Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik heb alleen met schieten wat moeite, maar dat is meer een kwestie van wennen. Al ging dat ook al stroef op de consoles bij mij
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
Maar goed dat ik vandaag om 12.30 al vrij ben
Zojuist gekocht en het speelt echt heerlijk idd! Nostalgie komt naar boven met Vice City!
Alleen zijn de bugs er niet uitgehaald

Als je het rechter pad neemt naar het politiebureau val je erin haha
Achja.. Met dit spel ga ik weer oldschool genieten op de bank
Update: iCloud Save games, (was al gepost)
[ Voor 97% gewijzigd door muhda op 06-12-2012 15:20 ]
Idd hierboven ook al gepost..muhda schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:58:
Kan niet wachten. Nog bezig met het downloaden.
Update: Wat ook nieuw is, is dat er nu ook een save game in de cloud gezet kan worden.
Heb er vrij weinig aan aangezien ik alleen een iPad heb.. Maar ik save er wel op, bespaard me opslag hè

Verwijderd
Ik wil eigenlijk alle andere delen ook erop laten staan, het is problematisch om meer ruimte vrij te maken omdat ik dan leuke games enzo moet missen.
(als je die hebt verwijderen) Vice city is zo veel beter & leuker.
Verwijderd
Ik heb alle gta's, ga morgen even lijstje maken wat er wel even afkan, 3 gb vraagt nog wat meer verwijderwerk...muhda schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:35:
Je hebt 2 a 3 GB vrije ruimte nodig om GTA VC te installeren, Ik zou gewoon GTA3
(als je die hebt verwijderen) Vice city is zo veel beter & leuker.
Ik heb er wel zin in, heb er nog weinig over gelezen, hopelijk ook de radiostations, die vond en vind ik zo tof.
Idd.. Lukt mij ook niet, beetje raar.Eduardboon schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:12:
Je krijgt ergens te lezen in vice city dat je een wheelie kan doen door twee keer op gas te tappen. Dit werkt alleen niet. Ook kan ik niet opstaan op de motor om sneller te rijden, hiervoor moet ik de analoge besturing aanzetten. Heeft iemand het met digitale besturing al voor elkaar gekregen?
Wat ik ook mis, is het switchen van radio channels.. Mis ik iets?
Verder heerlijk weer om hem te spelen. De eenvoud, hoe geweldig toen ie net uitkwam, top knotch game, als je die nu vergelijkt met GTA 4 is een wereld van verschil qua graphics en levendigheid van de spelwereld, maar dit maakt helemaal niets uit als je eenmaal even bezig bent vergeet je dat snel
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
Dat wheelie doen lukt het best/beter als je wat langzamer rijd. Dus even een scootertje pakken (staat bijvoorbeeld één om de hoek bij die advocaat 'uit het begin') en daar even wat mee gaan spelen.
Succes :-)
-= Very annoying forum person =-
Ipad 3, wat ik echter zeer prettig zou vinden is dat remmen / gassen op met vooruit / achteruit zou kunnen zoals met lopenmaster_viper schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:17:
Wat een game. Echt episch. Ook al is het van zoveel jaar geleden. En imho perfect werkend op de iPad mini. Waar spelen jullie het op?
Scheelt ook weer twee knoppen rechtsonderin
(ik heb sowieso het gevoel dat de ipad mini qua formaat meer geschikt is om te gamen dan de niet-mini)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
@ Eddos ga ik vanavond ook eens proberen.. thanks
Ik heb VC gister avond ook nog even gespeeld met een bluetooth koptelefoon, maar de geluiden van het verkeer kloppen vaak toch niet haha.. dus maar gauw weer gewoon via de speakers gespeeld
@ master viper: ik speel het op de iPad 3, en werkt echt heerlijk... alleen kan ik geen uren achter elkaar spelen, daarvoor wordt de iPad toch een beetje te zwaar na verloop van tijd... ik zie dit niet als een nadeel, want zo kan ik lekker lang doen over alle missies etc.
Wat betreft het schieten via de besturing op de iPad.. dat je eerst moet mikken door op een vijand te tikken... tja.. het is helaas niet anders denk ik..
Dat zit ook in Fifa, zwaar irritant; dat moet toch anders kunnen ....Vis schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:43:
Wat betreft het schieten via de besturing op de iPad.. dat je eerst moet mikken door op een vijand te tikken... tja.. het is helaas niet anders denk ik..
Ja mee eens!Bospa01 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:43:
[...]
Ipad 3, wat ik echter zeer prettig zou vinden is dat remmen / gassen op met vooruit / achteruit zou kunnen zoals met lopen
Scheelt ook weer twee knoppen rechtsonderin
Ik heb nu ook al vaker dat als ik naar links of rechts wil sturen (met name rechts) tik ik er per ongeluk naast, en dan blijf ik bij een bocht rechtdoor rijden
Dat is niet helemaal handig gemaakt vind ik.
Moet ook anders kunnen!
I'm an Ironman!
Iets van 4,49 EuriMadstorm schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:04:
Hmm vanavond even zien of ik nog wat geld op mijn account heb staan, wat kost GTA VC voor de iPad?
Geld dubbel en dwars waard!
DO IT!
[ Voor 5% gewijzigd door Vis op 07-12-2012 11:26 ]

+1TFDev schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 13:03:
Amen. Ik ga hem bij aankomst thuis direct installeren, en mij afsluiten voor de rest van de buitenwereld.
Gegroet!
En ik diverse (s)nes games
Maar persoonlijk vind ik dat voor games als War3 een muis nodig is, een goed voorbeeld is de game 'Z'.
Een muis is wel makkelijker inderdaad, maar er moet toch wel een manier zijn om die games over te zetten?Bospa01 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:51:
[...]
En ik diverse (s)nes games
Maar persoonlijk vind ik dat voor games als War3 een muis nodig is, een goed voorbeeld is de game 'Z'.
Ander spel waar ik heel erg naar uitkijk is Rollercoaster Tycoon op de iPad. Ik hoop op deeltje 1
Gegroet!
Verder wil ik de besturing van de voertuigen anders hebben dan die links-rechts toetsen... Maak er gewoon een joystick van, zoals bij het lopen... voorkomt ook ergernis.
Het blijft wel een top game hoor, op de iPad
Het is inderdaad lastig maar wel mogelijk. Je kan ook een geweer kopen of afpakken, want met een geweer kan je zelf richten. Nadeel is dat je niet tegelijk kan schieten en lopen/ontwijken.johann3s schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:25:
Je kunt alleen maar op personen mikken, maar niet op objecten. Stel dat ik bijvoorbeeld op een lege auto wil schieten, dat is gewoon uberhaupt niet mogelijk?
Ga naar Menu -> Opties -> Controles -> en dan Analoge besturing aan doen.Vis schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:44:
Verder wil ik de besturing van de voertuigen anders hebben dan die links-rechts toetsen... Maak er gewoon een joystick van, zoals bij het lopen... voorkomt ook ergernis.
Volgens mij kan je dan ook voertuigen met een joystick bedienen.
Verwijderd
Dat is niet leuk meer... ik ga eens flink wissen. GTA moet ik ook nog kopen, dat lukte ook al niet.
Maar 5 GB vrij maken, dat is wel erg lastig. Irritant zeg, die games moeten niet zo groot worden.
Heb je een 16Gb iPad?Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 17:57:
Nondeju, wil ik baldur's gate kopen, heb ik 1,7 GB nodig, dus 3,2 GB vrij hebben voordat ik dat spel kan kopen.
Dat is niet leuk meer... ik ga eens flink wissen. GTA moet ik ook nog kopen, dat lukte ook al niet.
Maar 5 GB vrij maken, dat is wel erg lastig. Irritant zeg, die games moeten niet zo groot worden.
Verwijderd
maar heb maar even flink gewist. Baldur's gate gaat er nu op en daarna gta en dan even wat kleinere gekochte games weer installeren.
Ik ga nu gewoon hier niet meer kijken, dan heb ik ook niet door dat er games als baldur's gate online komen.
Heb anders op een 64 GB iPad regelmatig hetzelfde probleem.....
Verwijderd
Maarja, baldur's gate, ik wist niet eens dat die in de maak was, damn, 15 euro weer uitgegeven. En ik zat al o 45 euro sinds 1 december... 60 euro in 1 week, dure maand met deze mooie games.
16GB is ook erg weinig, de diverse EA titels zijn ook tegen 2GB.Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 18:03:
ja, was altijd prima totdat baldur's gate en gta's er kwamen.
maar heb maar even flink gewist. Baldur's gate gaat er nu op en daarna gta en dan even wat kleinere gekochte games weer installeren.
Ik ga nu gewoon hier niet meer kijken, dan heb ik ook niet door dat er games als baldur's gate online komen.
Mijn volgende iPad gaat ook 64GB worden ipv 32GB nu

Het rijden gaat nu lekker met deze joypad !
[ Voor 11% gewijzigd door Vis op 07-12-2012 20:47 ]
Verwijderd
Net als gift voor mijn broer ook baldur's gate gekocht, maar die had nog 20 MB aan vrije ruimte en is al een uur bezig apps te verwijderen om baldur's gate erop te krijgen.
Ik las ook dat baldur's gate 2 eraan zit te komen, werkelijk fantastisch. Ik heb echt een complete waslijst met wensen van oudere games die ik erop wil, ik denk dat er mooie tijden aan gaan breken. Ik hoop alleen niet dat er straks ipad 4 only games uitkomen, want daar ben ik wel wat bang voor. Ik heb een ipad 2 gekocht een half jaar geleden en ik zou wel balen als er bijv. een half life ofzo uitkomt die alleen op de ipad 4 kan werken.
Daarnaast nog een vraag: werken cheats trouwens op iOS? (Gewoon om te kloten in het spel, haha).
Speel hem trouwens op een iPad 3: ziet er goed uit.
Gaat nog niet gebeuren. Er zijn teveel apparaten met een A5-chip en A5X chip (en de iPad mini, een markt die je zeker niet wilt missen, heeft ook een A5 chip).Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:07:
Oei, dat baldur's gate is goed zeg, ik heb nog niet eens naar de nieuwe gta gekeken (wel gekocht).
Net als gift voor mijn broer ook baldur's gate gekocht, maar die had nog 20 MB aan vrije ruimte en is al een uur bezig apps te verwijderen om baldur's gate erop te krijgen.
Ik las ook dat baldur's gate 2 eraan zit te komen, werkelijk fantastisch. Ik heb echt een complete waslijst met wensen van oudere games die ik erop wil, ik denk dat er mooie tijden aan gaan breken. Ik hoop alleen niet dat er straks ipad 4 only games uitkomen, want daar ben ik wel wat bang voor. Ik heb een ipad 2 gekocht een half jaar geleden en ik zou wel balen als er bijv. een half life ofzo uitkomt die alleen op de ipad 4 kan werken.
Ik denk dat we op z'n vroegst pas eind 2013 A6-only games krijgen.
FreeReef.nl
Ach een beetje positief denken....PBP schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:54:
Nogal vreemde conclusie die je daar trekt. Rollercoaster Tycoon 3 voor de Mac heeft niks met de iOS versies te maken. RCT3 is ook al een hele tijd voor de Mac uit (alleen nu in de Appstore). RCT komt in 2013 naar iOS het is nog helemaal niet bekend om wat voor een versie het gaat (nieuw deel, rct1/2 remake? etc.)
FreeReef.nl
Die 2 games hebben niks met elkaar te maken
Ik hoop in ieder geval op een port van RCT1!
RCT2bartsled schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:52:
Gerucht gaat dat de iOS versie 't zelfde wordt als de NDS versie
Ik hoop in ieder geval op een port van RCT1!
Binnenkort iPad aanschaffen en mooi gelijk de games meepakken zoals Rollercoaster en GTA.
Theme Park World lijkt me ook leuk. Ik weet dat die er is, maar door dat betalen om verder te spelen is het totaal niet goed te spelen -_-
Besturing van VC is erg wennen. Vooral het level met het helikoptertje is door de camera best irritant. Voorderest nog geen problemen gehad. Ouderwets genieten.
[ Voor 27% gewijzigd door Decennia op 10-12-2012 16:30 ]
Gegroet!
RCT moet gewoon komen... Alle delen.. plus de rest, en een nieuwe versie
[ Voor 11% gewijzigd door World Citizen op 10-12-2012 16:43 ]
FreeReef.nl
Is daar nog ergens een optie of instelling voor om terug te zetten, of update te forceren?
Of gewoon delete, reinstall?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Dit zal volgens mij ècht een gat in de markt zijn! Ik heb vroeger heel veel op een NES gespeeld en het lijkt me tof om ze weer eens te spelen!
Zijn er eigenlijk plannen in de maak om dit soort games voor iOS beschikbaar te maken?
Verwijderd
Ipad herstarten, dan verwijderen, daarna opnieuw installeren, dat werkt bij mij.The Chosen One schreef op maandag 10 december 2012 @ 22:13:
Bij een bepaalde game is een update vast gelopen, hoe los je dat op?
Is daar nog ergens een optie of instelling voor om terug te zetten, of update te forceren?
Of gewoon delete, reinstall?
Je hebt het probleem ook als je in 1 keer 40 games gaat installeren en na 30 games de ipad vol zit. Ik heb nooit een andere manier kunnen ontdekken.
Nog meer games voor een leuk prijsje van 89 cent?vhal schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:38:
Angry Birds Star Wars HD en Bad Piggies HD zijn nu 89 cent.
Angry Birds tijdperk heb ik nu wel een beetje gehad eerlijk gezegd...
Maar evengoed cool hoor dat ze zijn afgeprijsd.
Ik vermaak me overigens nog wel de hele kerst met Vice City
En dan mag vanaf 1 januari RCT komen
Kijk dat is een mooi vooruitzicht. Laat me verassen.PBP schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:54:
Zullen de aankomende 2weken wel meer kortingen te vinden zijn. Daarom wacht ik nu ook even met aanschaffen van games. Rond kerst zie je altijd veel games voor 89cent.
Maar dus wel een aanrader.
Vice City heb ik ook gekocht, maar dat is een game wat ik voor de lol af en toe eens speel. Ik kan voor zulk soort spellen niet echt concentreren op een iPad op één of andere manier, laat staan het verhaal te volgen.
I'm an Ironman!
Inderdaad, The Room speel je zo doorMadstorm schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:16:
Heb gisteren "The Room" gekocht, die zag ik als top app staan van 2012. Dus maar even geprobeerd. Je moet wel van dit soort spellen houden, maar ik vind uhm geweldig. Gisteravond lekker op bedje, dacht maar even kijken hoelaat het is, was het al 2:00 terwijl ik vandaag gewoon weer half 7 op moest.. hehe.
Maar dus wel een aanrader.
Vice City heb ik ook gekocht, maar dat is een game wat ik voor de lol af en toe eens speel. Ik kan voor zulk soort spellen niet echt concentreren op een iPad op één of andere manier, laat staan het verhaal te volgen.
Amazing Alex ook 89 cent nu.PBP schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:54:
Zullen de aankomende 2weken wel meer kortingen te vinden zijn. Daarom wacht ik nu ook even met aanschaffen van games. Rond kerst zie je altijd veel games voor 89cent.
Zijn er mensen met de Ipad 3/4? Benieuwd of hij dan wel soepel draait.
En Bloons TD 5 wil ik misschien wel kopen. Alleen wat is het verschil met de gratis pc versie? Totaal BTD 5 gemist eigenlijk.
Heb een ipad 4 btw maar zelfs op de pc kreeg ik genoeg problemen met BTD 4 op een moment. 10 minuten bezig om 1 wave verder te komen omdat alles kapot lagged.
Bad Piggies en Minigore 2 (IGN review 9.1) ook net gekocht.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Verwijderd
Tja, wat ontwikkelaars zullen doen qua prijs is onbekend. Zoals je zelf zegt: je kan ze nu wel al kopen en downloaden op je computer, en zodra je je iPad in huis hebt deze met de computer synchroinseren.Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 15:14:
Ik krijg mijn ipad pas voor kerstmis maar ik zie nu ook dat die angry birds spellen een stuk goedkoper zijn. Is de kans groot dat ze op 24 december nog steeds zo geprijsd zijn? Of kan ik nu al die apps afhalen via itunes op mijn pc en dan na de 24ste installeren?
Wat wel bekend is dat ontwikkelaars vaak nét voor de kerstdagen flink stunten qua prijzen in de App Store. Ik geloof dat vanaf (eind) volgende week Apple een "freeze" (om het zo maar even te noemen) instelt. Dat betekent dat de hitlijsten niet meer aangepast kunnen worden en ik geloof de prijzen ook niet.
