mijn invetory was vol en ik dacht dat zo'n lelijk gebouw vol gaten toch niet zo erg was als ik het niet terug plaatste.

Maar OMFG dus wel. Echt wat een drama om twee blokjes, tjonge jonge. Geef je eerlijk toe dat je inderdaad 2 blokjes van een vloer had gehaald en geef je later twee blokjes terug is het nog niet goed.

Echte griefing is niet leuk idd, maar zoveel drama om 2 blokjes sorry hoor.

Mijn server naam is Swift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 12:25
Hoe zet je het spel eigenlijk op pauze? De meest voor de hand liggende toetsen doen niets: Esc, P, Pause. Vrij irritant dat ik nu iedere keer "Inventory -> Save and exit" moet doen en daarna weer laden als ik even wil pauzeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Otherside1982 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:37:
Hoe zet je het spel eigenlijk op pauze? De meest voor de hand liggende toetsen doen niets: Esc, P, Pause. Vrij irritant dat ik nu iedere keer "Inventory -> Save and exit" moet doen en daarna weer laden als ik even wil pauzeren.
Alt-Tab

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:11
Een ander venster actief maken ;)
(dat doet alttab ook maarja....)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Wilt er nog iemand meedoen met 4pack? Nog 2 plekken vrij onder voorbehoud. Vind het erg leuk uitzien dus wil de gok wel wagen.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
Is er eigenlijk iets van een tweakers servertje? Heb het topic doorgebladerd, maar niet echt iets kunnen vinden. Heb de single player "uitgespeeld" en wil graag andere mensen helpen en beetje mooie dingen bouwen :)

edit: Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
ja die is er
staat op pagina 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
Dreanor schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:22:
Zo, wat een drama op de server zeg. Ik had 2 blokjes van een vloer gehaald (omdat ik erdoor wou om bij een andere speler te komen. [b]Terecht niet netjes dat ik ze niet terug geplaatst heb maar mijn invetory was vol en ik dacht dat zo'n lelijk gebouw vol gaten toch niet zo erg was als ik het niet terug plaatste.[b]

Maar OMFG dus wel. Echt wat een drama om twee blokjes, tjonge jonge. Geef je eerlijk toe dat je inderdaad 2 blokjes van een vloer had gehaald en geef je later twee blokjes terug is het nog niet goed.

Echte griefing is niet leuk idd, maar zoveel drama om 2 blokjes sorry hoor.

Mijn server naam is Swift.
Of je leest gewoon eens duidelijk wat er in de chat stond? Ik gaf al eerder aan dat het niet lullig tegenover jou bedoeld was, maar er meer dan 2 blokjes weg waren. Ook zei ik al dat het de 3e keer was dat ik inlogte en er iets mee gedaan werd. Jij bleef er vervolgens over door zeiken.

Wel heb ik ff een zinnetje dikgedrukt gemaakt, dus wat jij wilt zegge, als jij het gebouw niet mooi vind mag je het aanpassen? Heb je er uberhaupt bij nagedacht hoeveel moeite iemand heeft moeten doen om al die materials en ruimte te fixen?

vind je op dit moment toch wel een heel triest mannetje tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Raxious schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:20:
Of je leest gewoon eens duidelijk wat er in de chat stond? Ik gaf al eerder aan dat het niet lullig tegenover jou bedoeld was, maar er meer dan 2 blokjes weg waren. Ook zei ik al dat het de 3e keer was dat ik inlogte en er iets mee gedaan werd. Jij bleef er vervolgens over door zeiken.

Wel heb ik ff een zinnetje dikgedrukt gemaakt, dus wat jij wilt zegge, als jij het gebouw niet mooi vind mag je het aanpassen? Heb je er uberhaupt bij nagedacht hoeveel moeite iemand heeft moeten doen om al die materials en ruimte te fixen?

vind je op dit moment toch wel een heel triest mannetje tbh.
Kijk, dit bedoelde ik met de DRAMA! :o

Allemaal prima dat je baalt dat je ondergrondse gesloopt is maar reageer het dan toch niet af op iemand die gewoon netjes zegt dat tie wel 2 blokjes (OMFG) weggehaald heeft. Welke zelfs zo aardig is om twee blokjes terug te geven maargoed, zo blijkt maar weer hoe eerlijkheid gewaardeerd wordt. |:(

En lees nu eens goed jongen, ik zeg, omdat het gebouw al vol gaten is dacht ik dat het niet zo heel erg zou zijn als ik de TWEE blokjes niet terug zou zetten. Leek op een lelijk verlaten bouwwerk waar niks meer gedaan mee wordt.

