Dat duurde lang, ik lag inmiddels al te slapen.
Ja, jij draait altijd om het onderwerp heen als je de confrontatie niet aan kunt om je gelijk te behalen en kiest dan de weg van de minste weerstand. Het is nu de 2e x dat je zegt; dat ik het niet weet! je valt in herhaling
Niet alle? Je bedoelt de sandy bridge specified modulles! Ja tuurlijk maakt het voo benchen een x niks uit, maar daar ging het onderwerp in eerst instandtie niet over, wel consequent blijven.
Nou alsjeblieft, nog een x dan, speciaal voor jou
http://imageshack.us/photo/my-images/202/sbmemvoltage.jpg/Jij kunt schijnbaar in de toekomst kijken, want als je IMC niet sneller degrade met 1.65v dan het intel voorgeschreven 1.575v denk ik dat INTEL jou beter aan kan nemen dat scheeld ze honderden uuren testen.
Ja 0.5 0.5 daar heb ik het ook niet over gehad. Je maakt er nu wel een potje van hoor. Maar je weet het nu zelf ook niet verder, buiten dat op het web te lezen is dat de 0.5v tussen VTT en Vdram, wat door Intel performance guru François Piednoel is vast gesteld is. Nou ik weet dat wel! Als het verschil tussen beiden te groot word en door de vergrotte weerstand krijg je ripple, te hogen pieken in je cpu kan je transistor doen kortsluiten ofwel doorbranden. vdroop weet je nog

nedernakker schreef op maandag 27 juni 2011 @ 23:13:nogmaals.... de miljoenen doorsnee gebruikers lezen echt die datasheet niet.. als het echt zo erg is met dat Dram voltage, dan accepteert intel echt niet dat moederbord en geheugen fabrikanten adverteren met 'geschikt voor SB' setjes terwijl die op 1,65V lopen. want dan weten ze nu al dat cpu's stuk gaan en zullen ze om dat te voorkomen en geen miljoenen aan RMA van cpu's te moeten ophoesten dit gerectificeerd willen hebben door de moederbord en geheugenfabrikanten. punt.
ik zei toch al dat mensen die datasheet niet gaan lezen..scherp blijven
Hier maalt intel niet om als een cpu een paar jaar minder lang mee gaat, want ze zullen niet gelijk kapot gaan. En ik zal het nog een X zeggen, denk je dat Intel al haar partners gaat dwarsbomen door zulke onzin te verspreiden dat 1,65 niet zal gaan? Het is gewoon een aanraden van intel waar je je aan kunt houden of niet. PUNT.
nedernakker schreef op maandag 27 juni 2011 @ 23:13:
het heeft niets met mijn karakter te maken. jouw kennende was je door het niet kunnen behalen van bullus en mijn score zo gefrustreerd (dat laat je in je posts op HWI ook wel merken) dat je gewoon van alles bent gaan proberen.. tja, als jij 0,84V verschil tussen je VCCIO en Vdram brengt, dan krijg je wel degradatie, dit heeft niets met airco's of tijdsduur te maken. dit geeft gewoon instant op elektrisch niveau degradatie.
Wat loop je daar nu weer over te zemelen, want wat heeft dat er nu mee te maken, buiten dat je weer afwijkt.
Ik ben niet gefrustreerd en ook niet geweest, maar het feit dat je dit nu weer aanhaalt is dat jij benouwd was dat je REP er aan ging en dat ik in een paar dagen hetzelfde niveau als jou had met SPi.
Want je trekt dit behoorlijk persoonlijk aan terwijl ik gewoon aan het ouwehoeren was en dat is al dik een Maand geleden. wie is er dan nog steeds gefrustreerd?
en daarnaast, wat heeft leeftijd hier mee te maken? (ik ben overigens niet net zo oud als jij) qua overclocking heb ik heel wat meer ervaring dan jij. geen leeftijd of opleiding die daar ook maar iets aan toevoegt..en nee je hebt niet de zelfde opleiding als ik genoten, waar haal je dat idee uberhaupt vandaan? naast dat het totaal geen relevantie treft met dit onderwerp. (and for your information, ik overklokte 17 jaar geleden al)
Aa..ik zie het. Dan zul je wel sneller verouderen als mij, want ik meende eerder op jou profiel gezien te hebben dat je ook 25 was. Zoo...17jaar en dan zeg je nog over jezelf dat je een nobody bent. bescheiden hoor

maarja.. je haalt wel vaker dingen aan die niets met een discussie te maken hebben, vervolgens ga je op de man spelen en als je dan iets terug gezegd krijgt, ga je zeuren dat de ander niet op de man moet spelen.. what's with that??
papagaai, wie begint wie nou aan te vallen dan, niet dat ik het erg vind hoor. En laten we het alsjeblieft niet over; op de man spelen, want dan kom je achteraan, maar goed ik doe het nu zef ook, omdat je mij geen keus geeft. En geeft gewoon ook eens je mede tweaker een keer gelijk inpv altijd het laatste woord te willen hebben.
nou daar kan ik inkomen
zelfs winkels verkopen 1,65V setjes voor SB. Corsair heeft in hun huidige sets DDR3 dominator GT modules allemaal 1,65V modules en die komen gewoon voor in de QVL, zelfde geld voor kingston en andere fabrikanten.
Nedernakkar... QVL is wat het moederbordt ondersteunt, wat niks maar dan ook niks met maxmum safe voltage's te maken heeft.
Ja klopt, maar dat is iets wat intel niks uit maakt en jij als koper zelf kunt kiezen welke geheugen jij koopt!
Hee! daar zeg je wat.
Normen en waarden, wel eens van gehoord?
Als ik bijvoorbeeld iets zeg wat totaal niet waar is wie zegt dan dat jij dat moet corrigeren?
je kunt dus ook iemand in zijn waarde laten door suptiel zijn mening of statment te verbeteren of door helemaal niet te reageren
edit en om je een voorbeeld te geven, omdat jij Bullus aanhaalde. Heb je bullus op de zelfde manier zien reageren tegen mij als dat jij doet? nee, want hij staat daar gewoon boven en laat mij in me waarde.
Iets pesten is niet erg. Maar dit was ook iets wat ik zel had kunnen bedenken dat mensen mij op mijn eigen woorden gingen quotten. Dus daarom ben ik ook niet gefrustreerd, het zijntenslotte mijn eigen woorden.
Ik durf buiten dat wel te zeggen dat ik een noob ben in benchen.

ongeveer heh! want ik weet dat jij ook graag over procenten praat
[
Voor 4% gewijzigd door
jbkappirossi op 28-06-2011 11:52
]