MediaMarkt Rotterdam verkoopt hem ook. Vandaag even opgehaald en het is een fantastisch leuke game! Gymkana is zeer vet.
Verwijderd
Nog wat verder gespeeld. Eigenlijk vind ik rally zonder HUD het leukst. Reageren op de co-rider (niet in de simpele mode), die het overigens tot nu toe goed doet, beter dan in vorige versies. De rest is zo nu en dan mss wel lollig, maar kan me niet echt boeien. Trail blazer is dan nog wel aardig omdat het het meest op rally lijkt, alleen heb je geen co-rider en moet je haast wel de map aanzetten. Maar zonder HUD oogt het allemaal veel echter. Ergggggggggggggg jammer dat je niet gewoon een complete rally kan rijden... 
Trouwens, wat ook erg jammer is: de settings voor mijn Logitech Driving Force Pro op Windows 7 64 bit worden niet onthouden.
Ik moet elke keer die DFP selecteren en dan ook niet diverse knoppen herprogrammeren. Zwaar knudde.
En ik ben een keer vast blijven zitten in een replay (na een terminal damage). De enige manier om eruit te komen was Alt-F4 en toen was ik de progress natuurlijk kwijt.
Al met al nog steeds een topgame, schitterende graphics, ik vind 'm lekker rijden etc. maar om nou te zeggen dat het echt zoveel meer rally is... Hopelijk komt er echt een addon of hack die het mogelijk maakt een complete rally met leaderboard te rijden. Die optie zal, mag je aannemen, later wel beschikbaar komen in de career, maar daar heb ik totaal geen trek in... Dat irritante gedrift en blokjes omver rijden, kom op zeg...
Trouwens, wat ook erg jammer is: de settings voor mijn Logitech Driving Force Pro op Windows 7 64 bit worden niet onthouden.
En ik ben een keer vast blijven zitten in een replay (na een terminal damage). De enige manier om eruit te komen was Alt-F4 en toen was ik de progress natuurlijk kwijt.
Al met al nog steeds een topgame, schitterende graphics, ik vind 'm lekker rijden etc. maar om nou te zeggen dat het echt zoveel meer rally is... Hopelijk komt er echt een addon of hack die het mogelijk maakt een complete rally met leaderboard te rijden. Die optie zal, mag je aannemen, later wel beschikbaar komen in de career, maar daar heb ik totaal geen trek in... Dat irritante gedrift en blokjes omver rijden, kom op zeg...
ik ga hem zeker spelen als ik hem kan kopen, maar is hij op ps3 minder mooi als op de pc? kan hem namelijk voor allebei halen maar weet niet welke, mijn andere dilemma is dat ik 2 pc's heb staan waar hij op moet (vader en moeder) kan dat?
video's op youtube zien er strak uit ik wacht nu nog een beetje op leuke reviews van o.a. gamekings. verheug me erg op de gymkhana en drift modus!
video's op youtube zien er strak uit ik wacht nu nog een beetje op leuke reviews van o.a. gamekings. verheug me erg op de gymkhana en drift modus!
Zojuist mijn eerste 'event' gedaan. Graphics zijn echt super. Over de gameplay kan ik nog weinig zeggen aangezien het waarschijnlijk eerder aan mijn stuurtje ligt dat het zo crap speelt dan aan het spel.
Iemand al goede settings gevonden voor een Fanatec (GT2) op de 360? Nu lijkt het namelijk alsof alles, zelfs asfalt, ijs is. De auto glijdt als een malle en ik ben meer bezig met corrigeren dan met de baan volgen.
DiRT2 heb ik helemaal uitgespeeld op de 1 na moeilijkste setting, met alle hulp uit behalve AT. Hier heb ik hem op intermediate gezet, met de racelijn uit, en ik heb de eerste twee stages allebei 5 keer opnieuw moeten doen...
Anders maar mijn Microsoft xbox stuurtje weer uit de kast trekken.
Iemand al goede settings gevonden voor een Fanatec (GT2) op de 360? Nu lijkt het namelijk alsof alles, zelfs asfalt, ijs is. De auto glijdt als een malle en ik ben meer bezig met corrigeren dan met de baan volgen.
DiRT2 heb ik helemaal uitgespeeld op de 1 na moeilijkste setting, met alle hulp uit behalve AT. Hier heb ik hem op intermediate gezet, met de racelijn uit, en ik heb de eerste twee stages allebei 5 keer opnieuw moeten doen...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
dat moet iets met settings te maken hebben dat het bij jou dan crap speelt, want van alle racegames die ik heb hier speelt dirt 3 met stuur het beste. Wegligging wordt perfect vertaalt naar het stuur en elke hickup in de weg en uitbreking voel je perfect aan kun je op de juiste manier opvangen.Phusebox schreef op zondag 22 mei 2011 @ 10:12:
Over de gameplay kan ik nog weinig zeggen aangezien het waarschijnlijk eerder aan mijn stuurtje ligt dat het zo crap speelt dan aan het spel.
eerst eens even inkomen denk ik, geef het minimaal een paar uur de tijd. Ik weet uit eigen ervaring dat als ik een tijd andere racegames heb gedaan en dan ineens weer Dirt (2) moet ik altijd weer even inkomen.Phusebox schreef op zondag 22 mei 2011 @ 10:12:
Zojuist mijn eerste 'event' gedaan. Graphics zijn echt super. Over de gameplay kan ik nog weinig zeggen aangezien het waarschijnlijk eerder aan mijn stuurtje ligt dat het zo crap speelt dan aan het spel.
Je kunt veel zeggen van Dirt 3 maar alle reviews zijn tot nu toe lovend over de physics, dus daar zal het denk ik niet aan liggen. Ik ben benieuwd, heb hem morgen binnen hoop ik..
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Ja zoals ik zelf al zei; zal het wel aan mijn stuurtje liggen, want tot nu speelt alles behalve Gran Turismo 5 echt crap met dit stuur, betaal je dan 500 euro voor.
Dus ik laat het spel maar in de kast liggen tot er betrouwbare settings zijn, nu is het echt onspeelbaar, als ik zelfs op difficulty 3 vd 5 al moeite heb. Normaal voel je altijd als je van gravel ofzo naar asfalt gaat dat je opeens mega veel meer grip hebt, bij mij glijdt de auto echt alle kanten op. Medium, en zelfs easy bochten moet ik mega liften en echt er doorheen laten rollen. Driften is sowieso al niet te doen. Ik ben dus een rallygame aan het spelen en ik rij alsof het GT5 is, alles clean en zonder dwars te gaan omdat je dan gewoon de baan afglijdt, zelfs met 50km/u.
Dus ik laat het spel maar in de kast liggen tot er betrouwbare settings zijn, nu is het echt onspeelbaar, als ik zelfs op difficulty 3 vd 5 al moeite heb. Normaal voel je altijd als je van gravel ofzo naar asfalt gaat dat je opeens mega veel meer grip hebt, bij mij glijdt de auto echt alle kanten op. Medium, en zelfs easy bochten moet ik mega liften en echt er doorheen laten rollen. Driften is sowieso al niet te doen. Ik ben dus een rallygame aan het spelen en ik rij alsof het GT5 is, alles clean en zonder dwars te gaan omdat je dan gewoon de baan afglijdt, zelfs met 50km/u.
ik denk niet dat je met andere settings ineens wel een perfect gevoel hebt. Dirt 3 zou out of te box gewoon lekker moeten rijden. Ik kan nog geen oordeel vellen omdat ik hem morgen pas heb. Probeer gewoon effe wat verschillende modi, verschillende auto's en vooral de tijd geven om er weer in te komen. Ik weet zeker dat je verderop deze week met hele andere posts komt.. Normaal is het bij jou eerst supervet en een week later kut, misschien is het nu een keer andersom...
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Zeg niet dat het niks is nu, maar het gevoel van DiRT2 is weg, daar kon je gewoon lekker hard gaan en gooien en smijten met je auto. Hier rijd ik op eieren. Bang om het stuur aan te raken omdat ie dan in een oncontroleerbare slip komt bij de minste beweging.Jeroenit schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:00:
ik denk niet dat je met andere settings ineens wel een perfect gevoel hebt. Dirt 3 zou out of te box gewoon lekker moeten rijden. Ik kan nog geen oordeel vellen omdat ik hem morgen pas heb. Probeer gewoon effe wat verschillende modi, verschillende auto's en vooral de tijd geven om er weer in te komen. Ik weet zeker dat je verderop deze week met hele andere posts komt.. Normaal is het bij jou eerst supervet en een week later kut, misschien is het nu een keer andersom...
Out of the box zal het vast super werken met een controller, maar met een stuurtje is toch een heel ander verhaal.
Speel het met een controller op de 360 en out of the box speelt het prima.Phusebox schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:02:
[...]
Zeg niet dat het niks is nu, maar het gevoel van DiRT2 is weg, daar kon je gewoon lekker hard gaan en gooien en smijten met je auto. Hier rijd ik op eieren. Bang om het stuur aan te raken omdat ie dan in een oncontroleerbare slip komt bij de minste beweging.
Out of the box zal het vast super werken met een controller, maar met een stuurtje is toch een heel ander verhaal.
Het was wel even wennen omdat het toch net even iets anders aanvoelt als Dirt 2, maar het gooi en smijtwerk lukt nog steeds. Wellicht iets meer oefenen, bij mij duurde het ook even voordat ik op advanced races kon winnen, dat lukt nu aardig. Alleen met platina een gymkhana race winnen vind ik nog best lastig.
Bij mij voelt het sturen ook een beetje zenuwachtig en "licht" aan met het Microsoft Xbox 360 steering wheel.robinez schreef op zondag 22 mei 2011 @ 10:38:
[...]
dat moet iets met settings te maken hebben dat het bij jou dan crap speelt, want van alle racegames die ik heb hier speelt dirt 3 met stuur het beste. Wegligging wordt perfect vertaalt naar het stuur en elke hickup in de weg en uitbreking voel je perfect aan kun je op de juiste manier opvangen.
Iemand tips m.b.t. het instellen van de advanced wheel options?
Speel zelf met een G27 op PS3 en speelt (out of the box) bijzonder lekker! Erg gevoelig, maar dat hoort ook bij rally. Spel is imo een echte topper, heb me in jaren niet zo met een racegame vermaakt. Graphics, physics, geluid, alles klopt.Phusebox schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:02:
[...]
Zeg niet dat het niks is nu, maar het gevoel van DiRT2 is weg, daar kon je gewoon lekker hard gaan en gooien en smijten met je auto. Hier rijd ik op eieren. Bang om het stuur aan te raken omdat ie dan in een oncontroleerbare slip komt bij de minste beweging.
Snoeihard gaan vond ik idd altijd wel leuk in dirt 2, dit is wat lastiger en je komt zo in een slip terecht. Hier met een controller trouwens.Phusebox schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:02:
[...]
Het zit je de laatste tijd niet mee met je aankopen PhuseboxPhusebox schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:02:
[...]
Edit: Je GT2 wordt officieel ook niet ondersteund zie ik nu op het forum. Wel vreemd...
[ Voor 13% gewijzigd door Relief2009 op 22-05-2011 18:51 ]
Verwijderd
Iemand al een trainer of savegame voor DiRT 3 gevonden? Ik ben die career zat... Ik heb het spel gekocht voor het rally gedeelte en heb er een grondige hekel aan om domme en saai dingen te doen om maar verder te komen in de career en (hopelijk?!?) langere rallies te kunnen rijden...
Ja, je kan alle stages ook los rijden, maar ik wil een complete rally, met leaderbord en al...
Hopelijk komt er snel een of andere trainer of hack voor uit...
O ja, en ik baal ook wel een beetje (of nogal) dat zowat alle rally stages stukken delen, dus er worden her en der secties herhaald. Nogal goedkoop... Soms is de volgende stage gewoon het einde van de vorige... Erg jammer. 32 stages in 4 landen is al niet superveel...
Nog steeds een leuk spel en een rally rijden (zonder HUD) is top, maar ik ontdek toch wel een aantal minpunten.
Ja, je kan alle stages ook los rijden, maar ik wil een complete rally, met leaderbord en al...
O ja, en ik baal ook wel een beetje (of nogal) dat zowat alle rally stages stukken delen, dus er worden her en der secties herhaald. Nogal goedkoop... Soms is de volgende stage gewoon het einde van de vorige... Erg jammer. 32 stages in 4 landen is al niet superveel...
Nog steeds een leuk spel en een rally rijden (zonder HUD) is top, maar ik ontdek toch wel een aantal minpunten.
hij is dus al uit? WTF
ik heb bij azerty voor X360 besteld. Nog geen verzending? (Ik dacht dat ie pas 24e uit zou komen)
ik heb bij azerty voor X360 besteld. Nog geen verzending? (Ik dacht dat ie pas 24e uit zou komen)
[ Voor 13% gewijzigd door F.West98 op 22-05-2011 21:28 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Officieel komt hij ook de 24e uit, alleen sommige winkels houden zich hier niet aan en verkopen hem dus eerder.F.West98 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:01:
hij is dus al uit? WTF
Pff ik dacht al voordat ik hem kocht dat me zou gaan ergeren op het gymkhana gedeelte. Kom er nu achter dat er ook zogenaamde drift showcases in zitten... Blergh, ik haat driften... De reden dat ik gestopt ben met shift2.
Dirt2 was echt veel beter dan 3. Dit voelt afgeraffeld. Meer een engine showcase dan een echt spel.
Dirt2 was echt veel beter dan 3. Dit voelt afgeraffeld. Meer een engine showcase dan een echt spel.
Ga hem morgen of dinsdag wel 'gewoon' in de winkel halen, zit die extra dlc er dan ook nog bij of alleen bij (sommige) pre-orders?
Ik had geen DLC (mediamarkt)Unbreukable schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:05:
Ga hem morgen of dinsdag wel 'gewoon' in de winkel halen, zit die extra dlc er dan ook nog bij of alleen bij (sommige) pre-orders?
Alleen omdat er een aantal drift showcases inzitten is het toch niet afgeraffeld?Phusebox schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:05:
Pff ik dacht al voordat ik hem kocht dat me zou gaan ergeren op het gymkhana gedeelte. Kom er nu achter dat er ook zogenaamde drift showcases in zitten... Blergh, ik haat driften... De reden dat ik gestopt ben met shift2.
Ik heb er tot nu toe weinig op aan te merken (behalve dat je nog niet online kan omdat PS Store nog steeds down is en je de VIP code dus niet kunt redeemen).
die drift showcases zitten nog erg in het begin van het spel. Heb je de tutorials wel gedaan? daarnaast kun je Trick assist aanzetten, dan kan echt iedereen gewoon die gymkhana parcouren met gemak doen.Phusebox schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:05:
Daar komt ook nog bij dat het nogal vreemd is om over 1 onderdeel te klagen aangezien je elk onderdeel die je niet leuk vindt over kan slaan, want met rally stages alleen haal je al voldoende punten om de volgende serie vrij te spelen.
Ik ben het totaal niet eens met je opmerking over dat dirt 2 beter is, dirt 2 heb ik heel veel gespeeld (zelfs platinum gehaald kwa trophies / achievement), maar ik vind dirt 3 echt op alle vlakken beter uitgewerk dan dirt 2. Helemaal de besturing vind ik flink verbeterd.
Misschien zit er een groot verschil in besturing tussen de xbox en ps3? Over de ps3 versie hoor ik echt helemaal niemand klagen. Over de xbox versie eerlijk gezegd ook bijna niemand tot nu toe dan.
Maar als je de game helemaal niks vindt (wat natuurlijk kan), dan zou ik hem snel weer verkopen, anders is het een beetje zonde van je geld natuurlijk.
Echt, hou toch op zeg! Afgeraffeld? Dat is echt wel het laatste wat je kan zeggen van DiRT3! Handling steekt mijlenver boven DiRT2 uit, en geloof me die heb ik belachelijk veel gespeeld. Natuurlijk zitten er wat misschien overbodige extra's in in de vorm van Gymkhana en wat dingen als rallycross, maar het hart van het spel is gewoon ouderwets rallyen. Moeilijkheidsgraad omhoog en raggen maar. Ik zie niet in hoe je met DiRT2 meer kon gooien en smijten dan met deze, gaat echt ook prima met DiRT3.Phusebox schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:05:
En eerlijk gezegd vind ik de lol er wel af om in ieder topic rond een nieuwe racegame dat vaak ongefundeerde en overkritische gezever te moeten lezen van (duidelijk talentloze) Phusebox. Was een paar keer grappig, nu niet meer. Ga gewoon iets anders doen.
Helemaal mee eens!robinez schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:55:
[...]
Ik ben het totaal niet eens met je opmerking over dat dirt 2 beter is, dirt 2 heb ik heel veel gespeeld (zelfs platinum gehaald kwa trophies / achievement), maar ik vind dirt 3 echt op alle vlakken beter uitgewerk dan dirt 2. Helemaal de besturing vind ik flink verbeterd.
[ Voor 17% gewijzigd door Yeroen76 op 22-05-2011 23:27 ]
Voor degene die het op de PS3 spelen:
Kunnen jullie je Dirt3 trophies zien als je je trophies synct? Ik zie ze wel in het trophy menu maar niet bij mn psn lijst.
Kunnen jullie je Dirt3 trophies zien als je je trophies synct? Ik zie ze wel in het trophy menu maar niet bij mn psn lijst.
Ik heb Dirt 3 ongelooflijk veel uren gespeeld sinds vrijdag en heb mijn review af. Ik ben echt heel erg positief over deze game. Wat mij betreft is het een must buy voor mensen met een stuur (in ieder geval op de ps3 dan, want daar heb ik hem op getest, de xbox zou ik niet weten of die daar net zo goed op werkt)
Je kunt mijn review hier vinden: Dirt 3 review
Je kunt mijn review hier vinden: Dirt 3 review
Mooie review, goed onderbouwd! Kan me ook helemaal vinden in je conclusies. Heerlijke game!
Op PS3 tenminste, want daar heb ik m ook alleen maar op gespeeld.
Op PS3 tenminste, want daar heb ik m ook alleen maar op gespeeld.
Wat bedoel je trouwens met een leaderbord want de time trial races uploaden je tijden gewoon naar een leaderbord hoor. Daarbij kun je daar ook nog eens kiezen of je tegen de gost van een andere persoon wil rijden of niet hoor.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:56:
Iemand al een trainer of savegame voor DiRT 3 gevonden? Ik ben die career zat... Ik heb het spel gekocht voor het rally gedeelte en heb er een grondige hekel aan om domme en saai dingen te doen om maar verder te komen in de career en (hopelijk?!?) langere rallies te kunnen rijden...
ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max
Afgeraffeld in de zin van het beperkt aantal locaties en stages. Ook zijn er alleen maar korte stages. Realistischere rally noemen ze dat dan? Had op zijn minst stages van acht tot tien minuten verwacht.Yeroen76 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:23:
[...]
Echt, hou toch op zeg! Afgeraffeld? Dat is echt wel het laatste wat je kan zeggen van DiRT3! Handling steekt mijlenver boven DiRT2 uit, en geloof me die heb ik belachelijk veel gespeeld. Natuurlijk zitten er wat misschien overbodige extra's in in de vorm van Gymkhana en wat dingen als rallycross, maar het hart van het spel is gewoon ouderwets rallyen. Moeilijkheidsgraad omhoog en raggen maar. Ik zie niet in hoe je met DiRT2 meer kon gooien en smijten dan met deze, gaat echt ook prima met DiRT3.
En eerlijk gezegd vind ik de lol er wel af om in ieder topic rond een nieuwe racegame dat vaak ongefundeerde en overkritische gezever te moeten lezen van (duidelijk talentloze) Phusebox. Was een paar keer grappig, nu niet meer. Ga gewoon iets anders doen.
[...]
Helemaal mee eens!
Misschien moet ik hem eens op de ps3 proberen dan, maar goed ga hem natuurlijk niet nog eens kopen. Over paar weken vast voor 20 euro op marktplaats. (aangezien hij nu maar 39 kost)
Bij de drift race heb ik overigens geen tutorial gezien.
En leuk dat je me tussen de regels door nog even talentloos noemt en door deze persoonlijke aanval meteen niet meer serieus genomen wordt door mij.
Vind de Gymkhana mode erg vet! Vooral de Parkinglot op Battersea is erg cool om met de Fiesta overheen te glijden.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Iemand die hem op de PC heeft en weet of de Logitech Rumblepad 2 ook weer in deze game werkt ?
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Nou... ik moet toch écht andere dingen doen dan rally om verder te komen in de career! En daarom ben ik ook gestopt met de career. Ik had gehoopt dat ik verder zou kunnen komen met alléén rally stages maar dat kan dus écht niet, hoor! Tenminste niet met mijn PC versie.robinez schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:55:
[...]
aangezien je elk onderdeel die je niet leuk vindt over kan slaan, want met rally stages alleen haal je al voldoende punten om de volgende serie vrij te spelen.
Hm, tsja, het hart misschien wel, je zou het zo kunnen zeggen, maar ik vind het wel een klein hartje, hoor. Ze hadden gezegd dat het 60% rally zou zijn en 40% andere modes, maar ik vind het meer 30%-70%... Zoals gezegd kom je in de career echt niet verder zonder Gymkhana te doen en Rally cross en zo. En die dingen hebben nul komma nul te maken met rally imho.Yeroen76 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:23:
[...]
maar het hart van het spel is gewoon ouderwets rallyen.
Los van dat alles: het zijn nog steeds te brede wegen, natuurlijk. Het lijkt nergens op de rallies die ik op tv zie, waar je met een rotvaart over veel te smalle weggetjes moet raggen.
Ik bedoel dat ik offline een volledige rally kan rijden met het maximale aantal van 8 stages en dan na 8 races een totaalklassement heb. Ik heb het dus niet over een online leaderbord. (En al helemaal niet over ghosts).NC83 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:53:
[...]
Wat bedoel je trouwens met een leaderbord want de time trial races uploaden je tijden gewoon naar een leaderbord hoor. Daarbij kun je daar ook nog eens kiezen of je tegen de gost van een andere persoon wil rijden of niet hoor.
Nogmaals: op zich ben ik blij met mijn aankoop: de rally stages zijn mooi en leuk en ik vind het lekker rijden en ik heb plezier en ben blij dat ik in ieder geval kán rallyen met mooie graphics, maar het is niet de rally game waar ik op hoopte. Wat kwantiteit betreft dus. Ik wil meer stages en langere ook.
Ik had een voucher met code voor dlc ook bij MM
Of het was die VIP pas??
[ Voor 6% gewijzigd door LosGieros op 23-05-2011 13:04 ]
Rapapa...
wtf?LosGieros schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:59:
[...]
Ik had een voucher met code voor dlc ook bij MM
Bij de Bartsmit zat bij de PC-versie ook een DLC code. Aldus de website.
http://www.next-gen.biz/features/dirt-3-review Edge review hier met een negen yay!
Nog 1 dag en 5 uur voordat hij unlocked wordt op steam, ik kan niet meer wachten
Heb DiRT2 volgens mij bijna uitgespeeld. heb 2 World tournaments al gehaald.
Had gisteren een leuk momentje tijdens een rally stage... Even ge-edit en geupload naar youtube (vanuit de game, leuke optie!)
Toen ik tegen de muur opreed drukte ik al op back om hem terug te spoelen, en toen dacht ik, hmmm is kijken hoe dit afloopt...
Toen ik tegen de muur opreed drukte ik al op back om hem terug te spoelen, en toen dacht ik, hmmm is kijken hoe dit afloopt...
Dan ben je pas op 30-40% ofzoPykow schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:38:
Nog 1 dag en 5 uur voordat hij unlocked wordt op steam, ik kan niet meer wachten
Ja maar er is toch altijd een mainstory.ThijsD schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:38:
[...]
Dan ben je pas op 30-40% ofzoPas als je echt alle races hebt gedaan zit je op 100%
Need for speed most wanted had dat ook. ik won de belangrijkste wedstrijden en daarna krijg je politie achtervolging en daarna heb je de game uitgespeeld en zit je ook niet op 100%
Heb er nu 10 uur in zitten op casual.
Bij grote jumps verlies ik soms de controlle en in hele scherpen bochten wijk ik te veel uit of kom bijna stil te staan, moet de goede lijn nog vinden.
Maar goed ik heb ook geen Race game gespeeld sinds Need for speed Carbon. (dat was 2006)
Heb het spel vandaag even geprobeerd bij de MM op de PS3.
Controller is daar prima, geen afgeragde pookjes dus, dus ik kon m even goed aan de tand voelen.
Heb eerst even een time trial gedaan met een Impreza. Reed opzich wel lekker, alleen merkte ik dat mijn voorganger hulpjes aan had staan. Ondertussen wel de snelste tijd verbeterd met een paar seconden.
tweede keer koos ik een rallystage van Finland met een Opel Kadett C. Moeilijkheidsgraad op advance (hoogste mogelijk?), ABS uit.
Toen kreeg ik twee ghosts tegen me. 1 van de mediamarkt snelste tijd, en een wereldrecord.
Na 2 runs beide verslagen, en om heel eerlijk te zijn vond ik t wel érg makkelijk gaan. De auto's reden erg voorspelbaar en naar mijn mening een beetje idioot makkelijk voor een rally?
De graphics waren heerlijk, en opzich heb ik geen klagen bij een casual game als deze, al had ik graag nog wat realistische physics gehad... Dus wat meer glijden, want ik vond de snelheden op bepaalde stukken wel idioot hoog.
Controller is daar prima, geen afgeragde pookjes dus, dus ik kon m even goed aan de tand voelen.
Heb eerst even een time trial gedaan met een Impreza. Reed opzich wel lekker, alleen merkte ik dat mijn voorganger hulpjes aan had staan. Ondertussen wel de snelste tijd verbeterd met een paar seconden.
tweede keer koos ik een rallystage van Finland met een Opel Kadett C. Moeilijkheidsgraad op advance (hoogste mogelijk?), ABS uit.
Toen kreeg ik twee ghosts tegen me. 1 van de mediamarkt snelste tijd, en een wereldrecord.
Na 2 runs beide verslagen, en om heel eerlijk te zijn vond ik t wel érg makkelijk gaan. De auto's reden erg voorspelbaar en naar mijn mening een beetje idioot makkelijk voor een rally?
De graphics waren heerlijk, en opzich heb ik geen klagen bij een casual game als deze, al had ik graag nog wat realistische physics gehad... Dus wat meer glijden, want ik vond de snelheden op bepaalde stukken wel idioot hoog.
[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 23-05-2011 17:16 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Hoop dat ze 'm op Steam eerder unlocken. Want die op Amerikaans gebasseerde tijden slaan ook nergens op. 19:00, dan is het hier veelste te lang al 24 mei.
Afgaande op de meningen hierboven is het weer een graadje beter dan Dirt2, en die heb ik grijs gespeeld.
Zo maar eens even bij de Saturn Zaandam kijken of ie in de schappen ligt...
Zo maar eens even bij de Saturn Zaandam kijken of ie in de schappen ligt...
PSN: jannvsdvinvs
HahaMaCk- schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:35:
Had gisteren een leuk momentje tijdens een rally stage... Even ge-edit en geupload naar youtube (vanuit de game, leuke optie!)
Toen ik tegen de muur opreed drukte ik al op back om hem terug te spoelen, en toen dacht ik, hmmm is kijken hoe dit afloopt...![]()
[video]

Het heeft me 2 laatste flashbacks gekost maar uiteindelijk toch de race moeten herstarten.
Steam heeft de tijd vervroegd!!!! Nog 5 uurtjes.
Bron? Ik zie namelijk nog niks erover in Steam vermeld.Splinter Cell schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:33:
Steam heeft de tijd vervroegd!!!! Nog 5 uurtjes.
Aargg gymkhana... Ik haal niet eens goud op de tutorials...
ja.. mijn ding is t ook niet echt. Vind t zelfs tot nu toe nog steeds t minste onderdeel.. geef mij maar gewoon rally!Phusebox schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:40:
Rookworst zonder 'r' is ookworst
Verwijderd
Ik heb een lichtelijke (kuch kuch) hekel aan Gymkhana... en sowieso aan alle 'Amerikaanse' toevoegingen aan Dirt 3... Maar... er is hoop!
Ten eerste: mijn hoop werd bewaarheid toen ik seizoen 2 af wist te maken (met een hoop gemopper op Gymkhana en rally cross...). Ik begon toen aan seizoen 3, met een rally van 3 stages in Kenia, en opeens kreeg ik de melding dat ik de Rally World Tour unlocked had! En nu kan in ieder geval rallies rijden van 5 stages in elk land met elke beschikbare auto! Yes! En ik ga er vanuit dat je later ook zo rallies met 8 stages zult krijgen.
Ten tweede: het schijnt dat een van de aankomende DLC 8 rally stages bij Monaco bevat! Jaaaaa, dat begint erop te lijken!
Nog een tip voor mensen die op de pc rijden met een stuur en bij wie de controls niet onthouden worden zodat ze elke keer opnieuw het stuur moeten selecteren en aanpassen...: gebruik zodra het spel start de knoppen op het stuur om bij het hoofdmenu te komen. Als je als eerste na het opstarten het toetsenbord aanraakt, denkt het spel dat je daarmee wilt spelen!
EDIT
Wat wel weer erg jammer is, is dat ik zo langzamerhand zie dat alle stages grote delen gemeen hebben... Codemasters heeft eigenlijk 1 grote route gemaakt met enkele subroutes en daarop rij je alles. Dus GEEN unieke stages: elk stukje kom je wel weer ergens anders tegen. Er zijn zelfs stukken 100% compleet hetzelfde alleen rij je dan in de andere richting. En in plaats van dat ze die stukken dezelfde naam geven met A en B erachter of zo, geven ze alles een eigen naam alsof het echt unieke tracks zijn...
Gelukkig zorgen de weersomstandigheden en time of day voor aardig wat afwisseling. Maar teleurstellens is het wel...