Maar ik weet het, ik ben zo triest omdat ik eerlijk gezegd heb dat ik twee HELE blokjes gesloopt heb. Echt waar! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Beide een punt, back ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:29
Zojuist in een nieuw gegenereerde wereld mijn eerste corruption bol dingus gesloopt maar ik kan nergens een krater van een meteoriet vinden. Doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:53
Berthenk schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:09:
Zojuist in een nieuw gegenereerde wereld mijn eerste corruption bol dingus gesloopt maar ik kan nergens een krater van een meteoriet vinden. Doe ik iets verkeerd?
Die spawnt niet bij elke corruption bol dingus. Ik zou zeggen, sloop er nog een paar en hij valt vanzelf :)

Let wel op, bij elke 3e corruption bol dingus krijg je een leuk monstertje cadeau :)

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
Lassie dutch schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:13:
[...]

Die spawnt niet bij elke corruption bol dingus. Ik zou zeggen, sloop er nog een paar en hij valt vanzelf :)

Let wel op, bij elke 3e corruption bol dingus krijg je een leuk monstertje cadeau :)
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er bij de eerste bol meteen een meteoriet neergegooid zou worden. Blijkbaar niet dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Iemand wel eens 'blood moon' gehad, wel grappig die zombie invasie... welke events zijn er nog meer? Worden ze moeilijker naarmate je beter wordt? Wel lastig, had alleen nog pijl en boog eigenlijk.

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preddie schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:40:
Iemand wel eens 'blood moon' gehad, wel grappig die zombie invasie... welke events zijn er nog meer? Worden ze moeilijker naarmate je beter wordt? Wel lastig, had alleen nog pijl en boog eigenlijk.
goblin invasion is de moeilijkste die ik gehad heb totnutoe...

die mages zijn net zo vervelend als de fireimps..

berthenk die meteoren die vallen ook random.
de melding daarvoor staat op dezelfde plek als waar komt te staan dat er een baas gespawned is.

wie heeft er lava over het waterbad heegegooid waar je invalt als je naar de underwolrd gaat??? instant death nu dus..

bedankt )-:

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
ik zal kijken of ik het kan fixen
gefixed

[ Voor 12% gewijzigd door Adib op 20-05-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Iemand nog wat hellstone over om te ruilen?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wel, hoeveel heb je nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
Zat ik me gister nog af te vragen hoe ik in godsnaam ooit een fatsoenlijke hoeveelheid obsidian kon krijgen, heb ik vandaag al meer dan 1000 blokjes. Dit geniale filmpje heeft me echt zo veel geholpen (totaal legaal, geen exploit / bug gebruikt).

Ik had al een lange tunnel recht naar beneden lopen, dus ik hoefde alleen maar even twee gangen te maken, een voor water en een voor lava en ik kon al beginnen met minen.

Mijn watervoorraad, lavavoorraad en de plek waar ik lekker kan minen. Beide voorraden bestaan uit verschillende meren die ik aan elkaar heb gekoppeld. Het zal dus niet snel op raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er weer 1

Afbeeldingslocatie: http://i1113.photobucket.com/albums/k514/sidekick1980/npckopia.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Leuke guide alleen vind ik het lettertype net heel fijn om te lezen, net iets te klein maar dat kan natuurlijk ook komen omdat het gisteren erg laat geworden is. :P

Anyways, de balance in multiplayer en singleplayer vind ik een beetje krom. Zo heb ik met mijn eerste poppetje op een server lekker Meteorite gefarmed en ben ik gewoon overpowered mijn singleplayer waar ik nog geen orb bij de corruption vernietigd heb. :P

Maar dan moet ik misschien maar een dedicated singleplayer poppetje maken en dedicated multiplayer poppetje maken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
Zojuist een internet uitval gehad van een paar seconden en nu kan ik niet meer op de server komen, hij blijft de hele tijd hangen op "Requesting world information". Zal even het spel opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
rustig er word een nieuwe map gemaakt daarom is die offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Wegens verzoek van iedereen die online was (6 man), nieuwe wereld gemaakt. De oude bestaat natuurlijk ook nog.

