Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:39:
[...]

Haha, nou, je kan via single player alleen losse stages rijden en geen rallies (meerdere stages met een opgetelde tijden en een eindstand met winnaar) . Losse stages zijn lollig maar 'complete' rallies zijn VEEL leuker. En met deze lijst kan je simpel zien waar er in het spel rallies verborgen zijn! Vandaar! Dus wat mijzelf betreft zeker niet jammer van de moeite. ;)
Aha, je snapt meer van het menu dan ik. Ik ben het met je eens, volle rally is het beste. Je moeite is top. Lijstjes is gekopieerd naar bureaublad. Dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Method_c
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-02 01:18
Pykow schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:48:
bestaan er nog gamers die race games spelen met he toetsenboard ?
ik weet niet waar het aan kan liggen, maar de game is niet echt bedoelt om met een toetsenboard te spelen.

DiRT2 deed ook al moeilijk als je met een toetsenboard speelde.
dan ging de PC mij extra helpen in bochten, waardoor ik vaak overal tegen aan bots.
als ik met de controller speelde, had ik daar geen last van.
Moet je aan het begin van de race even naar de settings gaan en daar al die assists uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Blue-Tiger schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:00:
[...]

Oke, onder die steiger van de grote jump door heb ik 100% zeker gehad en gehaald... Kun je die achievement misschien frapsen?

edit:
Gevonden... Wat was die eigenlijk simpel zeg :/
Het is de steiger met die groene DC borden, kwam ik vanochtend achter. :P

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:05
Pykow schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:48:
bestaan er nog gamers die race games spelen met he toetsenboard ?
ik weet niet waar het aan kan liggen, maar de game is niet echt bedoelt om met een toetsenboard te spelen.

DiRT2 deed ook al moeilijk als je met een toetsenboard speelde.
dan ging de PC mij extra helpen in bochten, waardoor ik vaak overal tegen aan bots.
als ik met de controller speelde, had ik daar geen last van.
Dirt 2 gaat prima bij mij hoor met een G11, speelt echt geweldig, ben vorige week weer helemaal overnieuw begonnen, heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd met m'n G25. Ik moet Dirt 3 ook maar eens halen denk ik, lijkt me geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb een klein probleem. De performance van DiRT3 is best slecht. Ik heb een i7 860 op 2,8Ghz, een XFX HD5850 en 6GB RAM, dus hij zou hem gewoon goed moeten draaien. Ik draai hem op 1920x1080, 2xMSAA (waar ik in Dirt 2 4x had), Vsync aan (anders heb ik last van tearing), en alles op het hoogst, behalve ambient occlusion, mirrors en vehicle reflections. Als ik deze 3 van high naar ultra zet, gaat de performance drastisch omlaag, voor mijn gevoel beneden 25fps. De benchmark zegt echter dat hij op ultra, dus alles het hoogst én 4xMSAA, minimaal 45fps heeft, maar daar klopt volgens mij niks van.

Ik vind de settings die ik nu gebruik prima, maar ik vind het toch wel maf dat hij zo slecht draait op Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik had gister een beetje ruzie met de AI. Ik reed een (sneeuw) Rally op Noorwegen, en ik werd iedere keer steevast tweede. De AI (Ronald Holzer) reed steevast precies 1 seconde sneller dan ik. Steevast. Ik reed 2:13, hij reed 2:12. Ik reed 2:09, hij reed 2:08. Daarna reed ik 2:15 (ik werd pissig, dan ga ik ineens slechter rijden en het ging al niet zo best :P) en hij reed, jawel, 2:14.

Tot ik een keertje 2:08 reed, toen reed 'ie ineens 2:15. Weird.

Overigens ben ik helemaal fan van Trailblazer.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:12

Pykow

Angelo OTR

Method_c schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:28:
[...]

Moet je aan het begin van de race even naar de settings gaan en daar al die assists uitzetten.
Bij DiRT2 kon je alleen de auto instellen en verder niks volgens mij, moet die game nog uitspelen.

@FastFred. ik heb DiRT2 1x met me toetsenboard gespeeld en als je even in de slip raakt is het super lastig om hem weer in balans te krijgen. met een controller gaat dat veel makkelijker.

@Thomasthomas

De game draait inderdaad slechter als DiRT2 en ziet er iets minder uit.
ik speel ongeveer met zelfde systeem als jou alleen heb ik een GTX460 kaartje erin zitten. Beste aankoop dit jaar.

ik speel alle settings op high/ultra en Filters heb ik uitstaan. vindt het een beetje onzin voor race games, daar gaat het zo snel dat een klein randje om de auto mij niet stort. in shooters vindt ik het anders, want dan heb je heletijd je wapen duidelijk in beeld. Bij race let ik meer op de weg dan op me auto.

ik moet Vsync altijd aanzetten zodat de game wat smoother loopt en om me kaart te besparen. Constante FPS van 60 is gewoon netjes in iedere game, Plus me kaart is gewoon 10 graden koeler.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-10 21:13
Heb t spel zelf op de 360, 1 woord: wauw. Wat een verbetering zeg. Gymkhana, mooie toevoeging, misschien alleen iets te "simpel" opgezet (je kan wat donuts en een drift maken) maar ik vermaak me er prima mee. Daarnaast is het ook echt een uitdaging om je auto de hele run continue onder controle te houden, precies de goede hoek kiezen bij het "insliden" van een donut (danwel in zo'n vierkant, danwel om een paal heen).

Je kan wel zeggen dat de verslavingsfactor hoog is :D.

Is het trouwens al bekend wanneer GRID 2 uitkomt?

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Thomasthomas schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:02:
Ik heb een klein probleem. De performance van DiRT3 is best slecht. Ik heb een i7 860 op 2,8Ghz, een XFX HD5850 en 6GB RAM, dus hij zou hem gewoon goed moeten draaien. Ik draai hem op 1920x1080, 2xMSAA (waar ik in Dirt 2 4x had), Vsync aan (anders heb ik last van tearing), en alles op het hoogst, behalve ambient occlusion, mirrors en vehicle reflections. Als ik deze 3 van high naar ultra zet, gaat de performance drastisch omlaag, voor mijn gevoel beneden 25fps. De benchmark zegt echter dat hij op ultra, dus alles het hoogst én 4xMSAA, minimaal 45fps heeft, maar daar klopt volgens mij niks van.

Ik vind de settings die ik nu gebruik prima, maar ik vind het toch wel maf dat hij zo slecht draait op Ultra.
Benchmark klopt niet, hij pikt nl niet de settings die je hebt ingesteld, zou je ff moeten checken in de xml-file wat ie standaard opslaat.
De patch lost het volgens mij op.
Ik draai alles op ultra 8xMSAA, 1920x1200 rond de 60fps.
zie sig. voor systeem

[ Voor 3% gewijzigd door Bullus op 27-05-2011 18:08 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10 17:24

Wiethoofd

Broadcast TOM

En dan schakel je Vsync in en forceer je DX9 en dan blijft alles ineens wel iets stabieler :X

[ Voor 3% gewijzigd door Wiethoofd op 27-05-2011 19:16 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn lijst met rallies geupdate: tot mijn verbazing had de laatste finale, die van seizoen 4, WEL een rally! En nog wel eentje ook met 4 stages: uit elk land 1. En ook nog eens de langere stages. Leuk! :) Ik denk dat de lijist nu wel compleet is, maar dat weet ik pas zeker als ik de laatste rondes van seizoen 4 heb vrijgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
erikjannemann schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:18:
Vraagje, ik heb een probleem met het 'freezen' van mijn logitech g110 toetsenbord.

