Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:04
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kebNY.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O6Mbj.jpg
DiRT Showdown is een compleet nieuwe race game vol adrenaline, snelheid, stijl en vernietiging van de makers van de bekroonde DiRT franchise. Spelers duiken in een nieuwe wereld vol arcade races, snelheid en tricks dankzij pick up and play controls en knallen hun weg naar de 'Showdown' finales om te strijden tegen rivalen omringd door duizenden fans in een trillende festival sfeer.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RlSEr.jpg
Recommended specifications
Windows Vista or Windows 7
AMD Bulldozer or Intel Core i7
3GB of RAM
Graphics Card: AMD HD6000 Series or NVidia GTX500 Series
DirectX 11
15GB of Hard Drive
DirectX Compatible Sound Card
Minimum specifications
Windows XP, Vista or Windows 7
AMD Athlon 64 X2 or Intel Pentium D 3.4GHz
2GB of RAM
Graphics Card: ATI Radeon HD2000 Series or NVidia 8000 Series
DirectX 9
15GB of Hard Drive
DirectX Compatible Sound Card
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZZSd3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TLut9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Fkv2B.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nYEe1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NwcxI.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/k9wvQ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eyhcT.jpg
Officiële Dirt Showdown Website
Tweakers Pricewatch PC versie
Tweakers Pricewatch Xbox360
Tweakers Pricewatch Playstation 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Toen ik het zag dacht ik heel even, eindelijk een echte opvolger voor demolition derby. Helaas weer geen prijs. Overigens leuk spel, wel te duur ff wachten tot een aanbieding.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Ah 'ready to play' op me steam, gaan we zo maar even doen, ben benieuwd. :)

Edit: Vermakelijke game :)

[ Voor 16% gewijzigd door Kw4kje op 24-05-2012 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Kw4kje schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 17:10:
Ah 'ready to play' op me steam, gaan we zo maar even doen, ben benieuwd. :)

Edit: Vermakelijke game :)
Mooi! Kan je eens wat meer info geven? offline gedeelte, online gedeelte etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Heb alleen nog maar World Tour gespeeld. Veel verschillende events, waarbij de Knockout en Rampage events leuk zijn om te doen, destruction derby. Maar ook de gewone race events doen het goed. Wat ik weel beetje mis is de impact van het beuken, die komt niet echt goed over naar mijn idee, beetje flauwtjes, had beter gekund. Ik had verwacht dat de World Tour een verhaal lijn zou hebben, dit is niet het geval, daar ben ik eigenlijk wel blij om, je wilt immers gewoon racen, maar ik heb niet het gevoel dat ik met een World Tour bezig ben, het is gewoon een opstapeling van verschillende events. De besturing is erg goed, speel met een gamepad en hoefde er niks aan te veranderen. Ook de graphics zien er mooi uit, veel detail in de omgeving en al het siervuurwerk maken het geheel een mooi plaatje.

Verstand op 0 en gassen maar!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkehuus
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 17:59
Is het een nieuwe game of een soort van uitbreiding op Dirt 2 en 3? Zag in de screenshots van oa het Stadium in meen ik LA. Nieuwe tracks en races in oude omgevingen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Gekkehuus schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:51:
Is het een nieuwe game of een soort van uitbreiding op Dirt 2 en 3? Zag in de screenshots van oa het Stadium in meen ik LA. Nieuwe tracks en races in oude omgevingen??
Dat is wel gebruikelijk in de game industrie, om moddelen etc te hergebruiken. Gebeurd bij alle titels bij sommige zie je het wat beter dan anderen (racegames, CoD, veel multi console shooters, halo, gears of war, sport games in extreme mate). Dus ik zou zeggen ruwweg is 20% nieuw de rest is gerecycled qua modellen en textures (deze aanname is op niks gebaseerd). Het is dus niet verbazingwekkend om soms letterlijk dezelfde maps tegen te komen (of track in dit geval) met een andere skin.

Maar om je vraag je beantwoorden, het is een volledig "nieuwe" game.

[ Voor 38% gewijzigd door Postius op 25-05-2012 12:17 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gekkehuus schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:51:
Het is een nieuwe game, maar in de review op Gametrailers hebben ze het ook erover dat sommige settings "gerecycled" zijn.

Zelf vind ik niet dat dit iets toevoegt aan de games die er al zijn met dit soort gameplay zoals Flat Out en Burnout.
Ik zou wel weer eens een nieuwe Midtown Madness willen zien: crossen/cruisen/CTF met volledige vrijheid in een complete stad ipv. op afgesloten industrieterreintje/circuitje of vooraf bepaalde route :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ben hem nu aan het installeren..Even kijken of het wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:37

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

jammer dat het gewoonweg niet meer een rally game is.. de prullenbak in dus.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Review van ondergetekende

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Nickrsd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:41:
jammer dat het gewoonweg niet meer een rally game is.. de prullenbak in dus.
Als ze de game onder een andere naam hadden uitgebracht zou het anders zijn geweest. De game is erg vermakelijk. Maar je moet het niet associëren met een rally game :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Wat mij opvalt is het totale gebrek aan gevoel voor snelheid. :(

Als je met de nose cam rijd tijdens de races heb je gewoon het gevoel of alles vertraagd draait, zeker in vergelijk met Dirt 2 en 3. Het klopt gewoon niet met de snelheid je die eigenlijk rijd, misschien komt het omdat ik in eyeinfinity triple screen draai.

De rampage missies zijn wel aardig. De variatie is ook een plus punt in de game.
Dirt 2 speel ik nog steeds elke week, Dirt 3 af en toe.

Dirt Showdown waarschijnlijk volgende week niet meer

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iva_Bigone schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:30:
[...]
Ik zou wel weer eens een nieuwe Midtown Madness willen zien: crossen/cruisen/CTF met volledige vrijheid in een complete stad ipv. op afgesloten industrieterreintje/circuitje of vooraf bepaalde route :)
Burnout Paradise? Driver San Fransisco? Test Drive Unlimited? En ga zo maar door. Alsof er na Midtown Madness niets meer verschenen is. ;)

Ik zit er aan te denken om Showdown te kopen, puur voor de lol. Je moet gewoon goed weten dat het GEEN Dirt 4 is of zo... Ik begrijp van deze en gene dat het (jammergenoeg) geen next-gen Destruction Derby is: waarom precies niet? Het lijkt er hier en daar toch wel op...? DD is een van m'n oude favorieten: heerlijk mindless raggen met die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:57:
[...]

Burnout Paradise? Driver San Fransisco? Test Drive Unlimited? En ga zo maar door. Alsof er na Midtown Madness niets meer verschenen is. ;)
Oh, ik wist niet dat je CTF (of Gold :P) had in TDU?

En Burnout Paradise vond ik nogal saai, beperkt en irritant :P En had ook geen CTF volgens mij? Geen geduld gehad om er langer dan 2 uur mee te spelen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iva_Bigone schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:11:
[...]

Oh, ik wist niet dat je CTF (of Gold :P) had in TDU?

En Burnout Paradise vond ik nogal saai, beperkt en irritant :P En had ook geen CTF volgens mij? Geen geduld gehad om er langer dan 2 uur mee te spelen haha.
Ja, ha, alleen dat CTF dan niet, maar wel 'crossen/cruisen met volledige vrijheid in een complete stad'. ;)

Ik heb trouwens zonet Showdown online besteld. Was ff de stad in om 'm meteen te hebben voor het weekend, maar eh... wazzup met PC-games...? Diverse winkels (Dynabyte, Dixons) lijken er niet meer echt aan te doen? Wat ouwe meuk in een bak en that's it...? En bij de Bart Smit kostte het spel 49,95. Ja, dag...! :X Dus toch maar online besteld. Scheelt al gauw zowat de helft... Dan maar ff wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:17:
[...]

Ja, ha, alleen dat CTF dan niet, maar wel 'crossen/cruisen met volledige vrijheid in een complete stad'. ;)
Ging mij juist om die combi van alles in 1 spel: vroegâh in competitie-verband veel 'cops & robbers' in Midtown Madness gespeeld, maar je kon ook lekker dollen/scheuren met je team/andere spelers als je daar ff geen zin in had :P
Zelf autootjes bouwen met vage claxons en topsnelheid van mach 1 was ook dolle pret :+
[/good old days]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 17:54
't lijkt mij een toffe game, maar wel even wachten tot hij in de aanbieding is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
Vermaak me prima met deze game. En het voordeel is dat je ook splitscreen deze game kan spelen en dan is het echt leuk. Zelfs me vriendin vindt het super leuk om te doen. Je moet geen super realistische rally game verwachten, want dan stelt deze game teleur, maar als je gewoon het verstand op 0 zet dan is deze game echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-08 10:34
418O2 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:22:
't lijkt mij een toffe game, maar wel even wachten tot hij in de aanbieding is
http://ezykey.net/index.p...ct/product&product_id=136 €15,50
http://www.g2play.net/store/DiRT-Showdown-Steam-Key.html €20
Valt wel mee (m.b.t. de PC versie uiteraard). ;)

Lijkt me idd ook wel een leuk spel, al past het simpelweg niet in de DiRT franchise. Dat terzijde, ik koop 't binnenkort wel eens. Voorlopig games genoeg.

[ Voor 21% gewijzigd door Tweaker36 op 01-06-2012 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 17:54
Ik heb geen pc buiten mijn lowspecced htpc dus ik moet hem voor de xbox hebben...

dan kan ik hem ook gelijk op 115" spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik vind het een leuke game, alleen dat rammen vind ik niet zo leuk. Begrijp me niet verkeerd, dat aggressief rijden zoals in Ball 8 en dat je eerst moet rijden en dat de laatste geëlimineerd wordt enzo, vind ik super. Alleen dat anderen in de prak rijden in een arena vind ik stom. En dan nog zo'n zielige amerikaanse stem die daar wat staat te kwelen :r ... Nja, behalve die races dan vind ik het nog wel een nice spel :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

mn 2d surround opstelling (reso. 5088x1050)
doet in de ingebouwde benchmark: average FPS: 55.76 minimum FPS: 38.19

heb er een filmpje van op facebook gezet maar lukt niet om die te delen buiten de facebook-wereld...

CONFIG:
in game graphics settings: multi sampling OFF, Else=maximum.
system specs:
OC: ivy i7@4.2/GTX480SLI@860MHz
gtx580sli Dirt Showdown benchmark

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaaaaaaaaaaaa, dikke pret! Spel kwam vanmiddag al binnen. Het betere arcade ragwerk! Heerlijk! Ik vind het eigenlijk best wel een next gen Destruction Derby...! Het spel doet me ook denken aan een andere racegame uit de jaren negentig waarvan ik de naam jammergenoeg vergeten ben... Vooral door die Amerikaanse jaren 50 auto's en de sfeer, niet zozeer door het rammen. Kan niet op de naam komen...

Maar goed, dit is nou echt zo'n lekker spel voor mindless tussendoor rammen met die hap. Prachtig. Loopt ook goed en zo op de hoogste settings. Lang geleden dat ik een racespel heb gespeeld waarin ik achter de auto aanvlieg. ;) Super! Het geld meer dan waard! (Nou ja, die 28 voor de PC versie dan, natuurlijk. ;) )

De controls (ik speel het zelfs met de XBox controller i.p.v. met het stuur) zijn ook lekker makkelijk: doe donuts zijn een piece of cake nu. Het is gewoon dikke pret en heftige lol. _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Splitscreen is erg vermakelijk!
Single player weet me niet echt te boeien.

[ Voor 26% gewijzigd door ApOE op 02-06-2012 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge, weet je waar ik de meeste moeite mee heb...? Met dat simpele smashen van die blokken...! }:O Dat lijkt zo simpel maar ik merk dat ik niet gewend ben aan zo'n XBox-controller: ik kan er niet precies genoeg mee sturen...! Valt vies tegen. De rest gaat makkelijk, maar ik heb dan ook de moeilijkheidsgraad op z'n laagst. ;) Ik speel dit spel puur voor de lol. ;)

EDIT
Iemand anders trouwens ook last van zo nu en dan lockups op de PC...? Beetje jammer...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier ook lui die geen flashbacks meer hebben...? Als ik in een replay zit, zie ik helemaal niets linksonderin... Ik heb niets veranderd aan de instellingen en heb nu al sinds eergisteren geen flashbacks meer. Of heeft dat te maken met het 'seizoen' waar je in zit?

Vermaak me nog steeds PRIMA met dit spel. Heerlijk raggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Deze ook samen met m'n vriendin aangeschaft (2 stuks dus nu). Leuk om te doen, maar niet echt stabiel op haar laptop. (zal wel in de Ati mobility drivers van die 6750 zitten)

De races zijn best leuk, maar inderdaad, de "verfijndere' Dirt 3 zaken zoals die joyride, gymkana, blockbuster en andere zooi hoeft niet zo van mij. Ook is de tegenstand wel aardig, maar tegen het einde van de singleplayer worden ze een beetje té erg met hun naar mijn mening te snelle recovery en rare trucjes om je aan te pakken. Maar goed, misschien ben ik er gewoon niet goed genoeg in ofzo.

De multiplayer zit niet helemaal lekker in elkaar, maar met een groep mensen uit steam aan de slag gaat wél erg goed. Ook splitscreen zal wel vermakelijk zijn, maar nog niet geprobeerd.

Het gevoel voor snelheid is er inderdaad niet echt, tot je post-processing op z'n hoogst zet, maar de andere effecten die je erbij krijgt wordt ik persoonlijk niet goed van. Jammer dat het racen niet zo interessant is als in dirt 1 en 2, maar goed, dat is een gepasseerd station. En ik moet zeggen dat ik die delen nog steeds met plezier kan spelen. Alleen deel 3 heb ik niet, en als ik naar de ge-erfde modes in dit deel kijk heb ik daar ook geen spijt van.

Misschien een T.net race groepje samenstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend was er een kleine update via Steam. Geen idee wat er veranderd is, maar Showdown loopt bij mij nog steeds vast zo om de paar races... Vervelend. Verder blijf ik het echt een topspel vinden: heerlijk hersenloos vermaak. Ik vind het nog steeds 'de nieuwe Destruction Derby', hoor!

Die update had trouwens wel al m'n grafische instellingen gereset! Ik speel nu op High want zelfs met m'n i5 2500K @ 4.5 en een GTX580 loopt het hier en daar niet zo soepel op Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Net zelf even het spel officieel aangeschaft. Hersenloos online raggen. +1 ;) Verder moet je het spel niet voor de top prijs kopen. Zin om een keer samen een potje te spelen iemand?

En een Steamgroep aangemaakt, join de groep. Handiger om samen een potje te beuken.

http://steamcommunity.com/groups/GoTSD

[ Voor 33% gewijzigd door Dacuuu op 13-06-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4rp88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-08 10:44
Beste Mede Tweakers,

Nadat ik met plezier Dirt 2 & 3 gespeeld hebt, leek het mij leuk om Dirt Showdown te kopen.
Echter kom ik naar de installatie van het spel er achter dat de game niet normaal loopt ( gemiddeld een frame rate van 10 tot 15 ).

Nu hoor ik jullie denken schaf a.u.b een nieuw systeem aan, maar dat is nou juist het probleem.

Mijn specs zijn :
-AMD 8150
-16GB DDR-3 1600MHZ
-GTX 550TI & heb dit probleem ook met een GTX 680 Twin Frozn III

Kan iemand mij messchien uitleggen waar dit aan licht.

Verder heb ik alle DirectX update geïnstalleerd en de nieuwste Nvidia drivers ook.

Hopelijk kan iemand mij uit de brand helpen, want nu heb ik Dirt Showdown maar kan hem nog steeds niet spelen.

Alvast bedankt voor het lezen van mijn reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

op welke grafische instellingen speel je het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4rp88
Uiteraard de hoogste settings met de GTX680 , dit lijkt mij geen probleem met die kaart.
Maar wat nog vreemder is, is dat de frame rate al laag is bij het filmpje van AMD gaming, wanneer je het spel opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

zet Global Illumination eens uit (helemaal onderaan de lijst van grafische instellingen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4rp88
Ik ga het vanavond proberen , ik hou je op de hoogte :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4rp88
Helaas ook dit mag niet baten, maar het vreemde is dat hij in de menu's vloeiend loopt, maar tijdens filmpjes/ in game actie gaat hij over zijn nek. En je kunt mij niet vertellen dat een GTX 680 die game niet kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

tja, ik draai triple-SLI gtx580 op 800MHz GPU (stock voor de MSI N580) in 3DMark'11 benchmark is de performance ongeveer gelijk aan dual-SLI gtx590.

op FullHD resolutie, max grafische settings preset, 16xQCSAA, geeft de ingebouwde benchmark in Showdown:
AVG 20.2 FPS
MIN 13.9 FPS
-- dat deze game op max instellingen niet lekker samen gaat met een gtx590 is hierbij bevestigd

schroef ik de anti aliasing terug naar 4xMSAA, dan krijg ik:
AVG 22 FPS
MIN 13 FPS
-- AA terugschroeven doet niet veel

zet ik Global Illumination uit en schroef anti aliasing weer terug naar de max, dan wordt het ineens:
AVG 95 FPS
MIN 72 FPS
-- GI Uit gooit bij mij de remmen los ondanks AA op 16xQCSAA

Als GI op jouw 690 geen effect heeft vermoed ik dat geheugenconsumptie van de VRAM door deze feature over de 1,5 GB loopt op full HD.

[ Voor 18% gewijzigd door JJ Le Funk op 14-08-2012 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4rp88
Bedankt voor de reactie, echter heb ik de game geprobeerd op mijn oude game bak een Q8200 Quad-core met deze GTX 680 erin. En nu werkt Dirt Showdown ineens wel.

Vindt dit vreemd aangezien de 8-core van AMD vele betere prestaties heeft, iemand een idee waarom dit is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

sh4rp88 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:33:
Bedankt voor de reactie, echter heb ik de game geprobeerd op mijn oude game bak een Q8200 Quad-core met deze GTX 680 erin. En nu werkt Dirt Showdown ineens wel.

Vindt dit vreemd aangezien de 8-core van AMD vele betere prestaties heeft, iemand een idee waarom dit is ?
mijn bak is ook niet helemaal representatief gezien de 3e kaart beperkt is tot 4 PCIe-lanes wat ook een rem kan worden vanaf een bepaalde pixelrate.

met 'nu werk het wel' bedoel je geen zichtbare frame drops? wat geeft de benchmark eigenlijk aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
  • Laatst online: 21-08 21:44
Je probleem ligt hoogstwaarschijnlijk aan de workerMap8Core.xml in system directory. Het beste wat je kunt doen is eens zoeken op inet of het officiele forum van het spel.

Je zou eens kunnen proberen om de alle workerMaps te verwijderen en enkel die van 4Cores te laten staan.

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4rp88
MrJayMan schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:38:
[...]

mijn bak is ook niet helemaal representatief gezien de 3e kaart beperkt is tot 4 PCIe-lanes wat ook een rem kan worden vanaf een bepaalde pixelrate.

met 'nu werk het wel' bedoel je geen zichtbare frame drops? wat geeft de benchmark eigenlijk aan?
Ik zou vanavond eens de benchmark er overheen gooien, wat officele frame rate doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
  • Laatst online: 05-11-2024
Jeetje, ik loop achter zeg. Zo druk aan het raggen in Dirt 3 dat ik deze helemaal gemist heb.

Weet iemand misschien of hier ook dat fantastische cat & mouse racen in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:58
Storm316 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:08:
Jeetje, ik loop achter zeg. Zo druk aan het raggen in Dirt 3 dat ik deze helemaal gemist heb.

Weet iemand misschien of hier ook dat fantastische cat & mouse racen in zit?
Er zit in de multiplayer:
- Rampage
- 8-Ball
- Knock-out (tegenstander van platform afbeuken)
- Domination
- Race-Off
- Transporter (capture the flag)
- Smash and grab (er is 1 flag, je moet de flag zo lang mogelijk vast houden, de tegenstander probeert de flag af te pakken door tegen je aan te botsen) Dit komt wel in be buurt van cat & mouse denk ik
- Trick rush
- Head to Head
- Speed Skirmish (6 random checkpoints je die moet halen op een gedeelte van de map)

[ Voor 3% gewijzigd door FunkyPunky op 03-10-2012 22:36 ]

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:11
Je moet in Smash Hunter eerst gele blokken, daarna groene, daarna rode, daarna weer gele, blauwe, rode... maar hoe eindig je een Smash Hunter game dan? Moet de hele map leeg zijn met die blokken? Moet je op een bepaalde gestructureerde wijze de map door rijden?

Verder erg vermakelijke game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 21:29:
Je moet in Smash Hunter eerst gele blokken, daarna groene, daarna rode, daarna weer gele, blauwe, rode... maar hoe eindig je een Smash Hunter game dan? Moet de hele map leeg zijn met die blokken? Moet je op een bepaalde gestructureerde wijze de map door rijden?

Verder erg vermakelijke game :)
Je moet ze doen in een vaste bepaalde volgorde. Dus niet zomaar de eerste de beste juiste kleur omver rammen, maar je moet goed opletten welke de meest logische zijn. Als je het parcours netjes en logisch aflegt, zal aan het einde de challenge vanzelf afgeslotej worden. Als dat niet gebeurt, heb je niet in de goede volgorde gedaan...

Ik vond dat trouwens een hopeloze manier van doen: ik heb vaak een parcours overnieuw moeten doen omdat ik schijnbaar weer ergens een verkeerde bocht had genomen: het is niet altijd duidelijk welke kant je nou op moet. Dus na een paar keer deed ik deze challenges helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:11
Ik heb het nog eens geprobeerd, maar er zit in zo'n grote open omgeving naar mijn idee niet echt veel logica in een volgorde, en heb net als jou niet veel zin om dat achter elkaar opnieuw te proberen, ik doe de andere races wel om het DC Shoes evenement te doen.

Verder vind ik tot nu toe de Head2Head wel een stuk makkelijker te doen dan het in Dirt 3 was met de Gymkhana evenementen.
Pagina: 1