Ten eerste: mijn hoop werd bewaarheid toen ik seizoen 2 af wist te maken (met een hoop gemopper op Gymkhana en rally cross...). Ik begon toen aan seizoen 3, met een rally van 3 stages in Kenia, en opeens kreeg ik de melding dat ik de Rally World Tour unlocked had! En nu kan in ieder geval rallies rijden van 5 stages in elk land met elke beschikbare auto! Yes! En ik ga er vanuit dat je later ook zo rallies met 8 stages zult krijgen.
Ten tweede: het schijnt dat een van de aankomende DLC 8 rally stages bij Monaco bevat! Jaaaaa, dat begint erop te lijken!
Nog een tip voor mensen die op de pc rijden met een stuur en bij wie de controls niet onthouden worden zodat ze elke keer opnieuw het stuur moeten selecteren en aanpassen...: gebruik zodra het spel start de knoppen op het stuur om bij het hoofdmenu te komen. Als je als eerste na het opstarten het toetsenbord aanraakt, denkt het spel dat je daarmee wilt spelen!
EDIT
Wat wel weer erg jammer is, is dat ik zo langzamerhand zie dat alle stages grote delen gemeen hebben... Codemasters heeft eigenlijk 1 grote route gemaakt met enkele subroutes en daarop rij je alles. Dus GEEN unieke stages: elk stukje kom je wel weer ergens anders tegen. Er zijn zelfs stukken 100% compleet hetzelfde alleen rij je dan in de andere richting. En in plaats van dat ze die stukken dezelfde naam geven met A en B erachter of zo, geven ze alles een eigen naam alsof het echt unieke tracks zijn...
Gelukkig zorgen de weersomstandigheden en time of day voor aardig wat afwisseling. Maar teleurstellens is het wel...
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 20:51 ]
Nou en, alsof iedereen goud moet kunnen halen?Phusebox schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:40:
NEE! Die fout heeft Polyphony bij GT5 ook gemaakt imo. Er mag toch wel een klein beetje factor talent in een game zitten?
Ik bedoel: Ik kan geen enkele schietgame op HARD dat betekent dat ik die games niet volledig uitspeel. Boeit dat?! NEE
Ja platinum is voor de diehards, maar goud moet toch wel lukken zeg, in de tutorial for crying out loud. Ben al drie kwartier bezig met de drift tutorial...
http://store.steampowered.com/app/44320/GAIAjohan schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:39:
[...]
Bron? Ik zie namelijk nog niks erover in Steam vermeld.
Nee, dat hoeft niet imo. Ik heb ook zo'n hekel aan Gt5 gekregen omdat de moeilijkgraad daarvan gedurende de opdates zó omlaag is gegaan dat iedereeen gewoon goud kan halen..
Tsja, ik bedoel ook niet iedereen kan Richard Burns Rally spelen.
YouTube: Richard Burns Rally: Chirdonhead
Tsja, ik bedoel ook niet iedereen kan Richard Burns Rally spelen.
YouTube: Richard Burns Rally: Chirdonhead
[ Voor 35% gewijzigd door GAIAjohan op 23-05-2011 21:12 ]
Verwijderd
Dan haal je 'm toch niet...? Ik heb het spel gekocht voor de rallies. Ik rij de rallies en verder alleen wat echt noodzakelijk is... Met brons kom je ook verder. ;-)Phusebox schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:59:
Ja platinum is voor de diehards, maar goud moet toch wel lukken zeg, in de tutorial for crying out loud. Ben al drie kwartier bezig met de drift tutorial...
Dat klopt idd van het stuur dat is waarschijnlijk zo zodat je ook splitscreen op de PC kunt doen een met een stuur en de ander met het toetsenbordVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:48:
Ik heb een lichtelijke (kuch kuch) hekel aan Gymkhana... en sowieso aan alle 'Amerikaanse' toevoegingen aan Dirt 3... Maar... er is hoop!
EDIT
Oh ja doe even online voor de afwisseling... Nu al niet meer te doen voor mij... Freakz
Gymkhana,
In eerste instantie lijkt het leuk en interessant, maar al snel zakt dat happy gevoel weg.
Gister ben ik de hele middag bezig geweest omdat ik perse 1ste wilde worden. Uiteindelijk niet gelukt, dus het niveau aangepast naar intermediate. Zie ik vanavond tot mij verbazing dat je de "Tricksteer" aan -uit kan schakelen.. Gelijk maar even aangezet het lijkt nu wel alsof je in een soort lock terecht komt wanneer je een donut wilt maken, maar het gaat iig stukken makkelijker. Daarnaast moet je er ook gewoon voor zorgen dat je de tricks snel achter elkaar plakt zodat je een multiplier van X3 krijgt. Als je dat even vasthoudt zonder botsen dan haal je het gegarandeerd.
In eerste instantie lijkt het leuk en interessant, maar al snel zakt dat happy gevoel weg.
Gister ben ik de hele middag bezig geweest omdat ik perse 1ste wilde worden. Uiteindelijk niet gelukt, dus het niveau aangepast naar intermediate. Zie ik vanavond tot mij verbazing dat je de "Tricksteer" aan -uit kan schakelen.. Gelijk maar even aangezet het lijkt nu wel alsof je in een soort lock terecht komt wanneer je een donut wilt maken, maar het gaat iig stukken makkelijker. Daarnaast moet je er ook gewoon voor zorgen dat je de tricks snel achter elkaar plakt zodat je een multiplier van X3 krijgt. Als je dat even vasthoudt zonder botsen dan haal je het gegarandeerd.
Ik stop DiRT2 er maar weer in... Hoe hebben ze een game zo kunnen verprutsen? DiRT2 was de beste game sinds jaren, daar stond ik gewoon om half zes voor op zodat ik het voor het werk nog even kon spelen...
Ik vindt het een heerlijke racer met prachtige graphics, wáánzinnig geluid en ongelofelijk lekker snelheidsgevoel.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Toen ik het vanmiddag even speelde vond ik m heerlijk, alleen wel erg gemakkelijk..

De graphics zijn inderdaad goed, snelheidsgevoel ook. Geluid vind ik behoorlijk tegen vallen, veel te licht en blikkerig. Maar goed dat is allemaal ondergeschikt aan de besturing en die werkt niet lekker met een stuurtje op de 360.Rivanov schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:48:
Ik vindt het een heerlijke racer met prachtige graphics, wáánzinnig geluid en ongelofelijk lekker snelheidsgevoel.
Ik ben momenteel met DiRT2 bezig, Kreeg ik gratis bij aanschaf van DiRT3 dus eventjes zitten spelen.
Nou weet ik niet welke mode het beste is om te spelen voor mij.
ik ging net van casual naar serious met een World round landrush.
Pff ik hield opeens niemand bij en op casual had ik vaak dat ik iedereen eruit reed.
Toen ging ik maar naar casual en zelfs toen verloor ik de eerste match, werdt 2e.
daarna toch maar doorgegaan en de rest van de races won ik allemaal.
DiRT2 is erg gescript je ziet gewoon, wanneer ik veel snelheid maak dat degene die voor de eerste plaats gaat, heel vlak achter me zit en de rest is gewoon verdwenen. Als ik ze eruit rij, moet er niet een gek nog achter mij zitten.
Ik hoop dat DiRT3 niet zo amerikaans is met dat stomme vuurwerk, dat vindt ik echt niet kunnen.
Nog paar uurtjes en dan is die ook beschikbaar voor mij via steam
Nou weet ik niet welke mode het beste is om te spelen voor mij.
ik ging net van casual naar serious met een World round landrush.
Pff ik hield opeens niemand bij en op casual had ik vaak dat ik iedereen eruit reed.
Toen ging ik maar naar casual en zelfs toen verloor ik de eerste match, werdt 2e.
daarna toch maar doorgegaan en de rest van de races won ik allemaal.
DiRT2 is erg gescript je ziet gewoon, wanneer ik veel snelheid maak dat degene die voor de eerste plaats gaat, heel vlak achter me zit en de rest is gewoon verdwenen. Als ik ze eruit rij, moet er niet een gek nog achter mij zitten.
Ik hoop dat DiRT3 niet zo amerikaans is met dat stomme vuurwerk, dat vindt ik echt niet kunnen.
Nog paar uurtjes en dan is die ook beschikbaar voor mij via steam
[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 23-05-2011 21:54 ]
DiRT 3 is minder 'extreme' dan in DiRT 2. Dus geen vuurwerk bij jumps etc.
Hoeveel MB zouden we nog moeten downloaden op nadat ie gereleased is? Aangezien ze nooit de hele game op je HDD zetten bij het pre-loaden
[ Voor 34% gewijzigd door GAIAjohan op 23-05-2011 21:57 ]
om 00.00 uur is ie hier unlocked. nog 2 uurtjes om precies te zijnSplinter Cell schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:16:
Hoop dat ze 'm op Steam eerder unlocken. Want die op Amerikaans gebasseerde tijden slaan ook nergens op. 19:00, dan is het hier veelste te lang al 24 mei.
Hier ook al een hele avond gespeeld op PC met controller (oud ding van XFX) en rijd zalig!
Voor ik hem kocht had ik echt geen zin in die gymkana dinges, maar vind het nog wel vrij leuk ...
Enkel nog niet veel activiteit op de multi player ... hoop dat deze wat op gang gaat komen
Voor ik hem kocht had ik echt geen zin in die gymkana dinges, maar vind het nog wel vrij leuk ...
Enkel nog niet veel activiteit op de multi player ... hoop dat deze wat op gang gaat komen
Op het moment zijn eigenlijk alleen de mensen online die hem via een pre order hebben gekregen of geluk hebben gehad met een winkel die het al verkocht. Morgen zullen er wel meer mensen online zijn gezien de release datum morgen is en niet eerder.Witte_200 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:22:
Hier ook al een hele avond gespeeld op PC met controller (oud ding van XFX) en rijd zalig!
In de eerste run 
Vandaag eindelijk de PSN Store online zodat ik de VIP Pass kan invoeren en online kan. En dan werkt de YouTube functie ook eindelijk.
Vanmorge geunlocked en 2 potjes gymkana gespeeld.
1ste ronde haalde ik maar 106.000 punten en de 2e x zat ik op 120.000
Spin is nog al lastig, maar donuts draaien gaat vrij eenvoudig.
De game ziet er zeer mooi uit.
Draai alles op high/ultra (zonder anti-alaising)
Ik speel met een Logitech Rumblepad 2 en kan nog niet echt zeggen dat het heel anders rijd dan dirt 2.
Vanavond weet ik natuurlijk meer
Ik speel met een Logitech Rumblepad 2 en kan nog niet echt zeggen dat het heel anders rijd dan dirt 2.
Ik snap echt niet hoe je het doet, neem aan dat je de Gymhana drift tutorial bedoelt? Heb drie kwartier zitten spelen, en haalde met 1 foutje net 115.000 na drie kwartier. Als ik foutloos zou rijden kom ik nog lang niet aan de 160.000 voor platinum.Pykow schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:20:
Vanmorge geunlocked en 2 potjes gymkana gespeeld.
(Met 1 fout bedoel ik dat ik in die 1 minuut slechts 1 gate niet driftend door ben gegaan, de rest was allemaal ca. 4-5 duizend punten.
Ja waarschijnlijk. Bij freerecordshop België verkochte ze hem al als je er achter vroeg ..NC83 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:11:
[...]
Op het moment zijn eigenlijk alleen de mensen online die hem via een pre order hebben gekregen of geluk hebben gehad met een winkel die het al verkocht. Morgen zullen er wel meer mensen online zijn gezien de release datum morgen is en niet eerder.
Dus nu opzoek naar vrienden
ik heb single race gedaan en gekozen voor gymkana, verder heb ik alleen steering ofzo iets uitgezet (dan zie je geen groene lijnen) ik weet niet waar ik die tutorial kon starten.Phusebox schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:22:
[...]
Ik snap echt niet hoe je het doet, neem aan dat je de Gymhana drift tutorial bedoelt? Heb drie kwartier zitten spelen, en haalde met 1 foutje net 115.000 na drie kwartier. Als ik foutloos zou rijden kom ik nog lang niet aan de 160.000 voor platinum.
(Met 1 fout bedoel ik dat ik in die 1 minuut slechts 1 gate niet driftend door ben gegaan, de rest was allemaal ca. 4-5 duizend punten.
die 106.000 punten kwam omdat ik 2x uit de bocht vloog bij het driften.
en die 120.000 was ik nog al sloom. ik had 1 minuut om alles uit te voeren.
BTW ik speel volgens mij op casual, heb namelijk niks aangepast, alleen maar mijn videosettings op ultra gezet en gelijk geraced.
Heb gisteravond een paar uurtjes gespeeld en ik was echt verrast door het gevoel van snelheid en de graphics (PS3). Het ziet er echt top uit, enige slowdown die ik ben tegen gekomen is bij een rallycross met 7 tegenstanders op het scherm, maar dat is sporadisch en zeker niet hinderlijk.
Met de PS3 controller en alle aids uit is het goed te doen, al vind ik de gevoeligheid bij lage snelheden iets te hoog (kan ook een kwestie van wennen zijn). Vanavond maar eens proberen met m’n G25..
Vooralsnog zeer positief en mijns inziens beter dan Dirt 2!!
Met de PS3 controller en alle aids uit is het goed te doen, al vind ik de gevoeligheid bij lage snelheden iets te hoog (kan ook een kwestie van wennen zijn). Vanavond maar eens proberen met m’n G25..
Vooralsnog zeer positief en mijns inziens beter dan Dirt 2!!
spoiler: Unlock na seizoen 1
Als je het eerste seizoen wint unlock je de Battersea compound waar je allerlei Gymkhana missies moet volbrengen.
[ Voor 12% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 24-05-2011 12:38 ]
PSN: jannvsdvinvs
Nou heb er net ook ff 1tje (PS3) opgepikt bij de Gamemania hier in de stad. Helaas heb ik de komende dagen geen tijd... maar vrijdagavond zal ik mijn G27 weer eens aansluiten en wat gaan scheuren.
Mijn G27 ratelde in DIRT2 altijd als een gek iemand in DIRT3 hetzelfde ervaren of is het minder?
Mijn G27 ratelde in DIRT2 altijd als een gek iemand in DIRT3 hetzelfde ervaren of is het minder?
Welke auto's zitten in de Free cars DLC? Die je iig krijgt bij de Steam-versie
Weet ik je vanavond te vertellen, ik moet hem zelf ook nog unlocken via de microsoft live market.
Ik ben nu niet thuis, dus anders had ik t wel kunnen zien
Maar vannacht kon ik m nog niet downloaden..
Zal het na werktijd wel ff zien.
De wagens:
Colin McRae R4
1995 Subaru Impreza WRX STI
Ford Sierra Cosworth RS500
Peugot 405 T16 Pikes Peak
Hummer H3
Zal het na werktijd wel ff zien.
De wagens:
Colin McRae R4
1995 Subaru Impreza WRX STI
Ford Sierra Cosworth RS500
Peugot 405 T16 Pikes Peak
Hummer H3
[ Voor 45% gewijzigd door GAIAjohan op 24-05-2011 15:05 ]
Had 'm gister voor de PS3 gehaald bij de E-Plaza en 's avond een uurtje of 2 kunnen racen 
Moet zeggen dat 'ie mij tot nu toe zeer goed is bevallen. Had van te voren verwacht dat ik het Gymkhana gedeelte niet zo leuk zou vinden, en meer beetje als bijzaak zou zien. Maar na de tutorials gedaan te hebben blijkt dit toch zeeer verslavend
Jammer genoeg nog niet de code in kunnen voeren voor de online pass/vip.
Nog maar even geduld hebben tot de PS Store weer online is...
Moet zeggen dat 'ie mij tot nu toe zeer goed is bevallen. Had van te voren verwacht dat ik het Gymkhana gedeelte niet zo leuk zou vinden, en meer beetje als bijzaak zou zien. Maar na de tutorials gedaan te hebben blijkt dit toch zeeer verslavend
Jammer genoeg nog niet de code in kunnen voeren voor de online pass/vip.
Nog maar even geduld hebben tot de PS Store weer online is...
De eerste reviews klinken weer top!
o.a. IGN 8,5 Gamer.nl 9
jammer dat de races zijn ingekort dat is voor mij wel een kleine bummer... Maar mag de pret niet drukken. Ik ben wel weer in voor een nieuwe goede racegame.
Ik heb hem niet gepre-orderd oid, ik koos deze maand voor L.A. Noire, maar ik wil hem misschien toch wel stiekem alsnog gaan kopen
Ik vroeg me daarom af hoe het zit met split-screen op de consoles...
- Is er een soort 4-player partymode?
- Kan je ook online in split-screen? (met guest account vergelijkbaar hoe je met Black Ops online kan met split-screen)
- Kan je de SP campaign ook in split-screen doen?
- Werkt split-screen een beetje? soms is het zo slecht uitgewerkt in games...
o.a. IGN 8,5 Gamer.nl 9
jammer dat de races zijn ingekort dat is voor mij wel een kleine bummer... Maar mag de pret niet drukken. Ik ben wel weer in voor een nieuwe goede racegame.
Ik heb hem niet gepre-orderd oid, ik koos deze maand voor L.A. Noire, maar ik wil hem misschien toch wel stiekem alsnog gaan kopen
- Kan je ook online in split-screen? (met guest account vergelijkbaar hoe je met Black Ops online kan met split-screen)
Nee niet splitscreen in ieder gevalKingKoning schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:44:
Nee- Kan je ook online in split-screen? (met guest account vergelijkbaar hoe je met Black Ops online kan met split-screen)
Nee- Kan je de SP campaign ook in split-screen doen?
Nog niet getest, maar ik verwacht wel een graphics drop sowieso.- Werkt split-screen een beetje? soms is het zo slecht uitgewerkt in games...
Verzamelling van alle reviews kan je hier vinden http://www.metacritic.com/game/xbox-360/dirt-3 met een gemiddeld cijfer van 88/100. Op die pagina staan ook de links naar PC en PS3 versie voor metacritic trouwens.KingKoning schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:44:
De eerste reviews klinken weer top!
o.a. IGN 8,5 Gamer.nl 9
Ik heb hem niet gepre-orderd oid, ik koos deze maand voor L.A. Noire, maar ik wil hem misschien toch wel stiekem alsnog gaan kopen![]()
[ Voor 4% gewijzigd door NC83 op 24-05-2011 16:25 ]
Ook maar gekocht zojuist, ben benieuwd. Dirt 2 vond ik super in ieder geval, alleen de races met AI erbij waren soms iets minder omdat de AI iets te veel van het beuken is. Dat gymkhana ofzoiets lijkt me opzich wel lachen voor de afwisseling
Ik heb Dirt 3 opgestart zodra ik thuis was. G25 geconfigureerd (was met 1 minuutje klaar), en de eerste twee races gereden. Daarna: Crash. Het lijkt erop dat ook deze game weer hetzelfde probleem heeft bij mij als Dirt 2. Direct na de crash even de logboeken gecheckt, daar staat een bekend probleem van Dirt 2:
Met Dirt 2 heb ik hetzelfde probleem, dat ik 1 á 2 races kan doen, waarna het spel crashed, en ik weer opnieuw mag opstarten. Ik hoop maar dat er dit keer wel een fix voor komt, de .cfg hacks hebben bij Dirt 2 ook niet geholpen om het op te lossen...
EDIT:
Ik heb zowaar het foutrapport gevonden van de oude Dirt 2 crashes:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Naam van toepassing met fout: dirt3_game.exe, versie: 1.0.0.0, tijdstempel: 0x4daccacb Naam van module met fout: dirt3_game.exe, versie: 1.0.0.0, tijdstempel: 0x4daccacb Uitzonderingscode: 0xc0000005 Foutoffset: 0x001bff5c Id van proces met fout: 0x22dc Starttijd van toepassing met fout: 0x01cc1a2a2fd557ee Pad naar toepassing met fout: d:\program files (x86)\steam\steamapps\common\dirt 3\dirt3_game.exe Pad naar module met fout: d:\program files (x86)\steam\steamapps\common\dirt 3\dirt3_game.exe Rapport-id: 43a63b7e-8620-11e0-9908-001a4d9cc0d6 |
Met Dirt 2 heb ik hetzelfde probleem, dat ik 1 á 2 races kan doen, waarna het spel crashed, en ik weer opnieuw mag opstarten. Ik hoop maar dat er dit keer wel een fix voor komt, de .cfg hacks hebben bij Dirt 2 ook niet geholpen om het op te lossen...
EDIT:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Naam van toepassing met fout: dirt2_game.exe, versie: 1.1.0.0, tijdstempel: 0x4b598827 Naam van module met fout: dirt2_game.exe, versie: 1.1.0.0, tijdstempel: 0x4b598827 Uitzonderingscode: 0xc0000005 Foutoffset: 0x002cff43 Id van proces met fout: 0x1a38 Starttijd van toepassing met fout: 0x01cc077e194963d0 Pad naar toepassing met fout: D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\dirt 2\dirt2_game.exe Pad naar module met fout: D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\dirt 2\dirt2_game.exe Rapport-id: 814cc75e-7371-11e0-85b7-001a4d9cc0d6 |
[ Voor 22% gewijzigd door _Buran_ op 24-05-2011 18:17 ]
Hoelang duurt het unlocken op steam ongeveer?
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
alleen het driften is moeilijk, daar kom ik niet hoger dan 70.000 silver.
De rest heb ik allemaal platinum en gold, allemaal maar 1x gedaan en gelijk door gegaan.
Na de tutorial krijg je een final en die heb ik gewonnen met 172.000.
In het begin dacht ik echt WTF ik heb breaking assist uitstaan en nog steeds remt die,
Ik bleek namelijk nog iets aan te hebben laten staan.
ik heb nu echt alles uitstaan behalve ABS en speel op niveau 3
Hoe upload je trouwens naar Youtube ? er staat zo Xbox Y teken
weet ik veel welke knop dat is op de PC
De rest heb ik allemaal platinum en gold, allemaal maar 1x gedaan en gelijk door gegaan.
Na de tutorial krijg je een final en die heb ik gewonnen met 172.000.
In het begin dacht ik echt WTF ik heb breaking assist uitstaan en nog steeds remt die,
Ik bleek namelijk nog iets aan te hebben laten staan.
ik heb nu echt alles uitstaan behalve ABS en speel op niveau 3
Hoe upload je trouwens naar Youtube ? er staat zo Xbox Y teken
weet ik veel welke knop dat is op de PC
[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 24-05-2011 20:02 ]
Ik vind het stuur in de auto nogal overdreven reageren vergeleken met hoe je zelf je stuur beweegt 
@Pykow
Dat is de Shift
@Pykow
Dat is de Shift
Wat voor hardware configuratie heb je? Heeft de G25 er iets mee te maken? Unpluggen en kijken of het dan werkt?_Buran_ schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:15:
Ik heb Dirt 3 opgestart zodra ik thuis was. G25 geconfigureerd (was met 1 minuutje klaar), en de eerste twee races gereden. Daarna: Crash. Het lijkt erop dat ook deze game weer hetzelfde probleem heeft bij mij als Dirt 2. Direct na de crash even de logboeken gecheckt, daar staat een bekend probleem van Dirt 2:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 Naam van toepassing met fout: dirt3_game.exe, versie: 1.0.0.0, tijdstempel: 0x4daccacb Naam van module met fout: dirt3_game.exe, versie: 1.0.0.0, tijdstempel: 0x4daccacb Uitzonderingscode: 0xc0000005 Foutoffset: 0x001bff5c Id van proces met fout: 0x22dc Starttijd van toepassing met fout: 0x01cc1a2a2fd557ee Pad naar toepassing met fout: d:\program files (x86)\steam\steamapps\common\dirt 3\dirt3_game.exe Pad naar module met fout: d:\program files (x86)\steam\steamapps\common\dirt 3\dirt3_game.exe Rapport-id: 43a63b7e-8620-11e0-9908-001a4d9cc0d6
EDIT:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 Naam van toepassing met fout: dirt2_game.exe, versie: 1.1.0.0, tijdstempel: 0x4b598827 Naam van module met fout: dirt2_game.exe, versie: 1.1.0.0, tijdstempel: 0x4b598827 Uitzonderingscode: 0xc0000005 Foutoffset: 0x002cff43 Id van proces met fout: 0x1a38 Starttijd van toepassing met fout: 0x01cc077e194963d0 Pad naar toepassing met fout: D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\dirt 2\dirt2_game.exe Pad naar module met fout: D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\dirt 2\dirt2_game.exe Rapport-id: 814cc75e-7371-11e0-85b7-001a4d9cc0d6
Verder zou je error-log wat meer informatie moeten hebben zoals op deze websitehttp://forums.guru3d.com/showthread.php?t=341386
Grote kans dat het aan je grafische drivers ligt.
Ik heb Dirt 3 nu een uurtje en hij is al 3x vast gelopen op random momenten.....
Iemand hier ook last van?
Iemand hier ook last van?
Mijn Eventviewer is niet zo vol als de persoon achter dat linkje van je. Enkel de hoofdfoutmelding met ID 1000, en oorzaak dirt3_game.exe.Relief2009 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:06:
[...]
Wat voor hardware configuratie heb je? Heeft de G25 er iets mee te maken? Unpluggen en kijken of het dan werkt?
Verder zou je error-log wat meer informatie moeten hebben zoals op deze websitehttp://forums.guru3d.com/showthread.php?t=341386
Grote kans dat het aan je grafische drivers ligt.
Zoals je waarschijnlijk wel gezien hebt lijken de foutmeldingen in Dirt 2 en Dirt 3 wel ERG veel op elkaar. Ik ben het met je eens dat het een driverprobleem lijkt te zijn. Nadeel is dat dit voor mij weinig uit maakt. Ik heb netjes de nieuwste drivers natuurlijk
De G25 lijkt dus niet het probleem te zijn, het valt wel op dat alle mensen met problemen een GTX 460 of GTX 560 hebben. Ik heb zelf ook een GTX 460. Dus ook dat ondersteund het idee dat het een driverprobleem is. Nu moet óf Codemasters, óf Nvidia dit probleem op gaan lossen...
Hoe krijg ik ze zover? Ik heb het afgelopen uur geprobeerd op mijn account in te loggen op het codemasters forum, maar ik krijg zowel in Chrome als IE9 witte pagina's. Ik kan dus geen bug-post aanmaken...
EDIT: sorry, ben de rest van mijn configuratie vergeten:
Processor: Intel Core 2 Quad: Q6600
Geheugen: 4GB kingston, 4x1GB
Moederbord: Gigabyte GA-P35-DS3
Grafische kaart: Nvidia GTX 460
[ Voor 6% gewijzigd door _Buran_ op 24-05-2011 20:22 ]
Ik heb de game via STEAM gekocht, misschien dat dat wat uit maakt._Buran_ schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:20:
[...]
De G25 lijkt dus niet het probleem te zijn, het valt wel op dat alle mensen met problemen een GTX 460 of GTX 560 hebben. Ik heb zelf ook een GTX 460. Dus ook dat ondersteund het idee dat het een driverprobleem is. Nu moet óf Codemasters, óf Nvidia dit probleem op gaan lossen...
ik heb namelijk een EVGA GTX460 EE FTW 1GB , Speel alleso p Ultra/High en Vsync aan,
Me kaart wordt wel 5 graden warmer dan met DiRT2
ik heb de game vanmorge 1 kwartierje gespeeld, Geen crash.
en vanavond paar keer opnieuw gestart en geen enkele crash gehad.
Wat een boutspel, jongensjongens. In exact dezelfde race weet ie me er keer op keer uit te gooien, de tweede race in de regen head 2 head uit de eerste championship. Ik kan vast wel doorgaan, maar deze wil ik gewoon ook hebben.
DirectX 11 werkt niet (15 FPS max), dus moet ik DX9 forceren, was met DiRT2 ook al zo. Hardware acceleratie voor geluid is klaarblijkelijk niet eens ingebouwd, SLI enablen/disablen, honderden grafische settings proberen, niets werkt, 275.xx beta driver werkt niet
de 270.xx WHQL idem.
Het ziet er schitterend mooi uit, maar ik kan er geen 2 races achter elkaar van genieten
DirectX 11 werkt niet (15 FPS max), dus moet ik DX9 forceren, was met DiRT2 ook al zo. Hardware acceleratie voor geluid is klaarblijkelijk niet eens ingebouwd, SLI enablen/disablen, honderden grafische settings proberen, niets werkt, 275.xx beta driver werkt niet

Het ziet er schitterend mooi uit, maar ik kan er geen 2 races achter elkaar van genieten
Nog een probleem
Ik ben uit fullscreen mode en kan nergens in de options vinden waar ik in fullscreen kan spelen...
Ik ben uit fullscreen mode en kan nergens in de options vinden waar ik in fullscreen kan spelen...
Hoe slaag jij er in om zoon lange video te uploaden? Ik kan maximaal 30 seconden uploaden ...
frapsWitte_200 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:14:
[...]
Hoe slaag jij er in om zoon lange video te uploaden? Ik kan maximaal 30 seconden uploaden ...
Zeer toffe game ivm Dirt2, goede handling and betere grafics!
Zal ook een vid uploaden..
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DTWWIksP4DU]
Edit video toegevoegd
Zal ook een vid uploaden..
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DTWWIksP4DU]
Edit video toegevoegd
[ Voor 32% gewijzigd door Majin Buu op 24-05-2011 23:41 ]
Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC
Vandaag binnen gekregen, heel kort gespeeld (ben aan de griep, ik heb het reactievermogen van een baksteen, dat schiet niet op
) en tot nog toe bevalt 'ie wel. Was ff wennen ten opzichte van 2.
Wel een klein issue-tje: ik krijg YouTube niet aan de gang. Ik vul 100% zeker weten de goeie gegevens in maar het spel verdomt het om dat ook in te zien
Wel een klein issue-tje: ik krijg YouTube niet aan de gang. Ik vul 100% zeker weten de goeie gegevens in maar het spel verdomt het om dat ook in te zien
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."