Ik kan het spel gewoon opstarten/spelen. Na 2 of 3 races freezed het toetsenbord. De laatst ingedrukte knop zit dan vast. Niet fysiek overigens, maar het spel blijft een toetsaanslag vastleggen (bijv. gas geven) en de auto blijft dan dus vooruit rijden zonder dat ik kan sturen. Want alle andere toetsen werken niet meer. Niets reageert. Geen ctrl+alt+del. Maar ook caps-lock reageert niet (lampje gaat niet aan of uit).

De enige manier om dan iets te kunnen doen is het toetsenbord uitpluggen, en weer inpluggen. Dan kan ik weer 2 races doen...

Heel erg irritant. Iemand enig idee hoe dit te verhelpen? Ik heb overigen toevallig gister mijn pc geformateerd. Een complete format en fresh install van windows 7 ultimate x64. Maar hetzelfde probleem als voorheen doet zich voor.

i7-920
GTX 275
6 gb ram
Windows 7 ultimate x64
Logitech g110 keyboard
Logitech MX 518 muis
Dirt 3 gekocht via steam.

Alle drivers zijn de laatste versies. Ook heb ik geprobeerd de officiele firmware van logitech niet te installeren (na de windows format) en het met de windows drivers te doen. Maar hetzelfde probleem deed zich voor.

Bij voorbaat dank.
Ik had een soort van bug. Bij mij stuurde de auto op een gegeven moment steeds naar links. (toetsenbord) Ik moest dan het spel stoppen en opnieuw opstarten.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedrique
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-08 22:13
Hallo allen,

Ik kan het spel maar niet opstarten.
Als ik op de snelkoppeling klik, dan zie ik het logo tevoorschijn komen. Maar net wanneer de applicatie full screen gaat, sluit het proces af.

Al geprobeerd :
- Laatste nVidia drivers geïnstalleerd
- Oudere versie van GamesForWindowsLive geïntalleerd (deze die ik gebruikte bij GTA4)
- Safe Mode snelkoppeling (gedrag idem)

Ik heb de vorige 2 versies van DiRT ook gespeeld op deze pc, geen problemen.
Iemand een idee ?

Mijn specs :
i7 920
3x2GB DDR3-1333
GTX260 (216) 768MB
OCZ Agility 2 SSD 120GB
WindowsXP x64 SP2

Groeten,
Cédrique

[ Voor 6% gewijzigd door cedrique op 27-05-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
cedrique schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:20:
Hallo allen,

Ik kan het spel maar niet opstarten.
Als ik op de snelkoppeling klik, dan zie ik het logo tevoorschijn komen. Maar net wanneer de applicatie full screen gaat, sluit het proces af.

Al geprobeerd :
- Laatste nVidia drivers geïnstalleerd
- Oudere versie van GamesForWindowsLive geïntalleerd (deze die ik gebruikte bij GTA4)
- Safe Mode snelkoppeling (gedrag idem)

Ik heb de vorige 2 versies van DiRT ook gespeeld op deze pc, geen problemen.
Iemand een idee ?

Mijn specs :
i7 920
3x2GB DDR3-1333
GTX260 (216) 768MB
OCZ Agility 2 SSD 120GB
WindowsXP x64 SP2

Groeten,
Cédrique
forceer het in dx9
force dx9 mode in the hardware_settings_config.xml file (my docs/my games/dirt3/hardwaresettings/) by changing the line
<directx forcedx9="false" />

to

<directx forcedx9="true" />

[ Voor 14% gewijzigd door Bullus op 27-05-2011 20:38 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedrique
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-08 22:13
Bullus schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:34:
[...]

forceer het in dx9

[...]
Bedankt voor de snelle respons.
Jammer genoeg heeft het ook geen effect in mijn geval :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:44

Mavamaarten

Omdat het kan!

Dirt 3 is echt een ZIEK spel ! Graphics zijn echt prachtig. Wel vind ik het eigenlijk echt geen opvolger van de vorige. De vorige had echt een soort skaterstijl met grunge achtige dingen in het menu, ... terwijl deze echt een minimalistischere UI en gameplay heeft. Dit vind ik helemaal niet slecht maar het is er een hele andere game door geworden. Ook het super gecontroleerd driften uit Dirt 2 mis ik, en de auto's verschillen wat teveel qua besturing vind ik. Verder echt mega super awesome, ik heb me al een paar uurtjes vet geamuseerd :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Toen ik voor het eerst in het donker reed in de sneeuw met die buggies was ik toch wel onder de indruk van de verlichting van de omgeving en buggies zelf, zag er echt heel gaaf uit! Zijn er nog specifieke DX11 features in Dirt 3 gestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:55
Door omstandigheden heb ik nog geen kans gezien op de TS te updaten. Zal hier in de komende weken ook even geen tijd voor hebben. Mensen die het leuk vinden om de TS van een update te voorzien, kunnen mij een DM sturen. Dan zal ik ze als auteur toevoegen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Damn, ik ben echt diep teleurgesteld met Dirt 3, ik vond Dirt 2 echt zo geweldig, maar alle kleine iritaties uit Dirt 2 zijn veel erger gemaakt.

Voorbeeld: je doet een erg moeilijke race, argg je was 0.00001s te langzaam voor een eerste plek, dus je drukt op restart. In Dirt 2 was het meteen "Tuut Tuut Tuut, WROOEM", in Dirt 3 is het wachten totdat de camera langzaam je auto heeft gevonden, dan snel op start drukken, dan weer wachten op de camera en dan pas racen. Dit kost echt 10 seconden, erg iritant als je weer snel door wilt. Restarten tijdens de race geeft wel het directe opnieuw proberen, maar soms is het zo close dat je niet weet of je moet restarten.

De menus zijn nu wel iets sneller, maar dat gaf me nooit zo, en nu is het juist rond het racen veel te traag.

Verder vind ik het ook echt shit dat je niet jouw favo auto kan kiezen/vinden, maar dat je bijna gedwongen wordt om gewoon in de auto van het team met de hoogste rep-gain te rijden.

Ook vind ik aan de nieuwste modi niet zoveel, al dat spinnen gaat net wat te ongecontroleerd (GRID 2, ook van Codemasters had een veel beter uitsloof/drift systeem). Alleen gate-crasher vind ik wel leuk, maar dat zat ook in Dirt 2.

Als laatste druppel is mijn favo auto (De CMR R5) nu DLC geworden... :( bah...

