Yoyo, Ik heb daarvan dus ook het bewijs, de Venomous X Black Edition die ik heb doet het beter dan m'n oude lapped TRUE die op zijn beurt een Mugen 2 Rev B weer versloeg.
Toch zijn de bazen onder de oversized luchtkoelers tegenwoordig niet meer de Mugen of de NH-D14.
De Thermalright Silver Arrow en vooral de enorm goed presterende plus erg goed uitziende Phanteks koelers zijn koning tegenwoordig.
Maar, even to the point, heb 4.8Ghz ruim stabiel hier met m'n 2600ktje. Was even een avond + ochtend tweaken maar ik heb hem stabiel in LinX (run is 45 minuten, gister nog een 2 uur run gedaan, passed) en in Prime95, Blend, volledige nacht gedraaid, Alle FTT's gedaan, pass). Heb alleen een SS genomen van die 45 minuten zonet omdat ik eerst stabiliteit wou garanderen voor ik een run begin die misschien toch faalt
Imprezzion | 2600K | 4806mhz | 100.13x48 | 4C 8T |1.416 | ASUS P8Z77-V | Lucht | Venomous X Push Pull Enermax Apollish Vegas120mm 2000RPM. | 69/75/76/74 | Heb ik niet genoteerd
Oh en deze temps zijn met zowel de casefans als de CPU fans op standje ''aan te horen''. Vol open gaat er nog 5-6c af maar dat is echt LUID met die Enermaxes en Aerocool Sharks

.
Vond deze temps prima acceptabel voor een LinX run met ambient van 21c dus ja.
EDIT: Screenshot is korrelig omdat ik m'n tweede scherm even weg heb gehaald met Paint en die slaat het schijnbaar zo korrelig op...
[
Voor 4% gewijzigd door
Imprezzion op 17-05-2012 12:32
]