Playstation Network down na dreiging anonymous

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hi_magrebi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-05-2024
Hallo allemaal,

Ik was vandaag nog aan het spelen online en op eens werkt het playtation network niet meer.

Op het menu was het nog aan het laden en op eens crashde de playstation, dus je ziet gewoon dat het scherm bevroren is en je moet weer resetten zoals gewoonlijks.

Dus heb dat gedaan en wou me aanmelden op psn, ik meld me aan en het duurde veel langer dan gewoonlijks.

Ik kreeg een foutmelding en dat ik ben afgemeld, na heel lang wachten en telkens weer te proberen lukte het nog steeds niet. Ik heb m'n ps niet gereset naat fabrieksinstellingen etc. want het leek me zonde als het om iets kleins ging.

Op de website ben ik effe gaan zoeken met weinig resultaat. Dus via mij pc heb ik geprobeert in te loggen op psn en je ziet gewoon dat die psn deel gewoon offline is.

Dus mijn vraag is maken meerdere ps3 gebruikers dit mee of weet iemand wellicht een oplossing etc dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 17:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hi_magrebi
Ja precies, bedankt.

Wist helemaal niet dat Anonymous instaat is om psn neer te halen.

Mastercard enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hi_magrebi
Ik vraag me af of de redactie al iets weet over dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat die terreurorganisatie snel opgepakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Hoop dat er iets over op de front page over verschijnt, ben wel benieuwd over het hoe en wat.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Nazanir schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:45:
Hoop dat er iets over op de front page over verschijnt, ben wel benieuwd over het hoe en wat.
Ik denk dat je die 'hackers' het beste geen aandacht kan geven. Zolang websites hun laatste DDOS attacks blijven melden worden hun ego's alleen maar groter.

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 05-04-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

http://www.nu.nl/games/24...dreigement-anonymous.html

Die is wel te zien, de andere link kreeg ik hier niet geopend :).

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 23:24
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 07:59:
Precies. Schaam je, Sony. >:)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ike. schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:00:
[...]

Ik denk dat je die 'hackers' het beste geen aandacht kan geven. Zolang websites hun laatste DDOS attacks blijven melden worden hun ego's alleen maar groter.
Ik snap je statement helemaal, maar goed, het is een stukje nieuwsgierigheid aan mijn kant :).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05:23
Helemaal mee eens, wil je online gamen, kan dat weer niet omdat een stelletje 14-jarige kleuters hun medehacker willen helpen. Fijn altijd dat de mensen die er niets mee te maken hebben er de dupe van worden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

AlexV schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:35:
[...]

Helemaal mee eens, wil je online gamen, kan dat weer niet omdat een stelletje 14-jarige kleuters hun medehacker willen helpen. Fijn altijd dat de mensen die er niets mee te maken hebben er de dupe van worden :')
Ik denk alleen niet dat het 14-jarige kleuters zijn, dan was het namelijk allang gebeurd :). Die mensen strijden voor iets, of ben je soms ook tegen Greenpeace en Sea Shepherd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:08
Greenpeace vergelijken met deze gasten.. dat is nogal een stretch.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

cheiron schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:38:
Greenpeace vergelijken met deze gasten.. dat is nogal een stretch.
Op zich valt de vergelijking nog wel mee. Beiden zorgen, op illegale wijze, voor economische schade om hun eigen doel te bereiken. Beide vinden dat zij gelijk hebben, en de rest niet.

Zwart-wit, maar uiteindelijk klopt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ik had mij anders moeten formuleren. Het is voor mij persoonlijk nogal een stretch, en dan vooral om het "recht" dat wordt verdedigd. Milieu vs illegale games spelen op de PS3 (even heel zwart/wit) staat voor mij mijlenver uit elkaar.

Maar wat je zegt klopt verder inderdaad.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik ben het met PWM eens, het is gewoon een soort van digitaal protest voeren. Als de OV maatschappijen gaan staken, kan ik ook niet met de bus naar werk. Hetzelfde nu voor PS3 Online. De schade is echter minimaal nu, omdat PSN al gratis is, en je het product toch gewoon grotendeels kan gebruiken.

Zelf kan ik de actie van Anonymous ook heel goed begrijpen, dan wel tegen Sony, dan wel tegen de creditcard maatschappijen. Vervelend dat we niet online kunnen spelen, maar ik heb toch wel begrip voor de actie.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
w4rguy schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:37:
[...]

Ik denk alleen niet dat het 14-jarige kleuters zijn, dan was het namelijk allang gebeurd :). Die mensen strijden voor iets, of ben je soms ook tegen Greenpeace en Sea Shepherd?
Nee en ja, de idealen zijn prima, de uitvoering is alleen niet goed. Het levert grote schade op voor de economie, en hier is de consument zoals gewoonlijk weer de dupe. Bekijk hier ook maar eens de reacties. Dat de linux functie weg is (waar het gezeik mee begon) is ook de schuld van de hackers, vervolgens wordt de consument 'genaaid' doordat ie weggehaald wordt. Daarna worden we nog een keer genaaid omdat het PSN offline gaat. Leuk hoor Anon, dankjulliewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

cheiron schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:51:
Ik had mij anders moeten formuleren. Het is voor mij persoonlijk nogal een stretch, en dan vooral om het "recht" dat wordt verdedigd. Milieu vs illegale games spelen op de PS3 (even heel zwart/wit) staat voor mij mijlenver uit elkaar.

Maar wat je zegt klopt verder inderdaad.
Het gaat Anonymous niet om het spelen van illegale games. De Ps3 is gekraakt met het doel om weer eigen applicaties te kunnen draaien, zoals Linux! Toen die functionaliteit eruit is gehaald is Geohot pas echt begonnen. Het doel is nooit geweest om illegaal games te spelen, aldus George Hotz (Geohot). Anonymous is het niet eens met hoe Sony hiermee omgaat en zo komt de discussie. Sony wil niet luisteren naar wat partijen te zeggen hebben, dus dan maar zo. Sony heeft namelijk ook de PS3 verkocht onder het mom van:"je kunt er linux op draaien! [epic-yay]".. en nu halen ze het weg :)...

Ik zou het zelf niet doen, maar vind het ook niet héél slecht, wij doen toch hetzelfde bij onze werkgever als we willen staken? Daar krijgt je werkgever immers ook schade van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Staken is een recht. Dat is wel degelijk een groot verschil. Als Anonymous het ergens niet mee eens is, zijn er allemaal gerechtelijke stappen die je kan nemen, of legale acties die je kan voeren. Een boycot is bijvoorbeeld prima. Wat hij nu doet is hartstikke illegaal, contra-productief en zorgt voor irritaties bij alle PSN gebruikers die er niks mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
w4rguy schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:54:
[...]Toen die functionaliteit eruit is gehaald is Geohot pas echt begonnen.
Wellus-niettus-verhaal. Niemand kan één van de twee bewijzen.
Het doel is nooit geweest om illegaal games te spelen, aldus George Hotz (Geohot).
Wellus-niettus-verhaal. Niemand kan één van de twee bewijzen.
Anonymous is het niet eens met hoe Sony hiermee omgaat en zo komt de discussie.
Welke discussie? Die lafaards zitten achter een PC en willen anoniem blijven omdat ze bang zijn voor vervolging.
Ik zou het zelf niet doen, maar vind het ook niet héél slecht, wij doen toch hetzelfde bij onze werkgever als we willen staken? Daar krijgt je werkgever immers ook schade van.
Appels en peren!
Je vergelijkt één product/service met een inkomen, pensioen, toekomst etc. etc.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Sony wil niet luisteren naar wat partijen te zeggen hebben, dus dan maar zo. Sony heeft namelijk ook de PS3 verkocht onder het mom van:"je kunt er linux op draaien! [epic-yay]".. en nu halen ze het weg :)...
En wiens schuld is het dat de Linux functie weg is? Juist, van onze overal geliefde hackers... Als die niet getracht hadden via Linux homebrew software en info over hoe de PS3 werkt en hoe ie te hacken valt te vergaren, had de Linux functie niet hoeven te verdwijnen, Geohot niet vervolgd hoeven worden, het PSN niet platgelegd te worden en Anonymous kon dan andere mensen gaan lastigvallen met hun kinderachtige gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
[...]