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Laatst online: 11-10 12:24
Mooi spel, kan het alleen niet met Crossfire spelen, dan freezed ie en word ik eruit geknikkerd. Hoop maar dat er een oplossing voor komt, maar 1 5770 kan het ook aardig draaien. Ik race met een Logitech Driving force GT die ik speciaal voor dit spel heb gekocht. In het begin kon ik nog niet een bocht door komen met het stuur maar het begint al een beetje te wennen. Met Dirt 2 gebruikte ik altijd een 360 controller maar met stuur heb je volgens mij toch net iets meer controle. Een vriend van mij gebruikt al langer een stuurtje en speelde vandaag even Dirt 3 met die van mij en dat ging erg goed. Een hoop banen reed hij in 1 keer uit terwijl hij die nog nooit eerder gezien had, zonder assists op het middelste niveau en vaak in de top 3.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:20
roy-t schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 21:36:

Euh, die krijg je gratis hoor? onderdeel van de free pack..
Als jij het spinnen ongecontroleerd doet doe je iets vreemd..

[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 28-05-2011 02:29 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Damn, ik ben echt diep teleurgesteld met Dirt 3, ik vond Dirt 2 echt zo geweldig, maar alle kleine iritaties uit Dirt 2 zijn veel erger gemaakt.

Voorbeeld: je doet een erg moeilijke race, argg je was 0.00001s te langzaam voor een eerste plek, dus je drukt op restart. In Dirt 2 was het meteen "Tuut Tuut Tuut, WROOEM", in Dirt 3 is het wachten totdat de camera langzaam je auto heeft gevonden, dan snel op start drukken, dan weer wachten op de camera en dan pas racen. Dit kost echt 10 seconden, erg iritant als je weer snel door wilt. Restarten tijdens de race geeft wel het directe opnieuw proberen, maar soms is het zo close dat je niet weet of je moet restarten.

De menus zijn nu wel iets sneller, maar dat gaf me nooit zo, en nu is het juist rond het racen veel te traag.

Verder vind ik het ook echt shit dat je niet jouw favo auto kan kiezen/vinden, maar dat je bijna gedwongen wordt om gewoon in de auto van het team met de hoogste rep-gain te rijden.

Ook vind ik aan de nieuwste modi niet zoveel, al dat spinnen gaat net wat te ongecontroleerd (GRID 2, ook van Codemasters had een veel beter uitsloof/drift systeem). Alleen gate-crasher vind ik wel leuk, maar dat zat ook in Dirt 2.

ik ben het met je eens, hoelanger ik dirt begin te spelen, hoe meer ik me erger aan dat scherm bijde race.
Vooral bij gymkhana waarbij je bijvoorbeeld net 1.000 punten te kort komt en even opnieuw wil proberen.
Waarom kan ik niet gewoon kieze voor snelrestart net als tijdens de race zelf :S

ook met je andere punten ben ik het mee eens :S
ik wordt gewoon forceerd om een auto te pakken die ik niet eens leuk vindt.
Daarnaast is het driften echt super slecht, in Dirt2 ging dit veel makkelijker. nu rij ik gewoon door een bocht en zegt die dat ik drift terwijl ik nog vrij recht door de bocht ga.

Maar goed ik wil de game wel even uitspelen, de raplay waarde die ik hoog had ingeschat in me revieuw kan ik weg halen. Het slechte driften, Geen auto te kunnen kiezen en het menu. zorgt er voor mij voor dat ik hem niet nog eens wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-10 13:32
Je kunt toch gewoon de auto kiezen die je wilt? Je rep. komt uiteindelijk toch wel op het hoogste level..

Daarnaast heb ik geen problemen met restarten, binnen een paar sec. ben ik weer opnieuw begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:13

yzx

Driving Force GT :D lekkerruuh
Net even 4de geworden in de eerste race :P

1075T@3,7Ghz + 6870CFX = maxed out at 60fps min! op 1920x1080

Lekker die Peugeot hoe die door de bomen kan rijden :P

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
Pykow schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 07:48:
[...]Het slechte driften, Geen auto te kunnen kiezen en het menu. zorgt er voor mij voor dat ik hem niet nog eens wil spelen.
1) Het driften bevalt mij prima, is idd niet makkelijk om onder de knie te krijgen, maar geeft veel voldoening als je het door hebt. Kwestie van oefenen en niet direct iets afdoen als 'slecht' imo.

2) Auto's kun je gewoon kiezen toch? En dan per auto ook nog een paar liveries. Oké, niet elke auto geeft evenveel punten, maar dan let je daar toch niet op als je de auto zo belangrijk vindt?

3) Met 'het menu' neem ik aan dat je de wachttijd bij herstarten bedoelt? Dan start je de race toch opnieuw op voordat je de finish passeert? Je weet dan toch al hoe je ervoor staat. Heb me zelf in ieder geval nog niet één keer gestoord aan het herstartsysteem (en geloof me dat ik het vaak heb gebruikt bij die 1e Gymkhana Sprint).

Spel bevalt mij meer dan goed, ook al heb ik er al flink wat uur in gestopt. Veel afwisseling, maar minder het idee dat ik verschillende spellen aan het spelen ben zoals bij Dirt2. Enige jammere vind ik dat de Citroën DS3 WRC en de Peugeot 205 Group B er niet in zitten en er niet wat locaties uit Dirt2 zijn 'meegenomen'. Al komt de 205 neem ik aan in een DLC pakket, want die zat in de Group B trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het spel juist steeds beter worden. Schitterende graphics, de handling vind ik persoonlijk uitstekend, veel afwisseling... top spel! Dat je een spel af gaat kraken omdat je een paar seconden langer moet wachten na een herstart vind ik nogal eh... slap. Of verwend. Dat heeft eigenlijk niets met het spel op zich te maken. Als er zoveel moois in een spel zit en je gaat daar over zeuren... Maar goed, zo heeft ieder zijn prioriteiten. ;)

En trouwens, als je 0,000001 seconde te laat bent, dan wordt je toch lekker tweede...? Die obsessie dat je ALLES moet winnen, snap ik nooit helemaal... Ga dan gewoon een andere race doen. Simpel. Ook goed voor de bloeddruk. ;) Als ik een single race speel, zet ik de AI op VEEL te moeilijk: win ik dus zeer waarschijnlijk niet, maar ik race wel heerlijk, met veel uitdaging en zo. En als ik een race per se wil doen omdat ik verder wil komen in de career (gewoon om meer events open te spelen) dan zet ik de AI op 1. Ook simpel. Zo hoef ik me nooit op te winden omdat ik per se weer een race overnieuw moet doen, want daar heb ik zelden zin in.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 19:19
Van mij mogen ze wel echt de buggies en trucks uit de volgende versie halen... vind het echt het minst.

Ik blijf maar dat ongecontroleerde gevoel houden en ik zwabber van links naar rechts over de baan...
Die Gymkhana is wel echt vet alleen ook op de 1 of andere manier bijna niet te doen (met een stuur zelfs) de donuts die ik draai zijn meer geluk dan wijsheid, terwijl in GT5 dat geen probleem is om te doen met hetzelfde stuur. Ik won dat eerste Monaco toernooi wel in 1 keer maar het was me toch een rommelig geheel... :)

En die trailblazers zijn nog zieker dan in dirt2, zeker die eerste in de dirt tour in noorwegen. Heb al 4 keer met mijn tacoma in een boom gehangen.

[ Voor 12% gewijzigd door Unbreukable op 28-05-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm, mijn 360 versie is al 2 keer gecrashed, net na het afmaken van een race. Vaag.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 20:34

Peter91

<=]

Wauw een van de weinige games die lekker draait op m'n 5850 xtreme setup =D
Ik vind het menu veel beter dan bij Dirt2, mooi ook.
Verder is het meer van hetzelfde? Ik weet dan ook niet of ik 'm uit zal spelen, maar voorlopig ben ik er nog niet klaar mee ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Laatst online: 15-10 06:14
Ik wil deze game kopen via steam. Heb ik hiervoor een windows live account voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Evertt schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 13:03:
Ik wil deze game kopen via steam. Heb ik hiervoor een windows live account voor nodig?
ja :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dat vind ik wel vreemd, ik heb de Live account van m'n box gebruikt op de PC en de Gamerscore punten worden er gewoon bij opgeteld :? Dus met PC spellen kun je blijkbaar je Xbox Gamerscore verhogen, was nieuw voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Klopt, en ze worden als 'apart' gezien. Bv gta4 kun je zowel x360 als pc je score opkrikken.
Nét zo bij dirt2, 3 en f1 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Slechte FPS zal wel aan mij liggen :S. Heb dus een i7 860 (stock) 6GB RAM en een 5850, maxed haalt ie op 1920x1080 toch gemiddeld 50fps... Heb de FPS meter van fraps in het schermpje staan maar ik vind het onder de 60 toch niet echt smooth... Dan maar 2xMSAA, en wat dingen op high ipv ultra.

Ik zie trouwens overigens geen verschil tussen high en ultra met mirrors en vehicle reflections, terwijl m'n FPS toch lager wordt. Kan iemand me vertellen wat er verbeterd wordt met ultra?

[ Voor 24% gewijzigd door Thomas op 28-05-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

En dan heb je 2x GTX 460 waarvan 1 Hawk en 1 Hawk Talon Attack, de eerste als primary GPU levert een stabiele game op, de Talon Attack als leading kon ik geen 2 races rijden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de finale bereikt en dus toegang tot alle events: de lijst van rallies die ik eerder postte, is nu dus compleet!

Alle rallies in Dirt 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Alleen de rallies rijden lijkt mij een stuk minder leuk. Vind het tot nu toe een goede afwisseling met Rally, Rallycross, Raid, head2head etc. door elkaar. En Gymkhana begin ik ook steeds vetter te vinden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Heb net wat rallies online gereden, ging wel goed. :) Alleen stond de ABS blijkbaar uit, dat was wel even wennen. :P Toen de host leavde en ik host werd heb ik ook nog even een potje infection gestart, dat is best wel lachen, was nog één zo'n gast over, iedereen er achteraan sprinten. :+

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Net gekocht voor X360.
Ben benieuwd. Vanavond spelen :)

/edit
Pakt me niet. Gooi hem in de verkoop denk ik. Shit. 55 bucks down the drain :(

[ Voor 44% gewijzigd door UltraSub op 28-05-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbin90
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-03-2021
Hmm veel verschillende meningen zie ik. Zelf heb ik ook Dirt 2 gespeeld maar persoonlijk vind ik Dirt 3 op alle fronten beter. Graphics en geluid (helemaal als je tdu 2 gewend bent :) ) zijn top, en de besturing werkt ook prettiger.

Alleen snap ik niet dat mensen klagen over de verschillende handling van verschillende auto's? Ik vind het juist geweldig hoe bijvoorbeeld de opel kadett zo'n lompe overstuur heeft en happende remmen 8) en de moderne auto's lekker soepel gaan. Over het ongecontroleerd driften ben ik het ook niet eens, ik heb alle assists uit staan en het is allemaal redelijk te doen imo.

Hier een filmpje van mijn gymkhana ervaring na Dirt3 een paar uurtjes in huis te hebben :)

De career mode is ook aardig verbeterd, niet zo over-de-top als Dirt2 met al het vuurwerk en geschreeuw.

Al met al een top game tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Hmm ik heb nu een paar uur met controller gespeeld op de 360 en kan nu echt zeker zeggen dat met controller veel fijner is. Auto's zijn precies te plaatsen zoals ik het wil en ik kan met alle hulp uit mijn drifts mooi controleren.

Met het stuurtje mis ik echt al het gevoel, ik mis de apex bijna altijd, de auto zwabbert maar wat, en is oncontroleerbaar tijdens een drift... Hoop dat ze dit nog patchen op de 360 :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbin90 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 23:39:
Alleen snap ik niet dat mensen klagen over de verschillende handling van verschillende auto's?
Ja, dat vroeg ik me dus ook af! Op zo'n manier is het natuurlijk NOOIT goed! Wat willen ze dan? 1 auto die er vervolgens uit ziet als een Ford en een Subaru en een buggy en een truck...? :? Ik moet zelfs zeggen dat dit het EERSTE spel is waarin ik blij met de al die verschillende auto's. In andere games had ik meestal 1 lievelingsauto waarmee ik als het even kon alles deed, maar in Dirt 3 vind ik die opvallende verschillen zo leuk dat ik steeds weer een andere auto neem!

Ik las ook dat iemand de buggies te zwabberig vond: klopt: elke keer als ik een rally of zo gereden heb en overstap op een buggy, vlieg ik de eerste twee bochten compleet uit de bocht! Maar twee bochten verder heb ik 'm alsnog compleet onder controle. Het ding rijd echt zo anders dat je even over moet schakelen en moet wennen aan de totaal andere handling. Mooi toch? En logisch! Da's nou niet iets waar je over gaat klagen, lijkt mij, want dan weet je niet wat de lol is van een racegame met verschillende auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Welke view gebruiken jullie? Ik ben zo gewend aan bumpercam dat ik niet kan rijden als ik de view achter de auto heb. Best zonde af en toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Daar komt nog bij dat eeuwige gelul in de menu's. Rep, liveries, "congrats, you won blablabla" heb ik niks aan. Ik wil racen, verder niks.
Ook zijn de races veel te kort. Doe mij maar een pikes peak challenge van 10 minuten.

CMR1 was gewoon rally, en verder geen gezeik.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:44

Mavamaarten

Omdat het kan!

Daar begin ik me ook wel aan te ergeren... Het boeit me niet of het er is of niet, maar ik wil het kunnen skippen...

Gisteren trouwens multiplayer gespeeld, dat was lachen ! Je moest aliens omverrammen en appartementsgebouwen sparen, en degene met de meeste omvergeramde aliens won... Ben wel de naam vergeten maar het was echt leuk :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Heb net een "bug" gevonden, ik was de dirt tour opnieuw begonnen (met andere wheel settings) en tijdens het eerste event knalde ik aan het eind van de 2e stage tegen die startfinishpoort terwijl ik over de finish kwam dus ik finishte met terminal damage en hierdoor unlockte die trofee waarbij je terminal damage moet hebben een flashback moet gebruiken en alsnog winnen... blijkbaar hoef je geen flashback te gebruiken.

Ik heb gemerkt dat je de wheel weight setting juist omlaag moet zetten om het sturen wat zwaarder te maken ipv omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

UltraSub schreef op zondag 29 mei 2011 @ 11:04:
Welke view gebruiken jullie? Ik ben zo gewend aan bumpercam dat ik niet kan rijden als ik de view achter de auto heb. Best zonde af en toe ;)
ik speel juist met de camara ver van de auto vandaan met een controller. ik zie de bochten dan eerder aankomen Als ik bumper cam doe dan need ik de bochte te vroeg of raak ik niet een stukje waardoor ik verlies.

Landrush mag er van mij part snel uit en volgens mij zit ik 70% in de sneeuw te rijden, wat is er nou mooi aan sneeuw overal en het gevoel dat je op sneeuw rijd is het zelfde als of je op modder rijd. nou in het echt is dat toch een stuk anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Pykow schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:11:
[...]

ik speel juist met de camara ver van de auto vandaan met een controller. ik zie de bochten dan eerder aankomen Als ik bumper cam doe dan need ik de bochte te vroeg of raak ik niet een stukje waardoor ik verlies.
Heb ik dus net andersom. Ik kan geen apex goed raken als ik niet bumpercam rij. Nadeel is inderdaad dat het veel moeilijker is bochten te zien aan komen op een onbekend parcours.

Over dat gelul tussen stages.. Verschrikkelijk. Why the hell is dat niet te skippen? Lijkt tegenwoordig wel een trend in veel games.. "Wij hebben er moeite in gestopt, dus moet je het kijken..". Vroeger was gewoon alles te skippen. Erg erg irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Kunnen die idioten in Finland die greppels van een meter diep naast de weg niet ff dicht gooien :(

Ik moet nu een nachtrally en die greppels maken dat echt onnodig moeilijk! En irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op zondag 29 mei 2011 @ 11:04:
Ik rij zelf altijd in cockpit view. Heerlijk om alles mee te maken, zoals het bedoeld is :)
Vooral de tracks met sneeuw en regen zijn in deze view echt een uitdaging! Even 'vooruit' kijken om een bocht in te schatten zit er niet bij ;) (al meerdere keren op de harde manier achter gekomen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 17:48:
[...]

Ik rij zelf altijd in cockpit view. Heerlijk om alles mee te maken, zoals het bedoeld is :)
Vooral de tracks met sneeuw en regen zijn in deze view echt een uitdaging! Even 'vooruit' kijken om een bocht in te schatten zit er niet bij ;) (al meerdere keren op de harde manier achter gekomen...)
Maar dat maakt het leuk :D

Cockpit view is always best. Geeft ook meer realisme :P

Behalve wanneer ik op dat gym gedoe parkoer rij, want halve meter afzitten met een 32" scherm gaat me dan een whipplash op lange termijn aandoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de hood cam omdat dat het meest weergeeft wat ik in het echt zou kunnen verwachten. Ik heb namelijk al een stuur voor me en de monitor is mijn voorruit. Ik heb ergens gelezen dat real life ralliers ook de hood cam gebruikten als ze Dirt uitprobeerden. Het oogt voor mij veel 'echter': als ik de incar view gebruik, is het net alsof ik iets VOOR me bestuur en niet een auto waar ik in zit. Over real life ralliers gesproken...
Pykow schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:11:
[...]
en het gevoel dat je op sneeuw rijd is het zelfde als of je op modder rijd. nou in het echt is dat toch een stuk anders.
Ik las in een interview met een rally rijder dat sneeuw wat grip betreft tussen asfalt en modder in ligt...! Dit door de andere banden etc. Dus heel anders is dat dus niet...! Hij zei ook dat de meeste mensen denken dat sneeuw het glibberigst is, maar niet dus.

Ondertussen is Dirt 3 imho een van de lekkerste racers ooit geworden. In het begin vond ik alleen rally leuk en de rest bagger, nu begin ik zelfs gymkhana te waarderen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:49

Hupske

AFCA

Wat een geweldig spel!

Ik vind de besturing heerlijk werken. Ik heb zelf alle hulpmiddelen uitstaan en dan moet ik toch echt hard werken met mijn Momo stuurtje.
Voor de rest vind ik het ook niet nodig om elke race te winnen, dus ik word vaak genoeg 2e of 3e.
Het enige waar ik toch echt 1e wil worden is die Drift challenge. Maar dat komt vooral omdat ik het driften geweldig vind.

De Gymkhana vind ik een zeer goede toevoeging. Ben nu eerst alles aan het halen op de parking lot zone 1, maar sommige onderdelen kan ik maar niet vinden. Voor de rest heb ik me auto vaak genoeg in de prak liggen, omdat ik iets te hard door een bocht heen wilde gaan.

Ik ben dus nog wel even zoet met Dirt 3 voordat ik elk onderdeel eens echt helemaal gehaald heb.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
yzx schreef op zondag 29 mei 2011 @ 18:02:
[...]

Maar dat maakt het leuk :D

Cockpit view is always best. Geeft ook meer realisme :P
Toch vreemd dat Real life coureurs dat niet zo ervaren :). Die houden het op bonnet view, omdat je in de cockpit gewoonweg een veel te klein zicht hebt.
Pykow schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 07:48:
[...]

ik wordt gewoon forceerd om een auto te pakken die ik niet eens leuk vindt.
Dat word je niet. Je kan kiezen, ook al krijg je minder punten.
Daarnaast is het driften echt super slecht, in Dirt2 ging dit veel makkelijker. nu rij ik gewoon door een bocht en zegt die dat ik drift terwijl ik nog vrij recht door de bocht ga.
Als de achterkant uitbreekt, hoe weinig dat ook is drift je idd al. En waarom is iets slechter als het moeilijker is? Omdat je het niet meer kunt?
Gewoon oefenen!

[ Voor 46% gewijzigd door GAIAjohan op 29-05-2011 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
GAIAjohan schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:57:
[...]

Dat word je niet. Je kan kiezen, ook al krijg je minder punten.
Mja, misschien wordt er wel bedoeld dat je niet met 1 auto naar keuze je career kunt rijden. Ja, je kunt kiezen, maar altijd wel uit de paar keuzes die je krijgt. Ik snap het wel. Ik zou ook liever met mijn favo auto mijn hele career rijden. Vind het niet bloed irritant, maar ik begrijp de keuze ook niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Pfff die Gymkhana sprint 01... Echt te moeilijk (PS3, G27 geen rijhulpen). Die eerste Air is geen probleem maar gelijk vanaf die spin begint de ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
Oefenen, oefenen.... Had er een paar uur voor nodig maar als het onder de knie heb is Gymkhana echt vet!!

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unbreukable schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:42:
Pfff die Gymkhana sprint 01... Echt te moeilijk (PS3, G27 geen rijhulpen). Die eerste Air is geen probleem maar gelijk vanaf die spin begint de ellende.
Ja, leuk die runs... Vanmiddag zowat anderhalf uur bezig geweest om eentje op Gold te halen... (volgens mij run 3 die eindigt met een air vanauit een gebouw: moet je in 55 sec doen ik ik kwam steeds op 56 of 57...) Toen ontdekte ik opeens dat je flashbacks ook tijdens gymkhana runs kunt gebruiken...! :X Maar toen ik dat wilde uittesten, reed ik opeens de hele run in 1 keer goed. ;) Maar later heb ik die flashbacks alsnog een paar keer gebruikt (ook omdat ik de gymkhana alleen maar speelde om alles goud te maken).

Trouwens, bij gymkhana zet ik ABS altijd aan: werkt echt beter, vooral in runs waar het op seconden aankomt. Is een beetje cheaten, natuurlijk, maar van mij mag dat bij gymkhana... ;) Met al dat glijden en driften lijkt ABS niet handig maar echt, het helpt.
Ontzettende_Jan schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:47:
Oefenen, oefenen.... Had er een paar uur voor nodig maar als het onder de knie heb is Gymkhana echt vet!!
Ik heb gisteravond en vanmiddag in de vier seasons alle gymkhana challenges (en tournaments) op goud gehaald: ik kan nu HEEL wat beter 'gymkhanen' dan eergisteren...! ;) Ben vanavond zelfs nog even bezig geweest in de compund met die (vage) missies. Best lachen! Zo onderhand vind ik ELK onderdeel van Dirt 3 top! ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2011 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

WTF, DiRT2 sloeg volgens mij championships op waar je gebleven was na een race. Als je dus 2 races moest doen en je had de eerste gehad en besloot er mee te stoppen hoefde je de eerste niet nog een keer te doen en kon je meteen verder met race 2, in DiRT3 mag je dus netjes race 1 ook opnieuw doen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:52
Ja heb ik dus ook, leuk is dat als Dirt 3 tussentijds crasht met de melding: 'Dirt 3 executable reageert niet meer', in Windows 7 64-bit, Ati AMD videokaart en Intel quadcore.

[ Voor 5% gewijzigd door Jorn1986 op 30-05-2011 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:47:
[...]
Toen ontdekte ik opeens dat je flashbacks ook tijdens gymkhana runs kunt gebruiken...!
Dat maakt het wel een stuk makkelijker inderdaad..

Moet nog vijf missies in de Battersea compound doen.. 1 is "down the stairs" of iets dergelijks. Nu kan ik maar 1 trap vinden bij de rivier, maar als ik daar vanaf ga gebeurt er niks. Weet iemand of er nog een andere trap is?

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kan me er wel mee vermaken :P
Vind de oude groep B wagens echt te vet!

YouTube: ‪DiRT3-RALLY-FINLAND-1-EPIC JUMP‬‏

[ Voor 12% gewijzigd door LosGieros op 30-05-2011 12:32 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wiethoofd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:12:
WTF, DiRT2 sloeg volgens mij championships op waar je gebleven was na een race. Als je dus 2 races moest doen en je had de eerste gehad en besloot er mee te stoppen hoefde je de eerste niet nog een keer te doen en kon je meteen verder met race 2, in DiRT3 mag je dus netjes race 1 ook opnieuw doen :')
Gelukkig zijn de race zo ontzettend kort dat je ze makkelijk nog een keertje kan doen.

[troll in disguise]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Zit nu in het laatste seizoen en daarna beginnen aan de world tour ;)
je kan de game in 107 races uitspelen als het goed is.
ik speel alle maps gewoon 1x of ik moet hard crashen, dan restart ik hem wel eens.
tot nu toe bij bijna alle challange Goud gehaald ( zelfs 2x met 0.128 te langzaam voor platinum, maar goed met goud ga je ook verder. paar platinum en 1x silver.

Driften en donuts blijven lastig.Bij donuts ga ik te zacht waardoor ik soms bots en soms ga ik te snel en dan telt die hem al weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Die donuts zijn echt lastig... En wat ik zwaar k*t vind is als je spins moet doen op dat Battersea Compound binnen die plastic afzettingen, Ik raak altijd de zijkant, 1x lukte het en toen heb ik maar gelijk 40 spins gedaan voor de mission.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je kunt in de Gymkhana de tricksteer inschakelen, ziek makkelijk hoe je dan ineens wel de 'Do a double donut around the cab section of the digger' te halen is :') de rest allemaal 1e keer gehaald zonder de tricksteer, maar na een uur klooien op die double digger of hoe hij ook heet opnieuw gestart met tricksteer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-10 07:15
Ik sta op het punt om hem ook aan te schaffen voor m'n PS3, maar iemand die hem speelt met een Driving Force GT en mij kan vertellen hoeveel graden het stuur kan draaien en of dit in te stellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik vind de donuts close to het makkelijkste met gymkhana.. die 180 graden spin ging moeilijk :(

En ja, ik rij zonder aids.

En dan die kut Youtube queue. Waarom heb ik daar bij gewoon Youtuben geen last van?

[ Voor 38% gewijzigd door GAIAjohan op 30-05-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet niet er niet aan denken gymkhana zonder tricksteer en ABS te doen... Het moet wel leuk blijven! ;) Zelfs met tricksteer zijn sommige season challenges nog lastig om goud te halen! Ik heb dus zelfs hier en daar een flashback gebruikt. ;) Het enige lastige blijven soms spins op lastige plekken, waar je niet veel speelruimte hebt, zoals bovenop die containers ef bovenin het trappenhuis: kan me niet voorstellen hoe je dat zonder tricksteer ooit haalt...! ;)

Ik heb onderhand alle seasons compleet goud: ziet er wel mooi uit! :) Ik weet niet of ik echt alle world tours ga doen... Ik ga vanaf nu alleen nog maar voor de lol spelen en niet om wat te halen. Al zou het wel leuk zijn de complete compound ook goud te krijgen door alle missies te doen...

Ik heb wel het idee dat de career best wel kort is: ik kan me niet herinneren in andere Dirt games (en soortgelijken) de complete seizoenen/careers te hebben doorlopen...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik ben nog maar in seizoen 2. Heb net de eerste grote gymkhana tuts van seizoen 1 gehaald. Allemaal platinum :P. En dus ook de parking lot nu alles gehaald.

:P

[ Voor 17% gewijzigd door GAIAjohan op 30-05-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:49

Hupske

AFCA

Ik kan bij de parking lot zone 1 alleen de 180 graden draai in de lucht niet halen:'(
Zoals je in het filmpje ziet.

[ Voor 15% gewijzigd door Hupske op 30-05-2011 20:23 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan

Zelfde, maar dan vban buiten:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de game nu een paar dagen en vind um geweldig!
Speel met een DFGT en dat werkt perfect.
Vanaf het begin de moeilijkheid op Advanced gezet en dat is nog vrij goed te doen.
Ok, ik heb waarschijnlijk al een paar honderd restarts op mn naam staan :p maar daarintegen heb ik 0 flashbacks gebruikt. Neppe shit.

Vanavond het eerste seizoen afgerond met alles 1ste en de Gymkhana compleet platinum.
Het driften e.d. werkt allemaal erg soepel. Wel bonus lang bezig geweest met de Gym maar heb het nu wel aardig onder de knie. Vond de finale alleen wel erg simpel won met 200.000 punten meer als de 2de plek.

Maar goed doet er niet toe, het gaat om de fun. En Fun=Dirt3!

Alleen moet de ps Store wel ff terug komen, want naast het feit dat ik niet online kan. Zijn er ook nog eens wagens die ik niet kan pakken zolang ik mn code niet redeem! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Iemand die wil proberen mijn tijd stuk te rijden?

Het gaat om de volgende track:
Kenya-Mwatate
Rally In de klasse S2000
18e plaats in een tijd van 2.34.279

Tijd staat dus ook op het Leaderbord onder dezelfde naam die ik hier gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had op een soortgelijk 'level' (volgens mij de laatste van die seasons met van die borden) met aardig wat moeite platinum gehaald. Ik eindigde met een drift en toen ik zag dat ik nét voldoende borden omver had gereden om platinum te halen riep ik YES en zeer voldaan wachte ik de laatste paar seconden op het eindscherm, terwijl mijn auto vanuit de drift heel langzaam achteruit hobbelde... om in de allerlaatste seconde met de achterkant tegen zo'n blauw bord aan te sukkelen... -1... goud...! |:( :+ Komt die loser er ook nog overheen met een of andere opmerking als 'Wow, amigo, bro, dude, gold, awesome'. :X

Dus een tip: laat nooit de auto zomaar even uitrijden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
LosGieros schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:32:

Gebeurde mij gister ook :') Echt hilaries als je dit ook in online gebeurd tijdens een crossrally fzo XD Mensen meteen schreeuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
LosGieros schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:32:

Ik had een betere laatst, een perfecte barrel roll compleet in de lucht en strak op 4 wielen geland :) Amper snelheid verloren en meteen doorgassen alsof er niks aan de hand is _/-\o_ Helaas duurde het een eeuwigheid om te uploaden (moest meer dan 15 min in de queue wachten... dan ga ik toch liever rijden) en Fraps kon er ook niets mee, alles was een brei van kleuren als ik het opnam :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 08:55:
[...]

Ik had op een soortgelijk 'level' (volgens mij de laatste van die seasons met van die borden) met aardig wat moeite platinum gehaald. Ik eindigde met een drift en toen ik zag dat ik nét voldoende borden omver had gereden om platinum te halen riep ik YES en zeer voldaan wachte ik de laatste paar seconden op het eindscherm, terwijl mijn auto vanuit de drift heel langzaam achteruit hobbelde... om in de allerlaatste seconde met de achterkant tegen zo'n blauw bord aan te sukkelen... -1... goud...! |:( :+ Komt die loser er ook nog overheen met een of andere opmerking als 'Wow, amigo, bro, dude, gold, awesome'. :X

Dus een tip: laat nooit de auto zomaar even uitrijden... ;)
Vaag want platinum is volgens mij ALLE robots raken, en zodra je de laatste raakt stopt hij meteen. Was bij mij iig zo (xbox 360)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje voor de wat meer die-hard racers (je weet wel die snelle jongens en meisjes).

Als je de races gaat doen met teams die om en nabij de 1600 tot 1800 exp geven voor de extra challenges (rij sneller dan X, haal X topsnelheid etc.) dan kom ik op een gegeven moment gewoon echt niet verder.

Ik rij me de sokken van me voeten maar zelfs met perfecte rondjes vol gas en perfecte lijn zit ik nog zo een 10 a 30 seconden boven de tijd die ik moet halen... Zijn die tijden wel realistisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijden zijn absoluut realistisch :) Rij je toevallig met hulpmiddelen? Als dat het geval is moet je deze maar eens uitschakelen je zal zien dat flink scheelt in je tijden e.d. (kan natuurlijk ook verkeerd uitpakken ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:28:
Tijden zijn absoluut realistisch :) Rij je toevallig met hulpmiddelen? Als dat het geval is moet je deze maar eens uitschakelen je zal zien dat flink scheelt in je tijden e.d. (kan natuurlijk ook verkeerd uitpakken ;) )
Heb er een paar aan staan, maar gas/rem en stuur hulpjes staan allemaal uit die zijn gewoon enorm irritant. Schelen de anderen dan ook nog zo veel? Op een rallyX waar je 2:49 moet halen rij ik dan voluit net tegen de 3:00 aan met veel moeite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm rij je met de default car setup? Of pas je deze aan op de track die je gaat rijden? Mocht je met de default setup rijden dan raad ik je aan de track van te voren eens goed te bestuderen en vervolgens je setup hierop aan te passen :) Let wel het kan enige tijd duren voordat je een lekkere setting heb gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:42:
Hmm rij je met de default car setup? Of pas je deze aan op de track die je gaat rijden? Mocht je met de default setup rijden dan raad ik je aan de track van te voren eens goed te bestuderen en vervolgens je setup hierop aan te passen :) Let wel het kan enige tijd duren voordat je een lekkere setting heb gevonden ;)
Daar zal het nog goed kunnen zitten ja, ik pas daar niks van aan. Ben meer een no-nonsense knallen maar persoon. Zal me vanavond eens verdiepen in de setups. Thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Wat mij vooral opvalt is dat mensen vaak te voorzichtig rijden in een rally game (of dat realistisch is of niet hou ik in het midden). Als je een scherpe bocht om moet dan is het vaak vele malen sneller om even die handrem in de drukken en gewoon dwars de bocht door te gaan. Anders ga je veel te veel remmen en kom je daarna weer langzaam op gang; als je een beetje drift (nou ja, "gooit") met je auto dan gaat het een stuk sneller. Dat kan natuurlijk ook mis gaan, vaak glij je te ver door en raak je een boom oid, of je krijgt de auto niet meer recht, maar dat gaat vanzelf steeds vaker goed.

Ik verander ook nooit iets aan de setup maar heb tot nu toe nog niet echt problemen gehad om races te halen. Ik heb alle hulp uit en moeilijkheid op 5/6 (op 6 verlies ik te vaak, op 4 win ik te vaak te gemakkelijk).

[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 31-05-2011 11:53 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je absoluut gelijk in wat betreft het voorzichtig rijden! Maar het aanpassen van je setup kan een flink pak schelen in de tijden die je uiteindelijk haalt. Probeer voor de gein maar eens de Marina Duel in S4 uit met de default setup en vervolgens een setup met short gear ratio ;) Ik kan je nu al vertellen dat het verschil GROOT is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik rij absoluut niet voorzichtig hoor :) maar een beetje driften is niet altijd het snelste, vooral niet rallyX met de metro bijvoorbeeld. Ik knal hem er echt wel doorheen, en de races winnen is geen enkel probleem, maar de bonus halen vaak wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
NickThissen schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:52:
Wat mij vooral opvalt is dat mensen vaak te voorzichtig rijden in een rally game (of dat realistisch is of niet hou ik in het midden). Als je een scherpe bocht om moet dan is het vaak vele malen sneller om even die handrem in de drukken en gewoon dwars de bocht door te gaan. Anders ga je veel te veel remmen en kom je daarna weer langzaam op gang; als je een beetje drift (nou ja, "gooit") met je auto dan gaat het een stuk sneller. Dat kan natuurlijk ook mis gaan, vaak glij je te ver door en raak je een boom oid, of je krijgt de auto niet meer recht, maar dat gaat vanzelf steeds vaker goed.

Ik verander ook nooit iets aan de setup maar heb tot nu toe nog niet echt problemen gehad om races te halen. Ik heb alle hulp uit en moeilijkheid op 5/6 (op 6 verlies ik te vaak, op 4 win ik te vaak te gemakkelijk).
Disagree op het eerste.
Doe in CMR1 eens de tutorial, hij legt je precies uit wat je moet doen.
Slow in, fast out.
Fast in = slow out

Of speel de tutorial van Richard Burns Rally

Sowieso betekent dwars gaan een verlies aan tractie, alle kracht van de banden die nu zijwaarts gebruikt worden kunnen niet voorwaarts worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Was gister met een vriend aan het spelen, hij beweerde dat hoe minder assistance hij gebruikte hoe fijner hij door de bochtjes gleed en hoe fijner hij dus reed.

Zit hier enige waarheid achter? Ik speel volgens mij op niveau 4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:50:
[...]

Disagree op het eerste.
Doe in CMR1 eens de tutorial, hij legt je precies uit wat je moet doen.
Slow in, fast out.
Fast in = slow out

Of speel de tutorial van Richard Burns Rally

Sowieso betekent dwars gaan een verlies aan tractie, alle kracht van de banden die nu zijwaarts gebruikt worden kunnen niet voorwaarts worden gebruikt.
Dat klopt wel deels maar de turbo lag die bij sommige auto's/trucks/buggy's aanwezig is spreekt dit tegen, aangezien het enige tijd duurt voordat er weer vol vermogen is, daardoor moet je de auto wel enigszins glijdend de bocht door gooien wil je dit voorkomen.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:16:
[...]

Vaag want platinum is volgens mij ALLE robots raken, en zodra je de laatste raakt stopt hij meteen. Was bij mij iig zo (xbox 360)
Op de PC niet, in ieder geval ;) : de tijd loopt gewoon door. En volgens mij hoef je niet ALLE robots te raken: gisteren nog platinum op zo'n ander robot level gehaald, en volgens mij stonden er in de verte nog minstens 2! En ook daar liep de tijd gewoon door tot nul. Misschien dat je het level haalde precies in de laatste seconde? Wat ook zou kunnen: mss stopt de tijd als je echt álle robots heb geraakt? Maar dat is me nog nooit gelukt binnen de tijd: ik mis er altijd wel eentje. Ik zal het vanavond even in de gaten houden. ;)
Timmiewimie schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:56:
Was gister met een vriend aan het spelen, hij beweerde dat hoe minder assistance hij gebruikte hoe fijner hij door de bochtjes gleed en hoe fijner hij dus reed.

Zit hier enige waarheid achter? Ik speel volgens mij op niveau 4..
Ja, die assists kosten gewoon tijd: dat is altijd zo. 9 van de 10 keer is iemand zonder assists sneller dan iemand met. Die ene keer dat de persoon met assists wél sneller is, dan betreft het een hele goede rijder. ;) In ieder geval: assists beknotten je, ze hinderen je en je kan maar beter meteen wennen aan rijden zonder assists. Imho.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:47:
[...]

Daar zal het nog goed kunnen zitten ja, ik pas daar niks van aan. Ben meer een no-nonsense knallen maar persoon. Zal me vanavond eens verdiepen in de setups. Thanx :)
Met een aangepaste setup zul je niet veel meer dan 2-3 sec. van je tijd afrijden op een stage van amper 3 minuten. Denk dat je het in het rij-gedeelte moet zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Robolokotobo schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 01:47:
Iemand die wil proberen mijn tijd stuk te rijden?

Het gaat om de volgende track:
Kenya-Mwatate
Rally In de klasse S2000
18e plaats in een tijd van 2.34.279

Tijd staat dus ook op het Leaderbord onder dezelfde naam die ik hier gebruik.
Ja, ik heb m :P
2:27.428
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/f0ox3b.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 31-05-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een ontzettend vage race gehad... In de Allstar Showdown Landrush Open race kreeg ik het na ronde 5 niet meer voor elkaar om een lekkere bocht te maken. Dus ik nam het gas wat terug en reed de track uit, kom ik over de finish zie ik dat ik een lekke rechter voorband heb EN een lekke linker achterband 8)7 8)7
Hoe ik eraan kom geen idee... race was clean gereden op wat botsingen in het begin na met de A.I.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
ik zag een nieuwe 1e tijd en een nederlandse naam toen had ik al het vermoeden dat het iemand van Tweakers was die mijn tijd aan gruzelementen probeerde te rijden. Ik had mijn eigen snelste tijd vandaag dus ook al verbeterd en stond even 4e maar die van jou is wel heel erg snel _/-\o_ . Waar stuur je mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Robolokotobo schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:18:
[...]

ik zag een nieuwe 1e tijd en een nederlandse naam toen had ik al het vermoeden dat het iemand van Tweakers was die mijn tijd aan gruzelementen probeerde te rijden. Ik had mijn eigen snelste tijd vandaag dus ook al verbeterd en stond even 4e maar die van jou is wel heel erg snel _/-\o_ . Waar stuur je mee?
Logitech G25 :) :9

overigens jammer te zien dat er al zoveel cheaters zijn op die leaderboards.. Bij de Pro categorie vooral..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

GAIAjohan schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:27:
[...]

overigens jammer te zien dat er al zoveel cheaters zijn op die leaderboards.. Bij de Pro categorie vooral..
Hoezo cheaters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Mensen die Mwatate in 1:10 halen met een Pro-auto.. Of enkele finland stages in 45 seconden terwijld e rest een stuk hoger zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

[...]

Mensen die Mwatate in 1:10 halen met een Pro-auto.. Of enkele finland stages in 45 seconden terwijld e rest een stuk hoger zit..
Buwh, geen tijd voor online te spelen, en nu ik dit gehoord heb ga ik toch niet zo snel ernaar toe willen gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
[...]

Ja dat vind ik ook jammer. dat is al zo vanaf de eerste Dirt. Vreemd dat ze daar niks aan kunnen doen.

Ik vind dit deel wel mooi alleen de multiplayer niet zo. Die races in de sneeuw iedere keer vind ik niks aan.
In Dirt 2 was de multiplayer juist mijn favoriete onderdeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Robolokotobo schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:40:
[...]

Ja dat vind ik ook jammer. dat is al zo vanaf de eerste Dirt. Vreemd dat ze daar niks aan kunnen doen.

Ik vind dit deel wel mooi alleen de multiplayer niet zo. Die races in de sneeuw iedere keer vind ik niks aan.
In Dirt 2 was de multiplayer juist mijn favoriete onderdeel.
Snap niet dat ze de cheaters niet gewoon van GFWL bannen.

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste