Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• reinhold
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-03 13:47
Ik ben eigenaar van een htc desire hd en heb verschillende vragen.

Ik vind soms mijn telefoon traag en ik vind dat er veel voor mij onnodige software op staat die ik nooit gebruik, nu heb ik veel gelezen over rooten en custom roms. Wie kan mij adviseren wat ik het beste kan gaan doen om de onnodige software kwijt te raken.

Alleen rooten of ook een andere rom er op zetten

Welke app kan ik het beste gebruiken om te backuppen als ik hier mee aan de slag ga

als ik een andere rom er op zet welke kan ik dan het beste gebruiken ik kom verschillende tegen maar welke is het beste en wat is het voordeel van de een ten op zichte van de andere en zijn er nederlandse roms.

en is er een goede stappenplan om hier mee aan de slag te gaan.

en kan ik gewoon android app`s blijven gebruiken nadat ik er een andere rom er op heb staan

Ik ben eigenlijk al een paar dagen aan het googelen maar ik zie momenteel door de bomen het bos niet meer en heb eigenlijk geen goed andwoort op mijn vragen gekregen.

[ Voor 4% gewijzigd door reinhold op 26-04-2011 10:52 ]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Het stappenplan om hier mee aan de slag te gaan is Hier te vinden.
In dit topic staan in principe al je bovenstaande vragen beantwoord. Tevens wordt er hier druk gediscussieerd over verschillende roms. Elke rom heeft wel zijn voors en tegens dus het is aan jezelf om hier een keuze in te maken.

[ Voor 14% gewijzigd door Switchie op 26-04-2011 10:56 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• reinhold
Klopt heb veel antwoorden wel gevonden maar ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer en weet zo niet wat het beste voor mij is

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Rootacces is altijd handig om te hebben. Zo zijn er meerdere apllicaties enkel werken met root-acces.
Om backups te maken raad ik het programma Titanium Backup aan. Hier kunnen ook programma's mee verwijderd worden dus eigenlijk alles wat je nodig hebt.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• reinhold
Dan nog even snel een vervolgvraag als ik roodacces er op heb staan wat is verder het voordeel ik heb wel gelezen om custom roms te draaien maar verdere voordelen.

en als ik titanium backup er op heb kan ik dus programma`s verwijderen kan mijn toestel iets sneller gaan werken. wand dat is eigenlijk waar ik naar toe wil.

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:04

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Maar hoe verwacht je dat wij weten wat voor jou het beste is? Misschien moet je je wat beter inlezen en als je het voor jezelf niet duidelijk kunt krijgen moet je je wellicht afvragen of je überhaupt wel met custom roms aan de slag moet gaan.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
reinhold schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:29:
Dan nog even snel een vervolgvraag als ik roodacces er op heb staan wat is verder het voordeel ik heb wel gelezen om custom roms te draaien maar verdere voordelen.

en als ik titanium backup er op heb kan ik dus programma`s verwijderen kan mijn toestel iets sneller gaan werken. wand dat is eigenlijk waar ik naar toe wil.
kijk eens op xda-developers.com daar staat veel info over dit onderwerp.

btw. wand is een muur :+

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
reinhold schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:49:
Alleen rooten of ook een andere rom er op zetten
Custom Rom.
Welke app kan ik het beste gebruiken om te backuppen als ik hier mee aan de slag ga
Titanium Backup, maar daar heb je root voor nodig.
als ik een andere rom er op zet welke kan ik dan het beste gebruiken ik kom verschillende tegen maar welke is het beste en wat is het voordeel van de een ten op zichte van de andere en zijn er nederlandse roms.
Kan ik niet voor je zeggen, check dit topic: [HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's
en is er een goede stappenplan om hier mee aan de slag te gaan.
Startpost van het topic hierboven.
en kan ik gewoon android app`s blijven gebruiken nadat ik er een andere rom er op heb staan
Ja.

Alle info die je nodig hebt staat in het topic hierboven, lees die maar eens door.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:31

D4NG3R

kiwi

:)

[HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's

HTC Desire HD - Deel 4

In deze 2 topics moet je alle info kunnen vergaren die je wilt..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• reinhold
FooLsKi schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:38:
Maar hoe verwacht je dat wij weten wat voor jou het beste is? Misschien moet je je wat beter inlezen en als je het voor jezelf niet duidelijk kunt krijgen moet je je wellicht afvragen of je überhaupt wel met custom roms aan de slag moet gaan.
Jullie zijn ervaren met dit soort dingen en daarom vraag ik het eigenlijk. Ik vind het toestel soms traag en er staat veel onnodige software op wat ik niet gebruik. als ik door wissen van software het toestel sneller kan krijgen ben ik klaar maar als jullie mening hier anders over is en mijn probleem niet oplost en ik zal er een andere rom op zetten om te bereiken wat ik wil zal ik daar dus mee bezig moeten.
Ik ben nu momenteel met root acces bezig en super user en ik dacht zelf om eens te kijken naar android 2.3.3

• reinhold
Nou ik ben maar aan de gang gegaan en heb android revolutions er op gezet nu maar even afwachten of alles naar tevreden heid werkt. Als dit niet het geval is moet ik maar verder gaan zoeken naar een andere rom. Ik heb nog wel een andere vraag. en ik hoop dat iemand deze nog voor me kan beantwoorden. Ik ben al een tijdje op zoek naar een andere lettertype voor de iconen die in mijn home screen staan hoe krijg ik deze. Ik zat aan een soort handschrift fonts te denken.

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
reinhold schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:09:
Nou ik ben maar aan de gang gegaan en heb android revolutions er op gezet nu maar even afwachten of alles naar tevreden heid werkt. Als dit niet het geval is moet ik maar verder gaan zoeken naar een andere rom. Ik heb nog wel een andere vraag. en ik hoop dat iemand deze nog voor me kan beantwoorden. Ik ben al een tijdje op zoek naar een andere lettertype voor de iconen die in mijn home screen staan hoe krijg ik deze. Ik zat aan een soort handschrift fonts te denken.
In de market is een app genaamd "font changer" fonts kan je downloaden via xda-developers.com

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ga maar niet rommen, gaat niet goedkomen vrees ik. In het DHD topic staat genoeg info om van de standaard apps af te komen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
offtopic:
Dat en rood is een kleur! :D

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Pagina: 1