Het gaat Anonymous niet om het spelen van illegale games. De Ps3 is gekraakt met het doel om weer eigen applicaties te kunnen draaien, zoals Linux! Toen die functionaliteit eruit is gehaald is Geohot pas echt begonnen. Het doel is nooit geweest om illegaal games te spelen, aldus George Hotz (Geohot). Anonymous is het niet eens met hoe Sony hiermee omgaat en zo komt de discussie. Sony wil niet luisteren naar wat partijen te zeggen hebben, dus dan maar zo. Sony heeft namelijk ook de PS3 verkocht onder het mom van:"je kunt er linux op draaien! [epic-yay]".. en nu halen ze het weg :)...

De discussie of het kraken van firmware is om illegale games te spelen is al heel vaak gevoerd. Als ik kijk naar de posts op usenet en zie hoeveel illegale games er voor de 360, Wii, DS en nu ook PS3 verschijnen kan ik niet anders concluderen dat je een fabrikant een hoop schade berokkent door dit mogelijk te maken; of dit nu wel of niet je intentie was.

Daarnaast kun je het eens of oneens zijn met Sony over de aanpak waar zij voor kiezen om dit te bestrijden. Feit blijft wel dat ze (voor zover ik weet) legale stappen ondernemen om hun gelijk te krijgen. Wat nu gebeurt is niet legaal en berokkent schade bij het bedrijf en "dupeert" gebruikers van het systeem. Weinig sympathieke manier om je punt te maken.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-09 13:51
Het gaat ze volgens mij ook om het feit dat Sony nu informatie (bijvoorbeeld de root-key, etc) van het internet probeert af te halen. Wat Anonymous bestempelt als censuur natuurlijk. Ook heeft Sony alle IP adressen opgevraagd van de mensen die de jailbreak video's heeft bekeken. Daarom zijn deze acties bedoeld, volgens mij.

Zie ook de video van Anonymous aan Sony:
YouTube: Anonymous: Message To Sony

[ Voor 3% gewijzigd door ThijsWTF op 05-04-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 21:45
Zuur dat de PSN gebruikers hier de dupe van zijn...

Ik ben het niet eens met de acties van Anonymous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
DeDuifff schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:14:
Zuur dat de PSN gebruikers hier de dupe van zijn...

Ik ben het niet eens met de acties van Anonymous.
Omdat jij nu een paar uurtjes niet kan gamen, ben je het er niet mee eens? Of kan je je mening iets meer onderbouwen?

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 05-04-2011 11:19 . Reden: Je kan het ook netjes vragen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 16:14

nexhil

BAM!

Het is een gratis netwerk/dienst dus je kunt er eigenlijk niet eens over zeuren.
[edit]wat ik bedoel: Misschien dat een betaald netwerk zich beter kan wapenen tegen dit soort acties.

[ Voor 66% gewijzigd door nexhil op 05-04-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Dat is het leuke.. er is geen organisatie, er is geen 'boom' met rangen en leiders.
Het is anonymous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ThijsWTF schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:17:
Omdat jij nu een paar uurtjes niet kan gamen, ben je het er niet mee eens? Of [mbr]kan je je mening iets meer onderbouwen?[/]
In serieus welk opzicht zou je het ooit eens zijn met die berg kiddies? Toch niet weer dat zielige 'bohoee stomme Sony' onzin?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
rethxoth schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:20:
[...]

Dat is het leuke.. er is geen organisatie, er is geen 'boom' met rangen en leiders.
Het is anonymous.
Toch moet er iets van een structuur bestaan van waaruit alles gecoördineerd wordt, zonder coördinatie valt iets vrij snel uit elkaar, zoals we in het verleden al vrij vaak hebben gezien.
nexhil schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:19:
Het is een gratis netwerk/dienst dus je kunt er eigenlijk niet eens over zeuren.
[edit]wat ik bedoel: Misschien dat een betaald netwerk zich beter kan wapenen tegen dit soort acties.
Het PSN is gewoon een net zo volwaardig netwerk als Xbox Live, dus ik denk niet dat het PSN beter beschermd zou zijn als het geld zou kosten. Denk dat ze dan alleen maar gebruikers verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Waarom zou Anonymous niet gewoon een boycot organiseren. Niemand koopt meer games, totdat Linux weer terug is. Dat zou helpen en respect afdwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rethxoth schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:20:
[...]

Het is anonymous.
Stoer hoor. Ik moet altijd wel lachen om die groep, en om de aanhangers hier op GoT die zich 'lid' voelen van die groep. Guess what, je bent een simpele geek die een commando invoert om zo een botnet te laten vuren op een server.

Ook, alsof Sony nu zegt: "Ohja sorry anoynmous, wij laten nu wel alle cracks en modchips en piraterij toe" 8)7

Ze naaien nu hunzelf, en andere ps3 gebruikers. Ze kunnen beter Brein gaan ddossen imo, dat heeft verder voor de gebruiker geen enkele consequentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PWM schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:25:
Waarom zou Anonymous niet gewoon een boycot organiseren. Niemand koopt meer games, totdat Linux weer terug is. Dat zou helpen en respect afdwingen.
Ja, er zijn zooooveeel mensen die luisteren naar anonymous.. :')

Dit is niemand.
Niemand koopt meer games.
Niemand haat Sony.
Niemand luistert naar Anonymous.

Het is niet meer dan een DDOS aanval met wat kiddies de beweren dat ze van Anonymous zijn, ironisch.. als je claimt van anonymous te zijn, dan kan je toch niet meer 'anonymous' zijn? :P

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 05-04-2011 11:28 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:25:
[...]

Stoer hoor. Ik moet altijd wel lachen om die groep, en om de aanhangers hier op GoT die zich 'lid' voelen van die groep. Guess what, je bent een simpele geek die een commando invoert om zo een botnet te laten vuren op een server.

Ook, alsof Sony nu zegt: "Ohja sorry anoynmous, wij laten nu wel alle cracks en modchips en piraterij toe" 8)7

Ze naaien nu hunzelf, en andere ps3 gebruikers. Ze kunnen beter Brein gaan ddossen imo, dat heeft verder voor de gebruiker geen enkele consequentie.
Of achter die PC vandaan komen en actie gaan voeren op een manier dat niemand er last van heeft. Wat dat betreft heb ik nog meer respect voor Greenpeace, die voeren tenminste zelf actie ipv dat ze achter een PC zitten. Als ze iets illegaals doen dan doen ze dat met in hun achterhoofd dat ze opgepakt kunnen worden, maar ze doen het uit overtuiging. Bij Anon is het bijna risicoloos en zit er ook gros tussen dat gewoon meedoet voor 'teh lulz'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
SinergyX schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:20:
[...]

In serieus welk opzicht zou je het ooit eens zijn met die berg kiddies? Toch niet weer dat zielige 'bohoee stomme Sony' onzin?
Ten eerste vind ik het nogal raar dat je het over een berg kiddies hebt. Aangezien niemand precies weet wie en óf er mensen achter Anonymous zitten. En gezien het feit dat ze (best) georganiseerd ter zaak gaan, lijkt het me geen 14 jarige knulletjes.

Ten tweede snap ik waarvoor ze strijden, vrijheid en privacy op het internet, en daar ben ik het mee eens. Dat Sony alle IP adressen heeft opgevraagd van mensen die een filmpje hebben gekeken over een jailbreak is natuurlijk een schande. Ook wilt Sony informatie rondom de jailbreak van het internet afhalen, het is te begrijpen dat ze dat willen maar is het principieel niet fout? Dan zijn dit soort acties terecht.

Het word wat ingewikkelder te rechtvaardigen als Anonymous "aanvalt" omdat hun mede-hackers een rechtzaak aan hun broek hebben zitten, maar volgens mij is dat niet het geval.

Ik snap dat mensen balen van de hinder, doordat ze niet meer online kunnen gamen. Maar vergelijk het met een protest in het OV, dan is het ook even wat moeilijker om op je werk/school te komen. Dan valt het offline zijn van PSN nog best mee. (En daarbij komt Anonymous voor jouw rechten op.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

SinergyX schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:27:
[...]

Ja, er zijn zooooveeel mensen die luisteren naar anonymous.. :')

Dit is niemand.
Niemand koopt meer games.
Niemand haat Sony.
Niemand luistert naar Anonymous.

Het is niet meer dan een DDOS aanval met wat kiddies de beweren dat ze van Anonymous zijn, ironisch.. als je claimt van anonymous te zijn, dan kan je toch niet meer 'anonymous' zijn? :P
Nee, dat is het probleem ook. Omdat 1% het met anonymous eens is, moet 99% bloeden. En die ene 1% vindt het allemaal zo mooi, dat ze vinden dat die 99% niet moeten zeuren.

[ Voor 58% gewijzigd door PWM op 05-04-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
PWM schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:29:
[...]

Nee, dat is het probleem ook. Omdat 1% het met anonymous eens is, moet 99% bloeden. En die ene 1% vindt het allemaal zo mooi, dat ze vinden dat die 99% niet moeten zeuren.
Is dat niet hetzelfde bij iedere andere staking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ThijsWTF schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:30:
[...]

Is dat niet hetzelfde bij iedere andere staking?
Zoals gezegd, een staking is een recht. Daarbij, bij een normale staking kom je op voor je eigen rechten, en doe je niet alsof je het doet voor iedereen.
ThijsWTF schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:28:
(En daarbij komt Anonymous voor jouw rechten op.)
Ik wens graag zelf te bepalen wie er voor mijn rechten opkomt. Een partij die illegale praktijken gebruikt, kan nooit voor mijn recht opkomen.

[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 05-04-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
ThijsWTF schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:08:
Het gaat ze volgens mij ook om het feit dat Sony nu informatie (bijvoorbeeld de root-key, etc) van het internet probeert af te halen. Wat Anonymous bestempelt als censuur natuurlijk. Ook heeft Sony alle IP adressen opgevraagd van de mensen die de jailbreak video's heeft bekeken. Daarom zijn deze acties bedoeld, volgens mij.
Dat je iets censuur vindt, vind ik geen reden om illegaal een netwerk plat te leggen. Zamel dan geld in en ga in beroep tegen het opvragen van IP adressen.

[ Voor 6% gewijzigd door cheiron op 05-04-2011 11:33 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
ThijsWTF schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:28:
Ten tweede snap ik waarvoor ze strijden, vrijheid en privacy op het internet, en daar ben ik het mee eens. Dat Sony alle IP adressen heeft opgevraagd van mensen die een filmpje hebben gekeken over een jailbreak is natuurlijk een schande. Ook wilt Sony informatie rondom de jailbreak van het internet afhalen, het is te begrijpen dat ze dat willen maar is het principieel niet fout? Dan zijn dit soort acties terecht.
Andere mensen schade berokkenen op dit soort manieren is op geen enkele manier goed te praten. Dat Sony de informatie over de jailbreak van het internet wil is logisch, wil jij bergen cheaters in je online potje? Principieel fout is het ook niet, volgens de Millenium Act is het niet toegestaan dergelijke informatie te verspreiden waarmee illegale spellen etc gedraaid kunnen worden op een apparaat, vandaar dat Sony dus volledig in haar recht staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
PWM schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:32:
[...]

Zoals gezegd, een staking is een recht. Daarbij, bij een normale staking kom je op voor je eigen rechten, en doe je niet alsof je het doet voor iedereen.

[...]

Ik wens graag zelf te bepalen wie er voor mijn rechten opkomt. Een partij die illegale praktijken gebruikt, kan nooit voor mijn recht opkomen.
Een beetje burgerlijke ongehoorzaamheid mag toch wel, lang niet iedere staking word netjes aangevraagd bij hun werkgever (spontane stakingen?). Ik hoor ook iedereen het leuk vinden dat de OV-chipkaart is gekraakt dat 'ie gekraakt gebruikt, ook burgerlijke ongehoorzaamheid.
Waarom kunnen illegale acties per definitie niet voor jou rechten opkomen?
cheiron schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:33:
[...]

Dat je iets censuur vindt, vind ik geen reden om illegaal een netwerk plat te leggen. Zamel dan geld in en ga in beroep tegen het opvragen van IP adressen.
Iedereen heeft de mond vol over net neutraliteit en dan is er een groep mensen die er wat aan doet en dan is het weer niet goed. By the way, heb je enig idee over hoeveel kapitaal Sony beschikt? Dat kan je nooit opbrengen met donaties. Daar komt ook nog bij dat dit over principes gaat, niet over of je in je recht staat.
AlexV schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:33:
[...]

Andere mensen schade berokkenen op dit soort manieren is op geen enkele manier goed te praten. Dat Sony de informatie over de jailbreak van het internet wil is logisch, wil jij bergen cheaters in je online potje? Principieel fout is het ook niet, volgens de Millenium Act is het niet toegestaan dergelijke informatie te verspreiden waarmee illegale spellen etc gedraaid kunnen worden op een apparaat, vandaar dat Sony dus volledig in haar recht staat.
Nogmaals, het gaat niet over of Sony in hun recht staat. Het gaat om principes. Laten we het breder trekken, in hoe verre mogen organisaties gaan om informatie van het internet af te halen? (denk ook aan YouTube en Brein).

En natuurlijk niemand wilt cheaters in hun potje gamen, maar nogmaals, daar gaat het niet over.

Grappig dat je over principes praat en vervolgens het wetboek erbij haalt :')

[ Voor 0% gewijzigd door ThijsWTF op 05-04-2011 11:45 . Reden: opmaakt foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Laatst online: 08:54
[...]

[...]

Ik vind je antwoord weer onzin, bij een staking komen er ook anderen voor jou rechten op. Dan kun jij wel gewoon gaan werken als buschauffeur maar de gene die staken komen op voor de rechten van het collectief (alle buschauffeurs). Jij bepaald daar dus ook niet wie er voor jou rechten opkomt.

Verder doet anonymous in mijn ogen niets fout, ze maken gewoon verbindingen aan en omdat dat toevallig een hoop mensen zijn tjah...

Ik heb geen playstation ofzo, maar het is wel belachelijk dat otherOS eruit is om het hacken tegen te gaan, want zoveel hackers waren er nog niet, dat kwam pas toen otherOS eruit ging en om het zo terug te halen. De consequentie daarvan was dat illegale games mogelijk werden. Verder doet sony net alsof iedereen die de video's gezien heeft een hacker is. Ik heb hem gezien, ik heb geen playstation, sony mag daarom niet mijn IPadres hebben om mij zo neer te zetten als een crimineel die het filmpje heeft gezien, want daar is toch niks fout aan ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg jammer dat een hoop onschuldigen weer de dupe zijn van "cyber terreur" :( Als je het ergens niet mee eens bent stap dan naar de rechter of voer op een normale manier actie zoals bijvoorbeeld de EFF dit doet: http://www.eff.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeVortex schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:48:
[...]
Verder doet anonymous in mijn ogen niets fout, ze maken gewoon verbindingen aan en omdat dat toevallig een hoop mensen zijn tjah...
Ze leggen online gaming voor een grote groep die er niks mee te maken heeft plat en jij zegt dat ze niks fout doen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
[...]
Ik heb geen playstation ofzo, maar het is wel belachelijk dat otherOS eruit is om het hacken tegen te gaan, want zoveel hackers waren er nog niet, dat kwam pas toen otherOS eruit ging en om het zo terug te halen. De consequentie daarvan was dat illegale games mogelijk werden.
Dit is iets wat jullie elke keer roepen.
Erg simpel om iets te roepen wat niet te bewijzen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[...]

Ik vind je antwoord weer onzin, bij een staking komen er ook anderen voor jou rechten op. Dan kun jij wel gewoon gaan werken als buschauffeur maar de gene die staken komen op voor de rechten van het collectief (alle buschauffeurs). Jij bepaald daar dus ook niet wie er voor jou rechten opkomt.
Staken is een wettelijk vastgelegd recht, waarbij onder omstandigheden een rechter alsnog een staking goed moet keuren. Kan jij me laten zien bij welke rechter Anonymous een aanval voorgelegd heeft en goedkeuring gekregen heeft?
Leesvoer. Wellicht dat je je mening dan herziet
Ik heb geen playstation ofzo, maar het is wel belachelijk dat otherOS eruit is om het hacken tegen te gaan,
Leg eens uit
want zoveel hackers waren er nog niet,
Bron?
dat kwam pas toen otherOS eruit ging en om het zo terug te halen.
Bron?
De consequentie daarvan was dat illegale games mogelijk werden.
Leg uit, aub. Ik zie het verband tussen het eruithalen van OtherOS en het afspelen van gekopieerde/gedownloade spellen niet.
Verder doet sony net alsof iedereen die de video's gezien heeft een hacker is.
Sony verzamelt gegevens voor een grijze lijst. Met die lijst kan makkelijker actief gezocht worden naar lieden die hun PS3's hebben gemod. Dat is een goede zaak.
Ik heb hem gezien, ik heb geen playstation, sony mag daarom niet mijn IPadres hebben om mij zo neer te zetten als een crimineel die het filmpje heeft gezien, want daar is toch niks fout aan ofwel?
Zie vorige antwoord. Sony zegt niet dat je crimineel bent, het is een middel om dat te onderzoeken.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
ThijsWTF schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:43:
[...]

Nogmaals, het gaat niet over of Sony in hun recht staat. Het gaat om principes. Laten we het breder trekken, in hoe verre mogen organisaties gaan om informatie van het internet af te halen? (denk ook aan YouTube en Brein).

En natuurlijk niemand wilt cheaters in hun potje gamen, maar nogmaals, daar gaat het niet over.

Grappig dat je over principes praat en vervolgens het wetboek erbij haalt :')
Als Anon principes had dan hadden ze het op een normale manier gedaan, niet op deze. Verder mogen YouTube en BREIN gewoon informatie van het internet afhalen die tegen de regels ingaat, dat is geen censuur, dat is de regels naleven.

Verder hebben principes en wetboek wel degelijk wat te maken met elkaar, je kan wel lekker principes hebben, maar als deze tegen de wet ingaan schiet t lekker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Laatst online: 29-03-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:25:
[...]

Je zegt het op een manier alsof je het tegen mij persoonlijk hebt, maar ik heb er totaal niks mee te maken en ben ook geen 'lid' van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:02:
[...]

Staken is een wettelijk vastgelegd recht, waarbij onder omstandigheden een rechter alsnog een staking goed moet keuren. Kan jij me laten zien bij welke rechter Anonymous een aanval voorgelegd heeft en goedkeuring gekregen heeft?

[...]

Leesvoer. Wellicht dat je je mening dan herziet

[...]
Leg eens uit

[...]
Bron?

[...]
Bron?

[...]
Leg uit, aub. Ik zie het verband tussen het eruithalen van OtherOS en het afspelen van gekopieerde/gedownloade spellen niet.

[...]
Sony verzamelt gegevens voor een grijze lijst. Met die lijst kan makkelijker actief gezocht worden naar lieden die hun PS3's hebben gemod. Dat is een goede zaak.

[...]

Zie vorige antwoord. Sony zegt niet dat je crimineel bent, het is een middel om dat te onderzoeken.
En hoe is het terecht dat ik op die lijst sta? en het verband wat jij niet ziet is OtherOS eruit, hackers proberen het terug te krijgen, alleen jammer genoeg zorgt dat ervoor dat je illegale games kan spelen door gemodde firmwares.

De playstation is heel lang niet gehacked, vanaf het moment dat otherOS eruit is gehaalt zijn er meer hackers gekomen en die zijn gaan samenwerken. Geen bron, gewoon IRC

Ik zal je linkjes nog even doorlezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
LeVortex schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:07:
[...]

En hoe is het terecht dat ik op die lijst sta? en het verband wat jij niet ziet is OtherOS eruit, hackers proberen het terug te krijgen, alleen jammer genoeg zorgt dat ervoor dat je illegale games kan spelen door gemodde firmwares.
Grondslag ligt bij de hackers die in eerste instantie via de OtherOS optie toegang (probeerde te) krijgen tot de broncode van de PS3, waarmee ze homebrew software en illegale games mogelijk (wilden) maken. Vervolgens haalt Sony de functie eruit om verder misbruik tegen te gaan en dan beginnen de hackers te huilen dat Sony niet eerlijk speelt? Kom op zeg, het is HUN schuld dat er geen Linux functie meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

LeVortex schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:07:
[...]

De playstation is heel lang niet gehacked, vanaf het moment dat otherOS eruit is gehaalt zijn er meer hackers gekomen en die zijn gaan samenwerken. Geen bron, gewoon IRC

Ik zal je linkjes nog even doorlezen
Jouw aanwezigheid op die lijst maakt helemaal niets uit, zolang je geen dingen doet met een playstation die niet mogen. Hieronder valt dus het erop zetten van 3th party software en/of het gebruiken van niet originele blu-ray game discs.

Dan: hackers proberen otherOS niet terug te krijgen, ze willen 3th party software draaien. En laat dat nu net niet zijn toegestaan. De (oude!!) masterkey die zij 'ontdekt' hadden, dient puur en alleen voor het ondertekenen van software, waardoor de PS3 / Sony moet denken dat het toegestane software is. Die methode an sich zegt al genoeg over de intenties.

Ik ben verder nog altijd niet overtuigd van het verband tussen het verwijderen van OtherOS en de toename in aantal hackers.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
AlexV schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:10:
[...]

Grondslag ligt bij de hackers die in eerste instantie via de OtherOS optie toegang (probeerde te) krijgen tot de broncode van de PS3, waarmee ze homebrew software en illegale games mogelijk (wilden) maken. Vervolgens haalt Sony de functie eruit om verder misbruik tegen te gaan en dan beginnen de hackers te huilen dat Sony niet eerlijk speelt? Kom op zeg, het is HUN schuld dat er geen Linux functie meer is.
Omdat 1 iemand gebruik maakt van de OV chipkaart hack moet de OV chipkaart maar in de ban?
Nee natuurlijk niet, er waren zowel bij PSN als OV chipkaart ook niet alle hackers mee bezig.

Geohot is pas begonnen na het eruit halen van otherOS, andere hackers maakten gebruik van info die hij vrijgaf en van zijn hack. Maar had sony otherOS er niet uitgehaalt was hij er waarschijnlijk niet aan begonnen en was de playstation misschien niet eens gehacked.

Ze pakken nu compleet de verkeerde hackers, degene met de bedoeling om otherOS terug te krijgen. Ze pakken nu niet degene die ervoor zorgen dat er illegaal gegamed kan worden. Geohot had dat in zijn firmwares nog geblocked als ik het goed begrijp. Dus je moet niet geohot pakken, maar degene die de beveiliging van Geohot heeft uitgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ThijsWTF schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:43:
[...]

Een beetje burgerlijke ongehoorzaamheid mag toch wel, lang niet iedere staking word netjes aangevraagd bij hun werkgever (spontane stakingen?).
Daar ben ik het dan ook niet mee eens.
Ik hoor ook iedereen het leuk vinden dat de OV-chipkaart is gekraakt dat 'ie gekraakt gebruikt, ook burgerlijke ongehoorzaamheid.
Nee, ook illegaal.
Waarom kunnen illegale acties per definitie niet voor jou rechten opkomen?
Omdat er 100 manieren zijn om je recht te halen, op een legale manier. Ik word misselijk van organisaties die hun wil opleggen, en dan net doen alsof ze het voor iedereen doen.
[...]

Nee, die komen op voor hun eigen rechten. Als een meerderheid van de buschauffeurs gaat staken, kan het inderdaad gebeuren dat ik ook nieuwe "rechten" krijg als buschauffeur. Wat er nu gebeurd is dat 5 buschauffeurs staken, en hun wil willen laten opleggen aan de overige 9995 buschauffeurs in het land.

Zodra Anonymous meer dan 50% van de PS3 bezitters achter zich heeft staan, is het verhaal ook heel anders. Maar dan zou je weer geen DDOS nodig hebben.

[ Voor 37% gewijzigd door PWM op 05-04-2011 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
PWM schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:16:
[...]

Een buschauffeur word 's ochtends in elkaar geslagen op een lijn. De rest van de buschauffeurs willen die dag ook niet op die lijn rijden omdat het dwars door een criminele wijk gaat en willen dus alleen met beveiliging. Moeten ze dan maar eerst aan de rechter vragen of ze mogen staken waarop de ze de week erop eindelijk antwoord krijgen?

Je bent behoorlijk kortzichtig, lang niet alles kan zomaar even langs de rechter om te worden geregeld, soms moet je gewoon sneller reageren om het moment mee te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

LeVortex schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:20:
Een buschauffeur word 's ochtends in elkaar geslagen op een lijn. De rest van de buschauffeurs willen die dag ook niet op die lijn rijden omdat het dwars door een criminele wijk gaat en willen dus alleen met beveiliging. Moeten ze dan maar eerst aan de rechter vragen of ze mogen staken waarop de ze de week erop eindelijk antwoord krijgen?
Nee hoor, in zo'n geval zal de rechter achteraf beslissen dat het een gerechtvaardigde actie is, daar zijn genoeg precedenten van. De actie en schade moeten in evenwicht zijn.
Je bent behoorlijk kortzichtig, lang niet alles kan zomaar even langs de rechter om te worden geregeld, soms moet je gewoon sneller reageren om het moment mee te krijgen.
Voor een boycot is ook geen rechter nodig. Als iets kortzichtig is, is het denken dat alleen maar harde acties werken. Blijkbaar durven de mensen van Anonymous niet buiten het comfortzone te komen.

[ Voor 43% gewijzigd door PWM op 05-04-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
PWM schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:22:
[...]

Nee hoor, in zo'n geval zal de rechter achteraf beslissen dat het een gerechtvaardigde actie is, daar zijn genoeg precedenten van. De actie en schade moeten in evenwicht zijn.

[...]

Voor een boycot is ook geen rechter nodig. Als iets kortzichtig is, is het denken dat alleen maar harde acties werken. Blijkbaar durven de mensen van Anonymous niet buiten het comfortzone te komen.
In mijn ogen werken die wel het snelst, verder zou ik niet weten hoe je zou kunnen winnen in een rechtzaak van een groot bedrijf als sony, die hebben genoeg geld. Kun je wel een fonds opzetten, maar zelfs als je het er mee zou zijn ga je niet altijd doneren en is de kans klein dat je wint.

Maar ik laat het hier maar bij, ik krijg jullie niet overtuigd en jullie mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:13:
[...]

Jouw aanwezigheid op die lijst maakt helemaal niets uit, zolang je geen dingen doet met een playstation die niet mogen. Hieronder valt dus het erop zetten van 3th party software en/of het gebruiken van niet originele blu-ray game discs.
En als de regering allerlei lijsten ging bij houden? Verandert dat je mening? Ik vind het behoorlijk vervelend dat ik nu op een lijst sta waardoor ik indirect in verband word gebracht met het jailbreaken.
PWM schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:16:
[...]

[...]

Nee, ook illegaal.

[...]

Omdat er 100 manieren zijn om je recht te halen, op een legale manier. Ik word misselijk van organisaties die hun wil opleggen, en dan net doen alsof ze het voor iedereen doen.
Oké, jij bent blijkbaar iemand die blind de wet volgt. Als je het zo bekijkt heb je natuurlijk gelijk, daar kan ik ook in komen. Maar ik ga er dan ook van uit dat je de rest van je leven volgens het wetboek lijd.
Ik zelf ben meer iemand die eerst zelf kijkt naar goed of fout, voordat ik een conclusie trek. Ieder zijn ding.

Vergeet alleen niet dat Sony héél veel geld heeft en jouw echt helemaal kapot kan procederen.

Voor de duidelijkheid, ik heb mijn console niet gejailbreaked/gehacked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThijsWTF schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:33:

Vergeet alleen niet dat Sony héél veel geld heeft en jouw echt helemaal kapot kan procederen.
Dat is dan ook precies wat ik hoop dat er met die Geoshotz oid gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:34:
[...]

En dat is eerlijk? Volgens mij redeneer je uit je gevoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThijsWTF schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:37:
[...]

En dat is eerlijk? Volgens mij redeneer je uit je gevoel...
Ik vind dat heel eerlijk omdat hij met zijn gedrag het spelplezier van miljoenen gamers naar beneden haalt alsmede de waarde van gekochte games naar beneden schroeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:38:
[...]

Ik vind dat heel eerlijk omdat hij met zijn gedrag het spelplezier van miljoenen gamers naar beneden haalt alsmede de waarde van gekochte games naar beneden schroeft.
Dus het recht in eigen hand nemen is eerlijk. Net zoals Anonymous doet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ThijsWTF schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:33:
[...]
Oké, jij bent blijkbaar iemand die blind de wet volgt.
Nee. Ik volg het wetboek, zolang een meerderheid daarachter staat. Als een meerderheid de regels in het wetboek onzin vind, dan kunnen er acties volgen.

Zodra 50%> van de PSN gebruikers die toejuicht, leg je het wat mij betreft de hele dag plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:38:
[...]

.... dat heeft hij dus niet gedaan. Zijn jailbreak methode ondersteund geen illegale games, dus pakken ze de verkeerde... Compleet onterecht dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
LeVortex schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:43:
[...]

.... dat heeft hij dus niet gedaan. Zijn jailbreak methode ondersteund geen illegale games, dus pakken ze de verkeerde... Compleet onterecht dus
Dat ben ik niet helemaal met je eens. GeoHot wist donders goed dat andere hackers het heft zou overnemen en dit alsnog mogelijk zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
PWM schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:41:
[...]

Nee. Ik volg het wetboek, zolang een meerderheid daarachter staat. Als een meerderheid de regels in het wetboek onzin vind, dan kunnen er acties volgen.

Zodra 50%> van de PSN gebruikers die toejuicht, leg je het wat mij betreft de hele dag plat.
Dit strookt dus van geen kant met je eerdere opmerkingen.
PWM schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:41:
[...]

Op zich valt de vergelijking nog wel mee. Beiden zorgen, op illegale wijze, voor economische schade om hun eigen doel te bereiken. Beide vinden dat zij gelijk hebben, en de rest niet.

Zwart-wit, maar uiteindelijk klopt het wel.
Eerst is het illegaal en nu als er mensen achter staan mag het wel opeens zelfs voor een hele dag? Het mooie van anonymous is als ik het goed begrijp van de sites dat je niet achter alle aanvallen hoeft aan te sluiten, maar alleen degenen waar je het mee eens bent. niet van belang voor je opmerking
Edit:
ThijsWTF schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:45:
[...]

Dat ben ik niet helemaal met je eens. GeoHot wist donders goed dat andere hackers het heft zou overnemen en dit alsnog mogelijk zou worden.
Tjah maar is dat niet gewoon de consequentie van het eruit halen van otherOS, Sony haalt het eruit, Geohot probeerd het terug te brengen en een derde hacker maakt daar gebruik van om zo illegale games te kunnen spelen. De playstation moest natuurlijk behoorlijk gekraakt worden voor otherOS er terug in kon/kan

[ Voor 19% gewijzigd door LeVortex op 05-04-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThijsWTF schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:40:
[...]

Dus het recht in eigen hand nemen is eerlijk. Net zoals Anonymous doet dus.
Helemaal niet het recht in eigen nemen, vandaar aanklagen. Ik snap niet waar je dat vandaan haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:59:
[...]

Helemaal niet het recht in eigen nemen, vandaar aanklagen. Ik snap niet waar je dat vandaan haalt?
Omdat het heel gemakkelijk is om te winnen in een rechtszaak als je een leger van advocaten kan betalen voor een lange periode. Sony kan net zolang gaan "pesten" met advocaten dat die gene zwicht en er een schikking uit voor vloeit. En zeker in Amerika. Hetzelfde word gedaan door RIAA.

[ Voor 0% gewijzigd door ThijsWTF op 05-04-2011 13:15 . Reden: Spellingsfoutje gefixed, thx GetBack ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

LeVortex schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:50:

[...]

Tjah maar is dat niet gewoon de consequentie van het eruit halen van otherOS, Sony haalt het eruit, Geohot probeerd het terug te brengen en een derde hacker maakt daar gebruik van om zo illegale games te kunnen spelen. De playstation moest natuurlijk behoorlijk gekraakt worden voor otherOS er terug in kon/kan
Als hij OtherOS had gewild, had hij niet moeten updaten, of een tweede exemplaar van voor de update moeten kopen.
ThijsWTF schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:02:
[...]

Omdat het heel gemakkelijk is om te winnen in een rechtzaak als je een leger van advocaten kan betalen voor een lange periode. Sony kan net zolang gaan "pesten" met advocaten dat die gene zwicht en er een schikking uit voor vloeit. En zeker in Amerika. Hetzelfde word gedaan door RIAA.
Als er een schikking getroffen wordt, dan zijn partijen het klaarblijkelijk met elkaar eens, en is er dus geen probleem.
Komt er geen schikking en wordt het proces uitgezeten, dan doet een jury of rechter uitspraak, en is er recht geschied. Ook geen probleem dus.

Sony zal niet 'pesten' met advocaten. Sony laat zich bijstaan door advocaten. Als het aan mij ligt wordt iedereen die meegewerkt heeft aan het hacken van de PS3 gestraft met gevangenis (strafrechtelijk) én in een civiele procedure tot een fikse vergoeding aan Sony.
Aansluitend kan iedereen die van de hack(s) gebruik gemaakt heeft m.i. worden veroordeeld tot het betalen van een flinke compensatie aan Sony.

ps, het is een rechtszaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
ThijsWTF schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:02:
[...]

Omdat het heel gemakkelijk is om te winnen in een rechtzaak als je een leger van advocaten kan betalen voor een lange periode. Sony kan net zolang gaan "pesten" met advocaten dat die gene zwicht en er een schikking uit voor vloeit. En zeker in Amerika. Hetzelfde word gedaan door RIAA.
Nu draai je het om. Sony pest hem niet, hij pest Sony door de PS3 te hacken. RIAA pest de piraten niet, de piraten pesten de muziek/film/game industrie (en RIAA doet daar wat aan). Sony probeert hier de boel recht te trekken en te voorkomen dat spelontwikkelaars inkomsten mislopen (geen inkomsten=geen nieuwe spellen) en te zorgen dat het online speelbaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:12:
[...]

Als hij OtherOS had gewild, had hij niet moeten updaten, of een tweede exemplaar van voor de update moeten kopen.
Dus jij koopt een apparaat van 400 dollar waar je otherOS mee kunt, sony besluit om het er maar uit te halen. Dan heb je nog maar 2 opties.. nieuwe kopen speciaal voor playstation network want je kunt niet meer online zonder de recente update.
Of niet updaten en niet meer op playstation network kunnen wat het hele doel wel behoorlijk weghaalt van de playstation, sommige spellen kun je dan niet meer spelen want die zijn update afhankelijk en niet meer online COD oid doen.

Maar jij vind het terecht dus om met een console te zitten waar je niks meer mee kan ivm niet updaten
of dat je er maar 1 bij moet kopen van nog eens 400 dollar (ik zeg 400 maar ik weet niet precies hoeveel het kost in amerika)
AlexV schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:15:
[...]

Nu draai je het om. Sony pest hem niet, hij pest Sony door de PS3 te hacken. RIAA pest de piraten niet, de piraten pesten de muziek/film/game industrie (en RIAA doet daar wat aan). Sony probeert hier de boel recht te trekken en te voorkomen dat spelontwikkelaars inkomsten mislopen (geen inkomsten=geen nieuwe spellen) en te zorgen dat het online speelbaar blijft.
Hier draai jij het om, Sony pest de gebruiker door otherOS weg te halen en de keuze niet updaten/nieuwe kopen vind ik echt belachelijk

[ Voor 24% gewijzigd door LeVortex op 05-04-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:12:
Als er een schikking getroffen wordt, dan zijn partijen het klaarblijkelijk met elkaar eens, en is er dus geen probleem.
Komt er geen schikking en wordt het proces uitgezeten, dan doet een jury of rechter uitspraak, en is er recht geschied. Ook geen probleem dus.

Sony zal niet 'pesten' met advocaten. Sony laat zich bijstaan door advocaten. Als het aan mij ligt wordt iedereen die meegewerkt heeft aan het hacken van de PS3 gestraft met gevangenis (strafrechtelijk) én in een civiele procedure tot een fikse vergoeding aan Sony.
Aansluitend kan iedereen die van de hack(s) gebruik gemaakt heeft m.i. worden veroordeeld tot het betalen van een flinke compensatie aan Sony.

ps, het is een rechtszaak ;)
Zoals Sony zich nu gedraagt tegen over GeoHot is gewoon pesten.

Dit is het gevolg als je niet schikt:
nieuws: Jammie Thomas veroordeeld tot betaling van 1,5 miljoen dollar

Bij een schikking zijn de beide partijen het vaak eens omdat ze weten wat anders boven hun hoofd hangt. Dat noem ik niet rechtvaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThijsWTF schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:23:
[...]

Zoals Sony zich nu gedraagt tegen over GeoHot is gewoon pesten.

Dit is het gevolg als je niet schikt:
nieuws: Jammie Thomas veroordeeld tot betaling van 1,5 miljoen dollar

Bij een schikking zijn de beide partijen het vaak eens omdat ze weten wat anders boven hun hoofd hangt. Dat noem ik niet rechtvaardig.
Tja je vergeet hierbij dat die Jamie Thomas allemaal schikkingen heeft afgewezen en steeds in hoger beroep is gegaan waardoor de boete alleen maar omhoog ging. Die verhoging is eigen schuld.

Daarnaast, als je weet dat er een flinke straf op zit en je die niet wil betalen moet je de misdaad niet begaan. Jamie wist dat er hoge boetes zijn voor muziek verspreiden en toch doet ze het. Ze loopt bewust het risico en klaagt dan als ze veroordeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:34:
[...]
Helemaal mee eens. Al ben ik meer voor een half jaar Guantanamo Bay samen met die graaf chocola.
Niet waterboarden, maar opsluiten in een kamer met een PS3 met OtherOS die 24/7 Kevin Butler ads afspeelt. "It only does everything". :'(
LeVortex schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:18:
[...]Maar jij vind het terecht dus om met een console te zitten waar je niks meer mee kan ivm niet updaten
of dat je er maar 1 bij moet kopen van nog eens 400 dollar (ik zeg 400 maar ik weet niet precies hoeveel het kost in amerika)
Niks meer mee kan? :O
In Amerika kost een nieuwe PS3 $299,=.
Je zat er 33% naast, werk jij toevallig ook aan de JSF? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:50:

Niks meer mee kan? :O
In Amerika kost een nieuwe PS3 $299,=.
Je zat er 33% naast, werk jij toevallig ook aan de JSF? :P
Volgens mij zeg ik al dat ik de prijs niet weet... daarbij is die compleet irrelevant, ook al kost het een euro het is belachelijk dat door een update je apparaat zo kreupel wordt dat je een nieuwe moet kopen.

Als je je playstation niet update kan je alleen oude spellen spelen, nieuwe spellen willen perse dat de update erop staat dus je verliest otherOS. je kan geen online spellen meer doen en updates downloaden van spellen of gebruik maken van de store. Je maakt mij niet wijs dat je een playstation koopt om over 4 jaar alsnog alleen maar de oude spellen te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
LeVortex schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:05:
[...]Als je je playstation niet update kan je alleen oude spellen spelen, nieuwe spellen willen perse dat de update erop staat dus je verliest otherOS. je kan geen online spellen meer doen en updates downloaden van spellen of gebruik maken van de store. Je maakt mij niet wijs dat je een playstation koopt om over 4 jaar alsnog alleen maar de oude spellen te spelen?
Ik koop een PLAYstation (vrij vertaald Speelstation) om te gamen, dat ik er ook nog films mee kan kijken vind ik uitstekend. Over 4 jaar speel ik nog gewoon de nieuwste spellen, want ik update gewoon.
Maar ik heb dan ook niks te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:12:
[...]

Ik koop een PLAYstation (vrij vertaald Speelstation) om te gamen, dat ik er ook nog films mee kan kijken vind ik uitstekend. Over 4 jaar speel ik nog gewoon de nieuwste spellen, want ik update gewoon.
Maar als je otherOS wil gebruiken kan je dus niet updaten.. niks te maken met verbergen of wat dan ook. Maar je kunt er niet meer nieuwe spellen op spelen en niet meer online.

[ Voor 28% gewijzigd door LeVortex op 05-04-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeVortex schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:20:
[...]

Maar als je otherOS wil gebruiken kan je dus niet updaten.. niks te maken met verbergen of wat dan ook. Maar je kunt er niet meer nieuwe spellen op spelen en niet meer online.

Knip
knip, volgende keer TR

De hackers hebben ervoor gezorgd dat OtherOS weggehaald moest worden en vervolgens gaan ze zogenaamd om Other OS terug te krijgen de PS3 kraken.

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 05-04-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:25:
[...]

Houd je geflame voor je aub. De hackers hebben ervoor gezorgd dat OtherOS weggehaald moest worden en vervolgens gaan ze zogenaamd om Other OS terug te krijgen de PS3 kraken.
knip

Ik heb het over playstations met otherOS dat het niet mogelijk is om alles te spelen en hij begint over films en niks verbergen. Het niet updaten heeft er dus echt niets mee te maken dat mensen iets te verbergen hebben.

Het gaat hier in de discussie steeds over de hackers, maar er zijn zijn meerdere groepen, Geohot hoord in mijn ogen bij de goede kant omdat hij otherOS probeerd terug te krijgen. Sommige andere hackers maken de hack voor illegale games die zijn dus slecht. In jou ogen zijn ze altijd slecht, ben benieuwd waarom je dat eigenlijk vind. Maar ik krijg bar weinig goede redenen.

Evenals over anonymous, al zijn daar wel wat goede redenen gegeven, maar kan ik (en anderen) mij daarin gewoon niet goed vinden.

[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 05-04-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

LeVortex schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:50:
[...]

Dit strookt dus van geen kant met je eerdere opmerkingen.

Eerst is het illegaal en nu als er mensen achter staan mag het wel opeens zelfs voor een hele dag? Het mooie van anonymous is als ik het goed begrijp van de sites dat je niet achter alle aanvallen hoeft aan te sluiten, maar alleen degenen waar je het mee eens bent. niet van belang voor je opmerking
Dat strookt prima met mijn opmerkingen. De eerste quote is gewoon een constatering. De 2de gaat over het claimen dat ze dan doen voor mijn rechten, en dat doen ze nog steeds niet, ook niet als meer dan de helft het doet. Dus nog steeds, ze gaan dan hun gekke gang maar, als ze het maar niet namens mij doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
PWM schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:57:
[...]

Dat strookt prima met mijn opmerkingen. De eerste quote is gewoon een constatering. De 2de gaat over het claimen dat ze dan doen voor mijn rechten, en dat doen ze nog steeds niet, ook niet als meer dan de helft het doet. Dus nog steeds, ze gaan dan hun gekke gang maar, als ze het maar niet namens mij doen.

Dit zeg je in je eerdere, dus als 2 mensen ergens niet mee eens zijn en gaan DDOSsen is het illegaal, maar zorda het 50% is mag het gewoon? Het is dan nog steeds illegaal?

Of bedoel je alleen maar dat het dan meer gerechtvaardigd is, omdat er minder mensen last van hebben maar het nog steeds niet mag volgens de wet?

Ze claimen ook nergens op te komen voor jou rechten, ze claimen op te komen voor de rechten van een groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
LeVortex schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:20:
[...]Maar als je otherOS wil gebruiken kan je dus niet updaten.. niks te maken met verbergen of wat dan ook. Maar je kunt er niet meer nieuwe spellen op spelen en niet meer online.
OtherOS boeit mij geen drol jongen.
Knip
Volgende keer gewoon een TR aanmaken
LeVortex schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:27:
[...]
Het gaat hier in de discussie steeds over de hackers, maar er zijn zijn meerdere groepen, Geohot hoord in mijn ogen bij de goede kant omdat hij otherOS probeerd terug te krijgen. Sommige andere hackers maken de hack voor illegale games die zijn dus slecht. In jou ogen zijn ze altijd slecht, ben benieuwd waarom je dat eigenlijk vind.
GeoHot heeft het de "foute" hackers sowieso een stuk makkelijker gemaakt, als hij ze er niet zelfs bij geholpen heeft. Jij neemt alles wat hij zegt voor het gemak maar even aan als feit.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 05-04-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
otherOS boeit sommige mensen wel, zoals al aangegeven heb ik geen playstation, maar daarom kan ik mij nog wel compleet vinden in het denkbeeld dat wat sony doet niet eerlijk is.

Blijkbaar jij niet, maar daarom heb je ook meningen. Voor sommige was juist otherOS de reden om de playstation te kopen en geen xbox.

[ Voor 187% gewijzigd door LeVortex op 05-04-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Modbreak:Vanaf nu mogen we weer gewoon doen, en niet op de man spelen. Als iemand een post maakt die niet door de beugel kan, is een TR de enige juiste manier van reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een handjevol misselijk makende pubers die miljoenen mensen het gebruik van hun ps3 onmogelijk maken.

Die hele groep aanpakken en veroordelen met hun puberachtig gedrag

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Laatst online: 10:56

BiLo

PSN: toiletcleaner

Een dienst waar miljoenen kinderen en volwassenen iedere dag vrolijk gebruik van maken lastig vallen omdat je het niet eens bent met een beslissing die notabene de producent van die dienst heeft genomen.

Gaan we Apple straks ook hacken als de Iphone 5 geen 8mgp camera krijgt?

Of gaan we Microsoft pakken omdat we gewoon knoppen in willen drukken ipv kinecten?

Beter nog, laten we tweakers.net plat leggen omdat er geen forumfunctionaliteit in de tweakers app zit

Wat een stelletje achterlijke zeg..

[ Voor 11% gewijzigd door BiLo op 05-04-2011 15:39 ]

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DylanE schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:29:

Of gaan we Microsoft pakken omdat we gewoon knoppen in willen drukken ipv kinecten?

Beter nog, laten we tweakers.net plat leggen omdat er geen forumfunctionaliteit in de tweakers app zit

Het is eerder het principe dat er een functionaliteit achteraf wordt verwijderd, T.net zou bijvoorbeeld dus de complete PW weghalen, of meuktracker, en daarna pas massaal T.net aan gaan vallen.

Maar in beide gevallen, inderdaad een stelletje... die dus :P

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 05-04-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
DylanE schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:29:
Een dienst waar miljoenen kinderen en volwassenen iedere dag vrolijk gebruik van maken lastig vallen omdat je het niet eens bent met een beslissing die notabene de producent van die dienst heeft genomen.

Ik zie het meer als de iphone heeft een 8mgp camera en na een update word het een 5mgp camera, je hoeft de update niet te installeren, maar dan doet de appstore het niet meer oid.

Jij maakt hier vergelijkingen over compleet nieuwe producten, maar sony past het bestaande product in negatieve zin aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergelijkingen zijn altijd krom. Wel zul je hier veelal enkel de mensen horen zeiken die de OtherOs functie wel gebruikten. De MILJOENEN mensen die dit niet doen en gewoon updaten vinden het geen probleem, maar worden wel getroffen door aanvallen op PSN. Dat kun je simpelweg niet goedpraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Anonymous heeft voor het grootste deel wel gelijk...
Sony doet dingen die eigenlijk echt niet door de beugel kunnen, al is het in een paniekerige bui om de PS3 te redden. De manier waarop ze het doen vind ik dan weer niet correct. Het IS wel een manier om sony te doen luisteren, iets wat het anders toch niet zou gedaan hebben. GeoHot is volgens mij min of meer onschuldig. Natuurlijk zal hij wel geweten hebben dat dit ook andere (minder leuke) hacks zou teweegbrengen en de PS3 tenonder zal doen gaan, maar ik geloof niet dat hij dit echt als hoofdbedoeling deed.

Het blijft uiteindelijk toch een achterlijk kat-en-muisspelletje.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Mavamaarten schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:30:
Sony doet dingen die eigenlijk echt niet door de beugel kunnen, al is het in een paniekerige bui om de PS3 te redden. De manier waarop ze het doen vind ik dan weer niet correct. Het IS wel een manier om sony te doen luisteren, iets wat het anders toch niet zou gedaan hebben. GeoHot is volgens mij min of meer onschuldig. Natuurlijk zal hij wel geweten hebben dat dit ook andere (minder leuke) hacks zou teweegbrengen en de PS3 tenonder zal doen gaan, maar ik geloof niet dat hij dit echt als hoofdbedoeling deed.

Hoezo doet Sony dingen die niet door de beugel kunnen? Sony doet alles legaal, met juristen en volgens het boekje.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Vind jij het dan kunnen dat sony alle IP-adressen gaat opvragen van mensen die GeoHots stuff heeft gezien op zijn site ? Ze doen het legaal en volgens het boekje, maar volgens mij toch grotendeels in de grijze zone.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mavamaarten schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:32:
Vind jij het dan kunnen dat sony alle IP-adressen gaat opvragen van mensen die GeoHots stuff heeft gezien op zijn site ? Ze doen het legaal en volgens het boekje, maar volgens mij toch grotendeels in de grijze zone.
Iets vinden en de wet.. daar zit het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:12:
[...]

Amen, zelfde hier. Tja, lastig als je even niet kan gamen, echter zijn er nog genoeg dingen die je wel kan doen, zoals even tv kijken, offline gamen, tijd doorbrengen met vriend(in), etc etc.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:30:

Sony is naar de rechter gestapt en heeft gelijk gekregen het wordt tijd dat die pubers van een hackers eens aangepakt worden en beseffen waar ze mee bezig zijn !!

ps als meneer GeoHot slim genoeg was om een ps3 te kraken is ie ook slim genoeg om te begrijpen dat daar gevolgen aan vast zitten en moet ie nu niet gaan zitten janken

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Laatst online: 10:56

BiLo

PSN: toiletcleaner

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:14:
Vergelijkingen zijn altijd krom. Wel zul je hier veelal enkel de mensen horen zeiken die de OtherOs functie wel gebruikten. De MILJOENEN mensen die dit niet doen en gewoon updaten vinden het geen probleem, maar worden wel getroffen door aanvallen op PSN. Dat kun je simpelweg niet goedpraten.
precies...

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:05:
[...]

Sony is naar de rechter gestapt en heeft gelijk gekregen het wordt tijd dat die pubers van een hackers eens aangepakt worden en beseffen waar ze mee bezig zijn !!

ps als meneer GeoHot slim genoeg was om een ps3 te kraken is ie ook slim genoeg om te begrijpen dat daar gevolgen aan vast zitten en moet ie nu niet gaan zitten janken
maar is het terecht dat ze van iedereen die een filmpje heeft gezien gelijk het ipadres opvragen? dat lijkt me dus niet. Dan kan een rechter het nog wel goedkeuren maar ik wil niks te maken hebben met sony dus hoeven ze mijn IPadres ook niet. Kan me niet schelen wat ze er mee doen.

Dit is waar anonymous dus boos om is (en uiteraard voor het vervolgen van Hotz en nog wat dingen)

[ Voor 6% gewijzigd door LeVortex op 05-04-2011 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:34:
[...]

Amen, zelfde hier. Tja, lastig als je even niet kan gamen, echter zijn er nog genoeg dingen die je wel kan doen, zoals even tv kijken, offline gamen, tijd doorbrengen met vriend(in), etc etc.
Wie ben jij om te bepalen wat ik met mijn tijd doe? Als ik een potje online wil gamen, dan moet dat gewoon kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 21:45
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:02:
[...]

Wie ben jij om te bepalen wat ik met mijn tijd doe? Als ik een potje online wil gamen, dan moet dat gewoon kunnen.
Inderdaad.

Alleen andere invloeden zoals stroomuitval, storing op internet, defecte hardware, etc. kan verder nog bepalend zijn.

Niet één of andere club die een bedrijf wil beschadigen en daarbij ook nog eens een x aantal gebruikers duperen. Stelletje lutsers 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:02:
[...]Wie ben jij om te bepalen wat ik met mijn tijd doe? Als ik een potje online wil gamen, dan moet dat gewoon kunnen.
Ik denk niet dat hij het zo slecht bedoeld als jij het opvat. ;)
Ik ben wel met je eens dat je wanneer je wilt gamen je ook moet kunnen gamen ookal heb je genoeg andere dingen te doen.

=============================================================================

Ze gaan nu nog een stapje verder.
Nu richten ze zich op Sony-medewerkers en hun familie;
http://playstationlifesty...s-attacks-sony-employees/
In en in triest als je het mij vraagt.
Je kunt het best oneens zijn met een bedrijf, maar om medewerkers en hun familie ook privé lastig te gaan vallen is echt idioot.

[ Voor 34% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-04-2011 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokian95dude
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 06:29

Nokian95dude

I'll be back!!

Moet Any vooral doen... Dan worden ze alleen maar nog harder aangepakt. Want ze bereiken er geen reet mee.. Ze schijnen het nog steeds niet door te hebben geloof ik.

Ik heb het overigens nog niet gemerkt maar ben ook niet constant online op psn dus dat scheelt.

[ Voor 23% gewijzigd door Nokian95dude op 06-04-2011 00:40 ]

Those you can't see are more present than you'll imagine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
OPSLAGHOND schreef op woensdag 06 april 2011 @ 00:13:
[...]

Ik denk niet dat hij het zo slecht bedoeld als jij het opvat. ;)
Ik ben wel met je eens dat je wanneer je wilt gamen je ook moet kunnen gamen ookal heb je genoeg andere dingen te doen.

=============================================================================

Ze gaan nu nog een stapje verder.
Nu richten ze zich op Sony-medewerkers en hun familie;
http://playstationlifesty...s-attacks-sony-employees/
In en in triest als je het mij vraagt.
Je kunt het best oneens zijn met een bedrijf, maar om medewerkers en hun familie ook privé lastig te gaan vallen is echt idioot.
Dat is een foutief verhaal. Ze zijn wel met iets soortgelijks bezig maar niet zoals het daar gebracht word.

Ik zal nog even kijken of ik de bron daarvoor kan terug vinden. (Het staat volgens mij op de Twitter van Graf_Chokolo)

Edit: Bron:
On Tuesday 5th April 2011, @KaKaRoToKS said: Just spoke with the guy from #SonyRecon, he assures me there is nothing like that, no attacks on people and no plans to, ONLY *recon*, gathering information that is already publicly available, in the hopes of finding something incriminating to help in the lawsuit. Anonymous is against violence or threatening/attacking people. He says nothing illegal is being done, and news sites are reporting the information wrong.
Laat trouwens goed zien dat mensen reageren van uit hun onderbuik gevoel in plaats van hun ratio.

[ Voor 24% gewijzigd door ThijsWTF op 06-04-2011 09:10 ]

Pagina: 1 2 Laatste