Edit:
Oude server is ook online:
145.97.209.233
nieuwgot

Nieuwe is gewoon op het bekende ip:
145.97.209.151

[ Voor 35% gewijzigd door DeadKennedy op 21-05-2011 14:49 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
was eigenlijk niet de bedoeling gelijk :P
maarja maakt niet uit :D
oja post alsjeblieft geen map

[ Voor 18% gewijzigd door Adib op 21-05-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Dit klinkt echt leuk. Heb wel zin om dit te kopen. Nog ruimte op de server voor mij en me broetje miscshien. Klink ook wel leuk voor wat afwisseling dan minecraft. Ook leuk dat je items van singeplayer naar multiplayer kan meenemen want op minecraft heb ik op zoveel verschillende servers gezeten en steeds ben je die items kwijt als je weg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
natuurlijk is er plek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananenspin schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:13:
Wilt er nog iemand meedoen met 4pack? Nog 2 plekken vrij onder voorbehoud. Vind het erg leuk uitzien dus wil de gok wel wagen.
Nog plek? ik heb wel interesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
gevraagt geen plek meer

[ Voor 75% gewijzigd door Adib op 21-05-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel verrekte rustig op die nieuwe server.

daankes kwam ff wat binnen ik zal ze later ruilen

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
's ochtends was het druk met 6 mensen online nu niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel jammer net een goblin invasion

heb eindelijk de harpoongun binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:50

The Zep Man

🏴‍☠️

Iemand interesse in een auto-farmer voor coins, gel en (zeldzame) hooks? Zo ja, hier is het ontwerp.

Afbeeldingslocatie: http://z2snuw.blu.livefilestore.com/y1pUBz2h6M3xrGyo2SjmW4R8w6IzG7tQvaTXkqliE-GC73ExpMYaIpWJh2LrT_e2Y3Nin-VkHvHgQMPOPByxDdZX9uU1BIJShKK/Terraria%20auto-farmer%20-%20coins%2C%20gel%2C%20hooks%20-%20thumb.jpg

Het enige dat je nodig hebt is een wapen/stuk gereedschap dat zeer snel herhalend aanvalt (gouden pickaxe werkt goed), een Band of Regeneration of een ander item die langzaam je health aanvult, en iets om je linkermuisknop mee vast te houden.

Maak deze instelling op een punt van de map waar alleen skeletten, black jellies en wormen spawnen. De skeletten komen klem te zitten en je krijgt alle items van ze zodra ze neergaan. De mother jellies passen niet door het gat heen, maar worden wel beschadigd door het wapen. Zodra ze exploderen krijgt je karakter de meeste items van ze (uitgezonderd een enkele die op het plateau blijft liggen). Kleine jellies passen wel door het gat, maar worden net als skeletten tegen de muur aangedrukt door het wapen. Af en toe raakt een kleine jelly toch je karakter, maar die blijft op zijn plek staan. Hetzelfde voor wormen: ze raken je, maar worden afgemaakt door de pickaxe. Door de twee puntjes op de bodem blijft je karakter staan waar hij hoort te staan. Als hij iets te ver naar voren komt te staan door een worm, wordt hij uiteindelijk gecorrigeerd door een kleine jelly. De Band of Regeneration zorgt ervoor dat je bijna altijd op full health zit.

[ Voor 37% gewijzigd door The Zep Man op 21-05-2011 21:01 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
lol....
dat werkt niet heel geod denk ik
want je moet lang wachten tot er monsters komen
maar tog een goed design!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Adib schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 20:53:
lol....
dat werkt niet heel geod denk ik
want je moet lang wachten tot er monsters komen
maar tog een goed design!
Lang wachten? Valt wel mee: had een hook in 10 minuten en al een hele rits skeletten en jellies afgeslacht. Anders laat je je computer aanstaan en ga je wat anders doen. ;) En tot zover nog geen problemen ermee gehad. Werkt zeer goed.

Let wel dat je de map zodanig inricht dat je het aanmoedigt dat monsters maar vanaf 1 kant spawnen. Vul eventueel de rest van het zichtbare scherm en een stuk eromheen met rots.

[ Voor 6% gewijzigd door The Zep Man op 21-05-2011 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
ow? ik kom vrij wijnig mobs tegen in single player
het kan ook helpen alle wegen verder naar beneden af te sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
Endgame content blijkt wel een beetje mager te zijn; na de Molten armor en tools is het wel zo'n beetje gedaan. Meer monstertjes om om zeep te helpen zou wel leuk zijn aangezien je na een tijdje wel moe wordt van die stomme skeletslangen en vuur ratten. Moet echter nog een keertje die ondergrondse jungle vinden; mischien dat daar wat leuks te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
underground jungle is vrij saai
zijn erg wijnig chests maar dat is goed ook
en ook erg lastig te bewegen want je zit meestal rond underworld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Als ik enkel singleplayer speel zit ik beetje vast. Ik kan tot gouden items komen maar niet verder. De corruption krijg ik de rocks niet kapot en diep underground (hell) is te moeilijk.

Tis dat ik in de multioplayer meteorite heb kunnen farmen maar dat is eigenlijk niet mijn bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan poeder bij de dryad kopen of dynamite bij de demonologidt om de stenen bij corruption te slopen...

Ik heb zelf alled singleplayer gehaald multiplayer is voor de leuk en ruilen van very rares

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:07:
Je kan poeder bij de dryad kopen of dynamite bij de demonologidt om de stenen bij corruption te slopen...

Ik heb zelf alled singleplayer gehaald multiplayer is voor de leuk en ruilen van very rares
Het is logischer om dynamiet te gebruiken: de kans is groter dat je de Corruption induikt voordat je een boss hebt verslagen. ;)

spoiler:
Geen boss verslagen = geen dryad...

[ Voor 6% gewijzigd door The Zep Man op 21-05-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk proggie gebruiken jullie voor filmpjes..

Wil er een maken als ik de dungeon open speel en de skeleton boss ga soloen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Om maar even het hele verhaal neer te zetten hoe je de resolutie wijzigt (in plaats van alleen maar te linken naar een Youtube video):

Haal hier TerrariaWrapper.exe op en plaats deze in de folder van Terraria (steam\steamapps\common\terraria). Maak vervolgens een snelkoppeling en geef het de parameters -width en -height mee om de resolutie te configureren. Voorbeeld: TerrariaWrapper.exe -width 1280 -height 800

Aanbevolen resoluties:
4:3 - 1024x768
16:9 - 1280x720
16:10 - 1280x800

Er zijn een paar kleine bugs. De opvallendste is dat speech ballonnetjes van NPC's en bordjes niet goed getoond worden. Ze zijn wel nog steeds leesbaar en bruikbaar. De rest van de GUI werkt wel zonder problemen. Hogere resoluties worden niet aanbevolen, omdat de achtergrond van het spel een maximumhoogte heeft van 800 pixels. Daarboven verschijnen er zwarte balken omheen.

Uiteraard is het gebruik van de wrapper volledig op eigen risico. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dungeon is solo nog best heftig d-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah op 2 of 3 creatable weapons alles binnen

een veelstegoeie dungeon run zegmaar d-;

sorry niet gezien dat ik laatste was

anyway iemand nog een handgun te ruil?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
Zo heb het spel net gekocht, ben er helemaal verslaafd aan :p.

Ik vroeg me alleen af of er wellicht iemand een servertje heeft draaien met een paar mensen erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
er is een tweakers server
145.97.209.151
nieuwgot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rofl at star cannon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:50:
dungeon is solo nog best heftig d-:
Net een dungeon doorgelopen, had net het idee dat ik geen Muramasa meer zou gaan vinden tot ik ergens in de hoek van het scherm een kist met ongebroken potten zag staan, finally :)

Nu kan ik weer ongestoord Hellstone farmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckster schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:55:
[...]

Net een dungeon doorgelopen, had net het idee dat ik geen Muramasa meer zou gaan vinden tot ik ergens in de hoek van het scherm een kist met ongebroken potten zag staan, finally :)

Nu kan ik weer ongestoord Hellstone farmen :)
ach ja... geen idee wat ik nog zou moeten maken van nogmeer hellstone d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ik kom erachter dat ik Terraria teveel als Minecraft speel. Waar mijnen centraal staat.

Zojuist lekker shadow orbs verzamelt en dat heeft mijn gear behoorlijk geboost zeg. Allerlei wapens e.d. gevonden. Dus ik moet meer op avontuur en minder ondergronds rondlopen.

En nog een vraagje, is er een site met overzicht wat bepaalde boodschappen betekenen die je soms zit. Zo zag ik net het volgende:

You feel an evil presence watching you ...

Maar er gebeurt (nog) niks. Wat betekend dit?

Edit: Ok, ben zojuist onverwacht door mega eye of nogiets aangevallen. Hij slayde mij (uiteraard) en nu is tie weg... :(

[ Voor 11% gewijzigd door Dreanor op 22-05-2011 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
dat gebeurt nu elke nacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Volgens mij komt dan de Eye of Cthulhu op bezoek.
Weet niet of je hem nadat je het heb verslagen weer deze berichten krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je komt zo'n eye of Cthulhu tegen wanneer je een x aantal eyes heb gekilled in de nacht. (of wanneer je hem gesummoned heb met een gecrafte eye in de nacht. 10 geconverteerde lenses en een altar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Zoveel mensen hier die het spelen, maar de Tweakers server is bijna altijd leeg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke tool is er om een map te revealen?

ik heb bijna alles al op drie items dus nee het is niet om te cheaten. Maar wil het verschil tussen small medium en large onderzoeken...

verder heb ik te ruil
3* enchanted boomerang. kan ze eventueel converten naar flamed
2* cloud in a bottle
hermes boots
rocket boots (voor daan als hij reageert)
band of star power
band of regeneration

15* hartje
3* magic mirror
2* water bolt
1* MURAMASA

ik zoek
handgun dus niet flintlock pistol
star fury
sun fury
en stars veel stars d-;

server down?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 18:55 . Reden: en stars veel stars d-; ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
yup ik heb een starfury

[ Voor 54% gewijzigd door Adib op 23-05-2011 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruilen tegen??????

ik ben nu op de server

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
mag je gratis hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bent een held ik ben op de nieuwe server van DK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
SUPERMAN!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Is de GoT server op dit moment offline? Ik kan er namelijk niet op komen. Of is de server vol?

Ik heb nog wat dingen in de aanbieding zoals:
2x Ball O' Hurt
1x Vilethorn
1x Orb of Light
1x Volledige Meteor Armor
1x Shadow Helmet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
komt door de nieuwe update
de server is nog niet geupdate
en voor de host nieuwe port 7777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
We hebben officieel de server gecrashed :D als je helemaal aan het einde van de map naar beneden gaat (TIP: grappling hook) val je op een gegeven moment helemaal naar beneden: crash :D

Net muramasa gevonden! Wat een heerlijke sword is dat! je springt gewoon in een volle groep en 2 seconden later: allemaal dood :D

[ Voor 26% gewijzigd door HesRuud op 23-05-2011 21:51 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Changelog van V1.0.2.
Updates to Terraria have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Controls
• Right clicking and holding on a crafting recipe will craft multiple of the same item to a max of the stack and/or until you run out of materials.

Items
• NEW ITEM : Sticky Bombs, Requires 5 Gel and a Bomb.
• Sand Duping bug fixed.
• Placing a bed far from the spawn no longer causes a player who has set their spawn there to crash on join.
• Mining stone and other hard ores make a 'tink' noise now.
• Hellstone and Obsidian now require at least a Demonite pick to gather.
• Sand no longer spawns within a certain distance of the spawn location, This should remove the chance of spawning in a desert with no wood to use.
• Hellstone now correctly takes as long to dig as meteor does.
• The clay pot item now has the correct size.

Performance
• Frame-skip is now correctly ON by default for new players.
• Increased Client Side Multiplayer stability. Should resolve many crash causes.
• Corrected a bug where players would intermittently not take falling damage.
• The world file is now saved to a temporary file that is copied over to the actual save file. This prevents world • corruption when saving is interrupted.
• Fixed a bug that disabled some error handling. Overall game stability should be improved.

GUI
• The version number of the game now shows on the title screen.
• Typing numbers in chat no longer changes your selected item in your hotbar.

Server
• Servers now listen to all IP addresses on the hosting PC, regardless of how many network connections are active.
• Typing "localhost" instead of your own local IP address will connect to your own same-PC server.
• The games default port is no longer ELEET (31337) it is now 7777.
• Client will now resolve a hostname into its IP address, for example, if randomsite.org ran a server, you could type randomsite.org as the IP address and be able to connect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Controls
• Right clicking and holding on a crafting recipe will craft multiple of the same item to a max of the stack and/or until you run out of materials.
EINDELIJK *O*

Nu hoef ik nooit meer 250x te klikken als ik 1 full stack van bijv. Platforms wil hebben :P

Nu nog fixen dat als je tijdens het typen op Esc drukt het chatvenster verdwijnt, nu moet je nog eerst zelf al je tekst weg-backspacen en dan op Enter drukken -O-

[ Voor 22% gewijzigd door Statiegeld op 24-05-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie ook mogelijkheden voor een nog flauwere pvpitem :P
"sticky bomb likeyou!"

en natuurlijk
• Placing a bed far from the spawn no longer causes a player who has set their spawn there to crash on join.
scheelt weer op large maps een boel gevloek O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:16:
ik zie ook mogelijkheden voor een nog flauwere pvpitem :P
"sticky bomb likeyou!"
Geen Shadow Warrior grapjes maken totdat de portable nuke launcher is toegevoegd. ;)

"Today is good day to die..."

[ Voor 5% gewijzigd door The Zep Man op 24-05-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Got server is nog steeds down -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Chuckster schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:03:
Wat ons bij het volgende punt brengt...

Waar blijft de dedicated server software? :-(

[ Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 24-05-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is wel serversoftware op het terraria-forum te vinden. alleen is het 3rd party software, dus op eigen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Chuckster schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:03:
Yep, kan helaas niet remote inloggen, dus zal pas vanavond weer online gaan.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xienix2501
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
We wachten geduldig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GEDULDIG GEDULDIGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

ow ja weinig keus (-;
ff rotzooien met die sticky bombs ze zijn cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:15

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hier ook een terraria fan, heb net de eerste meteorite kaalgeplukt dus nog niet heel ver. Vanavond maar eens dat eye of ctulhu oproepen. nog tips voor deze baas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Net even voor de lol een uitdraai gemaakt van mijn Large SP map, en schrok van de grootte, heb voor mijn gevoel al veel verkend, maar dat valt als ik naar de map kijk dus vies tegen :P

Veel floating islands, 6 om precies te zijn, waarvan er 5 vrijwel tegen elkaar aan liggen, een gigantische ondergrondse jungle en een Dungeon waar ik nu al geen zin in heb om deze te verkennen zo groot :(

De multiplayer map is voor zover ik weet al helemaal uitgespit, tijd voor een nieuwe als de server weer draait? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckster schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:40:
Net even voor de lol een uitdraai gemaakt van mijn Large SP map, en schrok van de grootte, heb voor mijn gevoel al veel verkend, maar dat valt als ik naar de map kijk dus vies tegen :P

Veel floating islands, 6 om precies te zijn, waarvan er 5 vrijwel tegen elkaar aan liggen, een gigantische ondergrondse jungle en een Dungeon waar ik nu al geen zin in heb om deze te verkennen zo groot :(

De multiplayer map is voor zover ik weet al helemaal uitgespit, tijd voor een nieuwe als de server weer draait? :)
hoe draai je je map uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Chuckster schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:40:

Kan ik doen, weet niet hoe de rest er over denkt?

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Met een progje genaamd Terraria Map Viewer
DeadKennedy schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:39:
[...]

Kan ik doen, weet niet hoe de rest er over denkt?
Doe maar, kan geen kwaad nu de GoT server er voorlopig nog uit ligt :P

En je hebt op elke server toch dezelfde items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hou ook in gedachte mensen hun bouwwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:53:
hou ook in gedachte mensen hun bouwwerken
Als tijdelijke oplossing en/of 3e server (met een compleet nieuwe en 'schone' map) spreekt het mij iig wel aan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckster schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:56:
[...]

Als tijdelijke oplossing en/of 3e server (met een compleet nieuwe en 'schone' map) spreekt het mij iig wel aan :Y
ik weet niet of deadkennedy daar de pc's voor heeft d-;

en waar worden je mappen bewaart?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:01:
[...]

en waar worden je mappen bewaart?
Zoek naar de map Terraria op je PC, in die map zit een map die Worlds heet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckster schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:09:
[...]

Zoek naar de map Terraria op je PC, in die map zit een map die Worlds heet ;)
jammer de dungeons zijn niet eens zoveel groter op een large map vergeleken met een small

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Oude map draait weer jongens :)

WEBN & chill (@IBKR)

Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste