[Multi] Colin McRae DiRT3

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
Ik heb deze game al een tijdje en heb hem vandaag weer eens gespeelten ik ben tot de conclusie gekomen dat ik dirt2 leuker vond, de plaatsen en grwoon hoe alles eruit zag, en de besturing. Ik kan wel redelijk rijden, maar ik kan niet tegen vrienden ofzo rijden omdat ze er gewoon aan moeten wennen dat je tegen moet sturen en ongeveer driftend door de bocht moet gaan.

Of ben ik de enige die het zo ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Dirt 3 maar eens geinstalleerd op m'n nieuwe PC. Wat een ellende... Constante vastlopers. Dus DX9 geforceerd en kan ik tenminste rijden... Het verschil tussen DX9 en DX11 is volgens mij sowieso niet echt de moeite waard... Fps in DX9 is ook STUKKEN beter: gewoon vloeiend: DX11 was echt hokkerig (en dat op een i5 2500K @ 4.5 en een GTX580...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
klein nieuws: de amd website is weer open, maar je moet ook een foto van het kaartje erbij doen, als je je code verstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

megadoom schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:16:
klein nieuws: de amd website is weer open, maar je moet ook een foto van het kaartje erbij doen, als je je code verstuurt.
Ik heb nog een ongeactiveerde code bij steam van 2 maand terug wat nu ? :O of is die nog geldig? :D

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
yzx schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:53:
[...]

Ik heb nog een ongeactiveerde code bij steam van 2 maand terug wat nu ? :O of is die nog geldig? :D
heb je een 4x4 code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
dan zou je dat in steam moeten kunnen activeren. anders moet je een mail sturen naar de support van amd, om opnieuw een wachtwoord te krijgen (met foto attachment van die kaart erbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 16:35
Arrahant schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 16:34:
Wanneer ik de PC versie speel merk ik dat mijn fps wel hoog genoeg is, maar de game toch niet soepel loopt. Ik merk het probleem ingame, maar ook in het menu.
In de opties VSync aan- of uitzetten helpt niet. Ook heb ik de .exe van Dirt 3 in het tooltje RadeonPro geopend en daar VSync geforceerd; heel even leek het te helpen maar nadat ik een race startte voelde ik de vertraging weer. Het voelt niet aan als een framerate drop, eerder als een soort vertraging. Hij loopt enkele seconden volledig soepel, om vervolgens enkele seconden weer te vertragen. En dat gaat zo door.

In het configuratiebestand (in de Users-map van de game) Direct X 9 forceren verhelpt het probleem helemaal. Maar ja... Uiteraard zou ik de game liever in directx 11 doorwerken omdat ie er dan gewoon strakker uitziet.

Iemand een idee waar dit (DirectX 11??) probleem aan zou kunnen liggen? Met Bad Company 2 heb ik overigens last van soortgelijke problemen. Het ruikt naar iets dat met VSync + DirectX 11 in Dirt 3 te maken heeft, maar ik kan niet veel over het probleem vinden op het net. Ieder idee is welkom!

Mijn systeem:
Clevo P170HMx laptop
i7 2720QM
8 gig ddr3 (Corsair eXtreme 1333 mhz)
Ati Radeon HD 6970M 2gb
Windows 7 Pro 64-bits

Radeon driver versie: 8.871.000. DirectX 11 is geïnstalleerd en werkt correct volgens DXDiag.
Ik gok op hardeschijf te traag. Of geen ondersteuning voor mobiele HD6000 chips voor Dirt 3
Wiethoofd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 18:46:
Ik moet hier met m'n GTX 460's in DiRT2 en 3 DX9 forceren om überhaupt (soepel) beeld te krijgen, weet niet of de nieuwste drivers hierin verandering hebben gebracht, maar überfancy water over triple screen kan ik wel zonder zodra het maar soepel draait/speelt.
Heb hier met een enkele GTX460 geen enkel probleem mee. Draait allemaal als een tiet, misschien een SLI issue en moet je het eens met een enkele kaart proberen?

Dit soort problemen zijn een van de redenen geweest dat ik van SLI afgestapt ben

[ Voor 16% gewijzigd door FastFred op 13-09-2011 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

megadoom schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:15:
[...]

dan zou je dat in steam moeten kunnen activeren. anders moet je een mail sturen naar de support van amd, om opnieuw een wachtwoord te krijgen (met foto attachment van die kaart erbij)
Zullen we dan eens proberen als ik tijd ga hebben voor Dirt 3 :D heb hem gekregen via een tweaker hier dus tja een foto word moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
yzx schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:07:
[...]

Zullen we dan eens proberen als ik tijd ga hebben voor Dirt 3 :D heb hem gekregen via een tweaker hier dus tja een foto word moeilijk
veel geluk ;), moet nog ff wachten op mijn code... gaat waarschijnlijk lang duren als ze alle fotos van alle mensen moeten zien.

(off-topic: vraag me af of ze ook andere dingen te zien krijgen dan die kaartjes :), ze moeten wel gek worden om die miljoen kaartjes te zien die nog niet gebruikt zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

FastFred schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:40:
Heb hier met een enkele GTX460 geen enkel probleem mee. Draait allemaal als een tiet, misschien een SLI issue en moet je het eens met een enkele kaart proberen?

Dit soort problemen zijn een van de redenen geweest dat ik van SLI afgestapt ben
Met een enkele nog niet geprobeerd, maar ik heb juist SLI om triple screen (Nvidia Surround) DiRT3 te kunnen spelen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Interessant genoeg heb ik de afgelopen dagen gemerkt dat het probleem zich alleen maar manifesteerde in de Finland levels. In bijv. de Kenya en Aspen levels had ik er geen last van.

NB: Ik zag op internet ook dat sommige spelers problemen hadden met de Rapture 3D sound engine, maar deze engine uitzetten hielp bij mij iig niet. Wellicht dat anderen hier wel iets aan hebben. Je kunt dus de software modus aanzetten en Rapture3D omzeilen, of Rapture3D op je systeem deïnstalleren en op http://www.blueripplesound.com/ een nieuwere versie van deze sound engine voor games vinden.

Mbt. mijn probleem: ik heb vanmorgen een nieuwere driver voor mijn 6970m geïnstalleerd (8.89 nu en hiervoor 8.871) en het is een wereld van verschil! De pulserende vertraging die ik eerder beschreef is nu veel minder. Het is iig. prima speelbaar in Directx 11 nu, zelfs in de Finland levels.
Dit klinkt lekker vaag: maar ik vermoed dat het probleem het ergst is wanneer aan weerskanten van de weg veel bomen staan. 8)7 Of ik 'tree detail' nu op low of ultra zet: ik blijf het een beetje voelen, ook met de nieuwe video driver. Ik weet nog altijd niet zeker waar het aan ligt, maar ik vind het wel best zo. Als er iets veranderd zal ik weer een berichtje plaatsen.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

• megadoom
werkt dirt 3 eigenlijk op crossfire??, ik zie nergens een optie, en op gpu-z staat er dat hij er maar 1 gebruikt.. ook wil mijn dirt 3 niet op fullscreen, kan iemand mij ff helpen :). kan namelijk niks vinden op google

hmm moest fullscreen= true zetten het werkt nu :)

[ Voor 10% gewijzigd door megadoom op 15-09-2011 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Laatst online: 25-08 10:53
Mijn probleem met DirectX 11 had iets te maken met de vehicle reflections ben ik achter gekomen. Ik begon te denken: waarom komt het probleem met name in bosrijke levels voor? Eerst tree detail verlagen hielp niets, vervolgens vehicle reflections op low gezet en gezamenlijk met de nieuwe drivers een behoorlijk goede ervaring gehad uiteindelijk.

Wel een beetje jammer dat je na een avond spelen al alle banen hebt gezien!

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Laatst online: 22:29

Bommes

Capo del formaggio

Ik heb niet dit hele topic door gelezen dus misschien komt mijn vraag al eerder voor (kon het niet vinden met de got search)

Deze game begint elke 2 minuten te stotteren.
[YouTube: http://youtu.be/ZYL5j9qAJz4]
Filmpje is niet van mij maar precies zo dus.
Dit is overigens de korte stotter versie, 2 minuten later komt er eentje de ongeveer een seconden of 15 duurt, en dan weer naar ongeveer 2 minuten stottert het weer voor een seconden of 5

Heb bijna alles wat ik kon vinden en maar een beetje op dit probleem lijkt geprobeerd.
force naar DX9
mappen van replay op read only
settings omlaag, settings omhoog.
ati drivers her install, beta versies geprobeerd.
Game verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd.
games for windows live geherinstalleerd.
Game op normale hdd geïnstalleerd, weer terug naar de ssd
Virus scanner verwijderd, firewall uitgeschakeld.

Geen oplossing die werkt.
Enigste dat ik niet heb geprobeerd is een her instal/format van windows

Pc is nu een week of 4 oud maar dit probleem was er al op dag 1 van de pc, dus echt op en verse instal.

Iemand hier met de goude tip, vind de game namelijk wel leuk, maar online is er zo dus echt niet bij, elke 2 minuten heb ik deze stottering en crah ik iedereen van de baan om me heen..:)

pc spec:
Intel i5 2500K
crucial m4 64G ssd
MSI P67S-C43
Sapphire HD6950
Corsair Vengeance 8 Gig

[ Voor 9% gewijzigd door Bommes op 25-09-2011 11:06 ]

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
Iemand enig idee hoe lang ik nog op de key moet wachten vanuit die AMD actie? Vorige week woensdag (21-sept) code ingevuld en fototje opgestuurd, maar tot op heden nog niks...

Dat ze allerlei zaken handmatig moeten doen na die hack, dat snap ik, maar dit vind ik toch wel erg lang...

Edit: code binnen.

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 02-10-2011 12:20 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Owkee,
ik heb dit spel sinds twee weken na de release en ik ben zo zwaar teleurgesteld... Ik vraag me af of er iets van een nummer is waar ik m'n geld kan terugvragen.

Ze hebben de belofte van meer rally dan in DiRT2 niet waargemaakt,
Gymkhana is zeer slecht uitgewerkt
graphics niet beter dan in DiRT2
Wil gewoon niet vlotten op m'n SLI setup. (als ik een van de twee kaarten weghaal dan loopt 't veel soepeler)
Slechte ondersteuning voor het zelf willen koppelen.

ALLES MOET VOOR WORDEN BETAALD, KAN GEEN ENKEL GOUD VLAKJE HALEN EN AMPER DE HELFT VAN DE AUTO'S ZONDER EXTRA TE BETALEN...

Maar het ergste is nog wel dat het spel zich nu voor de 5e keer heeft gereset. Ik zou nu wéér overnieuw moeten beginnen. Ik ben d'r echt pisnijdig om dat je voor €40 een half spel krijgt waarvan je niet eens een derde kan uitspelen omdat het spel zich weer reset....
En ik zou niet eens meer overnieuw kunnen beginnen omdat ie weigert in te loggen op GFWL waardoor ik elke keer overnieuw zou moeten beginnen.

Zelfde ervaring trouwens met F1 2010.

DiRT 2 was dan wel weer goed.

[ Voor 11% gewijzigd door .Sjoerd op 03-10-2011 19:39 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

@Sjoerd,

Vind het spel ook niet lekker vlotten. Keer een vastloper gehad en daardoor overnieuw moeten beginnen. Die menustijl is reteirritant. Elke keer dat geluid van die auto tussendoor ? wtf.

Rijden zelf vind ik prima maar doe mij maar nog meer rally tracks.. alla cmr5.

Verder heb ik na elke keer opnieuw starten dat me controls gereset zijn, en waarom denken ze dat ik een 10% deadzone op me stuur wil?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 23:27
De 'Test' versie is van de pc af. en de 'echte' versie er net opgezet! even online zitten gamen. is best leuk! Worden de savegames van Dirt3 in een cloud opgeslagen, of local?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Savegames worden lokaal opgeslagen: My documents\My Games\DiRT3\savegame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Wiethoofd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 00:44:
Savegames worden lokaal opgeslagen: My documents\My Games\DiRT3\savegame
Bedankt! En verder hoef je je windows live profiel niet te backuppen?
In het online gedeelte van het spel. Werkt mijn microfoon automatisch. Dan zie ik een speaker icoontje achter mijn naam verschijnen als ik praat. Nu zit ik vaak op Teamspeak, en ondertussen te gamen. Nu wil ik niet dat de mensen ingame automatisch mij horen als ik wat zeg op Teamspeak. Nu kan je met windows live game geval wel het balkje van de microfoon naar beneden doen, maar dat zijn als ware de windows settings. Waardoor ze mij op Teamspeak ook niet meer kunnen horen. Weet iemand hier een oplossing voor?

Edit: Inmiddels al gevonden. In het zelfde menu staat een mute mic knop. En dan mute hij de microfoon voor teamspeak niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Dacuuu op 15-10-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 00:46

JAM

Ghostrider schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:28:
...
Verder heb ik na elke keer opnieuw starten dat me controls gereset zijn, en waarom denken ze dat ik een 10% deadzone op me stuur wil?
Het resetten van je controls kun je voorkomen door het spel te starten (dus in het startscherm) met de startknop op je stuur en dus niet met 'Enter' op je toetsenbord. Het is inderdaad irritant/even wennen dat het spel het eerste invoerapparaat herkent als controller en bij gebruik van het toetsenbord alle controls (en settings) van je stuur wist.

Edit:
Ik ben er bij toeval achter gekomen waarom DiRT 3 zo haperde (terwijl m'n videokaart het spel makkelijk op 1920 x 1080 Ultra kan draaien). Ik bleek volumecompressie van de C-schijf (met de gamedata erop) ingeschakeld te hebben. Dit is de instelling "Dit station comprimeren om schijfruimte te besparen" op de tab 'Algemeen' in 'Eigenschappen' van C:
Het spel loopt nu mooi soepel. :*)

[ Voor 24% gewijzigd door JAM op 31-10-2011 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Heeft iemand ervaring met het activeren van de Dirt 3 coupon die je bij de Sapphire 6950 videokaart krijgt?

Het is nu twee dagen geleden dat ik de code en mijn gegevens heb ingevuld op www.amd.com/dirt3promo, moest zelfs daarna een foto maken van de code en die bijvoegen maar heb nog steeds geen Steam code ontvangen. Wel meteen een bevestigingsmail gehad dat mijn verzoek werd ingediend. Hoelang duurt dit ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
Sander H schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:49:
Heeft iemand ervaring met het activeren van de Dirt 3 coupon die je bij de Sapphire 6950 videokaart krijgt?

Het is nu twee dagen geleden dat ik de code en mijn gegevens heb ingevuld op www.amd.com/dirt3promo, moest zelfs daarna een foto maken van de code en die bijvoegen maar heb nog steeds geen Steam code ontvangen. Wel meteen een bevestigingsmail gehad dat mijn verzoek werd ingediend. Hoelang duurt dit ongeveer?
Gewoon even support mailen, dat had ik ook gedaan. Toen kreeg ik de mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Net gedaan, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:21
Heb DiRT3 voor de pc al een tijdje, nu ineens kan ik autosave niet meer gebruiken,
krijg de melding dat die key niet geldig is, heeft altijd gewoon gewerkt.
Kan iemand mij vertellen hoe ik deze key weer werkend kan krijgen ?

Het is een originele game dvd met de key in het hoesje.

*** Edit ***

Heb savegame al gefixt ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Albert020 op 27-02-2012 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:11

Superkiwi

Hoi doei

Beter laat dan nooit, ik ben ook eens aan Dirt 3 begonnen :P
Deel 2 platinum, zo tof deze moest wel komen. Voor 17,95 gehaald incl enkele unlockables.
Het rijdt nog net zo leuk als deel 2, vrij gemakkelijk eigenlijk (G25 doe ik het mee).
Alle assists behalve abs staan uit; tegenstanders op 3 en dan is het niet heel moeilijk.
Enige wat ik echt niet snap: De drift showcases...
Hoe hou je (en krijg je) een auto in een drift?
Handrem vasthouden of aantikken, veel of een beetje pompend gas, tegensturen of juist meesturen?
Eerste seizoen net afgesloten, dus ik kan gaan freestylen met ghymkana :)
Die ghymkana challenges vallen trouwens niks mee, veel brons en een enkele zilver of goud.
Maar brons is gelukkig niet zo heel moeilijk, dus het zal me niet ophouden hoop ik ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren gekocht met een nieuw stuurtje ..maar

Iemand anders ook last van dat je je niet kan inloggen in dirt 3 windows live .. wat ik ook doe hij geet aan dat ie ongeldig is. heb zelfs een nieuwe windows live account aangemaakt maar blijft het zelfde zeggen..

opgelost ..je moet niet de "&" in je wachtwoord hebben 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 20:56 . Reden: opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 19:00
Setup in deze game is echt 6x niks. Ik weet niet wie het geprogrammeerd heeft maar die persoon heeft iig geen flauw idee wat bv downforce is. Het slaat echt nergens op dat je op banen waar enorm veel bochten zijn en weinig rechte stukken je alleen kan winnen al je je downforce nagenoeg op 0 zet :')

Ik zit in seizoen 3 en probeer alles op difficulty 6 te winnen maar dat gaat gewoon niet. AI is standaard 1 a 2 seconden sneller en dat is nadat ik met de setup bezig ben geweest. Als je met die ''geniale'' setups gaat rijden die er standaard in het spel zitten (standaard ingesteld op het tegenovergestelde van wat je nodig hebt) zit je zo op 4 seconden. Het grootste probleem is dat er gewoon niks klopt van de setup waardoor je ook niet weet wat je nou sneller maakt dus moet je iedere baan maar 20x rijden in de hoop de goede setup uit te vogelen. Wat niet helpt is dat je ook niks van sectortijden of wat dan ook kan terug zien en dus maar een eind in het wilde weg gokt.

Maargoed na de F1 games van codemaster had ik ook beter moeten weten dan aan dirt3 beginnen :')

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de deadzone van mijn stuurtje ff op 0 procent gezet.
rijd veel beter zo dan de standaard instelling van 20 procent.
haast iedereen rijd zonder deadzone dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
Idd. Soms wil je een beetje naar rechts, maar kan dat niet. En ineens schiet je naar rechts. Ik heb hem op 5% staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 13:50
Ik heb al een paar uur speeltijd op zitten en het valt mij op dat ik de effecten op de voorruit toch minder vind dan Dirt 2. Ik vond het altijd prachtig als ik door een plas reed of modder en dat je ruitenwissers aan gingen en je haast niks zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net een filpje van gestotter, is dit een bug of lag het ergens anders aan. Ik wil namelijk deze game ook aankopen straks maar ik wil graag geen problemen zien. Zit er trouwens ook weer win live aan vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
Daarnet de demo van Dirt Showdown eens gespeeld: je kan alleen die ''8'' track rijden, maar leverde wel grappige stukjes op.

Ben nog niet overtuigd om hem te gaan kopen, hoe denken jullie er over?

De Dirt Showdown demo is trouwens vanuit de Steam Store te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ik vind Dirt Showdown echt helemaal niets. Ik krijg een soort Need for Speed Pro Street idee, en dat vond ik ook heel slecht. Dirt staat, in mijn ogen, voor meer realisme.

DIRT 3 Complete Edition staat bij mij nog op mn verlanglijstje, maar ik ben hem nog niet tegen gekomen bij de normale winkels, iemand hem al wel ergens fysiek zien liggen?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Zojuist het 2e (of was het 3e?) seizoen afgesloten in Dirt 3.
Voor het eerst de races gedaan met de hele snelle wagens (trailblazer?), die zijn wel coolio :P
Ik heb alle assists uit (behalve ABS), maar het rijdt allemaal erg makkelijk.
Enige waar ik moeite mee heb zijn de DC events en drift showcases; meestal haal ik daar brons als beste.
Daar moet ik eens meer in oefenen, volgens mij is dat best leuk als je het eenmaal te pakken hebt.
Deze Dirt ga ik daarom ook waarschijnlijk niet voor de platinum, gewoon lekker uitspelen en wat time trials doen daarna.

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 15-05-2012 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
dvdkiwi schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:11:
Zojuist het 2e (of was het 3e?) seizoen afgesloten in Dirt 3.
Voor het eerst de races gedaan met de hele snelle wagens (trailblazer?), die zijn wel coolio :P
Ik heb alle assists uit (behalve ABS), maar het rijdt allemaal erg makkelijk.
Enige waar ik moeite mee heb zijn de DC events en drift showcases; meestal haal ik daar brons als beste.
Daar moet ik eens meer in oefenen, volgens mij is dat best leuk als je het eenmaal te pakken hebt.
Deze Dirt ga ik daarom ook waarschijnlijk niet voor de platinum, gewoon lekker uitspelen en wat time trials doen daarna.
Online is ook nog steeds zeer vermakelijk ;).
Gisteravond nog gespeeld en genoeg mensen die het leuk houden en netjes racen.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik merk dat de ghymkana events me makkelijker af gaan met de camera buiten de wagen :)
De andere races doe ik wel "onboard".
Zelfs zowaar wat platinum medals gehaald; DC sprint (tussen de poortjes door) en het event waar je 6 tricks moet doen en zelf de beste route moet vinden.
Maar ghymkana blijft lastig...
Net de zomer xgames in het 3e seizoen afgerond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Is er trouwens al een Dirt Showdown topic geopend?
Ik was er nml naar op zoek, maar kon 'm niet vinden. ;)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Werkt het uploaden naar youtube wel?
Nadat mijn replay na 10 min eindelijk gerecord is en zogenaamd geupload,
komt de melding dat het connecten niet lukt.
Dan vraagt ie om te connecten met dirtnet maar dat lukt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
HardCoreGamer schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 23:41:
Is er trouwens al een Dirt Showdown topic geopend?
Ik was er nml naar op zoek, maar kon 'ze niet vinden. ;)
Nee nog niet, aan jou de eer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Kw4kje schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:02:
[...]

Nee nog niet, aan jou de eer. :P
Haha, dames gaan voor :9

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dirt 3 showdown tijdelijk in de aanbieding:
http://www.yourgamezone.n...s/62060817/Products/10773

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Ik heb gister Dirt 3 gekocht. Het is best een leuk spel. Alleen ik kan niet opslaan. Ik heb een account aangemaakt. En ik log in. En dan staat er cant save. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Want dit is wel erg irritant steeds dezelfde races doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Heb je het over replays of de voortgang in het spel?
De voortgang in het spel wordt automatisch opgeslagen, komt ook een melidng van als je de game opstart.
(PS3 toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

nope, pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Heeft iemand een idee waarom DIRT 3: Complete edition zo slecht leverbaar is? Ik kan maar een handje vol winkels vinden die hem verkoopt, waarbij allen een dikke levertijd staat of staat niet leverbaar...

Heeft iemand hem al in de winkels zien liggen toevallig?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

afca123 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 02:50:
Ik heb gister Dirt 3 gekocht. Het is best een leuk spel. Alleen ik kan niet opslaan. Ik heb een account aangemaakt. En ik log in. En dan staat er cant save. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Want dit is wel erg irritant steeds dezelfde races doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Cybpraetorian schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:10:
Heeft iemand een idee waarom DIRT 3: Complete edition zo slecht leverbaar is? Ik kan maar een handje vol winkels vinden die hem verkoopt, waarbij allen een dikke levertijd staat of staat niet leverbaar...

Heeft iemand hem al in de winkels zien liggen toevallig?
Bedoel je dirt met alle extra auto's etc die je anders moet kopen?
afca123 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 02:50:
Ik verwacht een fout in je GFWL..misschien daar even naar gaan zoeken?

@Iedereen: Iemand te porren voor Dirt Showdown?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Dacuuu schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:55:
[...]

Bedoel je dirt met alle extra auto's etc die je anders moet kopen?

[...]
http://www.wowhd.nl/games...playstation-3/dp/27802055

Ja inderdaad, die leek me juist het compleetste en interessantste. Kan ze echter vrijwel nergens verkrijgen...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik zie net [Multi] Dirt: Showdown online komen, dus DiRT: Showdown gerelateerde reacties zijn daar op hun plaats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Wiethoofd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:18:
Ik zie net [Multi] Dirt: Showdown online komen, dus DiRT: Showdown gerelateerde reacties zijn daar op hun plaats ;)
Ik heb hem net aangemaakt, mijn eerste 'grote' topic, dus er zitten nog wat schoonheids foutjes in het topic start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Je hoeft je vraag niet blijven te herhalen. 2x is voldoende, zeker aangezien hij nog gewoon op de laatste pagina staat.

[ Voor 132% gewijzigd door PWM op 09-06-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Weet je al wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Nee, ik kan het nog steeds niet spelen. Heb een mailtje gestuurd. En zei weten het ook niet. Ik hoopte hier een antwoord te vinden maar blijkbaar heeft niemand die. Ik hoop dat er nog mensen zijn die mij kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
afca123 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:12:
Nee, ik kan het nog steeds niet spelen. Heb een mailtje gestuurd. En zei weten het ook niet. Ik hoopte hier een antwoord te vinden maar blijkbaar heeft niemand die. Ik hoop dat er nog mensen zijn die mij kan helpen.
Echt een dooddoener normaal..maar heb je je pc een beetje ingericht dat je snel een format kan uitvoeren? Dan zou ik dat gewoon even doen. Mits je je data niet allemaal op 1 schijf hebt, of op 1 partitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Nee, heb ik niet. Maar Is er geen oplossing dat ik weer kan saven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Net Dirt 3 Complete edition voor PS3 gehaald. Ziet er vet uit, wel uitdagend, stond in de eerste race al 3x achterste voren en de eerste telefoonpaal heb ik ook al omver gehaald :P haha

wel opvallend: de game blijft in het Engels de teksten tonen, geen NL teksten, heb ik nu bij Nedgame de UK versie gehaald of er is alleen maar een ingame Engelse versie?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:47
Cybpraetorian schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 19:46:
Net Dirt 3 Complete edition voor PS3 gehaald. Ziet er vet uit, wel uitdagend, stond in de eerste race al 3x achterste voren en de eerste telefoonpaal heb ik ook al omver gehaald :P haha

wel opvallend: de game blijft in het Engels de teksten tonen, geen NL teksten, heb ik nu bij Nedgame de UK versie gehaald of er is alleen maar een ingame Engelse versie?
Ingame is voor zover ik weet alleen maar Engels.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Hm ik twijfelde even namelijk aangezien ik bij een andere winkels een case heb gezien waar Complete editie zowel in het NL als frans op de cover stond, maar weet dus niet wat het ingame is. Hoe dan ook, maakt ook niet uit, het viel me alleen op...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:47
Cybpraetorian schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:02:
Hm ik twijfelde even namelijk aangezien ik bij een andere winkels een case heb gezien waar Complete editie zowel in het NL als frans op de cover stond, maar weet dus niet wat het ingame is. Hoe dan ook, maakt ook niet uit, het viel me alleen op...
Klopt, de tekst op de cover is bij mij in ieder geval in het NL's en Frans. Alleen ingame in het Engels.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canonchiel
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-08 10:45
heeft er iemand zin om met mij dirt 3 te doen?

zo ja hoor ik het graag want dan kunne we lekker race en driften:D
en kijken wie er vna ons beter is:D

en ik zou graag me nieuwe logitech driver force gt willen uitproberen, en dat kan niet beter met me mede tweakers:D

tot race:d

I7 3930k, Asus Gtx 680 DC2Top , Asus Rampage iv Formula, Antec HCP 1200 Watt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:27
Nadeel van Dirt online vind ik toch nog steeds dat er altijd 1 iemand bijzit die het probeert te verpesten.
Laatst met mijn broer en buurman online, allee 3 achter de Logitech GT. Heerlijk aan het racen, komt er zo'n stakker bij die contant tikjes geeft in de bochten... en hop... er allemaal af..

Frustrerend :(

• Faberge
  • Laatst online: 16:26
Zijn er een aantal die met mij de Joyride trophy willen halen? Meest belachelijke trophy ooit, maar ik heb hem nog nodig en het is bijna onmogelijk om dit online zonder bekende te halen.....

PSN: Faberge21

http://steamcommunity.com/id/nijn

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Faberge schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:50:
Zijn er een aantal die met mij de Joyride trophy willen halen? Meest belachelijke trophy ooit, maar ik heb hem nog nodig en het is bijna onmogelijk om dit online zonder bekende te halen.....

PSN: Faberge21
Wat moeten we er voor doen?

www.youtube.com/DerOllie

• Faberge
  • Laatst online: 16:26
Heb hem net gehaald! Gecoördineerd op ps3thropies. Was nogal een vervelende, 20 minuten uitzitten met nog 3 man. En niemand mocht de sessie uit.. Bijna platinum nu.

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dirt 3 een van de leukste racegames van het moment, maar ik vind het zo jammer dat ik mijn g27 stuurtje gewoon niet goed ingesteld krijg.
Ik rijd namelijk met xboxcontroller en toetsen veel sneller als mijn met mijn g27.

Ik heb in deze forum draad de instellings al een keer overgenomen.
Op verschillende andere sites heb ik de instellings ook al een keer zo ingesteld.
Er is prima mee te rijden met g27 stuur alleen het is zo jammer dat ik niet gelijk zo snel ben als met controller. Het lijkt wel of je met controller en toetsen directer kan sturen en meer grip hebt.

Nou is het ook zo dat dirt 3 meer voor de controller gemaakt is dan voor een racestuur omdat de game een port is van de ps3 en xbox.

Er is prima met stuur te rijden, alleen met xboxcontroller rijd ik veel sneller en heb meer grip.

Weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hoe lang rijdt je al met stuur?
Vaak is het zo dat als je een game gewend bent met controller te spelen en je overstapt naar een stuur, je een stuk langzamer bent. Je moet als het ware opnieuw leren racen. Dat had ik met Gran Turismo ook.
Dirt 3 speel ik met de G25, instellingen niks aan veranderd en ik kan er prima mee overweg.
Ik vind het prima rijden zo (PS3) :)
Een stuk beter dan Shift 2, dat is echt een drama met stuur op de console...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
Besloten de gameplay maar eens wat te gaan verlengen van Dirt 3, en heb het Monte Carlo pack gekocht, een leuk stukje van Youtube:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NqAjG2-_agM]

Gafe track dat Monte Carlo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ow ja, Dirt 3...
Die moet ik ook nog steeds uitspelen haha :P
Filmpje ziet er wel vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Onlangs DiRT3 ook 'uitgespeeld'. Alle triangles/piramides naar gold, een paar gymkhana dingen op silver gelaten. DLC, multiplayer en achievements laat ik maar voor wat het is. Ik vond DiRT2 leuker, helemaal op LAN's met een zelf uit te zoeken auto die ook daadwerkelijk van elkaar verschilden in rijstijl.

De autosettings wijzigen (diff, downforce, rideheight etc.) heb ik wel veel meer gebruikt dan in DiRT2, daar voelde ik veel minder verschil als je een aanpassing aan je setup deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:57
Massive necro, maar blijkbaar hebben ze er e-i-n-d-e-l-i-j-k GFWL uitgehaald. Nu kan ik overwegen om hem terug eens aan te zetten en niet na 5 minuten terug te sluiten omdat mijn savegames weg zijn of mijn account om zeep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:15

TommieW

Numa numa.

AntiChrist7 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:00:
Massive necro, maar blijkbaar hebben ze er e-i-n-d-e-l-i-j-k GFWL uitgehaald. Nu kan ik overwegen om hem terug eens aan te zetten en niet na 5 minuten terug te sluiten omdat mijn savegames weg zijn of mijn account om zeep
Ik zag vandaag de Complete Edition tussen m'n games staan. Ik had geen idee dat ik die ooit gekocht had, maar hij staat er tussen op Steam. :+
Maar allemachtig. Wat een ellende was die baggerzooi. Zeker de dode linkjes in de UI waren om van te huilen. Ik heb de Complete Edition geïnstalleerd, maar hij lijkt niet te willen starten. Er gebeurt gewoon niets. Aan de andere kant heb ik nu wel betere dingen te doen, dus misschien is het een hint. :P

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:31
De game draait bij mij nu wel normaal, maar mijn G27 heeft het probleem dat hij naar rechts trekt :')

Nog maar een jaartje of 2 wachten tot dat gefixed is dan, haha

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:13
TommieW schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:08:
[...]

Ik zag vandaag de Complete Edition tussen m'n games staan. Ik had geen idee dat ik die ooit gekocht had, maar hij staat er tussen op Steam. :+
As a thank you for your patience over this last year we’ll be upgrading everybody who owns DiRT 3 to the DiRT 3 Complete Edition, which will include all of our DLC for no extra cost.
Staat in het verhaaltje over de update :-). Misschien dat ik Dirt weer eens op pak om te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:15

TommieW

Numa numa.

BlackthunderAwf schreef op donderdag 02 april 2015 @ 00:12:
[...]

[...]

Staat in het verhaaltje over de update :-). Misschien dat ik Dirt weer eens op pak om te racen.
Las ik ook nadat ik dat gepost had. :+

DiRT 3 wil nu wel starten. Er bleek een library te missen. Toen ik handmatig DiRT 3 startte door de .exe te dubbelklikken, in plaats van Steam kreeg ik de melding dat openal32.dll ontbrak. Een Google search later kwam ik hier na dat ik dit had geïnstalleerd, deed DiRT 3 het weer. :D

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
TommieW schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:50:
[...]

Las ik ook nadat ik dat gepost had. :+

DiRT 3 wil nu wel starten. Er bleek een library te missen. Toen ik handmatig DiRT 3 startte door de .exe te dubbelklikken, in plaats van Steam kreeg ik de melding dat openal32.dll ontbrak. Een Google search later kwam ik hier na dat ik dit had geïnstalleerd, deed DiRT 3 het weer. :D
Het eerste uurtje zit er op! Leuk spel weer.
Bedankt voor de patch, ik kreeg de zelfde error. Na het installeren van de oalinst, draait alles perfect. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 14:27
Mooi dat ik dit topic toevallig even meepik. Nu ga ik me weer eens richten op Dirt3. Ben groot fan van Dirt 2 maar die mp lijkt niet weer te gaan werken. De petitie loopt al op het steamforum. De besturing is zoveel beter in Dirt2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

BlackthunderAwf schreef op donderdag 02 april 2015 @ 00:12:
[...]

[...]

Ben wel benieuwd hoe ze dat doen met de huidige installaties want vorige week toen ik het opstarten had ik nog niet alle DLC maar hij stond wel al in mijn lijst als complete edition.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Het wordt na 4 jaar wel eens tijd voor Dirt 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

calsonic schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:27:
Het wordt na 4 jaar wel eens tijd voor Dirt 4...
We hebben Dirt Showdown toch :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Touchdomex schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:36:
[...]

We hebben Dirt Showdown toch :+
Ze moeten zich schamen dat ze dat hebben uitgebracht....heeft niets met rally te maken.... :-(

[ Voor 23% gewijzigd door calsonic op 10-04-2015 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

calsonic schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:41:
[...]

Ze moeten zich schamen dat ze dat hebben uitgebracht....heeft niets met rally te maken.... :-(
Het is nog steeds best vermakelijk en het draait bijzonder soepel op mijn PC :+ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ah mooi! Complete Edition staat nu ook in mijn lijst.

Iemand enig idee hoe ik de savegame van mijn oude Dirt overzet naar mijn nieuwe en dus hem straks ook via Cloudsave heb? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Touchdomex schreef op zondag 12 april 2015 @ 11:18:
Iemand enig idee hoe ik de savegame van mijn oude Dirt overzet naar mijn nieuwe en dus hem straks ook via Cloudsave heb? O+
Gaat volgens mij niet, stond iets in de update notes dat door het wijzigen naar het Steamworks platform de save games niet om te zetten of incompatible zijn.
Due to the differences with the two versions [GFWL vs. Steamworks] unfortunately your save files will not be compatible with each other. We know it sucks and we are sorry but it was unavoidable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Wiethoofd schreef op zondag 12 april 2015 @ 18:37:
[...]

Gaat volgens mij niet, stond iets in de update notes dat door het wijzigen naar het Steamworks platform de save games niet om te zetten of incompatible zijn.

[...]
Meh las het ook al op een andere plek maar een juiste bron vinden was lastig...

Betekent dus automatisch alles opnieuw halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik heb zojuist (gratis) een code geclaimd van dirt 3 via raptr voor 5000 punten. Want, ja, een echte Nederlander is natuurlijk van de gratis dingen en ik wou dit spel toch een keer proberen:)

Het is mij alleen niet helemaal duidelijk wat het verschil is tussen dirt 3 en dirt 3 complete edition. Volgens google is dirt 3 het basis spel en de ander is ook met dlc, right? of heb ik het verkeerd begrepen? Ik weet trouwens dat het niet handig is om in een oud topic te posten, maar ik vond niet dat mijn vraag een nieuw topic waardig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat heb je helemaal correct :)
Complete edition is incl alle DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

dvdkiwi schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:45:
en nog in het geval van als je de steam variant hebt cloudsaves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Laatst online: 28-10-2024
dvdkiwi schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:45:
Bedankt! Scheelt me een hoop ruimte op mijn harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-03-2021
Even een oud topic kikken!
Nu op Steam; http://store.steampowered...1_237_querypaginated__106 voor maar €7.49..
Ik had 'm bijna aangeschaft, maar lees een hele hoop tegenstrijdige berichten dat dit spel al dan niet onder windows 10, 64 bit zou werken?
Weet iemand hier meer over?
Bedankt alvast! _/-\o_

Breakske https://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=807827

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:04

Davidson

Porsche fan

Breakske schreef op maandag 21 maart 2016 @ 00:15:
Even een oud topic kikken!
Nu op Steam; http://store.steampowered...1_237_querypaginated__106 voor maar €7.49..
Ik had 'm bijna aangeschaft, maar lees een hele hoop tegenstrijdige berichten dat dit spel al dan niet onder windows 10, 64 bit zou werken?
Weet iemand hier meer over?
Bedankt alvast! _/-\o_
Ik heb hem toevallig vorig weekend aangeschaft toen hij in de aanbieding was in een bundel voor 11 euro (incl. Collin McRae Rally, Dirt Rally en Dirt Showdown). Draait hier prima op Windows 10 64-bit! Heb overigens wel een Nvidia kaart, maar dat zou niet uit moeten maken :)

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breakske
Hoi Davidson!
Dan heb je wel een heel goede deal gedaan!
Bedankt voor je antwoord!
Ik heb zelf ook een Nvidea kaart, gtx 960, 2gb.
Ik had 'm gisteren bijna aangekocht, had ik die negatieve recensies op Steam fora niet gelezen...
Ik ga het dan toch maar eens proberen, dank je wel! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breakske
Hey, ik wilde even laten weten dat ik het spel heb aangeschaft én dat het zeer goed,
tot nu toe, zonder één enkel probleem onder windows10 werkt!
Een weetje, wanneer het spel niet in full screen zou starten, gewoon effe alt/enter drukken. ;-)
Bedankt allen voor de input!
Ik hoop ook een kleine bijdrage te hebben gedaan!?
Breakske.

Verwijderd

Schop

Ik zou deze game graag op de PS3 willen aanschaffen.
En mijn voorkeur gaat uit naar de complete edition.

Helaas zijn die alleen 2e hands te koop.
Kan ik de extras zonder bijbehorende code spelen?
Wat ik begrepen heb staan de wagen en extra tracks op de disc namelijk.

Online pass boeit mij verder niet....of heb ik die juist nodig om toegang tot de extra content te krijgen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2016 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 21:25:
Ik zou deze game graag op de PS3 willen aanschaffen.
En mijn voorkeur gaat uit naar de special edition.

Helaas zijn die alleen 2e hands te koop.
Kan ik de extras zonder bijbehorende code spelen?

Online pass boeit mij verder niet....of heb ik die juist nodig om toegang tot de extra content te krijgen?
Als je slim bent koop je hem op de PC in de aanbieding als deluxe editie en heb je instant alle content. Werkt imho veel beter als de PS3 versie. Heb die ook gehad maar weer verkocht juist vanwege het gemis van de content en de PC versie was 5 euro oid.

Verwijderd

Ik heb de pc versie ( complete edition)met extra content (op disc) zojuist aangeschaft.
Alleen heb ik geen idee of mijn pc em aankan.

De PS3 heeft ook een speciale editie.
Waarom ging je daar niet alsnog voor?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2016 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 21:30:
Ik heb de pc versie ( complete edition)met extra content (op disc) zojuist aangeschaft.
Alleen heb ik geen idee of mijn pc em aankan.

De PS3 heeft ook een speciale editie.
Waarom ging je daar niet alsnog voor?
Duuuuuuuuuuur en draait niet op 60fps

Pc masterrace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sillverray
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-09 16:29
kevz schreef op donderdag 2 april 2015 @ 00:08:
De game draait bij mij nu wel normaal, maar mijn G27 heeft het probleem dat hij naar rechts trekt :')

Nog maar een jaartje of 2 wachten tot dat gefixed is dan, haha
Is helaas nog steeds niet verholpen
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste