Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Hydroxide
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 21:47
Wat denken jullie? Ik heb vele reviews gelezen over Incredible S en Desire S, blijkbaar komen er ook nog nieuwe smartphones uit binnenkort zoals de Sensation. WElke van die is juist het beste? Of is het beter om eerder te wachten op de Sensation?

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Als je veel reviews hebt gelezen kan je toch zelf een conclusie trekken?

• Hydroxide
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 21:47
Ja oke, maar ik zit juist te twijfelen tussen die twee, de ene heeft een beter scherm, de andere betere camera. Ik zou graag van mensen willen horen hoe de telefoons bevallen.

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Hydroxide schreef op woensdag 13 april 2011 @ 18:22:
Ja oke, maar ik zit juist te twijfelen tussen die twee, de ene heeft een beter scherm, de andere betere camera. Ik zou graag van mensen willen horen hoe de telefoons bevallen.
Oh je wilt ervaringen horen? Dat werd niet echt duidelijk uit je verhaal :)

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
HTC Incredible S
HTC Sensation
HTC Desire S

Aardig wat er wat ervaringen, niet?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ervaringen kun je vinden in de topics over de desbetreffende telefoons. Verder is het een persoonlijke keuze wat je moet kopen. We willen je best helpen, maar dan verwachten we specifieke vragen, waarbij we dus meer willen zien dan een paar regeltjes tekst waarbij je het ons vervolgens uit laat zoeken.

Dus, slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.