Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:55

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Topicstarter
Om wat ergonomischer te werken achter mijn laptop en omdat een groot scherm gewoon lekker is wil ik een monitor erbij nemen. Deze zal voorgebruikt worden voor kantoorwerk, coden en om films op tek kijken.
De samsung 2333T lijkt me mooi, vooral omdat er geen TN panel in zit. Het liefst zou ik een IPS monitor kopen maar die zijn vaak over de 200 euro.
Echter lijkt de Samsung al wat ouder te zijn, hoewel veel winkels hem verkopen staat hij ook niet meer op de site van Samsung zelf. Ook heb je tegenwoordig steeds meer led monitoren. Hoe verhoud de beeldkwaliteit zich met de nieuwere led-monitoren? Ook lees ik dat de Samsung lawaai schijnt maken. Graag advies.

ik heb btw ook al monitor arm overgenomen, aangezien de meeste lcd's onder de 200 euro niet goed verstelbaar zijn ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Mr_gadget op 08-04-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Ik heb onlangs (begin februari) een Samsung 2333T met PVA panel aangeschaft bij MediaMarkt.
Ik ben erg tevreden met de beeldkwaliteit. Wellicht ben ik nogal vlug tevreden want ik kwam van een CRT af.

Ik gebruik de 2333T vooral om te gamen en ik moet zeggen dat ik vooralsnog erg tevreden over de beeldkwaliteit ben. Ik weet echter niet hoe de PVA panel zich verhoudt tot de LED monitoren.

Bij hardware.info staan wat tests van de Samsung 2333T: http://nl.hardware.info/r...onitoren-review-conclusie

Naast MediaMarkt heeft Salland en 4Launch blijkbaar ook nog de Samsung 2333T:
http://nl.hardware.info/p...cmaster-2333t#tab:prijzen

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:17

Herman

FP ProMod
Dit topic vind ik wel handig :) **LET OP** Welke monitor moet ik kopen?
Daar staan enkele goede tips in.

Bovendien is er sinds kort een apart topic voor aankoopadviezen. ;) [BBG aanschaf] Monitoren

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals Herman87 al zegt kan je voor aankoopadvies voor beeldschermen tegenwoordig terecht in [BBG aanschaf] Monitoren.

Losse topics zijn niet langer toegestaan, tenzij het om een heel erg specifieke situatie gaat, maar dan nog alleen in overleg met een moderator (bij voorkeur met mij). Aangezien dat hier niet het geval is gaat dit topic op slot. Je kan je vraag aanpassen zodat hij voldoet aan de richtlijnen zoals beschreven in de startpost van [BBG aanschaf] Monitoren en hem dan daar vervolgens stellen.

Dit topic is gesloten.