Alle ontwikkelaars proberen dus vóór die freeze zo hoog mogelijk in de lijst terecht te komen. Immers, als je bovenaan op nummer 1 staat en die freeze gaat in, dan zul je dus gedurende de kerst (en volgens mij ook nieuwjaar) op nummer 1 blijven staan. En juist tijdens die feestdagen krijgen veel mensen een iPod touch/iPad/iPhone cadeau... en al die mensen zullen dan online gaan om apps gratis te downloaden of te kopen.
Angry Birds HD is alleen dit weekend zo geprijsd. Aldus de twitter van Angry Birds. Aanschaffen dusVerwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 15:14:
Ik krijg mijn ipad pas voor kerstmis maar ik zie nu ook dat die angry birds spellen een stuk goedkoper zijn. Is de kans groot dat ze op 24 december nog steeds zo geprijsd zijn? Of kan ik nu al die apps afhalen via itunes op mijn pc en dan na de 24ste installeren?
Bedankt voor de uitleg, zat me een tijdje af te vragen waar dat eigenaardige prijsgestunt op gezette tijden vandaan kwam, en nu snap ik de ratio.Uniciteit schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 15:21:
[...]
Tja, wat ontwikkelaars zullen doen qua prijs is onbekend. Zoals je zelf zegt: je kan ze nu wel al kopen en downloaden op je computer, en zodra je je iPad in huis hebt deze met de computer synchroinseren.
Wat wel bekend is dat ontwikkelaars vaak nét voor de kerstdagen flink stunten qua prijzen in de App Store. Ik geloof dat vanaf (eind) volgende week Apple een "freeze" (om het zo maar even te noemen) instelt. Dat betekent dat de hitlijsten niet meer aangepast kunnen worden en ik geloof de prijzen ook niet.
Alle ontwikkelaars proberen dus vóór die freeze zo hoog mogelijk in de lijst terecht te komen. Immers, als je bovenaan op nummer 1 staat en die freeze gaat in, dan zul je dus gedurende de kerst (en volgens mij ook nieuwjaar) op nummer 1 blijven staan. En juist tijdens die feestdagen krijgen veel mensen een iPod touch/iPad/iPhone cadeau... en al die mensen zullen dan online gaan om apps gratis te downloaden of te kopen.
Heeft dit te maken met de registratie van mijn oude iPad 2 toen ik die voor het eerst opstartte en een Apple id aan maakte en daarmee in inlogde? Zal mijn zus dus haar iPad opnieuw moeten configureren en dan haar eigen Apple id in moeten voeren tijdens de configuratie?
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
de iCloud van mijn oude iPad bedoel je?bibi2205 schreef op zondag 16 december 2012 @ 00:38:
Heb je je iCloud account verwijderd in de instellingen? (Zelfde voor iMessage, waarschijnlijk zit jouw account daar ook nog ergens in?)
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Dat had ik nog niet gedaan. Inmiddels wel en ze zit nu op haar eigen iCloud. Echter, ik heb nog wel een probleempje met de app Fieldrunners 2. Daar was ik halverwege mee, op de oude iPad. Op mijn nieuwe iPad ben ik daar nog steeds halverwege mee, dat wil ik niet. Ik wil van voor af aan beginnen. Ik heb de iCloud van zowel mijn nieuwe als de oude iPad al verwijdert en opnieuw geconfigureerd én ik heb al geprobeerd om op ''delete progress'' te klikken binnen de app. In eerste instantie lijkt dit te werken. Als ik op PLAY druk, krijg ik namelijk weer het intro filmpje. Maar als ik uit het spel ga, en weer op PLAY druk, ben ik weer opeens halverwege de game. Is dit een bug van Fieldrunners 2, of kan ik dit oplossen?bibi2205 schreef op zondag 16 december 2012 @ 12:33:
Ja, op je iPad 2..
- Age of Zombies
- Age of Zombies Anniversary
- Fruit Ninja
- Fruit Ninja HD
- Fruit Ninja: Puss in Boots
- Fruit Ninja: Puss in Boots HD
- Monster Dash
- Jetpack Joyride
- Blast Off

Goeie tipPBP schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:18:
Alle Halfbrick games zijn 24 uur gratis!
- Age of Zombies
- Fruit Ninja
- Fruit Ninja HD
- Monster Dash
- Jetpack Joyride
- Blast Off

Age of Zombies en Fruit Ninja stonden nog op mijn lijstje om eens te proberen als mijn huidige spelletjes op waren. Gelijk maar even geprofiteerd.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Dat wordt downloaden vanavondPBP schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:18:
- Age of Zombies
- Fruit Ninja
- Fruit Ninja HD
- Monster Dash
- Jetpack Joyride
- Blast Off
Thanks voor de tip

Vind je het wat eigenlijk?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
[ Voor 5% gewijzigd door PBP op 18-12-2012 10:29 ]
Amazing Holiday Deals!
iOS games at $0.99
Limited time only!
- Wild Blood
- The Dark Night Rises
- N.O.V.A 3
- O&C Online
- 9mm
- Iron Man 2
- The Settlers
https://itunes.apple.com/...-to-ride/id432504470?mt=8
Ticket to Ride
1,79
Sid Meier's Pirates! for iPad
tijdelijk 0,89
SHIFT 2 Unleashed for iPad
tijdelijk gratis
ROVIO HD TITLES ARE ON SALE FOR A LIMITED TIME!
Bad Piggies HD
tijdelijk 0,89
Borderlands Legends HD
tijdelijk 0,89
Civilization Revolution for iPad
tijdelijk 0,89
[ Voor 34% gewijzigd door Striker2k2 op 18-12-2012 14:42 ]
Wohooo kijk dit zijn pas aanbiedingenStriker2k2 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:16:
Gameloft:
Amazing Holiday Deals!
iOS games at $0.99
Limited time only!
- Wild Blood
- The Dark Night Rises
- N.O.V.A 3
- O&C Online
- 9mm
- Iron Man 2
- The Settlers
https://itunes.apple.com/...-to-ride/id432504470?mt=8
Ticket to Ride
1,79
Sid Meier's Pirates! for iPad
tijdelijk 0,89
SHIFT 2 Unleashed for iPad
tijdelijk gratis
ROVIO HD TITLES ARE ON SALE FOR A LIMITED TIME!
Bad Piggies HD
tijdelijk 0,89
Borderlands Legends HD
tijdelijk 0,89
Civilization Revolution for iPad
tijdelijk 0,89
Hier zit wel wat leuks bij denk ik zo!
Hopelijk komt EA nog met een actie!
Helaas heb ik alle spellen die interessant zijn al.
AI is redelijk.Bomin schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:23:
Hoe is de AI in Ticket to Ride? Of zijn er online makkelijk tegenstanders te vinden?
En online zijn vrijwel altijd makkelijk tegenstanders te vinden.
En het is inderdaad 'gewoon' een bordspel met een online multiplayer optie. Maar wel een hele goede bordspel adaptie.
Overigens zijn ook Pirates! en Civilization er gaaf vind ik persoonlijk. Maar ook die heb ik beide al.
[ Voor 28% gewijzigd door xahmol op 18-12-2012 16:00 ]
En The Dark Night Rises is gewoon zo'n game á la Infinity Blade/Thor?
Is Wild Blood nog wat?
meh net te laat...PBP schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:18:
- Age of Zombies
- Fruit Ninja
- Fruit Ninja HD
- Monster Dash
- Jetpack Joyride
- Blast Off

Thanks for the heads up Striker!
Tesla M3LR '21
Er is weinig wat ik nog van EA wil hebben, heb de meeste titels wel aangeschaft tijdens vaderdag. Hoop stiekem dat Adobe ook wat met de prijzen schuift!
Verwijderd
+ EA is ook korting aan het geven! Fifa 13 voor 89 cent etc
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2012 10:26 ]
Hoe is Fifa 13 eigenlijk, t.o.v. 12?
Heb 12 toen gratis gedownload van de zomer.. maar echt vaak speel ik het niet.. te slechte graphics en ben meer een PES fan..
Edit: ik zie dat Fifa 13 een online modus heeft gekregen... is dit alleen met "vrienden" te doen? Of ook met onbekenden via een lobby?
dan wordt dit een regelrechte GO dus straks als ik thuis ben
[ Voor 36% gewijzigd door Vis op 19-12-2012 10:43 ]